Weergegeven resultaten: 1 t/m 24 van 24
  1. #1
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Lächeln Hayat (Chanel in GT (Tunesische))

    Haarkleur/-lengte : Diepzwart / Lang krullend (hele mooie krullen), brildragend
    Lengte dame : 1,73m
    Postuur/Cupmaat : Slank / 80 B/C puur natuur
    Nationaliteit/Taal :Tunesische / Duits / Engels
    Leeftijd : 20
    Tatoeages/Piercings : Geen, was ze zelf trots op
    Service: PZC, Neuken, beffen, geen FT, Geen Kussen
    Voordelen: Goddelijk mooi lichaam
    Nadelen: Kust niet
    Tijdsduur : 30min
    Prijs : 50 euro
    Extra’s bij het bezoek:

    Ik heb vele draadjes met de naam Chanel gevonden, maar het waren niet deze Chanel.
    Ook niet de Tunesische Chanel welke in Relax werkt. Deze dame heeft in World (Polheim) gewerkt en werkt sinds gisteren in GT. Een fanatastisch mooi meisje, type fotomodel. Alles puur natuur, prachtig mooi gebit met witte tanden (kan zo in de brochure van Colgate)
    Deze jonge dame was al door diverse ijsberen opgevallen, echter nog niemand was naar haar toegestapt. Ik zag mijn kans en sprak haar aan. Ze wilde stelde nog een trio voor, maar ik wilde haar alleen hebben. In de blokhut ontdeed ze zich van haar kleren en ik viel haast omver van wat mijn ogen toen te zien kregen. Cassandra heeft een mooi figuur, maar dit zit toch degelijk op dezelfde golflengte WOW ongelooflijk "mag ik dit zo neuken" dacht ik. Ik moest mezelf even in mijn arm knijpen, omdat ik dacht dat ik droomde. Ik stelde haar voor om haar een massage te geven, echter dit wilde ze niet. Ze maande me om op het bed te gaan liggen en begon me direct te kussen. Kussen op de mond ontwijkt ze, dit doet ze niet. Het kussen over mijn lichaam eindigde in een heerlijk pijpbeurt waarbij ze je met haar nog mooiere gezicht (zonder bril) aankijkt. Sjonge, wat een vrouw). Na het pijpen haar gebeft en met heel veel zekerheid kan ik zeggen dat ze heerlijk op mijn tong klaarkwam. Tijdens het beffen gooit ze haar benen echt helemaal naar achteren en manouvreed ze haar schaamlippen doormiddel van haar vingers in de juiste positie om door mijn tong aangeraakt te worden. Toen was het mijn beurt om haar te neuken. Ik heb me werkelijk in verschillende standjes helemaal in het zweet geneukt. Deze meid krijgt er geen genoeg van. Uiteindelijk in doggy het condoom volgespoten. Ik was na afloop helemaal gesloopt. Het is jammer dat ze niet kust, maar de rest en haar mooie verschijning maakt dit ruimschoots goed.
    Chanel is een echte optick fick, maar zeker niet proffesioneel. Ze probeert het echt naar je zin te maken. Voor Sonny voor herhaling vatbaar.

    BR, Sonny

  2. #2
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard super mooi

    Ja doordat ik na Kiara en Mina helemaal kapot terug kwam had ik de fut niet meer om met deze zeer mooie verschijning nog naar de kamer te gaan.
    Ik heb naast haar onder de douche gestaan en ik kon mijn ogen niet van haar afhouden.
    Wat een super mooi lichaam,en dat ze dan niet kust voor mij geen probleem voor een keer.
    Ik had wel al met haar afgesproken voor later op de avond om een aantal ijsberen voor te zijn,maar helaas.
    Volgende week staat ze zeer hoog genoteerd op mijn lijst.

  3. #3
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    Ich habe diese Dame auch intensiv beoachtet.

    Auch mir schien sie neu im GT zu sein, und auch noch recht neu im Geschäft. Ich sah einmal, wie sie total verheulte Augen hatte, weil es wohl Probleme mit einem Gast gegeben hatte. An der Gestik und Mimik sah ich, wie sie "ihre Geschichte" ihen Freudinnen aus Nordafrika o.ä. erzählte.

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    Übrigens: Ihr Service ist laut vielen, vielen Berichten im Römerforum im World absolut unterirdisch gewesen. Ein absolutes No-Go !!!

  5. #5
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil No-Go-berichten.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flens
    Übrigens: Ihr Service ist laut vielen, vielen Berichten im Römerforum im World absolut unterirdisch gewesen. Ein absolutes No-Go
    Dat moet dan op basis van geen TZ/geen FT zijn, terwijl deze dame kennelijk ruim voldoende andere topkwaliteiten bezit. Wellicht zeggen die No-Go-berichten meer over de recensenten dan over deze dame. Wie zo'n mooi fotomodel 't schompes mag neuken en ook nog 'n goeie pijpbeurt van haar krijgt, mag zich niet beklagen. En HM wil wel 'ns weten welke hufter 'n dame huilend uit de kamer laat komen
    Founding Member

  6. #6
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door flens
    Übrigens: Ihr Service ist laut vielen, vielen Berichten im Römerforum im World absolut unterirdisch gewesen. Ein absolutes No-Go !!!

    Dan ligt het toch aan de personen zelf, want wanneer je deze dame op een kamer of blokhut zichzelf van haar kleren ziet ontdoen, dan mag je een geluksvogel zijn ,dat je zo'n mooie vrouw kan/mag neuken. Onbegrijpelijk

    Ondanks GEEN FT of GEEN zoenen, een TOPPER

    BR, Sonny

  7. #7
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard weer weg ?

    Volgens haar vriendin was ze gewoon even 2 dagen naar GT gegaan om deze club uit te proberen of het voor haar iets was.
    Want vrijdag was ze er ook niet en of ze terug komt is ook niet bekend.

  8. #8
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 12:07
    Berichten
    410
    Discussies
    17
    Thanks
    52
    Thanked
    131 in 43 posts

    Standaard

    auch hier habe ich wenig verstanden von dem, was Ihr schreibt, aber ich höre wohl raus, dass Ihr in Brüggen ganz zufrieden mit Chanel ward oder ?


    Nur ein Beispiel:
    http://www.roemerforum.com/forum/showthread.php?t=11394


    Darf ich das verlinken, ist das erlaubt ?

    Note Tiga: Du darfst
    Laatst gewijzigd door Tiga; 8 oktober 2006 om 18:02

  9. #9
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Idee

    Jansen sagt sie war nur 2 Tage in Gt, für eine "Probefahrt", ein wenig herum schauen so zu sagen.
    War Freitag nicht zur Stelle.
    Nicht bekannt ob sie wieder zurück komt. Sonny war ganz zufrieden (ist er fast immer!).

    Gr. B.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  10. #10
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard Met een super lichaam is al meer dan het halve werk.

    Sonny is altijd blij, en zeker als hij weet dat hij binnenkort weer naar Bernds kan gaan.
    En wat eerder werd geschreven,Als je met zo,n mooi lichaam naar de kamer gaat en ook een mond heeft wat super pijpt maar niet kust dan heb je toch ook volgens mij een goed half uurtje. (puur sex en supergeil met dit lichaam)
    Ook ik durf met haar wel een gokje te maken.

  11. #11
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    vandaag even met deze dame meegegaan .. was al een tijd benieuwd naar haar en ze is zo adembenemend mooi dat ik dacht van nou gaat t een keer gebeuren..

    moet zeggen ik had t beter bij verlangen kunnen laten was niet mijn ding... ze kust niet... en niet echt geinteresseerd... ze heeft een prachtig koppie en heerlijk lichaam maar t was niet mijn ding..... ze wilde snel pijpen en meteen neuken...verder was er het helemaal nix... heb me snel klaargeneukt en 50 euro gegeven en weer de zaal in .... dit viel me tegen... jammer

    ik vind dat het echt langzaam achteruit gaat met service daar in GT gelukkig had ik mira gevonden kijk mijn recensie van vandaag..een nieuwe dame die vanuit palace komt..

    voorheen waren de meeste dingen als zoenen normaal maar t wordt een beettje langzaam aan zoals in nederland achter de ramen... zakelijk en snel afwerken...

    hoop dat deze tendens doorbroken wordt ....

  12. #12
    Geregistreerd
    9 mei 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:06
    Berichten
    3.127
    Discussies
    34
    Thanks
    10
    Thanked
    2.778 in 1.476 posts

    Daumen hoch

    Chanel was Jan's eerste dame van de dag. Hij had net zijn cappuccino op, en wou een eerste rondje gaan lopen, toen hij aangehouden werd door deze dame.

    Chanel kan gekwalificeerd worden als 'een ongelofelijk lekker ding'. Alle proporties waren fotomodel-waardig, evanals haar knappe gezichtje. Het moge duidelijk zijn dat Jan, die er net 230 kilometer 'voorpret' op had zitten, hier geen weerstand aan kon bieden.

    Op de kamer werden al haar heerlijkheden aan Jan onthult, hetgeen zijn uitwerking niet miste. Snel ontfermde haar mondje zich over Jan's gezwollen lichaamsdeel. Jan betaalde haar het genot terug door haar rosse heerlijkheid met zijn tong te beroeren. Helaas wou Chanel tijdens het voorspel niet op de mond gezoend worden, wat ook het enige 'nadeel' van deze dame is.

    Na dit voorspel in diverse standjes de horizontale tango gedanst, waarbij Jan zich enorm in moest houden. Bij het zicht op zijn roede die tussen haar heerlijke billen verdween viel dat niet mee, mede omdat Jan net 'vers' binnen was. Het duurde niet lang voordat Chanel Jan's zelfbeheersing gebroken had. Na het hoogtepunt nog een paar minuutjes bij gekomen op de kamer, afgerekend, en heerlijk zitten na-genieten in de jacuzzi.

    Zeer goede ervaring, al moet gezegd worden: Dame is zich bewust van haar schoonheid, en wat ze daarmee kan verdienen. Hierdoor is ze op de kamer direct 'down to business', hetgeen in Jan's geval niet storend was.

    Keep on Walking.....
    Jan Wandelaar
    Keep on Walking.....

  13. #13
    Geregistreerd
    23 mei 2006
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:48
    Locatie
    omgeving Mechelen, België
    Berichten
    989
    Discussies
    30
    Thanks
    698
    Thanked
    971 in 238 posts

    Standaard bye bye Chanel

    Ik vond dit een van de mooiste vrouwen die in GT aanwezig waren. Maar ze was soms ook verschrikkelijk arrogant. Toen ik haar een tijd geleden vriendelijk aansprak, duwde ze me gewoon weg en daar stond ik dan.
    Heb nu vernomen dat ze in GT niet meer welkom is ingevolge haar arrogant gedrag en slechte dienstverlening.

  14. #14
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    W2, do I have to say more? :D

    MM
    (dieblijisdatdeclubleidingafentoeingrijpt)

  15. #15
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    ja hier mist GT en zijn gasten niets aan... was een mooie meid om te zien maar daar had je het ook mee gehad... erg arrogant en vond zichzelf heel wat ... tijdens kamerbezoek zit ze zichzelf constant te bewonderen in de spiegel... jammer dat ze zo is...had een toppertje kunnen zijn.!!

  16. #16
    Geregistreerd
    12 oktober 2007
    Last Online
    29 augustus 2022 @ 10:01
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    16
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hi!

    Kann mir jemand sagen, ob Chanel noch im GT ist?

    Oder wo sie jetzt arbeite?


    gruß
    mark

  17. #17
    Geregistreerd
    7 november 2006
    Last Online
    16 november 2023 @ 08:19
    Berichten
    1.203
    Discussies
    21
    Thanks
    269
    Thanked
    404 in 96 posts

    Standaard

    chanel darf nicht mehr kommen .. slechte service und ist nicht mehr wilkommen in GT...wo sie jetzt arbeitet weiss ich nicht

  18. #18
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Kijk, dat noem ik nog eens een goed handhaafbeleid!

    Ze zal nu wel in YY werken :D

  19. #19
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Chanel in FKK Paradise

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Kijk, dat noem ik nog eens een goed handhaafbeleid!

    Ze zal nu wel in YY werken :D
    Niet in YY. Afgelopen donderdag heb ik haar gezien en gesproken in FKK-Paradise.

    Sonny

  20. #20
    Geregistreerd
    18 januari 2006
    Last Online
    2 augustus 2012 @ 11:51
    Berichten
    7
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    als ik de recenties en de beschrijving zo lees, heeft ze in het verleden wel bij YY gewerkt. Ik ben daar een keer met haar mee geweest.

  21. #21
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    ze was vanavond in Livingroom. In GT vaak gezien maar nu mee naar de kamer geweest. Super ervaring ze houd echt van sex (of de nederwiet was naar der hoofd gestegen). In Livingroom heet ze Hayat. Ze zei dat ze soms ook onder deze naam in Samya werkt als ook in Stuttgart. Hier zijn fotos van haar in Stuttgart:

    http://www.saunaclubstuttgart.de/ind...sdetail&hid=37

    ze zag er erg goed uit mmmmm. Is geloof ik nu van plan in Munchen te gaan kijken.

  22. #22
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Last Online
    29 november 2023 @ 16:20
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    129
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Hayat

    Klopt het dat ze op dit moment geen krullen heeft maar gewoon stijl zwart haar? Want dan is het dezelfde dame als met wie ik vorige week tijdens de party ben geweest, maar wiens naam ik alweer vergeten was, misschien kwam dat wel door de nederwiet wat ook dat komt me bekend voor.

    En ook haar Tunesische achtergrond en leeftijd klopt volgens mijn gegevens, en weet je zeker dat ze nu naar Munchen gaat/is anders moet ik maar weer snel naar Kaarst.
    [/SIGPIC]

    " Naughty by Nature"

  23. #23
    Geregistreerd
    14 november 2005
    Last Online
    11 februari 2024 @ 14:11
    Berichten
    1.262
    Discussies
    99
    Thanks
    239
    Thanked
    401 in 245 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door naughtyboy Bekijk bericht
    Klopt het dat ze op dit moment geen krullen heeft maar gewoon stijl zwart haar? Want dan is het dezelfde dame als met wie ik vorige week tijdens de party ben geweest, maar wiens naam ik alweer vergeten was, misschien kwam dat wel door de nederwiet wat ook dat komt me bekend voor.

    En ook haat Tunesische achtergrond en leeftijd klopt volgens mijn gegevens, en weet je zeker dat ze nu naar Munchen gaat/is anders moet ik maar weer snel naar Kaarst.

    ze had gisteren haar haar in een soort van knotje maar gooide het ook even los. Nog wel enigsinds golvend. Ook droeg ze een deel van de tijd een sexy brilletje. Ze zei dat ze volgende week naar Munchen zou gaan. Ook zei ze dat er goede fotos van haar op het net staan alleen ik ben de link vergeten. Het had iets te maken met die FKK in Stuttgart (Paradise). Wat haar leeftijd aangaat, ze zei dat ze net 21 is geworden.

  24. #24
    Geregistreerd
    4 december 2006
    Last Online
    29 november 2023 @ 16:20
    Locatie
    Sittard
    Berichten
    129
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Ok bedankt voor je info, dan zal ik Lr zometeen maar eens gaan bellen of zij vandaag aanwezig is, Thanks
    [/SIGPIC]

    " Naughty by Nature"

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:07.

  FKK Artemis 468*60