Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5
  1. #1
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard Zwitserland, Club Life Dübendorf

    Godbetert, we zullen er niet meer strikjes dan nodig rond winden dan benodigd, moest de plaatsvervangende jury van de maand niet expliciet hebben aangegeven dat het welbevinden van z'n beoordeling en bijhorende vrijkaarthandel die dit met zich meebrengt afhangt van BH-inhoud had deze recensie er nooit ofte nimmer gekomen... maar nu er iets te verdienen valt waarvoor er geen ethische hinderpalen in de mentale weg staan, en het voorts nog steeds januari is dus enigerlei pennetrekken aangaande deze toko en een Tsjechische huurlinge die er neergestreken is enkele maanden geleden. Ik voorzie uiteraard een hoop monkelgelach, naja, knock yourself out jochies, maar met die ongewild toegezonden print van vorige week ergens richting Kaarst kon ik hoegenaamd niks, misschien moet ik volgende keer ietsje duidelijker zijn in m'n bewoordingen... Ik waag tengevolge hier m'n geluk, en wel om de klaterwateréénvoudige reden dat het geboekte dametje een stel natuurlijke F-cup tieten rondtorst zonder any problem, én dat tot watertandende tevredenheid. Dus geen half werk en omslachtige prietpraat: over naar facts en figures aangaande ClubLife en Jacqueline, het enige mokkel dat Zwitserse franken uit ss z'n beldbuideltje kon slagen, doch mét verve zoals geanticipeerd.

    Aangezien ik een technologische ongeletterde ben verwijs ik u voor fotomateriaal naar het wwweb stelletje gepatenteerde luilakken, de toko zelve is van buitenaf een overmeten dokwerkerskantine, een 10-tal minuutjes verwijderd van de luchthaven en zelfs voor randidioten makkelijk bereikbaar. Desnoods klop je een stoeprokende taxichauffeur z'n hoedje van z'n kop ter opheldering, of je bereidt je simpelweg terdege voor zoals ik wederom naliet, maar op miraculeuze wijze raakte ik toch ter plekke; sneeuw of geen sneeuw, het zal me verdommen voorts, al had ik zeiknatte voeten toen ik arriveerde, maar dat kan ook komen omdat ik in een sneeuwplas van gewelste meende een danspasje té moeten wagen toen ik vanuit een passerende wagen een fijn deuntje hoorde, naja, bollocks uiteraard, het was simpelweg bar onderweg. Niet dat ik met klompvoeten of afgevroren tenen binnenkroop op doorschaafde knieën, maar veel scheelde het niet (tip voor mezelve, volgende keer fluo laarsjes mee in de handbagage moffelen). De toko zelve is dus afzichtelijk van buitenaf, heeft ook een aparte vip-ingang voor heerschappen die niet wensen te worden herkend door gepeupel als mezelve in de club zelve, en dus telefonisch hun geprefereerde dame kunnen boeken en ongezien kunnen stengelen zonder dat u, ik of weet ik veel wie ook maar iets in het snuitje heeft. Dus kijk niet als een stomverbaasde malloot op als sommige appetijtelijke dames somtijds voor onbepaalde tijd verdwijnen zonder ijsbeer in hun kielzog...

    Wegens astronomisch hoge kamerprijzen naar mijn budget toe was het vooraf al simpelweg duidelijk dat één dame zou volstaan, telefonische bevestiging aangaande haar aanwezigheid en hoppa, mal gucken want het was al lang geleden dat ik deze dame nog had gezien... 240 Franken voor een halfuur, naja, dat telt godverdomme stevig door, dus pannekoeken kon ze alvast op haar buikje schrijven dat ze zelf niet zou kunnen lezen overigens zonder spiegelhulp aangezien ze dus een stel tieten bezit waarvoor het predikaat "groot" een understatement is, Megaboob, ben je er nog... Naja, een 30/35-tal dames tekenden present dixit de club, en inderdaad, een boel mokkels die ik niet bepaald uit de bedsponde zou stampen moesten ze zich daar voluntarisch voor aanbieden, helaas betrof het hier vakdames die enigerlei verloning vereisten ter lakendeling, dus veel illusies moest ik me niet maken...

    Jacqueline dus, Tsjechisch van origine, mid-20, lange blonde haren, voorheen een topattractie in Oase en een riedel andere clubs met hogere prijsbarema's etc., LindaF, naja, geen onbekende... 1m70 ongeveer, tonede nog redelijk strakke body voor haar leeftijd, intelligente dame die ook verstaat dat het in clubs met een prijskaartje betaamt om respectabele allroundsales te bieden alvorens naar één van de overigens luxueus ingerichte kamers te kachelen. Service is traumhaft en blaast het gepeupel in saunaclubmiddens op enkele uitzonderingen na moeiteloos weg, naja, dat mag ook dixit haarzelve. Ok, vollprofi en verwacht geen GFE van jewelste, wel illusie op hoog niveau, succulente skills, generlei terughoudendheid en sex van exquis niveau, naja, just what the doctor ordered... 45 minuten volstond, 360Franken, wel handig zo'n tarief, en daarna trok ik m'n kleren weer aan, en was het tijd om in Zürich city maar ns aan de slag te gaan zoals betaamt, want er dient gewerkt te worden ook... Herhalingswaardig: bwa, eventueel, geen prioriteit whatsoever, maar spijt: generlei...Dat zou wel erg gortig én onbeleefd zijn na een sessie van jewelste met een dame die qua schoonheid niet achteraan in de rij stond, en bij de tietenafdeling minstens 3 nummertjes had getrokken... Voor liefhebbers een niet al te prijzige must, alles naturel, naja, life must be a bitch als je zo knap bent, of iets in dien trant... Doe er jullie voordeel mee...

  2. Onderstaande 8 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Carpe Momentum (28 januari 2013),Cuties (29 januari 2013),Dalton (29 januari 2013),Don Rudo (28 januari 2013),Megaboob (28 januari 2013),phoenix (28 januari 2013),SeX++ (28 januari 2013),vrije jongen (28 januari 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    30 april 2011
    Last Online
    24 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    4.694
    Discussies
    353
    Thanks
    5.148
    Thanked
    10.116 in 2.556 posts

    Standaard

    Zo elk kalenderjaar krijgt ss ´ns een zot idee en wordt het al ´ns rap dolletjes volgens sommigen. Ik meen dat iedere deftige mens als ´ns uit de pas mag springen en éénmalig zondigen zal m´n ticketje richting hemel toch niet ontwrichten. Een teruglopend aantal dames aanwezig lijkt me zo ellek jaar. Bij m´n eerstbezoek een 25-tal snollen die hun charmes in de strijd smeten, dat kalft af richting 10à15 dunkt me onderhand. Egal opaal kabaal krabpaal. Des zomers met droge schoentjes binnen, een vijftal andere vreemde snuiters die in de smiezen werden gehouden. ss as ever hondstrouw als was ie in een vorig leven een labrador die kindjes uit recreatievijvers redde op vrijwilige en dus onbezoldigde basis. Date geprikt as usual met het enige mieke aldaar die het ereloon waard is voor mezelve dan. Jacqueline, onderhand begin-30 ofzo doch algeheel nog niet aan te zien. Ze zou nog steeds met een avenue´tje of 3 afstand het mooiste mokkel zijn in egal welke club in NRW, da´s lekker makkelijk dan. Sie hat Alles richtig gemacht. Toen Oase begon in te kakken richting Suisse en daar voor een vijfvoud van de gage per halfuur 1/3 van het aantal mannen "moeten" verwerken per dag, dat is immer nog lucratief dunkt me qua balansoefening. F-tieten op Tsjechische stelten, schiet me maar lek voorts, 1m70/75, KF34/36, tja. Tengevolge raakte ss probleemloos wat lichaamsvocht doch bovenal wat hinderlijke Zwitserse Franken loos die ´k alvast niet mét verlies diende te wisselen in daarvoor geschikte instellingen. Quelle beautée, quelle service. Madame werkt nog sporadisch in verhouding, een beetje hobbymässig dixit haarzelve. Kuthobbies...

    Voor degenen die het laatste kalenderjaar onder een steen lagen en niet in oorden vertoefde waar de volgende parel over je werd uitgekotst bij de regelmaat van m´n jaarlijks ééndaags gekkogedoe: Bicep: Opal (Four Tet remix). Dat van die 4 tetten is wel geinig want eigenlijk komt het daar bij Jacq wel bij in de buurt...Dat vond ze niet netjes maar kan mij het bommen. Een beetje gepest worden bij het hobbyen heeft nog niemand een niertransplantatie opgeleverd. Ergens in 2019 doet ss nog ns een dagje gecko wss...

    Grützi
    "... two roads diverged in a wood, and i- i took the one less traveled by,
    and that has made all the difference."
    r. frost

  4. Onderstaande 2 leden hebben satanic surfer bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher (30 augustus 2018),stimpy3 (30 augustus 2018)

  5. #3
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Alles echt alles is pittig geprijsd in der Schweiz.
    Heeft het voordeel dat je als klant overal netjes geholpen wordt.
    Nederschweizers doen er goed aan tijdig duidelijk te maken dat we Ollanders zijn en geen Duutsers.
    Op Duutsers zijn de Zwitsers niet erg gesteld, vooral niet op Duutsers die zich laten gelden vanwege hun welstand.
    Dat kunnen de Zwitsers veel beter, die zijn ongezien welgestelder dan menige Duutser die in der Schweiz verblijft.
    Geld maakt echt geen indruk daar.

    In Zwitserland vind je de leukste auto's voor onbedaarlijk leuke prijsjes.
    Ik maak daar graag jacht op. Verandering van spijs is goed voor de eetlust.
    Beschik inmiddels over wat prettige contacten die steeds weer blij zijn een overjarig gebakje aan me te kunnen slijten.

    Zwitserse clubs mijd ik omdat de tarieven me niet aanstaan.
    We hebben dat spul maar heel even in beheer en moeten het daarna weer afstaan.
    De tarieven die SS hier meldt zijn gangbaar. Voor minder kun je nergens terecht.
    Zuid Duitse toko's imiteren die prijsstelling, daar kom ik evenmin.
    NRW is mijn favoriete jachtgebied. Dat hoeft geen toelichting denk ik.

  6. Onderstaande 2 leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    Partycrasher (30 augustus 2018),stimpy3 (30 augustus 2018)

  7. #4
    Geregistreerd
    15 februari 2013
    Last Online
    Vandaag @ 05:50
    Locatie
    Twente
    Berichten
    7.058
    Discussies
    230
    Thanks
    21.155
    Thanked
    6.157 in 2.939 posts

    Standaard

    Hééél interessant!!! Maar nooit in Club Life geweest dus Kwibus en niet van plan om er ooit naartoe te gaan.... Waarom dan de clubrecensie ondersneeuwen met je gelal (a=u voor de rebus-oplossers)
    "Sex is the most fun you can have without laughing."
    - Woody Allen

  8. Onderstaande leden hebben Wentelt Eefje bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 september 2018)

  9. #5
    Geregistreerd
    1 april 2012
    Last Online
    6 maart 2024 @ 13:06
    Locatie
    Onder de regenboog
    Berichten
    2.258
    Discussies
    35
    Thanks
    931
    Thanked
    1.735 in 998 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wentelt Eefje Bekijk bericht
    Hééél interessant!!! Maar nooit in Club Life geweest dus Kwibus en niet van plan om er ooit naartoe te gaan.... Waarom dan de clubrecensie ondersneeuwen met je gelal (a=u voor de rebus-oplossers)
    Heel interessant dit commentaar

  10. Onderstaande leden hebben Kwibus2 bedankt voor deze bijdrage:

    schoolmeester ( 1 september 2018)

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49.