Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
    Last Online
    28 juli 2021 @ 21:43
    Discussies
    3
    Thanks
    23

Daumen hoch Tatjana, Wit Russische

Gisteren voor de eerste maal zwartharige Katjana ontmoet in Hennef.
    Is uiteraard normaal, want het meisje was hier nog maar voor haar 2e dag aan het werk. Ze kende hier nog geen meisjes vertelde ze me , maar dat ging nog wel komen. Was heel blij dat ze hier aanbeland was. Deze club , maar vooral deze club bezoekers hebben , van horen zeggen van haar - een goede naam. Kortom ze is tevreden , door hier aanbelandt te zijn.
    Reeds 4 jaar In Deutsland wonend , voordien in een club in Monchengladbach werkzaam. 85 % van de eisen van de bezoekers, aldaar waren -krank- vertelde ze me. (Wat voor bezoekers moeten dat daar geweest zijn ???).
    Respect toonden ze niet ter minst.
    Ze is 25 jaar , gehuwd , en woonachtig in een grote stad , toch wel een afstand verwijderd van Hennef. Zwart , halflang haar. Mooi figuur , mooie borsten (B-cup) , niet zo groot van postuur. Geen fotomodel , geen absolute schoonheid , natuurlijk uiterlijk. Geen fake , geen overdadige show / gedoe, wat timide (ze is nog nieuw hier) , wat onwennig.
    Typerend is o.a. toen ze in de avond wel haast bijna een uur naast een Italiaanse bezoeker zat - andere meisjes hingen op handen en voeten rond en tussen en op de andere Italiaanse bezoekers - zij niet verder kwam dat ze een hand op zijn arm legde.
    (Ik sloeg het gade , en dacht dat ze niet vrij was , maar niets was minder waar - schuchter een hand op zijn arm , verder was er nog geen contact tussen die 2)

Ze mee naar een achterhoek , achter het glas beneden in de kelder mee gevraagd (er waren geen andere plaatsen meer vrij beneden).
    Alras begon ze heel diep , heel nat te tongzoenen. (Is wel normaal , dacht dat alle meisjes dit wel doen , maar dit was echt nat zoenen)
    Ze komt erg lief over, is ook lief en zacht.
    Het normale ritueel, gelijk dat op de bank zich kan afspelen , voltrok zich.
    Maar nadat zij me wat gepijpt had , ik haar vervolgens wat op mijn knieen zittend haar een bef beurt gegeven (doe ik normaal niet in de zetels). Had voordien ondervonden dat ze al ferm nat geworden was van haar eigen. Leuk voorteken, dacht ik.
    Dus in de zetel aan het beffen , totdat ze vlug haar lijf begint naar boven te duwen , hoger, totdat ze gelijk een gespannen boog erbij gespannen hangt.
    Ze begint met haar benen te klepperen , werpt zich naar achteren totdat ze vervolgens met een totaal ander / vervreemd gelaat kompleet van de kaart er stil bij blijft liggen. Uitgeteld, Van de kaart gespeeld.
    Ik laat haar wat liggen, haar hoofd helemaal naar achteren geplooid, en geef haar wat zachte knuffels / zoenen.
    Ze komt terug bij, en ik vraag haar om naar de kamer te gaan.

Mocht ze nog eens likken. Rustig een vinger erbij, in haar gestoken.
    Duurde weer niet al te lang. Zelfde scene , Ze raakt echt van streek / lijkt vervolgens echt weg te zijn. Ze gebaarde me ook de 2e of 3e maal (ja, heb het verscheidene malen haar aangedaan) dat ze een halve minuut nodig had om terug bij te komen, en ik haar wat rust moest gunnen.

Heb in allerhande forums reeds allerhande berichten gelezen over klaarkomen bij prostituees , over dat dit nu al dan niet echt ""echt"" is / of wat gespeeld.
    Kan hier alleen maar bij vertellen dat dit echt ""echt"" leek.
    Nog nooit of te nimmer aldus meegemaakt. Nadine (verleden jaar in het Hof) kwam een beetje hier omtrent in de buurt .

Na een paar maal haar een likbeurt gegeven te hebben , gebood zij me nu dat ik haar moest neuken langs achteren (ze bedoelde doggy style - op zijn hondjes). Ik dacht wie heeft het hier voor te kiezen. Het kwam me over dat ik het was , die het moest van haar.
    En dacht nog : wie betaald wie .
    Neuken was leuk. Nog wat voor wat ik dacht "wat wilde" taferelen speelden zich af. Viel voordien toch meer op kalmere/rustige meisjes.
    Nu was het gewoon zo dat zij zich opnieuw zat klaar te rijden , gebruik makend van mij.
    Afgemaakt in haar mond. Gummi eraf , en zaadjes in haar mond , welke ze vervolgens op haar borsten liet af druppelen.

Prima allemaal. Katjana is geen klokkekijker.Heeft er nooit of te nimmer naar gekeken. Dit is ook Hof-standaard , en elders echt niet zo vaak te vinden.
    Toen ik haar meedeelde dat ze wel gemakkelijk en vlug kon klaarkomen , begon ze me verhalen te vertellen dat de "muschi" van geen belang is , maar dat het allemaal omtrent een knop in haar hoofd gaat.
    Zij moet vooreerst deze knop omdraaien. En wanneer de knop niet omgedraaid is , gaat het niet door voor haar.
    Natuurlijk heeft vriendelijkheid en respect er ook mee te maken.

Katjana heeft de ganse dag/avond alleen in de zetel gezeten. Wat stilletjes , in haar zelf gekeerd.
    (Buiten 1 kamerbezoek van precies 3 uur met een ijsbeer)- (wat moet die er 3 uur lang zowat mee gedaan hebben ?)
    Ze lijkt me toch wat onervaren/ beginneling . Wanneer ze zo een namiddag/avond lang gedurig aan op kamerbezoek gaat - gisteren niet het geval ; moet ze toch echt kompleet uitgeput 's avonds de club verlaten.
    Moe , maar misschien wel voldaan.
    Lijkt me geen dag lang , maanden aan een stuk, zo vol te houden voor haar zelf.
    Toen we van de kamer gingen was ze heel vochtig , of noem het gewoon nat , gans haar lijf. Vervolgens nog wat tongzoenen gekregen. En nu maar douchen.
    Prima belevenis. Tracht haar met vriendelijkheid / respect te behandelen. Waarschijnlijk krijg je er meer door terug dan wanneer dit niet het geval is.
    En zelf, toch benieuwd bij hoe velen , andere mede ijsberen ze deze knop in haar hoofd ook omdraaid .
    Bij het verlaten van de club ook nog een tongzoen van haar meegekregen.

Last Online
    Gisteren @ 08:39
    Discussies
    58
    Thanks
    1.492

Standaard Tatjana

Haarkleur/-lengte : zwart, halflang

Lengte dame : 160 cm

Postuur/Cupmaat : slank/B

Nationaliteit/Taal : Wit-Russisch/Duits en Engels

Leeftijd : 25 jaar

Tatoeages/Piercings : zijkant onderbeen

Service : uitmuntend, diep TZ, beffen, PZC, NMC en FT

Voordelen : alles wat een man zich indenken kan

Nadelen : geen, hopelijk blijft dit zo

Tijdsduur : 45 minuten

Prijs : 50,00 euro

Extra’s bij het bezoek :

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.492

Standaard Tatjana

Nadat Krimson zich omgekleed en gedoucht had, snel een blik in de woonkamer geworpen, en naar de kelderverdieping getogen met de bedoeling zijn nummer één van het boodschappenlijstje in te lijven; bleek dat deze net voor zijn neus door een Oosterbuur weggekaapt werd.

Voor het overige een vrij stille bedoening omstreeks 13.10 uur, waarbij één meisje wezenloos voor zich uit zat te staren; zou dit Tatjana zijn, de beschrijving klopte alleszins. Aldus ook bij haar aangeklopt, en effectief, zijn speurzin had Krimson niet in de steek gelaten. Na de eerste kennismaking onstpon zich al snel een onderhoudend gesprekje waarna een luxe-uitvoering van de standaard Hof-begroeting werd opgevoerd. Deze was zelfs van die aard dat het deze keer Krimson was die erop aandrong de werkzaamheden op een meer beschutte plek verder te zetten.

Betreffende het langer-dan-voorziene-kamerbezoek kan Krimson enkel maar verwijzen naar de ervaringen van collega-ijsbeer Lanciared hiervoor : het verkrampte gezicht, het klepperen van de dijen en het druipnatte verhaal, het omdraaien van de bewuste knop, niets ervan is enigszins overdreven. Het was zelfs zo erg dat mevrouwtje het nodig vond om haar honingpotje in de helft van de sessie te gaan verfrissen; die meid heeft werkelijk een onverzadigbaar grotje, zij geeft aan de gekende Hof-zorging een extra dimensie. Voor Krimson wordt ze met superster op nummer één van de Hof-hiërarchie gekatapulteerd … enkel woorden schieten tekort.

In de loop van de avond nog regelmatig een praatje gemaakt; blijkt dat dit Russinnetje over bijzonder veel Westerse zaken, zoals onder andere Belgische pralines, kan meepraten, en daar bovendien met de nodige humor mee omgaat. Het was dan ook de bedoeling van Krimson om later op de avond zijn laatste zaadjes in haar mondje te druppelen, maar een andere topattractie kwam daar (figuurlijk) een stokje voor steken.

Wie deze dame met het nodige respect en liefkozingen behandelt, krijgt daar zodanig veel voor terug, dat hij niet meer beseft waar het eigenlijk allemaal om draait. Stiekem hoopt Krimson dat zij zich snel in het geheel zal integreren, en dat hij zich nog langere tijd op dezelfde service zal kunnen verheugen. :thefinger

Krimson, die altijd tegen alle dames lief is
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 juli 2007 om 10:59

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.492

Standaard Tatjana

Tatjana zat zoals gewoonlijk, rustig voor zich uitstarend, op de zetel in de kelder. Krimson nam naast haar plaats om een praatje te slaan. Mede door de tussenkomst van Jessie, besliste Krimson snel een vrije kamer op te zoeken. De pijpkunst van Tatjana was zoals voorheen weer uitmuntend. Zij voelt Krimson zo goed aan dat woorden overbodig zijn. Zeker voor herhaling vatbaar.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 26 juli 2007 om 10:59

Last Online
    Discussies
    58
    Thanks
    1.492

Standaard Tatjana

Gelijk na betreden van het Hof afspraak met Tatjana gemaakt, om na het douchen onmiddellijk de voorbereiding op de bank te ondergaan.
    Weeral een topuurtje met deze vrouw beleefd, doch later op de avond moeten vaststellen dat kleine meisjes ook groot worden en zich na verloop van tijd professioneler beginnen te gedragen.

:wink:
    Laatst gewijzigd door Willem2; 23 juli 2007 om 02:31

Last Online
    12 maart 2022 @ 22:09
    Discussies
    96
    Thanks
    1.466

Standaard

T. heeft naar verluidt (collega Youppie) de tent verlaten...
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten