Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
    Last Online
    7 oktober 2022 @ 13:47
    Discussies
    88
    Thanks
    2

Standaard XXX-rated quality "keurmerk"

O.d.z. "Smaken verschillen" zou ik graag eens willen weten welke dames er naast het zog. TA-keurmerk een XXX-rated quality "keurmerk" zouden kunnen verdienen.

Wat ik hier mee bedoel is de dame die het spel op de voor mij (afentoe) juiste manier speelt....zijnde: Volledig taboeloos, alle hoeken van de kamer met vrijwel geen beperkingen..

Goede voorbeelden zijn waarschijnlijk: L*****, J*****, V*****(soms), A*****, M*****..

maarrrr wie nog meer, gezien de grote hoeveelheid nieuwe meisjes kan ik helaas ook niet meer alles bijhouden..maar ik weet dat ze er zijn...

Wie biedt?
    Laatst gewijzigd door Befke; 1 oktober 2006 om 21:46

Last Online
    4 april 2022 @ 13:26
    Discussies
    40
    Thanks
    74

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frits van Ede

Wat ik hier mee bedoel is de dame die het spel op de voor mij (afentoe) juiste manier speelt....zijnde: Volledig taboeloos, alle hoeken van de kamer met vrijwel geen beperkingen..
    Hmmm. Volledig taboeloos??? Geen beperkingen???

Ik denk dat je nu een aantal dames onterecht een stempel aan het geven bent... Van enige dames weet ik zeker dat ze hier absoluut niet blij mee zijn...

Last Online
    Vandaag @ 12:25
    Discussies
    866
    Thanks
    4.648

Unglücklich

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Frits van Ede
    O.d.z. "Smaken verschillen" zou ik graag eens willen weten welke dames er naast het zog. TA-keurmerk een XXX-rated quality "keurmerk" zouden kunnen verdienen.

Goede voorbeelden zijn waarschijnlijk: L*****, J*****, V*****(soms), A*****, M*****

maarrrr wie nog meer, gezien de grote hoeveelheid nieuwe meisjes kan ik helaas ook niet meer alles bijhouden..maar ik weet dat ze er zijn...

Wie biedt?
    Lijkt me beter deze bieding te staken, :o !

1. Ik hoef en wil niet weten welke taboeloze spelletjes jij graag speelt laat staan dat ik wil weten wat je met taboeloos bedoelt.
    2. Het expliciet op dit forum noemen van namen van dames als zijnde taboeloos (met vrijwel geen bepekerkingen volgens jou) lijkt me niet gewenst op dit forum.
    3. De uitdrukking "wie biedt" en XXX-rated quality "keurmerk" getuigt ook van weinig respect jegens de dames.

Zie ook reactie H1 die ik volledig onderschrijf!.

Gr. B.
    Laatst gewijzigd door Befke; 1 oktober 2006 om 21:46
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

Last Online
    13 mei 2010 @ 23:35
    Discussies
    9
    Thanks
    0

Standaard

Ik ben ook niet blij met deze berichtgeving, ook zet het geen zoden aan de dijk, eerder de verkeerde TOON wordt zo aangeslagen en dat kan toch niet de opzet zijn .

Geniet liever en verder.

Groeten,

DC.

Last Online
    12 maart 2022 @ 23:09
    Discussies
    96
    Thanks
    1.466

Standaard

Draadje gaat op slot.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten