Bekijk resultaten enquête: Normale kelding in een Saunaclub

Aantal stemmers
48. Je mag niet stemmen in deze enquête
  • Nee, gewoon verbieden

    46 95,83%
  • Ja hoor, geen probleem!

    0 0%
  • Is ok maar dan moet het voor alle gasten gelden.

    2 4,17%
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 29
  1. #1
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sirgreg Bekijk bericht
    Es werden neben den üblichen Saunagästen, welche Bademäntel oder Handtücher tragen, auch Gäste in normaler Strassenbekleidung hereingelassen. In diesem Nebeneinander fühlt man sich doch oft sehr unwohl. Da das Dolce Vita eindeutig ein Saunaclub ist, finde ich, dass man Bademäntel bzw. Handtücher zur Pflicht machen sollte! So ein "Mischkonzept" kenne ich in keinem anderen deutschen Club!
    Gab's auch in der Villa Leuth in Nettetal-Leuth, so um das Jahr 2000 herum. :wink: Ist dann abgebrannt (worden)...
    Laatst gewijzigd door Big30; 24 februari 2013 om 18:52
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:57
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Copy uit DV topic.

    -> In je normale kloffie een een Saunaclub rondlopen zou dat verboden moeten worden?

    Wat mij betreft een No-Go, zelfs niet toestaan dat je in je gewone kloffie de club inloopt om van bepaalde dames en/of beren afscheid te nemen.

    De Hessendress (handdoek) is OK maar niet in een club waar men badjassen draagt en men een handdoek gaat dragen om te laten zien hoe vaak men een sportschool bezoekt. Een aantal clubs ziet mijns inziens hier terecht op toe en verzoekt alle gasten een badjas te dragen.
    Uitzondering is natuurlijk de zomer bij warme temperaturen, dan mag een handddoek geen probleem zijn.
    Laatst gewijzigd door Big30; 24 februari 2013 om 19:20
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (26 februari 2013)

  4. #3
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    22 april 2024 @ 16:02
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Was mij 's avonds in DV ook opgevallen... toch had ik het idee dat die gasten meer voor clown liepen dan de clowns die in cranavaltuniek bleven rondlopen. Er was ook een dame die in straatkleding binnenkwam om wijn te drinken.

  5. #4
    Geregistreerd
    3 november 2012
    Last Online
    15 september 2017 @ 07:17
    Berichten
    716
    Discussies
    93
    Thanks
    240
    Thanked
    1.497 in 754 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Toulouse-Lautrec Bekijk bericht
    Maar toch een kanttekening:

    De laatste 2 keer werden later op de avond kerels toegelaten, die zich kennelijk niet behoefde om te kleden en die zich gewoon in burgerkleding tussen de beren en meiden mengden. Dat vond ik zéér storend.
    Uit mijn recensie van Dolce Vita op 05-12-2012

  6. #5
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Ik herinner me dat ze dat ook toegelaten hebben in het gekwelde Queenie's. Dat werd toen wel opgelegd door de politie. Wetten in België zijn nu eenmaal niet zo soepel.

    De dames waren niet zo opgezet met die bezoekers in straatkleding. Die weigerden ook veelal om vooraf te douchen. Dat volk kan m.i. beter geweerd worden. Er zijn genoeg "bars" waar zij terecht kunnen.
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  7. #6
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Copy uit DV topic.

    -> In je normale kloffie een een Saunaclub rondlopen zou dat verboden moeten worden?
    Mee eens.
    Vaak zitten dan vaak een klein groepje die "loel kapoet" en maar gaan omkleden maar wel nog aan de toog blijven hangen bier tanken ruim voor sluitingstijd dames bezet houden.
    Voor de rest verplicht omkleden en voor de Südländers of ander schaam-meneren moeten ze de BjornBorg ook verbieden.
    Het is of handdoek/badjas met niets eronder of geen dagje club.

    Wat mij betreft een No-Go, zelfs niet toestaan dat je in je gewone kloffie de club inloopt om van bepaalde dames en/of beren afscheid te nemen.
    Nou even vluchtig afscheid nemen mag toch wel zeker als je ergens al vaker komt en de meiden en het personeel kent, niets mis mee.

    De Hessendress (handdoek) is OK maar niet in een club waar men badjassen draagt en men een handdoek gaat dragen om te laten zien hoe vaak men een sportschool bezoekt. Een aantal clubs ziet mijns inziens hier terecht op toe en verzoekt alle gasten een badjas te dragen.
    Uitzondering is natuurlijk de zomer bij warme temperaturen, dan mag een handdoek geen probleem zijn.
    Geen ervaring mee.
    Een badjas zou ik ook niet zo snel dragen.
    Ik draag alleen een badjas als ik ziek ben en over 40 jaar op de zondag ochtend bij het ontbijt.

    Als de ander niet graag ziet dat die ene naar de sportschool gaat moet de ander mischien wat bezoekjes snackbar laten schieten en zich niet zo druk maken.
    Nee als het gewoon een handdoek is van het huis dan moet het toch geen probleem zijn.
    Wel kom ik snuiters tegen die hun saunakilt meenemen naar de club, misschien als kloppend alibi voor moeders de vrouw maar toch.
    Ga je naar de club dan neem je niets mee van thuis en gebruik je alles wat de club je geeft.

    Het moment van sluitingstijd het omkleden en nog even een afzakker halen vind ik altijd een mooi moment.
    Je ziet al die vuillakken in hun strak gestreken blousjes en leren schoentjes terwijl ze net nog het licht voor de ogen neukte

  8. Onderstaande leden hebben Nibor76 bedankt voor deze bijdrage:

    anali (26 februari 2013)

  9. #7
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    22 april 2024 @ 16:02
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.687
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Ik vind mijn eigen badslippers toch een stuk relaxter dan die meuk in de meeste clubs.

  10. Onderstaande 3 leden hebben vrije jongen bedankt voor deze bijdrage:

    Bezitos (25 februari 2013),Bluebear (25 februari 2013),Boy69 (25 februari 2013)

  11. #8
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    20 april 2024 @ 22:38
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Ben er ook voor om straatkleding te verbieden, buiten dat het onhygiënisch is in zo'n omgeving is het imho ook storend omdat het zo afwijkt van de rest.

    Boxer onder je handdoek/badjas vind ik zelf prima, ik doe het zelf ook omdat het zoveel fijner zit dan wanneer het zaakje los rondbungelt, zie ook niet waarom andere beren daar problemen mee zouden hebben (tenzij het een homo is die graag naar piemels van andere kerels kijkt natuurlijk :D).

  12. Onderstaande 2 leden hebben krukar bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (25 februari 2013),nummer 43 (25 februari 2013)

  13. #9
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Boxers horen imo ook niet onder de badjas. Zijn vaak de bierdrinkende jongere beren.

  14. Onderstaande 3 leden hebben KevinK bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (25 februari 2013),egon, Dr. Rammler (26 februari 2013),Toulouse-Lautrec (25 februari 2013)

  15. #10
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    27 april 2024 @ 12:10
    Berichten
    9.279
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.106 in 2.255 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    Boxers horen imo ook niet onder de badjas. Zijn vaak de bierdrinkende jongere beren.
    Niet alleen dat, het is het begin van het einde...
    Dat BB ten onder ging wordt door velen geweten aan slechte dames en service en belabberde prijsstelling. Echter geen 1 van de genoemde problemen begon voordat men boxers of Borgjes of spannende slips onder de badjas toe liet. En Heren (geen Beren) die de badjas open lieten zodat men kon zien wat voor modieus gedrocht men aan had. Waarom het begin van het einde? Het geeft keihard aan dat men bepaalde principes heeft laten vallen, het is het begin van de glijbaan. Daarvoor was er niks aan d ehand, een leuke club die nog niet alles op onder had maar dat zou wel gaan komen, tot ze onderbroeken toe lieten.

    Dames houden er ook niet zo van. Bij de onderbroeken is er altijd het risico dat het de onderbroek is die al de hele dag gedragen werd. Dan is het toch normaal dat je niet zomaar over gaat tot PZC?

  16. Onderstaande 5 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (25 februari 2013),Boy69 (25 februari 2013),egon, Dr. Rammler (26 februari 2013),Toulouse-Lautrec (25 februari 2013),wervelwind (25 februari 2013)

  17. #11
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    20 april 2024 @ 22:38
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Tja toch is een boxer hygiënischer dan geen. Zonder boxer ligt jouw zaakje op de bank waar ook de zaakjes van 10000 andere mannen hebben opgelegen. Buiten dat vind ik het zelf fijner omdat het beter zit dan dat je pik steeds tegen de badjas loopt aan te schuren.

    Zie zelf het probleem met een boxer onder een badjas of handdoek niet zo, zoals gezegd doe ik het zelf ook.

  18. #12
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Vandaag @ 13:43
    Berichten
    11.114
    Discussies
    225
    Thanks
    13.080
    Thanked
    17.538 in 6.168 posts

    Standaard Meld de onderbroekdragers in de saunaclubs

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    Boxers horen imo ook niet onder de badjas. Zijn vaak de bierdrinkende jongere beren.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Niet alleen dat, het is het begin van het einde...
    Dat BB ten onder ging wordt door velen geweten aan slechte dames en service en belabberde prijsstelling. Echter geen 1 van de genoemde problemen begon voordat men boxers of Borgjes of spannende slips onder de badjas toe liet. En Heren (geen Beren) die de badjas open lieten zodat men kon zien wat voor modieus gedrocht men aan had. Waarom het begin van het einde? Het geeft keihard aan dat men bepaalde principes heeft laten vallen, het is het begin van de glijbaan. Daarvoor was er niks aan d ehand, een leuke club die nog niet alles op onder had maar dat zou wel gaan komen, tot ze onderbroeken toe lieten.

    Dames houden er ook niet zo van. Bij de onderbroeken is er altijd het risico dat het de onderbroek is die al de hele dag gedragen werd. Dan is het toch normaal dat je niet zomaar over gaat tot PZC?
    Absoluut mee eens.

    Onderbroeken zijn absoluut uit den boze in een saunaclub en dienen met wortel en tak uitgeroeid te worden. Signaleren en vervolgens uitzetten deze preutse fatsoensrakkers. Wij zullen op deze plek klare wijn gaan schenken en notoire "onderbroekdragers" gewoon gaan melden zoals daar zijn:

    De Super God aka King Bull aka Ace2
    Het Wandelend Biervat aka Mister Warsteiner aka "de sousa"
    De Draaiende DJ, aka Sonny
    De Master-Bull aka SFL.

    Je ziet, niet de geringste ijsberen hier op het forum. Ijsberen met een ijzeren reputatie. Doch de onderbroek is dodelijk. Ook voor hen.

    En zo kan ik nog even doorgaan. Dus mensen het meldpunt www.melddeonderbroekindesaunaclub.com is vanaf nu operationeel.

    Doe mee en laat je klacht niet verloren gaan.
    Laatst gewijzigd door Badslippers; 25 februari 2013 om 13:44

  19. Onderstaande 12 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    anali (26 februari 2013),bad pritt (25 februari 2013),blueeyes (27 februari 2013),dbd67 (25 februari 2013),egon, Dr. Rammler (26 februari 2013),Goedemorgenallemaal (25 februari 2013),Jajoh (26 februari 2013),KevinK (25 februari 2013),Snor (25 februari 2013),Toulouse-Lautrec (25 februari 2013),wervelwind (25 februari 2013),Wijze grijze (25 februari 2013)

  20. #13
    Geregistreerd
    8 augustus 2009
    Last Online
    4 augustus 2023 @ 15:44
    Locatie
    Hunedoara
    Berichten
    9.963
    Discussies
    713
    Thanks
    5.024
    Thanked
    8.830 in 4.070 posts

    Standaard

    Gewoon los in de kooi dat zooitje,ik snap toch niet dar er van die ouderwetse beren bij zijn die met hun onderbroek onder de badjas lopen,ik ken er ook wel een paar altijd die vieze stink onderbroek aan en dan nog een lekkere gele vlek erin.Net wat goedenmorgenallemaal zegt die vrouwen houden er helemaal niet van,om een vieze zweetpik te pijpen.

  21. Onderstaande 3 leden hebben Piet Plezier bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (25 februari 2013),Toulouse-Lautrec (25 februari 2013),wervelwind (25 februari 2013)

  22. #14
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Eindelijk weer eens een principiele discussie van niveau op dit forum.

    Ik hou toch lekker mijn boxer aan het gevaar dat ik op de zwarte lijst van BS terecht kom en geen club meer inkom zeker Golden Slippers niet neem ik op de koop toe(weapon of choice: ZIKKO: 2 voor 3,99e bij de Action, een aanrader, the poor man's Bjorn Borg, ook hier zit ik graag in het budgetsegment) en voor ik me laat pijpen ga ik nog even douchen het liefst met mijn meisje van keuze en als ze dan ook nog mijn zaakje insopt is dat helemaal een fantastisch voorspel.

    Een badjas draag ik nooit..veel te heet..zwaar..oncomfortabel..vervelend...oubollig.. ik wil mijn tattoos laten zien, het resultaat van de sportschool en de kuurtjes waren niet goedkoop, lekker showen met mijn zonnebankbruine lijf en met mijn sixpack pronken.
    Heb je niks om te laten zien doe dan aub een badjas aan dan hoef ik niet naar die vergane glorie te kijken.

    Eigen slippers altijd, ik steek mijn poten niet in die vieze tweedehands slippers van een model waar ik nog niet dood mee gezien wil worden.

    Gewone kleding is not done in een club dat gaat echt niet en het is een sfeer killer voor iedere bezoeker, niemand hoort dan ergens meer bij.

  23. Onderstaande 3 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (25 februari 2013),Poppalarge (25 februari 2013),rmjhexe (25 februari 2013)

  24. #15
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 06:22
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    551
    Thanked
    1.291 in 365 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Eindelijk weer eens een principiele discussie van niveau op dit forum.

    Een badjas draag ik nooit..veel te heet..zwaar..oncomfortabel..vervelend...oubollig.. ik wil mijn tattoos laten zien, het resultaat van de sportschool en de kuurtjes waren niet goedkoop, lekker showen met mijn zonnebankbruine lijf en met mijn sixpack pronken.
    Heb je niks om te laten zien doe dan aub een badjas aan dan hoef ik niet naar die vergane glorie te kijken.
    Wellicht nog wat "edelmetaal" om de nek / polsen en (een replica van) een veel te duur horloge om de andere pols om het ensemble compleet te maken?
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  25. #16
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poppalarge Bekijk bericht
    Wellicht nog wat "edelmetaal" om de nek / polsen en (een replica van) een veel te duur horloge om de andere pols om het ensemble compleet te maken?
    Ik heb zo een dikke ketting dat ik er nu een nekhernia van heb en mijn Breitling Bentley is een echte.

  26. Onderstaande leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Poppalarge (25 februari 2013)

  27. #17
    Geregistreerd
    19 oktober 2011
    Last Online
    20 juni 2016 @ 11:09
    Locatie
    Haarlemmermeer
    Berichten
    899
    Discussies
    21
    Thanks
    672
    Thanked
    821 in 333 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poppalarge Bekijk bericht
    Wellicht nog wat "edelmetaal" om de nek / polsen en (een replica van) een veel te duur horloge om de andere pols om het ensemble compleet te maken?
    Vergeet die gouden tand niet die bling bling doet met de rest van de wit gebleekte tandjes.

  28. #18
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 06:22
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    551
    Thanked
    1.291 in 365 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nibor76 Bekijk bericht
    Vergeet die gouden tand niet die bling bling doet met de rest van de wit gebleekte tandjes.
    Het is geen R&B party!!!

    Al zou je dat met sommige weekend dj's in de clubs wel bijna gaan denken tegenwoordig....
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  29. #19
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Kan Badslippers hiermee niet de recensie van de maand winnen. Is weliswaar geen recensie, maar een site aanmaken tegen de onderbroekdragende ijsbeer is gewoon geniaal

    @ Krukar: Je hebt het over hygiene. 1. De onderbroekdragende beer heeft deze vaak al de hele dag aan. 2. Ik zit niet op mijn ballen, doch op mijn door een badjas bedekte billen die contact hebben met een barkruk/bank. 3. Hoeveel beren gaan er per dag over de meiden heen? Voortaan dan maar pmc en beffen met lapje.

  30. #20
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Dames houden er ook niet zo van. Bij de onderbroeken is er altijd het risico dat het de onderbroek is die al de hele dag gedragen werd. Dan is het toch normaal dat je niet zomaar over gaat tot PZC?
    Sterker nog... afgelopen weekend was ik in een saunaclub waar 2 onderbroekenboys rondliepen, die, meermaals, met onderbroek de sauna en stoombad in gingen. Na de wellness hadden ze blijkbaar geen tijd of zin om te douchen, even zweet met een handdoek afvoegen en in dezelfde onderbroek weer de bar in. Bah bah....

  31. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (26 februari 2013)

  32. #21
    Geregistreerd
    26 juni 2012
    Last Online
    20 april 2024 @ 22:38
    Locatie
    Emmerich am rhein
    Berichten
    715
    Discussies
    37
    Thanks
    333
    Thanked
    1.150 in 278 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    Kan Badslippers hiermee niet de recensie van de maand winnen. Is weliswaar geen recensie, maar een site aanmaken tegen de onderbroekdragende ijsbeer is gewoon geniaal

    @ Krukar: Je hebt het over hygiene. 1. De onderbroekdragende beer heeft deze vaak al de hele dag aan. 2. Ik zit niet op mijn ballen, doch op mijn door een badjas bedekte billen die contact hebben met een barkruk/bank. 3. Hoeveel beren gaan er per dag over de meiden heen? Voortaan dan maar pmc en beffen met lapje.
    Eh tja, wat is er onhygiënisch aan een boxer 1 dag dragen dan? Ik douche gewoon na elke kamergang dus dat ding wordt niet vies o.i.d. Moet je maar eens opletten hoeveel kerels hun pik gewoon op de bank hebben liggen, dan ga je net als ik ook wel een boxer dragen :D
    Poesje/mond van een dame wordt gewoon gewassen na een kamer, de sofa niet.

  33. #22
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 15:57
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.636
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.268 in 5.181 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krukar Bekijk bericht
    Eh tja, wat is er onhygiënisch aan een boxer 1 dag dragen dan? Ik douche gewoon na elke kamergang dus dat ding wordt niet vies o.i.d. Moet je maar eens opletten hoeveel kerels hun pik gewoon op de bank hebben liggen, dan ga je net als ik ook wel een boxer dragen :D
    You 're my man en komt terecht op voor de vele beren die terecht om hygiënische gronden een onderbroek dragen. Vooropgesteld dat ik dat nooit doe in een club, want ik vind het niet prettig zitten maar we moeten hier geen onzin gaan vertellen natuurlijk nl. dat het dragen van een onderbroek niet hygiënisch zou zijn!


    Niets zo goor vies en onhygiënisch als een beer die (dat gebeurt als je geen OB draagt) met zijn bezwete reet of zijn edele delen contact maakt met de bank waar iemand later dan weer gewoon kan gaan zitten.

    Dat vorm een volstrekt onacceptabel bacterie kolonie en is indirect de reden dat er een een groot gevaar voor infecties heerst in de clubs! Verder is niets zo onsmakelijk als tijdens de maaltijd de edelen delen van een beer op je vizier te hebben, gadverdegadver, dat moet dus echt verboden worden!

    Ik zou zeggen tegen het anti-onderbroeken front, uit met die onderbroek ook onder je gewone broek! Ik pleit voor een onderbroeken plicht in de club en vind dat hier van de onderbroeken drager een karikatuur wordt gemaakt, volkomen ten onrechte dus.
    Laatst gewijzigd door Big30; 25 februari 2013 om 19:13
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  34. Onderstaande 5 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (25 februari 2013),Bluebear (25 februari 2013),egon, Dr. Rammler (26 februari 2013),krukar (25 februari 2013),wervelwind (26 februari 2013)

  35. #23
    Geregistreerd
    23 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 06:22
    Locatie
    De Parel van het Zuiden
    Berichten
    602
    Discussies
    16
    Thanks
    551
    Thanked
    1.291 in 365 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Niets zo goor vies en onhygiënisch als een beer die (dat gebeurt als je geen OB draagt) met zijn bezwete reet of zijn edele delen contact maakt met de bank waar iemand later dan weer gewoon kan gaan zitten. Dat vorm een volstrekt onacceptabel bacterie kolonie en is indirect de reden dat er een een groot gevaar voor infecties heerst in de clubs! Verder is niets zo onsmakelijk als tijdens de maaltijd de edelen delen van een beer op je vizier te hebben, gadverdegadver, dat moet dus echt verboden worden!
    Aangezien de gemiddelde badjas niet van het formaat mini-rok is, moet je wel heel erg graag met je billen bloot gaan voordat je op een bank / kruk gaat zitten, want anders lijkt het me vrij onmogelijk dat je edele delen / familie juwelen de bank / kruk raken. Nu kan ik het natuurlijk mis hebben, dus verbeter me maar waar mogelijk...

    Wat betreft het kijken naar andermans zaakje tijdens het eten, ben ik het volledig met je eens en dan moeten de heren maar netjes met de benen over elkaar gaan zitten...
    Iedereen is uniek behalve ik en keer op keer beleef je meer met je jongeheer!

  36. Onderstaande 2 leden hebben Poppalarge bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (25 februari 2013),wervelwind (26 februari 2013)

  37. #24
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    27 april 2024 @ 12:10
    Berichten
    9.279
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.106 in 2.255 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    You 're my man en komt terecht op voor de vele beren die terecht om hygiënische gronden een onderbroek dragen. Vooropgesteld dat ik dat nooit doe in een club, want ik vind het niet prettig zitten maar we moeten hier geen onzin gaan vertellen natuurlijk nl. dat het dragen van een onderbroek niet hygiënisch zou zijn!
    [B]


    Ik zou zeggen tegen het anti-onderbroeken front, uit met die onderbroek ook onder je gewone broek! Ik pleit voor een onderbroeken plicht in de club en vind dat hier van de onderbroeken drager een karikatuur wordt gemaakt, volkomen ten onrechte dus.
    Mijn waarde, je (en andere pro onderbroekendragen medegasten) mist het verschijnsel dat een man die een hele dag een onderbroek aan gehad heeft een aantal maal geurineerd heeft en een paar scheten gelaten heeft. Een beetje man zwengelt na een wc gang zijn leuter droog maar er blijft altijd wat achter, kortom, als de onderbroek uit gaat heeft het gereedschap minsten een paar uur tegen een in ieder geval bedruppelde onderbroek aangehangen. Om van de lucht van de chilischeten nog maar te zwijgen.Hygienischer voor de drager, ongetwijfeld, maar in ieder geval minder aangenaam voor de dame.

  38. Onderstaande leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    wervelwind (26 februari 2013)

  39. #25
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 10:47
    Berichten
    13.827
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.369 in 4.542 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door krukar Bekijk bericht
    Moet je maar eens opletten hoeveel kerels hun pik gewoon op de bank hebben liggen, dan ga je net als ik ook wel een boxer dragen :D
    Als zowel jij als de andere kerels een minirokje dragen dan is een boxer daaronder inderdaad wel aan te bevelen.

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:25.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60