Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 75
  1. #26
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Ik geloof mijn ogen niet wat hier gedrukt staat dat een dame respekt moet verdienen van een hoerenloper,wat een dom gelul.
    Wanneer een dame met je de kamer opgaat en je haar helemaal uitgewoond hebt dan verdient ze natuurlijk respekt omdat ze je lusten bevredigd hebt.
    Behoeft wat nuancering.
    Onvoorwaardelijk respect betuigen aan een dvp is wat ik bedoel.

    Respect aan een dvp die gouden bergen op de bank beloven en op de kamer niks waarmaken.
    Respect aan een dvp die klok kijkt op een klok die op een ander tijds-universum loopt.
    Respect aan een dvp met agressieve hunting skills die jagen alsof het goede doelen marketeers in de winkelhoofdstraat zijn die elke zielige trucendoos openen voor een kruisje.

    Zo maar wat voorbeelden waaruit blijkt dat respect niet iets dat je rond moet strooien alsof het snoepgoed is rond Sinterklaas.
    Dat gezegd hebbende kan mijn respect jegens de dames niet groter zijn dan groot bij een goede klik en vriendschappelijk samenzijn.
    Respect is ook niet alleen het zeggen maar ook uiten, goed verzorgd lichaam en geest, aandacht om buiten de seks, en ook tijdens de seks aanvoelen wat gewenst is niet gaan hijpalen als een gek maar ook niet lafjes en klef.

    Er is bij mij een vast basisrespect voor een dame die ik nog nooit gezien hebt, dat respect kan groeien al naar gelang hoe goed de sessie is of kelderen tot neutraal.
    Bij een slechte sessie gaan sommige meteen op hoge poten naar de theke, getuigt dat van respect?
    Van sommige douchepraatjes geloof ik mijn oren soms niet over hoe onrespectabel erover gepraat wordt.

    En ja ze bevredigen mijn lusten, respect is ook om na te denken over hun lusten.

  2. Onderstaande 4 leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 maart 2013),savesexer (18 maart 2013),sofaking (17 maart 2013),Wijze grijze (17 maart 2013)

  3. #27
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Van een dame in Antwerpen (skw) had ik een keer meegekregen dat ze ongeveer zo'n 20.000€ per maand gemiddeld verdiende.
    Dit was wel een echt top dame.je moest er bijna een nummertje trekken.
    Een andere dame in Duisburg die ik vaak bezocht zat daar weer een stuk lager.Deze dame deed het net zo goed als die in Antwerpen en werd ook druk bezocht die verdiende gemiddeld 12.000€ per maand.scheelt wel erg veel natuurlijk.deze meiden waren kwa uiterlijk toch zeker even mooi maar in Duisburg scheelt het ook erg veel in prijs.daar betaal je voor 1 uurtje in duisburg 100€ en in antwerpen 200€ per uur normaal gesproken.maar nu het crisis is zijn de prijzen ook wel iets omlaag gegaan.wat ik vertel is ook al een jaar of 2 geleden.ik denk dat deze bedragen vandaag de dag niet meer gehaald worden daar ben ik bijna zeker van.

  4. #28
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    verklaar jij dan ma eens waarom een loredana en michelle in eros 26 dan de buit al binnen hebben voor 20.00 uur deze dames begingen meestal wel vroeg pak hem beed 12.00 uur ma ik zie ze bijna nooit nooit in de avond . en duisburg heb ook tijden gehad dat je zo 150 euro per uur betaalde 3 jaar terug dat was toen wel bij een van mijn beste ervaringen van duisburg de mooie nl bella die gevestigd zat op kamer 108 een kompleet safe paket met een lekkere body toe body massage neuken met meerdere standjes jacuzzi en die werkelijk de tijd voor je nam waar een uur vaker uit liep richting 1.5 uur en waar ik wel weer 200 euro betaalde als ik er een tantra massage bij wouw

    en ik wil absoluut niet groot doen over duisburg ma er zijn dvp.s geweest die 800 tot 1000 per dag over houden dan wel 3 jaar terug die dames werkte 4 dagen per week en begonnen pas tegen 19.00 uur en echt niet tot sluit waren .meestal rond 4 uur vertrokken en toen stonden de dvps niet te wachten dat er een klant kwam .de klanten stonden voor de deur te wachten en toen liepen de uitsmijters veel meer rond dat je door moest lopen .en dat vroegen ze dan gewoon vriendelijk .alleen ik hoefde nooit te wachten ik boekte haar gewoon in het begin van de avond . en als er dan een rij stond waar onder veel nl zij ik sorry jongens ma dit gaat wel even duren

    de oost Europese dames hebben veel stuk gemaakt met namen de Roemenen en Bulgaren dit allemaal in het voordeel van de ijsbeer en de wandelaar. waar je vroegen 20 euro meer voor moest betalen bijvoorbeeld het topje uit van een dame gebeurt nu standaard vroeger was je voor 30 euro echt ma 20 minuten op de kamer als je het redden dan nu wordt het een half uur en zo kan ik wel meer voorbeelden geven

  5. #29
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Van een kant is het maar goed dat het crisis is.20€ voor een topje uitdoen is wel erg.en daarna moest je waarschijnlijk ook nOg 20 extra geven om ze aan te mogen raken. :( je hebt van die vrouwen die voor alles geld vragen,daar kom ik ook niet.150€ had ik ook betaald 3 jaar geleden voor 1 uur maar dat is dan ook met jacuzzi.nu betaal je 90€ voor een uurtje in Duisburg.

  6. #30
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Nee hoor als je een beetje met een dame op kan schieten en ze ken je goed je behandel haar met respect ben je veel minder kwijt Ma dat jij de vulkaan niet zo goed kent is ons al lang duidelijk spankooow .

  7. #31
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Ja ,jij bent toch de "speciale"duisburgspesjalist!
    Wat weet ik nou van de vulkaan.ik kom er pas 6 jaar.
    En jij woont er,Jij hebt er een postadres.

  8. #32
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    nee hoor geen post adres hoelang is eros 26 een loop huis

  9. #33
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Zover ik weet is Eros 26 nu al 5,5 jaar een loophuis.eerst zat daar een saunaclub In het voorste gedeelte niet in de loods.

  10. #34
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Het is hard voor weinig bij de dvp's.

    (Ik kan bevestigen dat de duisburgspesjalist een eigen kamertje heeft in eros 26.
    Hij is er hoofd kwaliteitscontrole)

  11. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Zultbroek81 (18 maart 2013)

  12. #35
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Het is hard voor weinig bij de dvp's.

    (Ik kan bevestigen dat de duisburgspesjalist een eigen kamertje heeft in eros 26.
    Hij is er hoofd kwaliteitscontrole)
    haha en ik kan je melden dat ik promotie gekregen heb per 1 april ga ik verhuizen en doe de kwaliteitscontrole voor de hele vulkaan me kantoor is al gevestigd achter de inbus op de grote parkeerplaats voor sex pallas

  13. #36
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spankooow Bekijk bericht
    Zover ik weet is Eros 26 nu al 5,5 jaar een loophuis.eerst zat daar een saunaclub In het voorste gedeelte niet in de loods.
    ik ben even in het archief gedoken en heb kunnen vinden dat eros 26 va 1-12-2007 een sauna club was volgens mijn heeft deze sauna club niet lang stand gehouden en was het binnen een half jaar een loop huis

    zie ook http://www.ijsberenforum.com/forum/s...sburg-Algemeen

    ik kan je gerust eerlijk melden dat ik nog nooit in duitsland na de hoeren ben geweest voordat het spijkerkwatier dicht ging het mooie spijker is van 4 januari 2006 gesloten en volgens mijn is dat 7 jaar geleden dus zo lang kom ik er al

  14. #37
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Nou dan zat ik er toch niet ver vannaf.maar spijkerkwartier ken ik ook hoor.daar kwam ik dus ook al een paar jaar voordat ik naar Duitsland ging.2001 was ik daar voor het eerst.ik vond dat een van de beste rossebuurten.daar had je echt van alles.
    Dat was een mooie buurt.het was echt heerlijk om daar op een zomer avond een beetje rond te wandelen.en ook niet duur.erg jammer dat deze buurt weg is.

  15. #38
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    ik kwam in het spijker sins 1996 en als het nu nog bestond kwam ik er nog en had ik duitsland helemaal niet leren kennen of ik er trods op ben dat ik zoveel jaren wandel nee ma het is wel een heerlijke gewoonte

  16. #39
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Quads Bekijk bericht
    Dus dat gezeur van de meiden dat ze niet veel verdienen ligt inderdaad aan hun zelf.
    Dat klopt. Je moet het ook in verband zien. Toen ik een tijdje geleden met een Roemeense op de kamer was in GT, zei ze dat ze naar een andere club wilde, omdat ze niet meer zo veel verdiende als vroeger. Ze zei dat ze vroeger 7000 EUR per maand verdiende en nu nog maar 3000 EUR per maand. Ik zei tegen haar dat ze daar toch ook van rond zou moeten komen. Het gemiddeld inkomen in Nederland is 1500 EUR netto per maand.

    Dus je moet alles in perspectief zien. Maar geloof me, die meiden leven goed en ze zijn zeker geen minima's. Als ik de foto's op Facebook zie, dan zie ik geen armoede. De moeders zien er kerngezond uit en niet ziek. De auto's zijn ook niet minima. De brillen zijn van Gucci en de horloges van Tag Heuer en Rolex. Ze hebben de duurste smartphones, dus ze leven goed. Wellicht niet meer 7000 EUR per maand, maar van 3000 EUR kun je ook nog rondkomen.

  17. Onderstaande 7 leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl ( 2 december 2013),kempie ( 2 december 2013),Megaboob ( 2 december 2013),NikXXX ( 2 december 2013),Quads ( 2 december 2013),The Joker ( 3 december 2013),wervelwind ( 2 december 2013)

  18. #40
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:52
    Berichten
    3.059
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.442 in 1.795 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bergm550 Bekijk bericht
    Dat klopt. Je moet het ook in verband zien. Toen ik een tijdje geleden met een Roemeense op de kamer was in GT, zei ze dat ze naar een andere club wilde, omdat ze niet meer zo veel verdiende als vroeger. Ze zei dat ze vroeger 7000 EUR per maand verdiende en nu nog maar 3000 EUR per maand. Ik zei tegen haar dat ze daar toch ook van rond zou moeten komen. Het gemiddeld inkomen in Nederland is 1500 EUR netto per maand.

    Dus je moet alles in perspectief zien. Maar geloof me, die meiden leven goed en ze zijn zeker geen minima's. Als ik de foto's op Facebook zie, dan zie ik geen armoede. De moeders zien er kerngezond uit en niet ziek. De auto's zijn ook niet minima. De brillen zijn van Gucci en de horloges van Tag Heuer en Rolex. Ze hebben de duurste smartphones, dus ze leven goed. Wellicht niet meer 7000 EUR per maand, maar van 3000 EUR kun je ook nog rondkomen.
    Ho Ho Ho,

    Ik vind dit echt veel te kort door de bocht.
    1. Het is mentaal zwaar werk
    2. Een flink aantal van de dames moet toch een flink deel afstaan aan een vriendje / pooier.
    3. Je kan het beroep maar een beperkt aantal jaren volhouden (je houdt het niet vol en de looks worden vanzelf ook minder)
    4. In tussentijd doe je niks aan je carrière na dit werk. M.a.w. ze stoppen met dit werk maar hebben dan een achterstand op andere. Wie neemt ze voor een normale job aan terwijl er veel (jongere) kanditaten zijn met meer ervaring
    5. Probeer later nog maar eens een gezonde relatie te starten met dit beroep als achtergrond

    En zo kan ik vast nog wel heel wat meer puntjes verzinnen. Het is dat je in oost europa (waar de meesten toch vandaan komen) zoveel kan kopen voor dit geld. Een goed lopende prostitué kan in 1 of 2 jaar toch een woning in land van herkomst bij elkaar sparen maar nog steeds vind ik het geen vetpot voor het werk wat ze doen. En de dames verdienen dan ook alle respect voor wat ze doen. Ik moet nog maar zien hoeveel het echt lang uit kunnen zingen als ze stoppen met het geld wat ze verdiend hebben.

  19. Onderstaande 4 leden hebben kempie bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 2 december 2013),molaar ( 3 december 2013),Teiresas ( 2 december 2013),terminator ( 7 december 2013)

  20. #41
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Het is vaak heel verschillend.draai al wat jaartjes mee en ken vele voorbeelden.
    door hun levensstijl en behoeftes zijn er dames welke je na jaren werken op hun kop kunt zetten en er nog geen duppie uit komt rollen.
    vandaar de vele zieke familieleden thuis....
    ken echter ook een voorbeeld van een dame die binnenkort met pensioen gaat en verhuisd naar het
    land van herkomst waar een leuke villa incl zwembad op haar wacht.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  21. #42
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 13:14
    Berichten
    11.085
    Discussies
    224
    Thanks
    13.046
    Thanked
    17.454 in 6.141 posts

    Standaard

    Al eens eerder gepost. Dames zijn al snel €100 per dag kwijt aan allerlei variabele kosten waarvan de inkom en het overnachten de grootste onkosten zullen zijn. Laten we zeggen dat je 3 weken per maand werkt, dan ben je toch 2100 ballen kwijt en dan heb je nog niks verdiend. Bovendien tel ik dan niet eens de onkosten voor de dagen dat ze vrij zijn. Er zijn genoeg meiden die slechts één dag per week vrij nemen. Dan kom je toch snel op zo'n 25/26 werkdagen. Hoef je de Nederlandse arbeider niet mee aan te komen. En ga er maar van uit dat de vrouwen geen werkdag van 8 uur hebben. Stel dat je hetzelfde bedrag als je onkosten wil verdienen. Dan moet je toch in zijn totaliteit 84 kamers a €50 draaien. Natuurlijk zullen er vrouwen zijn die 10 kamers op een dag halen en dat dag na dag. Tja, dan kun je wel zo'n 10k in de maand bij elkaar harken. Dat lijken me echter uitzonderlijke gevallen.

  22. #43
    Geregistreerd
    10 juni 2007
    Last Online
    8 oktober 2023 @ 20:23
    Locatie
    Heidweg 1, Bruggen
    Berichten
    1.073
    Discussies
    51
    Thanks
    1.367
    Thanked
    1.241 in 343 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kempie Bekijk bericht
    Ho Ho Ho,

    Ik vind dit echt veel te kort door de bocht. dat is het niet
    1. Het is mentaal zwaar werk ik heb ook zwaar werk
    2. Een flink aantal van de dames moet toch een flink deel afstaan aan een vriendje / pooier. moet ik ook die van mij zit in Den Haag
    3. Je kan het beroep maar een beperkt aantal jaren volhouden (je houdt het niet vol en de looks worden vanzelf ook minder) klopt, ik moet met 67 stoppen
    4. In tussentijd doe je niks aan je carrière na dit werk. M.a.w. ze stoppen met dit werk maar hebben dan een achterstand op andere. dat heet vakantie
    5. Probeer later nog maar eens een gezonde relatie te starten met dit beroep als achtergrond lukt nu niet dus ook niet na me 67e

    En zo kan ik vast nog wel heel wat meer puntjes verzinnen. doe maar
    Het is dat je in oost europa (waar de meesten toch vandaan komen) zoveel kan kopen voor dit geld. als alles daar zo goedkoop is en het salaris daar ook zo laag is het in verhouding net zo duur als hier
    Een goed lopende prostitué kan in 1 of 2 jaar toch een woning in land van herkomst bij elkaar sparen maar nog steeds vind ik het geen vetpot voor het werk wat ze doen. heb jij er ook 2 jaar over gedaan?
    Heb jij maar lekker medelij
    Laatst gewijzigd door ketserr; 3 december 2013 om 00:01
    THE BOSS!!!!
    stay hard, stay hungry, stay alive!

  23. #44
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 19:49
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    843
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard

    Sommige DVP's trekken het slechte aan en hebben altijd shit. Ze krijgen nooit iets bij elkaar. Het is hun leefstijl. Klaar. Beetje te vergelijken met tokkies. Dan zijn er dames die kun je vergelijken met kampers; krakkemikkige schuur, maar wel een dikke auto voor de deur. Mercedes CLS350. Volgens mij zien sommige Roemeense dames er geen probleem in dat ze hun vriendje onderhouden. Mooi toch! Dan hebben we er ook nog die veel geld uitgeven aan drugs, goud, smartphones. Categorie zelf-in-te-vullen. Er zijn ook DVP's die wel aan hun toekomst werken. Kan dito voorbeelden noemen. Maar het is een utopie dat ze na hun 30e al met pensioen kunnen gaan.
    Balle in me buik.

  24. Onderstaande 2 leden hebben NikXXX bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 3 december 2013),Badslippers ( 3 december 2013)

  25. #45
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    De dame die ik als voorbeeld noem gaat zeker niet op haar 30e met pensioen,is meer de leeftijd van haar dochter....
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  26. #46
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Ik ken een dvp die is met haar 30 gestopt omdat ze het streef bedrag bij elkaar had en daar mee een eigen zaakje kon beginnen deze dvp is denk nu zo 4 jaar uit het vak dus ze heeft wel gewerkt in een goede tijd spreek haar ook nog welles heeft een normaal leven mideklase auto een normaal koop huis is altijd op eigen gelegenheid na haar werk plek gereden waar ze werkte als dvp het is geen romy bp was werkzaam in duisburg
    Laatst gewijzigd door de duisburg spesjalist; 3 december 2013 om 09:40

  27. #47
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door de duisburg spesjalist Bekijk bericht
    Ik ken een dvp die is met haar 30 gestopt omdat ze het streef bedrag bij elkaar had en daar mee een eigen zaakje kon beginnen deze dvp is denk nu zo 4 jaar uit het vak dus ze heeft wel gewerkt in een goede tijd spreek haar ook nog welles heeft een normaal leven mideklase auto een normaal koop huis is altijd op eigen gelegenheid na haar werk plek gereden waar ze werkte als dvp
    Ik weet wie

  28. #48
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    De meerderheid van Bulgaarse en Roemse origine, houdt er weinig aan over maar dat is maar een gevoel.
    Ik zeg altijd, tegen vrouwen die ik sympathiek vind, als het zo ter sprake komt, ik ben geen prediker, maak wat geld zodat je in je eigen land een jaartje kunt overleven en ga terug en maak daar iets van je leven, dat geld is niks waard.

  29. #49
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Een redelijk populaire Poolse dame die in Golden-time werkt, vertelde mij laatst dat ze gemiddeld 1700 euro per week verdiend.

  30. #50
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Last Online
    28 mei 2016 @ 16:28
    Locatie
    Try to be selective, ladies do the same
    Berichten
    446
    Discussies
    11
    Thanks
    432
    Thanked
    541 in 160 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    Een redelijk populaire Poolse dame die in Golden-time werkt, vertelde mij laatst dat ze gemiddeld 1700 euro per week verdiend.
    Hoeveel dagen per week werkt ze (uren per dag?)?

    In de betere tijden was € 1.000 per dag in de betere clubs de absolute waanzin. Deze DVPs (de echte toppers: zeldzaam) houden het niet al te lang (<2 jaar) vol bij dezelfde club. Zij krijgen of lichamelijke klachten (of ziektes) en/of worden door de jaloerse DVPs eruit gepest/gegooid. Echte toppers hangen minder in groepjes rond en weten dat ze op tijd weer moeten verkassen. Maar als je dit weer afzet tegen de klasse DVPs die zomers in bijvoorbeeld Zuid Frankrijk of UAE werken is die € 1.000 per dag weer niets. Locatie + tijdstip + kwaliteit heeft zijn prijs.
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

    Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

  31. Onderstaande leden hebben Hunziker bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 6 december 2013)

 

 
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:42.

  Babylon 468*60