Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
  1. #1
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard Veel Britten willen seks ruilen

    Bron : Geen Stijl.nl


    Vier op de tien Britten zijn bereid hun seksleven op te geven als zij daarmee 100 jaar oud zouden kunnen worden. Dat blijkt uit een onderzoek in opdracht van een zorgverzekeraar waarvan de resultaten vrijdag bekend zijn gemaakt.

    Vooral veel vrouwen (48 procent) blijken bereid hun activiteiten tussen de lakens te beëindigen om heel oud te worden. Bij mannen is dat slechts 31 procent. Twee derde van de ruim duizend ondervraagden zei dat het beter is het rustig aan te doen dan om "snel te leven en jong te sterven".
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  2. #2
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Locatie
    Vlakbij Maxima
    Berichten
    1.890
    Discussies
    110
    Thanks
    281
    Thanked
    136 in 53 posts

    Standaard vind je het gek.............

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Bron : Geen Stijl.nl


    Vier op de tien Britten zijn bereid hun seksleven op te geven als zij daarmee 100 jaar oud zouden kunnen worden. Dat blijkt uit een onderzoek in opdracht van een zorgverzekeraar waarvan de resultaten vrijdag bekend zijn gemaakt.

    Vooral veel vrouwen (48 procent) blijken bereid hun activiteiten tussen de lakens te beëindigen om heel oud te worden. Bij mannen is dat slechts 31 procent. Twee derde van de ruim duizend ondervraagden zei dat het beter is het rustig aan te doen dan om "snel te leven en jong te sterven".
    Kan ik me enigzins voorstellen, de Engelsen zijn of ontiegelijk lelijk of er zitten er een paar enorme lekkere wijven tussen zoals bijvoorbeeld Jordan ( Katie Price is haar real name) of Victoria Beckham.....................

    Dat verklaard misschien waarom David Beckham destijds met die Rebecca Loos er vandoor ging..................Maar ja dit strookt dan weer niet met mijn opvatting over Victoria!!!

    Ik zeg maar zo, beter teveel geneukt en 10 jaar eerder dood dan 20 jaar langer leven, maar niet (meer) geneukt.................
    And in the end, it's not the years in your life that count. It's the life in your years.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31.

Freude 468*60