Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 142
  1. #51
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    @ de duisburg spesjalist

    Dit topic is niet bedoeld om concreet met voorbeelden te komen dat pietje of jantje wel eens wat marietje of anna wat hebben afgesproken. Dat soort concrete info wordt niet op prijs gesteld en laten we hier achterwege.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #52
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    1 en ander opgeschoond.
    De betreffende heren krijgen een interne mail.
    Geen bedreigingen en voortzetting van ruzies uit een ander forum
    Laatst gewijzigd door Willem2; 19 januari 2013 om 14:39
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  3. Onderstaande 10 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (19 januari 2013),BSesamstraat (21 januari 2013),Carlitos (19 januari 2013),De Shyman (20 januari 2013),hallodaarbenikweer (20 januari 2013),Iamlonely (19 januari 2013),Pistol Pete (21 januari 2013),rob45 (19 januari 2013),Toulouse-Lautrec (19 januari 2013),Wijze grijze (19 januari 2013)

  4. #53
    Geregistreerd
    14 oktober 2010
    Last Online
    7 februari 2024 @ 01:25
    Berichten
    518
    Discussies
    19
    Thanks
    1.624
    Thanked
    1.049 in 165 posts

    Standaard

    Zwaar verliefd op een DVP, advies gevraagd!

    Trouw met haar, bedrijf de liefde met haar en zet haar achter de ramen.
    Nog belangrijker: zorg ervoor dat je een graantje mee pikt van de opbrengsten.
    En wordt vooral niet verliefd op een "huisje-boompje-beestje-vrouw" want die kosten uiteindelijk echt kapitalen.


    At your service!!! jullie Senior-Adviseur relatiebemiddelingen Rudi_NL.
    Ik snap eigenlijk niet waarom ik zelf nog single ben???


    Zelf ben ik verliefd (geweest) op Kim van PSR.
    Leuke en aardige dame waar ik echt een klik mee heb.
    Advies: gewoon deze club niet meer bezoeken (hoe jammer het ook is).
    Laatst gewijzigd door Rudi_NL; 19 januari 2013 om 19:47
    Rein raus, rein raus und fertig ist der kleine Klaus.

  5. Onderstaande 2 leden hebben Rudi_NL bedankt voor deze bijdrage:

    Costana (26 januari 2013),Dolfie (19 januari 2013)

  6. #54
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 15:56
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Verliefd zijn is toch geen schande ik ben zelfs nog helemaal hoteltebotel van SHERRY(KEIZERIN VAN CHINA).maar alleen omdat ik ook eens de KEIZER VAN CHINA wil zijn.

  7. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    Rudi_NL (20 januari 2013)

  8. #55
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Speciaal voor de tot over hun oren verliefde ijsberen. Neem de tekst goed in je op. Sterkte!!!

    http://www.youtube.com/watch?v=Ce1wRqx2e2o

  9. Onderstaande leden hebben Bluebear bedankt voor deze bijdrage:

    hasta la pasta ( 6 september 2016)

  10. #56
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:19
    Locatie
    Een drie kwartier rijden van mijn speeltuin. (Dan wel met 160km/h.)
    Berichten
    3.237
    Discussies
    50
    Thanks
    12.527
    Thanked
    4.332 in 1.814 posts

    Standaard

    Nog eentje om het af te leren. Ik kon het niet laten. 2 Nummers uit de "BLUEBEAR" TOP 20. Sentimentele ijsbeer, dat ik er loop.

    http://www.youtube.com/watch?v=lvZSKf3YsSE

  11. #57
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Verliefdheid lijkt sterker dan cultuur-of-andere verschillen.
    En dan kunnen bier en muziek misschien wat soelaas brengen, ja. https://www.youtube.com/watch?v=f6KJdsgPz24
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  12. #58
    Geregistreerd
    25 september 2011
    Last Online
    18 december 2014 @ 18:27
    Berichten
    48
    Discussies
    1
    Thanks
    28
    Thanked
    4 in 4 posts

    Standaard

    Allen die gereageerd hebben. Ik dank jullie voor alle Tips en Adviezen. Ik kan er wat mee, doe er wat mee, komt dus goed. Nogmaals Thanks!!!!

  13. #59
    Geregistreerd
    7 januari 2008
    Last Online
    12 juli 2023 @ 20:43
    Berichten
    351
    Discussies
    42
    Thanks
    819
    Thanked
    912 in 184 posts

    Standaard

    Het is beslist prettig dat je zo'n fantastische klik hebt met een dame maar pas op....

    Op dit forum staan verschillende verhalen van ijsberen die verliefd werden op een DVP en de uiteindelijke gevolgen. Ik kan ze niet onmiddellijk terug vinden maar als je wat graaft..........

    Viel spass zondag.
    " A dirty mind is a joy forever"

  14. Onderstaande leden hebben savesexer bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 7 februari 2013)

  15. #60
    Geregistreerd
    5 februari 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:28
    Berichten
    381
    Discussies
    13
    Thanks
    91
    Thanked
    200 in 120 posts

  16. #61
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Ik heb nog niet gevonden hoe k iemand 'bedank' voor een post, dus zeg ik t maar even in reply. zeer informatief om te lezen, maar zo'n vaart loopt t nog niet. Ik kom net uit een relatie van 8 jaar, waarvan t laatste half jaar een 'open relatie' was, dus ik heb momenteel wel voldoende "friends with benefits". En ik ben nog relatief jong (33), dus een relatie hoeft ook even niet voor deze jongen.

    Ik heb in elk geval nog een hele resem berichtjes gehad nadat ik thuis was. Maar laten we eerlijk zijn; het is een DVP, ze woont in Bulgarije, heeft een dochtertje en een ex waar ze wsl graag zo ver mogelijk uit de buurt wil zijn. En ze zei ook dat ze een man wil, die haar 'alles kan geven'. En ze houdt van hip hop. Dusja, ze zal veel uit de kast moeten halen om mij te overtuigen van oprechtheid.

    Momenteel zit ik in de 'we maken er een leuk avontuurtje van' fase. Verliefdheid spreken we niet echt van. Maar ik zou idd niet nee zeggen tegen gewoon eens wat met haar drinken ofzo buiten de club. Gevaarlijk pad, ok. Maar wat iemand doet als beroep, definieert haar niet 100%. Zij doet het om haar dochter een beter leven te geven. Kan ik helemaal inkomen. Maar anderzijds zal ze dan ook wel verliefdheid willen spelen om haar dochter een beter leven te kunnen geven. Maar sowieso, na een relatie van 8 jaar die gewoon ineens stopt, ben ik ervan overtuigd dat elke relatie een hoop toneel bevat. Dus go with the flow and enjoy the ride is mijn moto.

    Ik ben een cynisch persoon (geworden) ok, ze heeft uren bij mij in de zetel gelegen, maar t was niet alsof er veel potentiële klanten aanwezig waren. Ik had bij t weggaan ook ergens verwacht dat ze wel nog aanstalten zou maken om een fooi te vragen ofzo. Heeft ze niet gedaan, al ging ze wel mee naar de kleedkamers. Ook heeft ze me haar echte naam gegeven op t einde van de dag. Heeft zitten zoeken naar contactmogelijkheden als ze terug in Bulgarije is over enkele weken en daar een hele tijd blijft. En laten we eerlijk zijn, dan heeft ze niets aan mijn geld ofzo. 't Is allemaal heel erg dubbel, dus ik ga er niet teveel bij nadenken.

    En uiteindelijk, twee oorspronkelijk niet geplande bezoekjes aan Sixsens: 80 eurootjes, enkele uurtjes met haar op de kamer, paar honderd eurootjes. En daarvoor krijg ik twee zondagen plezier en een minieme kans dat t idd wat zou kunnen worden. Dat beetje geld maakt me niet uit, dat ik die twee zondagen niet met een andere dame zal kameren, maar enkel met haar, is ook geen straf. Dus momenteel heb ik niets te verliezen, dan mischien mijn hart. En daar heeft ze niet veel aan, want dat is recentelijk gebroken en vertrappeld

    Ik had gehoopt dat er misschien nog iemand ervaring met haar had, omdat ik idd wel nieuwsgierig ben of ze zo tegen meerdere mannen doet.

  17. Onderstaande leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    duivenmelker ( 8 februari 2013)

  18. #62
    Geregistreerd
    31 januari 2012
    Last Online
    27 maart 2024 @ 22:36
    Berichten
    341
    Discussies
    4
    Thanks
    978
    Thanked
    263 in 131 posts

    Standaard

    Als je 10 of 20? berichten hebt geplaatst komt er links onderin een thanks button vrij.
    Ik zou zeggen gebruik je gezond verstand sommige vrouwen kunnen het heel mooi brengen.

  19. #63
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht
    Ik heb nog niet gevonden hoe k iemand 'bedank' voor een post, dus zeg ik t maar even in reply. zeer informatief om te lezen, maar zo'n vaart loopt t nog niet. Ik kom net uit een relatie van 8 jaar, waarvan t laatste half jaar een 'open relatie' was, dus ik heb momenteel wel voldoende "friends with benefits". En ik ben nog relatief jong (33), dus een relatie hoeft ook even niet voor deze jongen.

    Ik heb in elk geval nog een hele resem berichtjes gehad nadat ik thuis was. Maar laten we eerlijk zijn; het is een DVP, ze woont in Bulgarije, heeft een dochtertje en een ex waar ze wsl graag zo ver mogelijk uit de buurt wil zijn. En ze zei ook dat ze een man wil, die haar 'alles kan geven'. En ze houdt van hip hop. Dusja, ze zal veel uit de kast moeten halen om mij te overtuigen van oprechtheid.

    Momenteel zit ik in de 'we maken er een leuk avontuurtje van' fase. Verliefdheid spreken we niet echt van. Maar ik zou idd niet nee zeggen tegen gewoon eens wat met haar drinken ofzo buiten de club. Gevaarlijk pad, ok. Maar wat iemand doet als beroep, definieert haar niet 100%. Zij doet het om haar dochter een beter leven te geven. Kan ik helemaal inkomen. Maar anderzijds zal ze dan ook wel verliefdheid willen spelen om haar dochter een beter leven te kunnen geven. Maar sowieso, na een relatie van 8 jaar die gewoon ineens stopt, ben ik ervan overtuigd dat elke relatie een hoop toneel bevat. Dus go with the flow and enjoy the ride is mijn moto.

    Ik ben een cynisch persoon (geworden) ok, ze heeft uren bij mij in de zetel gelegen, maar t was niet alsof er veel potentiële klanten aanwezig waren. Ik had bij t weggaan ook ergens verwacht dat ze wel nog aanstalten zou maken om een fooi te vragen ofzo. Heeft ze niet gedaan, al ging ze wel mee naar de kleedkamers. Ook heeft ze me haar echte naam gegeven op t einde van de dag. Heeft zitten zoeken naar contactmogelijkheden als ze terug in Bulgarije is over enkele weken en daar een hele tijd blijft. En laten we eerlijk zijn, dan heeft ze niets aan mijn geld ofzo. 't Is allemaal heel erg dubbel, dus ik ga er niet teveel bij nadenken.

    En uiteindelijk, twee oorspronkelijk niet geplande bezoekjes aan Sixsens: 80 eurootjes, enkele uurtjes met haar op de kamer, paar honderd eurootjes. En daarvoor krijg ik twee zondagen plezier en een minieme kans dat t idd wat zou kunnen worden. Dat beetje geld maakt me niet uit, dat ik die twee zondagen niet met een andere dame zal kameren, maar enkel met haar, is ook geen straf. Dus momenteel heb ik niets te verliezen, dan mischien mijn hart. En daar heeft ze niet veel aan, want dat is recentelijk gebroken en vertrappeld

    Ik had gehoopt dat er misschien nog iemand ervaring met haar had, omdat ik idd wel nieuwsgierig ben of ze zo tegen meerdere mannen doet.
    Ik zou zeggen zet de weker en wordt wakker. of speel het spel mee en kijk waar het schip strand ma vergeet niet dat een dvp ook een mens is. ik weet ook wel dat er wandelaars zijn waar onder ik. die een hele tijd op de kamer van een dame zijn zonder de beurs te treken en de broek te laten zakken samen wat eten of buiten werk tijd van de dvp wat leuke dingen doen met de dame. ma ik zou dat hier niet neer gaan pennen 99% raak je ze na verloop van tijd uit het oog en dan is je hard voor de 2e keer gebroken :wink:

  20. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 7 februari 2013)

  21. #64
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    Dat is net mijn punt. Een dvp is ook een mens, en ieder mens kan je hart breken. Dus kan ik toch beter onbevooroordeeld plezier hebben.

  22. #65
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht
    Dat is net mijn punt. Een dvp is ook een mens, en ieder mens kan je hart breken. Dus kan ik toch beter onbevooroordeeld plezier hebben.
    dat is je eigen keuze niemand kan jou zegen trap er niet in. het is jou gevoel ma de meeste dames kunnen zeer goed acteren . ik ga hier niet veder op in ma als je wat te vragen heb kan je mijn gerust een pm stuuren

  23. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 7 februari 2013),NB100 ( 8 februari 2013)

  24. #66
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door newbear Bekijk bericht
    Dat is net mijn punt. Een dvp is ook een mens, en ieder mens kan je hart breken. Dus kan ik toch beter onbevooroordeeld plezier hebben.
    Als niet zo ervaren ijsbeer begeeft je je op zeer glad ijs, er kan meer fout gaan dan je hart breken.
    Maar aangezien je zeer ervaren ijsberen toch niet gelooft ( zou ik ook niet doen) die het allemaal al gezien en gedaan hebben, zou ik zeggen go with the flow hopelijk kabbelt het beekje verder zonder de waterval naar beneden.

    Als ik je postst lees beleef je niks speciaals maar is het gewoon vrij standaard dvp gedrag, jij bent speciaal, jij bent..zoals de DB spesjalist zegt t zijn hele goede actrices. Kijk maar eens of ze zonder geld opereert bij jou dat kan wat meer zeggen en dan nog niet verstandig allemaal, en relatie beginnen vanuit een kennismaking in de p6 is gedoemd te mislukken.

    Dit beroep van haar definieert haar veel meer dan jij denkt, maar eigen ervaringen zul je toch bij elkaar moeten sprokkelen.

  25. Onderstaande 2 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    NB100 ( 8 februari 2013),SuperPuss ( 8 februari 2013)

  26. #67
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    wijs geschreven bp lopen leer je ook met vallen en op staan . ik raad hem aan om niet alles op het forum te zetten wand je weet zelf het wordt toch niet geloofd je wordt er eerde om uit gelagen ma genoeg hier over

  27. #68
    Geregistreerd
    30 januari 2013
    Last Online
    24 maart 2017 @ 19:03
    Berichten
    181
    Discussies
    9
    Thanks
    90
    Thanked
    658 in 115 posts

    Standaard

    nog 1 laatste reactie

    Het staat nu onder 'zwaar verliefd op een DVP", maar dat is echt niet t geval. En uiteraard geloof ik de ervaren ijsberen. Ik heb zelf al die bedenkingen gemaakt voor ik mijn nummer gaf zelfs...

    Ik ben misschien wat te sociaal (bewogen), maar mij maakt t echt niet uit, als zij me nog twee weekjes de illusie kan geven van een soort verliefdheid, betaal ik daar graag voor. Het is gewoon leuk voor mij, t helpt haar vooruit aangezien ze zeker is van een paar uurtjes werk op zondag (als t in Sixsens naar mijn gevoel wat rustiger is). En ik kan heel goed snappen dat je als DVP je op dat vlak wat zeker wil stellen. Niks mis mee, zolang ze maar minstens goed acteert en ik het voor meer dan 50% (liefst 75%) geloof op t moment zelf. Laten we eerlijk zijn, voor de verdiensten voor twee uurtjes rustige, lieve sex met mij, is het goed mogelijk dat ze met 4 anderen in bed moet kruipen, die haar misschien minder liggen. En ze moet die vier ook nog vinden om t zelfde te verdienen. Logisch dat ze wat investeert in een klant die geen probleem maakt over de tijd en eigenlijk geen hoge eisen stelt. Aan mijn kant, als zij even soepel is in wat extra aandacht/aftersales buiten de kamer, is dat voor mij mooi meegenomen en ben ik ook soepel. Tenslotte is t voor mij leuker om in de bar wat te kunnen praten en knuffelen met een mooie dame, dan wat voor me uit te staren en te roken. Ik heb de zekerheid van een leuke ervaring, mis even de spanning van een nieuwe ontdekking. Maar dat maak ik dan achteraf wel goed.

    Bovendien is ze echt wel top (voor mij) Ze doet wat ik lekker vind en ze doet dat schitterend. En voor mij is t ook leuker als ik wat vertrouwen heb in de dame en ze mij kan overtuigen dat t voor haar ook leuk is.

    De discussie is te snel overgegaan op een verliefdheid en haar in je privésfeer binnen brengen. Terwijl er voor mij inderdaad wel t risico is van 'verliefd te worden', maar dan zijn we nog ver van de privesfeer enzo. Het is hierboven zeer mooi gezegd en ik wordt ook elke dag/elke keer wel even verliefd, maar daarom doe ik er nog niks mee. Ik denk dat ik in mijn 'korte carriere' met een 20tal DVP's op de kamer geweest ben. Twee in Yin Yang klikte het heel goed mee, maar ik kom er niet meer. Denk ik soms aan ze? uiteraard, maar ik ga niet speciaal voor hen naar YY, als t in Sixsens leuker is. In Sixsens is nog een dame waar ik enorm goed mee kan opschieten en waarmee er een klik is. Maar voor deze 4 dames waarmee t echt top was, zijn er dus 16 die mij weinig tot niets deden, waarbij ik zelfs niet kon klaarkomen.
    Dus ja, ik investeer graag in de dames bij wie t wel aangenaam is. En deze laatste staat bovenaan wat dat betreft.

    Ik denk dat iedere ijsbeer wel iets anders zoekt in het "wandelen", de ene jaagt op grote borsten, de andere op het perfecte kontje. Ik jaag op een sprankeltje romantiek in een ongewone omgeving. En die laatste ervaring was op dat vlak gewoon top. Om heel eerlijk te zijn; het mooiste lichaam en een onbeperkte service zouden mij niet eens geil krijgen als de dame zich emotioneel heel duidelijk compleet afschermt.

    In het dagelijkse leven heb ik genoeg 'friends with benefits' en tot voor kort ook een 'open relatie'. Het is voor mij compleet onlogisch om enkel voor sex naar zo'n club te gaan en te betalen voor iets dat ik ook gewoon gratis kan krijgen. Ik zoek bijzondere ervaringen in een redelijk apart wereldje. Daar betaal ik voor en dat deel ik op dit forum. Ik apprecieer al de bezorgdheden en al het advies. En je kan ermee lachen of je kan met me inzitten. Maakt voor mij niet uit. Ik ben nu dol op 'Barbara' omdat ze ergens iets losmaakt EN geweldig is in bed EN ze me even speciaal kan doen voelen. En verder dan dat, gaan we nu echt niet nadenken.

    Dus ja, als ze buiten de werkuren iets zou willen gaan drinken ofzo, zal ik daar uiteraard niet 'neen' tegen zeggen. Het is gewoon leuk om nieuwe mensen te leren kennen, zeker mooie lieve dames. En ja, jullie hebben allemaal gelijk dat dat enorme risico's kan inhouden. Maar ik ga er graag vanuit dat iedereen goed is, tot ze het tegendeel bewijzen.

    kort samengevat: geen verliefdheid, wel fascinatie en plannen voor een verdere ontdekkingstocht, maar nuchter genoeg om geen verwachtingen te hebben.

  28. Onderstaande 5 leden hebben NB100 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 8 februari 2013),Bosco ( 8 februari 2013),Carpe Momentum ( 8 februari 2013),duivenmelker ( 8 februari 2013),Wijze grijze ( 8 februari 2013)

  29. #69
    Geregistreerd
    29 juli 2011
    Last Online
    11 april 2020 @ 01:47
    Locatie
    Duisburg Hochfeld
    Berichten
    163
    Discussies
    6
    Thanks
    51
    Thanked
    168 in 56 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Als niet zo ervaren ijsbeer begeeft je je op zeer glad ijs,

    en relatie beginnen vanuit een kennismaking in de p6 is gedoemd te mislukken.

    Dit beroep van haar definieert haar veel meer dan jij denkt, maar eigen ervaringen zul je toch bij elkaar moeten sprokkelen.
    Wat een wijze woorden weer BP!

    Even een kanttekening, wist je dat 80% van alle relaties gedoemd zijn te mislukken? Bij een relatie met een DVP is die kans nog veel groter!

    Een klik, wat extra aandacht en de andere omschreven gebeurtenissen kunnen gewoon klantenbinding zijn. Voor mij geldt dat een dame pas echt wat om je geeft als er helemaal geen financiële intenties meer LIJKEN te zijn, je met haar andere dingen doet, op stap gaat ( zonder shoppen op jouw kosten ), en ze ook echt de liefde wil bedrijven met je zonder dat je daar voor MAG betalen.

    Ook dan blijft het glad ijs, ervaring en mensenkennis zijn dan een beetje vereisten, gewoon genieten van de situatie mag ook!

    O ja, dat als je hier wat neerschrijft, anderen vinden dat je dat beter niet kan doen omdat men je toch niet gelooft of uitlacht ...... Dat bepaal je allemaal zelf of je je dat aantrekt of niet. Mij maakt dat geen zak uit, degenen die mij goed kennen en met mij wandelen weten wel beter.

    Voorlopig is er nog niets aan de hand, genieten en je kop erbij houden. Nog 1 tip: Binnen de meeste culturen van de dames geldt dat als ze 'voor je gaan' en zeker als ze onbetaald met jou de liefde bedrijven dat ze automatisch ook het condoom achterwege willen laten. Besef dat de ene dame 'vaker verliefd is ' dan de ander, dat je dus een hoop 'voorgangers' hebt gehad. Bedenk je ook dat er genoeg dames zijn die ooit via pooiers zijn komen werken die al talloze DVP's aan een baan hielpen, en ze allemaal ook 'zelf geprobeerd hebben' ..... meestal allemaal zonder condoom.

    Daar zit een risico, een risico wat jij zelf in moet schatten. Als je verstandig bent gebruik je nog steeds wel een condoom, maar kan dat worden opgevat als 'hij vertrouwt me niet' wat vaak weer niet samen gaat met 'haar verliefd' zijn op jou en omgekeerd. Zo zal het vaak voor haar aanvoelen.

    Komt het zover, bereid je dan voor op hoe je het lief en charmant gaat brengen dat je wel zo'n ding wilt gebruiken! Oja, velen zijn ook niet 'on birth-control' , dat kan je vragen en dan als goede reden noemen...... Je wilt NOG even geen kids met haar .............

    Have FUN!
    When a woman says "What ?!", It is not because she didn't hear you ....... She is giving you a chance to change what you said

    http://www.ijsberenforum.com/forum/s...k-uit-Duisburg

  30. Onderstaande 2 leden hebben skinny-lover bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 9 februari 2013),SuperPuss (10 februari 2013)

  31. #70
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Vandaag @ 07:38
    Berichten
    6.128
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door skinny-lover Bekijk bericht
    Wat een wijze woorden weer BP!

    Have FUN!
    Dit zijn mijn woorden alleen skinny moet er een lang verhaal van maken
    Laatst gewijzigd door Big30; 9 februari 2013 om 18:11 Reden: full kwoot

  32. #71
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    @DS,

    Probeer eens zoals in dit geval onnodige lange full kwoots te vermijden . Kwoot alleen dat gedeelte wat functioneel is in je bericht.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  33. #72
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    26 maart 2024 @ 04:53
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    @DS,

    Kwoot alleen dat gedeelte wat functioneel is in je bericht.
    Zoals deze...
    If you stop telling lies about me, I'll stop telling the truth about you.

  34. #73
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Het topic was eigenlijk al afgesloten, zonder dat ik er een bijdrage aan kon leveren.
    Inmiddels ben ik ook ervaringsdeskundige. Zie Is Wijze Grijze een klootzak?
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  35. #74
    Geregistreerd
    30 oktober 2012
    Last Online
    14 december 2013 @ 15:04
    Berichten
    311
    Discussies
    6
    Thanks
    203
    Thanked
    210 in 94 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 Bekijk bericht
    Mensen dienen zich ook serieus af te vragen of ze echt verliefd zijn. De schoonheid van een dame waar je je sterk door aangetrokken voelt en of de aandacht die je krijgt op een moment dat je daar behoefte aan had maken dat je naar de aanwezigheid van zo'n dame verlangt als je haar niet opnieuw aantreft. Voordat je het weet wordt dat verlangen obsessief en meen je verliefd te zijn. Stel je die zelfde dame voor als flink in kilo's aangekomen en met een wat verouderde gezicht en ga serieus na wat er dan nog van je 'verliefdheid' overblijft. Verliefdheid is vaak geen verliefdheid maar jezelf in de maling nemen.
    Vaak is de verliefdheid al over als je haar beter leert kennen, d.w.z. langere perioden met haar optrekt, met haar op vakantie gaat, etc... Dan blijken het vaak airheads te zijn en dat levert alleen maar irritatie op.

  36. #75
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ma doare in pula Bekijk bericht
    Vaak is de verliefdheid al over als je haar beter leert kennen, d.w.z. langere perioden met haar optrekt, met haar op vakantie gaat, etc... Dan blijken het vaak airheads te zijn en dat levert alleen maar irritatie op.
    Maar aangezien veel ijsberen ook airheads zijn, merken ze dit niet en houdt de verliefdheid gewoon aan.

 

 
Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:54.