Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 29
  1. #1
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:31
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.237
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard Giulia / Lucia (Italiaanse/Duitse) ex-Alessia F39

    Naam : Alessia

    Nationaliteit/Taal : Italiaans / Duits en Italiaans

    Leeftijd : 25-30

    Haarkleur/-lengte : Blond / Lang

    Lengte dame : 160 -165 cm

    Postuur/Cupmaat : Normaal / C cup

    Tatoeages/Piercings : Tatoeage op haar rechter schouderblad

    Service: Zoenen, beffen, pzc, nmc

    Voordelen: Vriendelijk, geen klok kijkster

    Nadelen: zoent wat onstuimig

    Tijdsduur : 40 min

    Prijs : € 50

    Extra’s bij het bezoek:


    Alessia
    Ondanks dat er meer de genoeg keuze was had ik dit keer weer Alessia in het vizier. Alessia is een echte Italiaanse, alleen ziet ze er niet uit als een klassieke Italiaanse schone. Fel geblondeerd haar, iets te veel make-up en rondingen waardoor het kwijl van uit mijn mondhoeken loopt. Leeftijd is moeilijk in te schatten maar ik denk ergens tussen de 25 en 30.

    Alessia was al een tijdje beschikbaar en toen ik het weer op krachten was sprak ik haar aan, in het Italiaans! Ze schrok even en vroeg of ik ook Italiaan was. Ik bekende maar dat ik het niet was, want ik had bijna al mijne kennis van de Italiaanse taal al verbruikt . Na het uitwisselen van wat informatie kon ze zich nog aan ons gesprek van een aantal maanden geleden herinneren. Vooral het gedeelte dat ik geen gebruik had gemaakt van haar diensten . Ik beloofde haar dat ik het dit keer goed ging maken. Ik kreeg een zoen en we vertrokken naar kamer. Op de kamer maakte Alessia het bed op en kwam we gingen naast elkaar liggen en we begonnen te zoenen. Ik kon Alessia maar moeilijk volgen met het zoenen. De ene keer zoende ze oppervlakkig terwijl ik haar intenser wilde zoenen, daarna probeerde ze haar tong helemaal in mijn mond te duwen net op het moment dat ik dit niet verwachtte. Ik masseerde haar heerlijke naturelle tieten en billen om mijn geslachtsdriften op peil te houden. Na een tijdje hield ik op met zoenen, zij begreep de hint en begon mij te pijpen. Heerlijk, nat en in een goed tempo. Ze kwam in 69 en ik mocht mij uitleven op haar heerlijke smakende poes. Na een paar minuten gooide ze het roer om en haalde een condoom uit haar tasje. Dit werd vakkundig op mijn lul gezet en ik vroeg haar in doggy plaats te nemen. Ik bracht mijn lul bij haar naar binnen en merkte dat ze al goed vochtig was geworden. Ik neukte van achteren en mijn paal gleed moeiteloos in en uit. We wisselden naar missio en Alessia trok mij stevig naar zich toe en ik beukte er op los. Ik dacht ik dit nog wel even vol konen houden maar opeens voelde ik het zaad opborrelen in mijn lul. Ik verzette mij niet, neukte stevig door en vulde voor een andermaal het rubbertje. Alessia hield mij nog even vast, terwijl ik mijn ademhaling weer onder controle bracht. Vervolgens maakt ze Ascari jr. weer schoon.

    Ik keek op mijn klokje en zag dat er maar een kwartier verstreken was. Ik dacht even dat ze zou opstaan en weg wilde gaan. Maar in plaats daarvan kwam ze tegen mijn aanliggen. Ik streelde haar over haar rug en dit was blijkbaar haar "achilleshiel". Ze kreunde wat geluidjes uit en vroeg mij om vooral niet op te houden. Ze genoot er intens, getuige het kippenvel reactie van haar huid. Ik wisselde naar een massage en ook dit kon ze appreciëren. Ik masseerde het half uur vol, maar ze vroeg om door te gaan. "Wir haben noch funf minuten" wist ze te melden zonder op haar klokje te kijken . Ik kon er wel om lachen en met je handen aan een mooie vrouw zitten heb ik nooit als een straf ervaren . Na een kleine 40 minuten werd ik bedankt voor bewezen diensten. Alessia was moe en ging "Feierabend" houden dus verlieten we de kamer. Bij de lockers drukte ik een briefje van € 50 in haar handen en werd ik uitgebreid bedankt een kus op beide wangen en een drietal op mijn mond.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  2. Onderstaande 5 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    jaro (20 januari 2013),Megaboob (20 januari 2013),Opa57 (20 januari 2013),satanic surfer (22 januari 2013),SeX++ (21 januari 2013)

  3. #2
    Geregistreerd
    15 april 2008
    Last Online
    26 augustus 2018 @ 19:59
    Berichten
    86
    Discussies
    7
    Thanks
    0
    Thanked
    13 in 6 posts

    Daumen hoch Vuurwerk

    Gisteren was ik in Freude39, voor het eerst overigens. Van buiten ziet het er niet uit. Net of je in Bagdad bent tijdens de oorlog. Wat een zooi. Binnen is het beter. Het is heeeel groot, met veeeel kamers. Leuk is dat je goed kunt horen wat er gebeurt.....als het druk is dan hoor je overal gesteun en gebeuk tegen kontjes. Heeft wel wat... Meteen na opening lekker veel actie. Het is vrij druk, veel ijsberen en veel dames.
    Ik had van tevoren de websites goed gechecked maar toen ik er eenmaal wat maar op "gevoel" mijn weg gezocht. Eerst een negerin uit Nigeria geneukt in de rustruimte. Ze had heerlijk grote borsten en een lekker rond kontje. Check. Redelijke sessie, maar niet bijzonder. Uiteindelijk lekker mijn zaad in haar mondje (en gezicht) gespoten. Ze slurpte alles op !
    Daarna kwam ik meteen Alessia tegen. Dat wil zeggen. Ik zat te kijken naar de actie op de bank naast haar en merkte dat zij dit ook deed en er erg geil van werd. Toen kreeg ik oogcontact....en ging meteen naar haar toe. Ze ziet er erg vrouwelijk uit. Grote borsten en een lekkere ronde kont. Daar hou ik wel van. Op de bank meteen heerlijk lang en diep gezoend. Daarna ging ze op haar knietjes voor me zitten en begon me diep en nat te pijpen. Mijn pik was meteen keihard. Niet lang daarna naar de kamer. We gingen naar kamer 4 met zo'n bed met spijltjes. Daar kan je me ook geil mee maken.....heb hier wat herinneringen uit het verleden van. Mijn sessie met Alessia ging meteen een hele andere kant uit dan ik verwacht had. Ze blijkt erg kinky te zijn....kwam ik achter. Ik pakte haar bij haar middel en trok haar stevig naar me toe. Ik voelde meteen een siddering door haar lijf gaan. Ze begon me weer zo geil te zoenen, maar ik duwde haar op het bed en ze deed haar kontje omhoog. Ik begon haar billen te likken en te zoenen. Ze werd helemaal gek. Ik gaf haar een stevige tik op haar kont. Ze vond dit helemaal te gek en begon allemaal geil dingen te zeggen. Ik werd hier erg geil van. Spanking is duidelijk waar ze van houdt. Toen ik haar kutje begon te likken schudde haar lichaam. Ze was vreselijk nat en mijn hele gezicht zat onder haar geile sap. Ik heb haar zeker 30 minuten non-stop gebeft en ze is driekeer klaar gekomen. Toen draaide ze zich om en lag op haar rug. Ik begon haar mondje te neuken terwijl ik haar stevig op het matras drukte. Daarna zette ik haar op haar knietjes, ze pakte de stijlen van het bed beet en ik begon haar wild doggy te neuken, met af en toe een flinke tik op haar geweldige kont. Ze schreeuwde het uit. Toen kon ik het niet meer houden en spoot mijn condoom vol met mijn zaad.
    Totaal een uur met haar bezig geweest, maar het was een sublieme ervaring. Ik kom heel snel weer terug bij haar. Wat een heerlijk wijf zeg. Aanraader. WHF: 1000%
    Bij vertrek kreeg ik nog ruzie met een of andere DVP uit Tsjechië. Nadat ik vroeg welke diensten ze wel en niet deed, wou ik weggaan. Ze vond dat dat niet kon omdat we al met elkaar praatte. Ze wou dus geld zien. Nou mooi niet dus. Dan maar naar de leiding gegaan. Die was dus op de hand van haar terwijl we alleen met elkaar gepraat hadden. Hier werd ik niet vrolijk van.
    Laatst gewijzigd door marioamsterdam; 14 mei 2013 om 16:16

  4. Onderstaande 7 leden hebben marioamsterdam bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (14 mei 2013),hansdordt (14 mei 2013),Megaboob (14 mei 2013),MiniME (15 mei 2013),Opa57 (14 mei 2013),satanic surfer (14 mei 2013),SeX++ (15 mei 2013)

  5. #3
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Ik ben met deze dame naar de kamer geweest. Wat een fotomodel ! Ze werkt niet in het weekend (tenminste
    dat gaf ze aan) maar door de week en overdag. Mooie meid, mooie borsten en goede sex ! Toppertje.....

  6. Onderstaande 2 leden hebben christiano bedankt voor deze bijdrage:

    johan.bruinslot (15 juni 2013),Opa57 (15 juni 2013)

  7. #4
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Weet iemand of deze blonde stoot er nog werkt/

  8. #5
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:31
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.237
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christiano Bekijk bericht
    Weet iemand of deze blonde stoot er nog werkt/
    Alessia is nog regelmatig in Freude te vinden echter heeft ze geen vaste dagen. Ze gaat voor de afwisseling ook af en toe naar Dolce Vita.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  9. #6
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:31
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.237
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Alessia is nu werkzaam in Luder Lounge onder de naam "Giulia".
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  10. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    kees1000 ( 9 februari 2014)

  11. #7
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    16 april 2024 @ 19:54
    Berichten
    313
    Discussies
    5
    Thanks
    245
    Thanked
    417 in 100 posts

    Standaard

    Goede nieuws! Heb je een idee op welke dagen is ze daar aanwezig?

  12. #8
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:31
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.237
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kees1000 Bekijk bericht
    Goede nieuws! Heb je een idee op welke dagen is ze daar aanwezig?
    Dat wisselt nog al. Meestal werkt ze van maandag t/m vrijdag tot 21.00-22.00. Af en toe werkt zo ook in het weekeinde.
    Ik denk dat je het beste van te voren kunt bellen naar de club .
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  13. #9
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    16 april 2024 @ 19:54
    Berichten
    313
    Discussies
    5
    Thanks
    245
    Thanked
    417 in 100 posts

    Standaard

    Trouwens, werken nog meer dames van de oude Freude momenteel bij LULO?

  14. #10
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:31
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.237
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kees1000 Bekijk bericht
    Trouwens, werken nog meer dames van de oude Freude momenteel bij LULO?
    Jessy, Roxana, Nicole en Nana.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  15. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    kees1000 (10 februari 2014)

  16. #11
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Weet iemand waar deze dame nu werkt? Thnks !

  17. #12
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:31
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.237
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christiano Bekijk bericht
    Weet iemand waar deze dame nu werkt? Thnks !
    Als het goed is werkt ze nog steeds in Luder Lounge.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  18. #13
    Geregistreerd
    13 augustus 2009
    Last Online
    20 juni 2023 @ 17:37
    Berichten
    93
    Discussies
    14
    Thanks
    20
    Thanked
    133 in 32 posts

    Standaard

    Giulia is still active in Luderlounge, most days during the week, on week-endnights she frequents Dolce Vita now and then (since several months)... A phonecall may prove to be helpfull ( and in case of "bad" news about her presence, you at least spoke with the most friendly theke in clubs around, formerly in PHG in the (good) old days)...

  19. #14
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Het is al een tijdje geleden; maar werkt deze dame er nog? Mooie dame...ga ik weer eens naar toe
    Giulia (Italiaanse/Duitse) ex-Alessia F39

  20. #15
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Of werkt ze wellicht in een andere club regelmatig?

  21. #16
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    De link voor luder werkt niet meer....Weet iemand waar ze nu werkt?

  22. #17
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:31
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.237
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christiano Bekijk bericht
    De link voor luder werkt niet meer....Weet iemand waar ze nu werkt?
    Giulia is onlangs nog gespot in Luder Lounge, dus ik ga er vanuit dat ze nog hier werkt. In het weekend wil ze nog wel eens opduiken in Dolce Vita.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  23. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    christiano ( 5 augustus 2014)

  24. #18
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Luder Lounge was toch niet meer? Ik dacht dat de tent was afgef...
    Dolce Vita in Dusseldorf/ Briedenstr? Thnks !

  25. #19
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Geen onnodige paniek, website doet het nog (http://www.luder-lounge.de/ ) en club is gewoon nog open.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  26. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    christiano (10 augustus 2014)

  27. #20
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Je bedoelt FKK Dolce Vita niet het all in concept van de andere Dolce Vita?
    Thnks !

  28. #21
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 01:31
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.955
    Discussies
    62
    Thanks
    8.237
    Thanked
    2.702 in 954 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door christiano Bekijk bericht
    Je bedoelt FKK Dolce Vita niet het all in concept van de andere Dolce Vita?
    Goede vraag er zijn immer 3 "Dolce Vitas" in een straal van 300 km. Ik bedoel de Saunaclub Dolce Vita http:/dolce-vita.com/
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  29. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    christiano (15 september 2014)

  30. #22
    Geregistreerd
    9 mei 2007
    Last Online
    14 januari 2024 @ 18:51
    Berichten
    349
    Discussies
    18
    Thanks
    31
    Thanked
    96 in 53 posts

    Standaard

    Super bedankt. Ik heb afgelopen week al gebeld. Weet je wellicht of ze er onder een andere naam werkt? (Niet giulia of Alessia maar onder een andere naam?)

  31. #23
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Haar naam in Lulo is Giulia.

  32. #24
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Last Online
    29 december 2022 @ 13:33
    Locatie
    Bochum, Duitsland
    Berichten
    160
    Discussies
    27
    Thanks
    16
    Thanked
    94 in 31 posts

    Standaard

    Zij werkt nu in LR Kaarst
    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

  33. #25
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    16 april 2024 @ 15:31
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.680
    Discussies
    316
    Thanks
    1.804
    Thanked
    7.717 in 1.638 posts

    Daumen runter Lucia (Duits-Italiaans)

    Naam: Lucia (Loetsjia uitgesproke)
    Nationaliteit/Taal : Duits Italiaanse / Slordig Engels
    Leeftijd : 30+
    Haarkleur/-lengte : Donkerblonde of lichtbruine dikke golvende en schouderlange haren
    Lengte dame : 1m60
    Postuur/Kont/Cupmaat : Wulps figuur / Steekkont en op z’n minst een vrijgevige C-cup
    Tatoeages/Piercings : Toch niks opvallends
    Roken: Ja, maar met mate
    Voordelen: Ziet er een charmant dametje uit en ze heeft wel wat charisma
    Nadelen: Stelt niet veel voor op de kamer
    Prijs : 50€/Halfuur
    Rapport: op uiterlijk 7.5/10, op technische vaardigheden 4/10 en op totale kwaliteit van de gespendeerde tijd 3.5/10

    PSE, GFE, combinatie of neutraal? Neutraal, met soms een poging tot PSE
    Service: TZ, PMC, rukken en NMC

    Presales:
    Er was een te weinig aan geschikte kandidaten voor de Master-Bull, zoveel was zeker! Maar gedurende mijn tijd in LR was deze heet-uitziende scheur wel altijd in de buurt. We hadden vaak oogcontact, maar er sloeg geen vonk over… Ze deed niet eens de moeite om haar lamlendige reet op te tillen en zelf wou ik ook niet naar haar toe gaan. Ze leek me zo triest, altijd alleen… Misschien had ze wel een tegenvallend dagje… Dus aanvankelijk liet ik de kelk aan me voorbij gaan. Meteen na binnenkomst van een andere oude bekende, ging ik daarmee de kamer op. En na de goede sessie met deze oude bekende, nam ik me voor om het voor bekeken te houden. Ik liep nog langs een stelletje ijsbeer-flikkers om afscheid te nemen en dat zou meteen ook mijn laatste handeling in LR zijn. Maar ik moest nog voorbij deze halve Italiaanse en deze keer liet ze mij niet ontglippen. In haar meest sympathieke pose maakten we kennis. Ik had toch wel een zwak voor haar en opteerde toch nog snel voor een vluggertje!

    De betaalde tijd:
    Op de kamer aangekomen kreeg ik al meteen spijt. Een paar vieze wratten op haar kut en onder haar rechtertiet en ook het tongzoenen was niet veel meer soeps dan met een 13jarige puber achter de botsauto’s op de kermis. Haar handelingen kwamen te gemaakt en te overdreven op me over en toen we met wippen begonnen, leerde ik dat ook die ervaring niet evenredig liep met haar leeftijd. Toen zij op mij zat wipte ze gevoelloos op en neer… Daarna dan maar doggy-style… Ik concentreerde me op haar tamelijk aantrekkelijke kont, maar aangezien ze niks inlevingsvermogen had en tam mijn stoten afwachtte, knapte ik er zo hard van af dat mijn pik niet in erectie bleef. Ik ging op mijn rug liggen en we tongden nog even terwijl zij me aftrok. Helaas was rukken ook niet haar beste discipline en vroeg ik om terug te neuken wanneer mijn piemel weer rechtop ging staan. Van een vluggertje was na dit gesukkel al lang geen sprake meer! Ik ging dan maar op haar liggen… Maar het was neuken om er van af te zijn, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik kon evengoed met een plastic pop vogelen… Er zat geen beweging in dat wijf… Die lag daar maar een beetje simpel te wezen. Uiteindelijk heb ik het half uur nog broodnodig gehad om te kunnen klaarkomen. Toen ik klaar was, vroeg ze me nog opgewekt dat het goed was….. jaaaaahhhh duuuuuuhhhhh… Ik had de tijd van me leven en ging helemaal uit mijn dak, loog ik!

    Aftersales:
    Interesseert me geen zier bij haar… Ik ben trouwens toch meteen vertrokken. Geen herhalingsgevaar en geen aanrader, als je het mij vraagt!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  34. Onderstaande 5 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (18 april 2015),biged (13 april 2015),gwanfich (13 april 2015),Wentelt Eefje (13 april 2015),Willi69 (13 april 2015)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:08.

  Babylon 468*60