Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard Natalie (Oekraïnse)

    Haarkleur/-lengte : Lang zwart (of heeeel donkerbruin)
    Lengte dame : 160 cm
    Postuur/Cupmaat : volslank, erg grote borsten, herkenningspunt
    Nationaliteit/Taal : Oekraïne, enig Duits
    Leeftijd : 21
    Tatoeages/Piercings : geen
    Service: magere voldoende, beginnersniveau
    Voordelen: heel knap gezichtje, spontane blik
    Nadelen: beginner, is gesloten
    Tijdsduur : 30 min
    Prijs : 50
    Extra’s bij het bezoek: geen

    Deze dame dus in de kino gezien, ze is duidelijk een beginner, we moesten even wachten op een kamer en mijn pogingen om een gesprekje aan te knopen oogstten maar weinig succes. Ze liet bijna niets over zichzelf los. Als het een enigszins logisch antwoord was dan beantwoordde ze al mijn vragen met: was du gerne möchstest.... dus ze vond mijn muzieksmaak goed, mijn seksvoorkeuren goed... alles was goed wat ik vond, mooi man! Op de kamer doet ze haar best maar verder als voldoende komt ze niet, zoenen doet ze hetzij beperkt. Wat dan wel weer erg mooi is aan zo'n meid is dat ze nog puur is. Een kreun is een oprechte kreun, om maar een voorbeeld te geven. Ze kijkt je af en toe met haar ogen geweldig aan. Prachtig. Herhalingsgevaar: tja gering helaas.
    Laatst gewijzigd door Tiga; 1 oktober 2006 om 14:14
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  2. #2
    Geregistreerd
    19 juli 2008
    Last Online
    10 april 2024 @ 22:47
    Berichten
    941
    Discussies
    42
    Thanks
    370
    Thanked
    173 in 67 posts

    Standaard

    op 30/7/09 ben ik met deze dame op kamer geweest. Ze heeft nu blond haar dat ze die avond in 2 vlechtjes droeg, is zeker niet meer volslank: slank tot normaal en de cup van haar borsten ben ik vergeten te vragen: ze lijken mij natuurlijk en ik schat een G-cup met een wel wat rare vorm.

    Op het eerste gezicht lijkt ze een heel lief gfe-meisje maar vergis je niet; ze is dat zeker niet: profi en af en toe een hoog pse-gehalte.

    Veel zin om eerst wat algemeen kennis te maken heeft ze niet, wel stelde ze eerst voor om me wat in de kino op te warmen met wat tongzoenen wat ze niet slecht deed; daarna naar de kamer en net toen ik op mijn rug ging gaan liggen en toch wat verrast was toen ik haar extreem grote boezem zag, kwam plots de profi-kant van dat lieve meisje keihard tevoorschijn: voor 50€ pijpen en neuken gedurende een half uur; voor 100€ pijpen en neuken en fullservice van haar borsten gedurende een half uur en voor 150€ kon dat laatste gedurende een uur. Shit, viel dat ff tegen. Ik moest toch ff denken wat ik nu ging doen:ik besliste dat ik gedurende een half uur wel eens op-en-top wou verwend worden door haar "kingsizeboobs" en het moet gezegd; ze deed het uitstekend. Ik heb haar tss de borsten geneukt terwijl ze af en toe mijn stoten onderbrak en mijn pik met haar tong bewerkte, doggystyle was het ook leuk om haar boobs in de spiegel te aanschouwen en ze wilde duidelijk ook hard genomen worden, maar verrassend genoeg was het leukste standje toen ze me bovenop bereed en ik eerst haar borsten wild in het rond zag slingeren maar het hoogtepunt was en kwam toen ze zich helemaal bovenop me legde, haar borsten vlak voor mijn gezicht hield en me dan zo begon te neuken... het orgasme dat 5 minuten later volgde, was ... hemels en vlak voor ik kwam begon ze nog met heel dirty talk (in accentloos Duits) dat ze mijn geile sappen in haar wilde voelen en dergelijke. Dit is een PSE-dame en dat zou je haar niet aangeven als je haar ziet rondlopen.

    Als ik haar nu vergelijk met 3 jaar geleden (recensie tiga): ze laat nog steeds zeer weinig los over zichzelf, ze zoent wel goed (een beetje slurpend tongzoenen) en ze weet haar boobs goed te gebruiken. Ze schuwt het oogcontact niet tijdens het neuken en kijkt je uitdagend aan. Niet beschaamd inzake dirty talk tijdens de sessie. Ze is niet meer volslank. Ze spreekt perfect en accentloos Duits.
    Het doel heiligt de middelen

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:37.

Living Room 468*60   Babylon 468*60