Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 118
  1. #51
    Geregistreerd
    2 januari 2015
    Last Online
    16 juli 2017 @ 14:34
    Berichten
    60
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    23 in 15 posts

    Standaard

    Je moet bij Gercelinnos, je ID inleveren, waar ze een copie van maken en waar je 10€ voor moet betalen.
    Let op...!! Hier kan ID-fraude mee gepleegd worden...!!!

  2. #52
    Geregistreerd
    11 december 2014
    Last Online
    1 november 2019 @ 10:35
    Berichten
    54
    Discussies
    1
    Thanks
    95
    Thanked
    44 in 26 posts

    Standaard

    Oei wat gaat het dan worden !! Ik was er van overtuigd dat Benny en Gisela de club zeer ter harte namen
    Wel spijtig nieuws !!

  3. #53
    Geregistreerd
    11 december 2014
    Last Online
    1 november 2019 @ 10:35
    Berichten
    54
    Discussies
    1
    Thanks
    95
    Thanked
    44 in 26 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trigger Bekijk bericht
    Je moet bij Gercelinnos, je ID inleveren, waar ze een copie van maken en waar je 10€ voor moet betalen.
    Let op...!! Hier kan ID-fraude mee gepleegd worden...!!!
    Dit is volgens mij verplicht in prive club je moet lid zijn om er binnen te mogen is trouwens in vele clubs de gang van zaken !

  4. #54
    Geregistreerd
    17 mei 2014
    Last Online
    5 oktober 2023 @ 15:30
    Berichten
    107
    Discussies
    4
    Thanks
    60
    Thanked
    162 in 50 posts

    Standaard

    Wat een slechte ervaring gehad gisteren.
    1 Dame was de gehele tijd aan het zeuren "niet te veel zo, niet te veel dit, niet te veel dat". Ja ik snap dat je de dames moet respecteren en dat doe ik ook maar dit had ik nog nooit mee gemaakt. Een andere dame was de meeste van haar tijd toen ze in een van de kamers zat te praten met de aanwezige heren of ditjes en datjes. Uiteindelijk door 1 blonde dame met grote neptieten lekker geblowd en over haar tieten gekomen. Over het algemeen een slechte ervaring en zal hier ook niet meer terug te vinden zijn. Jammer van mijn 70 eurotjes maar wie niet waagt wie niet wint

  5. Onderstaande leden hebben Rickertje bedankt voor deze bijdrage:

    Lucnighttrain (16 juni 2017)

  6. #55
    Geregistreerd
    9 mei 2017
    Last Online
    14 juni 2018 @ 07:25
    Berichten
    37
    Discussies
    2
    Thanks
    5
    Thanked
    103 in 26 posts

    Standaard

    Wij zijn er ook eens geweest op een dinsdag. Was nog 1 ander koppel daar. Echt niet veel te beleven. Het ingehuurde entertainment was ook niet meteen iets waar we warm van werden.

  7. Onderstaande 2 leden hebben kapeta bedankt voor deze bijdrage:

    Burman ( 2 oktober 2017),Lucnighttrain (16 juni 2017)

  8. #56
    Geregistreerd
    11 december 2014
    Last Online
    1 november 2019 @ 10:35
    Berichten
    54
    Discussies
    1
    Thanks
    95
    Thanked
    44 in 26 posts

    Standaard

    Hey david wel ja blijkbaar staat crueala (kaat, deze had ik nog niet gehoord) , terug in de zaak! ik ben in buitenland en weet ook niet meer !

  9. #57
    Geregistreerd
    21 juni 2017
    Last Online
    5 maart 2020 @ 15:14
    Berichten
    58
    Discussies
    0
    Thanks
    27
    Thanked
    30 in 24 posts

    Standaard

    Heyhey. Algemeen vraagje. Is er in regio Limburg geen goede zaak waar er maandag avond nog veel te beleven valt?
    Eroxx en en gercellino sluiten al om 18u... :( met mijn werk krijg ik tegenwoordig echt geen verlof...

    Groetjes en dikke merci

  10. #58
    Geregistreerd
    9 mei 2017
    Last Online
    14 juni 2018 @ 07:25
    Berichten
    37
    Discussies
    2
    Thanks
    5
    Thanked
    103 in 26 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hardeman Bekijk bericht
    Heyhey. Algemeen vraagje. Is er in regio Limburg geen goede zaak waar er maandag avond nog veel te beleven valt?
    Eroxx en en gercellino sluiten al om 18u... :( met mijn werk krijg ik tegenwoordig echt geen verlof...

    Groetjes en dikke merci
    Wij gaan nogal eens naar exotica in Brecht. Als je van N Limburg bent is dat nog doenbaar qua afstand. Geen hoertjes daar, wel wat actieve koppels indien je geluk hebt.

  11. Onderstaande leden hebben kapeta bedankt voor deze bijdrage:

    Burman ( 2 oktober 2017)

  12. #59
    Geregistreerd
    21 juni 2017
    Last Online
    5 maart 2020 @ 15:14
    Berichten
    58
    Discussies
    0
    Thanks
    27
    Thanked
    30 in 24 posts

    Standaard

    Hey kapeta

    Dankjewel voor je antwoord.
    Maar ben zelf van zuid-Limburg... Dus Brecht is wel ver dan
    Iemand andere voorstellen? Tis nodig ^^

  13. #60
    Geregistreerd
    21 juni 2017
    Last Online
    5 maart 2020 @ 15:14
    Berichten
    58
    Discussies
    0
    Thanks
    27
    Thanked
    30 in 24 posts

    Standaard

    Hey net gepolst bij de overkant. Maar hoe was het gisteren in gercellino? Groetjes x

  14. #61
    Geregistreerd
    2 juli 2017
    Last Online
    15 oktober 2019 @ 11:22
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    122
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Is het de moeite bij Gercellinos, Ambiance, aktie?

  15. #62
    Geregistreerd
    14 juli 2014
    Last Online
    13 juli 2018 @ 17:24
    Locatie
    Rotterdam
    Berichten
    49
    Discussies
    3
    Thanks
    24
    Thanked
    39 in 24 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Trigger Bekijk bericht
    Je moet bij Gercelinnos, je ID inleveren, waar ze een copie van maken en waar je 10€ voor moet betalen.
    Let op...!! Hier kan ID-fraude mee gepleegd worden...!!!
    Inzien is een, maar een copy maken is inderdaad een stap te ver en de droom van iedere potentiële ID fraudeur. In Nederland wordt door instanties ernstig ontraden je paspoort uit handen te geven voor het maken van een copy (zeker bij dit soort vage clubs) en op zelf verstrekte kopieën wordt geadviseerd die zaken onzichtbaar te maken die bij registratie niet van belang zijn (in dit geval zouden leeftijd en naam moeten volstaan).

  16. Onderstaande leden hebben enjoyerik bedankt voor deze bijdrage:

    Jan Verplancke ( 8 oktober 2017)

  17. #63
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 12:59
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.923
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hardeman Bekijk bericht
    . :( met mijn werk krijg ik tegenwoordig echt geen verlof...

    Groetjes en dikke merci
    Toch wel als je een goede reden hebt?
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  18. #64
    Geregistreerd
    4 april 2017
    Last Online
    3 april 2023 @ 09:43
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    22
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Gisteren waren Gisela en Benny er voor het laatst.
    Ze hebben hun best gedaan maar zijn misleid door Caatje
    Caatje neemt de boel weer over.

    Nou dan weet je al hoe het gaat worden. Nog meer klanten die weg blijven.

    Inmiddels zijn er ongeveer 12 vaste "dames" afgehaakt en komen ook niet meer terug.
    Was dus een goed besluit om aan te geven hier NOOIT meer naar toe te gaan.
    Eroxx wordt steeds beter.

  19. #65
    Geregistreerd
    4 april 2017
    Last Online
    3 april 2023 @ 09:43
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    22
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Nou Benny en Gisela zijn er dus door Caatje uitgeknikkert.

  20. Onderstaande 2 leden hebben Frails bedankt voor deze bijdrage:

    haantje (19 juli 2017),Lucnighttrain (10 juli 2017)

  21. #66
    Geregistreerd
    2 juli 2017
    Last Online
    15 oktober 2019 @ 11:22
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    122
    Discussies
    1
    Thanks
    113
    Thanked
    170 in 55 posts

    Standaard

    Wat is hier allemaal aan de hand.....hoort zich niet ze lekker aan

  22. Onderstaande leden hebben haantje bedankt voor deze bijdrage:

    Lucnighttrain (10 juli 2017)

  23. #67
    Geregistreerd
    26 juli 2017
    Last Online
    9 april 2024 @ 21:25
    Berichten
    10
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked
    22 in 7 posts

    Standaard

    ben er al een paar keer geweest, de actie begint wel echt om iets na 20 uur vrijdagavond

  24. Onderstaande leden hebben dictus bedankt voor deze bijdrage:

    Lucnighttrain (29 juli 2017)

  25. #68
    Geregistreerd
    2 augustus 2017
    Last Online
    4 augustus 2017 @ 09:29
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Na echt vele jaren is het welentjes geweest. Nooit meer Gercellinos !! Dit was de druppel !!
    Ten eerst die Sonja man man wat een trut leterlijk en figuurlijk !! om 13 hr kwam ze binnen dacht Oo ,ben met haar naar boven gegaan eerst een douche nemen zei ze , ok tot daar aan toe dan samen naar de grote kamer eens op de matras wat spelen toen ik haar aan het beffen was kwam en wou een andere man met haar borsten spelen ,maar dat mocht niet,! sorry hoor een gangbang ??
    Nadien stond ze doodleuk op terug douche en ging ze beneden thee drinken was het 14 hr. Ongelooflijk, daar stond ik dan ! Blijkbaar is ze zeer selectief !
    Dan bleef ze in het restaurant eten ik nam mij ook een hap.! Maar wat een verschil toen Gisela de keuken deed. Trok op niets !
    Dan was er een ruzie tussen die Olga en chris in de keuken echt niet te doen. Enkele mannen dropen dan maar af !
    Om 15 hr ging die Sonja terug naar boven , ik haar achter na , terug douche en geloof het of niet mevrouw zei dood leuk jij hebt je kans gehad heuuu. Ben kleed kamer ingegaan en vertrokken !
    Nooit meer en zoals het nu draait is het einde in zicht geloof me !!

  26. Onderstaande leden hebben Hotmanneke bedankt voor deze bijdrage:

    Lucnighttrain ( 3 augustus 2017)

  27. #69
    Geregistreerd
    11 december 2014
    Last Online
    1 november 2019 @ 10:35
    Berichten
    54
    Discussies
    1
    Thanks
    95
    Thanked
    44 in 26 posts

    Standaard

    Dus het is er niet beter op geworden ?? Zeer Spijtige zaak !!

  28. #70
    Geregistreerd
    14 augustus 2006
    Last Online
    26 maart 2020 @ 13:16
    Locatie
    regio Antwerpen
    Berichten
    60
    Discussies
    2
    Thanks
    10
    Thanked
    51 in 21 posts

    Standaard

    Huhhh??? Vreemd...ik was er ook en degene die Sonja kennen weten echt wel dat zij absoluut niet kieskeurig is... Ook is zij praktisch constant bezig, neemt amper pauze's dus ik begrijp je reactie hier al helemaal niet... En de andere dames? Daar je kans dan niet bij gewaagd? Toch wel raar van iemand die vandaag een account hier aanmaakt en net 1 bericht heeft geschreven... Heb ik al een paar keer gemerkt op een ander onderwerp...Meerdere recencie's door personen die net nieuw zijn en een bepaalde club zitten ophemelen...Ook nu alweer een nieuw account en gelijk de club (of een bepaalde dame) afbreken??? Er gebeuren rare dingen op ijsberenforum ...Spijtig want het is dus helemaal niet slecht in Gercellinos. ..Absoluut niet..ps...waar zitten al die heren die wel de tijd van hun leven hebben in Gercellinos? Xxx Mieke
    Laatst gewijzigd door mieke; 3 augustus 2017 om 18:14

  29. Onderstaande leden hebben mieke bedankt voor deze bijdrage:

    bredeweg ( 4 augustus 2017)

  30. #71
    Geregistreerd
    4 april 2017
    Last Online
    3 april 2023 @ 09:43
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    22
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Moet deze heer toch gelijk geven. Ik kom er echt niet meer.
    Ik ga wel naar de Eroxx.
    Leukere dames, sfeer en entourage.
    Sinds Caatje, Chris en Olga de tent runnen en Gisela en Benny er door Caatje zijn uitgesodemieterd is er geen bal meer aan.
    Ze kunnen ook nauwelijks nog dames krijgen die er willen "werken"

  31. #72
    Geregistreerd
    2 augustus 2017
    Last Online
    4 augustus 2017 @ 09:29
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Daazie Mieke , echt was jij daar ook?? , denk het niet !!! De laatste keer dat ik u gezien heb daar was in mei !, heb ik met u onder afdak naast sauna gelegen ! Toen waren er ook weinig mannen en was je rond 15 hr weg ??
    En eerlijk moest jij daar geweest zijn ,weet ik wel met wie ik naar boven zou zijn gegeaan!
    Ok ,nieuw account. Moet men jaren hier op forum zijn om je mening en je ervaring neer te pennen ??
    Laatst was ik in de Villa en daar waren nog mannen uit de Gercellinos die er nu weg blijven ! Daar ik vroeger op Hookers zat en door een negatieve reactie geband werd , werd mij door de heren in de villa verteld ga bij Ijsberen ! En pen zeker je ervaring neer ,daar het echt misloopt in de Gercellinos !
    Volgens de heren weet Sonja de bui hangen dat als er weinig mannen in de club aanwezig zijn ,en zij vroeger naar huis moet !!
    Nu dat je uw huidige en oude collega van Eroxx verdedigd is normaal moest Gercellinos sluiten ? tja nu is alles op een boogscheut van u he ;-)
    Ik ga hier geen eindeloze discussies aangaan !! Ik weet Mieke je bent rad van tong ,maar nu sla je de bal mis hoor ?
    Ik ga nu naar de villa en de Errox en soms in de Borndries en Circle ,hangt af van thema !
    Ik heb mijn mening en ervaring gedeeld ! thats it !
    En indien ik je ergens tegenkom zal ik u eerlijk aanspreken ! Je zal verschieten wie ik ben .
    Bij gelegenheid groet ik ieder en tot ?
    Marc

  32. #73
    Geregistreerd
    5 oktober 2017
    Last Online
    18 juli 2023 @ 16:33
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Vanmiddag voor de eerste keer Gercellinos in Balen bezocht.

    Mijn bescheiden oordeel:

    Er was geadverteerd op afspraakjes.com dat er 5 dames aanwezig zouden zijn tijdens het sexfeestje van 12 - 18u. Jammer genoeg zijn er maar 3 komen opdagen. De 2 andere aangekondigde dames waren volgens de vriendelijke en zelf ook heel aantrekkelijke receptioniste (vond ik) *al de hele dag niet te bereiken. Daardoor waren er dus zoals gezegd slechts 3 dames van de partij, voor een 15-tal mannen: 2 Aantrekkelijke dames en 1 minder aantrekkelijke (beetje zwaar naar mijn goesting).

    Een van de aantrekkelijke dames (sorry ik weet haar naam niet) was een Nederlandse vrouw met zwart haar en een heel strak figuur. Door omstandigheden heb ik haar niet gedaan (dat leg ik zo meteen wel uit) maar ik zag haar bij aankomst topless rondlopen en ik heb haar nadien nog bezig gezien: Ze lag op haar rug en was 2 mannen 'tegelijkertijd' aan het afzuigen (met condoom) in een van de vele 'hokjes' in Gercellinos, zelf werd ze een lange tijd gebeft. Daar leek ze serieus van te genieten, want je kon haar tot beneden horen roepen denk ik Na een tijdje werd ze dan door de beffer geneukt in missionarispositie, terwijl ze zelf bleef doorpijpen. Ik vond het schouwspel best wel opwindend en kreeg meteen goesting, maar omdat ze daar met 4 lekker bezig waren, heb ik hen maar niet gestoord, en ben ik dan op zoek gegaan naar de andere aantrekkelijke dame. Die had ik eerder ook al even bezig gezien, 1 op 1, en die was echt zot de moeite vond ik. Niet iedereen echter, want toen ik was aangekomen aan Gercellinos, had ik aan een man die net vertrok gevraagd of de vrouwen de moeite waren, en hij vond van niet. Nou ja, smaken verschillen.

    Maar dus, fuckable lady nummer 2 was Brenda, een knappe, sexy Latina van 24. Ze was aangekondigd op Afspraakjes en wel degelijk komen opdagen. Olé. Pluspunt. En ik had chance, want ik kwam haar tegen op de gang, en ze kwam meteen naar mij toe. Ze sprak me aan in het Spaans, en gelukkig spreek ik dat, dus kon ik meteen een conversatie met haar beginnen.

    We zijn dan een tijdje apart gaan zitten en hebben een hele tijd gepraat over Argentinië (waarvan ze afkomstig is) en België. Fijn gesprek, fijne dame met inhoud, een fijn moment voor mij dus. Maar ik snap dat dat niet voor iedereen even leuk was, want telkens er een andere man binnen kwam, stuurde ze die weg en zei ze dat ze enkel 1 op 1 wou. En aangezien we nog niet eens bezig waren, moesten er velen nog even geduld uitoefenen. Ik vond het zelf een beetje lastig voor de anderen, want ik wilde het plezier van de anderen niet ontnemen, maar ik had er zelf niet veel over te zeggen, het was Brenda die de beslissingen nam.

    Uiteindelijk zijn we er dan toch aan begonnen, en het was vrij basic. Alles met condoom, ook pijpen, wel lekker, en dan neuken, ook in missionarispositie, in een van de hokjes. Het was OK, ik was mijn lading en stress kwijt, maar echt een seksueel hoogtepunt kon je het niet noemen. Brenda is ook een beroeps, en hoewel ze moeite deed, was wel duidelijk dat het voor haar slechts job is.

    Doordat er dus maar 3 dames aanwezig en al bezig waren en er daardoor ook al een hele tijd voorbijgegaan was voor de ontmoeting met Brenda, en ook omdat het gesprek zo lang duurde, was er jammer genoeg geen tijd meer voor mij om die andere fuckable lady te gaan opzoeken en neuken, want ik moest gaan werken ...

    Algemeen besluit:

    Gercellinos is een gezellige club vind ik, de uitbaters zijn vriendelijk (ik kreeg een rondleiding), het eten en de eetzaal zagen er verzorgd uit, en 2 van de 3 vrouwen waren highly fuckable. Voor mij een OK ervaring, en mss ga ik nog wel eens terug. De prijs was ook maar 60 euro, en ik heb me daarvoor toch goed geamuseerd. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar, maar ik hoop wel dat er dan meer vrouwen aanwezig zullen zijn, want 3 voor 15, dat is toch wat weinig.*

  33. #74
    Geregistreerd
    10 september 2014
    Last Online
    26 november 2017 @ 13:50
    Berichten
    54
    Discussies
    2
    Thanks
    5
    Thanked
    53 in 29 posts

    Standaard

    Niet voor niets is deze club gedoemd te verdwijnen, steeds zoveel dames aankondigen en steeds zijn er de helft, of ze zijn ziek, of ze zitten in de file, of...., mannen blijven dat niet pikken, ben er een tijdje niet meer geweest, en nu Kaat terug is ga ik zeker niet, sfeer is er gewoon slecht, sommige dames top.............als ze er zijn, zoals Mieke, Sonja...., maar zoals gezegd, met Kaat of Gerry? neen, dan elders.

  34. #75
    Geregistreerd
    4 april 2017
    Last Online
    3 april 2023 @ 09:43
    Berichten
    15
    Discussies
    0
    Thanks
    22
    Thanked
    11 in 8 posts

    Standaard

    Ben het helemaal met je eens Alex1.
    Altijd tig dames aankondigen en meestal is de helft er niet eens.
    De oude garde dames zie je er ook al niet meer.
    Kaat heeft ook Giselea en haar partner er uit gedonderd en ze met een restschuld opgezadeld.
    Ik geef die tent nog hooguit twee maanden en dan is het gebeurt.

 

 
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:41.

Freude 468*60