Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Unglücklich Ierland, Dublin Club Lapello

    Gustomass placht in zijn dagelijkse leven, lees overdag leven, zijn klanten te behoeden voor bedrijfsblindheid.
    Tevens heeft hij onlangs een leesbril moeten aanschaffen om de kleine lettertjes te kunnen lezen.

    Gisteravond was het de gelegenheid voor Gustomass om te voorkomen dat ie zelf ten prooi zou vallen aan bedrijfsblindheid. Altijd maar naar Golden Time afreizen en geen aandacht meer voor al die alternatieve mogelijkheden van Spass haben , nee dat is niet goed.
    Gisteravond door ene Ryan through the Air in Dublin gedropt.
    Na heerlijk geéten te hebben in een Thais restaurant(Tja , mijn favoriete Spaanse reastaurant was gesloten op maandag) op zoek naar wat vertier.
    Omdat het week-end door het GT gebeuren toch een zware aanslag had gepleegd op zijn gesteldheid nog maar eens afgezakt naar een rustige plek op een sofa in Club Lapello, aan de rand van het Temple Bar rayon.
    Toch nog eens kijken en ervaren hoe er nu de vlag bij stond. Onderweg al een kortingskaartje in de hand gedrukt gekregen(is onmogelijk om daar aan te ontkomen) dus nu maar 10 ipv nromale 15 euro hoeven betalen. Zelfde kassiere als in voorjaar.
    Een mooi meisje was bezig met een dansje aan de paal. Tja in dit preutse Dublin mag dat nog wel itt in ons vrije, vooruitstrevende, wereldse Amsterdam.
    Er zat een hele rij dames op mij en op iedere niets vermoedend binnenstappende bezoeker trouwens.
    Ben daar maar niet tussen gaan zitten... Er was nog plaatsje vrij waar een Thaise dame me naar toe dirigeerde, bij het danspodium.
    Amper te tijd om mijn jas uit te doen, vroeg een vriendelijke dame of ze bij me mocht komen zitten terwijl ze zich heerlijk neervlijde zonder ik antwoord had kunnen geven. Handje uitgestoken onder steund met de mooie woorden Hello I am Anita, what is your name. Zij was uit Hongarije... ze heten toch niet allemaal Anita in Hongarije dacht ik evem maar toen even later de derde dame bij me kwam zitten en zich voorstelde als...sjonge ben naam al vergeten, wist ik dat er meer namen waren.
    Anita praatte best aardig maar je kon aan haar zien en aan haar horen dat ze ook geenszins van plan was om het te houden bij met me te praten.
    Would you like to have a dance with me?? Uuuhh can you explain the sytem please. Nou heren, voor u verder leest, ga er even stevig bij zitten zou ik zeggen. Ik heb niet die kans gehad en ging vrijwel onderuit tijdens de uitleg van Anita, maar ik hield me goed.
    Look at this ;one hour dance including bottle of good wine is 600 Euro. Ja Euro's, geen Forinten!!. ( 10 euri per minuut!!!!) Wilde ik maar een half uur koste 300 uur, maar,..... met fles wijn. Een kwartier kwam neer op ik dacht 90 euro en een song was maar 30 euro.
    Nadat ik was bijgekomen, probeerde ik te vragen of aanraken ook mogelijk was. Nou, zei ze; I will touch you all over your body, you will like it.
    But uuhh..what about me.. Nee, ik moest mijn handen zo houden en het mooie meisje deed het me even voor...Gewoon handen op de bank houden..
    Ik wist dat ik dat niet zou kunnen ,maar zo als ik het haar zag voordoen ging me alle twijfel voorbij.
    Zeker weten dat na 2 minuten deze jongen weer door zo'n uitsmijter op zijn vingers getikt zou worden, want hoe kan je nu je handen afhouden van zo'n mooi meisje. Dat is toch een blamage voor haar.
    Nee, dat werd niks.

    Tweede dame had geen succes met man links van haar en gooide het over de rechter boeg, waarbij Gustomass volop in haar vizier zat. Even kennis gemaakt, een wonderschone blonde(helemaal niet mijn voorkeur) maar heel erg mooie dame uit Slowakye. Of ik daar ooit geweest gewas. Moest tot mijn spijt toegeven dat dat er nog niet van was gekomen., Eerst in Ijsland deze zomer een blonde Slowaakse die meelift met me en nu weer hier in de club.
    Toch geprobeerd haar vriendelijk duidelijk te maken dat deze prijzen niet normaal zijn. Maar, je bent nu niet in Duitsland, je bent nu hier in Dublin!! Had ze helemaal gelijk in.
    Toen kwam derde dame, weer eentje uit Hongarije. Zijn jullie met een hele bus hier neergestreken probeerde ik nog, maar zij viel gelijk binnen, ik voel me slecht, morgen naar huis en vandaag nog niks verdiend.
    Heb je het nieuws gezien, voor ik nee kon antwoorden was deze rap van tong gesneden Hongaarse me al aan het duidelijk maken dat de TV alles schromelijk overdrijft. Weet ik meisje, ik was in Hongarije en het was er geweldig.
    Een hele vlotte babbel en ze liet zich zelfs welgevallen dat ik haar een beetje aanraakte op de benen.
    Lekker gepraat en al pratende groeid in feite mijn medelijden met haar speciaal maar in het algemeen met deze dames.
    Ze was al 7 jaar in het vak, maar wilde gaan stoppen. Was toch wel brainkilling . Tokyo was haar beste bevallen, the carriben was ze ook wel gek op , lekker warm niet waar.
    Ben je al eens in Reykjavik geweest, heeft ook een club waar meisjes van de "agency "worden gedropt, ..?? Nee, it is far too cold over there and the weather will depress me far too much.
    Klopt, verder als de club en het hotel komen deze meisjes meestal niet, een enkele uitzondering daargelaten.

    Ja, medelijden is wat bij me blijven hangen en wat ik mee heb genomen in het weggaan uit deze club.
    OK, ze hoeven ieder maar één klant van 600 euro aan de haak te slaan, en ze hebben goed verdiend., Dat daar minimaal 300 if not much more naar die gladde heren van de club gaat probeer ik maar uit mijn hoofd te zetten.
    Als ik soortgeloijke club in Reykjavik zie en keer op keer zie dat veel dames op hele avond niet één lapdance bezoek hebben, nou dan kan Gustomass uittellen hoe lucratief het is voor deze lieftallige lapdancers.

    Dan toch maar gauw terug naar de gezelligheid en meer menselijkheid in onze Duitse Saunaclubs. Na zo'n Lapello bezoek wordt je eens te meer gesteund in je ervaring hoe fijn het wel niet is , telkens weer in Golden Time.

    dames Muchos gracias por todo.
    Hasta Luego.

    Gustomass.

  2. #2
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 22:38
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.797
    Discussies
    91
    Thanks
    130
    Thanked
    375 in 77 posts

    Daumen hoch Argentijnse verrassing in Clup Lapello....

    "Onlangs" zoals dat zo mooi heet, weer eens binnengestapt in deze club.
    Was blijkbaar al weer 3 jaartjes geleden.
    Overdag bij een rondje plaatjes schieten in het centrum van Dublin, had ik een groot reclamezeil in the picture.
    Op maandag en dinsdag had je voor 35 euri de entree, een drankje naar keuze en een dame naar keuze voor een lapdance...
    Goed wetend wat een en ander daarbinnen in zou houden, toch gedreven door een portie nieuwsgierigheid erbinnen gestapt. Had die avond al enkele bars bezocht, enkel Guiness achter de kiezen en een amusant optreden van een gitaarduo in The Temple Bar. Buiten op straat was het de hele avond al druk met een 6 tal dames, zeer jong en leuk uitziend overigens, die reclame maakten voor Club Lapello...
    De sfeer zat er bij Gusto goed in, de hele middag en avond al. Hij had geeten in Thai Orchid, maar daar was The Weeping Tiger toch iets minder als wat ie gewend was. Het geheel was er minder. Totdat er een groep buitenlanders binnenkwam met een soort host, vrouwelijk die zó de zus van Isabella uit Villa Marisol had kunnen zijn...Heb niet nagevraagd of ze misschien...héél misschien...Was best leuk en Gusto's gedachten kwamen weer uit in een oase van leuke herinneringen in Marisol...maar ok...
    Nadat ik een portier , wat nors kijkend en zeker niet uitnodigend was gepasseerd, geraakte Gusto bij de entree. Kreeg in ruil voor mijn 35 euri een 3tal bonnen, entree kaartje, voor het geval ik zou vertrekken en later die dag weer retour zou komen, een voucher voor een drankje en een voucher voor een heuse lapdance!!!!.
    Heb me genesteld op een langere bank, waarop al 3 dames gezeten waren.
    Een beetje shy een beetje rondgekeken. Langzaam, een beetje voorzichtig kwam één dame wat nader tot me geschoven en we raakten in een gesprekje... dame, naam kwijt kwam uit Hongarije... Nou, dat hoorde Gusto graag. even gebabbeld maar het liep niet zo vlot. Niet in de laatste plaats omdat ze al snel vroeg of ik een voucher voor lapdance had en of we die dan maar gelijk zouden gaan benutten...nee, zo snel wilde Gusto zijn keuze niet maken. Intussen maakt een leuke blonde dame een mooie dance on stage aan de paal.. Vroeg nog aan mijn Hongaarse attendant of zij ook danste , maar zou later pas zijn... nadat ze goed van me had begrepen dat ik nog niet met haar mee zou gaan, zag ze plotseling een andere gast wenken, waarna ze naar hem toesnelde...dat kwam mij goed uit...

    Intussen een grote Brandy besteld die voor 9,50 euro op de prijslijst stond. Was beetje Brandy en veel ijs...maar ok.
    Plotseling komt er een vlotte dame op me af en stelde zich al meteen voor..."Hi, I am Mariane....what is your name??"
    Het ijs , voor zover daar al sprake van was geweest was snel gebroken. Ze zetelde zich naast mij en graaide eens wild door haar wilde bos haren met haar handen. "So where are you from...Holland???"That's cute, I am from Argentina, then we are family..." uuuhhh "...yes, you know, Maxima, do you...oh yes ofcourse,.... wie denkt er nou aan Maxima als hij in een stripclub zit te genieten...???
    Mariane had een vlotte babbel. Dame was niet dom en wist een gezellig gesprek instand te houden, waarbij ze wel zelf héél veel aan het woord was. Niet erg, Gusto genoot van haar frisse blik, van haar vlotte babbel, van dat ze haar haren opzij gooide en zo verder...
    Na 10 minuten had ze echt héél veel zin om met mij een lapdance te gaan doen...Nou, nu was het moeilijk..de sfeer was perfect,maar Gusto wilde toch nog even uitstellen...dát deze dame het zou worden stond intussen al vast.Het was een brok energie, niet de mooiste dame van de club, maar ze hád wat...
    Even ging ze nog even wat anders doen, nadat Gusto had aangegeven dat ie nog even respijt wilde....geen probleem," I will be back..." ."And I know where to find you, "bracht ik stoer in....
    Intussen zaten de Hongaarse dames op een bankje tegenover mij. Ze waren mooi, maar weinig actie. Mijn eerste Hongaarse kwam nog even bij me zitten, of ik nu wél met haar wilde gaan dansen...Nee, nog niet.
    "Maar anders heb je hier toch niks, wil je dan alleen hier zitten, wat wil je nou??". Nu kwamen de typische Hongaarse trekjes stillaan maar overduidelijk naar boven..Het hebberige, het wat opdringerige begon de boventoon te voeren...
    Kreeg amper de gelegenheid om rustig de show on stage te bekijken en te genieten...
    Mijn gedrag was haar nu wel duidelijk en ze ging weer weg.
    Niet veel alter komt "mijn" Mariane op me afgelopen met een beetje een toegestoken hand en vroeg of ik al klaar was voor een lapdance met haar. "Ready when you are" zei ik stoer en we liepen al richting de trappen.
    Haar de voucher gegeven, die ze terloops afgaf aan de theke, toen we de trappen op gingen... "You are going to enjoy some argentinien beef, Gusto, this you will enjoy"" "you bet I will baby, I will enjoy"
    Eenmaal boven was een vrij goed verlichte ruimte, een bar erin, een aantal sofa''s erin en veel spiegels.
    Ok, we take this one . You sit down, ze zette me neer en plaatste mijn handen links en rechts naast me... "You keep your hands here, then I will give you my show..."
    Je gehoorzaamt gewoon, en ik liet mijn handen waar ze ze had neergeplant. Had niet eens eraan gedacht mijn mobiel en mijn wallet uit mijn broekzakken te halen. Iets wat bij een lapdance gemakkelijk wat onhandig in de weg kan zitten... Ze kleedde zich leuk uit, een tikje erotisch en ook een tikje verlegen spelend, een beetje shy...deze dame had er plezier in.... er was een warme en mooie klick, een mooie match en in die grond ontkiemt zo een dans heel mooi.
    Ze hield haar slipje aan, haar BH was intussen wel uit. Nu begon ze met de lapdance, lekker dicht bij je, lekker schuivend over je heen, flink drukkend en dan weer heel losjes....kreeg de neiging om haar te strelen, maar deed het niet. Wist dat dat niet toegestaan was, op straffe van directe verwijdering uit het etablissement... fluisterde in haar oor dat ze lekker rook en dat het een heerlijk ritje was...Oooh, Do I like Argentinan beef??!!! ze reageerde mooi en werd nog actiever.... kwam af en toe echt op mijn slip zitten en begon lekker te rijden, op en neer, op en neer...
    Nu weer ging ze dwars languit over me heen , ook weer op en neer. Nu streelde ik haar wat over haar benen...."Please do not do this, it is strictly forbidden!!!!"zei ze me zachtjes maar wel indringend....
    Valt ook niet mee om je bij zo een fijne ervaring met je handen van haar af te blijven. In een saunaclub was je al lang enkele stappen verder geweest...
    Blijkbaar begon het einde van het nummer in zicht te komen, Voorzichtig polste ze mijn interesse om langer te blijven, om 15 min of een half uur te nemen. In de VIP room was ook mogelijk, zijn we lekker alleen en kan ik net even verder met je gaan..."You will like it, Gusto.." verzekerde ze me.....
    Een song erbij was 30 en 2 songs was dacht ik 60 euro erbij...
    Nee, Gusto's besluit stond vast en daarom vond ie het niet gepast naar de exacte kosten van een en ander te informeren...

    Na vriendelijk bedankt te hebben kleedde Mariane zich weer aan...
    Ze bleef heel vriendelijk en liet niks merken van teleurstelling of norsheid whatsoever...Heb haar nog een tientje in haar handen gedrukt en daar was ze oprecht blij mee. "is that for me???, Oh thanks en met enkele zoenen hebben we de kleine party afgesloten.
    Ben nog naar beneden gegaan en heb mijn Brandy opgedronken. De Hongaarse dames zaten er nog steeds, die van mij kwam nog even bij me of het nu wel ging..."I just have had a lapdance..." bracht ik in op haar vraag.."Yes I know, but not with me!!" ook hieruit blijkt een beetje de Hongaarse mentaliteit.
    Later komt Mariane nog even voorbij gelopen en vroeg "Are you ready for a second dance??' nee, heb haar bedankt and haar alle goeds gewensd. Dat ze mag bereiken wat ze wil in het leven. Nu was het tijd om te gaan en met een heel warm gevoel ben ik deze keer de club buiten gestapt.
    Het was heel leuk geweest en mooi om weer eens mee te maken.
    DE kosten zijn uiteraard verschrikkelijk hoog...
    Voor deze 35 plus 10 fooi heb je in een Duiste saunaclub een half uur goede sex...
    Je kan en mag het niet vergelijken...De dame zal je meteen zeggen;; " yes ok, you may be right, but NOW you are here in Dublin and this is the price here!!!" .

    Als je dit meemaakt ga je , voor zover je dat al niet deed, ga je het aan ons gebodene in onze saunclubs nog meer waarderen.
    Want laten we ons goed realiseren, wat we daar krijgen voor ons geld is eigenlijk gewoon heel erg goed.


    Tot zover,


    Gustomass.
    zo ge ut makt, zo hedde ge ut.

    need to get her before we can be together...

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31.