Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Auria (Litouwen)

  1. #1
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Auria (Litouwen)

    Naam : Auria

    Nationaliteit/Taal : Litouwse/Duits en een beetje engels

    Leeftijd : 27

    Haarkleur/-lengte : Bruin opgestoken, ingevlochten

    Lengte dame : 1.70

    Postuur/Cupmaat : slank/B-C-cup

    Tatoeages/Piercings : navelpiercing

    Service: TZ,PZC,NMC,FT,BEFFEN, vingeren

    Voordelen: lief en rustig + een mooie verschijning en fantastische uitstraling

    Nadelen: vrij onervaren en een beetje onzeker

    Tijdsduur : 1 uur

    Prijs : 100 eur.

    Extra’s bij het bezoek: FT

  2. #2
    Geregistreerd
    16 november 2006
    Last Online
    @
    Berichten
    352
    Discussies
    78
    Thanks
    86
    Thanked
    14 in 10 posts

    Standaard Mijn VV ontmaagding

    Ik had haar al de gehele dag bekeken en er was al vaak oogcontact geweest. Toen ik echter op een gegeven met Tiga aan de bar wat zat te kletsen viel de beslissing. Zij zat schuin achter hem en weer keek ik in die grote ronde ogen. Ik was waarschijnlijk heel even gehypnotiseerd geweest, want ik scheen een stukje verhaal en een vraag gemist te hebben. Qua uiterlijk zeer zeker mijn type deze Auria. Bovendien dacht ik haar al eens eerder gezien te hebben, maar dat bleek later niet te kloppen. Toen ik rond twaalf uur 's-nachts in de auto naar L.R. reed, viel het kwartje. Ze had iets weg van een andere uit een recent verleden. Ik besefte toen ook dat ik op deze international womens day vergeten was haar een berichtje te sturen. Maar dit is off-topic en hoort niet bij mijn ijsberenleven.
    Ik kwam haar even later in haar prachtig witte setje tegen bij de smalle doorgang van de bar naar de receptie en bij gebrek aan zitplaatsen zochten we een stekkie in de Kino om kennis te maken. Op dat moment wist ik nog niet wat er later,veel later, zeg maar laatst....in een andere Kino plaats zou gaan vinden.
    Dus gingen we naar een kamer en Auria had een sleutel. En Carpe liep achter haar aan als een trouwe ijsbeer vol vertrouwen dat alles goed zou komen. Het ging natuurlijk allemaal niet zo verkeerd, er werd volop gezoend, ge... en ge..... . Toch werden we twee keer onderbroken. De eerste keer kwam een ander "verliefd stel" vol goede moed de kamer binnen, maar helaas pindakaas het door hen gereserveerde bed was al voor een groot gedeelte gevuld. Onder zulke omstandigheden, heb ik geleerd, is het maar het beste om te doen of er niets aan de hand is. We gingen dus gewoon door met onze bezigheden. De tweede keer werd er op de deur geklopt en nogmaals geklopt en nogmaals....maar Auria kon natuurlijk moeilijk antwoorden met volle mond. Toch uiteindelijk maar opgestaan om open te doen. We schenen op de verkeerde kamer te liggen en iemand kwam de sleutel omruilen. Ondertussen was me al gevraagd of ik wat langer wilde blijven en even later verteld dat ze ook FT deed.....maar dat koste wel wat extra. Ik haar beide keren uitgelegd dat ik redelijk op de hoogte was, so no problem . Hieruit bleek wel een beetje haar onervarenheid. Toch was het zeker geen verkeerde sessie, hoewel niet sensationeel. Dat kwam pas later, veel later, zeg maar laatst. (Lees daarvoor mijn recensie L.R. (Martha) ).

  3. #3
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Last Online
    23 juli 2018 @ 12:39
    Locatie
    België
    Berichten
    2.314
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gisteren met deze dame mijn eerste kamerronde gemaakt en dat was niet verkeerd... maar zeker ook niet super. Een rustige sessie met een lieve meid.

    Ze is inderdaad vrij onervaren en werkt telkens maar korte periodes. Ze rondde gisteren een 14 daagse in Duistland af en vloog normaal vandaag terug naar Litouwen, maar we weten ondertussen hoe veranderlijk reisplannen van dames kunnen zijn.

    TSB



    Paspoortje beetje bijgewerkt; dame is 27 en heeft een navelpiercing
    Cancel my subscription to the ressurection...

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60