Weergegeven resultaten: 1 t/m 21 van 21
  1. #1
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard Gaby / Gabriela (Bulgaarse)

    Naam: Gaby
    Nationaliteit: Bulgaars
    Lengte: 175 cm
    Postuur: mooi zandloperfiguur met mooi gevormde billen
    Cup: B (silikonen)
    Leeftijd: rond 22 jaar
    Service: tongzoenen, beffen, pijpen zonder

  2. Onderstaande leden hebben bergm550 bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob ( 3 februari 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Mooie meid, borsten zijn naar mijn mening een C cup. Ze heb tattoo's waar onder een woord boven haar grotje vind ik een afknapper en is typisch iets voor een DVP. voor mijn geen herhaling omdat er geen beleving is met haar en ze probeer het echt snel af te werken.

  4. Onderstaande leden hebben BSesamstraat bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (19 februari 2013)

  5. #3
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard

    Had her once too, and forgot her quickly...

  6. Onderstaande leden hebben Bief2 bedankt voor deze bijdrage:

    BSesamstraat (17 februari 2013)

  7. #4
    Geregistreerd
    4 september 2012
    Last Online
    9 juni 2023 @ 13:51
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    117
    Discussies
    7
    Thanks
    31
    Thanked
    160 in 44 posts

    Standaard

    Vorige vrijdag ook met deze nieuwkomer gekamerd. Zag haar aan de bar en ze viel me op door haar mooie figuur en gezichtje. Op de kamer was de service naar behoren.
    Tongzoenen OK, PZC heel goed. NMC zijn we niet aan toe gekomen, dus daar kan ik niet over oordelen. Laat zich gewillig beffen. Afgemaakt zonder FT. Achteraf nog even nagekeuveld, leuke meid!

  8. Onderstaande leden hebben wayne r bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 (19 februari 2013)

  9. #5
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard




    Hm, ik wil er geen gewoonte van maken om in individuele topics van gt-dames te lullen maar toch even enkele overwegingen die wellicht haar bestaansrecht @ gt wat kunnen consolideren.

    Bulgaarse Gabriela (Gaby vindt ze maar nix; heck Gabriela vindt ze maar nix) speelt namelijk in haar eigen league. Tis niet zomaar een of ander simpel vervangbaar NRW/Hessen hoertje. Spelen met deze dame, is spelen voor gevorderden (en met gevorderden bedoel ik niet gevorderd qua pay sex, maar gevorderd qua spontane omgang met a-categorie vrouwen die zich normaliter in een totaal ander milieu begeven dan het budget van de gemiddelde (GT-) beer zou toelaten). Ook ik ben maar een lelijke clochard wat dat betreft. Maar -zoals een oude player en wijs man mij ooit vertelde-: "women have many wants, but even more needs". En zo is het in het leven maar al te vaak. Dat zulk een realisatie slechts incidenteel door enen monger wordt gerealiseerd in een sexlocaliteit zoals die, in welke deze thread staat, is een gegeven waar menig monger schade aan ondervindt tijdens de pre-sales en het -dikwijls tegen beter weten in- daaropvolgende sessioneren met een G. Uiteraard, zijn (hooka-)needs (for what the fugh it's worth) pas interessant om te beantwoorden, als men deze wil beantwoorden. Ik wil dat soms wel. Ik vind dat leuk. It fascinates me. Omdat het niet boring is! In welke reguliere dance club ik ook kom, in welke disgusting sex-niches ik me ook in gegeven gevallen begeef, ik wil altijd dat mokkel dat enigermate boven de grijze massa uitstijgt. Ik kick op het vinden van gems die "out of place" zijn, die door omstandigheden in eens anders leven gerold zijn. G. is naar mijn gevoel zo iemand. Doch door de immer door mij te berde gebrachte gepaste afstand, heb ik nooit willen vragen hoe zij nu hier zo in djie tie verzeild is geraakt. Maar goed, tis begrijpelijk dat vele mongers door persoonlijk onvermogen niet de moeite zullen nemen wat tijd in heur te investeren; er zijn immers genoeg "makkelijke" wijfen die elke monger -met of zonder gele opgedroogde snot klonten in zijn snor- a good time bezorgen (e.g. Louana). De precieuze reden echter waarom men tevens niet vaak met haar kamert is vaak lachwekkend: hoewel het merendeel van de gt-ers haar wel geil vindt als zij als een gangstah door de ruimten paradeert, men prefereert dikwijls om zich liever als een faggot te laten eblouïsseren door een (forum) vrindje die enen onjuist geinterpreteerde façade bij G. meende te ontwaren.Wat een giller. De eigen exploratieve welwillendheid en het vertrouwen in het eigen kunnen is bij sommige deugnieten bij bepaalde vrouwen wel heel marginaal. Das jammer, want iedereen weet toch dat juist diegenen die zich niet zomaar door iedereen laten "vangen", diegenen die niet zo maar iedereen goede service verlenen, dat dat juist diegenen zijn die als een "breath of fresh air" voor de gewenste instrinsieke exultatie kunnen zorgen. Sessies kunnen technisch helemaal perfect zijn, zoals deze voor de gemiddelde walmart-joe ook allemaal technisch perfect zullen zijn bij "you name all them bitches" of in, let's say, fkk sky wuppertal, maar als elk wijf zich maar laat fisten, tongen, likken, choken, whatever, waar is alsdan nog die "breath of fresh air"? Vrouwen die bekend staan als makkelijk; die iedere lelijke fuck maar goede service levert, they bore me to tears. "Zekerheidjes" worden ze op het forum genoemd. Beurk. Ik hoor m.b.t. prostituees niet onvaak de term "icequeens" of "psycho's" de revue passeren. U vult zelf maar de namen in. G. wordt m.i. echter -al dan niet na een dikwijls aan zichzelf te wijten onplezante kamergang- onterecht enigermate de eerstgenoemde "icequeen" hoek ingeduwd door vele piepo's in de club die zich niet goed een houding weten aan te nemen. Primair, lijkt het wel, dat G. in die hoek geduwd lijkt te worden vanwege de door hun verkregen standaardsessie; secundair omdat ze de meeste mongers *SS-Alert* 100/h zou aansmeren (naar verluidt al dan niet pas na de daad). *---> "tekentafelmodel" , doch indachtig de in het verleden door haar ontvangen coins voor bewezen diensten (zie onder), is te te verwachten struggle voor velen wellicht niet eens de moeite waard.* Laat ik vooropstellen dat ook ik geenszins te porren ben om in deze niche voor het basispakket 100,00 ballen per/h te betalen, vooral niet als zulk een bedrag achteraf tot stand komt op een vooraf gepremediteerde fallacieuze wijze. Maar als in gegeven gevallen van het laatste geenszins sprake zal zijn, maar men bijvoorbeeld al op voorhand weet dat zij, of welke andere chick, een 100,00/h meisje is/zijn, dan acht ik het van de andere kant ook "too harsh" om G. en/of XYZ, dan maar ipso facto als een ijskoud koet-wijf te kwalificeren en/of met hatelijke innuendos in de club te strooien als fucking pepernoten. Of course, all power to ya, als we met geestelijk onstabiele kampers te maken hebben, maar dat is een whole nother ball game. Velen geven aan G. die eerder genoemde kwalificatie van "icequeen". Ik weet niet waarom, maar dat laatste ergert mij als ik dat weer eens aan de bar hoor, temeer G. mij altijd met veel piemelstijgerende pret bejegend. Maar goed, het zal mij voor de rest allemaal een worst wezen, zolang ik maar niets te maken heb met het verhoogde basispakket tarief en met heur beweerde onverschillige "icequeen" houding. Yes, NIMBY. Anyhow, ik ken deze dame al wat langer. Toen ze nog geen getunede bolt-ons had. Tussen 2009-2011 leverde zij aan haar diensten aan in een gentleman's nachtclub voor 400,00 per half uur/500,00 ballen per uur. Ka-fucking-ching Geen kattepis dus. Het is niet voor niets dat een Bulgaarse! zo perfect in het Engels kan converseren over allerlei buitenclubse chit-chat waar de gemiddelde "gt-ster" nooit kaas van zal eten. Think about it. Het is zoals ze zeggen: she's been around the block. Het is dan ook niet verbazingwekkend dat de gemiddelde GT-joe zowel primair qua manspersoon als secundair qua centjes oninteressant is voor heur. Ik zou me dan ook eigenlijk niet behoren te moeten verbazen, dat zij zowel in dit draadje, als in de club niet echt als een bovengemiddeld fijn/warm persoon en/of als enen cute pre-salend persoon en/of als een prima diensten leverend persoon wordt beschouwd. Laat ik constateren dat dit damestopic (voor mij) eens te meer weer duidelijk maakt dat een monger nimmer dient af te gaan c.q. zich dient te laten leiden door damestopics. Sure, sommigen onder ons (waaronder ook ik soms) spelen soms met ordinaire wijfen in trefs, pc's, swingerclubs, gangbang clubs, ramen, provinciaalse dorpsbordelen etc. om hun hamburger fetish te bevredigen (so fucking what! het is tenminste niet boring!), maar spelen kan op meerdere niveaus: je past je immer aan aan het niveau/achtergrond van de vrouwen in het etablissement alwaar jij je du moment begeeft. Dat gezegd hebbende, zal diegene die net als G., op eerder geschetste wijze "around the block" is geweest, m.i. meteen aanvoelen dat we hier niet zomaar met een of andere GT/SC snol te maken hebben. Idealiter zou deze subtiele ondervinding tijdens wat pre-salende chit-chat met heur, de monger -indachtig het voorgaande- dus direct moeten doen omschakelen naar de hoogste versnelling van het big boys-socializen. Doet men dat niet, wil men dat niet, of eerder, kan men dat niet, dan kan ik me bij deze dame inderdaad wel voorstellen dat je op de kamer een afwerksessie voor je bakkes krijgt. "if you always do, what you always did, you will always get what you always got". Mooi niet dus bij G. Je krijgt dan helemaal niks op de kamer wat op een retrospectieve wijze als memorabel geacht kan worden. Maatwerk is dus vereist bij G. Wil je van deze dame alles krijgen wat je hartje begeert en geen afwerkbeurt als een backhand op je bakkes krijgen of anderszins financieel gedonder krijgen, dan moet je dus flink aan de slag. Alleen dan zal de gewenste/gehoopte karaktercompatibiliteit eerder in de lijn der verwachtingen geraken. Gewoon bij dames als heur je modus operandi aanpassen van het gt/sc niveau, naar het niveau, hetwelk meer op een buitenclubse wijze bij G. en haar galpals zou passen. Je kunt natuurlijk ook gewoon als een nerd 50/100 betalen i.c.m. zeer on-memorabele afwerksessie. Maar das een eigen afweging die men zal moeten maken. Of men skipt haar maar altogether, dat kan ook. Veel woorden om duidelijk te maken dat met de juiste aanpak G. in gegeven gevallen een van de liefste en meest gevende vrouwen kan zijn @ djie tie. Ik ben nog nooit door haar afgewerkt. Al dat eerdergenoemde clubse gebavardeer komt mij vreemd voor.

    NMC is als de beste i.c.m. vele door haar! geïnitieerde creatieve standjes. PZC, is als de beste, ballsdeep i.c.m. een grote speeksel-mess en veel door haarzelf uitgevoerde pik-geswaffel op haar tong. Tongzoenen, is als de beste: als zij de ziekte van Pfeiffer onder de leden zou hebben, en ik zou door haar vele speekselverplaatsing niks oplopen, dan zou geen arts me geloven. Enige minpunt (vind ik) dat deftig vingeren/fisten er niet in zit. Die rode obligate aarbeicondooms van heur vind ik ook nix; alsof ik zo'n bebloede pik heb of me pik in de heinz saus heb gedipt, maar goed, ze zegt altijd dat ze niet van het latex/rubber smaakje houdt. Of zulk een uitspraak dan zou impliceren dat zij in gegeven gevallen ook wel eens met condoom pijpt (bijvoorbeed bij een bekaaste pik met een deftige eau de roquefort lucht), dat weet ik niet, want als ik na een pomppartij wil scull-fucken, dan moet die condoom van haar altijd eraf. Dus ze zal de taste of dick wel appreciëren. Goddomme man, zij is echt altijd bijdehand ! op de kamer, continu uitdagen, continu mij proberen te kakken te zetten, zoals alleen vrouwen die op een non-hooka wijze "around the block" zijn geweest dat kunnen. Nogmaals, voor de nozems onder u, met "around the block" bedoel ik dus geenszins cluppies in/als hessen, berlijn, globe, andiamo etc. maar buitenclubse a-locatie ervaring. De bitches uit exotische clubs uit genoemde contreien zijn, eenmaal in nrw, vaak helemaal money-hungry en dikwijls goed geoliede on-kneedbare money machines. Maar enigermate classy of, belangrijker, op de sociale ladder kunnen meedraaien, indien nodig, not so often. Dat ruik je gewoon. Anyhow, het buitens- en binnenskamers continu speels van G. uitdagen en het te kakken proberen te zetten is natuurlijk niks anders dan een test om je sociale iq/status te beoordelen: "kan die motherfucker met me meekomen, of is hij just a random/ordinary trick-motherfucker waar ik (subtiel) op een onpersoonlijke wijze overheen kan walsen (= standaard afwerksessie) en/of hem wie ik subtiel in zijn hopen en verwachtingen te grazen kan nemen en/of die ik anderszins subtiel op een financiele wijze kan laederen. Yea, "subtiel", is hier een vaak terugkomend woord, want dat zij velen echt een KUTtijd zou bezorgen op de kamer, dat geloof ik geenszins. Laat ik het anders stellen, als je merkt dat ze totaal niet speels is op de kamer (zoals ik dat van velen hoor), als ze je totaal niet uitdaagt of speels te kakken probeert te zetten, dan is de kans niet geheel ongering dat je en 50/100,00 ballen kwijt, en een onpersoonlijke random sessie voor je kiezen krijgt. Als ze dan toch wegens karaktercompatibiliteit de moeite neemt om te spelen op de kamer of in de barruimte en je kan vervolgens niet op een ad rem wijze op der reageren, dan daal je snel in haar achting. En hoe merk je dat je snel in iemands achting? Exactomundo: standaard onpersoonlijke afwerkservice. Ik heb voor de rest eigenlijk geen idee welke extra's zij allemaal in haar pakket heeft: cim, cif, cob, anaal: extra's moeten je (net als in andere niches) gegund worden (vind ik). Betaal je ervoor, dan is de spontanitiet toch ook vaak foetsie (mijn mening). Cob zal wel, maar ik vind het lekkerder om in de mish/doggy klaar te komen na een fikse pomp/zweetpartij: lekker met me behaarde balzakken en schaamhaar der pussy kietelen en dan de explosie. N.b. voordat ik het vergeet, het past weliswaar nergens in het verhaaltje, maaruh, of ik ben volledig coked-up met boliviaans marcheerpoeder, of ze heeft toch werkelijk een hier niet-genoemde zgn. "tramp stamp" boven der ass.

    Vanwege me eigen club-privacy en anonimiteit en vanwege te verwachten forumgekonkel door gt-dweilen in gt, zal ik me verder onthouden van enig specifiek traceerbaar en specifiek sessie/dame- commentaar, maar de in de eerste alinea genoemde consolidatie-overwegingen opteerden uitzonderingsgewijs.

    Maar goed, ik heb zo maar de indruk, dat deze dame wel eens niet al te lang meer @ GT zal verblijven. Velen zal het vrees ik geen reet uitmaken, mij wel. Ze zal niet de eerste dame zijn die door door mobbing van gefrustreerde klaplopers die nix bij der presteren uiteindelijk het veld ruimt. Zou jammer zijn, vooral ook omdat ik nimmer telefoonnummers van dames wens te ontvangen of te geven. Denk dat deze dame bij vertrek ex gt als utr in rook zou opgaan. For good. Conclusie Gabriela: Geen dame voor losers. Een dame voor gevorderden. Stimuleer haar buitensclubse mind een beetje. Speel je het spel goed, dan is het goed, speel je het spel slecht, dan is het ook gewoon dubbel slecht (op de kamer en in je portemonaie).

    Cuties.

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  10. Onderstaande 6 leden hebben Cuties bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 3 april 2013),Badslippers ( 3 april 2013),chiefinspector ( 6 april 2013),LittleJoe ( 3 april 2013),satanic surfer ( 3 april 2013),Wijze grijze ( 3 april 2013)

  11. #6
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    ja heren dit is een topper en zo als cuties het verwoord en beschrijf klop 100%

    IK WIL JULIE WEL LATEN WETEN DEZE DAME IS BEGONNEN OP DE VULKAAN
    toen ik haar zag was ik verkocht en heb een super tijd met haar gehad op de vulkaan

    gisteren heb ik deze dame bezocht in gt en ze blijf een topper en krijg van mijn het cijfer 10

  12. #7
    Geregistreerd
    3 juli 2010
    Last Online
    24 september 2013 @ 00:10
    Berichten
    348
    Discussies
    45
    Thanks
    69
    Thanked
    501 in 150 posts

    Standaard

    Hm, the plot thickens……
    Wanneer heb je haar voor de eerste keer ontmoet dan op de Vulkanstrasse en tussen welke maanden en welk(e) ja(a)r(en)? Dat moet dan ofwel in 2010 zijn (het jaar dat ik praktisch niks van haar vernomen heb, maar ik wel weet dat ze toen tevens klanten in Wenen/Salzburg bediende); ofwel vóór 1/1/2009; ofwel ná 1/1/2011. Ik schat het laatste, in welk geval ze dus NIET begonnen is op de vulkaan, maar je wel veel mazzel hebt gehad haar daar om welke freaky reden dan ook aan te treffen. Herriner me de foto's (met date/time stamp) van haar nog goed: periode 2009 en 2010: livin' the high life tussen onze jodelende broeders voor bedragen waar je een week vertier mee hebt in Duisburg. Maar goed, indien jij haar van vóór 2009 zou kennen van duisburg, dan geeft zulks wel antwoord op mijn initiële vraag aangaande wat zij te zoeken heeft in een lager segment, dan die in welke zij bij onze jodelvrienden verkeerde: heimwee naar haar bescheiden roots!! Ik weet niet of je bekend bent met het RLD in 'Dam, maaruh, superster Raja (oude kennissteeg 3-1) is ook zo'n meisje die beheurlijk van de high life heeft geproefd in Dubai, VAE, Las Vegas (als stripper in de spearmint rhino club); bakken met geld verdiende, maar toch elke keer weer op de een of andere freaky manier terugkwam naar heur bescheiden omgeving waar het allemaal voor haar en haar matties begonnen is. Als je haar ziet, en vooral haar wereldse karakter ervaart, dan verklaar je haar voor GEK dat ze maar terugblijft komen naar dat kleine kut peeskamertje voor die paar kreuten. Vertel eens wat meer over jouw ervaringen en over die van je vriendjes…..Ik ben wel benieuwd hoe iemand als Gabriela voor 30,00 haar diensten heeft kunnen aanbieden; kennelijk gedurende een bepaalde periode in haar leven die zij mij (uit verlegenheid?) niet heeft verteld....fascinating.

    Lions And Tigers All Run When I Roar, But They Are Not The Species That I'm Looking For. Ready For Sin, Eager To Dominate.

  13. #8
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    inderdaad 2010 en een dag aan het begin van dit jaar onder de naam paula geniet nog ma even want volgens eigen zegen gaat ze 16 april na huis

    ik kan niks anders zegen een leuke toffe lekere verzorgde dvp

  14. #9
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:39
    Berichten
    4.702
    Discussies
    353
    Thanks
    5.154
    Thanked
    10.150 in 2.566 posts

    Standaard

    Dan dwarrelt een mens op een Vlaamsche feestdag in het pittoreske Bruggen binnen, slalomt ie wat tussen de bankstellen, semistruikelend over languitliggende manspersonen met somtijds een BMI dat als licht infarctaanschurkend zou mogen worden aanzien, doch het schiet weinig op. Na anderhalf uur langeweile behoudens wat zuinige kuise zoentjes van bekende dames en een stel dodende blikken van anderen die blijkbaar kranten lezen of worden voorgelezen schippert ss wat doelloos rond tussen bar en aan de frisse kant zijnde tuin waar behoudens wat patserige Phonebrulapen weinig gebeurt. Wat te doen? En yup, tijdens een wandeling richting locker deze Bulgaarse dame gekruist, geen hi schatzi, geen doffe gedesinteresseerde blik, welneen, een vleugje raffinement in de oogopslag en voorts alle deuren op gelijk welke gewenst kier latend oogcontact dat uiteraard met een domme blik van surferswege werd beantwoord, en dan zoals geplennt handjes wassen want frisheid betaamt ietwat. Met fameus in het sop gezette poten weer de barruimte ingeschuifeld, wat lager damesallooi ontwijkend en voorts rondhobbelende Salitosflesjes dribbelend aan de bargang een fantaatje bestellen, jaja, een mens moet wat. Gabriella is geen oelewapster dus ze komt simultaan wat inschenken want o wat had ze een dorst na haar ongetwijfeld heerlijk Grieks maal dat ze gaarne ns nuttigt zo voor de werkdag der schwanzen lutschen kan aanvangen. Het dient vermeld, keurig dat ze die pikante happen mits vissersvriendjes naar de vergetelheid heeft verbannen, doch ik kon haar toch op minstens 4 dadelscheten van jewelste betrappen dunkt me tijdens het voorgesprek, wel sneu voor het kleine DVP'tje dat achter haar zat. Mir egal, leuke en ad remme tante, geen dertien in een dozijn gelal, welneen, mejuffer heeft wel wat te melden en verwacht van u hetzelfde. Doch geen overmoedige ballonnetjes oplaten aangaande ultieme presaletaferelen, wrong stage, wrong time lijkt me stellig ditaangaande. Doch, geen overmatig geneuzel, simpelweg interesting shit ter verpozen en een sleutelvraag werd door ss dan ook niet uit de weg gegaan. Vrolijk trippelend beiden richting umkleide, snel een douche en m'n meeneemscheetkussen dat standaard in de clubbagage zit meegegrist en de ravissante Bulgaarse nimf stond me al tenenkrommend op te wachten leek me stellig. Kamer 6/2 of zoiets, een gedriëndeeld hok waarin een fiks uit de kluiten gewassen herdershond wel genoodzaakt zou zijn tegen z'n eigen poten te zeiken, doch dit rankjeslankje poppemieke en de ietwat minder ravissante ss fitten toch op de één of andere manier in de veredelde neukbunker, mirrors all around, heel wat beter dan die dommige blokhutten dixit G., naja, ss keek ns in de spiegels, stellig zichzelf ontwijkend en zag dat het goed was.

    Lichtjes bevreemdende sessiestart waarbij er ns werd gepolst hoe de vork in de upcoming sessiesteel zou zitten, doch zonder woorden zoals betaamt. Sensitieve tongzoenen waardeerden zich stilletjesaan op tot lichtjes smeuiige variabelen, het leek de goede kant op te gaan, want onder die overgekalkte rugtattoo had zomaar ns vollprofi kunnen hebben gestaan voorheen, doch dat terzijde. PZC goed tot zéér goed, variabel, oogcontact, humide, zichzelf fijn positionerend, generlei onvergetelijk doch erg onderhoudend zeg maar. Mejuffer was niet te high profile om ook ongeschoolde prutsjochies als mezelve met de regelmaat te komen herinneren dat er getongzoend mocht worden, en smeuiig bleef het. Retournerende orale gekkigheid werd onthaald, behoorlijk interessant en niet afblokkend, doch vingers thuis leek het wel stellig, da's toch sneu, maar alla, een humide honeypot is ook al wat, lichtjes participatief mettertijd en voorts wou mejuffer blijkbaar dat tongzoenen niet op het achterplan verzeildde, nice. Zo verliep het één en ander eigenlijk allemaal van een rieten dakje, geen kietelachtigheid enzo, contrast moet er zijn, ook in GT klaarblijkelijk. Egal, gummishopen doet mejuffer blijkbaar in London helaas, ze houdt van de smaak, naja moppie, het aardbeiseizoen is bij mijn weten al behoorlijk passé en voorts zal het me worst wezen, klauter maar ns in de hokken alsof Kitzbühl om de hoek loert en er in muizenvallen dient te worden bewogen alsof er medailes te rapen vallen; of toch minstens koebellengejoel van heb ik je daar van een halfbezopen legioen zuiplappen die s'werelds befaamdste afdalingsparcours verafgoden zoals sommige perverselingen clubdames piëdestallen tot in Idylle-Zuid toe. NMC mag er best zijn, participatief, TZ dabei, lichte zwaktes in reiter somtijds, doggy vollparticipatief, nice. Fijn uurtje zonder gedoe, mankementjes dabei zoals no-go-zone's: fingern, pussysliden, droogneuken quasi ontbrekend of matig. pluspuntjes ook gelukkig, raffinement, inventiviteit en onuitgesproken feeling voor da "moment" zoals dat placht te heten, zo net dat tijdstipje dat je aanvoelt van, nou als dat nou nog effe doorgaat wordt het net ietsje minder leuk, geestig, fijn aanvoelend of weet ik wat. Dame die stuurt en gestuurd wil worden, die polst waartoe en waaraan, en daaraan ontleent welke servicemuts ze opzet klaarblijkelijk. Dient er gewag gemaakt te worden van onversneden topservice? Neuh, dat niet. Mag er gewag gemaakt worden van een fijne eerste kamergang? Yup, dat mag opzekers. Is die an sich herhalingsbenodigd? Geun idee, wie zal het zeggen, eigenlijk makkelijk zat lijkt me... G. zal dat wel bepalen of het haar zint om een aanzet daartoe te geven, time will tell. O ja, hauspreisafrekening zoals betaamt zonder verpinken...

    Fazit: zéér mooie dame, fijne kamer, geen profifickersmateriaal alhoewel, daar rolt ze wel over, alle klanten zijn gelijk, fijn principe...

  15. Onderstaande leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas (12 november 2013)

  16. #10
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    bedoel je deze gabriela bos beer dat zou een plus punt voor gt zijn en dan moet ik nog ma zien of ik sterk genoeg ben om niet na gt te gaan

  17. #11
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    29 mei 2015 @ 11:54
    Locatie
    Tessenderlo
    Berichten
    42
    Discussies
    0
    Thanks
    13
    Thanked
    20 in 12 posts

    Standaard

    De Braziliaanse is inderdaad terug van weg geweest.

  18. #12
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    ze is Bulgaars master155 en een topper

  19. #13
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Week of drie terug met deze stunning beauty gekamerd. Ik ga er geen lange recensie van maken, daarom even puntsgewijs wat bevindingen:

    - een absolute schoonheid. Mooi gezichtje, prachtig lijf, heerlijke billen, borsten en tepels. Dit alles gehuld in sexy lingerie. Prachtige ogen. Kortom: mmmjammie...
    - vriendelijke, aardige en intelligente meid. Je kan er (indien gewenst) ook nog prima mee praten.
    - inzet prima. Duidelijk bovengemiddeld.
    - TZ met overgave en passie
    - uitstekende PZC
    - ficken in alle standjes voortreffelijk
    - neemt de tijd, geen haastklus

    Conclusie: Uitstekende sessie, ondanks dat ik wat moe was zo aan het einde van de avond en onvoldoende energie over had er flink tegenaan te gaan.
    Herhalingsgevaar erg groot.

  20. Onderstaande 2 leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (30 juni 2014),Megaboob (30 juni 2014)

  21. #14
    Geregistreerd
    14 september 2013
    Last Online
    6 oktober 2023 @ 15:28
    Locatie
    land van de Galliërs
    Berichten
    398
    Discussies
    9
    Thanks
    291
    Thanked
    364 in 163 posts

    Standaard

    Had zaterdag ook het genoegen met de goedlachse Gabriella (bulgaarse).
    Ze greep me in het voorbijgaan bij de hand en met een "ferme snok" stond ik ineens oog in oog met deze wellustige verschijning.
    weelderige blonde krullebol, pretoogjes en overdreven roze gekleurde pornolippen. Die felle pornolippen deden me wel effe twijfelen maar toen
    ik haar naam vroeg ging er bij mij een belletje rinkelen... Gabriella/Gaby... stond me voor als top girl op het forum.
    Ze vroeg wat ik zoal graag had... tja kussen, natte blowjob en voor de rest de normal stuff..! ze antwoordde oooohh... that's all !
    Dus maar opgestuurd voor de sleutel.
    Op de kamer had ze haar ontdaan van de roze lipgloss (gelukkig) en van haar karige outfit. Ik zag een grote vogel (arend) op haar rug gettatoëerd en een zeer lekker
    gevormd lichaam met prachtige licht geholpen (bijna onmerkbaar) priemende B-cups en een kontje om van te blijven snoepen.
    Niks was een probleem ... heerlijk tongen, enthousiaste pijpsessie met veel speeksel (die ze met haar tong en grijpgrage handjes lekker over mijn paal en ballen verdeelde).
    Toen zei dat ze precies wel van grote vogels hield (zie oa tattoo) lachte ze zo geil en begon de hit "Happy" van Farrell Williams te zingen.
    het neuken eerst in missie, dan cowgirl en afgemaakt in doggy (standard procedure!)
    Vond wel dat alles nogal in sneltempo volgde waardoor we na een half uurtje heel het repertoire hadden afgewerkt. Terwijl ze gerust met haar enthousiasme me het dubbele uit
    mijn zakken had kunnen schuren. Afgerekend in kleedkamer 50+10. herhaling? ja denk het wel

  22. Onderstaande leden hebben pistoleeke bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas (29 juli 2014)

  23. #15
    Geregistreerd
    14 december 2008
    Last Online
    10 maart 2021 @ 17:24
    Locatie
    Königsallee, Düsseldorf
    Berichten
    601
    Discussies
    41
    Thanks
    230
    Thanked
    391 in 181 posts

    Standaard

    Ik had gisteren het grote genoegen na 1 1/2 jaar weer ééns te mogen kameren met deze top-lady.
    Het werd een date "hors-categorie". Een sexspel waarin we allebei ons gezond verstand verloren en een aardig eind van deze aardse planeet kwamen.

    Ik sluit me graag aan bij de woorden van Cuties (waar ben je overigens gebleven?):

    Bulgaarse Gabriela (Gaby vindt ze maar nix; heck Gabriela vindt ze maar nix) speelt namelijk in haar eigen league. Tis niet zomaar een of ander simpel vervangbaar NRW/Hessen hoertje. Spelen met deze dame, is spelen voor gevorderden (en met gevorderden bedoel ik niet gevorderd qua pay sex, maar gevorderd qua spontane omgang met a-categorie vrouwen die zich normaliter in een totaal ander milieu begeven dan het budget van de gemiddelde (GT-) beer zou toelaten).
    Tja, what can I say more?
    Kijk in haar ogen en je weet wat ik bedoel!

  24. Onderstaande leden hebben Hobbele bedankt voor deze bijdrage:

    Teiresas (12 augustus 2014)

  25. #16
    Geregistreerd
    31 januari 2008
    Last Online
    15 juni 2019 @ 22:35
    Berichten
    2.106
    Discussies
    31
    Thanks
    3.669
    Thanked
    2.620 in 927 posts

    Standaard

    Gisteren deze zéér mooie meid na lange tijd weer gespot in GT... Kamergang is er niet van gekomen wegens andere prioriteiten, maar het is zondermeer leuk dat ze weer een optie is.
    "Ohne Spaß kein Fun"

  26. Onderstaande leden hebben Teiresas bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 2 oktober 2015)

  27. #17
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:40
    Berichten
    6.141
    Discussies
    449
    Thanks
    1.592
    Thanked
    3.382 in 1.844 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Teiresas Bekijk bericht
    Gisteren deze zéér mooie meid na lange tijd weer gespot in GT... Kamergang is er niet van gekomen wegens andere prioriteiten, maar het is zondermeer leuk dat ze weer een optie is.
    ze is inderdaat super en geeft een uitstekende service

  28. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    Kapitein Knut ( 4 oktober 2015)

  29. #18
    Geregistreerd
    18 augustus 2007
    Last Online
    27 november 2016 @ 07:59
    Berichten
    3.445
    Discussies
    299
    Thanks
    4.009
    Thanked
    7.233 in 1.649 posts

    Standaard

    Vandaag aanwezig.

  30. #19
    Geregistreerd
    12 januari 2016
    Last Online
    28 februari 2024 @ 13:56
    Berichten
    72
    Discussies
    2
    Thanks
    43
    Thanked
    42 in 14 posts

    Standaard

    Bijna jaar geleden tot de laatste verhaaltje over Gaby. Vandaag samen met haar vriendinnetje Merie een triotje genoten. Ook Merie (lijkt veel op Penelope Cruz) is mooie meid, maar Gaby is top. Heerlijk C borsten van de dokter. En ze wil dat je daar lekker op tekeer gaat, weinig is haar te gek. Ze kan goed pijpen, samen die twee meiden daar tussen je benen tekeer zien gaan is geweldig. Ook tongen doet deze dame met veel overgave. Triotje beeindigt met een voor een doggie stijl. Eenmaal dat kontje van Gaby in het viezier kwam het hoogtepunt al snel.

  31. #20
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    4 april 2024 @ 13:57
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    is gaby in the club, or not available?

  32. #21
    Geregistreerd
    12 mei 2008
    Last Online
    4 april 2024 @ 13:57
    Berichten
    346
    Discussies
    13
    Thanks
    110
    Thanked
    144 in 63 posts

    Standaard

    something new about gaby?
    is she in the club at the moment?

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:03.

  Freude 468*60