Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Weergegeven resultaten: 151 t/m 156 van 156
  1. #151
    Geregistreerd
    24 mei 2010
    Last Online
    8 juni 2019 @ 22:52
    Berichten
    258
    Discussies
    3
    Thanks
    155
    Thanked
    611 in 145 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Badslippers Bekijk bericht
    Dat is zo'n beetje een algemene wetmatigheid in forumland. Als je geluk hebt ontvang je ook nog een persoonlijke IM waarin je allerlei enge ziektes en een vroege dood worden toegewenst.
    Beste BP,
    Trouwens (te) lang geleden dat we elkaar gezien hebben en je weet hoe ik ben.
    Forumleden moeten zich in clubs ook aan de regels houden, op het forum kunnen ze hun frustaties kwijt als ze horen of lezen hoeveel geluk en liefde anderen van een dvp krijgen terwijl ze zelf een hoop geld kwijt zijn en nog steeds iedere keer in de boot zitten.
    En daar ligt nou net de clou, forumleden moeten elkaar helpen om hun eigen situatie ten opzichte van dvps, en de rest te verbeteren en dat kan alleen maar door erom te vragen en niet door elkander af te kafferen.
    Wat betreft de dodelijke emails, diegene die mij kennen weten dat ik behoor tot de zachtzinnige, als dan toch iemand zo dom zou zijn (wat ik me niet kan voorstellen omdat ik nog nooit iemand op enige wijze pijn heb gedaan) zal zijn clubleven nooit meer hetzelfde zijn.

  2. Onderstaande 3 leden hebben blueeyes bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 5 april 2016),fg22 (17 mei 2016),pret ( 5 april 2016)

  3. #152
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Wijze Grijze heeft de TCM ontdekt.

    Ook een wijze vos wordt weliswaar ouder en verliest wat van z’n grijze haren, maar heeft zeker z’n streken nog niet verloren.

    In de tijd van Corona met al zijn restricties en beperkingen v.w.b. clubbezoeken ben ik maar eens op onderzoek gegaan in de voor mij vlakbij over de grens liggende Duitse massagesalons. Binnen een radius van 30 Km zijn er al snel een 25-tal. Welke mogelijkheden bestaan er om de massagegrenzen op te zoeken, wat voor een service is er mogelijk en welk kostenplaatje is daaraan verbonden?

    Je vindt dan al snel 4 types:

    1. Serieuze Duitse massagesalons: Gericht op behandelingen van fysiotherapeutische aard.
    2. Thaise massagesalons: waarbij vrijwel steeds de onderbroek aangehouden dient te blijven, enkele uitzonderingen daargelaten.
    3. Tantra massages: deze zijn erotisch getint, maar ook van spirituele aard. De erotische handelingen beperken zich tot een handmatige Lingam massage (= “deblokkering van het hele genitale gebied van de man”. Ha ha, wink wink, nudge nudge, say no more!) Fijn voor de liefhebber van Ayurveda, energiebanen, tantra, chakra’s, balans tussen de yin en de yang, kosmische dualiteit en mentale, fysieke en spirituele verbinding. Dergelijke gekkigheid is niet aan mij besteed. Bovendien valt het uurtarief nogal hoog uit.
    4. Chinese massagesalons: hier is veel, heel veel, …vrijwel alles, mogelijk. Hierover gaat onderstaand epistel.


    Bij deze laatste categorie, de Chinese massagesalons, vind je vaak de afkorting TCM.

    Wat betekent TCM?:
    Dat staat in de Duitse taal voor Traditionelle Chinesische Massage en in veel gevallen houdt dat “traditionelle” in dat er behalve wat fysiotherapeutisch gekneed en getrek ook aandacht besteed wordt aan de mentale ontspanning.

    Een kleine opmerking is hier wel op z’n plaats: Er zijn wel degelijk Chinese massagedames die hun massagevak uitstekend en door een professionele opleiding onderbouwd uitoefenen. Kwalitatief zeker vergelijkbaar met Milenka uit Babylon en de masseurs uit Samya, de club langs Rijksweg N278, of uit Dolce Vita.

    Voor mij heeft TCM de meerwaarde dat er behalve wat rustgevende muziek, stemmige verlichting en soms wat wierookgeurtjes vooral veel aandacht aan het erotische mannelijke centrum der vuige lusten en opgekropte spanningen gegeven wordt. Met de Chinese dames die dit vak uitoefenen is het vaak onmogelijk om verbaal mee te communiceren. Ze spreken alleen Kantonees, of Mandarijn. Dan komt het op je inventiviteit, gebarentaal en gezichtsuitdrukking aan.

    Wat houdt TCM in?:
    Alle TCM’s schrijven op hun website: Keine Erotikmassage. Als je wilt weten wat de uitgebreidere erotische mogelijkheden zijn, kom je via de websites niet echt verder. Ook telefonisch wordt je niet veel wijzer. Wil je concrete antwoorden, moet je assertief handelen. Trek je stoute schoenen aan en ga er persoonlijk langs. Gewoon vragen, of men ook aan erotische massages doet, of aan een happy ending. Vragen naar body to body massage helpt ook.

    Bordeel:
    Via telefoon, of whatsapp zullen aanvragen voor “extra” services altijd afgewezen en ontkend worden. Dat heeft met hun officiële registratie als massagesalon te maken. Daartoe behoren weliswaar “körpernahe Dienstleistungen”, maar meer ook niet. Er blijft dus niets anders over dan er persoonlijk langs te gaan. In Aachen is er maar eentje die officieel als bordeel staat ingeschreven. Deze hier: https://chinesischer-gesundheitsgarten.com/. Deze scoort een 3 x proefondervindelijk vastgesteld Wijze Grijze sexapproval™: 5,5/10


    Wat is er in de grensregio van Zuid-Limburg te vinden?
    Mijn veldonderzoek leverde aldus binnen een straal van 25 Km een 8-tal TCM’s op waar meer mogelijk was. Met als resultaat dat ik in de afgelopen 2 jaar zo’n 50 bezoekjes heb afgelegd. Uiteindelijk resulteerde dit in één favoriet stamadres, waarbij ik helemaal aan m’n trekken kom en Wijze Stijve gedurende één uur het middelpunt van het universum is. Hier ben ik vaste klant geworden, kom er zowat wekelijks en ben er inmiddels al tientallen keren geweest. Er werken slechts drie dames.

    Mijn sessie begint altijd met een douche (telt niet mee in de betaalde tijd), zodat de dame weet dat ik helemaal schoon en hygiënisch ben (belangrijk). Bovendien doe ik daarna ook nog wat van m’n eigen meegenomen after shave op. De douchefaciliteiten zijn er beperkt tot het functionele, maar wel altijd schoon. Duo-douchen is er helaas niet mogelijk. (Heb ik wel al in sommige etablissementen met wat luxere badkamers van kunnen genieten). Ook na de behandeling kan ik de douche gebruiken om alle oliezooi van me af te spoelen.

    Communicatie en discretie:
    Via een vertaalapp op de smartphone van de dames en door de eigenaar is mij uitdrukkelijk gevraagd nooit te schrijven over wat er in deze salon mogelijk is en wat er op de kamer gebeurt. Men riskeert er z’n licentie mee. Vandaar dat ik de exacte locatie van mijn favoriete etablissement niet benoem.

    De evolutie van de sessies:
    In mijn inmiddels stamlocatie ben ik ooit begonnen met een half uurs sessie. Na het douchen kom je terug in de behandelkamer en betaal je vooraf het standaardtarief. De meid gaat naar buiten het geld wegbrengen en ondertussen ging ik naakt op de behandeltafel liggen met m’n handdoek lichtjes over de edele delen gedrapeerd. Toen ze terugkwam en vroeg wat ik wenste, wees ik op Wijze Stijve en (aanpalende, pun intended) omstreken en maakte masserende gebaren, onderstreept door een grote vragende grijns. Haar glimlachende instemmende gezichtsuitdrukking bevestigde: “Message understood”. Ze maakte me duidelijk dat ze daarvoor EUR 15,= extra wenste. Tsja en dan zie je wel wat er gebeurt. Deze voorpret en opgebouwde spanning vind ik altijd zeer opwindend.
    Het resultaat was bijzonder tevredenstellend en een week later kwam ik terug bij dezelfde masseuse. “Ik wil een uur blijven, wat is er nog meer mogelijk?” Toen werd body to body geïntroduceerd voor een pakketprijs van EUR 80,=. De kleren gingen uiteraard uit, overal aanraken mocht en zonder dat ik er specifiek om gevraagd had, onderging Wijze Stijve ineens een mondeling parlez vous Français au naturel examen. Hoorde blijkbaar bij het geboekte pakket. Ik had er niets op tegen.

    Daarna zijn de daaropvolgende sessies alleen maar verder geëscaleerd, terwijl de all-in prijs hetzelfde bleef.
    Ooit lag ik met gesloten ogen heerlijk te genieten van de behandeling die Wijze Stijve en aangrenzende regionen onderging en liet de Chinese kling-klang muziek op me inwerken, hoorde ik opeens het geluid van een spuitbus? WTF? Slagroom? Nee, het was scheerschuim. Niet alleen Wijze Stijve werd van z’n haardos ontdaan, maar het hele gebied er omheen en eronder. Ik diende m’n bovenbenen helemaal op te trekken en te spreiden en ook daar waar de zon nooit schijnt, werd ik onthaard. En na het schoonmaken, werd die regio uitgebreid door een klein flitsend tongetje verwend. Pwooah, dat is niet verkeerd zeg. Vanaf toen is zo’n speciale zeer intieme orale behandeling, ook deel blijven uitmaken van het vaste programma. Zo is, in de loop der tijd, het hele pakket stapje voor stapje uitgebreid tot het huidige, zeg maar, all inclusive pakket. Moet wel zeggen dat ik haar af en toe een kleine attentie meebreng. Respect en wederzijdse sympathie zal ongetwijfeld ook een rol spelen. Ondanks de taalbarrière is er regelmatig plaats voor een lach.

    #metoo:
    Absoluut vermeldenswaardig is ook mijn aller, aller geilste ervaring die ik ooit heb meegemaakt: Op een dag kwam ik er aan en bleek er die dag een nieuw slank Chinees meisje van begin 20 aanwezig te zijn, dat blijkbaar nog geen ervaring in deze business had. Of ik er bezwaar tegen had als dat nieuwe meisje bij mijn sessie aanwezig zou zijn? Voor mij geen probleem, maar wilde het meisje dat wel? De meid reageerde weliswaar giechelig en verlegen, maar stemde er toch in toe.
    “Mijn” vaste masseuse heeft haar toen bij het spel betrokken en liet haar op haar aanwijzing allemaal lekkere dingen met me doen, terwijl ik dat allemaal als willoos slachtoffer met me liet gebeuren. Ze beroofde me twee maal van m’n handgekarnde Wijze Grijze proteïne shake, genoot van de afdronk en zal nu ook de jaargang kennen. Gedurende de hele sessie, werd ze voortdurend zowel door mij als door haar ervaren collega bijgestuurd, echter, en dat wil ik specifiek benadrukken, gebeurde er niets tegen haar wil. Dat zou ik zelf absoluut niet OK vinden. Daarna heb ik haar nooit meer gezien en begreep dat ze tegenwoordig in Zuid-Duitse regionen verblijft.

    En dan dit nog:
    Belangrijk vind ik dat er een klok op de kamer aanwezig is. Zo kun je mooi de tijd in de gaten houden en weet je wanneer het tijd is om af te ronden.

    Wat kun je verwachten?
    Geen gezeik over extra’s, of upselling. Integendeel. Grensverleggende service hors categorie. Tongzoenen tot in extremis, Tossing the salad (zoek maar op), pussy sliding, een wel zeer slippery body to body massage, waarbij niet lullig gedaan wordt over de gestegen olieprijzen (vgl. Lulu – GT, nu PHG), zeer geraffineerde massagebewerking van perineum en alle zones daaromheen; en een introductie tot inwendig onderzoek is me ook al overkomen. Over de Gesetzeskonformität v.w.b. de Franse technieken hebben deze dames nog niet gehoord. Dat is blijkbaar nog niet tot in China doorgedrongen. Men geeft om het milieu en vermijdt overbodig gebruik van plastic. De afkortingen CIM, CIF en COB daarentegen kennen ze wel. En ook het Romeinse cijfer “ILXX” kennen ze. Tot nu toe heb ik nog niet meegemaakt dat een Chinese lady een kale poes had. Hooguit ietwat getrimd, maar nooit helemaal kaal. V.w.b. standjes inventiviteit is dit aan je eigen creativiteit overgelaten. Divers meubilair heb ik daarbij al betrokken. Denk bijv. aan een fauteuil, de massagetafel en een dressoir. 2 Orgasmes in dat uur zijn vaste prik.

    De prijzen:
    Voor een uurtje gewone massage betaal je EUR 35 – 40. Via subtiele aanrakingen wordt je dan wel te kennen gegeven dat een HE (=HandEntspannung) tot de mogelijkheden behoort. Dan wordt het uurtarief EUR 50 – 60. Wil je er ook een taalcursus (oui, je parle français) bij, reken dan met EUR 80,= à 100,= /uur. Wat zo’n taalcursus betreft, moet ik de Chinezen alle credits geven, zonder uitzondering wordt die uiterst milieuvriendelijk gegeven. E.e.a. bespreek je met de dame in de beslotenheid van de kamer. Met de dame in kwestie kun je dan bezien wat er tot de overige mogelijkheden behoort. (Volgens het credo: what happens in the room, stays in the in the room!). Voor een uurtje the full package (inclusief alle toeters en bellen) worden bedragen tussen € 120,= en € 150,= gevraagd. Alle prijzen zijn niet rotsvast in ijzer gesmeed, maar zijn wel min of meer onderhandelbaar. Voor die locaties waar alleen betaald parkeren mogelijk is, heb ik aan anderhalf uur genoeg.

    Hygiëne en sanitair:
    Vaste prik is bij mij het douchen ervoor en het douchen erna. Afhankelijk van de lokaliteit varieert de sanitaire douchefaciliteit van zeer luxueus (ruim, modern en chique), tot basaal en functioneel (80x80 cm met een douchegordijn). Erna doe ik, zoals ik altijd al deed, mijn vaste favoriete after shave op. Het vooraf douchen heeft bovendien als voordeel dat de dame ziet dat je proper bent en aandacht aan persoonlijke hygiëne besteedt. Wellicht dat hierdoor ook hun tongetje op mijn bijzondere plekje op verkenning gaat, waar dat wel heel prettige sensaties oproept.

    Conclusie:
    Het moge duidelijk zijn dat dit geen vervanger is voor het saunaclubgebeuren. Met enige regelmaat ben ik nog wel eens in een club aan te treffen en maak er dan een compleet dagje uit van. Maar voor de regelmatige lekkere snelle trek tussendoor heb ik binnen zeer korte reisafstand een perfect alternatief.

    en Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  4. Onderstaande 47 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (18 februari 2022),Ascari (18 februari 2022),Badslippers (19 februari 2022),bebert (21 februari 2022),Befke (19 februari 2022),Bluebear (19 februari 2022),bruintje ( 5 april 2022),comcom (24 februari 2022),Eddy_V (20 februari 2022),fervent (18 februari 2022),Firehawk (20 februari 2022),frankie10 (19 februari 2022),frans164 (31 mei 2022),fr_loper (20 februari 2022),goldstar (21 februari 2022),hallodaarbenikweer (20 februari 2022),hobie (21 februari 2022),Husky (20 februari 2022),Klatergoud (28 februari 2022),Kwakje (20 februari 2022),Kwant (18 februari 2022),Laatbloeier (27 februari 2022),leifspijs (23 februari 2022),Lesyeux (18 februari 2022),Liefje (20 februari 2022),Massi ( 7 maart 2022),mentholbear (19 februari 2022),Mooiejoke (24 februari 2022),mynasch (20 februari 2022),mystic9 (16 oktober 2022),Pandabeer82 (20 februari 2022),Patjax (19 februari 2022),Pierke69 (21 februari 2022),pietpotent44 (19 februari 2022),pret (18 februari 2022),Ricardo Banana (18 februari 2022),rob45 (20 februari 2022),schoolmeester (18 februari 2022),Scrotum (18 februari 2022),Siberische tijger (18 februari 2022),snaal88 (19 februari 2022),stimpy3 (19 februari 2022),The Joker (23 februari 2022),Ties85 (16 maart 2022),Wentelt Eefje (19 februari 2022),wooley (25 februari 2022),yylover (19 februari 2022)

  5. #153
    Geregistreerd
    4 februari 2015
    Last Online
    26 maart 2024 @ 18:47
    Berichten
    1.812
    Discussies
    8
    Thanks
    8.902
    Thanked
    10.438 in 1.432 posts

    Standaard

    Terechte opmerking via PM van Wijze Grijze naar mijn persoontje en reactie omtrent zijn prachtige verhaal over massages etc.
    Ik vermelde daarbij per vergissing dat het ging om Thaise massage,maar ging in zijn verhaal over Chinese DVP en massage salons!
    Dus bij deze mijn rectificatie!
    Misschien komen er nog wel meer mooie berichten van Wijze Grijze,althans daar hoop ik op

  6. Onderstaande 2 leden hebben Husky bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (21 februari 2022),Wijze grijze (20 februari 2022)

  7. #154
    Geregistreerd
    1 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 22:33
    Locatie
    Limbabwe
    Berichten
    1.224
    Discussies
    65
    Thanks
    1.656
    Thanked
    2.558 in 696 posts

    Standaard

    Wooley heeft ook af en toe een afspraak bij de vele chinese massage salons hier aan de grens.
    Als ze je wat beter kennen is veel mogelijk...
    Nu saunaclubs open zijn kom ik er niet meer zo vaak..
    De Riesen-Eisbear...

  8. Onderstaande leden hebben wooley bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (27 februari 2022)

  9. #155
    Geregistreerd
    9 januari 2013
    Last Online
    Gisteren @ 20:59
    Berichten
    40
    Discussies
    4
    Thanks
    240
    Thanked
    204 in 29 posts

    Standaard

    Mijn ervaringen zijn in China waarover ik in het verleden ook heb geschreven. Mocht je toch bij een salon belanden waar alleen het officiele repetoire wordt aangeboden dan kun je nog steeds een goede massage krijgen. Wat ik heb meegemaakt in China is dat dit vrij hardhandig kan overkomen maar je voelt je na afloop herboren. De dag erna kun je spierpijn hebben....

  10. Onderstaande leden hebben frankie10 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (27 februari 2022)

  11. #156
    Geregistreerd
    14 januari 2017
    Last Online
    Vandaag @ 01:52
    Locatie
    Mentholland
    Berichten
    12.386
    Discussies
    270
    Thanks
    25.623
    Thanked
    15.489 in 6.299 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wooley Bekijk bericht
    Wooley heeft ook af en toe een afspraak bij de vele chinese massage salons hier aan de grens.
    Als ze je wat beter kennen is veel mogelijk...
    Gaat dat wel met die zuil van je?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frankie10 Bekijk bericht
    Wat ik heb meegemaakt in China is dat dit vrij hardhandig kan overkomen maar je voelt je na afloop herboren. De dag erna kun je spierpijn hebben....
    Vooral je kuiten slopen ze. Maar je kunt ook vragen om als het geweld je te veel wordt 'soft soft'. Of met gebaren aangeven dat je geen hardhandig werk wilt, maar meer een zachte relaxte massage. Ik ben namelijk ook geen fan van dat brood kneden.
    Mijn ervaring is dat je soms dat soft soft een paar maal moet herhalen, want ze zijn er vaak op ingesteld om je spieren los te kneden. Vooral de mannen die je kuiten masseren.

    En nee, dat was niet bij een Oostelijke broederclub van Theo's

  12. Onderstaande 2 leden hebben mentholbear bedankt voor deze bijdrage:

    frankie10 (27 februari 2022),wooley (27 februari 2022)

 

 
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40.

  Living Room 468*60