Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 28

Discussie: Maria (Griekse)

  1. #1
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Daumen hoch Maria (Griekse)

    Haarkleur/-lengte : bruin/lang
    Lengte dame : 165
    Postuur/Cupmaat : slank, lichtjes bottomheavy / C-naturel
    Nationaliteit/Taal : Grieks/Engels
    Leeftijd : 25-er of zoiets denk ik.
    Tatoeages/Piercings : geen/geen
    Service: TZ, PZC,NMC, beffen
    Voordelen: Hele mooie dame. Ontzettend lief, vriendelijk en onderhoudend. Beste zoenster van YY.
    Nadelen: Geen
    Tijdsduur : 30 min. Goed gevuld
    Prijs : 50 €

    Maria is een buitengewoon mooi meisje. Rond poppengezichtje met grote donkere kijkers en dik bruin haar dat tot een eind op haar rug valt. Gelukkig is haar achterwerk net een tikkeltje buiten verhouding groot, anders zou ze er bijna té perfect gaan uitzien. Ze zat aan de bar haar koffie te drinken in een eenvoudig purperen lingeriesetje en vertoonde geen enkele tatouage of andere mechanische ingreep op dat mooie lichaam.

    Ze is wat timide en durft zelf nog niet goed op klanten afstappen, maar éénmaal het contact gemaakt, is het een vlotte prater. Gelukkig maar want ikzelf weet nooit wat zeggen tegen zo'n knap ding. We hebben een tijdje zitten praten in de zetel en ze maakte geen enkele aanstalte tot kamervraag. Ik heb haar dan maar zelf gekidnapt naar kamer 25.

    In de kamer vroeg ze om samen te douchen. Dat zijn al direct nog eens 10 punten bij op mijn waarderingsscore. Daarna de gewone kamerlijke dingen. Zij was heel zacht en teder en kuste blijkbaar graag. TZ was ook heel zacht en langzaam, maar wel diep en heel lang. In feite hebben we zowat constant liggen zoenen. Alleen tijdens het pijpen liet ze even los.

    PZC en NMC waren beiden zeer goede ervaringen.

    Na de sessie nog wat verder blijven naknuffelen. Ik ben geen kenner van GFE's en dat soort zaken, maar ik heb het gevoel dat ik hier een super-GFE heb ondergaan.

    Zij heeft er een vaste klant bij. Niet dat ze daar veel aan zal hebben met mijn 3 of 4 SC-bezoekjes per jaar.

    Heren, dit is een nieuw pareltje in Yin Yang. Ik hoop dat ze er genoeg nette, lieve en attente heren vindt zodat ze er ook blijft.

    Ze werkt nog maar een paar maanden in YY en is daar momenteel 3 weken per maand. 1 week keert ze terug naar Griekenland. Deze week is ze er nog maar de week daarna is ze dus afwezig.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  2. Onderstaande 4 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (11 maart 2013),Jansen (12 maart 2013),Kretek (18 oktober 2013),Megaboob (11 maart 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    13 juni 2011
    Last Online
    2 april 2023 @ 15:53
    Berichten
    24
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    heb haar toch niet kunnen opmerken de laatste weken is er iets wat haar direkt kenbaar maakt tenopzichte van de andere meisjes

  4. #3
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erros Bekijk bericht
    heb haar toch niet kunnen opmerken de laatste weken is er iets wat haar direkt kenbaar maakt tenopzichte van de andere meisjes
    Tja, ik denk dat de beschrijving niet meer gedetailleerd kan zijn.
    Geen tatouages. Boenk, dat elimineert al 9/10de van de crowd.
    Lang bruin, weelderig haar. Dat is niet alleen in lengte maar ook in breedte. Er waren vandaag 2 dames aanwezig die daaraan voldeden.
    Purper lingeriesetje was er maar één, maar goed, ik neem aan dat ze wel eens afwisselt.
    Verder blijft ze dus meestal rustig aan de bar zitten, alleen of in gesprek met andere meisjes.
    Mooi gelaat (da's natuurlijk subjectief) met grote donkere ogen.
    Wat kan ik nog meer zeggen ?
    Desnoods vraag je aan de barvrouw of Maria uit Griekenland er is ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  5. #4
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Deze namiddag was ik in Yin Yang en heb ik Maria weergezien.
    Deze keer was er geen tijdsdruk en hebben we een vol uur kunnen stoeien. Mijn eerste indruk is hiermee bevestigd en zij heeft een stevige plaats in mijn toppers lijst ingenomen.
    Zij is terug naar Griekenland vanaf volgende week donderdag, gedurende 8 dagen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  6. #5
    Geregistreerd
    18 maart 2012
    Last Online
    7 maart 2018 @ 19:12
    Locatie
    ten oosten van amsterdam
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erros Bekijk bericht
    heb haar toch niet kunnen opmerken de laatste weken is er iets wat haar direkt kenbaar maakt tenopzichte van de andere meisjes
    Zoals al vermeld heeft Maria geen piercings/tatoeages, en daarnaast is ze, naar eigen zeggen, de enige dame in YY is die niet rookt. Dus het moet niet zo moeilijk te zijn om haar te vinden. Ze zit meestal aan de bar met een kopje koffie en/of glas water.
    Zoals Sofaking al heeft gemeld het is een fantastische meid die het verdient met respect behandeld te worden. Ze is nu voor een week terug naar Hellas.

  7. Onderstaande 2 leden hebben splinter bedankt voor deze bijdrage:

    SFL (13 mei 2013),sofaking (13 mei 2013)

  8. #6
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Een Grieks wijfje dat niet rookt????? Dat is een zeldzaamheid... Neem dat maar aan van de Griekenlandkenner!
    Dus een Griekse DVP die niet rookt... En dan nog wel in een club waar wel mag gerookt worden??? Veel gekker moet het voor mij niet worden.
    Ik lees dit draadje met interesse en vroeg me al af over wie het ging.... Maar nu haak ik af! Mijn naam is niet voor niets SFL!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  9. #7
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Haar kussen zijn zo zoet dat zelfs jij de rooksmaak misschien niet zou missen.
    Ik meen dat ze wel "iets" wegheeft van actrice Bella Thorne, maar door het verschil in haarkleur is dat weer moeilijk uit te maken. (Hare is donkerbruin)
    Benieuwd wat Splinter er van vindt.

    Bella_Thorne_086.jpg
    Laatst gewijzigd door sofaking; 15 mei 2013 om 14:18
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  10. #8
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:34
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.196 in 2.427 posts

    Standaard

    Ik kan beamen wat sofaking zegt.
    Maria is ook een echte Piet vrouw: mooi, vrouwelijke rondingen maar niet dik, lekker lang dik haar, lief en super GFE.

    En inderdaad lijkt ze een klein beetje op deze actrice, maar misschien meer door de karakteristieke pony, en is Maria ietsje voller denk ik. En inderdaad donkerbruin haar ipv licht.

  11. Onderstaande leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (15 mei 2013)

  12. #9
    Geregistreerd
    18 maart 2012
    Last Online
    7 maart 2018 @ 19:12
    Locatie
    ten oosten van amsterdam
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 2 posts

    Standaard

    Weet iemand of Maria nog werkt? De laatste keer dat ik in YY was (begin november) vertelde ze me dat ze eind december voorgoed terug gaat naar Griekenland om te gaan studeren. Richting kerst familie verplichtingen in het zuiden des lands dus een mooie gelegenheid om voor die tijd even naar YY te gaan.

  13. #10
    Geregistreerd
    25 juli 2010
    Last Online
    24 maart 2024 @ 00:22
    Locatie
    thuis
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    11
    Thanked
    76 in 13 posts

    Standaard

    Zit nu in de trein terug vanuit YY. Maria is er nog, 10min voor mij vertrek begon ze een praatje te maken aan de bar en wilde even naar het rookgedeelte met mij.Ze rookt niet maar wilde uit de herrie. Lekker gebabbeld en ik begon te balen dat ik geen sessie meer kon doen zonder een hotel te nemen. Ze vertelde dat ze nu weggaat ivn feestdagen en op 13 januari weer terug is tot en met 24-01. Daarna is eea nog niet zeker. Ze zegt in die periode er elke dag te zijn. Ik ga dan ieg een kamer zoeken met haar, zeker na deze recensies!!!!!!!

  14. Onderstaande leden hebben icesurfer bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking (21 december 2013)

  15. #11
    Geregistreerd
    18 maart 2012
    Last Online
    7 maart 2018 @ 19:12
    Locatie
    ten oosten van amsterdam
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 2 posts

    Standaard

    @ icesurfer,
    Bedankt voor de info. Ze heeft er, in 1e instantie, dus nog een maandje aan vast geplakt.

  16. #12
    Geregistreerd
    22 juni 2008
    Last Online
    20 maart 2023 @ 08:53
    Locatie
    Parijs, Frankrijk
    Berichten
    101
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    19 in 4 posts

    Standaard

    Maria is mijn favoriet in YY, ik kan maar bevestigen wat mijn geachte medeberen over haar geschreven hebben : een lieve meisje, super-GFE met een vriendelijke houding

    Ik ontmoette haar 2 keren laatste jaar (juli en december 2013), jammergenoeg was ze afwezig tijdens mijn vorige YY bezoek mei 2014. Ik hoop haar te vinden volgende zaterdag
    No money, no honey !

  17. Onderstaande leden hebben Phoenix77 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 2 september 2014)

  18. #13
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Maria heb ik in 2014 niet meer in YY gezien en ik kom er nog wel eens....
    Salutations,

    Swazontneuf

  19. #14
    Geregistreerd
    18 maart 2012
    Last Online
    7 maart 2018 @ 19:12
    Locatie
    ten oosten van amsterdam
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    9 in 2 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door swazontneuf Bekijk bericht
    Maria heb ik in 2014 niet meer in YY gezien en ik kom er nog wel eens....
    Ik ben dit jaar nog maar 3x in YY geweest en haar ook niet meer gezien. Tijdens gesprekken met haar was ze duidelijk dat ze een x bedrag bij elkaar wilde sparen voor haar studie. Ze lijkt me ook een type dat als ze het geld heeft dan ook gewoon stopt en zich niet laat verleiden om nog meer geld te willen verdienen. Dus allemaal maar op vakantie naar Griekenland in de hoop haar tegen te komen.

  20. #15
    Geregistreerd
    27 juni 2010
    Last Online
    1 januari 2023 @ 20:59
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 4 Times in 1 Post

    Standaard

    Mag uit het archief hoor ze is er nog, maar keert regelmatig terug naar thuisland ze is er nu tot 13 december.

    Eerst een praatje gemaakt bij het voetenbadje, geen directe vraag naar kamergang. Denk dat we gauw 10 min hebben gepraat. Leuke dame zegt zelf van bouwjaar 80 te zijn dus wat ouder dan anderen denken.

    Best lekker en voor herhaling vatbaar zoent prima niet van dat halve werk.

  21. Onderstaande 4 leden hebben driveby bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (10 oktober 2016),laplagne (10 oktober 2016),mathiou (10 oktober 2016),Sjeufke (10 oktober 2016)

  22. #16
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    leeri003, 'Ze is er weer' in plaats van 'ze is er nog', zul je bedoelen. Maria is echt een paar jaar niet in YY geweest. Als haar dienstverlening niet is gewijzigd ten opzichte van voor 2014, is er, zoals sofaking al in het begin dichtte, een kwalitatief goede dame (voor de GFE'ers onder ons) in YY terug. Mooi!
    Salutations,

    Swazontneuf

  23. Onderstaande 2 leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (11 oktober 2016),Sjeufke (11 oktober 2016)

  24. #17
    Geregistreerd
    28 juli 2008
    Last Online
    16 maart 2024 @ 11:32
    Locatie
    In het zuiden van Nederland
    Berichten
    410
    Discussies
    7
    Thanks
    754
    Thanked
    957 in 225 posts

    Standaard

    Mijn kameraad is afgelopen week wo, za en ma geweest.....speciaal voor deze Griekse.....hij is er helemaal weg van....er is volgens hem geen betere in de YY......
    Volgens hem is ze er nog tot morgen, dan gaat ze terug naar Griekenland.....werken bij de bank ;-)
    Normaal oogend meisje met een voor mij iets te dik achterwerk.....dus ik kan mijn bevindingen hier niet kwijt

  25. #18
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    Maria de griekse milf...ze was er weer, ik herkende haar eigenlijk niet van een paar jaar terug, maar lekker volle reet en dikke tieten...een uur op de kamer...mijn geld was goed besteed . ik geniet nu er nog van....als ik weer aan die gulzige pijpbeurt van maria terugdenk en de natte kut die al maar natter werd en maria die alsmaar geiler werd...maar ja die zien we pas weer terug begin februari

  26. Onderstaande 2 leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 9 november 2016),bierbeer (10 november 2016)

  27. #19
    Geregistreerd
    22 juni 2008
    Last Online
    20 maart 2023 @ 08:53
    Locatie
    Parijs, Frankrijk
    Berichten
    101
    Discussies
    5
    Thanks
    2
    Thanked
    19 in 4 posts

    Daumen hoch Mariaaa Mariaaaa, she reminds me of a west side story :)

    Maria is weer terug !!!

    Ik heb haar gezien gisteren maandag 6 februari 2017, vorige keer was mid december 2013, gedurende 3 jaar had ik haar niet meer gezien.

    Ik was heel blij opnieuw haar te ontmoeten, een schat van een meid, super-GFE als ik over haar al geschreven had.
    No money, no honey !

  28. Onderstaande 3 leden hebben Phoenix77 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 8 februari 2017),Mr Pussy ( 8 februari 2017),phoenix ( 7 februari 2017)

  29. #20
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.761
    Thanked
    3.829 in 600 posts

    Standaard

    die was er inderdaad op 9 feb. Interessante meid. Ik geloof dat ze tot volgende week er no is.
    Ik plan ervoor terug te komen...

  30. #21
    Geregistreerd
    28 november 2010
    Last Online
    30 december 2023 @ 11:15
    Berichten
    316
    Discussies
    9
    Thanks
    871
    Thanked
    846 in 193 posts

    Standaard

    Gisteren Maria weer gespot in YY. Is in de heupen flink uitgedijd (en ze had al geen smalle heupen). Qua gedrag gelukkig nog steeds dezelfde Maria als in 2013, een toppertje (als je van GFE houdt).
    Salutations,

    Swazontneuf

  31. Onderstaande leden hebben swazontneuf bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (22 oktober 2017)

  32. #22
    Geregistreerd
    3 augustus 2017
    Last Online
    Gisteren @ 06:58
    Berichten
    38
    Discussies
    0
    Thanks
    44
    Thanked
    60 in 11 posts

    Standaard

    Zelf 1 kamer met Maria gedaan, duidelijk een positieve uitzondering in yy qua serviceniveau als je van gfe houdt. Zelf kan ze er ook van genieten. Ze zou zo in Babylon (ik weet het gebruik dit weer als standaard) kunnen werken tussen de andere toppers wat mij betreft. Als ik weer in yy ben en ze is er gaat het zeker nog een kamertje worden!

  33. Onderstaande leden hebben Staaltje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (31 oktober 2017)

  34. #23
    Geregistreerd
    19 januari 2007
    Last Online
    Vandaag @ 08:34
    Berichten
    4.443
    Discussies
    43
    Thanks
    4.669
    Thanked
    6.196 in 2.427 posts

    Standaard

    Ze is er weer, tot net voor de Christmas party, dan reist ze weer naar Griekenland. Superlief type, gfe plus plus. Flink zoenen, knuffelen, pzc, nmc. En zowel voor als na de kamergang altijd in voor een praatje. Verademing tussen de jonge afwerkstertjes. Haar leeftijd in paspoort en kan gezet worden naar 37. Ziet er wel jonger uit.

    Grijp je kans komende anderhalve week is ze er nog.

  35. Onderstaande 2 leden hebben pietpotent44 bedankt voor deze bijdrage:

    phoenix ( 2 december 2017),sofaking ( 2 december 2017)

  36. #24
    Geregistreerd
    30 maart 2015
    Last Online
    Vandaag @ 07:13
    Berichten
    476
    Discussies
    12
    Thanks
    10.572
    Thanked
    1.799 in 343 posts

    Standaard

    @pietpotent44

    Ik sluit me volledig aan bij jouw woorden. Mooier kun je ze wel hebben maar niet beter. Maria maakt haar laatste dag in 2017 op 12 december 2017.

  37. Onderstaande 2 leden hebben Agronymus1 bedankt voor deze bijdrage:

    pietpotent44 ( 3 december 2017),Uit-Drenthe ( 3 december 2017)

  38. #25
    Geregistreerd
    2 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:56
    Berichten
    946
    Discussies
    2
    Thanks
    3.204
    Thanked
    1.291 in 351 posts

    Standaard

    Om maar gelijk met de deur in huis te vallen: Maria gaat op mijn eerste plaats in de Miss IJsbeer verkiezing 2017 eindigen. Wat een topper is deze dame die helaas niet zo veel in Yin Yang is te bewonderen, omdat Maria ook een gewone baan in Griekenland heeft. Ik heb begin dit jaar en onlangs in december met haar de kamer gedeeld. En de kamer-bezoeken begin december waren echt super van knuffelen, zoenen tot geweldige seks. Maria is een top MILF bij wie geen enkele tijdsdruk is. Deze Griekse rookt niet en dat is dus geen vervelende onderbreking tijdens het voorspel. Natuurlijk heeft Maria een goed gevuld achterwerk maar dat mag de pret niet drukken. Zij geniet ook van de eerste tot laatste minuut en is een dame met niveau. Nu maar hopen dat Maria ook in 2018 haar gezicht in Yin Yang laat zien, maar dat blijft afwachten. Ik weet zeker dat ik niet de enige grote fan van Maria ben (misschien krijgt zij nog wel meer punten in deze verkiezing) en laten wij elkaar via deze site op de hoogte houden als Maria volgend jaar weer in Nederland is.

  39. Onderstaande 3 leden hebben laplagne bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 december 2017),phoenix (23 december 2017),sofaking (23 december 2017)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:44.

Babylon 468*60