Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: Adriana (Roemeense)

  1. #1
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Beitrag Adriana (Roemeense)

    Naam : Adriana

    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels

    Leeftijd : 22½

    Haarkleur/-lengte : Bruin / lang

    Lengte dame : 165 cm

    Postuur/Cupmaat : Slank / B-cup

    Tatoeages/Piercings : Nee / Nee

    Service: NMC, PZC, TZ, beffen, vingeren, FT

    Prijs: standaard
    Laatst gewijzigd door MichelJ; 17 februari 2013 om 10:41

  2. #2
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn bijdrage: https://www.ijsberenforum.com/forum/...204#post324204

    Het begon donker te worden en terwijl ik buiten op een ligbed lag, kwam ik in contact met Roemeense Adriana,

    Naam :Adriana
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels (uitstekend)
    Leeftijd : 23
    Haarkleur/-lengte : Bruin, sluik tot halverwege de rug
    Lengte dame : 1,60 mtr
    Postuur/Cupmaat : normaal, 55 Kg, maat 34, stevige A/B-cups
    Service: TZ/ PZC/ EL/ 69/ NMC
    Voordelen:
    Nadelen: .
    Tijdsduur : 30 min.
    Prijs : EUR 50,=
    Extra’s bij het bezoek:
    Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10


    Ze spreekt heel goed Engels door gevolgde privélessen en is een meid met een interessant verhaal. Het gesprek werd steeds persoonlijker totdat zij opeens de woorden “we are brainfucking each other”gebruikte. Daar kwam het wel op neer. Erotiek kwam er vooralsnog niet aan te pas. Toen Adriana na geruime tijd vroeg of er een kans op een kamergang inzat, wees ik haar er even fijntjes op dat daarvoor toch wel iets aan erotische spanning tussen ons opgebouwd diende te worden. Ja dat snapte ze en ze begon Wijze Stijve tot leven te wekken en me met TZ te overladen. Bovendien gaf ze referenties van bekende forumschrijvers die lovend over haar zouden zijn. OK, dan krijg je het voordeel van de twijfel en mag je een sleutel halen.

    Beter had ik misschien haar credentials geverifieerd door de aangehaalde aanwezige beren te vragen of ze Adriana’s eigen lofprijzingen konden bevestigen. Het gebeuren op de kamer was eerder middelmatig en niet, zoals voorgespiegeld, “stunningly good”. Wat wel leuk was, was haar aanpak. Zij zei namelijk dat ik niet moest zeggen wat er diende te gebeuren, maar zij zou “in control”zijn. We belandden volgens mij op kamer 8, met plafondspiegel, sofa en raam. Zij ging op het bed staan, waardoor ze ruimschoots groter was dan mij en begon mij te kussen, terwijl ze haar pronte tietjes aanbood. Ze liet m’n badjas van m’n schouders glijden en gaf me een duw naar achteren, waardoor ik m’n evenwicht verloor en op de zich achter me bevindende zitbank belandde. Ze hield me met een hand op de bank en gleed tussen m’n benen naar beneden en begon Wijze Stijve heerlijk oraal te verwennen. Regelmatig daalde haar tong ook naar m’n ballen af. Na enige tijd wisselden we naar het bed, waar ze door ging met pijpen. Net toen ik haar wilde aangeven in 69 over me heen te komen zitten, deed ze dat uit zichzelf. Haar brainfucking leek te ontaarden in gedachtenlezen. Wat ik echter in het totaalplaatje miste, was de illusie van GFE. Het was technisch allemaal niet slecht, echter te zeer PSE. Toch heb ik de 29:56” vol gemaakt. Aangezien het GFE-gehalte van een kamergang voor mij geen onaanzienlijke rol speelt, scoort Adriana een Wijze Grijze sexapproval™: 7,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  3. Onderstaande 2 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    deket (21 juli 2013),gignnl (21 juli 2013)

  4. #3
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Gezond en gelukkig met een normale baan in Roemenië -> Oude Doos

  5. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    molaar ( 2 januari 2015)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43.