Pagina 25 van 38 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 601 t/m 625 van 931
  1. #601
    Geregistreerd
    12 maart 2017
    Last Online
    7 juli 2019 @ 21:02
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hallo, Eroxx wordt nu op zondag ook geopend ("sensual sundays"). Heeft iemand al een ervaring ?

  2. #602
    Geregistreerd
    2 juli 2017
    Last Online
    15 oktober 2019 @ 11:22
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    122
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVJASON Bekijk bericht
    Hallo, Eroxx wordt nu op zondag ook geopend ("sensual sundays"). Heeft iemand al een ervaring ?
    Zou ik ook wel willen weten....zag ook op de agenda staan komende donderdag Eyes Wide Shut, meestal wel geil.

  3. #603
    Geregistreerd
    5 juni 2018
    Last Online
    28 maart 2019 @ 23:37
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Geen volk op zondag

  4. #604
    Geregistreerd
    2 juli 2017
    Last Online
    15 oktober 2019 @ 11:22
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    122
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Ik ga medio maart wel eens op een zondag, moet eerst bijkomen van de Eyes Wideshut, was super hot daar. Schrijf nog wel wat....later......

  5. Onderstaande leden hebben haantje bedankt voor deze bijdrage:

    vdrudy ( 3 maart 2019)

  6. #605
    Geregistreerd
    2 juli 2017
    Last Online
    15 oktober 2019 @ 11:22
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    122
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Zoals gezegd donderdag naar Masquerade geweest.

    Aan de inkom een warm welkom van Nina! Masker en Cape gekregen.

    Der was meteen al veel volk en ook veel vrouwen van koppels en van het huis, heerlijk. De eerste sessie was rond twee uur, maar om een uur werd er al overal gesexed, leek wel of de druk van de ketel moest.

    De eerste sessie met de pater waren zeker 12 vrouwen rond het ronde bed, het was er te klein voor zoveel vrouwen, (volgende keer twee ronde bedden denk ik dan maar). De dames zoenden met elkaar en geilden de mannen goed op. Capes gingen uit. Een van de vrouwen was jarig, ik geloof Pia heet ze, die kreeg extra aandacht als cadeautje, zag der later ook nog gepakt worden bij de kooi, geil sletje van een van die koppels. Een paar lullen als cadeau, dat is weer eens wat anders dan parfum.

    Na de sessie heb ik een paar vrouwen kunnen proeven, Rosy geil ding, Celine pijpt je dat je sterren ziet, geile Anne kunnen neuken. Ook de vrouwen koppels gingen der vol in die komen speciaal voor zo'n setting. Geil is dat.

    In de tweede ronde nog Sandra kunnen pakken die nieuw is daar.

    Tegen half zes vertrokken naar huis met een lege zak voor 80 euris. Voor een masquerade ben je 10 meer kwijt, normaal 70. Geen probleem!

    Zag die sletjes Sandra, Celine, Rosy en Anne nog steeds bezig. Ongelooflijk onverzadigbare sletten!! Net als ik altijd zin haha.
    Nina vroeg alles naar wens? Helemaal!

  7. Onderstaande 8 leden hebben haantje bedankt voor deze bijdrage:

    hvdk52 ( 3 maart 2019),lustman (10 maart 2019),phoenix ( 5 maart 2019),quickstep ( 4 maart 2019),rosy (10 maart 2019),Sjeufke ( 3 maart 2019),vdrudy ( 4 maart 2019),Wijze grijze ( 3 maart 2019)

  8. #606
    Geregistreerd
    21 juni 2017
    Last Online
    5 maart 2020 @ 15:14
    Berichten
    58
    Discussies
    0
    Thanks
    27
    Thanked
    30 in 24 posts

    Standaard

    Binnenkort nog eens een middagje naar eroxx, kijk er al naar uit om celine vast te nemen op bed te smijten om dan haar ff lekker te neuken. Dat is toch echt de grootste slet die er rond loopt toch? En er loopt daar wat bij een

  9. #607
    Geregistreerd
    15 oktober 2017
    Last Online
    19 januari 2024 @ 14:25
    Locatie
    Geel
    Berichten
    100
    Discussies
    2
    Thanks
    93
    Thanked
    168 in 61 posts

    Standaard

    Maandag, gisteren weer ff binnengewipt.

    Was gezellig druk, genoeg aanbod van actieve koppels in de relax, dat is toch wel bijzonder daar, of een kwestie van geluk hebben maar geeft een mooe balans de grote zaal/bios en de relaxruimten achterin. Denk dat er zeker wel 7 of 8 koppels actief waren, en ja sommige op een kamerke maar wel met de gordijnen open dan. Die kicken op watchers. Komt ook een vrouw alleen aan het einde van de middag die had ook wel zien in een paar lullen.

    Aan de toog in het begin al meteen wat kunnen babbelen en wat kunnen opwarmen, die Celine die babbelt der vrolijk op los en ondertussen zit ze hem keihard te maken........om hem daarna al even goed in de mondje te nemen.
    In de Bios was Annemie en Celine al meteen actief, die Annemie die krijst niet normaal al ze gepakt wordt, die pakt menig ventje.
    Celine die liet zich uitgebreid beffen in de bios en nam de ene na de andere lul in der mondje terwijl ene vent zijn tong der helemaal in haar kut stak en tekeer ging als een roedel lassiehonden. Der kut werd goed onderhanden genomen.

    Anne verscheen op een gegeven moment ook op het toneel, gulzig als altijd, kan je heerlijk pijpen, vriendelijk en geil hmm.
    Bij de spiegels lag een waals koppelke, zij neukt en pijpt op bevel van der ventje. Een bijzonder, wel zwijgzaam, geil tafereel.
    Sonja ook nog ff gespot daar aan het eind op het ronde bed.

    Gezellig en geil was het het weer, dank voor de servies aan de toog, de mosselkes in het resto en de inkom. Goed verzorgd allemaal voor 70 eu.
    En last but not least klasse sletten!!
    Laatst gewijzigd door eikels; 12 maart 2019 om 12:12

  10. Onderstaande 6 leden hebben eikels bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (12 maart 2019),firstme (13 maart 2019),hvdk52 (12 maart 2019),phoenix (12 maart 2019),vdrudy (13 maart 2019),Wijze grijze (12 maart 2019)

  11. #608
    Geregistreerd
    2 juli 2017
    Last Online
    15 oktober 2019 @ 11:22
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    122
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Zondag eens gaan kijken, viel me goed mee. Schrijf deze week nog wel wat

  12. #609
    Geregistreerd
    2 juli 2017
    Last Online
    15 oktober 2019 @ 11:22
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    122
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door haantje Bekijk bericht
    Zondag eens gaan kijken, viel me goed mee. Schrijf deze week nog wel wat
    Zondag
    Zijn nu ook op zondag open, was der best aardig druk. Genoeg koppels. Acheterin diverse koppels bezig gezien, en een paar hele geile, slank jong koppelke in de kooi, zij kort blond haar hij in het zwart was goed bezig. Mooi!
    Een wat stevigere Milf was ook bezig achterin, naderhand spoot ze bij de toog ook nog eens goed. Flinke kont heeft die.......

    In de bios was Sonja en Celine aan de gang, allebei blond en goed voorzien.

    Het gezelligste vond ik het geilen aan de toog, zo'n zondag is niet alleen neuken, maar ook waar mannen komen om gezelligheid en geilheid.
    Der werd goed op ingespeeld door een van die dames....die had der mond vol met een paar van die pikken. Ze genoot van die IJsberen. Eentje smeerde nog wat mousse op der poes.

    Voor een eerste keer vond ik de zondag best geslaagd, misschien nog meer vrouwen die zich aan de toog bemoeien met de aanwezige gasten......

  13. Onderstaande leden hebben haantje bedankt voor deze bijdrage:

    vdrudy (20 maart 2019)

  14. #610
    Geregistreerd
    21 november 2017
    Last Online
    26 juni 2022 @ 07:06
    Berichten
    29
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    29 in 14 posts

    Standaard

    Even melding voor de fans, ik heb lobke weer gevonden. Ze is dus nog niet gestopt! ��

  15. #611
    Geregistreerd
    15 oktober 2017
    Last Online
    19 januari 2024 @ 14:25
    Locatie
    Geel
    Berichten
    100
    Discussies
    2
    Thanks
    93
    Thanked
    168 in 61 posts

    Standaard

    Was gisteren druk voor een maandag, veel actie

  16. #612
    Geregistreerd
    3 januari 2019
    Last Online
    27 december 2023 @ 10:41
    Berichten
    54
    Discussies
    3
    Thanks
    110
    Thanked
    34 in 13 posts

    Standaard

    Ben op donderdag 28/03 nog eens een bezoekje gaan brengen aan deze club. Ik kwam toe rond 12:15u maar Nina nergens te bekennen, spijtig. Er was al redelijk wat volk aanwezig. Ik ken de namen niet van de dames van het huis, maar ik herkende ze wel van de tijd (vele jaren geleden) dat ik de club "Val d'Amour" te Brussel bezocht op de dinsdagnamiddag gang-bang. Beide dames waren druk bezig in de cinema, maar ik had niet echt zin om mee te doen (weet iemand hun namen?). De bediening aan de bar was weer absoluut top. In de zetelruimte voor het grote ronde bed in de disco was een jonge knappe dame van een koppel bezig alle aanwezige heren te pijpen om haar daarna door hen te laten neuken, absoluut geil was dat. In de speelruimtes niet veel vertier, de aanwezige koppels zaten in het restaurant of keken de kat uit de boom. Rond 14:30u toch een erg geil moment meegemaakt in een relaxruimte met een Nederlandse MILF en haar partner, die wilde dat ik heel mijn hand in haar kutje duwde terwijl ze begon te spuiten. Ben vertrokken rond 15:15u, en in de omkleedruimte stond ook het koppel dat ik net beschreef, "niet zo veel actie" zeiden ze tegen mekaar. Geen Nina te bekennen. Toch kom ik heel zeker terug

  17. Onderstaande leden hebben vdrudy bedankt voor deze bijdrage:

    eikels ( 6 april 2019)

  18. #613
    Geregistreerd
    15 oktober 2017
    Last Online
    19 januari 2024 @ 14:25
    Locatie
    Geel
    Berichten
    100
    Discussies
    2
    Thanks
    93
    Thanked
    168 in 61 posts

    Standaard

    @ vdrudy, welke dames vraag je je af? Brigitte? Nathalie?

  19. #614
    Geregistreerd
    3 januari 2019
    Last Online
    27 december 2023 @ 10:41
    Berichten
    54
    Discussies
    3
    Thanks
    110
    Thanked
    34 in 13 posts

    Standaard

    Ja dat zou kunnen, de naam Nathalie zegt mij iets, lang zwart haar niet zo groot. De andere dame groter,mooi geschminkt, al iets ouder, goed voorzien en mooi kapsel. Thanx eikels.

  20. #615
    Geregistreerd
    11 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 20:07
    Berichten
    236
    Discussies
    16
    Thanks
    152
    Thanked
    88 in 36 posts

    Standaard

    Ik kijk net op de website an Eroxx naar de agenda en wat opvalt er zijn geen vrijdag ingepland komende tijd, tevens geen single mannen op de andere data. Wordt aan de planning nog gewerkt of nieuw beleid?

  21. #616
    Geregistreerd
    7 juni 2017
    Last Online
    23 april 2024 @ 04:26
    Berichten
    885
    Discussies
    6
    Thanks
    619
    Thanked
    846 in 399 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vdrudy Bekijk bericht
    Ja dat zou kunnen, de naam Nathalie zegt mij iets, lang zwart haar niet zo groot. De andere dame groter,mooi geschminkt, al iets ouder, goed voorzien en mooi kapsel. Thanx eikels.
    Die kom van yy

    Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
    een dag niet gewipt is een dag zonder fun

  22. #617
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 19:10
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.275
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.745 in 2.240 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gbboy Bekijk bericht
    Even melding voor de fans, ik heb lobke weer gevonden. Ze is dus nog niet gestopt! ��
    Dan geef je lobke weer een sopke

  23. Onderstaande leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 april 2019)

  24. #618
    Geregistreerd
    2 juli 2017
    Last Online
    15 oktober 2019 @ 11:22
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    122
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door quickstep Bekijk bericht
    Ik kijk net op de website an Eroxx naar de agenda en wat opvalt er zijn geen vrijdag ingepland komende tijd, tevens geen single mannen op de andere data. Wordt aan de planning nog gewerkt of nieuw beleid?
    Volgens mij zijn alle vrijdagen open hoor, planning zal nog niet compleet zijn. Mannen zijn altijd welkom behalve de zaterdagen voorzover ik weet.
    Gister was het in ieder geval weer volle bak en kon je hem weer goed soppen bij de sex met aantal koppelkes en een paar heerlijke geile sletjes.

  25. Onderstaande leden hebben haantje bedankt voor deze bijdrage:

    quickstep (20 april 2019)

  26. #619
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:45
    Berichten
    2.139
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vdrudy Bekijk bericht
    Ja dat zou kunnen, de naam Nathalie zegt mij iets, lang zwart haar niet zo groot.
    Toch niet de Russische Natalia, klein, geblondeerd en voorheen in Living Room werkzaam ?

  27. Onderstaande leden hebben blauwebeer bedankt voor deze bijdrage:

    eikels (20 april 2019)

  28. #620
    Geregistreerd
    15 oktober 2017
    Last Online
    19 januari 2024 @ 14:25
    Locatie
    Geel
    Berichten
    100
    Discussies
    2
    Thanks
    93
    Thanked
    168 in 61 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Toch niet de Russische Natalia, klein, geblondeerd en voorheen in Living Room werkzaam ?
    Nee de Nathalie die er nu wel eens is, is geen russische, maar wel franstalig. Is klein, donker lang haar, B cup denk ik en best wel vriendelijk en spreekt wel wat nederlands, maar beetje gebrekkig.
    Goed verzorgde vrouw/milf.
    Der lopen anders wel nog wat hetere rond maar dat terzijde...
    Laatst gewijzigd door eikels; 20 april 2019 om 13:12

  29. Onderstaande 2 leden hebben eikels bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (30 april 2019),vdrudy (24 april 2019)

  30. #621
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 19:45
    Berichten
    2.139
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eikels Bekijk bericht
    Der lopen anders wel nog wat hetere rond maar dat terzijde...
    Een hetere donder dan Russische Natalia zal je niet vlug meer tegen het lijf lopen …

  31. #622
    Geregistreerd
    15 oktober 2017
    Last Online
    19 januari 2024 @ 14:25
    Locatie
    Geel
    Berichten
    100
    Discussies
    2
    Thanks
    93
    Thanked
    168 in 61 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blauwebeer Bekijk bericht
    Een hetere donder dan Russische Natalia zal je niet vlug meer tegen het lijf lopen …
    Dat zou goed kunnen?
    Wat maakt een vrouw tot een hete? Herr Dr. daar kun je wel een boom ( met een dikke stam) wel over opzetten of niet soms?

  32. Onderstaande 2 leden hebben eikels bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (20 april 2019),snaal88 (20 april 2019)

  33. #623
    Geregistreerd
    15 oktober 2017
    Last Online
    19 januari 2024 @ 14:25
    Locatie
    Geel
    Berichten
    100
    Discussies
    2
    Thanks
    93
    Thanked
    168 in 61 posts

    Standaard

    Ergens gelezen en aangevuld

    Hoe heb je seks met een hete vrouw
    ?
    Als het goed is, weet een hete vrouw heel goed wat ze wil in bed. Ze weet ook hoe ze een man gek kan maken. Maar je moet wel een beetje je best doen en haar minimaal één orgasme geven, liefst meer. Echte hete vrouwen kunnen wel tien keer klaarkomen en dat is ook wat ze willen. Werk aan de winkel, dus. Om een hete vrouw te versieren, heb je te maken met drie principes. Ten eerste moet je de tijd nemen, vrouwen hebben minimaal een uur voorspel nodig om echt klaar te komen en vaak langer. Je moet eigenlijk al met het voorspel beginnen lang voordat je haar mee naar bed neemt, of zij jou grijpt, want dat kan ook nog als je het goed doet.

    Vrouwen gaan anders om met sex dan mannen
    Ten tweede, moet je begrijpen dat vrouwen anders zijn dan mannen als het om seks gaat. Mannen zijn visueel en fysiek ingesteld, bij een vrouw komt de geiligheid mentaal en in haar fantasie. Je moet dus zorgen dat zij zich op haar gemak voelt, haar complimenteren over andere dingen dan alleen maar haar uiterlijk, met haar praten, persoonlijke dingen over jezelf vertellen, en er achter komen wat haar fantasieën zijn. Niet meteen aan der poes zitten dat gaat na een babbelke wel vanzelf komen.

    Ten derde moet je een hete vrouw nooit direct genitaal benaderen
    , daar knappen de meesten op af. Beter is om te beginnen met praten, minimaal een kwartier zoenen, langzaam steeds intiemer strelen, haar langzaam uitkleden (ook een kwartiertje) en haar dan pas mee naar bed te nemen. En ook eenmaal in bed moet je de spanning rustig opbouwen, door haar lichaam te strelen, haar overal te zoenen en tegen haar te blijven zeggen dat je haar mooi vindt, opwindend en sexy. Dan geef je voorzichtig eerst haar borsten wat aandacht, voordat je naar haar kut gaat. Aan de toog kan zich dat tafereel dus ook al afspelen in de club. De meeste vrouwen komen klaar als hun clitoris gestimuleerd wordt, en niet van alleen neuken, dus begin met haar schaampippen strelen en ga dan naar haar clitoris, met je vingers of met je mond. Tegen die tijd zal ze zo nat zijn dat je ook je vingers naar binnen kunt brengen. Al vaker zo'n voorspel aan de toog beleefd....

    Een mixed van een aantal zaken, en dan proef je wel hoe wellustig die hete vrouw wel of niet is?

    Ik denk dat er bij de Eroxx doorgaans op dit terrein, wel wat spannends te beleven valt!

  34. Onderstaande 6 leden hebben eikels bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (21 april 2019),fg22 (30 april 2019),phoenix (20 april 2019),rosy (21 april 2019),vdrudy (24 april 2019),Wijze grijze (20 april 2019)

  35. #624
    Geregistreerd
    5 november 2012
    Last Online
    18 april 2024 @ 12:46
    Locatie
    zuiden van het land
    Berichten
    377
    Discussies
    7
    Thanks
    462
    Thanked
    401 in 128 posts

    Standaard

    Ik was gisteren weer eens bij Eroxx. Was er wat vroeger dan normaal en zag dat nog niet zo druk was maar dat er wel aardig wat koppels waren. En bijna alle koppels waren in meer of mindere mate actief met andere bezoekers - top. Op het ronde bed is practisch de hele middag een slanke Franstalige dame in touw geweest. Onder toezicht van haar man, die condooms uitrijkte, liet ze zich neuken, terwijl ze een of twee andere mannen aan het pijpen was. Toen ze me wenkte kon ik haar ook niet weerstaan en naar een heerlijke pijpbeurt kreeg ook ik een condoom en kwam, stevig stotend, veel te snel klaar.
    Voor iedereen die er was is er van alles te doen geweest. Er liep een reus van een dame rond, met een man die een kop kleiner was en die liet zich ook continu en overal door het gebouw gewillig nemen. Verder een aantal andere bekende gezichten die lekker actief waren. Ik ken ze niet allemaal bij naam maar ik miste Anne die ook altijd zo lekker pijpt en niet vies is van een beetje sperma. In het begin veel actie in het centrale gedeelte, later wat meer achter (waar het behoorlijk koud was).
    Ik zag een mooie vrouw aan een halsband en die werd door haar man overal heengeleid. op het eind in de sm-kooi achter - wel spijtig dat ze dan de deur op slot doen en maar een beperkt aantal mannen toelaten.
    Ik zag verder een koppel dat nieuw leek want ze waren de boel lekker aan het verkennen. Later trokken ze zich alleen terug in de linker kamer - wel met de gordijntjes open weliswaar en zo kon ik zien hoe ze haar vent een heerlijke pijpbeurt gaf, inclusief masseren van ballen en prostaat. Helaas lieten ze niemand toe maar fijn dat we mee konden kijken. Ze kregen wel commentaar van twee Belgische koppels want je ging volgens hen toch niet naar Eroxx om je eigen vrouw te neuken? Daad bij het woord voegende gingen ze in de kooi, met een extra man erbij. En da's het mooie van Eroxx, vrouwen die je wellicht op straat niet eens zo zouden opvallen worden hier sexbeesten. Een van die kerels begon z'n dame te fisten terwijl die dame wel zin had in de andere dame, super geil gezicht. Dat die kerel vervolgens de andere vent begint te pijpen was voor mij wel een mood breaker zeg maar. Ik wil niet te veel discrimineren maar wat ook een mood breaker is: een vrij grote groep Turkse (?) jongens die vrij hard schreeuwend in hun eigen taaltje de sfeer achter flink aan het verpesten waren. Beter deurbeleid zeg maar. Het mooie van deze ruimte is de rust die er heerst: in de disco veel herrie, hier hoor je over het algemeen minder herrie en heb je alleen de geile seksgeluiden van de bezoekers.
    Enfin, ik heb dus wel weer een fijne middag gehad, her werd op een gegeven moment voor mij te druk en kwam er moeilijker tussen - sorry Rosy, volgende keer stap ik echt op je af maar je had het zó druk de hele tijd dat ik je zag. Ik had op een gegeven moment mijn kruit wel verschoten - spijtig want de Franse dame had zin in een dp - gek dat niemand die kans greep. Ook gek dat je je volle condoom niet opruimt en nog gekker als je op het ronde bed na de pijpbeurt klaarkomt - je je eigen kwakkie niet opruimt maar met stille trom vertrekt, met je slappe lul tussen je ben en zeg maar.
    Ik heb weer lekker door de club gewandeld en mijn avontuurtjes weer gehad. Ik hoop er maandag 6 mei wéér te zijn. Hopelijk is het dan weer wat warmer zodat het terras buiten ook weer open is.

  36. Onderstaande 9 leden hebben GrandCru bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 april 2019),eikels (30 april 2019),fg22 (30 april 2019),Frails (30 april 2019),JonnyFontane (30 april 2019),rosy ( 5 mei 2019),Sjeufke (30 april 2019),vdrudy ( 1 mei 2019),Wijze grijze (30 april 2019)

  37. #625
    Geregistreerd
    2 mei 2019
    Last Online
    2 mei 2019 @ 23:39
    Berichten
    1
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ik wou eens vragen aan degenen die deze club regelmatig bezoeken wat de gemiddelde leeftijd is van de bezoekers? Ik ben een jongeman van 22 en twijfel of ik de club al dan niet zou bezoeken. Ik veronderstel dat de meeste mensen ouder zijn dan 30 40 jaar. Dit leeftijdsverschil zorgt bij mij voor twijfel. Is dit onnodig of zou het inderdaad raar zijn als ik daar rondloopt tussen de koppels?

 

 
Pagina 25 van 38 EersteEerste ... 1521222324252627282935 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48.