Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 75
  1. #51
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hunziker Bekijk bericht
    Hoeveel dagen per week werkt ze (uren per dag?)?
    De dame waarvan ik het weet (misschien wel dezelfde) verdient inderdaad zo rond de 1500-1700 gem per week, soms wat meer, soms wat minder. Daarvoor werkt ze gemiddeld 3 a 4 dagen per week. Dagen van 12 uur. Qua uren dus gemiddeld ongeveer een 'normale' werkweek.
    Haar vaste klanten zorgen voor het overgrote merendeel van de omzet. Sterker nog, ik schat dat ze de helft van haar omzet bij 5 a 6 vaste klanten genereert. Risicovol dus.
    Voor haar is het dus juist zaak dat ze honkvast is en niet aan clubhoppen doet.

  2. #52
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    De dame waarvan ik het weet (misschien wel dezelfde) verdient inderdaad zo rond de 1500-1700 gem per week, soms wat meer, soms wat minder. Daarvoor werkt ze gemiddeld 3 a 4 dagen per week. Dagen van 12 uur. Qua uren dus gemiddeld ongeveer een 'normale' werkweek.
    Haar vaste klanten zorgen voor het overgrote merendeel van de omzet. Sterker nog, ik schat dat ze de helft van haar omzet bij 5 a 6 vaste klanten genereert. Risicovol dus.
    Voor haar is het dus juist zaak dat ze honkvast is en niet aan clubhoppen doet.
    Zakelijk gezien niet slim om te wedden op 1 paard. Maar dan is er ook punt 2, vertelt ze de hele waarheid. Je kunt niet zien wat er gebeurt als jij er niet bent. Dan is er ook nog de factor mafkeesklant, die exhorbitant betaald om populistisch over te komen. Ik ken een paar van zulke gevallen.
    En geloof me dat als er een klant langs komt, dat ze hem oppakt. Zakelijk gezien is mijn ervaring dat er op clubs maar enkele slimme dames tussen lopen die kwa klanten en slimheid de krenten uit de pap vissen. De meesten zijn allemaal korte termijn denkers en nog arrogant ook, zelfs als je een goede klant bent.
    Sommige probeer ik ooit wat te leren en bij te brengen. Maar, oh, die Oost-blokeigenwijsheid, heerlijk om ooit te zien. Hun trots "kills them".
    Het zijn vaak zoals Dr.Phil zou zeggen "rightfighters".
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  3. Onderstaande 4 leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 6 december 2013),Bosco ( 6 december 2013),Don Rudo ( 6 december 2013),Teiresas ( 6 december 2013)

  4. #53
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bluebear Bekijk bericht
    Zakelijk gezien niet slim om te wedden op 1 paard. Maar dan is er ook punt 2, vertelt ze de hele waarheid. Je kunt niet zien wat er gebeurt als jij er niet bent. Dan is er ook nog de factor mafkeesklant, die exhorbitant betaald om populistisch over te komen. Ik ken een paar van zulke gevallen.
    En geloof me dat als er een klant langs komt, dat ze hem oppakt. Zakelijk gezien is mijn ervaring dat er op clubs maar enkele slimme dames tussen lopen die kwa klanten en slimheid de krenten uit de pap vissen. De meesten zijn allemaal korte termijn denkers en nog arrogant ook, zelfs als je een goede klant bent.
    Sommige probeer ik ooit wat te leren en bij te brengen. Maar, oh, doe Oost-blokeigenwijsheid, heerlijk om ooit te zien. Hun trots "kills them".
    Het zijn vaak zoals Dr.Phil zou zeggen "rightfighters".
    Wat is een right fighter BB?
    Ik weet het is vast heel dom, maar ik kijk nooit naar dr. Phil !

  5. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 6 december 2013)

  6. #54
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Wat is een right fighter BB?
    Ik weet het is vast heel dom, maar ik kijk nooit naar dr. Phil !
    Nou voel ik me dom door het te gaan uitleggen. Maar vooruit, voor de niet-begrijpende dan maar. Een "rightfighter" is iemand die in een discussie nooit zal toegeven en altijd zijn of haar gelijk zal moeten hebben. Zeg maar gerust extreme koppigheid. Een kanttekening: Ze zijn dan dikwijls wel op hun mooist en goed opgefokt tijdens de neukerij.
    Ze roepen dan b.v.: "And you wanted to teach me something, ha baby. I shell teach you a lesson". En ik: "Go ahead, honey, and make my day". "Do you feel lucky, punk?".

    Clint.jpg
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  7. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 6 december 2013)

  8. #55
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

    Standaard

    een goede hoer is haar gewicht in goud waard

  9. Onderstaande 3 leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 6 december 2013),Don Rudo ( 6 december 2013),NikXXX ( 6 december 2013)

  10. #56
    Geregistreerd
    1 maart 2006
    Last Online
    4 november 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.046
    Discussies
    66
    Thanks
    933
    Thanked
    663 in 336 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hunziker
    Hoeveel dagen per week werkt ze (uren per dag?)?

    In de betere tijden was € 1.000 per dag in de betere clubs de absolute waanzin. Deze DVPs (de echte toppers: zeldzaam) houden het niet al te lang (<2 jaar) vol bij dezelfde club. Zij krijgen of lichamelijke klachten (of ziektes) en/of worden door de jaloerse DVPs eruit gepest/gegooid. Echte toppers hangen minder in groepjes rond en weten dat ze op tijd weer moeten verkassen. Maar als je dit weer afzet tegen de klasse DVPs die zomers in bijvoorbeeld Zuid Frankrijk of UAE werken is die € 1.000 per dag weer niets. Locatie + tijdstip + kwaliteit heeft zijn prijs.
    De dame werkt zo ver ik weet telkens een paar weken achter elkaar elke dag, vaak vanaf dat GT open gaat tot dat ze zin heeft om naar huis te gaan en neemt daarna telkens een tijdje vrij.

  11. #57
    Geregistreerd
    4 april 2007
    Last Online
    28 mei 2016 @ 16:28
    Locatie
    Try to be selective, ladies do the same
    Berichten
    446
    Discussies
    11
    Thanks
    432
    Thanked
    541 in 160 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Limburger Bekijk bericht
    De dame werkt zo ver ik weet telkens een paar weken achter elkaar elke dag, vaak vanaf dat GT open gaat tot dat ze zin heeft om naar huis te gaan en neemt daarna telkens een tijdje vrij.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    De dame waarvan ik het weet (misschien wel dezelfde) verdient inderdaad zo rond de 1500-1700 gem per week, soms wat meer, soms wat minder. Daarvoor werkt ze gemiddeld 3 a 4 dagen per week. Dagen van 12 uur. Qua uren dus gemiddeld ongeveer een 'normale' werkweek (…).
    Altijd leuk om even een en ander uit een te zetten (heren bedankt voor de info):

    Het blijft snel verdient geld op week basis, laat daar geen misverstand over zijn.
    1.700 euro netto. Gaan zeker nog kosten af als entree club, kosten van vervoer naar de club, of ze zelf een auto heeft of taxi neemt. Extra make-up gedurende dag en de aanschaf en vervanging van de nodige outfits/schoeisel. Voor club entree en taxi (autokosten) heb ik bij elkaar 50 euro per dag genomen, laten we door de rest 10 euro nemen voor overige dingen. Kosten zijn 60 euro per dag daarbij komt nog 15 euro steuer (belasting). Kosten per dag totaal 75 euro. Dit heb ik meer gehoord van dames, ze moeten minstens een uur maken om de kosten voor die dag eruit te halen, ze hebben dan nog niets verdiend. Zie hier het risico wat de club verlegt naar de DVPs, die doorgaans alle risico loopt.

    Op week basis maakt ze 1700 netto (overigens blijf ik vraag tekens zetten wat dames aangeven, een groot mysterie, men zegt nooit de waarheid (en groot gelijk).

    We gaan uit dat ze 4 dagen per week werkt en 12 uur per dag maakt. Totaal 48 uur per week.
    Kosten: 4 dagen x 75 euro = 300 euro netto
    Inkomsten 1.700 euro – 300 euro uitgaven = 1.400 euro houdt ze over.
    1.400 euro / 48 (uur) = 29,17 euro per uur verdient ze schoon*).

    Het is goed, maar zo bijzonder als ik mij het voor had gesteld, is het niet. Er is veel wachttijd tussendoor:
    Stel het is een 75 euro per uur dame. Stel wij houden de kosten buiten beschouwing dan staat tegen elk uur wat ze werkt 2,1 uur tegenover waar ze geen werk heeft.
    (1700/48 =35. 75/35=2,14 uur)

    Met de kosten mee is logische wijs nog meer, tegen elk gewerkt uur staan 2,5 uren tegen over waar ze geen werk heeft.
    (1400/48 =29,17. 75/29,17=2,57 uur)

    Stel ze werkt 40 weken per jaar, verdient ze "schoon" 56.000 euro ( *)de loon steuer komt dan ook nog kijken). Een net bedrag voor x-aantal jaar, maar daarna.. . Ze blijft een zelfstandige dame, waarbij ze tijdens het werk allerlei risico’s loopt. Als ze ziek is (of haar vrouwelijke periode weer eens heeft), verdient ze bijvoorbeeld niets. Ook de kosten van vaste Soa testen, ziekenhuis opnames voor een kuurtje kunnen aardig in de papieren voor zo iemand lopen. Over 10-15 jaar zullen, zal ze hierin niet zo n toekomst hebben zoals ze nu heeft. Maar je hoeft er absoluut ook geen medelijden mee te hebben.
    Laatst gewijzigd door Hunziker; 6 december 2013 om 18:00
    'Einen guten FKK Saunaclub gibt einem tierisch guten Urlaubsgefühl. I vermiss die besten olle mol.

    Zu Risiken und Nebenwirkungen der besuchten Damen fragen Sie ihren Arzt oder Apotheker ... gute Bekannte fragen beim das IJsberenforum.

  12. Onderstaande leden hebben Hunziker bedankt voor deze bijdrage:

    NikXXX ( 6 december 2013)

  13. #58
    Geregistreerd
    12 november 2007
    Last Online
    27 maart 2024 @ 23:26
    Berichten
    410
    Discussies
    27
    Thanks
    843
    Thanked
    596 in 120 posts

    Standaard

    Mooie benadering Hunziker! Denk zeker dat je in de goede richting zit. Weet wel om welke dame het gaat. Als ze daarbij nog 'smoken' dan hebben ze rond de 100 Euro per dag nodig om rond te komen. Bluebear noemt het risicovol dat de dame bouwt op een vast klantenbestand. Helemaal niet gek wat mij betreft. Ze hoeft daarentegen ook geen acquisitie te plegen bij nieuwe potentieele klanten. Ik zie dat dames die op vaste klanten bouwen het langer kunnen uithouden in een club. Die beschouw ik ook als slimmer in transacties doen. Als we beschouwen dat ze vaak 'ongeschoold' zijn is het geen slecht inkomen. Veel dames zijn rightfighters. Whatever! denk ik dan.
    Balle in me buik.

  14. Onderstaande leden hebben NikXXX bedankt voor deze bijdrage:

    Hunziker ( 7 december 2013)

  15. #59
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    @NikXXX, Goed lezen, he jongen. Natuurlijk mag een dame een vast klantenbestand opbouwen, maar ik zeg ook in het verhaal dat de slimme dames hieronder ook de losse flodders pakken. En om 11 uur s'ochtends klaar zitten. Die pakken ook de "zakenlunches" mee. Dan doe je het echt goed. Er zijn er namelijk ook die op hun klantje gaan zitten wachten en verder zeer selectief in hun klanten bestand zijn omdat ze er niet mee de kamer op willen.
    Dan krijgen ze een Whattsup binnen dat "meneer de vaste klant" niet kan komen die dag en gaan zitten kniesoren. Die verdienen niet zoveel en gaan mooi zitten wezen.
    Verder heb ik er geen bezwaar tegen dat het rightfighters zijn. Wat mij een klein beetje stoort is dat ze geen oog hebben voor veranderingen en allemaal dezelfde act uitvoeren. Dan praat ik over beroepsgochme. Ik ken dames die zich aanpassen als een kameleon en dat zijn de echte winnaars.
    NEVER UNDERESTIMATE THE SENSE OF THE NON-SENSE.

  16. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Don Rudo ( 7 december 2013)

  17. #60
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.410 in 6.122 posts

    Standaard

    De kosten die Hunziker schetst zullen in de buurt komen. Zelf schat ik het op zo'n €100 per dag. Staat ook ergens in dit draadje. Vergeet namelijk het overnachten niet. Nikxxx wijst nog op een grote budgetvreter namelijk de sigaretten. Komt nog bij Red Bull, Fotoplay, gokkast. Kosten kun je denk ik redelijk schatten, verdiensten des te minder. Nogmaals, voor de overgrote meerderheid zal het geen vetpot zijn maar nog altijd beter dan de armoede in het thuisland. Probleem is misschien niet dat ze op sommige dagen geen rooie cent verdienen maar dat ze op termijn nog steeds geen cent hebben. En als je dan kinderen hebt, heb je een probleem. Behalve als je zo slim bent geweest om juist daarin te investeren zodat ze een fatsoenlijke studie hebben kunnen volgen. Kunnen die kinderen tenminste hun inmiddels 40 jarige moeder gaan onderhouden.

  18. Onderstaande 2 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 6 december 2013),Hunziker ( 7 december 2013)

  19. #61
    Geregistreerd
    5 december 2006
    Last Online
    15 mei 2018 @ 20:33
    Berichten
    480
    Discussies
    25
    Thanks
    127
    Thanked
    398 in 196 posts

  20. Onderstaande leden hebben vakantieganger24 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 6 december 2013)

  21. #62
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    De kosten zullen wellicht kloppen, maar de gewerkte uren kunnen compleet anders zijn. Misschien biedt ze haar pannekoekjes een gereduceerd tarief of heeft ze juist een aantal kerels die overbetalen of doet ze juist veel extra's. Verder denk ik dat ze van die 56k per jaar geen loonbelasting meer betaalt. De belasting is immers al door de club afgedragen.
    Kosten van roken betekent trouwens voor veel dames geen sigaretten, dus ze zijn dan ook iets duurder uit.

  22. #63
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Wat ze verdienen in een club? ik kan zonder gissen of met kansberekeningen te schermen met zekerheid en met feiten gestaafd beweren dat het in ieder geval meer is dan ik er verdien.

  23. #64
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:14
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.199 in 2.427 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bierbeer Bekijk bericht
    @ vaginatarier : de dames mogen blijkbaar bij yy zelf hun prijs bepalen.
    Met 95% wil ik nog niet gratis naar de kamer.
    Ik betaalde 70 incl een extra, dus wtf ga jij kritiek geven.
    Btw : als de kamer goed is geef ik altijd iets extra, 50 is al 10 jaar het tarief
    En de dames zijn ook mensen, wat je misschien vergeet.
    Soit, ieder zijn ding
    Het is niet alleen bij yy zo dat dames hun prijs mogen bepalen, dat geldt in zowat alle saunaclubs. Omdat ze niet in loondienst zijn bij de club. In theorie zouden ze 300e per uur mogen vragen. Echter is dat ten eerste als vrouw jezelf uit de markt prijzen, ten tweede niet eerlijk t.o.v. alle andere collega dames, en ten derde tegen de gangbare adviesprijzen van de club(s) in. Ofwel zeer ongewenst.

    Maar er gelden wel overal gangbare tarieven, waar bijna alle vrouwen zich ook aan (hebben ge)houden. En dat blijkt helaas ook hard nodig te zijn.
    Nu is dat in de meeste clubs (incl. Yy) 50e per half uur en 100e per uur, incl. Pzc (indien dame dat doet en het niet in Duitsland is). Maar tot een jaar of 2-3 geleden was het nog 75e voor een uur.

    Vaginatarier wil alleen aangeven dat wanneer beren meegaan in extras en fooien en geheel eigen prijzen etc. dat je daarmee indirect de prijzen opdrijft. En daarmee het uitpees gedrag beloont ook. Want de ervaring leert dat andere dames dan ineens ook zoveel gaan vragen. En op een dag is het dan ineens het standaard tarief geworden. En mag je bovendien ook voor elk flauwekulletje gaan bijbetalen, waar dat eigenlijk gewoon bij het standaard tarief inbegrepen zou moeten zijn. Alleen voor extras zoals anaal of in mond komen is wel normaal dat daar een meerprijs aanhangt. Maar verder niet.
    Ben het wel met je eens dat 50e per half uur al lang bestaat, zelfs al langer dan 10 jaar. Maar die 100e per uur is er dus nog niet zo lang en is ook zeker geen laag uur tarief meer.

    Maar ik hoor en lees de laatste tijd steeds vaker over dames met zon soort uitbuit of uitpees mentaliteit. Zeker in yy. Inderdaad niet belonen. Al is ze nog zo mooi.
    Ik zou er geen moeite mee hebben als de clubs de advies halfuur prijs iets zouden verhogen (bijv. 60e), maar dan is het ook officieel zo bepaald. Het gaat erom dat vrouwen niet allemaal hun eigen prijsjes en pakketjes gaan bedenken, want dan wordt het 1 grote puinhoop (is al eerder bewezen ook).
    Laatst gewijzigd door pietpotent44; 19 september 2018 om 13:14

  24. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (19 september 2018)

  25. #65
    Geregistreerd
    11 september 2017
    Last Online
    23 juni 2023 @ 11:54
    Berichten
    199
    Discussies
    1
    Thanks
    13
    Thanked
    89 in 52 posts

    Standaard

    vergeet niet dat voor haar thuis het goed maand loon 500€ is

    Dat is toch wat kort door de bocht, Vaginatarier! Voor dat zij een goede loon ontvangt (voor haar land) moet ze :
    30 dagen x 30€ betalen voor haar logement = 900€
    25 dagen x 60 ingangsgeld = 1500 € (ik reken dat zij max 25 dagen/maand werkt
    Wat kleine spullen (condoom, lippenstift, zeer schare kledij, … sigaretten) = minimum 1000€
    Dus voor dat zij aan haar 500€ start voor een goede loon te hebben moet ze eerst ± 3 400€ verdienen!!!

  26. #66
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    50€ per half uur is veel geld.
    Zon dame verdient in een uurtje wat een gemiddelde arbeider in 8 uur harde arbeid verdient.
    Het is een bijzonder beroep waar een riante vergoeding tegen over staat.
    Ik vind niet dat we überhaupt over een prijsverhoging moeten spreken.
    Ze krijgen goed betaald om even op d’r rug te gaan liggen.
    Ik ken enkele dames die de fabriek vaarwel hebben gezegd omdat ze het zware werk niet aankonden.
    Er word hier gesproken als of ze niet veel verdienen en ze zouden het zwaar hebben.
    Volgens mij doe je het niet slecht als je tussen 5.000 en 10.000€ of nog meer mee naar huis neemt per maand.
    Overigens ,wat met tegen zin word gedaan is altijd zwaar ,maar wij willen dame die hun werk graag doen en niet van die abzocke die veel willen en niks geven.

  27. Onderstaande 4 leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead (19 september 2018),Jooploop (19 september 2018),pietpotent44 (19 september 2018),rmjhexe (19 september 2018)

  28. #67
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RIKLAVERGE Bekijk bericht

    Dat is toch wat kort door de bocht, Vaginatarier! Voor dat zij een goede loon ontvangt (voor haar land) moet ze :
    30 dagen x 30€ betalen voor haar logement = 900€
    25 dagen x 60 ingangsgeld = 1500 € (ik reken dat zij max 25 dagen/maand werkt
    Wat kleine spullen (condoom, lippenstift, zeer schare kledij, … sigaretten) = minimum 1000€
    Dus voor dat zij aan haar 500€ start voor een goede loon te hebben moet ze eerst ± 3 400€ verdienen!!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spankooow Bekijk bericht
    50€ per half uur is veel geld.
    Zon dame verdient in een uurtje wat een gemiddelde arbeider in 8 uur harde arbeid verdient.
    Het is een bijzonder beroep waar een riante vergoeding tegen over staat.
    Ik vind niet dat we überhaupt over een prijsverhoging moeten spreken.
    Ze krijgen goed betaald om even op d’r rug te gaan liggen.
    Ik ken enkele dames die de fabriek vaarwel hebben gezegd omdat ze het zware werk niet aankonden.
    Er word hier gesproken als of ze niet veel verdienen en ze zouden het zwaar hebben.
    Volgens mij doe je het niet slecht als je tussen 5.000 en 10.000€ of nog meer mee naar huis neemt per maand.
    Overigens ,wat met tegen zin word gedaan is altijd zwaar ,maar wij willen dame die hun werk graag doen en niet van die abzocke die veel willen en niks geven.
    Allebei nogal kort door de bocht lijkt me...
    minimum 1000€ per maand aan wat kleine spullen lijkt me schromelijk overdreven.
    Sigaretten bovendien kan ik met de beste wil van de wereld niet als 'bedrijfskosten' zien.
    Ook bij kosten 'logement' kan je je vraagtekens zetten, want hebben ze die in hun thuisland dan nog als ze 30 dagen per maand in D zijn?

    Dat het makkelijk verdiend is vind ik ook wat simpel gesteld. 'Even op d'r rug gaan liggen'? 'Alsof ze het zwaar zouden hebben'? Laat jij je 'even' lichamelijk mis/gebruiken dag in dag uit?
    Denk dat het best zwaar werk is, vooral geestelijk. Als je dan ziet wat ze aan het eind van de rit per maand overhouden, dan vind ik dat niet overdreven veel...
    "Ohne Spaß kein Fun"

  29. Onderstaande 6 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    bierbeer (19 september 2018),Bluebear (19 september 2018),FOEF (19 september 2018),Smouse (20 september 2018),yylover (19 september 2018),Zultbroek81 (20 september 2018)

  30. #68
    Geregistreerd
    11 september 2017
    Last Online
    23 juni 2023 @ 11:54
    Berichten
    199
    Discussies
    1
    Thanks
    13
    Thanked
    89 in 52 posts

    Standaard

    Sigaretten zijn natuurlijk geen bedrijfskosten. Ik ken u niet, maar ben wel zeker dat jij ook wat extra's per maand uitgeeft, o.a. naar yy gaan, eventueel roken, een mooie auto, ...
    Een mens verwacht wel iets meer in het leven dan alleen wat als bedrijfskosten kan genoemd worden

  31. #69
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Beste teiresas,

    Wat je zegt klopt.

    Echter spreek ik over de dames die hun werk graag uitvoeren.
    Ik heb het niet over de golddiggers die alleen hun zakken vullen en niks uitvoeren.
    Die komen hier naar toe met de gedachte om in een jaar of 2 binnen te zijn.
    Dat gebeurd meestal niet.
    Dan is het psychisch wel zwaar en een tegenvaller.
    Het zal geestelijk gezien best zwaar zijn.
    Kan niet zeggen dat ik mijn geld voor niks krijg
    En m’n lichaam verkopen doe ik niet ,ik heb gestudeerd.
    Dat kunnen hun ook doen maar ze kiezen voor de makkelijke weg en het snelle geld.
    D’r is werk genoeg in Europa.
    Alleen jammer dat deze dames niet van een modaal inkomen kunnen rond komen.
    Waarschijnlijk deels omdat ze een duur vriendje en familie hebben die op hun rug leunt.
    En een dure smaak qua auto’s.
    Tja dan word het geestelijk zwaar idd.

  32. Onderstaande leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    FOEF (20 september 2018)

  33. #70
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Gelukkig zijn er flink wat dames die hun werk erg graag doen.
    Dat zijn de schatjes waar wij graag mee kameren.
    Met hen is het altijd feest. Veel vrouwen genieten van de aandacht.
    Ongetwijfeld zijn dit de veelverdieners. Het is ze van harte gegund.

  34. #71
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Het zou ook een feest zijn eens een recensie van dat soort dames van je hand te lezen in plaats van - vaak nog op de verkeerde plekken - alleen allgemein geloell...
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  35. #72
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Jij schijnt je aan alles wat ik schrijf te irriteren.
    Gratis tip van mij: sla gewoon over wat ik post.
    Ik voel me niet verplicht op jouw commando in te gaan.
    Recensies schrijf ik nooit.

  36. #73
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:23
    Locatie
    �� overal, overal ��, waar de meisjes zijn, waar de meisjes zijn!
    Berichten
    8.674
    Discussies
    127
    Thanks
    11.961
    Thanked
    18.383 in 6.024 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kwibus2 Bekijk bericht
    Recensies schrijf ik nooit.
    huh? Op een recensie forum van alles schrijven over van alles en nog wat, bij clubs waar je nooit geweest bent, maar geen ervaringen delen?
    het is je goed recht, maar wel apart.

    waar hebben de dames (en beren) dat aan verdient om wel ff on topic te blijven?
    En Garde

  37. Onderstaande 2 leden hebben Eddy_V bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 (22 september 2018),Wentelt Eefje (21 september 2018)

  38. #74
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Hoho Eddy,

    Ik schrijf niet over een club waar ik nooit geweest ben.
    Mogelijk heb je een keer iets gelezen waarin ik schreef dat een SC me niet aan staat aan de hand van ervaringen van anderen.
    Ik ben nog zo naïef dat ik op ervaringen van anderen af ga. Eerste hand ervaring is betrouwbaarder, dat weet ik inmiddels.
    Wat een opwinding om niets.

  39. #75
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.019 in 1.589 posts

    Standaard

    Ik zie gewoon vragen / opmerkingen..... en een Kwibus die daar enigszins geprikkeld op reageert.

  40. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    FOEF (22 september 2018)

 

 
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:49.

FKK Artemis 468*60