Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 10
  1. #1
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Lächeln Rozenhof, Herentals, Vera (ook in BB) ex-Queenies

    Haarkleur/-lengte : kort zwart, licht krullend

    Lengte dame : 168 cm

    Postuur/Cupmaat : slank/C

    Nationaliteit/Taal : Belgisch/Vlaams

    Leeftijd : 28-32 jaar

    Tatoeages/Piercings : op de bovenarm

    Service: zonder meer goed, TZ, massage, beffen, PZC en NMC

    Voordelen: besteedt tijd en aandacht aan je

    Nadelen : nog niets gevonden

    Tijdsduur : 1 uur

    Prijs : 75,00

    Extra’s bij het bezoek : een lieve, oprechte dame met een hoge aaibaarheidsfactor

  2. #2
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:39
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.591
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Vera

    Vandaag voor de tweede maal in evenveel weken naar Relax getogen. Na een eerste sessie Hollandmale in de gang tegen het lijf gelopen; samen iets gedronken in de tuin, over koetjes en kalfjes, en …. over Vera gepraat. Blijkt dat onze bijna-alle-meiden-van-Relax kennende ijsbeer ‘wel van Vera gehoord heeft’ maar nog geen paspoort heeft aangemaakt. Is er dan toch nog plaats voor een ijsbeertje zoals ondergetekende om een blijvende indruk op dit forum na te laten? Ja, Hollandmale zou de eer aan mij laten, waarvoor mijn dank.

    Ondertussen is dit gebeurd en denk ik terug aan namiddag waarbij Vera op de niet gebruikelijke manier in Relax calorieën aan het verbranden was. Heb haar voorgesteld om hier samen aan te werken, en heb vanavond dan ook kunnen vaststellen dat het geen maat voor niets was.

    Kortom, Vera is een fijne meid, aangenaam gezelschap, waarbij het leuk toeven is. Ze is een eerlijke dame die het verdient correct behandeld te worden, en die alle moeite doet om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, en … ze kent een leuk trucje. Mij ziet ze zeker terug.

    Blauwebeer
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 juni 2007 om 22:18

  3. #3
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Vera naar BaddaBing

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Krimson
    Mij ziet ze zeker terug.
    Dan moet je naar BB, want daar is Vera sinds eergisteren neergestreken .
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 juni 2007 om 22:18
    Founding Member

  4. #4
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Last Online
    11 oktober 2021 @ 14:13
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch

    Zij is nu te vinden bij Queenies!

    Heb de eer gehad om van haar te kunnen genieten. Zij zorgde ervoor dat mijn vorige slechte ervaring (met Angie) vergeten werd.

    Niets op aan te merken, knappe vrouw, leuke babbel, ...

    Is wel niet alle dagen aanwezig!

  5. #5
    Geregistreerd
    25 januari 2007
    Last Online
    4 oktober 2010 @ 07:33
    Berichten
    6
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Gisteren nog eens een bezoekje gebracht bij Queenies. Ik had de vorige keren een paar maal met haar gepraat zonder naar de kamer te gaan. Gisteren is het dan toch gebeurt en heb het mij helemaal niet beklaagd. is een van de toppertjes ginder. zeker voor herhaling vatbaar

  6. #6
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Bij vera zit je meestal wel goed tot zeer goed.
    Ze pijpt goed zonder, en ook haar TZ mag er best wezen.
    Goede raad als je graag en goed beft, zorg er dan voor dat ze al een tijdje terug is van een kamer voor je met haar gaat.
    Vera kan van een goede befbeurt echt klaarkomen, maar ze heeft wat tijd nodig.
    Als je voorganger ze al klaar kreeg zal het je waarschijnlijk niet lukken.
    Maar als er voldoende tijd tussen is krijg je haal wel tot een hoogtepunt, en ze zal je er nog in natura voor belonen.
    Ze is zeer vriendelijk en kijkt ook niet op de klok.
    Jammer dat ze rookt, is soms vervelend bij het TZ.

  7. #7
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Vandaag Vera opgemerkt, en ja ik had wel weer zin in haar. Eerst moest ik nog bekomen van een uurtje Mieke die was weer superdeluxextra of superformiweldieindifantakolsachtig .
    Dus net na het eten en voor het vertrekken nog eens rond gelopen en wie kwam er net van de kamer.... Juist Vera.
    Nu kan ik haar klaar likken als ze tenminste al een tijdje niets heeft gehad, ze kwam net van de kamer dus ik dacht, dit is niet het juiste moment, maar ja....
    Aan de douches stonden we al te tongzoenen dat het niet mooi was en ik had ook al haar tieten even betast dus ik was er klaar voor.
    Eu je moet die sleutel niet afgeven hou die maar.
    Ze moest nog douchen en afrekenen maar binnen de 5min was ze klaar voor een nieuwe ronde.
    Met haar woorden van je doet wat je wil als ik maar niet moet bijbetalen begonnen we te rollebollen.
    Lekker TZ en dan zachtjes naar onderen afzakken. Kaar poesje plagen en uiteindelijk met mijn tong haar klitje bewerken, op de manier dat ze het graag heeft.
    Ik rekende er niet op dat ze zou komen maar blijkbaar.... was ze daar net voor niet gekomen.... Ik voelde de schokjes de krampjes en proefde het vocht uit haar poesje.... een zucht van ontlading.... en ze trok zich terug... zoals gewoonlijk bij haar na een orgasme was haar poesje overgevoelig.
    't Was nu haar beurt om mij ter verwennen. Een lekkere PZC waarbij ze met haar tong over mijn eikel draaide zodat ik haar moest doen ophouden of ik kwam al.
    Uiteindelijk belande het rubbertje over kleine zeppos en heb ik haar toch wel eerder nauwe spleetje gevuld met een stuk natuurworst.
    Om maar te zeggen dat het lekker was.
    Wat was nu mijn beste beurt van de dag??? Ik zou het verdomd niet weten. Ik geniet steeds van Mieke, maar ook van Vera. Die twee zijn niet te vergelijken, ze zijn anders maar zeker alle twee puur geil en lekker.
    Misschien is een Trio met Vera en Mieke wel iets om naar uit te zien.:teuflisch

  8. #8
    Geregistreerd
    21 augustus 2006
    Last Online
    11 oktober 2021 @ 14:13
    Berichten
    31
    Discussies
    3
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

  9. #9
    Geregistreerd
    6 december 2006
    Last Online
    6 september 2023 @ 22:38
    Berichten
    7
    Discussies
    1
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Weet iemand wat er gebeurde met Vera ? Ik heb ze al een hele tijd niet meer gezien.

  10. #10
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tiaf Bekijk bericht
    Weet iemand wat er gebeurde met Vera ? Ik heb ze al een hele tijd niet meer gezien.
    Ze heeft een tijdje, zelfs zeer regelmatig, in 2-Love in Herentals geweest. Maar dat is van voor voor de zomer geleden dat ik haar daar nog zag.
    Nu eerlijk ik kom daar echt niet vaak.
    (1 keer in juli en 1 keer in augustus)
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.

  Babylon 468*60