Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 41 van 41
  1. #26
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Banana Boi Bekijk bericht
    This sounds like the Ella I ran into early October at Sixsens. Very pretty face. Perky B cups. pussy sliding is amazing. Tons of energy. The Ella I saw had limited English.
    It is possible about the tons of energy and the pussy sliding. All the rest depends on your personal taste. If you ask me, she don't have the most beautiful face. And it is more A-cup then B-cup.
    She was in YinYang, but I don't know for sure she worked in Sixsens also. Maybe this helps you to find out it is the same girl. Ella from Living is having two different eyes. Blue and brown, just like David Bowie.
    But she is very good, she's kind and sweet... And i like her lolita body very much!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  2. #27
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    It is possible about the tons of energy and the pussy sliding. All the rest depends on your personal taste. If you ask me, she don't have the most beautiful face. And it is more A-cup then B-cup.
    She was in YinYang, but I don't know for sure she worked in Sixsens also. Maybe this helps you to find out it is the same girl. Ella from Living is having two different eyes. Blue and brown, just like David Bowie.
    But she is very good, she's kind and sweet... And i like her lolita body very much!
    Ze heeft één week in Sixsens gewerkt, toen was ze het traplopen beu



    Gisteren besloot Ella dat het na onze initiele kennismaking vorig jaar in YinYang tijd was om weer eens bij te praten. Ze beweerde zich me nog te herinneren en wist me ook te vertellen dat dat in YY was geweest, of het nu een gokje was of dat ze het echt nog wist zal ik wel nooit weten Ella is een apart type dat je wel een beetje moet liggen, ze komt bij je op de bank liggen als een huiskat die aandacht wil, kruipt helemaal tegen je aan of op schoot....en dan plotseling gooit ze er als een half viswijs wat in het Roemeens uit tegen een andere dame die 2 banken verder zit. Ik kan er wel om lachen en sowieso ook met haar lachen en uiteindelijk leidde het incidentele gekakel in het Roemeens na een tijdje tot een uitnodiging (uitdaging...) voor Roemeense les in een kamer.
    Over Ella's service hoef ik niet al te veel woorden vuil te maken, een geile bedoeling met de nodige humor, een hele dikke prima.


    Oh ja, ze vertelde me dat ze eind juli naar huis gaat en dan niet meer terugkomt, dan is ze uitgewerkt. Toen ik haar vroeg in welke club ze dan in september ging werken kreeg ik een grijns en een stomp tegen m'n arm, ze ging echt stoppen. Echt. Dus dan weten jullie het alvast

  3. #28
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Dame zit nu in LR of YY???
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  4. Onderstaande leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Peperduur ( 9 maart 2015)

  5. #29
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    LR

  6. Onderstaande leden hebben Davedv bedankt voor deze bijdrage:

    Peperduur ( 9 maart 2015)

  7. #30
    Geregistreerd
    9 oktober 2014
    Last Online
    15 maart 2024 @ 13:48
    Locatie
    Dreamland
    Berichten
    440
    Discussies
    13
    Thanks
    461
    Thanked
    381 in 225 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Davedv Bekijk bericht
    LR
    Kijk, ook weer eens positieve berichten, da vind ik nou fijn

  8. #31
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Naam: Ella
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels op z’n Roemeens
    Leeftijd : 22-23
    Haarkleur/-lengte : Ze had al donkerblond en bruin… Vanaf heden gaat ze met rode haren door het leven
    Lengte dame : 1m65
    Postuur/Kont/Cupmaat : Magere sprinkhaan / A-cup tietjes / klein kontje
    Tatoeages/Piercings : 2 data op haar beide schouders in romeinse cijfers/tongpiercing
    Roken: ja
    Voordelen: Technisch sterk, lief kind, goede service en nog steeds the queen of pussysliding
    Nadelen: uiterlijk niet volledig mijn type, maar ach: laat dat slechts een detail zijn.
    Prijs : 200€/2uren + wat fooi
    Rapport: op uiterlijk 5/10, op technische vaardigheden 8.5/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 8.8/10

    PSE, GFE, combinatie of neutraal? GFE in al z’n vormen… Met wat ruimte voor een tikkeltje PSE
    Service: TZ, droogneuken, beffen, PZC, NMC…enz.

    Presales:
    Uitgebreid… Neemt de tijd, heeft geduld en blijft continu in mijn gezelschap. Je krijgt zo veel extra’s van haar klaar zonder dat het wat kost. Wanneer er meer mokkels naar mijn smaak aanwezig zijn en je wil ook nog met een andere neuken, dat kan dit wel irritant zijn… Maar gisteren, was er naar mijn smaak niet veel te smullen en zodus genoot ik met volle teugen van de algehele tijd met Ella.

    De betaalde tijd:
    Het was een poos geleden dat we elkaar nog gezien hadden. Maar ik had telefonisch aangekondigd dat ik zou komen. Wanneer ze er dan eindelijk was, resulteerde dat tot een blij weerzien. Tegen het emotionele af, zelfs. Na samen wat te vreten en een gezellige tijd samen… Besloten we de kamer op te trekken. Verdomme, wat was het lang geleden. We doken op elkaar: knuffelen, strelen, betasten, tongen, likken, lichtjes bijten. 2 in elkaar gekronkelde lichamen. Ik zakte likkend en zoenend naar de onderste regionen waar ik haar zeker 20min heb liggen beffen. En zij tussendoor maar roken met echte french inhales. Daarna was het mijn beurt en toen onze geslachten nat genoeg waren van het gebruikelijke voorvocht en elkanders kwijl… Gingen we droogneuken. Haar specialiteit. Ze is nog steeds de door mij gekroonde Queen of pussysliding. En neem van mij aan: het is soms heel gevaarlijk bij haar. Ik denk dat mijn eikel er meermaals even infloepte door al die glibberigheid. Dat ging zo geruime tijd door… Eerst zij op mij en dan ik op haar. Na een halfuur intensief tegen elkaar aanrijden, deed ze me een condoom om en gingen we daadwerkelijk neuken. Ook dat voelde weer aan als thuiskomen. Haar slangenlichaam slorpte mijn lul op en daar ze één van haar benen in missio-modus helemaal optrok, ging ik extra diep. Dit voelde hemels aan! Uiteindelijk kon ik het niet meer aan en kwam ik klaar terwijl zij de stuipen onder mij leek te krijgen. We namen even pauze waarin zij een sigaret rookte. Terwijl mijn pik nog vol hing met een mengeling van vaginaal vocht en mijn eigen opgedroogde zaad, kwam ze met haar natte kut opnieuw boven op me zitten. Wederom begonnen we te droogneuken. Dat wijf is een machine… En het leukste is dat ze ook nog het beste uit mij weer naar boven haalt. Ik liep terug geil aan en had wederom een harde pik. Zoenen, strelen en maar rijden. Een halfuur aan één stuk door. Ik keek ook vaak naar de spiegel tegen het plafond. Soms zag ik zelfs mijn eigen pik tussen haar bilnaad verschijnen, nadat hij rakelings naast haar kut heen schoot. De bewegingen van haar kleine kont zijn subliem vanaf dat oogpunt. Op den duur werd het wederom te gevaarlijk… Als het daar beneden zo drassig is dat je niet meer aanvoelt of je nu in de kut zit of niet… Dan is het best tijd dat je een condoom aantrekt. Condoom om en vooruit met de geit… Weer neuken. Deze keer iets minder lang, maar het orgasme was daarom niet minder fel! Na een nu wat langere pauze waarin we kletsten over de bloemetjes en de bijtjes en zij genoot van enkele welverdiende sigaretten, zouden we heel de zooi nog eens herhalen met uitzondering van de orale seks. Waarom tijd verschijten aan dat onnuttig voorspel, terwijl het droogneuken the real thing is bij haar! Deze keer ging ik boven op haar. Onze geslachten plakten al tegen elkaar alsof er houtlijm in het spel was. Deze keer verliep het ietsje anders. Ze greep mijn pik ook bij regelmaat vast en draaide dan circeltjes tegen haar klit met mijn eikel. Dit voelde ook wel prettig aan, maar door de aanmaak van nieuw vocht in combinatie met het reeds aangekoekte vocht en het feit dat ze stoppels had, begon het vel van mijn pik te irriteren. Ik dacht dat ze mijn vernis er aan’t afschrapen was. Ik drong vervolgens maar aan op een condoom en we gingen weer neuken als wilde beesten. Een vluggertje deze keer. Hoe ze er toch in slaagde weet ik niet. Normaliter heb ik na menig maal neuken meer tijd nodig om tot een orgasme te komen. Bij haar ging het steeds sneller. Maar dat komt ook wel omdat zij steeds geiler aanliep. Bij de derde keer neuken, leek ze wel in een trance van geslachtsdrift weg te glijden. Ze ging helemaal loos onder mij. Na de daad rookte ze weer een sigaret en daarna hielden we het voor bekeken.

    Aftersales:
    Na de uitputtingsslag met haar hield ik het voor bekeken. Ik ging vrijwel meteen naar huis… Over aftersales kan ik deze keer niet oordelen, maar van andere gelegenheden weet ik dat ze ook na de sessie met geen stokken van me af te slaan is. Op de kamer is ze mega-passioneel mokkel dat qua service en vakkennis al een jaar flirt tussen top en subtop. Betreft pre- en aftersales is ze mijn persoonlijk knuffelbeest!

    Verdere opmerkingen:
    Ik denk niet dat ik momenteel iets beters zou kunnen vinden in LR. Voor mij behoort ze tot de top in LR. Waarschijnlijk zal ik nog veel met haar herhalen… En natuurlijk raad ik haar van harte aan bij alle ijsberen!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  9. Onderstaande 3 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers ( 6 mei 2015),biged ( 6 mei 2015),Bluebear ( 6 mei 2015)

  10. #32
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Na de uitputtingsslag met haar hield ik het voor bekeken. Ik ging vrijwel meteen naar huis… Over aftersales kan ik deze keer niet oordelen
    Ik wel. Nadat de Master-Bull zijn biezen had gepakt en mij eenzaam achterliet ging ik maar een sigaret roken in het bargedeelte dat daarvoor bestemd is. Ik liep daar wat op en neer te ijsberen totdat ik door de flarden sigarettenrook een mokkel naar me zag wenken. Ik gaf onmiddellijk gevolg aan dat signaal en zag dat het Ella was. Ze schoof haar tasje aan de kant en klopte op de bank ten teken om naast haar plaats te nemen. Mijn God, wat had ze een gelukzalige uitdrukking op haar gezicht.

    "I think you made my friend very happy", zei ik waarop ze enigszins verlegen maar ook aimabel haar kop met rood haar liefdevol op mijn schouder legde ter bevestiging. We kletsten wat over ditjes en datjes en we hadden beiden geen plannen om het idyllische geluk dat ze eerder had ervaren met mijn vriend te bezoedelen met vunzigheden. We rookten wat, waarbij zij haar dunne sigaret sneller leeg trok dan Lucky Luke zijn geweer kon trekken. Nadat we onze peuken hadden uitgedrukt, stond ik op, gaf haar een tik op haar been en zei: "You're a good girl". Een brede smile kwam op haar gezicht. "We see us next time". Spontane, leuke dame en ook een beetje gek.

  11. #33
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:40
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...289#post509289

    Ik liep naar buiten voor een biertje te halen, maar daar werd mij de weg versperd. Mooie slanke meid, goed te herkennen aan haar ogen, eentje bruin de andere blauw. Haar naam is Ella vertelde ze me. Tijdje mee staan kletsen en wat vozen en begon gelukkig niet gelijk over de kamer. Had haar al eerder die dag zien lopen en ze leek mij ook het enthousiasts over te komen van alle meiden.
    Dus ze kon de sleutel gaan halen. Was net na 17:00, en ik zou 5 minuutjes moeten wachten.
    Na 15 minuten kwam ze terug dat het toch nog wel even ging duren. Volgens mij heb ik een dik half uur gewacht, toen kon het feest eindelijk beginnen.
    Kamer ergens bovenin bij de lockers van de meiden, ruime kamer, koel, want was airco aanwezig. Wel beetje krakkemikkig bed, maar dat mag de pret niet drukken.
    Op de kamer net zo enthousiast als daarbuiten ook veel lol gemaakt op de kamer. Begonnen op bed met lekker zoenen, tong kwam erbij waar ze niet zo zuinig mee is. Als verrassing merkte ik een tongpiercing op die ik niet eerder had gezien. Daar kan ze lekker mee overweg ook tijdens het pijpen. Lekker in die billen liggen kneden. Af en toe laat ze die dan in mijn handen twerken wat die Roemenen zo goed kunnen. Ze wilde ook nog haar fles glijmiddel in mijn kont duwen, waar ik op zei dat gaat niet gebeuren. Wil het wel bij jou doen, dat wilde ze ook niet. En nog veel meer van die onzin op de kamer. :D
    Heb dit allemaal lang gerekt want had een week niks gedaan, dus na 2 standjes kwam ik in doggy heerlijk klaar. Ook zij moest even kijken en begon te lachen dat ik wel erg veel had geproduceerd.
    Eet veel eiwitten, proteïnes en vitamine door de week dus dan heb ik ook wel wat na een week.
    Het was daarna wel direct van de kamer af, waar ik betwijfel of het half uur voorbij was. Maar goed ze is die dag nog vaker naar mij toegekomen om even wat te zoenen en haar mooi kont te betasten.
    Dus dat is allemaal goed gekomen.

  12. Onderstaande 3 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (12 september 2016),Kwakje (12 september 2016),Sjeufke (23 oktober 2016)

  13. #34
    Geregistreerd
    15 oktober 2015
    Last Online
    Vandaag @ 08:40
    Berichten
    2.074
    Discussies
    130
    Thanks
    4.050
    Thanked
    8.072 in 1.625 posts

    Standaard

    Uit verslag: https://www.ijsberenforum.com/forum/...883#post516883

    Op een gegeven moment kwam Ella voorbij gelopen. Heb er de vorige keer mee gekamerd maar had niet verwacht dat ze mij nog zou kennen. Schijnbaar wel want ze kwam gelijk op mijn schoot zitten en te kwebbelen. Partycrasher kreeg er nog van langs want hij had schijnbaar wat te veel kabaal gemaakt bij de kamer waar zij aan het slapen was. Slapen in de club gaat toch niet echt lekker. Ella is goed te herkennen in de club als je wat dichterbij komt. Ze is de husky van de groep daar. Een bruin en een blauw oog. In het begint valt het wel even op daarna merk je het niet eens meer. Persoonlijk vind ik het wel wat hebben.
    Na een kort gesprek ging ze een bankje tegenover mij zitten om met een vriendin van haar te praten. Kevinnl zag het wel zitten er ging er tussen in zitten. Hij heeft zijn keuze niet kunnen maken en ging.
    Ella bleef mij aan loeren en na een tijdje zat ze weer op mijn schoot. Na een tijdje had ze mij geil genoeg gemaakt en met haar naar de kamer gegaan.
    Heb al eens een keer over haar geschreven op de kamer en ook dit keer was het goed. Lekker tongzoenen, en ze doet lekker mee op de kamer. Geen halfbakken gedoe, ze drukt je lekker diep in haar. De 1e van de dag valt niet mee, dus was snel van mijn lading verlost. Nog een klein ongelukje met haar gehad maar ook dat is goed gekomen. Ze had een kleine pleister op haar rug. En ik met mijn domme kop zeg. Wat is dat en raak het aan. Ze lag direct gestrekt op het bed. Wtf, you do, zegt ze. Bleek nog een verse wond te zijn. Had haar rug de dag ervoor gestoten aan een kluis deurtje. Maar goed toen de pijn weg trok kon ze er wel omlachen. En pakte mijn handen en legde die op haar kont. Beter dat je deze pakt zegt ze, beter voor jou en beter voor mij. Kon haar geen ongelijk geven. :D
    Na gedoucht te hebben heeft ze nog een tijdje bij de bar bij me gezeten. Dus weer geslaagde kamer met haar.

  14. Onderstaande 2 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (23 oktober 2016),Wentelt Eefje (24 oktober 2016)

  15. #35
    Geregistreerd
    30 september 2013
    Last Online
    Gisteren @ 16:54
    Berichten
    1.138
    Discussies
    94
    Thanks
    5.231
    Thanked
    3.529 in 1.001 posts

    Standaard

    2e kamer was met Cocopuffs Ella, tjee wat is dat een gekkenhuis zeg haha. Daar kun je nou eens flink mee lachen en ze krijgt wat mij betreft de stempel van gekste dame van de club.
    Maar goed ze is wel prettig gestoord en leuk gezelschap.
    Met haar op de kamer beland en eerst even wat zoenen en aftasten en daarna kreeg ik een zeer aangename BJ daarna wat neuk werk maar tot mijn spijt kreeg ik het niet voor elkaar om het rubber vol te schieten maar goed geen ramp want ze bleek een uitermate goede pikkentrekster te zijn en ze melkte mij helemaal leeg. De Cheesefactor is een 7.

  16. Onderstaande 3 leden hebben cheasehead bedankt voor deze bijdrage:

    Jooploop (28 april 2017),Sjeufke (29 april 2017),yylover (28 april 2017)

  17. #36
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Van 2015 geleden dat ik deze gespierde langpootmug gezien heb... Maar ik was nog maar half binnen of ze sprong al in mijn armen.
    Het langpootmug gehalte is wat minder, want ze is toch een beetje voller geworden. Haar kont kon ik nu wel smaken... Net als haar mooie tietjes.

    Op de kamer was ze terughoudender dat vroeger. Minder voluit TZ... Pussysliden veel voorzichtiger. Maar voor de rest nog altijd even prettig gestoord.
    Ook met haar 2 uur op de kamer gelegen.

    Verslag volgt spoedig
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  18. Onderstaande 2 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (19 mei 2017),cheasehead (19 mei 2017)

  19. #37
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Daumen hoch

    Paspoort in SFL-stijl:

    flag-of-Romania.png
    Naam: Ella
    Talen : Romenglish
    Leeftijd : 25
    Roken: ja
    Voordelen: Een heel gekkenhuis in één persoon, uitgebreide standaardservice, mooie tietjes, mooie kont, uitgebreide pre- en aftersales!
    Nadelen: Ze gaat minder ver dan in 2015. Veel meer terughoudender met TZ en droogneuken. Bij momenten is ze ook echt te druk!

    De uiterlijke kenmerken:
    Haarkleur/-lengte : Donkerblond of lichtbruin…en lang.
    Lengte dame : 1m65
    Postuur en Kont: Nog steeds mager, maar ze is sinds vroeger enkele kilootjes aangekomen en dat maakt haar lichaam aantrekkelijker. Vooral haar kont is nu sappig, vol en rond.
    Cupmaat : hele kleine B-cup
    Tatoeages/Piercings : Paar kleintjes
    Bijzonderheden betreft uiterlijk: Nog steeds David Bowie Eyes. 2 verschillende ogen dus. Van kop is ze niet de mooiste van LR… Maar ze heeft wel karakter!


    De technische fiche:

    Diensten & service:
    ! handelingen die ik met haar verricht heb of waarvan ik weet dat zij ze aanbiedt, staan in vet gedrukt !

    Standjes > masturberen, negenenzestig, beffen, pijpen, missionaris, op z'n hondjes, cowgirl, cowgirl reverse, zijdelings, doggy plat op buik, kleermakerszittend, rechtstaand, andere stellingen...
    GFE-gedoe > kusjes op mond/lichaam, tongzoenen, knuffelen, strelen, droogneuken, douche/bad, vingeren, ballen likken, andere handelingen...
    PSE-gedoe > speeltjes, deepthroat, rimmen, triootjes of meer, anaal, tussen de tieten neuken, facesitting, op gezicht of lichaam klaarkomen, andere handelingen...
    Relax-gedoe > amateuristische massage, Body-2-Body, oliemassage, gespecialiseerde of professionele massage, iets anders...
    Fetisj en bizar gedoe > spuwen, roken, squirten, plassen, dominant, onderdanig, vuilbekkerij, andere afwijkende ervaringen...


    Prijs : 200€ en een habbekrats fooi voor de volle 2 uren
    Score op uiterlijk nu 6/10 (lichtjes gestegen op de schaal van SFL)
    Score op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 8.1/10 (lichtjes gedaald op de schaal van SFL)
    Herhalingsgevaar bij nieuwe ontmoeting in de nabije toekomst? 90%



    De verslaggeving:

    Presales:
    Ik liep voor het eerst de bar binnen en ik zag deze Roemeense straatkat vanachter de toog op springen om zich vervolgens op mij te storten. Het was lange tijd geleden dat we elkaar gezien hadden en vroeger hadden we altijd een goeie band. We waren dus weer verenigd en de manier waarop ze aan me plakte, maakte me tevens ook populair bij de andere nieuwsgierige dames. 2 vliegen in één klap! Het eerste uur is ze bij me gebleven… Ofwel op mijn schoot… En indien ik wat met de andere genodigden aan het ouwehoeren was, dan geilde ze Kinky-Bull op. Na dat uur was Kinky helemaal heet gemaakt en hij wou met haar de kamer op. Maar zo werkt het in de Bull hiërarchie niet, zodus ging ik eerst maar met haar kameren en die vorte Kinky-Bull moest maar eerst een ander mokkel zoeken, aan zijn pik rukken of geduldig afwachten. Hij zou hiervoor tijd genoeg krijgen, want ik bleef 2 uur weg met Ella!

    De betaalde tijd:
    Op de kamer toegekomen was er voor mij, noch voor haar haast bij. Dus de eerste 10 minuten nog wat zitten bijpraten. O.a. over mijn gezondheid. Leuk aan haar is dat ze een gekke doos kan wezen, maar ze is evenzeer serieus en begripvol, wanneer de situatie erom vraagt. Velen zullen haar bestempelen als een dom wicht met een grote mond… En ja; intellectueel is ze zeker niet… Maar ze weet wel waarmee ze bezig is en heeft alles wel op een rijtje. Twijfel daar nooit aan bij haar!

    Afijn, na die eerste 10 minuten lullen, begonnen we te strelen, te knuffelen, te TZ. In TZ was ze heel wat terughoudender dan ik van haar gewend was. Nu goed, ze deed het nog wel en het was nu ook weer geen ramp. Nog een kwartier verder begon ik haar te beffen. Die kut werd meteen nat en ik liet het me smaken. Een half uur ging ik zo door… Heel de bedovertrek was er zeiknat van. Ze werd er zowaar ongemakkelijk van en ging zich verschonen, want de klodders kutgeil hingen tot op haar benen. Ikzelf zat met hoge pis na 4 salito’s die aan deze sessie vooraf gingen, dus ikke naar de WC en me daarna even met koud water douchen om af te koelen, want de warmte van de dag voordien hing nog in de kamer. Nadat ze zichzelf terug was opgefrist had tussen haar benen, ging ze een watertje voor mij halen in de bar. Daar kwam ze naar verluidt Kinky-Bull weer tegen die al in zijn handen aan het wrijven was dat het nu zijn beurt was. Ze diende hem van antwoord dat we nog niet eens begonnen waren… Dat De Master-Bull haar al klaargemaakt had en dat het nu zijn beurt was om hem in de watten te leggen. Het verschil tussen de Master-Bull en zijn Kinky side kick: de eerste neukt een uur vol als het moet… De laatste met moeite 10minuten. Verschil moet er wezen op de ladder der Bulls.

    Toen ze met mijn watertje terug de kamer in kwam, rookte ze nog eerst een sigaret. Mijn klepel ging meteen overeind staan bij deze voorstelling en we begonnen meteen weer te zoenen. Ze wou me beginnen pijpen, maar ik zei haar dat ze dat gerust mocht overslaan… Hier diende geneukt te worden. Eerst een beetje droogneuken en mijn piemel treiteren. Niet meer zoals vroeger en dat vind ik jammer. Daarna een condoom over mijn pik en ze hees zichzelf meteen in het zadel, voor een rodeo toertje op de opperstier. Nou ja… Geen rodeo hoor. Dit was liefdevol. Let’s make love… Not sex, suggereerde ik. En dit geschiedde. Hierbij haalde nog eens alles uit de kast wat ze in huis had. Ze klauwde zich vast rondom mij, oefende enorm veel druk uit op haar kutspieren… We drukten ons heel hard tegen elkaar aan. Traag, maar met kracht duwde ik diep in haar. Tijdens het neuken zelf, was ik weer heel even terug in 2015. Ik heb zeker 3 kwartier aan één stuk geneukt met haar. Na 2 uurtjes was het genoeg geweest… Ik kreeg een hongertje en de inwendige mens mag je niet negeren. Tot zover de love story met Ella!


    Verdere opmerkingen:
    Ze is wat voller en daarmee ook knapper geworden. Nog steeds slank, maar niet meer graatmager. Mooie tietjes nog steeds en een schamel cupmaat groter. Maar aan service levert ze toch wel een beetje in. Op zich geen ramp, maar ik vind het jammer. Zeker van dat droogneuken… SFL is er verzot op en in de het verleden doopte ik haar zelfs tot de queen of pussysliden. Dat was dus vroeger… Ondertussen had ik op Ronde van Duitsland nog een betere droogneukster gevonden. Maar bovenal: na Ella zou ik ook nog met Isa naar de kamer gaan… En die heeft me warempel droog geneukt dat ik er een acuut zuurstof tekort van kreeg in mijn kop!

    Apr.jpg




    Naar SFL’s normen:
    Vanaf 9 = topper, vanaf 8.5 = subtopper, vanaf 7.5 = betere middenklasse, vanaf 6 = algemene saunaclubstandaard, vanaf 4.5 = mindere middenklasse, vanaf 2.5 = totaal ondermaats, alles onder 2.5 = barslecht
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  20. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (19 mei 2017),cheasehead ( 5 november 2017),De Shyman (20 mei 2017),duivenmelker (20 mei 2017),Firehawk (21 mei 2017)

  21. #38
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.018 in 1.589 posts

    Standaard

    Sinds lange tijd weer op de zaterdag te bewonderen.

  22. #39
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 10:11
    Locatie
    zu weit weg vom goldenen dreieck ;-) ;-) :-))
    Berichten
    379
    Discussies
    13
    Thanks
    70
    Thanked
    77 in 44 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nebunule Bekijk bericht
    Sinds lange tijd weer op de zaterdag te bewonderen.
    Habe sie da gestern auch schon gesehen! Sie hat figurmäßig etwas zugelegt, was aber nicht nachteilig aussieht


    Gesendet von iPhone mit Tapatalk

  23. #40
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.018 in 1.589 posts

    Standaard

    Helemaal mee eens. Paar rondjes extra maar ze kan het hebben.

  24. Onderstaande leden hebben WA bedankt voor deze bijdrage:

    cheasehead ( 5 november 2017)

  25. #41
    Geregistreerd
    22 juli 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:02
    Berichten
    3.189
    Discussies
    104
    Thanks
    1.543
    Thanked
    4.018 in 1.589 posts

    Standaard

    ==> DejaVu.
    Onbekend in welke hoedanigheid. In LR heeft ze enkele dagen / weekjes bardiensten gedraaid. In DejaVu liep ze tegen me aan toen ik het pand verliet en zij net aankwam.

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55.

  Diamond 468*60