Pagina 26 van 38 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 626 t/m 650 van 931
  1. #626
    Geregistreerd
    2 november 2015
    Last Online
    31 januari 2023 @ 15:43
    Berichten
    21
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    22 in 12 posts

    Standaard

    van 20 tot ……….

  2. Onderstaande leden hebben Jozefke bedankt voor deze bijdrage:

    Eric vb (27 juni 2019)

  3. #627
    Geregistreerd
    22 juni 2011
    Last Online
    12 april 2024 @ 21:45
    Berichten
    207
    Discussies
    2
    Thanks
    1.907
    Thanked
    171 in 83 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jozefke Bekijk bericht
    van 20 tot ……….
    Dat wel,maar de meerderheid is toch de 40 gepasseerd.

  4. #628
    Geregistreerd
    2 juli 2017
    Last Online
    15 oktober 2019 @ 11:22
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    122
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Was der maandag geweest, alle leeftijden zo wat.
    Genoeg Ijsberen daar. Vond wel dat er minder vrouwen waren dan anders. Die der waren, hadden het druk en stonden goed geil, de wachttijd liep op. Weet niet waarom der minder milfen waren.
    In de bioscoop en bij de spiegels in de grote zaal was genoeg actie. Naderhand kwamen gelukkig wat koppels binnen zodat er ook achter van bil kon gaan.
    Toch nog leeg naar huis kunnen rijden....

  5. Onderstaande leden hebben haantje bedankt voor deze bijdrage:

    vdrudy (20 mei 2019)

  6. #629
    Geregistreerd
    11 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 12:43
    Berichten
    236
    Discussies
    16
    Thanks
    152
    Thanked
    88 in 36 posts

    Standaard

    Iemand hier onlangs nog geweest op een vrijdagavond? Ben benieuwd naar de bezoekers, vorige jaar paar keer geweest en metname in augustsus vielen we dringende mannen (negatief) op.

  7. #630
    Geregistreerd
    21 juni 2017
    Last Online
    5 maart 2020 @ 15:14
    Berichten
    58
    Discussies
    0
    Thanks
    27
    Thanked
    30 in 24 posts

    Standaard

    Als ik eerlijk mag zijn en is geen puntje van kritiek, want heb zeker en vast niets tegen de huidige dames, maar vroeger 3j geleden was er toch wel meer variaties op de middagen bij de vrouwen aanwezig... Nu zijn het toch altijd dezelfde dames van het huis mss was er toen meer concurrentie met de buren??

  8. Onderstaande leden hebben hardeman bedankt voor deze bijdrage:

    vdrudy (31 mei 2019)

  9. #631
    Geregistreerd
    3 januari 2019
    Last Online
    27 december 2023 @ 10:41
    Berichten
    54
    Discussies
    3
    Thanks
    110
    Thanked
    34 in 13 posts

    Standaard

    Daar zou snel verandering in kunnen komen, de buren openen binnen afzienbare tijd opnieuw, en dit onder een nieuwe naam, nieuwe eigenaars en met volledig vernieuwd interieur (met dank aan Mieke voor de info).

  10. Onderstaande leden hebben vdrudy bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (31 mei 2019)

  11. #632
    Geregistreerd
    4 april 2017
    Last Online
    3 april 2023 @ 09:43
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    22
    Thanked
    11 in 8 posts

  12. #633
    Geregistreerd
    15 oktober 2017
    Last Online
    19 januari 2024 @ 14:25
    Locatie
    Geel
    Berichten
    100
    Discussies
    2
    Thanks
    93
    Thanked
    168 in 61 posts

    Standaard

    Gezonde concurrentie kan natuurlijk nooit kwaad he.
    Als ik zie hoe druk het vaak is in de Eroxx hebben heel wat mannen het goed naar hun zin. De leeg naar huis garantie wordt meer dan waar gemaakt.
    En last but not least de ambiance is altijd ok, je wordt vaak al aan de toog opgewarmd....een drankje en dan zit der al gauw een van die dames aan je pik te voelen en al snel volgt een pijpbeurt...de rest van de middag laat zich wel raden....
    Laatst gewijzigd door eikels; 31 mei 2019 om 15:15

  13. Onderstaande leden hebben eikels bedankt voor deze bijdrage:

    vdrudy ( 1 juni 2019)

  14. #634
    Geregistreerd
    3 januari 2019
    Last Online
    27 december 2023 @ 10:41
    Berichten
    54
    Discussies
    3
    Thanks
    110
    Thanked
    34 in 13 posts

    Standaard

    Dat is waar Eikels, elke keer meer dan tevreden naar huis gereden.

  15. #635
    Geregistreerd
    11 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 12:43
    Berichten
    236
    Discussies
    16
    Thanks
    152
    Thanked
    88 in 36 posts

    Standaard

    Overweeg morgenavond weer eens langs te gaan, ivm (pinkster) weekend (te) veel gasten of juiste dooie boel wat ik kan verwachten?

  16. #636
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    26 april 2024 @ 12:19
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    377
    Discussies
    7
    Thanks
    462
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Ik was gisteren weer eens op een donderdag in Eroxx, ondanks dat een vorige donderdag wat tegenviel. Het werd een kort maar krachtig bezoek. Opvallend was de prima verhouding van dames en heren én de stamina van de meeste dames.... ze bleven maar doorgaan. Veel actie in de bioscoop en de kamer boven dit keer.
    Ik was er lekker vroeg en na een drankje en een rondje stond ik ineens oog in oog met Anne in de bioscoop en werd ik door haar herkend en vriendelijk begroet. Er volgde een vingerpartij waarbij bijna mijn hele hand in haar verdween en na een tijdje, met wat clitorale aandacht, kwam zij gillende klaar. Hierop volgende een heerlijke pijppartij waarbij niets vergeten werd en kwam ik heerlijk in haar mondje klaar. Trillend op mijn benen strompelde ik naar de bar voor een verfrissing.
    Hierna alle actie wat aanschouwd en een hapje ter versterking genomen, is daar altijd goed. Ik had eerder al de Franstalige dame gezien die het, onder ogen van haar vent, met iedereen doet en man na man afwerkt met veel plezier, gesop en geluid. Na wat rondjes miste ik haar, ze zou toch niet al naar huis zijn....? Nee, want ik hoorde veel geluid boven en zag wat mannen daarheen vertrekken. En daar lag ze, omringt door vele kerels die allemaal rustig hun beurt afwachtten. Ik ben er lekker bij gaan zitten, het was een geil schouwspel. Ze moest in het zicht van haar man blijven zitten, en hij deelde condooms uit. Na een tijdje begon het bij mij ook weer te kriebelen en werd ik heerlijk gepijpt door haar. Er was op een gegeven moment geen kerel die haar neukte en toe heb ik haar heerlijk vaginaal én anaal gevingerd, ze vond het heerlijk. Beffen leek me met al het glijmiddel wat ze gebruikte geen goed idee. Vorige keer vroeg ze om DP, maar dit keer helaas niet, dus ben ik er in missio opgeklommen en voor een tweede keer knallend klaargekomen.
    Voor mijn gevoel zou het niet meer beter worden dan dit én ik had nog wat werk te doen dus ik ben gaan douchen en met een grote glimlach naar huis gereden. Toen ik rond 3 uur wegging waren er best wat stellen en kwam er nog een mooi stel binnen, het zal er nog wel even onrustig geweest zijn...

  17. Onderstaande 10 leden hebben GrandCru bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (15 juni 2019),biged (15 juni 2019),blauwebeer (14 juni 2019),haantje (14 juni 2019),Kwakje (15 juni 2019),lustman (15 juni 2019),quickstep (16 juni 2019),rosy (20 juni 2019),Sjeufke (14 juni 2019),vdrudy (19 juni 2019)

  18. #637
    Geregistreerd
    3 januari 2019
    Last Online
    27 december 2023 @ 10:41
    Berichten
    54
    Discussies
    3
    Thanks
    110
    Thanked
    34 in 13 posts

    Standaard

    Vandaag Nina&Friends seks party,"open evenement", weet iemand wat ik mij daar bij moet voorstellen?

  19. #638
    Geregistreerd
    4 april 2017
    Last Online
    3 april 2023 @ 09:43
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    22
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Kun je toch lezen op hun site......

    Wil je eens een zeer druk bezocht en actief feestje meemaken, uniek in zijn soort ?? .Dit is een echt doenersfeestje ,speciaal georganiseerd voor de koppels die het gezelschap van een single man wel kunnen waarderen.Je zal versteld staan van de kwaliteit die Eroxx te bieden heeft gedurende dit geweldig en geil feestje .Dus koppels kom gerust eens langs ,en geniet actief of passief van dit erotisch feestje .Je bent helemaal tot niets verplicht , alles kan maar niets moet !!! l Door de super erotische sfeer die deze sexfeestjes meebrengen komen de meeste koppels zeer snel tot onverwachte en spannende acties….. . Prijs Koppels 40€ en mannen betalen slechts 70€ voor dit ongehoord feestje .Koppels en dames die zeer actief deelnemen aan de gangbang ,worden beloond met gratis entrees voor de volgende Nina feestjes op donderdag en maandag namiddagen Prijs omvat alle dranken en de warme en koude gerechten van het buffet ,dat één uur voor sluitingstijd geopend blijft. Open van 12/18hr

  20. Onderstaande leden hebben Frails bedankt voor deze bijdrage:

    vdrudy ( 3 juli 2019)

  21. #639
    Geregistreerd
    3 januari 2019
    Last Online
    27 december 2023 @ 10:41
    Berichten
    54
    Discussies
    3
    Thanks
    110
    Thanked
    34 in 13 posts

    Standaard

    Ja inderdaad Frails, bedankt, maar dat is de tekst die steeds bij de Nina&Friends seks party op donderdag staat aangegeven, alleen nu voor de eerste keer "open evenement", ik vroeg mij af waarin het verschil zat met andere donderdagen.

  22. #640
    Geregistreerd
    2 juli 2017
    Last Online
    15 oktober 2019 @ 11:22
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    122
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vdrudy Bekijk bericht
    Ja inderdaad Frails, bedankt, maar dat is de tekst die steeds bij de Nina&Friends seks party op donderdag staat aangegeven, alleen nu voor de eerste keer "open evenement", ik vroeg mij af waarin het verschil zat met andere donderdagen.
    Misschien bedoelen ze open benen evenement

  23. Onderstaande leden hebben haantje bedankt voor deze bijdrage:

    vdrudy ( 3 juli 2019)

  24. #641
    Geregistreerd
    3 januari 2019
    Last Online
    27 december 2023 @ 10:41
    Berichten
    54
    Discussies
    3
    Thanks
    110
    Thanked
    34 in 13 posts

    Standaard

    Iemand ervaring met de Nina&Friends sexparty op donderdagen tijdens de maanden juli en augustus, blijven er evenveel koppels/dames komen, of net meer of minder?

  25. #642
    Geregistreerd
    15 oktober 2017
    Last Online
    19 januari 2024 @ 14:25
    Locatie
    Geel
    Berichten
    100
    Discussies
    2
    Thanks
    93
    Thanked
    168 in 61 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vdrudy Bekijk bericht
    Iemand ervaring met de Nina&Friends sexparty op donderdagen tijdens de maanden juli en augustus, blijven er evenveel koppels/dames komen, of net meer of minder?
    Vorige zomer waren der maandag en donderdagmiddagen druk, gezellig en geil o.a. met twee een kooisessie....Neem aan dat ze dat dit jaar ook doen in de vakantieperiode.

  26. Onderstaande leden hebben eikels bedankt voor deze bijdrage:

    vdrudy ( 7 juli 2019)

  27. #643
    Geregistreerd
    2 juli 2017
    Last Online
    15 oktober 2019 @ 11:22
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    122
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Donderdagmiddag naar Balen gegaan, ik was niet de enige die met verlof was in het koninkrijk

    Rond half een al heel wat autos op de parking

    Na een uur werd het echt druk, gelukkig genoeg vrouwen aanwezig wat ik al snel zag.


    Een paar koppels gingen flink tekeer aan de toog en in de grote zaal.
    Een volslank waals koppel trok zich terug in de relax. Ook twee koppelkes gingen achter slot en grendel helaas met elkaar aan de gang.

    Maar der bleef meer dan genoeg over.....

    Een koppel waarvan zij zeer gesoigneerd is, pik zwart halflang haar, hij ook zwart haar snorretje, zij had een mooi rood corset aan met kousen en rode heels. Haar Boezem ik schat cup F viel der bijna uit. Aan de toog liet ze zich al goed bevoelen en ook een van de sletjes van het huis was daar aan het geilen.
    Daarna zag ik dat koppel bij de disco zij geblinddoekt, sliploos en de mannen mochten losgaan. Slipje had ze al uit gedaan. Tieten hingen uit het corset en al gauw werd ze aan een spitroast onderworpen. Gulzig pijpen werd ze doggy genomen door verschillende mannen. Het zaad wilde ze wel graag op der tieten hebben. Een ander koppel een blondine, vond het blijkbaar zo geil dat ze ook van bil gingen, de dame spoot de hele boel onder, onverstelbaar wat een spuiterke. Zij liep der natuurlijk sliploos bij met een ultra kort rokje en een open cup bh, ook een zeer geile verschijning. Beide koppels zijn echte liefhebbers heb ik daar al vaker tekeer zien gaan.

    Tijd voor een hapje in het resto. Lekker mosselkes gegeten.

    Een waals koppel, zij met een enkele tattoo, hij steeds trekkend aan zijn pik de hele middag, zij ging bij de spiegels aan de gang. Zij pijpte en neukte alsof ze maanden geen pik had gehad. Aan het eind van de middag ging ze echt los.
    Een man lag op zijn rug en ze kroop op hem en zijn pik gleed naar binnen. Haar ventje wilde der anaal pakken en na wat gepruts zat die dikke lul in der kont en ja hoor der kwam ook nog een lul in der mondje en zuigen he en ze begon goed te kreunen of ze het echt lekker vond......hij zat goed diep in der kont. Wat ik begrepen heb zijn die der een paar keer in de week.

    De dames die ik ook gespot heb, Celine in leren harmas, maar eigenlijk in der geile blote reet. Lekker aan der lippen kunnen sabbelen. Zij pijpt je diep aan de toog.
    Nathalie volgende keer pak ik je weer vandaag lukte het niet. Brigitte die lacht alleen maar als ze je hoort, Rosy onze krullebol was druk op het ronde bed ondermeer, sletje.
    En Sonja heb ik der ook een paar jonge kerels zien berijden.
    Die sletjes hebben zich gisteren niet verveeld want meer mannen hadden een verlofdag. Ongelooflijk veel geilheid gedaan en gezien!!!

    In de bioscoop, bij de toog en op het ronde bed voerden zij hun act op, De kooi werd ook gebruikt voor pijpsessies.
    Overal lagen de restanten van condooms maar ze werden door het personeel netjes opgeruimd...voor diegene die dat nog niet zelf kan.

    Nog ff met Katja gebabbeld en met een een voldaan gevoel in de auto..


    Ik ben vast de helf vergeten, maar het was druk met een prima ambiance, sex te over maar ook gezelligheid, je kunt een babbel maken met vrouwen onder het genot van een pintje en soms veel meer. En natuurlijk je hebt der ook koppels die alleen komen om te zonnen en te drinken, maar daar heb ik geen last van gehad want die zaten buiten.
    Prima middag gehad dus!!
    Nina was met verlof hoorde ik, geniet der van!!
    Laatst gewijzigd door haantje; 12 juli 2019 om 16:45

  28. Onderstaande 10 leden hebben haantje bedankt voor deze bijdrage:

    biged (12 juli 2019),blauwebeer (13 juli 2019),gignnl (24 juli 2019),hvdk52 (12 juli 2019),phoenix (12 juli 2019),quickstep (12 juli 2019),Sjeufke (12 juli 2019),vdrudy (13 juli 2019),waterrat (14 juli 2019),Wijze grijze (12 juli 2019)

  29. #644
    Geregistreerd
    11 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 12:43
    Berichten
    236
    Discussies
    16
    Thanks
    152
    Thanked
    88 in 36 posts

    Standaard

    Binnenkort wil ik weer eens langs gaan, met een nieuw project moet ik door de weeks werken.
    Hoe is het op de zondagmiddag?

  30. #645
    Geregistreerd
    3 januari 2019
    Last Online
    27 december 2023 @ 10:41
    Berichten
    54
    Discussies
    3
    Thanks
    110
    Thanked
    34 in 13 posts

    Standaard

    Op de site van Eroxx zie ik geen donderdagen geprogrammeerd staan voor augustus, blijven ze wegens het verlof misschien gesloten?

  31. #646
    Geregistreerd
    2 juli 2017
    Last Online
    15 oktober 2019 @ 11:22
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    122
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vdrudy Bekijk bericht
    Op de site van Eroxx zie ik geen donderdagen geprogrammeerd staan voor augustus, blijven ze wegens het verlof misschien gesloten?
    Volgens mij zijn de agenda aan het samenstellen, nu staat er al meer op dan een week terug. Kijk bijv maar bij donderdag 15 augustus

  32. Onderstaande leden hebben haantje bedankt voor deze bijdrage:

    vdrudy (21 juli 2019)

  33. #647
    Geregistreerd
    3 januari 2019
    Last Online
    27 december 2023 @ 10:41
    Berichten
    54
    Discussies
    3
    Thanks
    110
    Thanked
    34 in 13 posts

    Standaard

    Ja ik had dat ook al opgemerkt haantje, bedankt. Ik hoop dat er nog andere donderdagen bij komen.

  34. #648
    Geregistreerd
    3 januari 2019
    Last Online
    27 december 2023 @ 10:41
    Berichten
    54
    Discussies
    3
    Thanks
    110
    Thanked
    34 in 13 posts

    Standaard

    Tot op dit moment openen ze in augustus enkel op de feestdag donderdag 15/8, spijtig, aftellen dan maar naar september.

  35. #649
    Geregistreerd
    2 juli 2017
    Last Online
    15 oktober 2019 @ 11:22
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    122
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vdrudy Bekijk bericht
    Tot op dit moment openen ze in augustus enkel op de feestdag donderdag 15/8, spijtig, aftellen dan maar naar september.
    Staan nu wel op de ageda zie ik, donderdagen Nina and Friends....Hoef je niet af te tellen tot september

  36. Onderstaande leden hebben haantje bedankt voor deze bijdrage:

    vdrudy (25 juli 2019)

  37. #650
    Geregistreerd
    3 januari 2019
    Last Online
    27 december 2023 @ 10:41
    Berichten
    54
    Discussies
    3
    Thanks
    110
    Thanked
    34 in 13 posts

    Standaard

    Super, bedankt voor de info haantje, deze morgen stond er nog niets over de donderdagen in augustus

 

 
Pagina 26 van 38 EersteEerste ... 1622232425262728293036 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:44.

Diamond 468*60