Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 156
  1. #51
    Geregistreerd
    29 juli 2011
    Last Online
    11 april 2020 @ 01:47
    Locatie
    Duisburg Hochfeld
    Berichten
    163
    Discussies
    6
    Thanks
    51
    Thanked
    168 in 56 posts

    Standaard

    Mooie ervaring Wijze Grijze! Geniet ervan!

    Van een relatie spreken is nog wat vroeg, wat er gaat komen? Alles kan!

    Een relatie met een DVP? Het kan!

    De utlieme test? Leen een sobere middenklasser van 10 jaar oud die geen geld uitstraalt, neem haar mee naar een niet te duur hotel, uit eten naar een goede eenvoudige tent, geef haar aandacht maar geen dure cadeaus.

    Vindt ze je net zo leuk zonder het idee te hebben dat jij een 'vette vis' bent en is ze net zo gepassioneerd als ze geen geld meer van je ontvangt dan kon het wel eens echt zijn.

    Iedereen die zegt dat het niet kan, degradeert DVP's tot 'niet-mensen', tot opblaas-poppen van vlees en bloed die geen gevoel hebben of mogen hebben, niet voor iemand kunnen vallen en al helemaal geen relaties aan kunnen of mogen gaan. Dat zulks 'lulkoek' is hoeft geen verder betoog.

    De valkuilen kunnen diep zijn, liggen vaak wat eerder op de loer dan bij de gemiddelde 'gewone vrouw' maar niets in het leven is onmogelijk!

    Geniet en blijf met beide beentje op de grond!
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 april 2013 om 10:13
    When a woman says "What ?!", It is not because she didn't hear you ....... She is giving you a chance to change what you said

    http://www.ijsberenforum.com/forum/s...k-uit-Duisburg

  2. Onderstaande leden hebben skinny-lover bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (19 april 2013)

  3. #52
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard De Wijze Grijze Girls Categorie

    De Wijze Grijze Girls Standaard

    Het afgelopen jaar zijn vele, vele meiden bij Wijze Grijze de revue gepasseerd.
    Uiteraard niet allemaal hoogvliegers, maar inmiddels heb ik wel een aardig uitgesproken smaak ontwikkeld.
    Weliswaar ben ik, gelukkig, nog steeds vrij breed georiënteerd. Toch heb ik een duidelijke voorkeur voor de slankere meiden.

    Wanneer maakt een meid nu een goede kans bij Wijze Grijze optisch in de smaak te vallen?

    Het toverwoord is taille. Dwz bij het meten van de borst-, taille- en heupomvang dient de taille duidelijk de kleinste maat te zijn. Zwembandjes, lovehandles en heupspek zijn dus uit den boze.

    Wat helpt verder nog om Wijze Stijve acuut zijn kop te laten opsteken?
    • Stevige borstjes. Een A- of B-cup. Een stevige C-cup kan me ook bekoren
    • Haar BMI (=Gewicht/ lengte2) ligt tussen 17 en 22. Dwz het gewicht in Kilo, gedeeld door de lengte in mtr en deze uitkomst nogmaals gedeeld door de lengte in mtr.
    • Haarkleur maakt niet zoveel uit. Lang verdient de voorkeur boven een kort kapsel.
    • Inherent aan bovenstaande bedraagt haar kledingmaat maximaal maat 34.
    • Een enigszins exotische look.
    • Sprekende ogen. Moeilijk uit te leggen.
    • Lichaamslengte maakt niet zoveel uit, zolang het totaalbeeld maar slank blijft.
    Een en ander samengevat, leidt tot volgende meiden die helemaal Wijze Grijze Girlproof zijn. Desbetreffende videoclips zijn overal op internet te vinden. Google en enjoy.

    Veronica Rodriguez
    Veronica Rodriguez 01.jpg


    Zoey Kush (aka Zoe Rush. Jade Starr)
    Zoey Kush 01.jpg


    Tanner Mayes
    Tanner Mayes 01.jpg


    Stephanie (aka Ioana, Victoria Tiffany, Paulina)
    Stephanie 01.jpg


    Sasha (aka Natasha G.)
    Sasha 01.jpg


    Nessa Devil
    Nessa Devil 01.jpg


    Little Lupe (aka Lupe Fuentes, Zuleidy)
    Little Lupe 01.jpg


    Beata Undine
    Beata Undine 01.jpg


    Amia Moretti (aka Abbey, Amia Miley)
    Amia Miley 01.jpg

    Mocht je meiden in clubs kennen, die aan bovenstaande criteria voldoen - en een goede service leveren - houd ik me voor tips aanbevolen.

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  4. Onderstaande 8 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Befke (22 april 2014),Bluebear ( 6 mei 2013),Dolfie ( 6 mei 2013),Opa57 ( 7 mei 2013),spinazieboy ( 6 mei 2013),TeddyWolf (13 mei 2013),VAZKOR ( 9 mei 2013),wervelwind ( 6 mei 2013)

  5. #53
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    Vandaag @ 08:16
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.243
    Discussies
    50
    Thanks
    12.566
    Thanked
    4.351 in 1.819 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    De Wijze Grijze Girls Standaard

    Een en ander samengevat, leidt tot volgende meiden die helemaal Wijze Grijze Girlproof zijn. Desbetreffende videoclips zijn overal op internet te vinden. Google en enjoy.
    Oh, Wijze grijze, bende gij er zo inne!!

  6. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze ( 6 mei 2013)

  7. #54
    Geregistreerd
    23 augustus 2008
    Last Online
    15 april 2024 @ 14:06
    Locatie
    Breda
    Berichten
    262
    Discussies
    6
    Thanks
    180
    Thanked
    223 in 98 posts

    Standaard

    Dat moet er dan zo ongeveer uitzien in Wijze Grijze z'n dromen over Tanner Mayes.

    6-5-2013 19-30-19.jpg

  8. Onderstaande 2 leden hebben amigo70 bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 ( 7 mei 2013),Wijze grijze ( 6 mei 2013)

  9. #55
    Geregistreerd
    28 november 2011
    Last Online
    9 april 2024 @ 19:02
    Berichten
    412
    Discussies
    25
    Thanks
    924
    Thanked
    452 in 138 posts

    Standaard

    Vraag naar Carina in Planet Eden (niet te verwarren met die andere Carina in PE met Silli-D-cup), ze is er sinds een paar dagen, is half Roemeens, half Mexicaans, en heeft naast de perfecte taille ook enorm exotische en geile ogen... Service is ietwt profi, maar wel bovengemiddeld. Heb afgelopen vrijdag in Planet zo nog 2 andere DVPs gezien, maar niet de kans gehad om met ze te sporten.

  10. Onderstaande 3 leden hebben Stief bedankt voor deze bijdrage:

    Dolfie ( 6 mei 2013),Opa57 ( 7 mei 2013),Wijze grijze ( 6 mei 2013)

  11. #56
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    1 jaar Ijsberenforum, een terugblik.

    Nu ik één jaar lid ben van deze community, wordt het tijd om het afgelopen jaar eens te evalueren.

    Ik begon mijn P6-carrière met meerdere bezoeken aan Pauschalclubs. (met name McSex1 en Pauschalclub Bochum) Ik was nog nooit in Saunaclubs geweest en zag er in eerste instantie de meerwaarde niet van in. Waarom meerdere tientjes entree betalen en vervolgens EUR 40,= of 50,= per half uur, terwijl je voor een fractie van dit bedrag in een Pauschalclub onbeperkt je gang kunt gaan.
    Hiervoor startte ik destijds mijn eerste serieuze discussietopic op: PAUSCHALCLUB <-> SAUNACLUB - De kosten of ??? Vele reacties volgden, waarbij met name Badslippers en Bad Pritt mij hierbij bij de hand namen en me van goede adviezen voorzagen. In eerste instantie nam ik er kennis van, mijn nieuwsgierigheid was echter gewekt.
    Na een maand lidmaatschap hier werd door ROB45 het jurystokje “Beste Recensie van de Maand” aan mij overgedragen en als beloning hiervoor mocht ik zelf een vrijkaartje kiezen. Kiezen? Leuk ja, maar wat moet je kiezen als je niet weet wat je keuze gaat inhouden. Een korte enquête onder 5 forumleden, leverde 4 adviezen op om een Golden Time ticket te kiezen.
    Aldus gewapend met een vrijkaartje volgde begin Augustus 2012 mijn eerste “full day” bezoek aan een Saunaclub. In Brüggen werd ik voor de eerste keer met het bekende ratelgeluidje van een saunaclubhekwek geconfronteerd. Was ik tot nu toe een line-up van 8-13 girls gewend, hier stonden opeens 100 meiden ter beschikking en dan nog eens in een geweldig parkambiente bij stralend zonnig weer. Bovendien trof ik die dag ook voor het eerst medeberen in real life: te weten Badslippers, Carlitos, en ROB45. Geweldig om met deze doorgewinterde wandelaars van gedachten te kunnen wisselen. 4 Topsessies volgden in de loop van die dag en ik had weer iets erbij geleerd. Saunaclubs: het kost iets meer, maar dan heb je ook wat. Lees het nog maar eens na in: Golden Time: Wijze Grijze in Luilekkerland

    Hierdoor getriggerd, volgde het afgelopen jaar een uitgebreide ontdekkingsreis langs vele andere Saunaclubs: Acapulco, Samya, Living Room, Dolce Vita, Babylon, Yin Yang, Sixsens, Panthera, Amnesia, Heaven7, Planet Eden, Planet Happy Garden, Park Sauna Residenz.
    Vooral in herinnering blijven de geslaagde social events; feesten waarbij ik de mogelijkheid had vele andere schrijvers van dit forum persoonlijk te ontmoeten: O.a. de verjaardagsfeesten van IJsberenvel in Heaven7, Dupke in Living Room, MichelJ in Living Room, SFL in Living Room en, recentelijk nog, DHR N. in Planet Happy Garden.

    Ook volgden er nog enkele Pauschalclubs: Schneewittchen, Cleopatra Arena, La Luna, MG-Rheydt, Partytreff Dorsten.

    En ook een Gang Bang studio moest ik uitproberen: De Saskia Farell Lounge. Dat was echter een deceptie. Kijk maar in De X-Mas Mega-Bang

    Om het voor mezelf ook een beetje overzichtelijk te houden, besloot ik mijn Wijze Grijze sexapproval™ in te voeren. Mijn subjectieve, persoonlijke waardering van de kamergang, uitgedrukt in een cijfer. Door sommigen vervloekt, anderen doen er hun voordeel mee.
    Ik vind het wel handig als iemand een waardering in een cijfer weergeeft. Geeft toch een handvat om er eventueel je voordeel mee te kunnen doen.

    Mij werd wel eens “verweten” dat mijn Wijze Grijze sexapproval™ vrijwel steeds zeer hoog uitvalt. Ook dit kan ik wel verklaren. Duidelijk is geworden dat ik een uitgesproken meidensmaak heb ontwikkeld: De Wijze Grijze Girls Categorie. In tegenstelling tot het begin van mijn wandelcarrière weet ik inmiddels ook heel goed mijn wensen en verwachtingen aan een meid kenbaar te maken. Niet als harde eis, maar als gevolg van het voorafgaande gesprek op de bank, het presalen en het spel op de kamer ontstaat steeds meer de fameuze klik. Dit ontaardt dan in een sessie die (vrijwel) niets te wensen overlaat. Ergo, een hoog cijfer. Net als op school ga ik uit van een 10/10 en trek halve punten af voor mindere of ontbrekende activiteiten. Zeer benieuwd ben ik dan naar de uitkomst als ik ooit eens met een algemeen erkend servicekanon (Aïda in GT?) zal gaan kameren.

    Het afgelopen jaar heb ik vele legendarische herinneringen kunnen bijschrijven. Ijsberenforum heeft hier voor een heel groot deel aan bijgedragen. Menig vrijkaartje viel me ten deel (thanks en bedankt hiervoor). Voordat ik een nieuwe club bezocht, kon ik me in de desbetreffende topics inlezen, zodat ik toch enigszins voorbereid op weg kon gaan. Ook menige ijsbeercollega heeft me van welgemeende tips en adviezen voorzien. Wijze Grijze is inmiddels weer een heel stuk wijzer geworden.
    Intussen ben ik dan ook behoorlijk ervaringsdeskundige geworden. Nog niet gepokt en gemazeld, maar ik verkeer (gelukkig) nog in de "Alice in Wonderland" fase. Ik kan me nog steeds over veel nieuwe dingen verheugen en verbazen.

    Dus op naar het tweede jaar hier op dit forum. Ik heb er zin an.

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  12. Onderstaande 13 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 7 juni 2013),AmuseMe (13 juni 2013),Badslippers ( 7 juni 2013),Bluebear ( 7 juni 2013),Dolfie ( 7 juni 2013),frans164 (10 juni 2013),hansdordt ( 7 juni 2013),LittleJoe (10 juni 2013),nieuwkomertje ( 8 juni 2013),rmjhexe ( 7 juni 2013),rob45 ( 7 juni 2013),Smouse ( 7 juni 2013),Stief ( 8 juni 2013)

  13. #57
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Nog niet gepokt en gemazeld, maar ik verkeer (gelukkig) nog in de "Alice in Wonderland" fase. Ik kan me nog steeds over veel nieuwe dingen verheugen en verbazen.
    Zolang je in deze fase zit is het heerlijk. Zelf zit ik er ook nog wel een beetje in, maar realiseer me tegelijkertijd ook dat daar een einde aan gaat komen. Dat wetende probeer ik er juist zo veel mogelijk van te genieten. Dus geniet ze!

  14. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze ( 7 juni 2013)

  15. #58
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Last Online
    4 december 2022 @ 09:26
    Berichten
    47
    Discussies
    5
    Thanks
    24
    Thanked
    31 in 12 posts

    Standaard

    beste WG,
    dank voor je herkenbaar verhaal ´alice in wonderland´. ik had het zelf kunnen schrijven. verwondering en tegelijkertijd word je expert in het goed inschatten vd meiden. ik blijf me ook nog steeds verwonderen want er lopen veel leuke meiden rond, maar ik laat me niet meer verleiden door de eerste beste chick. het is heerlijk om actief op pad te gaan en de rollen om te draaien door te plagen, aardig te zijn en zelfs af te wijzen. op zijn tijd weer eens een andere club. ik heb je verhalen enigzins gevolgd en zat vaak op dezelfde lijn van je bevindingen. zo ook het type meid. klein van stuk, smalle taille en daardoor een prachtige kont. looks zijn belangrijk maar belangrijker is hoe ze zich gedragen tijdens de presale. dan volgen er vanzelf hoge scores. ik wens je boeiend tweede jaar! grt frans.

    ps. vraag aan amuu gelet op zijn respons ´waarom komt er een einde aan de verwonderingsfase?´ ik kan me dat nu echt niet voorstellen.

  16. Onderstaande leden hebben frans164 bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (10 juni 2013)

  17. #59
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frans164 Bekijk bericht
    ps. vraag aan amuu gelet op zijn respons ´waarom komt er een einde aan de verwonderingsfase?´ ik kan me dat nu echt niet voorstellen.
    Het woord 'fase' zegt het in feite al. Een periode als onderdeel van een langere ontwikkeling (volgens het woordenboek). Op een bepaald moment heb je heel veel gezien dat het elke ker wel anders is, maar niet zo nieuw meer als het ooit was. De insteek wat ik wilde zeggen, was niet zo zeer dat het over gaat, maar dat je vooral moet blijven stil staan bij het verbazen en verheugen, zolang je nog in die fase zit

    Zie het als je naar een concert gaat en je weet dat er 2 uur gespeeld gaat worden. Dan probeer ik zelf eigenlijk vaak op mijn horloge te kijken om mij zelf te vertellen (en te verheugen) dat ik nog minstens 1,5 uur, dan wel 1 uur, dan wel 45 minuten, etc. heb

    Maar goed ik zal het hierbij laten want dit is het Wijze Grijze hoekje en niet het aamu hoekje

  18. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    frans164 (12 juni 2013)

  19. #60
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Was vandaag bij de huisarts ivm een controleafspraak en beschreef hem de symptomen van een soort oorontsteking waar ik recentelijk ongeveer een week lang last van had gehad. Ik zelf dacht aan een insectenbeet of iets dergelijks.

    Het begon met een opgezwollen plek onder m’n rechteroor, hetgeen zich later uitbreidde naar m’n oor en rechterwang. Werd zelfs zo pijnlijk dat ik er ’s nachts niet op kon liggen. Zodra ik die plekken aanraakte, voelde het alsof je op een gezwollen puist drukte. Voelde me hierbij ook een beetje koortsig.
    Nu ben ik geen mietje, dus maar op m’n eigen weerstandsvermogen vertrouwd en inderdaad: na enkele dagen was Wijze Grijze weer de oude.

    Dit bleek dus de “Bof” (=“Mumps” in zowel Duits als Engels) geweest te zijn. Een virale infectieziekte die vooral door speeksel overgedragen wordt. Tsja, speeksel heb ik inderdaad uitvoerig her en der uitgewisseld en het virus dus ergens als gratis toegift erbij gekregen en ook weer doorgegeven. De incubatietijd bedraagt ca 1 week en je blijft ca 2,5 weken drager. Naming en shaming heeft dus ook geen zin, want de dame(s) die me het virus hebben cadeau gedaan, zijn inmiddels ook geen drager meer.

    Even op Wikipedia opgezocht: In Nederland worden kinderen sinds1987 ingeënt met dit BMR-vaccin (=Bof, Mazelen, Rode hond, edit WG) op de leeftijd van 14 maanden en 9 jaar.
    Ik heb geen benul van de inentingscampagnes in andere landen. Kan dus best dat meiden uit andere landen nooit zo’n inenting ontvangen hebben.

    De moraal van dit verhaal?
    De oudere generatie (geboren < 1987) heeft waarschijnlijk geen BMR-inenting gehad en is dus vatbaar voor Bof, mazelen of rode hond. Heb je éénmaal een van deze ziektes gehad, dan ben je er levenslang tegen beschermd, omdat je lichaam dan weerstand heeft opgebouwd. Je ziet dus dat op alle mogelijke manieren ziektes overgedragen kunnen worden. Zelfs het drinken uit hetzelfde glas schijnt in dit geval het “bof”virus te kunnen overdragen.

    Misschien bestaat er hier al een topic, waar deze info beter in past?
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  20. Onderstaande 3 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (13 juni 2013),Dolfie (13 juni 2013),Magic-G (13 juni 2013)

  21. #61
    Geregistreerd
    13 november 2012
    Last Online
    19 augustus 2023 @ 08:46
    Berichten
    412
    Discussies
    10
    Thanks
    262
    Thanked
    486 in 184 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze
    De moraal van dit verhaal? De oudere generatie (geboren < 1987) heeft waarschijnlijk geen BMR-inenting gehad
    Behalve diegene die hun dienstplicht hebben vervuld! Als het goed is hebben zij zo,n BMR cocktail naar binnen gejast gekregen!
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 13 juni 2013 om 17:58 Reden: kwoot-reparatie

  22. Onderstaande leden hebben Magic-G bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (13 juni 2013)

  23. #62
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Hmm ik ben van voor 1987 maar heb volgens mijn "bewijs van vaccinatie"-boekje wel bof/mazelen en rode hond vaccinaties gehad. Respectievelijk Bof op 2 jarige leeftijd (met kant-tekening 'beide kanten'), Mazelen op 1 jarige leeftijd en rode hond op 9 jarige leeftijd - had toevallig het boekje bij de hand in verband met andere vaccinaties.

    Wellicht slim om aan je 'ouders' te vragen of ze ook zo'n boekje nog van je hebben

    Overigens beterschap toegewenst

  24. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (13 juni 2013)

  25. #63
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard how to keep your cool tijdens het aankleden?

    N.a.v. mijn recensie over eergisteren in PC-Bochum: https://www.ijsberenforum.com/forum/...513#post339513

    Even apart vermelden hier: Heel vaak ben ik de laatste die een club tegen sluitingstijd verlaat. Dan sta je je vaak in de kleedkamer om te kleden, terwijl de dames in en uit lopen. Het is dan vervelend je badjas te verwisselen voor je straatkleding terwijl je door de meiden aangegaapt wordt en er tussendoor gegiecheld en geginnegapt wordt. Hoe kleed je je dan aan en how to keep your cool?

    Lees navolgende Wijze Grijze Toptip en doe er je voordeel mee:
    Natuurlijk heb je je kleren niet gewoon in de locker gepropt, maar netjes gevouwen of opgehangen aan de kleerhanger. Uiteraard draag je geen Zeeman-onderbroek of witte Hema ribslip, maar bijv. een strakke boxershort. Draai je met je rug naar de meiden toe en doe je onderbroek aan terwijl je je badjas nog aanhebt. Hang dan je badjas aan het openstaande lockerdeurtje. Een vent in een strakke boxershort is niet verkeerd, toch? Doe dan eerst je broek aan en maak hem dicht. Trek dan pas je sokken aan, ook al lijkt dat onhandig. Een vent, met slechts sokken en onderbroek aan, ziet toch altijd een beetje lullig uit, nietwaar?
    Vervolgens verwissel je je slippers voor je schoenen. Doe dan je T-shirt, (of polo of hemd) aan, open je broek weer en stop alles fatsoenlijk weg. Tenslotte kam je je haren (uiteraard heb je je eigen kam bij je en gebruik je niet de borstel/kam van de club die door iedereen gebruikt wordt) en doet nog wat aftershave op. Laat zien dat je waarde hecht aan een goed verzorgd uiterlijk.

    Wens alle dames welterusten (Gute Nacht, good night, bonne nuit, buonanotte, buenas noches, iyi geceler, лека нощ (leka nosht), buna noapte), neem alle zoentjes in ontvangst en stap met een glimlach de donkere nacht in en rijd met blijde herinneringen terug naar huis.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  26. Onderstaande 2 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 1 november 2013),hansdordt ( 1 november 2013)

  27. #64
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Bedankt voor de tip die mag ik hopen voor de meeste geen tip is.

    Alhoewel je moet ze de kost geven.
    De mannen met de wit gevlekte pendekker en dan het hemd in de onderbroek proppen.
    Sommige vertrekken ook als een dief in de nacht ik wil altijd nog wel even afscheid nemen en dat doe je in je streetwear ook een lekker luchtje, haren gekamd en een vluchtige kauw op een kauwgom voor de frisse smaak.
    Even knuffelen en een lekker luchtje mee pikken, onderweg naar huis kan ik echt genieten van de lucht.

  28. Onderstaande leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze ( 1 november 2013)

  29. #65
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Hoe indruk te maken op jonge vrouwen word je haarfijn getoond in de Claude Lelouch film "L'aventure c'est l'aventure".

    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  30. #66
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 15:58
    Berichten
    11.086
    Discussies
    224
    Thanks
    13.051
    Thanked
    17.458 in 6.142 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Hoe kleed je je dan aan en how to keep your cool?

    Uiteraard draag je geen Zeeman-onderbroek of witte Hema ribslip
    Inderdaad, je juist kleden komt zeer precies. Absoluut te mijden:

    - De witte tennissok (hoog opgetrokken)
    - Nog erger, sandalen mét die sokken gecombineerd
    - Een doodzonde, een korte broek mét die sandalen plus die sokken
    - Een John de Wolf overhemd
    - De mannenstring
    - Een camping smoking afgekleed met badslippers
    - Wijd open gedragen Hawaii hemd met gouden "Rap-Ketting" tussen het borsthaar.
    - Een tuinbroek
    - Alle soorten "Crocs"
    - Een heuptasje. Wil je het nog erger, neem dan een polstasje
    - Stropdas met cartoonfiguren
    - Een Aldi of Lidl plastic draagzak om je spullen in op te bergen
    - De "Jungle" afritsbroek
    - Teenslippers

  31. Onderstaande leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze ( 1 november 2013)

  32. #67
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Even apart vermelden hier: Heel vaak ben ik de laatste die een club tegen sluitingstijd verlaat. Dan sta je je vaak in de kleedkamer om te kleden, terwijl de dames in en uit lopen. Het is dan vervelend je badjas te verwisselen voor je straatkleding terwijl je door de meiden aangegaapt wordt en er tussendoor gegiecheld en geginnegapt wordt....

    Wens alle dames welterusten (Gute Nacht, good night, bonne nuit, buonanotte, buenas noches, iyi geceler, лека нощ (leka nosht), buna noapte), neem alle zoentjes in ontvangst en stap met een glimlach de donkere nacht in en rijd met blijde herinneringen terug naar huis.
    Met sluitingstijd gewoon zsm wegwezen vind ik. Op dat tijdstip wordt dat door iedereen gewaardeerd.

  33. #68
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard How to pick up a woman in the USA!

    Heb afgelopen maand gedurende vier weken met een vette huurauto een USA-roadtrip gemaakt: van Chicago zuidwaarts naar New Orleans en dan westwaarts naar Houston. (Illinois, Wisconsin, Indiana, Tennessee, Kentucky, Alabama, Mississippi, Louisiana en Texas) Navolgend wil ik jullie een kleine beschrijving geven, tevens gebaseerd op eigen ervaringen tijdens die reis en eerdere trips in het verleden (2011 en 2009): “How to pick up a woman in the USA”

    Deze aanpak heeft, ook nu weer, verscheidene malen tot tevreden stellende one-night stands geleid. Ik bezocht eerder de oostelijke VS (New York, New Jersey, Maryland, Virginia, West-Virginia, Kentucky, Ohio, Pennsylvania).

    In tegenstelling tot het wijdverbreide misverstand dat Amerikanen ongeïnteresseerd zijn en niets van het buitenland willen weten, heb ik het absolute tegendeel ervaren. Je komt immers uit Europa en dan ben je wel degelijk interessant. Je komt “from the old continent” en dan ben je een man van de wereld. Dit werkt minder in de grote toeristensteden, daar ben je immers één van de vele toeristen, maar het werkt perfect als je in de wat kleinere plaatsen komt waar toeristen een zeldzaamheid zijn . Op de een of andere manier klinkt ons Nederlandse accent voor een Amerikaanse vrouw “cute and sweet”. Met wat ik tijdens die vakanties allemaal heb meegemaakt, klets ik je wel een avondje de oren van het hoofd.

    Maar nu verder met waar het op dit forum allemaal om draait.: “How to pick up a woman?”.
    Tegen de avond zoek je natuurlijk een motel/hotel en daarna wil je iets gaan eten. En waar ga je dan iets eten? Vraag het aan een willekeurige leuke dame:
    Excuse me, are you from around here? Maybe you can help me. I’m just visiting this area. I’m from Holland and I’m looking for a nice place to eat. Could you please give me some advice?
    Iedereen die ik aansprak, was me altijd heel behulpzaam en hierdoor ben ik vaak in zeer leuke eetplekjes beland. Mogelijkheid hier: Would you like to join me for dinner? Maybe you can tell me a little bit more about this area. Gaat ze mee, des te beter, dan kun je kijken wat er verder gebeurt.
    Gaat ze niet mee, dan ga je naar het aanbevolen restaurant en je stelt je voor als tourist from The Netherlands die, op advies van een local, hier beland is. Nu zoek je een leuke dame die je eventueel bij de maaltijdkeuze behulpzaam wil zijn. Kan een bezoekster zijn die er al eet of de waitress.
    Excuse me, but this place was recommended to me, but I really don’t know what kind of food I should choose. Would you please care to advise me?
    Of je verwijst naar wat ze zelf eet: Well the food on your plate is looking really good, what is it? Should I also order it?
    Je merkt wel hoe het verloopt. Zo werd ik bijvoorbeeld uitgenodigd bij de dame aan te schuiven, of, als ze aan een tafel naast je zit: would you mind if I join you? Then it’s a little easier to have a conversation.

    Heb zelfs een date gehad met de bediening. Werd tijdens het eten helemaal door haar in de watten gelegd en toen de tent ging sluiten, heb ik afgesproken te wachten tot ze klaar was. Aangezien ze de volgende dag weer vrij vroeg diende te beginnen, was het een perfect alternatief om bij mij in het motel te overnachten, i.p.v. op en neer naar huis te rijden (ca. 3 kwartier, enkele reis).

    Maar dan het eigenlijke gesprek, want daar gaat het per slot van rekening om. Vraag ze naar wat ze nu weten over Nederland. Welk beeld komt bij hun op als ze aan Nederland denken? Vroeger was dit: Windmolens, klompen en tulpen, maar 10 tegen1 dat ze nu antwoorden: gelegaliseerde hasjiesj, liberale opstelling tegenover prostitutie en euthanasie.

    Kijk, daar hebben we toch iets om trots over te zijn, of niet? Dit biedt natuurlijk een geweldige opening om een bruggetje te slaan naar onze openheid en tolerantie. En natuurlijk willen we ons niet laten voorschrijven wat bij ons wel of niet op de TV vertoond mag worden. Dan haal je bijvoorbeeld programma’s aan als “Spuiten en Slikken” (uitgezonden door one of our public networks), of de full frontal nudity van Dirty Sanchez Wildboyz of Jackass. Bovendien afleveringen van Sexcetera, die bij ons op national television vertoond worden en niet achter een decoder verstopt zitten of alleen op pay channels te bekijken zijn. Tenslotte praat je over de vrouwen in Nederland: de vrouwen die bij ons topless aan het strand liggen. Dit natuurlijk in tegenstelling tot de puriteinse Amerikanen. Ik haal dan altijd de overtrokken reacties op Nipplegate aan (waarbij Janet Jackson een tepel vertoonde tijdens de pauzevoorstelling van de Super Bowl)

    Snel weet ik het gesprek dan een wat erotischere en uitdagendere toon te geven door in te haken op het topless zonnen en vrije karakter van onze Nederlandse vrouwen. Navolgend essentiële onderdelen uit een gesprek zoals ik het, in mijn herinnering, daadwerkelijk gevoerd heb.
    You know, that our Dutch women have no problems with topless sunbathing? When you go to our beaches you will see that they are not ashamed to, openly, show their best assets. Take an honest look at yourself. Also you would not have to be ashamed about your breasts. Would you dare to go topless on the beach when you are on holiday in Europe? Uit haar reactie kun je dan zien of haar de richting bevalt waarin het gesprek gaat.

    Tijd voor de volgende move: We don’t like to be told what we must and what we can do. Everybody should bear its own responsibility to a certain extent. And do you also know that Dutch people are also very liberal concerning one night stands? What’s your opinion about two adults that feel attracted to each other and spontaneously decide to spend the night together? Zelfs als haar antwoord, politiek correct, afkeurend luidt, hoef je dat niet als afwijzing te accepteren door te zeggen: But am I mistaking, or did I just see a naughty twinkle in your eyes?

    Houd het vooral luchtigjes en ongedwongen, je wilt de dame immers niet in een hoek dwingen. Stel haar vooral op haar gemak. : No risks involved. I’m just passing by today. Tomorrow I’ll be on my way again and we just share some sweet memories. No obligations, no exchange of phone numbers, or addresses. You definitely are a very attractive lady (ik sprak ze steeds met het woord “lady”aan; dat smeert net iets meer stroop om de mond). Just look at you. I just love your eyes (hair, boobs, smile, maakt niet uit waarmee je haar complimenteert). En dan de final move: I challenge you: what do you think of my proposal?

    Ook als ze nog niet meteen toehapte, stelde ik voor om naar een motel te gaan. Meestal was ze dan overrompeld. Oh, you first want another drink? There’s no need to rush. Just unbutton your shirt a little bit more. Feel free to show what you’ve got. Daarna kun je het verdere verloop van het gesprek zo erotisch maken als je wilt. Gooi maar alle clichés van alle romantische RTL-8 films ertegenaan. Het werkt dus wel. “Smooth talking” kan wel degelijk leuk zijn. (Ik schaam me nu nog dat ik het volgende werkelijk gezegd heb: "Oh, I presume your ancestors come from Greece?". "Why?". "All goddesses come from Greece!". Maar m'n lady vond het leuk en daar gaat het om.)

    In de USA staat in je hotelkamer altijd een tweepersoonsbed (kingsize of queensize). Je betaalt per kamer en hoeft dus nooit bij te betalen voor een extra persoon.

    Heerlijk ook om voordat je aan het serieuze werk begint, eerst met de dame de badkamer in te duiken voor lekker natte douchespelletjes. Je laat dan ook meteen blijken dat je op hygiëne gesteld bent, waardoor de lady zich nog meer op haar gemak voelt. Hiervoor had ik dan ook een lekkere douche-gel gekocht. Dan ben je ook niet aangewezen op de kleine porties zeep of zakjes shampoo die bij een kamer horen. Duidelijk laten zien dat je daarna een lekker luchtje op doet en het feest kan beginnen.

    Pas trouwens op: het was geen enkel probleem geweest om zonder condoom te neuken. Geen van de dames begon er over. Ik had echter m’n eigen condooms mee. (Één dame wilde er zelfs een als souvenir hebben)

    Have fun

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  34. Onderstaande 11 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 6 november 2013),bad pritt ( 6 november 2013),Badslippers ( 5 november 2013),Bluebear ( 5 november 2013),licky luke ( 5 november 2013),mdbg ( 6 november 2013),Megaboob ( 5 november 2013),Pietjepik ( 6 november 2013),rmjhexe ( 5 november 2013),skinny-lover ( 6 november 2013),Stief ( 7 november 2013)

  35. #69
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Wijze Grijze en Nancy uit de USA

    Het winnende verhaal van Bad Pritt in de eerste nominatie periode van vorige maand heeft nog maar eens getoond, dat persoonlijkere verhalen hier ook gewaardeerd worden.

    Wijze Grijze en z’n maat Wijze Stijve werden in elk geval weer behoorlijk geil van het ophalen en neerpennen van navolgende herinnering:

    Wijze Grijze’s belevenis met een jong serveerstertje.

    Zonder vooropgezet doel reed ik in 2011 door de binnenlanden van Amerika en zo belandde ik in Beckley in West-Virginia. Men had mij getipt dat er het bridgeday-festival zou plaatsvinden. Een 300 mtr hoge autobaanbrug wordt elk jaar voor één dag opengesteld om er een parachutesprong vanaf te maken. Samen met allerhande randactiviteiten werden er ca. 80.000 bezoekers verwacht.
    Ik zocht ’s avonds eerst een motel en een praatje met een inwoner uit het stadje leidde tot een tip over een eetgelegenheid met voor deze streek typisch hillbilly-eten: een grote portie, gewoon eenvoudig voedzaam eten met veel vlees. Perfect toch? En ook nog eens op loopafstand van het motel, zodat ik me bij het eten niet alleen tot frisdrank hoefde te beperken.

    Het restaurant was eenvoudig en helemaal niet duur. Ik kreeg een tafeltje in het midden van het restaurant toegewezen en wachtte op de bediening. “Hi, how are you doing today? I’m Nancy and I will take care of you this evening”. Dat is het standaardzinnetje waarmee in Amerika een serveerster zich altijd aan je tafeltje voorstelt. Het “I will take care of you this evening” laat m’n fantasie dan altijd op hol slaan. Zeker bij de aanblik van Nancy. Een lekker WG-proof meisje van nog geen twintig jaar, met lange blonde haren in een paardenstaart, zwart T-shirtje, een vriendelijke, guitige blik en een onschuldig voorkomen.

    Nancy.JPG

    Aan mijn accent hoorde ze meteen dat ik niet uit de buurt kwam. Ze vond het oh zo leuk om eens met iemand uit Nederland kennis te maken. Ze was nog nooit echt ver weg geweest, zeker nooit buiten de USA, en het was haar droom om ooit uit dit gat weg te komen en de wereld te ontdekken. Aangezien het niet echt druk was, kwam ze continu even buurten om een praatje te maken. Wat was ze lekker spontaan en ongedwongen. Hierdoor duurde het ook lang voordat ik met mijn eten klaar was. Het restaurant gedeelte sloot, maar ernaast was een gedeelte met een bar, waar je wat sport op een TV-scherm kon kijken onder het genot van een biertje en wat pinda’s.

    Ik had nog geen zin om naar het motel terug te gaan en besloot erbij te gaan zitten. Ik raakte al snel met enkele locals in gesprek en had het goed naar m’n zin. Op een gegeven moment kwam Nancy achter de bar staan. Zij was klaar in het restaurantgedeelte en loste nu haar collega af. Het zal voor de hillbillies uit de bar raar overgekomen zijn, dat ik meteen de volle aandacht van Nancy kreeg. Bespeurde ik enige jaloezie? Ik wilde me niet gaan bezatten, maar was wel nieuwsgierig naar de verschillende soorten bier die ze hadden. Dus ik deed Nancy het volgende voorstel: “Geef me 3 verschillende biertjes, maar tap het glas slechts voor 1/3 vol. Zo kan ik ze allemaal proeven, zonder meteen over de schreef te gaan”. De hillbillies vonden me maar een pussy en maakten schampere opmerkingen. Fijntjes legde ik hun uit, dat het niet om het vollopen gaat, maar om het proeven. De smaakbeleving. Ik gebruikte het woord drinkcultuur!

    Volgens hun puberale wereldbeeld moest je echter zoveel mogelijk drank in zo kort mogelijke tijd wegtikken. OK guys, go vooral your gang en doe wat je niet laten kunt. Mijn aandacht verlegde zich weer naar Nancy die vond dat ik de heren mooi mijn mening had verkondigd. De sfeer was er echter niet beter op geworden.

    Dat bleek ook wel, toen Nancy begon op te ruimen en achter de bar uitkwam. Een van de boerenpummels meende een vrijbrief te hebben om Nancy te kunnen vastpakken en naar zich toe te trekken. Meende hij ook recht op aandacht te hebben? Dat werd me te gortig. Ik stapte erop af en ging tussen hem en Nancy staan. “Sorry, mister, but I don’t think that the lady appreciates you touching her. Maybe you can just leave her alone and let her do her work”.

    De vier, vijf, overgebleven mannen keken toe en wachtten op een reactie. Deze bleef echter uit en even later vertrok de hufter. Nancy bedankte zich bij mij en vroeg me of ik niet bang was dat deze pummel me buiten zou opwachten. Tsja, daar had ik inderdaad nog niet bij stilgestaan en dat zou zomaar eens kunnen. Mijn motel lag op ca. een halve mijl en ik was te voet.

    Of ze me soms met haar auto naar het motel moest brengen............? En ondertussen keek ze me indringend aan.

    Slik, Wijze Stijve schoot meteen wakker en wilde de besturing van mijn hersens overnemen! OK, meisje, luister: “normaal neem IK een vrouw mee en niet omgekeerd. Ik kon je vader wel zijn”.

    Nancy bekende dat ze zich bij mij zo beschermd voelde en dat ik zo galant was geweest. Helemaal anders dan de mannen uit deze streek. Ze wilde graag nog wat langer in m’n buurt blijven.
    “Maar Nancy, ik ben al meerdere dagen onderweg hier in Amerika zonder vrouw. Je bent een ongelofelijk knap meisje. Ik kan je onmogelijk meenemen naar het motel, zonder dat we deze ontmoeting niet naar een hoger level gaan tillen”.
    “Mag ik dan de hele nacht bij je blijven?”
    Mijn hartslag stond voor ca. 2 seconden stil en ik voelde me helemaal licht worden. “Hoe bedoel je?”
    “Nou, ik moet morgen weer vroeg hier in het restaurant zijn i.v.m. het festival en ik woon hier 45 minuten vandaan. Dan moet ik morgen ook nog eens een uur hierheen terugrijden en als ik bij je kan blijven slapen dan bespaart me dat veel tijd. Bovendien lijk je me heel lief te zijn”.
    Baf! Slik! Ehm……. Ik was sprakeloos.

    Ik had dus een date met een top tienertje en helemaal verward keek ik toe hoe Nancy de bar verder opruimde en met haar baas tegen 22:30 de kassa ging opmaken. De laatste gasten vertrokken ook en Nancy vertelde me dat ik alvast langzaam naar het motel moest lopen. Zij zou me met haar auto oppikken. Per slot van rekening hoefde niemand mee te krijgen dat we een date gingen hebben. Een beetje discretie! Zo groot was Beckley nu ook weer niet.

    Met bonzend hart liep ik langzaam terug naar het motel. Zou ze? Zou ze niet?
    En ja hoor, na 5 minuten stopte ze naast me en ik stapte in. We spraken niet veel; er hing een zekere spanning in de lucht.

    Het voordeel van een motel is, dat je niet langs de receptie hoeft. Niemand ziet je komen of gaan. Toen we bij het motel aankwamen, parkeerde Nancy niet pal voor m’n kamer, maar helemaal achteraan in een donker hoekje. Op m’n kamer aangekomen, pakte ik haar bij haar schouders en keek in haar ravenzwarte ogen. Ik zag dat het OK was als ik haar zou kussen. Ik drukte haar tegen me aan en onze tongen vonden elkaar. Wat was dat een lekker warm zacht mondje. Ik was weer 15 , ik zweefde. Mijn handen belandden op haar kleine stevige kontje en ik drukte haar hartstochtelijk tegen me aan. Tegen een heftig kloppende Wijze Stijve aan. Dat voelde zij ook overduidelijk. Nu niets overhaasten Wijze Grijze. Kalm aan.

    “Zullen we eerst even douchen?”, stelde ik voor. “Ja graag”, antwoordde ze en op de een of andere manier leek het alsof ze met deze vraag blij verrast was. Weer een pluspuntje voor mij, door te laten blijken dat ik waarde hecht aan hygiëne. Ze trok haar schoenen, broek en sokjes uit en gekleed in T-shirt en gewoon meisjesslipje liep ze naar de badkamer. Wat een lekker maat 34 tienerfiguurtje; een slanke taille en stevige kleine tietjes. Ik had mijn toiletartikelen na het inchecken nog niet uit mijn koffer gepakt en aldus vroeg ik haar of ze zich niet liever met m’n lekkere douchegel wilde wassen. “Yes please”. Ik gaf haar de fles en wachtte even tot ze begonnen was zich te wassen. Niets overhaasten. Een vrouw gaat niet graag tegelijk met je naar de badkamer. Geef haar even de tijd, zodat je niet met eventuele onprettige lichaamsgeurtjes geconfronteerd wordt. Dan voelt ze zichzelf ook meer op haar gemak. “Nancy, is it OK, if I join you now?” “Yes!”

    Ik kleedde me uit en slechts in m’n zwarte Calvin Klein onderbroek gekleed, kwam ik de badkamer in. Daar stond zij in de badkuip met het douchegordijn dichtgetrokken. Ik opende het een beetje en daar stond Nancy in haar glanzend natte, prille onschuld. Haar lange blonde haren plakten wild over haar rug en taille. Ze gebaarde dat ik erbij kon komen en ik deed nu ook m’n onderbroek uit. Ik had een enorme kloppende erectie en Nancy zag dit met een begrijpende lichte glimlach. Als eerste waste ik Wijze Stijve en greep toen haar glibberige lichaam en drukte dit tegen me aan. Ik voelde haar stevige borstjes met harde tepeltjes tegen me aan prikken. Met m’n handen begon ik haar kontje te kneden, terwijl zij Wijze Stijve begon te masseren. Ik spoot een flinke hoeveelheid douchegel tussen ons in zodat het een heerlijk soppige bedoening werd. Op die manier wasten we elkaar, terwijl we ons voortdurend kusten. Echt tedere GFE. Op een gegeven moment draaide ze haar petite kontje naar me toe en leunde tegen de muur. Ze stak haar kontje naar achter en nam Wijze Stijve tussen haar schaamlipjes. Met haar handje erbij schoof ze langzaam heen en weer. Ze legde het erop aan om zich compleet naturel over Wijze Stijve heen te schuiven. Echter met alle wilskracht ontweek ik die actie telkens weer. Soms zat Wijze Stijve er inderdaad onverantwoord ver in, maar ik hijgde dan steeds: “Wait, please don’t”. Mijn GFE aanpak werkte uitstekend bij dit jonge meisje. Ik merkte dat ze een punt bereikt had, waarop zij nu alles wilde. Daarvoor wilde ik echter de actie naar het kingsize bed verplaatsen. Afsluitend aan de badkamerspelletjes waste ik haar lange haren. Daar kan een vrouw intens van genieten, zeker als je daarbij uitvoerig over haar hoofdhuid krast. En ondertussen zaten haar kleine ranke glibberige vingertjes voortdurend met m’n ballen te spelen.

    Nadat ik haar haren droog geföhnd had en we beiden helemaal fris waren, togen we naakt naar het bed. Nancy kwam lekker tegen me aanknuffelen en haar kleine vingertjes kroelden over m’n borstharen. Ik pakte haar op en draaide haar met haar voeten naar m’n hoofd. Ik gebaarde haar in 69 over me heen te komen zitten en begon haar te beffen. Aanvankelijk zat ze op haar knieën over me heen gebogen, maar na m’n eerste gevoelige likjes tussen haar kleine roze lipjes hoorde ik hoe ze zich met een zucht overgaf en ze ging helemaal ontspannen op me liggen. In eerste instantie revancheerde ze zich door me enerzijds lekker te kriebelen en met haar andere handje onder m’n bovenbeen door met m’n ballen te spelen. Wijze Stijve verdween in eerste instantie nog niet in haar mondje. Hiervoor had ze wat sturing van mijn handen nodig en voorzichtig gaf ik aan waar ik haar lipjes wilde hebben. En na een tijdje voelde ik eerste zachte zoentjes op Wijze Stijve, hetgeen ik met gekreun en extra tongactiviteit rond haar clitje beloonde. Ze snapte het. En ze snapte ook de rest van m’n aanwijzingen. Ze had duidelijk weinig ervaring met pijpen. Geweldig om dan te voelen hoe je met je tong en lichaamstaal elkaar dan zo kunt sturen. Nancy reageerde steeds wilder op mijn tongprikkels en strelingen van haar lichaam en weldra had ik haar haar eerste orgasme bezorgd.

    Ik gaf aan dat Wijze Stijve ook op spuiten stond en dat ze niet moest schrikken. Ik zou haar waarschuwen als het moment suprême er was, dan kon ze daarop anticiperen. Dat orgasme liet ze niet in haar mond komen, maar het werd een lekkere finish over haar kin, wangen en hals.

    Nadat we de boel enigszins gefatsoeneerd hadden, werd er weer lekker geknuffeld. Nancy wilde echter duidelijk neuken, dus toen Wijze Stijve zich weer begon op te richten, ging ze over me heen knielen en begon weer te pussy sliden. Continu wreef ze met haar clitje over het topje van Wijze Stijve. En steeds weer probeerde ze hoever haar elasticiteit zou vermijden dat m’n pik volledig in haar zou slippen. Ze legde het er werkelijk op aan om me onbeschermd in haar te krijgen. Verleidelijk lekker en het zou haar niets uitgemaakt hebben. Toch wist ik op een gegeven moment een onderbreking in te lassen en naar de badkamer te gaan om condooms uit m’n toilettas te pakken. Eenmaal berubberd zou ze gaan krijgen wat ze zo graag wilde (en ik inmiddels dus duidelijk ook). No mercy! Ongebreideld heb ik erop los gepompt en Nancy genoot van de oerlusten die ze in me gewekt had. Haar vingers klauwden in m’n rug en drukten me diep in haar. Ik woelde met m’n handen wild door haar haren. En steeds lekker tongen. Dat was pas passie en lust. Toch zorgde ik ervoor om haar niet te zeer te belasten.

    Een groot voordeel van de Amerikaanse hotelbedden vind ik de hoogte. Meestal heb je een soort boxspring matras. Die zijn een stuk hoger dan onze Europese bedden met matras en lattenbodem. Ideaal om een meid plat op haar buik met gespreide beentjes op te leggen. Je kunt dan lekker rechtop tussen haar gespreide benen gaan staan en terwijl je haar beentjes vasthoudt er heerlijk met je pik in- en uitschuiven. Niet vermoeiend, heerlijk geil uitzicht en Nancy kwam met haar handje van onder haar buikje erbij om zichzelf nog wat meer genot te verschaffen. Het duurde dan ook niet lang of ik voelde haar malse poesje ritmisch knijpen en ook haar ademhaling en gekreun verrieden dat ze een orgasme onderging. Ik hield het ook niet meer lang en heb het condoom verwijderd en me afgetrokken met uitzicht op dat heerlijke kleine blanke kontje met openstaande roze lipjes ertussen. Ik spoot heerlijk op haar billetjes en onderrug.

    Daarna moesten we allebei even uitrusten en als ik roker was geweest, was het tijd voor een sigaretje geweest. We streelden en zoenden elkaar continu en kletsten zachtjes. Als vanzelf belanden mijn vingers tussen haar benen. Ze legde haar hand op mijn vingers en leidde me naar haar meest gevoelige plekje. Duidelijk wilde ze teder gevingerd worden. Wat een mentaal genot, als je zo’n jong meisje naast je ziet genieten, totdat ze op een gegeven moment door haar mond begint te ademen haar bovenlip licht omkrult en er zweetdruppeltjes op ontstaan. Even later begon ze te schokken en trok ze haar knieën op. Ik liet haar rustig begaan en daarna weer tot haarzelf komen. Met haar droomogen keek Nancy me aan en zei: “Thank you so much. You are so gentle and tender. Let me suck you now”

    Het is dat ze het zelf aanbood. Ik zou het niet gepast hebben gevonden er in deze setting op aan te dringen. Dit droomtienertje gaf me zo’n heerlijk tedere, licht onervaren, blowjob dat net deze onervarenheid en het uitproberen van verschillende technieken het supererotisch maakten. Ik gaf aan dat het niet lang zou duren voordat ik een derde orgasme zou hebben en dat ze me bij het pijpen en likken tegelijk moest aftrekken en blijven aankijken. Ik zie nog steeds haar lieve vragende blik voor me of ze het wel goed deed, toen ze aan dit verzoek voldeed. “Please don’t stop, just go on and please do keep on looking into my eyes”. Ze liet Wijze Stijve uit haar mondje glippen, toen m’n eerste spermashot zich aandiende, maar bleef wel heerlijk doorlikken, zodat alles op haar bovenlip en neus belandde. Ze schrok wel, maar trok gelukkig niet weg. Daarna wreef ze met Wijze Stijve zachtjes over haar wang. Duidelijk bleek dat ze van FT niet gecharmeerd was, maar dat was niet erg.

    Uiteindelijk hebben we tot een uur of 00:30 met elkaar gerollebold. Lekker zijn we toen lepeltje, lepeltje tegen elkaar aangekropen en met m’n half harde Wijze Stijve tussen haar billetjes gedrukt, zijn we in slaap gevallen.

    Hoe ontnuchterend is het dan ’s morgens wakker te worden met de wetenschap dat de date over is. Ik had het gevoel dat Nancy het ook spijtig vond. Wie weet of er anders meer uit ontstaan was, ondanks het grote leeftijdsverschil tussen ons.

    Ik heb uitgecheckt en m’n koffer in m’n auto geladen. Samen zijn we dan nog in zo’n anoniem ketenrestaurant wat gaan ontbijten, waarna onze wegen zich forever gescheiden hebben. Ik naar dat Bridgeday-evenement en zij naar haar werk.

    Voor meer tips over de Amerikaanse aanpak schreef ik eerder, meer algemeen, over mijn ervaringen m.b.t. het versieren van vrouwen in de USA: https://www.ijsberenforum.com/forum/...569#post340569.

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  36. Onderstaande 16 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (10 december 2013),Befke (22 april 2014),Bluebear ( 3 december 2013),Bosco ( 3 december 2013),Carlitos ( 4 december 2013),forgetskinnyletsgetfatty ( 3 december 2013),mdbg ( 4 december 2013),Megaboob ( 3 december 2013),Mr Pussy (10 december 2013),nieuwkomertje ( 3 december 2013),Ricardo Banana ( 3 december 2013),rob333 ( 3 december 2013),Sjeufke ( 3 december 2013),Smouse ( 3 december 2013),Sphinx (22 december 2013),Stief ( 4 december 2013)

  37. #70
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard



    Wijze Grijze in Amerika.

  38. Onderstaande 3 leden hebben Toulouse-Lautrec bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 3 december 2013),Sjeufke ( 3 december 2013),Wijze grijze ( 3 december 2013)

  39. #71
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Saunaclub vs saunacomplex. Een vergelijking

    Recentelijk was ik in de gelegenheid om gratis een dagje Thermae 2000 te bezoeken - een groot saunacomplex boven op de Cauberg in Valkenburg. Zo’n dagentreekaart vertegenwoordigt een waarde van EUR 32,50. Nu ben ik niet zo’n saunaliefhebber. Beter gezegd ik geef er niks om. Ik prefereer een lekkere jacuzzi en een lekker, niet te koud, zwembad. Maar ja, het was gratis, dus….

    Als je voor uitgebreide wellnessfaciliteiten gaat dan is Thermae 2000 helemaal “the place to be”. Daar kan geen enkele saunaclub tegenop. Het zwembad is uiteraard gigantisch en bestaat uit een binnen- en een buitengedeelte. Overal zijn bubbelgedeeltes geïntegreerd. Zeer gezellige plekjes die ik dan ook tot bebbelbaden heb omgedoopt, want hier kun je inderdaad een dagje wat afbebbelen met de dames. Je praat dan weliswaar niet met gewillige jonge naakte Oostbloktienertjes, maar eerder met Mien Doorsnee, Trees Modaal en ook Gé Braadslee is ruim vertegenwoordigd. Voordeel: je raakt er niet snel van opgewonden. Daarom hangen er ook nog eens overal bordjes met de tekst: “Zoenen en bij elkaar op de schoot zitten, worden door sommige bezoekers als aanstootgevend ervaren!

    Het uitzicht vanaf de top van de Cauberg is natuurlijk ook geen straf: ik herhaal het nog maar eens; wie sjoen os Limburg is. Het saunagedeelte zelf bevat wel 8 à 10 verschillende sauna’s; elk verschillend in temperatuur, vochtigheidsgraad en beleving. Op een gegeven moment kreeg ik van iemand de tip om aan een opgieting mee te doen. Met honing. Dat rook wel lekker, maar die verhoogde luchtvochtigheid, was weer een domper op de beleving. Toen kreeg iedereen een potje honing met de opdracht je daarmee in te smeren. Wat een plakzooi. Zo moet een warme snee toast zich voelen. Volgende keer neem ik wel honing mee om het er door een lieve meid af te laten likken.

    Enfin, ik hervond dus maar weer eens de bevestiging dat het hele saunagebeuren aan mij niet besteed is,

    Ofschoon je een gegeven paard niet in de bek moet kijken en ik dus geen entree hoefde te betalen, was dit dagje echter nog een aardige sigaar uit eigen doos geworden. Rekent u even mee?

    Eten en drinken zijn niet bij de prijs inbegrepen. Het is niet toegestaan om zelf meegebrachte etenswaren te consumeren, of zelf drinken mee te brengen. Je bent dus verplicht alle eten en drinken gedurende de dag in de sauna zelf aan te schaffen. Elke frisdrank kost EUR 2,50. Voor 6 consumpties, enkele tapas en een diner ’s avonds, diende ik EUR 48,= af te rekenen. Een hele dag parkeren kost je EUR 7,=.

    Dan ben je verplicht in een badjas rond te lopen. Heb je er geen dan kun je die huren à EUR 7,50/dag. Een badlaken kost EUR 5,50/dag en slippers koop je voor EUR 6,50/paar. (als pakket betaal je hiervoor EUR 17,50) Je betaalt voor het omruilen van de handdoek als hij te vochtig geworden is elke keer EUR 1,=

    Je begrijpt waar ik naar toe wil. De entreeprijs van een saunaclub vergeleken met de kosten van een dagje luxe saunacomplex. In het ongunstigste geval had me het dagje saunacomplex me dus: 32,50 + 48 + 7 + 17,50 + 4 (ruilen handdoek) in totaal EUR 109,=! gekost. Vergelijk dat maar eens met de entreekosten van de saunaclubs. Waar eten, drinken, parkeren, badjas, onbeperkt handdoeken en slippersgebruik bij de prijs zijn inbegrepen.

    Bij het verlaten kreeg ik nog een bon mee voor 50 % korting op de dagentree. De bon is geldig tot 31-08-2014. Ik zal er geen gebruik van maken, maar als je hem wilt hebben, stuur me maar een IM. Voor de hele maand juni adverteert men trouwens met een gereduceerd entreetarief van EUR 16,25 voor iedereen.

    Oh, en ik zie net op hun website: www.thermae.nl dat in het kader van hun 25-jarig jubileum de entree morgen trouwens voor iedereen helemaal gratis is. Doe er je voordeel mee.

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  40. Onderstaande 7 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (22 april 2014),Eddy_V (23 april 2014),Megaboob (22 april 2014),Nibor76 (22 april 2014),nieuwkomertje (12 juni 2014),Pietjepik (22 april 2014),Wentelt Eefje (23 april 2014)

  41. #72
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Zelf heb ik het ook wel eens zo uitgerekend. Met een dure flatrate club 150,- dan heb je nog seks ook.

    Verstuurd met tapatalk

  42. Onderstaande 3 leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    Pietjepik (22 april 2014),Wentelt Eefje (23 april 2014),Wijze grijze (22 april 2014)

  43. #73
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard M'n cluppie Roda JC is gedegradeerd

    Een grafrede

    Een onafgebroken Eredivisie lidmaatschap gaat ten een einde voor m’n cluppie Roda JC. (alleen Ajax, Feyenoord, PSV en Utrecht zijn ook nooit gedegradeerd) Sinds m’n jeugd ben ik altijd trouw supporter van de Koempelclub geweest: Roda JC. Niet vanwege het hoogstaande voetbal, maar vanwege het gevoel. Met een mentaliteit van “samen de schouders eronder”. Een provincieclub waar je trots op kon zijn. Niet voor niets “De trots van het Zuiden”. Als klein clubje waren we toch vaak een beetje de luis in de pels van de grote rijke topclubs.

    Een club met veel voetballers uit eigen kweek die volledig in de hier “doe vooral normaal” cultuur pasten. Soms speelden hier aardige talenten. Ik noem: Pierre Vermeulen, Dick Advocaat, Jan Jongbloed, Dick Nanninga, Waterreus (ging daarna naar PSV),

    Sommige aangekochte spelers bloeiden volledig op bij Roda, maar werden na enkele seizoenen dan weer weggekocht door de rijkere clubs. Bijv. Babangida (Ajax). Anastasiou (Ajax) , Cissé (Feyenoord), Ruud Hesp (Barcelona), Tom Soetaers (Ajax). Investeerders wilden natuurlijk cashen (uiteraard begrijpelijk). Afgelopen jaren is Roda JC meerdere malen door het oog van de naald gekropen. Hoe nauw kan een oog van een naald eigenlijk worden? Deze keer pasten we er niet meer doorheen.

    Misschien had het verschil gemaakt als Malki behouden was gebleven. Hij scoorde in seizoen 2011/2012 25 (!) maal en het daaropvolgende seizoen 17 maal voor Roda JC.

    Als koempel dien je te werken. Dat zit in de natuur van de mensen hier en daarom werd trainer Huub Stevens hier ook op handen gedragen met zijn mijnwerkersmentaliteit (en als zoon van een ex-mijnwerker)

    Nonkel Nol (Hendriks) wierp zich samen met Theo Pickee op als suikeroom en met hun geld konden er leuke en veelbelovende spelers aangekocht worden. Hierdoor beleefde Roda zijn topjaren in de jaren ’80 en ’90 met 2 gewonnen en 2 verloren KNVB-bekerfinales een “net niet” (Roda werd 2de) kampioenschap in 94/95 en deelname aan Europees voetbal. Hoogtepunt daarin waren de wedstrijden tegen Anderlecht en AC Milaan. We waren er zo dichtbij om geschiedenis te schrijven, maar het mocht niet zijn.

    De eerste wedstrijden bezocht ik op (zeg nooit “in”) het legendarische Kaalheide. Een knus stadion, midden in de volkswijk Kerkrade-West. Ik stond altijd op de beruchte West-side en diende me opeens thuis te verantwoorden hoezo ik pontificaal op een foto over supportersrellen met MVV op de sportpagina stond…. Uiteraard diende Roda met z’n tijd mee te gaan en moest er een nieuw, modern stadion komen: Het Parkstad Limburg stadion. Vergrote capaciteit, aan de rand van de stad gelegen, dus makkelijk parkeren, geen staantribunes meer, verwarming en alle plaatsen zijn overdekt. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Dit had uiteraard ook invloed op de financiële gezondheid van de club en donkere wolken begonnen na de millenniumwisseling langzaam aan de horizon te verschijnen. Eindklasseringen in de subtop werden zeldzamer. Steeds vaker verscheen de naam Roda JC in het rechterrijtje van de Eredivisiestand.

    Curieus was de eindfase van het seizoen 2008/2009. Roda moest winnen om aan rechtstreekse degradatie te ontsnappen. De laatste competitiewedstrijd was uit naar Feyenoord. Een bloedstollende wedstrijd leverde een miraculeuze 2-3 overwinning op: Roda mocht naar de play offs. Na uiteindelijk 2 gelijke spelen tegen Cambuur moest er een beslissingswedstrijd gespeeld worden die tot overmaat van ramp in 2-2 eindigde. Dus strafschoppen. Door goeie reddingen van doelman Castro won Roda deze reeks en bleef behouden voor de Eredivisie.

    Idem dito spannend verliep de ontknoping van seizoen 2012/2013. Wederom nacompetitie met play-offs. De finale wedstrijd moesten we tegen Sparta. De uitwedstrijd was in 0-0 geëindigd en thuis moest er gewonnen worden. Sparta mocht niet scoren want uitdoelpunten tellen, bij gelijke stand, in dat geval dubbel. En een horrorscenario ontplooide zich: In de 23e minuut komt Sparta op voorsprong. 0-1; SHOCK! Het lukte maar niet om de gelijkmaker te scoren tot Marc Fledderus in de 73e minuut het doel treft. Nog 17 minuten maar om nog een doelpuntje te scoren. En terwijl iedereen al in degradatie berustte scoort Marc Fledderus wederom in de aller- allerlaatste minuut de verlossende 2-1.

    Nu is het echter over en gezien de huidige situatie heb ik er een hard hoofd in of Roda op korte termijn weer kan promoveren. Schön war die Zeit!

    Wijze grijze is weliswaar een vent, maar moet z’n emoties nu toch even z’n vrije loop laten gaan.
    BOEHOEHOEHOE, SNIK, SNIK, SNOTTER

    Mie hats bliet evver vuur ummer jeël sjwats.
    Adieë wah en maat ’t jód!




    En @MichelJ's NEC: succes in de nacompetitie
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  44. Onderstaande 8 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    amigo70 ( 4 mei 2014),Big30 ( 3 mei 2014),bosbeer ( 3 mei 2014),Carlitos ( 4 mei 2014),deket ( 5 mei 2014),molaar ( 3 mei 2014),Sjeufke ( 3 mei 2014),Wentelt Eefje ( 4 mei 2014)

  45. #74
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Ja echte Limburgers daar ga je dan geen enkele club meer op het hoogste niveau.

    Maar wel jullie eigen schuld om eruit te vliegen wat vele andere dan ook verdient vinden.
    Vorig jaar was het al bijna raak en nu is het zeker.

    Oorzaak : Waarom Brood eruit gooien terwijl het onder hem heus niet zo slecht ging maar te veel blessureleed mee maakte.
    Omdat er achter zijn rug al overleg was om hem te wippen ( Echt Limburgs ) bleek een zeer onervaren trainer dit niet te kunnen herstellen.
    Nee sorry maar J.D.Tomasson kon dit niet redden en onder hem ging het nog sneller bergafwaarts.

    Demouche mocht vaak invallen en dan werd het nog gevaarlijk maar als je hem pas in de 80e minuut in laat vallen dan vergeet het maar.
    Dit is ook een PSV probleem om laat en slecht te wisselen daarom verloren wij ook vaak van Roda maar dat was onder Brood.

    Omdat Limburgers het Ajax zo graag gunnen om kampioen te worden blijkt dat 020 jullie gewoon genaaid heeft om NEC een punt extra te geven.
    Neen Cilissen en Schone zijn ex. NEC dus ook zij vinden het wel oké.


    Nu Roda is gedegradeerd is Hupperts voor Ajax een stuk goedkoper om over te nemen.

    Ja wie het laatst lacht lacht het slimst en dat is Ajax.

    p.s. Ik heb zelf geen enkele band met Ajax integendeel zelfs !!

  46. Onderstaande 2 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    deket ( 5 mei 2014),Wijze grijze ( 3 mei 2014)

  47. #75
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    .
    Seen it, done it and want it again and again and again.

 

 
Pagina 3 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49.

Babylon 468*60   Freude 468*60