Pagina 38 van 38 EersteEerste ... 283435363738
Weergegeven resultaten: 926 t/m 931 van 931
  1. #926
    Geregistreerd
    15 september 2017
    Last Online
    Gisteren @ 07:25
    Berichten
    238
    Discussies
    1
    Thanks
    9
    Thanked
    234 in 77 posts

    Standaard

    Op 18 jan 2024 …op Nina,s verjaardag geweest,,,EXTREEM DRUK…inkom 57€ leeftijd van Nina
    Het was zeer zeer zéér druk…in de neukruimten werd een man niet goed ,,,ambulance erbij…reanimeren en met ambulance mee.
    Neukruimten werden ontruimd …in de bar en omgeving stond zowat iedereen tegen elkaar
    Als met één vrouw, iets gedaan werd stonden daar 25 ! Man omheen..niet normaal
    De omstandigheden voor het feestje van Nina …waren onverantwoordelijk ..!,
    Was om 12 uur daar…was blij dat ik om 14,30 ben weggegaan..!

  2. Onderstaande leden hebben Slumme bedankt voor deze bijdrage:

    WANDELAAR5 (19 januari 2024)

  3. #927
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slumme Bekijk bericht
    Op 18 jan 2024 …op Nina,s verjaardag geweest,,,EXTREEM DRUK…inkom 57€ leeftijd van Nina.
    Als met één vrouw, iets gedaan werd stonden daar 25 ! Man omheen..niet normaal
    De omstandigheden voor het feestje van Nina …waren onverantwoordelijk ..!,
    Ik was er ook bij gisteren.Het was zeker extreem druk kan ik onderschrijven.
    Er was veel volk wat normaal gezien niet komt tegen de inkom van 90 euro want de aktie was gisteren 57 euro.
    Het incident zorgde voor veel commotie in de club maar zou de betreffende man overal hebben kunnen overkomen.
    Het personeel verzorgde meteen de reanimatie en ging daar mijn inziens heel goed mee om.Gelukkig was er snel een ambulance ter plaatse en werd de man afgevoerd.
    Vorig jaar was het de normale toegangsprijs van 90 euries en was heel gezellig druk. Ik zou zeggen na deze party, doe dat volgend jaar maar weer want dan geen buffetgrazers en sextouristen die uit zijn op een voordeeltje.

  4. Onderstaande 4 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (19 januari 2024),mentholbear (19 januari 2024),schoolmeester (19 januari 2024),WANDELAAR5 (19 januari 2024)

  5. #928
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    Gisteren @ 14:46
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwillem1 Bekijk bericht
    Zondag 21 januari Eroxx nog eens bezocht als single.
    Op voorhand wat bezorgdheid. Gaat er genoeg volk zijn omdat er een andere populair feestje in Antwerpen is.
    Geen overrompeling van mannen.
    Op de parking aangekomen om 16h30 (half uur na opening)
    En er stonden heel weinig auto's, dus weer twijfel.
    Toch maar naar binnen gegaan en wat bleek.
    Meer koppels dan single mannen binnen en enkele koppels die ik kende die dan weer bij andere onbekende koppels stonden.
    Dus kon dadelijk wat aansluiting vinden.
    Absoluut knappe koppels, allemaal actief en nergens dringen.
    Eigenlijk de droom van elke man.
    Zelf ben ik een stuk of 5x in actie geschoten en bijna altijd zo goed als een 1 op 1 met toeschouwers. Bijna GFE op een gangbang event.
    Zelfs de lekker Franstalige dame die er altijd met haar partner zit op het bed voor het grote scherm heb ik een tijdje voor mij alleen gehad. Zalig.
    Als je als single man hier niet aan je trekken bent gekomen licht het echt wel aan jezelf.
    Sommige koppels vonden het tekort aan mannen niet zo leuk. Andere vonden het dan weer een verademing en kwamen gemakkelijker tot actie omdat ze wat meer met rust gelaten werden.
    Oeps, moet zondag 14 januari zijn.

  6. Onderstaande leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 januari 2024)

  7. #929
    Geregistreerd
    7 mei 2022
    Last Online
    Gisteren @ 14:46
    Locatie
    Poederlee, België
    Berichten
    155
    Discussies
    11
    Thanks
    9
    Thanked
    559 in 115 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rob45 Bekijk bericht
    Ik was er ook bij gisteren.Het was zeker extreem druk kan ik onderschrijven.
    Er was veel volk wat normaal gezien niet komt tegen de inkom van 90 euro want de aktie was gisteren 57 euro.
    Het incident zorgde voor veel commotie in de club maar zou de betreffende man overal hebben kunnen overkomen.
    Het personeel verzorgde meteen de reanimatie en ging daar mijn inziens heel goed mee om.Gelukkig was er snel een ambulance ter plaatse en werd de man afgevoerd.
    Vorig jaar was het de normale toegangsprijs van 90 euries en was heel gezellig druk. Ik zou zeggen na deze party, doe dat volgend jaar maar weer want dan geen buffetgrazers en sextouristen die uit zijn op een voordeeltje.
    Uit een van mijn bronnen heb ik dat de man ter plaatse zou overleden zijn. Hopelijk heeft hij geen vrouw thuis zitten die van niets weet.

  8. Onderstaande leden hebben Kwillem1 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 januari 2024)

  9. #930
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    26 maart 2024 @ 12:12
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    en die dag was het weer slecht om daar daar toe te rijden en dan toch zo druk ????
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  10. #931
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:59
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door keesboz Bekijk bericht
    en die dag was het weer slecht om daar daar toe te rijden en dan toch zo druk ????
    Tja, dat verbaasde mij ook, de club heeft wel een zeer grote achterban en dat opgeteld met de vele koopjesjagers die aangetrokken waren door de verjaardagsinkom van 57 euro (normaal 90).Leuk idee van Nina en Bart en zal betreft de aanloop best een sucses zijn geweest maar veel te druk en niet voor herhaling vatbaar wat mij betreft.

  11. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane (23 januari 2024)

 

 
Pagina 38 van 38 EersteEerste ... 283435363738

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60