Weergegeven resultaten: 1 t/m 17 van 17

Discussie: Angel (Kroatische)

  1. #1
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard Angel (Kroatische)

    Haar specs kun je op de website vinden. Aangename knappe jonge dame met goed enthousiast pijp en neukwerk. Heerlijke volhoudster.

  2. #2
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Stats: 24 Jahre · 170cm · 55kg
    Konfektion: 36 · schlank
    Maße: 75 B
    Nationalität: kroatisch

    Haut & Haar: hellbraun & blond
    Augenfarbe: blau
    Intimbehaarung: rasiert
    Tattoo / Piercing: nein / nein

    http://www.pauschalclub.de/bochum/girl/angel

    Bijlage 3599

  3. #3
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...652#post302652

    Receptioniste Karin bevestigde dat het gisteren ook al aardig druk was geweest, maar ze attendeerde me er ook op dat mijn favorietje Samanta vandaag samen met haar collega Angel verantwoordelijk was voor de lesboshow. Naar later bleek, een uitstekende combinatie.


    Ik was met Nataly op de kamer tegenover de showruimte geweest en Samanta zag me naar buiten komen. Ze had zich net met Angel geïnstalleerd voor haar eerste show van de dag en wenkte me naar zich toe. Zal ik niet eerst even gaan douchen? Nee hoor, ik pak wel een doekje, want ik weet hoe geil je op me bent.
    Samanta en Angel zijn een geweldig op elkaar ingespeeld team en ze communiceren met elkaar in het Roemeens. Aangezien Samanta mijn voorkeuren door en door kent werd Angel door haar geïnstrueerd hoe ze het best kon assisteren. Terwijl ik Samanta heerlijk befte, werd ik tegelijk door 4 lippen gelikt en gepijpt, terwijl 20 vingers Wijze Stijve en omgeving bekriebelden en masseerden. Tsja, langer dan 10 minuten hield ik dit niet uit en een spetterend spuitorgasme was het resultaat. Toen pas merkte ik dat er inmiddels een 5-tal mannen bijgekomen waren die het schouwspel hadden gadegeslagen. Bewonderende blikken vielen me ten deel. Maar goed dat ik me niet eerder van hun aanwezigheid bewust was geweest. Ik ging douchen, even iets eten en toen nog maar even kijken of er nog show bezig was. Er was nog slechts één gast en Samanta vroeg of ik nog/alweer zin had. Een herhaling van de eerste lesbosessie volgde en het was nog géén 13:00 en ik had er al 3 orgasmes opzitten. Dit zou een lange dag gaan worden…….
    Wijze Grijze sexapproval: 9,5/10


    Het mooie van de shows hier is dat je er om de twee uur ongedwongen bij kunt gaan kijken. Normaal is het niet zo mijn ding, zeker deelname aan de publieke actie ligt me niet zo. Maar vandaag was dit anders. Ik ben misschien wel 8 maal vandaag bij Angel en Samanta geweest en telkens heb ik van die 2 mooie bodies mogen genieten. Geen enkele keer heb ik ook maar de minste indruk gehad dat ik niet welkom was en elke keer waren ze even lief voor me. In totaal hebben ze me vandaag 3 keer tot een orgasme gebracht.
    Had ik na mijn vorige bezoek van enkele weken geleden gedacht dat 6 orgasmes op één dag niet overtroffen kon worden, hoe gelogenstraft was ik vandaag geworden. Vond ik de 6 orgasmes van de vorige keer hier nog ongekend, deze dag liet alle voorgaande belevenissen in z’n schaduw staan. 7 Keer klaarkomen binnen 12 uren! Moest ik hier nu extreem veel moeite voor doen? Achteraf bezien, nee en ook de vermoeidheid één dag later valt best mee. De stemming bij mij en het samenzijn met de meiden zorgde er gewoon voor dat het gebeurde. Alleen tegen 22:15 de poging een 8e orgasme te scoren, door Samanta en Angel lukte werkelijk niet meer. Ik was als enige met ze op de mat en ze hebben zich zeker 20 minuten alle moeite gedaan, totdat ikzelf aangaf dat het goed geweest was voor vandaag.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (15 februari 2013),Smouse ( 3 april 2013)

  5. #4
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...137#post315137

    Inmiddels was de dildoshow met Angel en Eve sinds 14:00 uur weer aan de gang. Kijken kost niets, dus eens kijken of de dames acteertalent hebben. Ze waren echter alweer bezig met verdergaande activiteiten en al spoedig werd ik door Angel de mat opgetrokken en aan een uitgebreide en intensieve PZC-behandeling onderworpen. Ik had mijn zinnen echter op Eve gezet. De herinneringen aan haar sloppy blowjob kwaliteiten gaven me het uithoudingsvermogen om niet voor Angels inspanningen te zwichten. Eve was naast me met een andere gast aan het vozen en nam daar uitgebreid de tijd voor. Er waren slechts 2 toeschouwers die bovendien aangegeven hadden niet op de mat te willen komen. Uiteindelijk kwam Eve Angel aflossen en ik genoot van de verandering van het geroutineerde PZC van Angel met de zachte romantisch PZC-benadering door Eve. Als je van zachte natte tongactie houdt dan ben je hier aan het juiste adres. Zij behandelde Wijze Stijve afwisselend als een grote kermislolly waar je aan moet likken omdat hij niet in je mond past en dan weer als een smeltend waterijs bij 40 graden buitentemperatuur. Je moet blijven likken en slurpen om vlekken te voorkomen. Dit vlekkengevaar kwam nu echter uit andere hoek. Wijze Stijve besloot te capituleren en beloonde Eve’s inspanningen met enkele shots eiwitvlekken. Heerlijk ontving ze alles in haar mondje.
    Wijze Grijze sexapproval™ voor Angel: 7,5/10

    ...................................

    Dan nog maar weer eens naar de show. Teddywolf kwam net net naar buiten gestrompeld en er was weer mogelijkheid voor een trio. Lucky me. Angel en Eve zijn een perfecte blowjob combinatie. Terwijl de fluwelen zachte tong van Eve me zalig likte, had Angel zich tussen m’n benen met haar mond bij m’n klokkenspel gepositioneerd en likte m’n DNA reservoir. Af en toe kwam haar tong omhoog om Eve een beetje bij Wijze Stijve te assisteren. Tegelijk kriebelden 3 handen mijn bilspleet, bovenbenen en overige onderste regionen. Omdat ik m’n kruit al meerdere malen verschoten had, kon ik deze behandeling lekker lang laten duren, ook al waren er intussen nog 2 gasten die op hun beurt wachtten. Toch kreeg ik absoluut niet de indruk dat je dan sneller afgewerkt wordt. OK, verstand op nul en de toeschouwers negeren. Uiteindelijk gebeurde dan ook het onafwendbare, alleen deze keer begeleid door een verschrikte kreet van Eve, gevolgd door gelach van Angel. Wat was gebeurd? Ik had het al min of meer gevoeld en zag nu pas Eve’s gezicht. Mijn eerste shot was zo krachtig geweest dat ik letterlijk haar hele gezicht had volgeblaft. Ik verontschuldigde me bij haar; had haar misschien moeten waarschuwen zodat ze haar mond eromheen had kunnen plaatsen. Echter geen probleem, was goed voor haar huid zij ze. Misschien maar eens met Douglas gaan praten?
    Wijze Grijze sexapproval™ voor Angel: 9,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  6. #5
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...004#post318004

    Dan was ik ook nog op de kamer met Angel.

    Angel 02.JPG

    Voorheen meerdere malen kennis mee gemaakt tijdens een van de shows, maar nog nooit één op één op de kamer . Na vandaag weet ik echter dat ik volgende keren zeker weer met Angel zal kameren. Als Arabella hier in Bochum de blowjob Queen nr 1 is, dan denk ik dat Angel dezelfde Academia Oralsky bezocht heeft. Waarschijnlijk is zij er een jaar later cum laude afgestudeerd. Angel beheerst de pijptechniek uitmuntend en weet het genot enorm te verhogen door adequaat haar handen erbij in te zetten. Het uiteindelijke orgasme trekt helemaal vanuit je onderbenen naar je kruis. Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  7. Onderstaande leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    mikem2 (15 december 2013)

  8. #6
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Gisteren weer uitgebreid van Angel genoten, lieve mooie vrouw met uitstekend pijpwerk. Dat pijptalent zit in de familie, want ze is een nichtje van het andere pijptalent Arabella. Dat vertelde ze me toen ik haar uitlegde dat ik niet klaar wilde komen, omdat ik aan het sparen was voor Arabella. Ze vond het jammer dat ik niet in haar mondje wilde komen, maar begreep dat een heer zich aan zijn belofte moet houden en het bleef toch in de familie. WG heeft het goed waargenomen. Er is maar een ding beter dan door Angel of Arabella gepijpt te worden en dat is door hun beiden tegelijk.

  9. Onderstaande 3 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    hansdordt (22 juni 2013),mikem2 (15 december 2013),Wijze grijze (22 juni 2013)

  10. #7
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...771#post320771

    Vandaag dildoshow met Angel en Channel. Tegen het eind van de show zijn er niet meer veel gasten aanwezig en is er wat meer tijd voor aandacht van de meiden. Er was nog slechts één gast en Angel nodigde me uit voor haar bekende oral treat. Na korte tijd was Channel ook klaar en kwam erbij. “En wat vind je van een duo blowjob?” Vroeg ik haar. Angel schoof al op om haar erbij te laten, maar aan Channel was dergelijke lesboactie niet besteed. Ze bedankte vriendelijk, maar begon me wel zachtjes te tongzoenen en hielp de nog steeds pijpende Angel met het strelen van m’n klokkenspel.
    Wijze Grijze sexapproval™voor Angel: 8,5/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  11. Onderstaande leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    mikem2 (15 december 2013)

  12. #8
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...767#post323767

    Angel is ook nog zo’n blowjob talent hier. Als ik in haar vriendelijke ogen kijk, krijg ik vanzelf weer een goede zin-boost. Zij heeft het vak geleerd van haar schoonzus Arabella en dat merk je. Zelfde school en waarschijnlijk eveneens cum laude afgestudeerd. Angel likt ook altijd heerlijk over je klokkenspel en haar strelende handen weten precies die plekken te vinden waar je het meeste genot ervaart. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  13. #9
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...411#post342411

    Maar niet Angel, die ik, na het vertrek van Arabella en Eve , tot de nieuwe blowjob queen van PC-Bochum had bestempeld. Hadden we elkaar vorige keer misgelopen, zij gebaarde me naast haar plaats te nemen om uiteraard weer bij te praten. Echter ook weer niet te lang, want het was helemaal niet druk. Sommige dames waren nog niet op de kamer geweest. Waar je vaker na 12:00 al op het wachtbankje moet plaatsnemen totdat er een kamer vrij is, was er nu keuze uit 3 vrije kamers. Angel trok me meteen mee naar haar favoriete kamer; de nieuwe kamer. Deze is inderdaad mooi ruim, maar voor een sensuele blowjob neem ik zelfs genoegen met het kolenhok. En daarvoor ben je bij Angel aan het juiste adres. Spontaan viel me de titel in van de eerste Pink Floyd LP: “The Piper at the Gates of Dawn”. Waarom? Vanwege het Wijze Grijze sexapproval™: 9,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (17 december 2013),mikem2 (15 december 2013)

  15. #10
    Geregistreerd
    27 mei 2014
    Last Online
    Gisteren @ 11:29
    Berichten
    571
    Discussies
    38
    Thanks
    707
    Thanked
    2.012 in 365 posts

    Standaard

    Angel was mijn eerste sessie van de dag (en van de club). Dat is me goed bevallen. We moesten een tijd wachten voordat er een kamer vrij kwam; direct 's morgens na de opening is er even een topdrukte als alle hongerige beren hun eerste slag slaan. En er zijn 7 kamers voor ca. 15 meiden. Maar tijdens het wachten was het lekker ontspannen met Angel met wat strelingen beiderzijds.
    Op de kamer eigenlijk niet verder gekomen dan een uitgebreide pijpbeurt. Maar dan ook een die met grote klasse gebeurde. Het is lang geleden, denk ik, dat ik een mond heb volgespoten, maar bij Angel was dat het geval.
    Daarna nog heerlijk relaxed bij elkaar gelegen en geheel ontspannen wat persoonlijke dingen uitgewisseld.
    Deze Zagrebse staat op mijn repeat-lijstje.

  16. Onderstaande 2 leden hebben Scrotum bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 3 juli 2015),Wijze grijze (16 november 2014)

  17. #11
    Geregistreerd
    16 december 2011
    Last Online
    16 december 2023 @ 07:23
    Berichten
    13
    Discussies
    0
    Thanks
    99
    Thanked
    5 in 4 posts

    Standaard

    Gisteren bezoekje gebracht,

    Angel & pijpen = 10/10

  18. Onderstaande leden hebben ZeusPGS bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 3 juli 2015)

  19. #12
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Ik blijf op Angel vallen. Ze is al heel lang prof, maar blijft lief en enthousiast. De drang tot klaarpijpen zit zo diep, zelfs dwangmatig bij haar. Waren een paar fijne sessies op de een na laatste dag vh jaar. Goede seks en ook goede gesprekspartner.

  20. Onderstaande leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 3 juli 2015)

  21. #13
    Geregistreerd
    25 september 2010
    Last Online
    12 augustus 2017 @ 09:41
    Berichten
    663
    Discussies
    15
    Thanks
    343
    Thanked
    606 in 284 posts

  22. Onderstaande 4 leden hebben too slow bedankt voor deze bijdrage:

    fg22 ( 3 juli 2015),hallodaarbenikweer (27 juni 2015),Martijn (30 juni 2015),Wijze grijze (27 juni 2015)

  23. #14
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Vandaag Cristina in Elten bezocht. Ze heeft het daar erg naar de zin en verdient meer met minder inspanning. Ik gun het haar. Zou maar zo kunnen dat er meer Bochums in Elten opduikt.
    Anja/ Nelly was er ook. Blijft een mooie classy milf.

  24. Onderstaande 4 leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 9 juli 2015),fg22 ( 3 juli 2015),koosje12 ( 5 juli 2015),Wijze grijze ( 2 juli 2015)

  25. #15
    Geregistreerd
    21 december 2008
    Last Online
    26 juni 2023 @ 10:45
    Berichten
    47
    Discussies
    0
    Thanks
    37
    Thanked
    19 in 8 posts

    Standaard

    Voor de fans: Angel werkt nu in de Love Sauna.

  26. #16
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Toch niet alleen maar? Of is zij een uitzondering. De meeste dames in Love Saunaclub (MS) rouleren met de Pauschalclubs

  27. #17
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Staat na wat rondzwervingen hier weer op de rol.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:52.

  Diamond 468*60