Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17
  1. #1
    Geregistreerd
    17 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:51
    Berichten
    339
    Discussies
    10
    Thanks
    540
    Thanked
    290 in 113 posts

    Standaard 's Nachts geen prostitutie in Amsterdam

    AMSTERDAM -
    Prostituees achter de ramen of in het bordeel moeten in het holst van de nacht hun werkzaamheden staken. Amsterdamse hoeren en pooiers worden verplicht om tussen 4.00 uur en 9.00 uur ’s ochtends de gordijntjes gesloten te houden............

    http://www.telegraaf.nl/binnenland/2...titutie__.html

  2. #2
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 18:31
    Berichten
    6.936
    Discussies
    1879
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    Heb bij de link ook de begintekst toegevoegd.
    Maar er staat nog meer in dat kleine stukje :
    Ook de minimumleeftijd van sekswerkers gaat verplicht omhoog van 18 naar 21 jaar
    en een
    Bedrijfsplan : Nieuwe prostituees moeten met hun exploitanten een ‘bedrijfsplan’ opstellen met daarin afspraken over de werktijden, het salaris en de taalvaardigheid. Raamexploitanten worden verantwoordelijk gemaakt voor het tegengaan van misstanden, in het bedrijfsplan moet staan hoe zij de rechten van hun prostituees gaan beschermen.

  3. #3
    Geregistreerd
    17 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:51
    Berichten
    339
    Discussies
    10
    Thanks
    540
    Thanked
    290 in 113 posts

    Standaard

    Je bent, bij wet, volwassen op je 18de ... toch?

    Kan, vanuit perspectief Europese regelgeving, een verhoging van de minimum leeftijd überhaupt wel?

  4. #4
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Verhogen van de minimumleeftijd is wel wat voor te zeggen. Hoe ouder ik word, hoe meer ik de wat mature service van de dames in de leeftijdsgroep 25-35 op prijs weet te stellen. En ik denk dat inderdaad meisjes van 21+ misschien wat weerbaarder zijn tegen pooiers en ander schorem.

  5. #5
    Geregistreerd
    17 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:51
    Berichten
    339
    Discussies
    10
    Thanks
    540
    Thanked
    290 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door felrops Bekijk bericht
    Verhogen van de minimumleeftijd is wel wat voor te zeggen. Hoe ouder ik word, hoe meer ik de wat mature service van de dames in de leeftijdsgroep 25-35 op prijs weet te stellen. En ik denk dat inderdaad meisjes van 21+ misschien wat weerbaarder zijn tegen pooiers en ander schorem.
    Helemaal eens. De vraag is echter dat, middels wet, men heeft gesteld dat je vanaf 18 weerbaar genoeg bent om je eigen boontjes te doppen. Of dit de juiste leeftijd is is een andere discussie.

    Kan men, als je al (bij wet) volwassen bent, een hogere ondergrens aangeven. En zoja, waarom dan 21 ... en niet bijvoorbeeld ... 50+ ? Is men nog veeeeeel weerbaarder ;-)

  6. #6
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 06:50
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    wassen neus....gaan ze allemaal de illegaliteit in.....linkse propaganda die gestoeld is op een stuk ontkenning en verdoezeling ...
    Een uurtje is ook maar een uur...

  7. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Znipper (26 februari 2013)

  8. #7
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Als het gaat om een club in Duitsland die langer open wil blijven schreeuwen we het liefst hier moord en brand dat zo iets gebeurt.

    In dit geval waar het A'dam betreft zeg ik goede zaak voor de dames, ben het er helemaal mee eens, ook dat de minimum leeftijd naar 21 jaar gaat want iemand mag dan op 18 jaar volwassen zijn dat is iets van een totaal andere orde dan al op zo jonge leeftijd een verantwoorde keuze kunnen maken voor dit niet alledaagse vak.

    IK ga volledig accoord al betwijfel ik of het een effectief middel zal zijn tegen gedwongen prostitutie. Wat mij betreft een goed voorbeeld en dit zou voor heel NL verplicht moeten worden gesteld. Behalve de trein naar Eindhoven of Enschede komt er dus toch zo af en toe wel eens iets goeds uit ZO en omstreken!

    Nog beter zou zijn om Raam prostitutie bv. alleen van 18u tot 02u toe te staan. Van 05-09u sluiten dat zijn maar 5 uurtjes, te weinig eigenlijk.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  9. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (26 februari 2013)

  10. #8
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Brabantse nachten zijn lang, Amsterdamse nachten zijn kort (van 0400 uur tot 0900 uur dus).
    Is natuurlijk een wassen neus, nu al kom je tussen 4 en 9 nog nauwelijks temeiers tegen, zeker op de Wallen. Rond het Singel zit er om die tijd nog wel wat maar ook niet veel.

    Verhoging mimumleeftijd is prima zaak wat mij betreft, mag ook wel naar 23 of 25 mij betreft. Als je boven de 40 bent en je geilt op meiden jonger dan 21 moet je je na laten kijken.

  11. #9
    Geregistreerd
    17 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:51
    Berichten
    339
    Discussies
    10
    Thanks
    540
    Thanked
    290 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T&A Addict Bekijk bericht
    Verhoging mimumleeftijd is prima zaak wat mij betreft, mag ook wel naar 23 of 25 mij betreft. Als je boven de 40 bent en je geilt op meiden jonger dan 21 moet je je na laten kijken.
    Ik vind eigenlijk dat alles groter dan 4 jaar verschil t.o.v. je eigen leeftijd al kandidaat gedwongen opname is.

  12. #10
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Znipper Bekijk bericht
    Kan men, als je al (bij wet) volwassen bent, een hogere ondergrens aangeven. En zoja, waarom dan 21 ... en niet bijvoorbeeld ... 50+ ? Is men nog veeeeeel weerbaarder ;-)
    Denk dat het qua wetgeving geen probleem oplevert. Om een rijbewijs D te kunnen bekomen moet je ook 21j zijn.
    Nu gelukkig mag ik dus op alles rijden
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  13. #11
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Znipper Bekijk bericht
    Ik vind eigenlijk dat alles groter dan 4 jaar verschil t.o.v. je eigen leeftijd al kandidaat gedwongen opname is.
    Wie, de dame of de beer en bedoel je een positief of negatief verschil .

    Maar je hebt wel een punt of je moet een MILF liefhebber zijn en vallen op oudere dames, maar om daar in een club voor te betalen gaat inderdaad wel wat ver.
    Maar om dan meteen voor gedwongen opname te pleiten gaat ook wel wat ver vind ik .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #12
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard

    Ik vind ook dat ze op zondag niet mogen werken, behalve op koopzondagen natuurlijk.

  15. #13
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 23:59
    Berichten
    11.064
    Discussies
    223
    Thanks
    13.005
    Thanked
    17.411 in 6.123 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door T&A Addict Bekijk bericht
    Verhoging mimumleeftijd is prima zaak wat mij betreft, mag ook wel naar 23 of 25 mij betreft. Als je boven de 40 bent en je geilt op meiden jonger dan 21 moet je je na laten kijken.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pistol Pete Bekijk bericht
    moest ik eerst opgewarmd door een kamergang met een 18-jarige lolita Erika?

    de sexy lolita Erika trof ik volledig onverwacht in Samya. [ . . . ] zeer gepassioneerd TZ en Pzc (met FT). 18 jaartjes jong maar meer dan genoeg ervaring
    Nu maar hopen dat PP de kaap van de 40 nog niet gerond heeft. Trouwens, misschien moeten meiden van 18 die geilen op kerels van boven de 40 zich na laten kijken. Sterker, misschien moeten kerels die hoeren bezoeken zich na laten kijken!

  16. #14
    Geregistreerd
    17 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 07:51
    Berichten
    339
    Discussies
    10
    Thanks
    540
    Thanked
    290 in 113 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    want iemand mag dan op 18 jaar volwassen zijn dat is iets van een totaal andere orde dan al op zo jonge leeftijd een verantwoorde keuze kunnen maken voor dit niet alledaagse vak.
    Er zijn wel meer vakken niet alledaags.

    Ik hoef maar te denken aan hoe de overheid 18 jarigen rekruteert om ze vervolgens de opdracht te geven om ergens in Afghanistan iemand zijn kop eraf te schieten.

    De geestelijke impact op iemand om een medemens te doden of gedood worden vind ik toch van een veel heftigere orde. Kortom, wat mij betreft is de wetgever nogal hypocriet in deze.

  17. Onderstaande leden hebben Znipper bedankt voor deze bijdrage:

    Picasso 1 (27 februari 2013)

  18. #15
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 03:40
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.326 in 4.535 posts

    Standaard 19

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Znipper Bekijk bericht
    Er zijn wel meer vakken niet alledaags.

    Ik hoef maar te denken aan hoe de overheid 18 jarigen rekruteert om ze vervolgens de opdracht te geven om ergens in Afghanistan iemand zijn kop eraf te schieten.

    De geestelijke impact op iemand om een medemens te doden of gedood worden vind ik toch van een veel heftigere orde. Kortom, wat mij betreft is de wetgever nogal hypocriet in deze.

    Laatst gewijzigd door Picasso 1; 27 februari 2013 om 15:03

  19. #16
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Znipper Bekijk bericht
    Er zijn wel meer vakken niet alledaags.

    Ik hoef maar te denken aan hoe de overheid 18 jarigen rekruteert om ze vervolgens de opdracht te geven om ergens in Afghanistan iemand zijn kop eraf te schieten.

    De geestelijke impact op iemand om een medemens te doden of gedood worden vind ik toch van een veel heftigere orde. Kortom, wat mij betreft is de wetgever nogal hypocriet in deze.
    Verschil is wel dat je voordat je het leger in gaat door een uitgebreide medische en geestelijke keuring heen moet. En als je dient in oorlogsgebied wordt je voor, tijdens en geruime tijd na de uitzending naar dat gebied nauwgezet begeleid.

  20. #17
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Prostituees in Amsterdam mogen van de gemeente toch de hele nacht blijven doorwerken.
    http://www.at5.nl/artikelen/104019/g...tuees-tegemoet

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:38.

  FKK Artemis 468*60