Pagina 1 van 27 1234511 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 656
  1. #1
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Daumen hoch De one-liner/uitspraak van het jaar!

    Is het mischien een idee om een verkiezing te houden voor uitspraak/uitdrukking van het jaar te houden?
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

  2. Onderstaande leden hebben ketserr bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (20 november 2011)

  3. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ketserr Bekijk bericht
    Is het mischien een idee om een verkiezing te houden voor uitspraak/uitdrukking van het jaar te houden?
    Jury september 2009: Jünther introduceert nieuw onderdeel voor vrijkaart : Oneliner
    Kan maar heeft niet zoveel met Mis IJsbeer van doen maar meer met BRVDM. Maar op zich geen probleem!

    De one-liner/uitspraak van het jaar.


    Bij deze dus .

    "iemand" introduceerde het begrip panne(n)koek , zal het ff opzoeken wie, maar dat is voor mij nu al de uitspraak van het jaar. binnenkort in de van dale met een nieuwe betekenis.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Wegens haar schoonheid werd ze geregeld geboekt en daardoor was er geen komen aan. Helemaal toen nog eens een Amerikaan opdook.
    Die pannenkoek boekte haar vervolgens de hele avond.
    ere wie ere toekomt tis dus bergm550 die het woord hier introduceerde en velen hebben het daarna overgenomen!
    Laatst gewijzigd door Big30; 20 november 2011 om 23:30
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. Onderstaande 3 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (20 november 2011),Boy69 (21 november 2011),ketserr (20 november 2011)

  5. #3
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    doe eens niet ' normaal'

  6. #4
    Geregistreerd
    28 augustus 2010
    Last Online
    6 november 2013 @ 15:44
    Berichten
    1.191
    Discussies
    48
    Thanks
    438
    Thanked
    391 in 172 posts

    Standaard

    Pannenkoek natuurlijk!

    Volgens mij geintroduceerd door KETSERR!
    PLECAT

  7. #5
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Alabama Bekijk bericht
    Pannenkoek natuurlijk!

    Volgens mij geintroduceerd door KETSERR!
    Helaas moet ik u teleurstellen. Ik was degene die het woord "pannenkoek" introduceerde. Zie mijn Golden Time bericht daarover:

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Wegens haar schoonheid werd ze geregeld geboekt en daardoor was er geen komen aan. Helemaal toen nog eens een Amerikaan opdook. Die pannenkoek boekte haar vervolgens de hele avond.
    Ik gebruik het woord al jaren, zowel op kantoor als thuis, en sinds de nieuwe spelling is het nu pannenkoek met een 'n' en niet meer pannekoek. Met het woord "pannenkoek" bedoel ik geen persoon die vrouwen langboekt, dat is een draai die ketserr eraan heeft gegeven, maar een pannenkoek is een man die een slapjanus is.

  8. #6
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Jury september 2009: Jünther introduceert nieuw onderdeel voor vrijkaart : Oneliner
    Kan maar heeft niet zoveel met Mis IJsbeer van doen maar meer met BRVDM. Maar op zich geen probleem!

    De one-liner/uitspraak van het jaar.


    Bij deze dus .

    "iemand" introduceerde het begrip panne(n)koek , zal het ff opzoeken wie, maar dat is voor mij nu al de uitspraak van het jaar. binnenkort in de van dale met een nieuwe betekenis.

    Klopt, dat was ik. Zie mijn bericht daarover. https://www.ijsberenforum.com/forum/...417#post236417

  9. #7
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    De Oneliner: Pannenkoek is zeker de winnaar van dit jaar.

    Alleen is het lastig om hier de beer aan te koppelen die het introduceerde met de betekenis: : "Beer die dames lang boekt op de kamer"

    Bergm550 geeft zelf al aan dat zijn betekenis, slapjanus is. Terwijl Ketserr het verder bedoelt als "Beer die dames lang boekt"

    Voor mij geniet Bergm550 toch hier de voorkeur, hoewel zijn betekenis iets anders bedoelt was. Maar wel dit jaar legendarisch wordt.

    Oorspronkelijk werd het woord toegekend aan Marco van Basten toen hij het veld verliet tijdens verloren wedstrijd in de Arena, een supporter riep toen "Pannenkoek" naar hem omdat Ajax de derde ster toen dreigde mis te lopen.

  10. #8
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Ga toch werken man!!! Weg met die onzin !!

  11. #9
    Geregistreerd
    26 maart 2006
    Last Online
    13 januari 2024 @ 23:42
    Berichten
    909
    Discussies
    11
    Thanks
    712
    Thanked
    79 in 55 posts

    Standaard

    Ik heb ooit geschreven : ... ik befte mij het schompes...

  12. #10
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Zo'n verliefde langboekbeer is toch ook ene slapjanus

  13. #11
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    27 maart 2024 @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Denk dat als er een one-liner van het jaar verkiezing wordt, er maar 2 ijsberen zijn die hier daadwerkelijk recht op hebben: Joepie en Picasso1
    I´m an educated fool with money on my mind

  14. #12
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    De eerste die het woord pannekoek gebruikte was Willem2 die op 16 maart mij daarvoor uitmaakte omdat ik hem betrapte op het gebruik van Johnny Bravo's account. Hij gebruikte dit woord weliswaar onder de account van Johnny Bravo maar dat zij hem vergeven

  15. #13
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijsbeer11 Bekijk bericht
    Denk dat als er een one-liner van het jaar verkiezing wordt, er maar 2 ijsberen zijn die hier daadwerkelijk recht op hebben: Joepie en Picasso1
    Dat wordt dan een echte mini verkiezing. Ben blij dat facial al weg is want nu maak ik meer kans.

  16. #14
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    Ja picasso je hebt alleen zware concurentie van joepie. Maar normaal gesproken win ik het wel of niet.


    Nou hier komt ie : zuppe zuppe en dan op de prum kruppe.

  17. Onderstaande leden hebben joepie bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (21 november 2011)

  18. #15
    Geregistreerd
    20 november 2008
    Last Online
    27 maart 2024 @ 18:16
    Locatie
    Grefrath, Bruggen, Oedt, Kaarst, Boekarest
    Berichten
    1.236
    Discussies
    27
    Thanks
    90
    Thanked
    370 in 124 posts

    Standaard

    Is dat de nieuwe hit van " The Dutch Assholes "
    I´m an educated fool with money on my mind

  19. #16
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    De Oneliner: Pannenkoek is zeker de winnaar van dit jaar.

    Alleen is het lastig om hier de beer aan te koppelen die het introduceerde met de betekenis: : "Beer die dames lang boekt op de kamer"

    Bergm550 geeft zelf al aan dat zijn betekenis, slapjanus is. Terwijl Ketserr het verder bedoelt als "Beer die dames lang boekt"

    Voor mij geniet Bergm550 toch hier de voorkeur, hoewel zijn betekenis iets anders bedoelt was. Maar wel dit jaar legendarisch wordt.

    Oorspronkelijk werd het woord toegekend aan Marco van Basten toen hij het veld verliet tijdens verloren wedstrijd in de Arena, een supporter riep toen "Pannenkoek" naar hem omdat Ajax de derde ster toen dreigde mis te lopen.

    Het gaat mijn inziens om de introductie van het woord pannekoek in de betekenis van beer die dames lang boekt omdat dat hetgene is wat we er nu allemaal onder verstaan. Degene die dat gedaan heeft is Ketserr (of misschien toch Bergm ). Het zou echter bij een eenmalige opmerking zijn gebleven die iedereen vergeten zou zijn als YOSHUA niet op Ketserrs bericht had gereageerd en jacky pakutra (wie anders ) vervolgens een topic over had gestart https://www.ijsberenforum.com/forum/...368#post238368 met 86 reacties als resultaat. Oftewel de echte pannekoeken die zich aangesproken voelden maakten de nieuwe betekenis van dit woord een feit. Nu denken we allemaal bij het horen van het woord pannekoek aan een 'langzimmerer'. Ketserr gebruikte dus als eerste dit woord in deze betekenis en jacky pakutra gaf het eeuwige roem.

    Als we overigens de betekenis van 'langzimmerer' zouden loslaten dan is Badslippers de winnaar want hij was de eerste die dat woord gebruikt heeft in een andere betekenis dan een lekkernij.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...209#post171209

  20. #17
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bbertb Bekijk bericht
    Ga toch werken man!!! Weg met die onzin !!
    Ik was al aan het werk om 05.17 uur kerel!! Liep er bij jou nog vocht uit je kleine Bbertb-tje van je laatste kamergang in LR! Ouwe neukerd...

  21. #18
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MJ 21-8-2010
    Ondanks dat ik me het laatste uur beroerd voelde toch weer een geslaagde avond gehad, ondanks dat Fiona door een handjesvasthouder niet bereikbaar was
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...632#post177632

    Handjesvasthouder heeft het dus niet gehaald maar was ook wel een mooie en treffende benaming ipv van pannenkoek.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  22. #19
    Geregistreerd
    26 juni 2008
    Last Online
    21 januari 2021 @ 03:33
    Berichten
    505
    Discussies
    15
    Thanks
    70
    Thanked
    82 in 54 posts

    Standaard

    Ja ijsbeer11 zo net voor carnaval kunnen we wel een hit hebben met dit lied en wa mooie roemeense dames erbij en dan gaat ie zekers op nummer 1 komen .


    The Dutch assholes (ijsbeer11 en Joepie) met zuppe zuppe en op de prum kruppe.

  23. #20
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Ik merk dat het hier gaat om de introductie van leuke uitdrukkingen en niet zozeer om one-liners. Joepie en ik kunnen het dus wel schudden

    Wat betreft het gebruik van leuke uitdrukkingen wint Badslippers met afstand. Open maar een willekeurige recensie van hem en een lawine aan originele uitdrukkingen komt op je af. Het is maar dat jacky pakutra ze er niet uitpikt en er een proza discussie van maakt want anders zouden ze ook tot de annalen van dit forum doordringen.

    Zie hier een willekeurige greep:
    - smiley's gebruiken dat is het alfabet van de laagschedeligen
    - een wat ongeleide drietrapsraket waar wat schroeven aan ontbreken maar met het hart op de goede plaats
    - gedaanteverwisseling van gracieuze jongedame naar een erotiserende hormonenbom
    - "Wat glijdt het toch lekker!"
    - haar snoet is wat aangetast door acne en die tepels zien er uit als afgekeurde siervelgen en springen iets teveel in het oog maar als ze met de rug naar je toestaat zie je pas wat voor een perfect lijf zij heeft
    - met Pic 1 is het altijd goed kersen eten
    - aangefikt vlees dat een uitgehongerde prairiewolf nog niet eens zou besnuffelen
    - deze hysterica moet ik eens aan een persoonlijkheidsonderzoek onderwerpen
    - typische Thaise raffinement
    - wandelende hormoonbom
    - door de aderen van dat begeerlijke lijf moet ongetwijfeld hoerenbloed stromen
    - haar naam ligt effe niet in mijn temporale kwab voor het grijpen
    - onbegonnen werk om me tegen de pulserende werking van haar strakke kutje te verzetten

  24. Onderstaande 8 leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 november 2011),Badslippers (21 november 2011),Bluebear (16 november 2015),Boy69 (22 november 2011),Gondolas9 (22 november 2011),Knabbel (21 november 2011),Rudi_NL (22 november 2011),Wijze grijze (15 december 2018)

  25. #21
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Ik merk dat het hier gaat om de introductie van leuke uitdrukkingen en niet zozeer om one-liners. Joepie en ik kunnen het nu wel schudden

    Wat betreft het gebruik van leuke uitdrukkingen wint Badslippers met afstand. Open maar een willekeurige recensie van hem en een lawine aan originele uitdrukkingen komt op je af.
    Een one liner is inderdaad wat anders dan een nieuw mode woord als pannenkoek of in een recensie een fraaie en vaak humoristische uitdrukking gebruiken en ja daar kan BS wel wat van, zie ook deze:
    Ik vertel haar dat wij ijsberen altijd een grap maken over haar norse gezichtsuitdrukking en dat dat komt omdat haar "Puppy" waarschijnlijk dood zal zijn. Terwijl ik het uitleg zie ik al dat het verspilde moeite is want ze snapt er geen hol van. In een frikandel zitten meer hersens! "Sorry Nora, dat is gemeen van me". Zo gaat het verder van dame tot dame waarmee ik al eens gekamerd heb.
    Een one liner is een kort maar krachtig veelzeggend statement zoals P1 en joepie dat vaak doen. Dit is een typische Joepie one liner, kort maar krachtig:
    Ja picasso je hebt alleen zware concurentie van joepie. Maar normaal gesproken win ik het wel of niet.
    Alle recensies van Joepie zijn ook vaak one liners!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  26. #22
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Is er eigenlijk al een commissie of jury voor de one-liner ?
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  27. #23
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Is er eigenlijk al een commissie of jury voor de one-liner ?
    Ok bij deze dan W2, maar alleen als je heeeel graag wilt !
    Maar als iemand anders zich geroepen voelt kan dat natuurlijk ook.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  28. #24
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    Is er eigenlijk al een commissie of jury voor de one-liner ?
    It's not my problem

    Dat was altijd een uitgebreide reactie, die ik dit jaar 154.203 keer gehoord heb, van een ex-favo van me als je haar een heel verhaal verteld had. Heerlijk....zo'n geïnteresseerde Roemeense .

  29. #25
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Gelet op zijn dossier kennis zou eigenlijk P1 jury moeten zijn! Wat ook kan is een zeg shortlist van 10 man te maken waaruit een ieder dan kan kiezen. Een aantal namen in die list zijn hier al gevallen maar daar horen denk ik ook wat leden bij die vaak leuke headlines maken.

    Dan kies je dus wel op 1 bepaald lid en niet op een uitspraak/one-liner ... .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 1 van 27 1234511 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:05.

  FKK Artemis 468*60