Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    13 november 2012
    Last Online
    19 augustus 2023 @ 08:46
    Berichten
    412
    Discussies
    10
    Thanks
    262
    Thanked
    486 in 184 posts

    Standaard Jessy (Roemeense) ex-Gabriella VV

    Naam: Jessy
    Haar: Kort/blond
    Lengte: 165 cm
    Cupmaat: A
    Postuur: slank
    leeftijd: 27
    Tatoeage/piercing: ja kleine in de nek/nee

    Service: pzc, nmc, vingeren, tongzoenen (vol uit)
    Voordelen: is een liefhebber als je mij vraagt
    Nadelen: nog niks


    Kopieerd uit mijn recensie bij live uit de huiskamer !!

    Op de kamer gekomen met Jessy vliegen de vonken er direct vanaf werkelijk, ze begint met hartstochtelijk kussen niet wild maar zoooooo "intens" daar krijg je direct een staander van die z,n weerga niet kent, al kussend elkaar uitgekleed waarna ze na 10 minuten zegt zullen we op bed. nou ja als het moet vooruit dan maar, op bed gewoon verder gaan met waar we gebleven waren en
    langzaam ben ik al kussend en likkend afgezakt naar lagere regionen.
    Jessy is een vrouw van 27 jaar met een lichaam waar een 18 jarige jaloers op is, zo petite zo zacht ze geniet ook echt van het vrijen en de sex. Ze brengt je echt in vervoering met dat heerlijke kussen wat ze doet vol overgave geen enkele terughoudendheid te bespeuren, dus zoals gezegd langzaam afgezakt alwaar ik haar glad geschoren poes ontwaarde, heel voorzichtig en plagerig ben ik begonnen om haar intiemste plek te bewerken, al spinnend als poes laat ze zich het beffen van haar heerlijke doos welgevallen, geen overdadig gekreun of gekerm, nee echt genietend van hetgeen haar overkomt laat ze zich naar een hoogtepunt brengen. Na een half uur met haar te hebben gespeeld waarbij ook alles is toegestaan (althans ik ben niet teruggeroepen en geen afwerende bewegingen bemerkt) kreeg ze een orgasme wat echt uit haar kleine teen kwam! zo heftig verkrampte ze.

    Na haar orgasme ben ik al kussend en likkend weer naar boven gekropen waar haar warme mond al weer lag te wachten om dat heerlijke tongzoenen te hervatten, met onze tongen nog in een verstrengeling kroop ze boven op mij en fluisterde ze jetz geh ich dich verwöhnen en zo geschiedde. Jessy geniet niet alleen als zij wordt verwent maar geniet er ook van om een ander te verwennen, ik ben zelden zo lekker gepijpt als door haar, ze is werkelijk overal. Ga achterover liggen doe je ogen dicht en je weet niet wat je meemaakt, tussendoor komt ze nog even al kussend en likkend naar boven om je niet te laten vergeten hoe lekker ze kan zoenen om vervolgens weer verder te gaan waar ze was gebleven namelijk je compleet gek maken.

    Na een half uur vroeg ze anziehen oder weiter spielen nu ben ik toch al geen fan van neuken met condoom en als er zo aan aan je lul wordt gezogen zoals Jesy dat deed dan wil ik maar 1 ding en dat is klaar komen in dat heerlijke pijpbekkie, dus zeg ik weiter spielen biette, Jessy ging d,r nog is goed voor zitten deed haar haren in een knotje op d,r hoofd kroop al plagend en zuigend in de 69 houding en de finale kon beginnen. hahahaha en dat was geweldig werkelijk. Ik al zuigend, likkend en vingerend met haar drijfnatte kut bezig en zei liet haar mond over m,n lul zakken tot ver achterin, het ging echt niet verder tot kokhalsend aan toe! ze probeerde het echt om hem in haar keel te krijgen, dat ging niet lukken maar het gevoel van de samenwerking tussen handen mond en tong was fenomenaal en gaf het gevoel of ik er helemaal in zat, ik dacht dat ik gek werd. ik legde m,n handen op haar schouders en in haar nek en begon voorzichtig stoot bewegingen te maken. Ze liet dat toe en voor dat ik het wist lag ik haar in 69 houding ongeneneerd in haar mond te neuken, ze genoot er kennelijk van want ze spoorde me gewoon aan om het op deze manier af te maken en dat deed ik dan ook met genoegen. Het was een zeldzaam gevoel om op deze wijze in haar mond klaar te komen, ik spoot haar recht in haar keel want telkens schokte ze als ik een lading weg sproeide maar ze gaf geen krimp en hield hem diep in mond en bleef er mee spelen tot ik helemaal was uitgeteld, langzaam draaide ze zich om kwam al likkend en kussend weer naar boven en nam me vol op m,n bek en begon vrolijk weer met tongzoenen echt fucking geil was dat, niks afvegen en mond spoelen nee niets van dat alles eerst super nagenieten en bijkomen en dan in je oor fluisteren danke dir ik schoot spontaan in de lach en zeg haar "dat moet jij niet zeggen maar ich danke dir!" het enige wat ze nog zegt is doch en kruipt nog even lekker tegen me aan. Voor mij was dat het teken dat ook zei er van genoten heeft zonder het te zeggen!! Dat wil toch elke man vrijen/sexen waarbij beide partijen hebben genoten.

    We hebben samen nog lekker een peukie gerookt wat gedronken en gewoon lekker liggen kletsen over van alles en nog wat want ook dat is goed bestede tijd met Jessy het is een slimme meid die echt wat te melden heeft. Na bijna 2 uur de kamer weer verlaten met een uiterst tevreden gevoel met haar afgerekend aan de lockers en afscheid genomen met de belofte dit nog eens dunnetjes over te doen.

  2. Onderstaande 2 leden hebben Magic-G bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (11 maart 2013),hansdordt (13 maart 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    7 november 2005
    Last Online
    22 februari 2024 @ 00:41
    Berichten
    3.134
    Discussies
    30
    Thanks
    3.339
    Thanked
    4.261 in 1.566 posts

    Standaard

    Heb op MJ zijn verjaardagsfeest ook kennis mogen maken met Jessy en kan haar prima service alleen maar bevestigen.
    Had met haar de tweede pannekoeksessie van de dag na de eerste met het combimeisje.
    Jessy zal ik zeker nog eens uitnodigen voor een kamerbezoek als ik toevallig in LR ben.
    Heb ik eindelijk de zin van het leven in elkaar gepuzzeld, zijn er nog 3 schroefjes over.

  4. #3
    Geregistreerd
    19 oktober 2008
    Last Online
    6 december 2023 @ 22:34
    Berichten
    258
    Discussies
    3
    Thanks
    119
    Thanked
    178 in 47 posts

    Standaard

    Before arriving at lr she worked at the villa 2 years ==> Gabriella

  5. #4
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    Vandaag @ 00:38
    Berichten
    2.952
    Discussies
    13
    Thanks
    199
    Thanked
    884 in 543 posts

    Standaard

    Sorry, but the girl described by Knabbel is not the actual Jessy. It is right that her name was Gabriella in VV but she was like today: Blond,166cm, 27 j,with tatoo ( two wings of angel in her back).
    I looked for her topic in this forum but never found.

  6. #5
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    19 november 2017 @ 16:57
    Berichten
    110
    Discussies
    1
    Thanks
    14
    Thanked
    6 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bocariver Bekijk bericht
    Sorry, but the girl described by Knabbel is not the actual Jessy. It is right that her name was Gabriella in VV but she was like today: Blond,166cm, 27 j,with tatoo ( two wings of angel in her back).
    I looked for her topic in this forum but never found.
    @bovariver & superwescoast..
    please can you describe more about her..she have tatoo on ''her back or on the neck"..how old is she?

    Has anyone see her in LR last days?


    thnks..

  7. #6
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bocariver Bekijk bericht
    Sorry, but the girl described by Knabbel is not the actual Jessy. It is right that her name was Gabriella in VV but she was like today: Blond,166cm, 27 j,with tatoo ( two wings of angel in her back).
    I looked for her topic in this forum but never found.
    Topic is weer gesplitst.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Porsche997 Bekijk bericht
    @bovariver & superwescoast..
    please can you describe more about her..she have tatoo on ''her back or on the neck"..how old is she?

    Has anyone see her in LR last days?
    Bocariver geeft aan dat ze 27 jaar is, ik zou haar ook 25-27 schatten. Tattoo komt net onder haar haar uit en ze was afgelopen zaterdag in LR.

  8. #7
    Geregistreerd
    13 november 2012
    Last Online
    19 augustus 2023 @ 08:46
    Berichten
    412
    Discussies
    10
    Thanks
    262
    Thanked
    486 in 184 posts

    Standaard

    Jessy zaterdag 1 juni

    Pff moest deze topic wel ver weg halen, ondanks het feit dat deze dame goed bezet is en een uitstekende service bied naar mijn bescheiden mening wordt er weinig tot niets over deze fantastische meid geraporteerd. niet dat ze het nodig heeft maar ze verdient ,t wel!!

    Zaterdag om 14.00 uur binnen gekomen en bij de theke staande zag ik haar al zitten op een krukje tegen de muur. Ik dacht "zo" das mooi dan ben ik verzekerd van een lekkere date! Nadat ik me had omgetoverd tot ijsbeer in camouflagekleding de huiskamer ingewandeld al waar Jessy mij allerhartelijkst begroette met dito zoenen en vroeg licht verwijtend waar ik al die tijd geweest was? Ik keek haar hierdoor licht verbaasd aan daarmee aangevende dat ik me niet helemaal kon voorstellen dat ze me "echt"had gemist! maar desalniettemin haar maar gemeld druk, druk, druk te zijn geweest dus ff andere dingen aan m,n hoofd dan wandelen in de grenstreek.

    Jessy ging buiten ff een peukie roken (brr koud, dan moet je er wel erg veel zin in hebben) ik kreeg daardoor de kans om aan de bar een cappocinno te bestellen en raakte aan de praat met een sympatieke belg die al gauw een chickie gevonden had om de kamer mee op te duiken.
    Intussen was Jessy weer terug van het nicotine-shot en kwam spoorslag naar me toe nadat de Belg achter z,n chickie aan de huiskamer verliet.

    Ze kroop tegen me aan alsof ze erin wilde kruipen, nou zou dat qua formaat best kunnen maar ik mis de rits om de toegang te verlenen. Zo een 10 tal minuten aan de bar gestaan te hebben zijn we naar de kamer vertrokken alwaar zich een heerlijk geil tafelreel ontspon. Ik ben op het daar staande bankje gaan zitten in afwachting wat Jessy zou gaan ondernemen, nu weet ik uit ervaring dat zij het ook leuk vind om op deze manier aan te vangen, lekker spontaan beginnen en elkaar langzaam van de overbodige kledij ontdoen. dus zo ook deze keer klom ze op m,n schoot, we begonnen met heerlijk zacht TZ en dat "kan" ze, ze "geniet" er ook van! en ik nie minder, na een kwartier elkaar afgelebberd te hebben ben ik maar begonnnen om haar te ontdoen van haar schaarse kledij, nadat ze naakt op m,n schoot zat zakte ze al kussend en lebberend langzaam naar beneden om uit te komen tussen m,n benen.

    Om te beginnen nam ze m,n klokkenspel in onderhoud en die kon wel een beurtje gebruiken heeft ze gedacht want ze besteede er flink wat tijd aan, nou geen probleem wat mij betreft want de manier waarop ze dat doet is fenomenaal. Je zou wensen dat het nooit meer stopt. Daarna zachtjes en plagend naar boven en de wijze waarop zij met je bezig is duid er op dat ze er van geniet om het je naar de zin te maken. Nadat ze m,n kei- en keiharde paal in haar mond had genomen dacht ik ff dit gaat een hele snelle worden, maar alsof ze het in de gaten kreeg en hoe ze het dan ook doet! na een minuut of 5 dacht ik "nu" kan ze wel een half uur aan pik gaan liggen zuigen want ik was over het kritieke punt heen en kon vervolgens heerlijk genieten van haar toverkunsten met de toverstaf in 1 woord geweldig!!! Dat was genieten in het kwadraat!

    Zo had ze zeker 20 minuten heerlijk afwisselend pijpend en tongzoenend op de knietjes voor me gezeten zonder kussen onder haar knieën, zodat het tijd werd om het bed op te gaan. Ze kroop op het bed en strekte zich languit, mij daarbij aankijkend op zeer uitdagende manier alsof ze zeggen wilde "so Jetzt bist du dran", Ik heb de uitdaging met graagte aangenomen en het spel begon van voor af aan, heerlijk tongzoenen om vervolgens langzaam likkende en kussend af te zakken naar haar meest intieme plek. Haar al plagend laten wachten voordat ik echt m,n tong tussen haar heerlijk schaamlipjes door haalde om me vervolgens op haar kleine klitje te storten. Jessy heeft een klein maar erg gevoelig en smakelijk kutje wat zich graag langdurig laat verwennen. Jessy is geen meisje wat zich "uit" door heftig te kreunen en te steunen maar stilletjes ligt ze te genieten van het geen haar overkomt, en als je op een gegeven moment denkt "wat hoor ik nu" begin ze nou te huilen, hahhahaha dan heb je de juiste snaar gevonden en dan is het kwestie hoe lang wil ik haar nog plagen voor dat je de gevonden snaar echt onder spanning zet en haar al kronkelend en schokkend tot een hoogte punt brengt. Dan heeft ze ook zeker vijf minuten nodig om weer tot haar positieven te komen en dan kan ze je erg dankbaar zijn! Of dat gespeeld is? dat is het zeker niet bij haar, niet in dit geval! en ook niet in voorgaande gevallen!!

    Zo zegt Jessy nadat we heerlijk zacht tongzoenend hebben liggen nagenieten van haar hoogte punt, want voor mij geld in elk geval als je een vrouw zo een orgasme kan/mag bezorgen dan is dat ook een genot voor mij! Jetzt mag ich dich kaputt, ik denk laat maar gebeuren en ze dook op m,n nog steeds fier overeind staande paal en heb wederom een pijpbeurt gehad van haar die ik me nog lang zal herinneren, zoals elk keer trouwens het kan tussen de oren zitten maar het lijkt wel of het steeds beter wordt. Ze doet erg haar best m,n pik in haar keel te krijgen, dat lukt haar niet maar ze weet het op een bepaalde manier zo te doen dat het wel lijkt alsof "een godzalig gevoel moet ik zeggen" en het kreng geniet er ook nog van!!!

    Na een dik kwartier kijkt ze me ondeugend aan en vraagt anzhieén waarop ik haar hoofd vast pakt en verder niets meer hoeft te zeggen een zeer ondeugende glimlach komt op haar gezicht en ze pijpt me op een gewelige manier naar een hoogtepunt, ze trok het werkelijk uit m,n tenen. Elke keer weer als ik in dat kleine bekkie ben klaargekomen dan ben ik ook "echt" helemaal leeg. Jessy gaat ook niet meteen naar de papier rol om daar in over te geven maar speelt net zolang met je pik totdat je het echt niet meer kan velen, alsof ze zeggen wil "dat doe je bij mij ook" als ik ben klaargekomen! Nadat ze haar mond uiteindelijk heeft geleegd in stuk papier weer lekker liggen nagenieten waarbij onze tongen elkaar toch weer vonden, waarop ze op gegeven moment overeind kwam, me aankeek en zei Herliche lippen hast du waarop ik alleen maar kon zeggen das hab ich bemerkt.

    Op zo,n heerlijk moment is toch wel weer jammer dat je dan niet meer ff samen een peukie op kan steken, maar niet te min toch een tijdje lekker tegen elkaar aan liggen nakeuvelen waar Jessy laat zien zeer inteligent te zijn maar ook geinteresseerd en meelevend. Zij kan zeer enthousiast vertellen over haar thuis situatie en hoezeer zij kan genieten van de momenten dat ze in haar thuisland is en wat ze daar dan ook allemaal onderneemt. Daarmee toont ze wat mij betreft aan dat er ook meiden zijn in deze business, die het natuurlijke voor de centen doen maar ook zeker omdat ze ervan kunnen genieten. En eigenlijk niet zonder kunnen en waarom dan niet de kost er mee verdienen!
    Ik ben ervan overtuigd ook zal je zie het niet aan haar af dat het er een klein sexbeest in haar schuilt en want ik heb sexbeest in haar boven zien komen.

    1 klein nadeel heeft Jessy wel! zo goed als is in het presalen en het verschaffen van de/een illusie op de kamer zo snel breekt ze hem ook weer af, want eenmaal terug in de realiteit ook wel de huiskamer van LR genaamd is er geen tijd meer voor de oude klant maar enkel nog een evt. nieuwe verovering. And she is good in it, butt anyway Jessy was wel diegene die de G-krachten op ongenadige wijze in mij los maakte!

  9. Onderstaande 3 leden hebben Magic-G bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 3 juni 2013),Bosco ( 4 juni 2013),Costana ( 3 juni 2013)

  10. #8
    Geregistreerd
    17 oktober 2013
    Last Online
    30 maart 2016 @ 14:54
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Weet iemand of Jessy nogwerkt in Livingroom want ik heb haar al een hele tijd niet meer gezien en zou deze topic op slot kunnen.
    Ik hoor graag van iemand of ze misschien ergens anders werkt of misschien op vakantie is naar het thuis front.
    Hopelijk weet iemand iets.
    Gr. Rocco2013

  11. #9
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Geruime tijd niet meer in LR gezien...

  12. #10
    Geregistreerd
    19 december 2007
    Last Online
    22 juni 2023 @ 18:57
    Locatie
    lille frankrijk
    Berichten
    339
    Discussies
    4
    Thanks
    168
    Thanked
    33 in 27 posts

    Standaard

    Zij is verhuisd naar Villa Vertigo maar als thekefrau...

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:10.

Freude 468*60   Living Room 468*60