Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 142
  1. #26
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 01:22
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Je moet de rol van haar pimp overnemen, kan je gratis met haar neuken, en ze geeft je al haar geld af!!
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  2. Onderstaande 2 leden hebben rmjhexe bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 januari 2013),Ma doare in pula (10 juli 2013)

  3. #27
    Geregistreerd
    29 juli 2011
    Last Online
    11 april 2020 @ 01:47
    Locatie
    Duisburg Hochfeld
    Berichten
    163
    Discussies
    6
    Thanks
    51
    Thanked
    168 in 56 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    Is het met een aktieve dvp.
    Zo ja dan is er maar 1 advies mogelijk.

    Stop er zo snel mogelijk mee.
    Zeg haar dat je haar leuk vind en alle goeds toewenst en ga nooit meer met haar naar de kamer.
    Zoek haar niet meer op, heb je er moeite mee wissel de club en neuk andere dames, dat zet alles weer in perspectief.

    De verliefdheidsgrens moet je met een dvp NOOIT overgaan, een aktieve dvp trekt je financieel en emotioneel leeg bij verliefdheid, ook als die wederzijds is en zelfs als je er gratis op mag. Een goede relatie wordt het toch NOOIT. ( ja ik ben cynisch en gehard door de praktijk)
    Ah joh! BP, van jou had ik anders verwacht!

    Een leuke anekdote ...... Een maat van mij rijdt altijd incourante auto's die heel slecht bekend staan. Waar marktplaats vol mee staat met defecte exemplaren ... Hij koopt ze voor een drol en ....... Rijdt ze allemaal over de 500.000km heen! Zonder de zo vaak voorkomende problemen! Heeft hij geluk? Nee, hij komt uit het vak, weet precies de valkuilen en waar preventief op te letten! Hij herkent, heeft kennis en kunde ....... en ziet het als een uitdaging!

    Zo is het met liefde en een DVP ook! Je hebt de statistieken tegen .... het is allemaal gedoemd te mislukken als je op de cijfers en de verhalen afgaat maar dat maakt voor sommigen de uitdaging ultiem ........

    Bij verliefdheid geldt dat je eerst ontdekt of dat wederzijds is ....... of lijkt ..... Want net 'als met een gewone vrouw' is niet alles altijd wat het lijkt!

    Als je meent signalen te zien dat de liefde/verliefdheid wederzijds is dan laat je het financiele weg! Je betaalt haar niet meer, als ze je wil zien is dat ook immers haar keuze uit liefde toch? Sja, velen zullen redeneren dat sommige DVP's slim zat zijn, jou als 'vette vis' voor niets doen om je het gevoel te geven om vervolgens de rest van hun leven van jouw inkomen of vermogen te genieten .......

    Doe daarom nooit 'dik' .... Geef ze het gevoel dat je helemaal geen 'vette vis' bent, kleding, details en je auto maken het verschil ........

    Leuke horen? Ik lig een tijdje terug bij een DVP op kamer die ik ooit 1 keer betaalde .... een kennismaking die bijzonder was met een klik op menselijk en sexueel vlak waar vele andere zeer mooie ervaringen bij in de schaduw staan. Ik kon haar niet meer als DVP zien, slechts als mens, vrouw en dan een heel bijzondere!
    Na meer dan een jaar goed contact geeft ze aan dat ze me wil, niet als klant, maar zomaar.... De genegenheid, aantrekkingskracht en alles is de hele tijd aanwezig geweest...... Na een enorme intensivering van het contact lig ik maanden later op bed met een peukje iets te lezen..... Terwijl zij van de wasbak terugloopt ziet zij de tot de draad versleten zolen van mijn o zo lekker zittend bordeel-schoeisel ....

    Ze schrikt ervan, wijst me op mijn schoenen en biedt me aan met haar, op haar kosten te gaan winkelen en een paar nieuwe schoenen te halen als ik het geld niet heb ..... Je ziet, het bestaat, de DVP die een man zo leuk vindt dat ze geen geld van hem wil, bij hem wil zijn zelfs als ze denkt dat hij nog geen geld voor nieuwe schoenen heeft en dus alles behalve 'een vette vis'!

    Iedereen die nu gaat roepen dat dit de uitzonderingen zijn ..... "yeah right!". Zeker in de statistieken! Maar ze bestaan dus wel!

    Voor de Topic Starter geldt dus maar 1 ding: "Geeft zij tekenen van wederzijdse verliefdheid, hoe goed kan jij die inschatten of ze integer zijn en hoe leuk vind jij het die enorme uitdaging aan te gaan?"

    Ik wens je heeeeeel veel succes, plezier en liefde toe!

    O ja, voor alle anderen geldt natuurlijk dat wat je zelf ( nog) niet meemaakte NIET per definitie niet kan of niet bestaat!
    When a woman says "What ?!", It is not because she didn't hear you ....... She is giving you a chance to change what you said

    http://www.ijsberenforum.com/forum/s...k-uit-Duisburg

  4. Onderstaande 3 leden hebben skinny-lover bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (17 januari 2013),SuperPuss (17 januari 2013),Wijze grijze (17 januari 2013)

  5. #28
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    @SkinnyHet spelletje met dvp en prive kontakt binnen of buiten een club ken ik heel goed.Hier even geen "stoere" verhalen, ook omdat het prive dates waren.Maar ik hen daardoor super gfe gehad soms over lange periodes.Met sommige vrouwen hebnik nog kontakt, met 1 een soort lat relatie met rustperiodes van enkele maanden ( wie ben ik om advies te geven haha) maar als je emotioneel betrokken raakt bij een dvp haalje heel erg veel problemen op je hals.1 ding hebben ze bijna allemaal gemeen: veel problemen, vaak ook een persoonlijkheid waarmee het moeilijk is in een normale job te functioneren, soms kinderen zonder ziektekostenverzekering op de achtergrond dus als ze geen ziektekostenverzekering hebben (velen) kun je voor die ellende ook betalen, ze hebben doorgaans zeker in de p6 crises geldnood.Ze weten niet wat ze met hun leven willen en kennen en kunnen niks anders, ze dromen van werk buiten de P6 maar voor vrijwel iedereen geld hier dromen zijn bedrog.Toch zoek ik te vaak een persoonlijke band maar ik ga geen relaties meer aan, wel een vriendschap maar geen exclusiviteits arrangementen. Hoewel de eerlijkheid me gebied te zeggen dat dat ook financiele voordelen heeft gehad, maar dat raakte ikmaan de andere kant weer kwijt met uitgaven aan de dames waar ik iets te heftig girlfriend mee speelde en die met ellende zaten die opgelost moest worden.
    Omdat ik een cynische klootzak en hard kan zijnnben bleef t binnen mijn financiele perken.Ik kan en wil ik geen ontwikkelingshulp doen.Met de dame waar ik die lat mee heb geef ik nooit geld die red zochzelf maar een serieuze relatie is het ook niet.Soms denk ik weleens what the fuck am i doing, i am lonely dat zal het wel zijn.Maar inmidels beschouw ik haar als goede vriendin die ik goed ken.Maar verliefd nee een beetje, een echte relatie nee ik wil clubs blijven bezoeken.Dus ik speel zelf ook nog wel mijn spelletjes maar bij zwarte geldgaten of bij onkontroleerbare verliefdheid haak ik af.Maar als je een onervaren beer bent of te naiv of niet hard genoeg kun je er emotioneel en financieel flink ingaan en snel ook.Bovendien welke kerel wil dat zijn vrouw als hoer werkt,
    dus bij een langdurige relatie moet ze stoppen maar daar ontstaat de finaciele afgrond en ze kan niks anders.

    Dus vandaar mijn advies verliefd worden op een dvp geen strak plan.
    Run while you still can !
    Laatst gewijzigd door bad pritt; 17 januari 2013 om 08:27

  6. Onderstaande 5 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (17 januari 2013),Iamlonely (17 januari 2013),rmjhexe (17 januari 2013),SuperPuss (18 januari 2013),wervelwind (18 januari 2013)

  7. #29
    Geregistreerd
    14 april 2009
    Last Online
    10 januari 2024 @ 09:06
    Locatie
    Beyond Illusions
    Berichten
    644
    Discussies
    22
    Thanks
    180
    Thanked
    217 in 91 posts

    Standaard

    Bij het lezen van al deze reacties vraag ik me wel eens af wat er mis is met mij.

    Al die beren die (aan de lopende band) dvp-vriendinnetjes hebben die op hen verliefd zijn, die alles voor hen over hebben... En als die beren het beu zijn, dumpen ze die meiden, en meteen ligt er een volgende aan hun voeten te kronkelen.

    En nee, het heeft niks te maken met en eventuele langetermijnstrategie van de betreffende dvp, nee, het is Ware Liefde?

    Wat maakt mannen die hun soelaas zoeken in de betaalde liefde zo oneindig aantrekkelijk bij vrouwen die hun (klein)dochter zouden kunnen zijn? Waarom maak ik dat in real life nooit mee? Dat vraag ik me echt af.

    Misschien zou het wel goed zijn (Big :smile een nieuw topic te starten: Hoe hou ik als beer al die oprecht en diep verliefde vrouwen van mijn lijf?
    I drown by the flood of your beauty.

  8. Onderstaande 4 leden hebben Gondolas9 bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (17 januari 2013),SuperPuss (18 januari 2013),wervelwind (18 januari 2013),Zultbroek81 (17 januari 2013)

  9. #30
    Geregistreerd
    5 juni 2010
    Last Online
    27 januari 2014 @ 17:49
    Locatie
    In mijn eigen hoofd.
    Berichten
    4.400
    Discussies
    227
    Thanks
    4.864
    Thanked
    4.028 in 1.511 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Bij het lezen van al deze reacties vraag ik me wel eens af wat er mis is met mij.

    Al die beren die (aan de lopende band) dvp-vriendinnetjes hebben die op hen verliefd zijn, die alles voor hen over hebben... En als die beren het beu zijn, dumpen ze die meiden, en meteen ligt er een volgende aan hun voeten te kronkelen.

    En nee, het heeft niks te maken met en eventuele langetermijnstrategie van de betreffende dvp, nee, het is Ware Liefde?

    Wat maakt mannen die hun soelaas zoeken in de betaalde liefde zo oneindig aantrekkelijk bij vrouwen die hun (klein)dochter zouden kunnen zijn? Waarom maak ik dat in real life nooit mee? Dat vraag ik me echt af.

    Misschien zou het wel goed zijn (Big :smile een nieuw topic te starten: Hoe hou ik als beer al die oprecht en diep verliefde vrouwen van mijn lijf?

    Bespeur ik daar enige jalouzie onder al dat cynisme ?
    Maar je hoeft niet jalours te zijn hoor big G.
    Zo geweldig is het ook niet of kun je alleen maar selektief lezen ?
    En als je het nooit hebt meegemaakt zal een topic je ook niet op weg helpen.(mocht je dat al willen haahaha)

    Lees je ook nog even de laatste zinnen van Skinny ?

  10. Onderstaande 2 leden hebben bad pritt bedankt voor deze bijdrage:

    skinny-lover (18 januari 2013),SuperPuss (18 januari 2013)

  11. #31
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bad pritt Bekijk bericht
    .Soms denk ik weleens what the fuck am i doing, i am lonely dat zal het wel zijn.
    Dus vandaar mijn advies verliefd worden op een dvp geen strak plan.
    Run while you still can !
    Hier slaat Bad Pritt de spijker op de kop!

    Ergens denk ik dat ongeveer 99% van de mannen in de clubs dit zijn om uiteenlopende redenen!
    Van deze 99% heeft 50% zich bij hun lot neergelegd en gekozen voor een eenzaam bestaan zonder wederhelft!
    Het gevaar zit hem in de 49% de zgn. "Zwevende Kiezers" deze hopen misschien nog ooit iemand tegen het lijf te lopen waar ze lief, leed en sex mee kunnen delen!
    Nu is vaak gebleken dat zwevende kiezers van doorslaggevend belang kunnen zijn en zo is het ook bij het bestaansrecht van de clubs en de inkomsten van de engeltjes!
    Die paar geharde, gepocht en gemazelde klootzakken zonder gevoelens zijn niet zo interessant, het zijn juist de gevoelige en oprecht geïnteresseerde ijsberen die uit kunnen groeien tot Big Fishes!
    Ik ken maar een enkeling die clubs bezoekt, gelukkig getrouwd is, zijn vrouw wel eens mee neemt naar de club en ook gewoon met haar belt als hij in de club is!
    Alle Hulde voor deze man en groot respect, maar zoals ik al zei een enkeling! Het is er maar eentje, one, eins, uno!
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  12. Onderstaande 2 leden hebben Iamlonely bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (19 januari 2013),Bluebear (17 januari 2013)

  13. #32
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Het zit namelijk zo in het leven en niet anders iedere hoerenloper die naar de hoeren gaat waar dan ook gaat bij een dame naar binnen voor te neuken en niet om verliefd te worden en degene die hier vertellen dat ze verliefd zijn geworden op een dvp hebben gewoon een begeleider nodig om door het leven te komen.
    Dit zijn toch de zwakkere onder ons die ook altijd staan te twijfelen of ze de blonde,rooie of zwarte zullen nemen nooit weten wat ze precies willen en misschien ook nog nooit lekker verwend zijn door een dame hoer of geen hoer.
    Dat machio gelul van hier boven over dvp's die alles voor je doen en welke je niet hoeft te betalen omdat je zo goed bent is om je rot te lachen.
    Bij mij komt zo af en toe ook nog wel eens een dvp op bezoek en zou heel graag liever langer blijven dan die 3 dagen,wat heerlijk is wanneer 3 dagen lang een dame in der blootje bij je thuis rondloopt en wanneer je even op de bank ligt bij te komen van het neuken en zij dan weer heel voorzichtig naar je toekomt en weer begint met het blasen op mijn pielemans.
    Dit is echt geen liefde maar gewoon leuk voor de dame dat ze weer eens een poosje rust heeft en aan de greep van het cirqui is ontsnapt,terwijl ze weet wat ze bij mij krijgt.
    Het is toch van de zotte dat een dame van 23jaar verliefd is op een oude knar.
    Deze dames zoeken echt wel zelf een leuke jongen uit van rond de 20 waarmee ze kunnen pronken en geen opa..
    Iedereen heeft zo zijn byzonderheden waarmee ze een dame gelukkig kunnen maken en bij mij is dat die mooie brede glimlach waarmee ik iedere dvp betoverd en hypnotiseerd om zodoende lekker van dat sappige natte kutje gebruik te kunnen maken.
    De meeste dvp's hebben zeker een pooier waarmee ze lopen te pronken en natuurlijk haar vriendje is en waar ze alles voor doen zodat haar vriendje op zoek kan gaan naar nog een paar vriendinnetjes zodat hij nog meer geld binnen krijgt om een nog grotere auto te kopen en de gouden ketting nog dikker wordt en hij trots met de borst vooruit kan vertellen bij zijn vrienden kijk dat heb ik.
    Wanneer hij zijn neus niet goed afveegt dan zitten er witte stipjes aan en is hij weer helemaal gelukkig tot het volgende snuifje,die hij gul met zijn vrienden deeld omdat er toch genoeg binnenkomt.
    Dat is waar de meeste dvp's voor leven MAAR er zijn uitzonderingen die het verdiende geld netjes sparen en het niet langer doen om hun droom waar te maken en al deze dvp's gaan voor de euro's want ze moeten zelf ook entree betalen en telefoon kaarten kopen plus kleding maar vooral de kapper en de nagels noem maar op.
    Dat kan niet alleen met de liefde betaald worden maar alleen harde euro's zo is het leven en niet anders.
    Wat iedere ijsbeer meemaakt is leuk om hier te vertellen en dat je nooit hoef te betalen is ook mooi maar daar geloof ik geen ene sikkepit van.
    Wanneer een dame met mij de kamer opgaat en ze wil geen geld hebben dan geef ik haar een fooi die zo groot is als haar tarief met een fooi daar bovenop zo blijft het zakelijk.

  14. #33
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Iamlonely Bekijk bericht
    Hier slaat Bad Pritt de spijker op de kop!

    Ergens denk ik dat ongeveer 99% van de mannen in de clubs dit zijn om uiteenlopende redenen!
    Van deze 99% heeft 50% zich bij hun lot neergelegd en gekozen voor een eenzaam bestaan zonder wederhelft!
    Het gevaar zit hem in de 49% de zgn. "Zwevende Kiezers" deze hopen misschien nog ooit iemand tegen het lijf te lopen waar ze lief, leed en sex mee kunnen delen!
    Nu is vaak gebleken dat zwevende kiezers van doorslaggevend belang kunnen zijn en zo is het ook bij het bestaansrecht van de clubs en de inkomsten van de engeltjes!
    Die paar geharde, gepocht en gemazelde klootzakken zonder gevoelens zijn niet zo interessant, het zijn juist de gevoelige en oprecht geïnteresseerde ijsberen die uit kunnen groeien tot Big Fishes!
    Ik ken maar een enkeling die clubs bezoekt, gelukkig getrouwd is, zijn vrouw wel eens mee neemt naar de club en ook gewoon met haar belt als hij in de club is!
    Alle Hulde voor deze man en groot respect, maar zoals ik al zei een enkeling! Het is er maar eentje, one, eins, uno!
    Bedoel je nu dat slechts 1% van alle beren getrouwd is?

  15. #34
    Geregistreerd
    1 februari 2011
    Last Online
    20 februari 2024 @ 13:03
    Berichten
    386
    Discussies
    17
    Thanks
    345
    Thanked
    1.427 in 244 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door KevinK Bekijk bericht
    Bedoel je nu dat slechts 1% van alle beren getrouwd is?
    Nee, maar dan kreeg het bericht wel een heel hoog Maurice de Hond gehalte!

    99% is eenzaam getrouwd of niet getrouwd is hierbij geen criteria.
    I went to school and i was taught that:
    Pussy meant a cat, Sex meant a gender, Bitch is a female dog, Dick was a name, Bang was a sound, Rubber was an eraser, head meant a part of the body, 69 was just a number.
    And then i came across all you dirty bastards and my education was ruined.

  16. #35
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gondolas9 Bekijk bericht
    Misschien zou het wel goed zijn (Big :smile een nieuw topic te starten: Hoe hou ik als beer al die oprecht en diep verliefde vrouwen van mijn lijf?
    U vraagt wij draaien, zie:
    Hoe hou ik als beer al die oprecht en diep verliefde vrouwen van mijn lijf?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  17. #36
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Veel knoflook eten en jezelf volspuiten met oldspice dan lopen de dvp's gillend bij je weg of ze kijken doods en onverschillig langs je heen he BADDPRITT.

  18. #37
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Ik weet wie skinny lover is.heb hem een keer gezien in de bar van Hause 26 in duisburg en eerlijk hij is alles behalve een womanizer.in eerste instantie vond ik ze verhalen wel leuk om te lezen.maar als je dan de persoon ziet is het een grote telleur stelling.het is zelf een mager klein mannetje met een berg fantasie waar je u tegen zegt.ik heb ook weleens meegemaakt dat een dame me leuk vond.dat is iets wat iedereen kan overkomen.we zijn idd allemaal mensen.maar uiteindelijk zitten de dames daar toch hun geld te verdienen.en ik kan me echt niet voorstellen dat ze voor skinny lover in de rij staan.elke vrouw wil hem en is verlieft op hem!ja ,het zou kunnen dat een vrouw verlieft word op je of dat er een goede klik is.maar heel de vulkanstrasse is verlieft op skinny.en,waarom ga je in gOds naam een h.oer versieren?waar zit de uitdaging,30€ (Duisburg ) en je kunt haar neuken.

  19. Onderstaande 2 leden hebben Zultbroek81 bedankt voor deze bijdrage:

    Gondolas9 (18 januari 2013),marcelasnl (17 januari 2013)

  20. #38
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    28 oktober 2022 @ 22:40
    Berichten
    176
    Discussies
    5
    Thanks
    262
    Thanked
    132 in 50 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bensin Bekijk bericht
    Heeft iemand ervaring met het zwaar verliefd zijn op een DVP? Adviezen om hiervan af te komen zijn zeer welkom.
    Een grote emmer met koud water over je kop gooien en wakker worden!

  21. #39
    Geregistreerd
    25 januari 2007
    Last Online
    23 juni 2023 @ 08:35
    Berichten
    19
    Discussies
    0
    Thanks
    1
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Gewoon lekker genieten, alert blijven op haar gedrag en als daar niets op aan te merken valt dan kan het heel leuk zijn, mits het buiten de club uiteraard van beide kanten om het leuk te vinden om elkaar te zien en geen kosten worden gerekend.

  22. #40
    Geregistreerd
    6 maart 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:51
    Berichten
    11.062
    Discussies
    223
    Thanks
    13.001
    Thanked
    17.408 in 6.121 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spankooow Bekijk bericht
    en eerlijk hij is alles behalve een womanizer.in eerste instantie vond ik ze verhalen wel leuk om te lezen.maar als je dan de persoon ziet is het een grote telleur stelling.
    Je schildert hier een heel herkenbaar beeld want wat herken ik me daar goed in. Overkomt me wekelijks: "Ben jij Badslippers? Goh, wat een teleurstelling. Ik had een grote, stoere en viriele kerel verwacht en nu sta ik hier met een doorsnee kereltje die door Spaan en Vermegen ooit als "De gewone man" werd neergezet."

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Newlife Bekijk bericht
    Gewoon lekker genieten, alert blijven op haar gedrag en als daar niets op aan te merken valt dan kan het heel leuk zijn, mits het buiten de club uiteraard van beide kanten om het leuk te vinden om elkaar te zien en geen kosten worden gerekend.
    Ja zo zie ik het toch ook meer. Allemaal dat negatieve gezever over relaties en slinkse haaien die je beurs leegtrekken en een dolk in je rug steken als je de getraliede deur achter je dicht getrokken hebt. Overal waar mensen zijn ontstaan relaties vooral als je elkaar vaker ziet. Dat is niks nieuws. Wat maakt dat nou uit als je met een mooie dame een wandelingetje maakt en iets drinkt en eet buiten de club. Ik voel me dan de koning te rijk want zo vaak wandel ik niet met een lekker jong mokkeltje over de "Königsallee" in "Düsseldorf".

    Ook nog nooit problemen gehad met wie betaalt wat. Dat ging altijd vanzelf. En dan weer lekker naar de club, de kamer op, lekker met dat natte foefje spelen en gewoon afrekenen in het kleedhok. Het lijkt wel of sommige ijsberen die dames voortdurend examen laten doen. "Eens kijken of ik haar buiten de club gratis mag neuken. Daarna kijk ik of ze mijn drankjes afrekent. En ze moet ook maar met haar beroep stoppen want dan is het echte liefde.". Alsof je een pennenlikkende boekhouder bent. Die wilt ook altijd dat zijn kasboek in balans is.

    Wat ik ook niet begrijp is dat veel ijsberen altijd weer op de verkeerde vrouwen vallen. Je hebt toch tegelijk in de smiezen wat voor vlees je in de kuip hebt of je moet "witte staar" hebben, dan kan ik het nog enigszins begrijpen. Want hierboven is het al vaker gezegd. Heel veel vrouwen hebben zoveel problemen daar kun je een multidisciplinair team op zetten en dan nog worden de problemen alleen maar groter. Net zoals er ijsberen rondlopen die een pan los hebben liggen zo zijn er ook dames die niet sporen. Daar moet je geen tijd aan verkwisten.

    Ik ga ook weleens met Sophietje een bak koffie drinken en o jee als ze iets voor zichzelf koopt en ik wil de beurs trekken. Dan slaat ze me nog net niet tegen de vlakte bij de kassa. Wij hebben ook helemaal geen seks buiten de club. Gewoon een gezellig dagje zodat die meid even een verzetje heeft en niet met de benen wijd hoeft. Dat heb ik ook met een dame in "GT" gedaan en die heb ik een horloge gekocht want ze kon de tijd niet goed in de gaten houden en deed zichzelf altijd te kort.

    Kijk, ijsberen die echt een vrouw voor het leven zoeken die moeten gewoon vaak naar de supermarkt gaan en dan met het karretje tegen het karretje van een mooi wijf rijden en dan een gesprek beginnen of ter plekke het Europees Schadeformulier invullen. Dan heb je tegelijk contact. Maar als je gewoon eens een gezellig dagje uit wil met een mooie dame, kun je gerust een dame uit de club meenemen maar laat haar geen examen doen dat ze het goed met je voor heeft en oprecht is en al dat soort flauwekul. 's Avonds weer naar de club brengen, weer een hapje eten, lekker neuken en gewoon afrekenen. En als die meid jarig is, neem je een kadootje mee als je dat leuk vindt. Je koopt toch ook een kadootje voor je moeder als ze jarig is? Nee, ze is geen dvp als je dat denkt. Nogmaals, als het leuk en gezellig is niks mis mee en als het alleen maar kommer en kwel is dan ben je gewoon een sukkel als je daar mee doorgaat.

  23. Onderstaande 12 leden hebben Badslippers bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (18 januari 2013),bad pritt (19 januari 2013),Bosco (18 januari 2013),Costana (21 januari 2013),De Shyman (18 januari 2013),hallodaarbenikweer (19 januari 2013),ijsbeer2121 (18 januari 2013),Jack42 (18 januari 2013),rob45 (19 januari 2013),skinny-lover (18 januari 2013),sofaking (18 januari 2013),wervelwind (18 januari 2013)

  24. #41
    Geregistreerd
    29 juli 2011
    Last Online
    11 april 2020 @ 01:47
    Locatie
    Duisburg Hochfeld
    Berichten
    163
    Discussies
    6
    Thanks
    51
    Thanked
    168 in 56 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spankooow Bekijk bericht
    Ik weet wie skinny lover is.heb hem een keer gezien in de bar van Hause 26 in duisburg en eerlijk hij is alles behalve een womanizer.in eerste instantie vond ik ze verhalen wel leuk om te lezen.maar als je dan de persoon ziet is het een grote telleur stelling.het is zelf een mager klein mannetje met een berg fantasie waar je u tegen zegt.ik heb ook weleens meegemaakt dat een dame me leuk vond.dat is iets wat iedereen kan overkomen.we zijn idd allemaal mensen.maar uiteindelijk zitten de dames daar toch hun geld te verdienen.en ik kan me echt niet voorstellen dat ze voor skinny lover in de rij staan.elke vrouw wil hem en is verlieft op hem!ja ,het zou kunnen dat een vrouw verlieft word op je of dat er een goede klik is.maar heel de vulkanstrasse is verlieft op skinny.en,waarom ga je in gOds naam een h.oer versieren?waar zit de uitdaging,30€ (Duisburg ) en je kunt haar neuken.
    Je hebt helemaal gelijk Spankoooow! Ze staan NIET allemaal in de rij, er zijn er zelfs genoeg die me helemaal niet zien staan! Een heel enkele keer is er zelfs wel een die mijn geld niet wil hebben en me niet betalend op kamer wil hebben!
    En ja, ook waar, ik heb niet dat body-builders-lijf, niet de kop van Brad Pitt, niet de uitstraling van Schwarzenecker, maar mijn kop lijkt een beetje op George Cloony, nou ja, mijn kop op zijn kont!

    Er zitten gemiddeld 400 vrouwen in Duisburg, daarvan verloopt de populatie enorm, het aantal verschillende vrouwen dat ik gezien heb in 2 jaar wandelen daar zal een stuk of 1500 zijn? Van die 1500 vrouwen zijn er in 2 jaar tijd 3 geweest waar ik 'min of meer een verhouding' mee kreeg en die me daar wilden zien, buiten de 'setting van de Vulkaan' en die niet meer door mij betaald wilden worden. Je hebt dus helemaal gelijk als je zegt dat ze niet voor me vallen. 99,8 % viel dus duidelijk niet voor me!

    Waar de uitdaging ligt? Het is niet de uitdaging! Zoals al zo vaak, ook door anderen verwoord heeft iedereen een andere manier van wandelen. De één gaat voor de platte porno, de ander vindt t leuk lang gestreeld te worden, een wat intiemer contact te onderhouden, de één wil een praatje, de één wat diepgaander dan de ander daar waar de ander bang is dat praten alleen maar van zijn tijd afgaat. Stop toch eens te geloven dat jouw beleving en manier van wandelen de enige ( juiste ) is en accepteer dat anderen het anders beleven.

    Op Hookers kan je ook genoeg lezen in berichten van de dames dat geen klant hetzelfde is, ze allemaal een andere manier van benadering vragen en andere wensen hebben. En dan hebben we het niet over de standjes.

    Waarom ik naar de hoeren ga? Misschien voor mij een bewuste beslissing, een veilige tussenweg. Niet meer een relatie willen met een 'niet-DVP' door mijn eerder opgedane levens-ervaringen. Misschien zoek ik nog wel een stuk intimiteit, werkelijk contact en net wat meer dan de platte wip van €30 voor 20 minuten. Misschien is het veilige wel dat de onmogelijkheden maken dat het waarschijnlijk nooit tot een volwaardige 'normale' relatie zal kunnen komen.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dalton Bekijk bericht
    Het zit namelijk zo in het leven en niet anders iedere hoerenloper die naar de hoeren gaat waar dan ook gaat bij een dame naar binnen voor te neuken en niet om verliefd te worden en degene die hier vertellen dat ze verliefd zijn geworden op een dvp hebben gewoon een begeleider nodig om door het leven te komen.
    Dit zijn toch de zwakkere onder ons die ook altijd staan te twijfelen of ze de blonde,rooie of zwarte zullen nemen nooit weten wat ze precies willen en misschien ook nog nooit lekker verwend zijn door een dame hoer of geen hoer.
    Dat machio gelul van hier boven over dvp's die alles voor je doen en welke je niet hoeft te betalen omdat je zo goed bent is om je rot te lachen.
    Wat iedere ijsbeer meemaakt is leuk om hier te vertellen en dat je nooit hoef te betalen is ook mooi maar daar geloof ik geen ene sikkepit van.
    Wanneer een dame met mij de kamer opgaat en ze wil geen geld hebben dan geef ik haar een fooi die zo groot is als haar tarief met een fooi daar bovenop zo blijft het zakelijk.
    Als ik weet dat een dame serieus het geld nodig heeft dan geef ik ook een fooi, minstens zo groot als wat ze normaal verdiend zou hebben. Er zijn echter dames die wanneer ze werkelijk geen DVP meer voor je willen zijn, dat NIET accepteren, boos worden en beledigd zijn. Alle zeilen bijzetten en zeggen dat het een cadeautje is om iets leuks mee te doen voor zichzelf of hun dierbaren helpt dan niet altijd. Brad Pitt weet wel wie ik bedoel met de temperamentvolle Gazelle die laaiend werd als ik het lef had om nog mijn portemonnee te pakken in haar bijzijn. Dat had de relatie verstoord.

    O ja, ik weet niet waar jij meent te lezen waar anderen schrijven 'dat ze zo goed zijn' ...... Dat wordt nergens geschreven namelijk. Je schrijft ook dat je 'er geen sikkepit van gelooft' ..... Jouw geloof, jouw goed recht. Deze 2 gecombineerd laten mij denken dat je er zelf van droomt, maar dat je schijnbaar van mening bent dat je er niet 'goed genoeg' voor bent? Er zijn hier minimaal 2 schrijvers die in meer of mindere mate op de hoogte zijn van de relaties nu en in het verleden. Ik voel me niet geroepen jou te gaan voorzien van 'bewijs'. Volg je eigen geloof, maar realiseer je daarbij dat waar je niet in gelooft je ook nooit zal overkomen.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelasnl Bekijk bericht
    Het vage is, skinny-lover schrijft al die wazige verhalen over verliefde dvp's ook op hookers. Ben een jaar geleden al gestopt zijn onzin te lezen.
    Als die dvp's echt allemaal verliefd op hem waren, waar haalt hij dan dan de tijd vandaan om al die lange verhalen over verliefde dvp's hier en op hookers te schrijven?
    Hij heeft dan wel iets beters te doen i.p.v. in eenzaamheid hier en op hookers een hoop onzin te schrijven.
    Mooi argument! Ik ben ondersteboven! Doe je huiswerk eens, ga je bezig houden met wat en wanneer ik schrijf. Reken uit hoeveel tijd dat in beslag neemt en je zal zien dat het kleine beetje schrijven wat ik doe geen belemmering is om 2 avonden/nachten in Duisburg te wandelen en verder ook nog een alles behalve eenzaam leven te leiden . Ik wil je wel bedanken voor je bezorgdheid daaromtrent!

    Dan nog even tot slot:

    Zoals altijd weer zijn er zat wandelaars die van mening zijn dat je naar de ho*eren gaat om te neuken. Die zitten daarvoor op hun plek en niet anders. Klanten die graag wat meer aandacht hebben, die andere wensen hebben, sexueel of menselijk die bestaan niet of die hebben het niet begrepen of ze hebben dringend hulp nodig.

    Die dames, sja, die doen maar 1 ding! Zo veel mogelijk geld in zo weinig mogelijk tijd verdienen. Ver van huis, ver van hun familie hebben zij op hun werkplek geen behoefte zoals iedereen in een normale baan aan een praatje, wat sociaal contact, iemand waar ze op kunnen vertrouwen, iemand die ze om raad kunnen vragen, iemand waar ze mee kunnen lachen, iemand waar ze een traantje bij mogen laten. Nee, DVP's zijn gelukkig geen mensen, worden nooit verliefd, hoeven geen vriendschap maar willen alleen maar geneukt worden voor de centen!

    Iedereen die dat gelooft degradeert de DVP tot een NIET-MENS, en niets anders. Nog een laatste leuke? Eén van de meest gewaardeerde DVP's ooit, vol lovende kritieken, omdat ze zo geweldig neukte, zo geweldig pijpte, zo leuk is, zo .....................

    Die sprak ik onlangs. Denken jullie nu echt dat zij de beste neuk- en pijp- techniek had? Nee, die DVP peilde de wandelaar, analyseerde hem vanaf het eerste moment dat ze hem ziet, vanaf het eerste woord dat hij zei, vanaf de eerste tel dat hij uit zijn kleren was en vervolgens iedere seconde dat ze hem verwende. Door haar enorme betrokkenheid voelde zij feilloos aan wat de klant wilde, hoe hij het lekker vond, wel of geen praatje, lang of kort en zelfs waarover. Sterker nog, haar betrokkenheid was zo oprecht dat ze sommigen van jullie nog steeds mist!

    Die betrokkenheid maakte dat velen van jullie haar zo waardeerden, dat daardoor de dienstverlening zo goed ervaren werd. Elke 'beetje hulp-verlener' zal je kunnen uitleggen dat de hoge waardering voor het geweldige neuk- en pijp-werk ontstond in je hersenen en niet door ( alleen ) het fysieke. Als jullie nou eens ietsje meer betrokken zouden zijn bij de dame die je bezoekt, haar niet alleen maar als 'Neuk- en Pijp- pop zien maar als mens, dan zal je merken als het oprecht en eerlijk is, dat daar soms meer uit ontstaat. Al was het maar een stukje respect van de dame, een stukje sympathie en soms, heel soms bij een werkelijke klik zelfs iets meer?
    Ook als je er niet uitziet als Schwarzenecker, Brad Pitt of George Cloony, maar als je net als ik een klein, mager teleurstellend manneke bent. O ja, voor degenen die voor altijd, gewoon lekker de 'vastgestelde tijd' verwend willen worden voor het standaard bedrag, ook prima!

    Misschien dat het op dat spotje van postbus 51 over tolerantie ook eens over DVP's en wandelaars moet gaan. Dat wandelaars en DVP's eens leren te tolereren dat andere wandelaars en DVP's op een andere manier 'hun ding doen' dan zij zelf en dan niet persé denken dat het niet waar is of dat die ander niet spoort.

    Nog veel wandel-plezier allemaal!
    When a woman says "What ?!", It is not because she didn't hear you ....... She is giving you a chance to change what you said

    http://www.ijsberenforum.com/forum/s...k-uit-Duisburg

  25. Onderstaande 5 leden hebben skinny-lover bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (18 januari 2013),bad pritt (19 januari 2013),Badslippers (18 januari 2013),SuperPuss (18 januari 2013),Wijze grijze (18 januari 2013)

  26. #42
    Geregistreerd
    29 juli 2011
    Last Online
    11 april 2020 @ 01:47
    Locatie
    Duisburg Hochfeld
    Berichten
    163
    Discussies
    6
    Thanks
    51
    Thanked
    168 in 56 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelasnl Bekijk bericht
    Het vage is, skinny-lover schrijft al die wazige verhalen over verliefde dvp's ook op hookers. Ben een jaar geleden al gestopt zijn onzin te lezen.
    Als die dvp's echt allemaal verliefd op hem waren, waar haalt hij dan dan de tijd vandaan om al die lange verhalen over verliefde dvp's hier en op hookers te schrijven?
    Hij heeft dan wel iets beters te doen i.p.v. in eenzaamheid hier en op hookers een hoop onzin te schrijven.
    Soms, soms heb je opeens dat gevoel dat je iemand kent! Dan herken je de schrijfstijl, de woordkeuze, de opbouw van berichten, de voorkeuren, de plaatsen van bezoeken, de voorliefde voor bepaalde niet alledaagse handelingen! De 'wikipedia' die hij samenstelt met hoeveel ramen, in welke Duitse plaatsen en zo nog wat meer zaken die hem intrigeren .......

    Dan opeens blijkt na nader technisch onderzoek inderdaad de persoon bij jou bekend te zijn onder de naam 'Stefdev' van Hookers. Door onmin met anderen die ik ken, betrek jij mij opeens bij 'de ban' die je daar als 'Stefdev' opgelegd kreeg. Vervolgens ga je mij stalken met PB's op Hookers onder je nieuwe acount 'sharonneke' , allerlei waardeloze taal bezigen ( o.a. 'jij en je Duisburgse homo-vriendjes' en nog wat meer onaardige zaken). Als ik je vervolgens vriendelijk vraag mij niet te benaderen maar je het toch doet, ik aan je stijl van schrijven herken dat je daar ook de 'gebande' Stefdev bent en dit meldt, vraag om een ip-controle waaruit blijkt dat jij het bent ....... Sja, welkom in de 21ste eeuw, waar sommigen een hele bink zijn achter de anonimiteit van hun toetsenbord!

    Dan zakt mijn broek af als je het hier weer persoonlijk meent te moeten spelen op mij als persoon! Ga je ding doen joh( ik heb ook geen oordeel over jouw SM-voorliefde al zijn daar zat prima onderbouwde theorieën op los te laten ), laat mij mijn ding doen en wees je er nog eens van bewust dat ik nooit een rol speelde in jouw geschillen die je op Hookers had. Die geschillen had je met anderen en omdat jij meende, dat zij het aardig met mij konden vinden, hoorde ik in jouw beleving bij 'de tegen-partij'. Ik had nooit een mening over jou of je geschil wat je met anderen daar had, behalve over je houding naar mij, zonder dat ik er enige rol in had.

    Je opstelling hier is me nu in ieder geval meer dan duidelijk!

    Onthoud je dus van meningen over mensen die je niet kent en over situatie's die je niet kent en waar je niet bij bent! Mijn dank is groot !
    When a woman says "What ?!", It is not because she didn't hear you ....... She is giving you a chance to change what you said

    http://www.ijsberenforum.com/forum/s...k-uit-Duisburg

  27. #43
    Geregistreerd
    29 juli 2011
    Last Online
    11 april 2020 @ 01:47
    Locatie
    Duisburg Hochfeld
    Berichten
    163
    Discussies
    6
    Thanks
    51
    Thanked
    168 in 56 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spankooow Bekijk bericht
    Ik weet wie skinny lover is.heb hem een keer gezien in de bar van Hause 26 in duisburg en eerlijk hij is alles behalve een womanizer.in eerste instantie vond ik ze verhalen wel leuk om te lezen.maar als je dan de persoon ziet is het een grote telleur stelling.het is zelf een mager klein mannetje met een berg fantasie waar je u tegen zegt.ik heb ook weleens meegemaakt dat een dame me leuk vond.dat is iets wat iedereen kan overkomen.we zijn idd allemaal mensen.maar uiteindelijk zitten de dames daar toch hun geld te verdienen.en ik kan me echt niet voorstellen dat ze voor skinny lover in de rij staan.elke vrouw wil hem en is verlieft op hem!ja ,het zou kunnen dat een vrouw verlieft word op je of dat er een goede klik is.maar heel de vulkanstrasse is verlieft op skinny.en,waarom ga je in gOds naam een h.oer versieren?waar zit de uitdaging,30€ (Duisburg ) en je kunt haar neuken.
    Gelukkig maakte jij zelf ook vergelijkbare taferelen mee, alsik uit je post van 16-10-2010 mag citeren:

    dit is niet altijd het geval.erzijn toch echt uitzonderingen.ik heb een paar keer gratis sex gehad met een dvp 3 keer in eindhoven,was een poolse vrouw rond 35 jaar blond grote borsten.ze vondt me echt leuk en voelde zich ontzettend aangetrokken tot mij.heerlijke vrouw,telkens als ik mn knip wilde trekken duwde ze mn hand weg,en zij ze dat het plezier wederzijds was.het was ook zeker geen standaard sex natuurlijk.in duisburg2 keer, 1 keer gratis bij een turks meisje .was s'middags was haar eerste( klant) ,ik merkte dat ze heel erg geil werd ze bood me van alles aan maar ik wilde nog een beetje rond kijken.opeens kuste ze me en trok me op bed in haar kamer.heb deze ook niet hoeven te betalen wilde ze niet allebei heerlijk genoten.en bij alexa in haus 21 wilde ik betalen was de eerste keer dat ik haar bezocht.wilde haar geld geven en ze zij toen was machst du? ze begon me te kussen toen ging ze op haar knieen en pijpte me heb ik haar lekker gebeft en geneukt.dit is maar 1 keer gebeurd helaas .andere keren gewoon wel betaalt ,vindt ik ook best maar de eerste keer met haar was toch het beste .en 2 keer in denhaag geleenstraat een turks italiaanse vrouw was toen 17 jaar zij 36 mooie vrouw.ik liep langs haar met mn maat en ze wilde een trio met ons.mn maat weigerde,ik vondt het wel ok wilde graag binnen bij haar.op de kamer begon ze mij te kussen ,ik zou dat toen nooit gedaan hebben aangezien ik zo verlegen was(haar kussen).ik heb wel een half uur liggen vrijen met haar en toen over naar het serieuzere werk.dat was een fantastische ervaring die zal ik nooit meer vergeten ,ben er 2uur binnen geweest per bezoek ze kwam telkens spuitend klaar drijfnat.ik heb haar nooit meer gezien,helaas.en nog 1 keer in de passage met een meisje genaamd stacey poolse dame,heb haar nummer gehad paar keer afgesproken,naar film geweest was erg leuk maar wilde hier ook niks voor hebben,is ook terug naar polen gegaan.veel dames begrijpen ook niet dat ik nog vrijgezel ben maar.ik kan zeggen dat het me prima bevalt zo.


    Gelukkig maar , ik was al bang dat ik de enige was die dit soort zorgwekkende belevenissen meemaakte waar je hulp voor nodig hebt, maar gelukkig kom jij zelf een eind in de buurt! Nou is het gelukkig wel begrijpelijk, want JIJ ziet er wel uit zoals de dames graag zien, getuige je opmerking 'veel dames begrijpen ook niet dat ik nog vrijgezel ben' ....... Nou ja, dat verklaart in ieder geval waarom jou overkomt 'wat niet kan en niet bestaat', nu nog een verklaring vinden waarom het mij dan overkomt! Want de dames snappen van mij maar al te goed ( kijk naar mijn Avatar! ) waarom ik vrijgezel ben
    Laatst gewijzigd door skinny-lover; 18 januari 2013 om 01:42
    When a woman says "What ?!", It is not because she didn't hear you ....... She is giving you a chance to change what you said

    http://www.ijsberenforum.com/forum/s...k-uit-Duisburg

  28. Onderstaande leden hebben skinny-lover bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (20 januari 2013)

  29. #44
    Geregistreerd
    18 november 2011
    Last Online
    31 oktober 2019 @ 19:44
    Locatie
    Breda
    Berichten
    436
    Discussies
    31
    Thanks
    1.731
    Thanked
    768 in 225 posts

    Standaard

    Ja skinny het is mij ook meerdere keren overkomen.maar jou overkomt het wekelijks.ik heb het over een langere periode.
    En idd ik ga dagelijks naar de gym en ik zie er goed uit

  30. #45
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Ag skinny kennen we allemaal Door zijn lange verhalen.

    Ma er zijn er genoeg waar ik het leuk mee heb en niet altijd de beurs trek als het gordijntje gesloten is. Waarom omdat er dames zijn die ook is wat anders willen een goed gesprek samen wat eten en blij zijn om in de ogen van de dvp een normaal gesprek te kunnen voeren

    OM DAAR VAN UIT TE GAAN DAT DE DAME VERLIEFT OP JE IS VIN IK NOGAL VER GEZOCHT EN STOM ALS JE ER ZULKE VERGALLEN OVER SCHRIJF .EN VERLIEF WORDEN OP EEN DAME HEB JE ZELF IN DE HAND GEWOON VAAK GENOEG VAN DVP VERANDEREN HET IS MA EEN TIP

    Ik zelf heb nog met een aantal dames contact die het vak uit gestapt zijn ma mijn een geweldige vent vinden en ze min of meer geholpen heb het vak uit te stappen door met ze te praten hoe hun de toekomst zien en wat ze zelf er mee willen het zet dames aan het denken.

    DAMES WERKEN IN GEEN ENKEL BORDEEL OM DAAR DE WARE MAN TEGEN TE KOMEN VAAK ZIJN HET DE BESTE ACTEURS EN ZOUDEN ZO IN GTST MEE KUNNEN SPELEN ALS JE EEN BEETJE MEE ACTEER IS HET VERBLIJF VAAK LEUKER DAT IS EEN FIJT

    Laatst gewijzigd door Big30; 18 januari 2013 om 17:41

  31. Onderstaande leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (19 januari 2013)

  32. #46
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    12 maart 2024 @ 07:24
    Locatie
    Zoals een zigeuner: overal en nergens
    Berichten
    3.670
    Discussies
    316
    Thanks
    1.798
    Thanked
    7.683 in 1.628 posts

    Standaard

    Verliefd op een dame van plezier??? Dat is nu de vraag die je hier moet stellen!!!
    Aan ijsberen die hoog van de toren brullen dat het hen nooit overkomt en je vervolgens uitlachen dat jou dat weer moet overkomen!!!
    Maar goed, je moeder zal niet trots op jou zijn, wanneer je thuis om advies gaat vragen... Om die reden heb ik dan ook mijn verhaal ooit eens gedaan op dit forum.
    2x zelfs! Maar ach, volgens mij heeft 90% van de ijsberen het al meegemaakt, maar kregen ze waarschijnlijk niet allemaal de kansen die jij of ik gekregen hebben.
    Laat ons eerlijk blijven: de beste DVP, dat is nog steeds diegene die zakelijk en professioneel blijft en in alle talen zwijgt over haar privéleven...
    Laat staan dat ze jou toelaat in haar privé! Maar dan nog, het zijn ook maar mensen en ze kunnen ook een klik, goede seks of fellere gevoelens ervaren.
    Dan spreek ik wel over een absolute minderheid, want voor de meeste is seks hun job en om dan nog verschil te voelen is het vaak moeilijk.
    Na alles wat ze meemaken, blijf ik ervan overtuigd dat een groot deel van de DVP's kotst van altijd datzelfde te leveren, de hoerenlopers en heel wat rare wensen.
    Je hebt dus altijd echte mannenhaters, maar ook dames die diep in de shit zitten (pooiers, verslavingen, drugs, spiralen van geweld...etc).
    Die twee doelgroepen zijn wijven die om de verkeerde reden met je gevoelens gaan spelen. Niet alleen psychische spelletjes, maar ze laten zich ook zwanger maken of zorgen dat ze op de een of ander manier aanspraak kunnen maken op jouw spaarvarken. Die zijn gevaarlijk. Nog gevaarlijker zijn de psychopaten die helemaal verknipt zijn in hun kop en niet eens meer weten wat liefde is.

    In mijn eerste geval had ik een combinatie van zo'n mentaal zieke en eentje met hogere doelen. Zij was van plan zwanger te worden om zich zo aan mij te binden en harde valluta te innen.
    Ik heb geluk gehad en kon mezelf met veel moeite losmaken van haar. Ik geef grift toe, dat ze me dolverliefd gekregen had en dat ik nadien behoorlijk heb zitten treuren. Maar ze was een goede actrice die echt blijk gaf van verliefdheid en die al mijn mensenkennis compleet in twijfel trok. Zoals Ace2 ooit zei tegen mij: als het nog maar in de verste verte op stront lijkt of ruikt, dan is het waarschijnlijk ook stront. Die kleine details had ik dan ook wel gezien, maar in grote lijnen was ze té overtuigend en kon ik het niet geloven of aanvoelen. Dus bij het minste dat jij je ergens vragen bij stelt, stel die vragen dan niet aan haar, maar breek meteen de relatie of wat dan ook wat jullie onderhouden. Als je vragen stelt krijg je toch meer leugens... En liegen is hun beroep, vergeet dat nooit!

    In mijn tweede case, verliep het me allemaal makkelijker. Van begin tot eind had ik er een goed gevoel bij en ik ben ook nooit direct in een relatie gestapt met deze tweede dame. We groeiden naar elkaar toen en leerden elkaar privé ook veel beter kennen alvorens we op elkaar verliefd werden. Met haar ben ik nu nog samen en we hebben goede afspraken. Maar dat wil niet zeggen dat alles makkelijk zal verlopen voor jou. Ook deze dame was mentaal beschadigd door de job, ze heeft een andere cultuur, andere andere achtergrond en moest haar mannetje staan in een wereld waar de doorsnee westerling niet hard genoeg voor is. Dus vroeg of laat krijg je toch probleempjes met het spook uit haar verleden of nare gevolgen vanwege haar cariere als hoer. Mijn liefje is nu meer dan een jaar geleden gestopt met haar job en deed dit speciaal voor mij. Dus dat zit wel goed. Ze is financieel ook niet afhankelijk van mij en heeft zelf haar werk, weliswaar minder betaald dan de prostitutie. Ik heb dus ook de ups en downs beleeft, en heb doorgebeten waar een doorsnee vent het voor bekeken zou houden... Maar dan alleen omdat ik zo zeker was van haar en omdat ik ook mijn achtergrond heb.

    Raad ik een dame uit de clubs af? Neen, hoewel ik dat beter wel zou doen!
    Raad ik het aan wanneer de kans zich toch voordoet? Ja, op voorwaarde dat je niet meteen te hard van stapel loopt en dat je je eigen beperkingen kent. Als je na 2minuten ejaculeert en die dame zegt dat je goed in bed bent, dan kan je het beter niet geloven (tenzij je 2 uur voorspel biedt)... Wanneer je in het echte leven nog nooit een dame te pakken kreeg van haar uiterlijke kaliber, dan is het in dit geval ook een onrealistische droom en wanneer jullie beiden over een relatie praten, maar je neukt nog steeds met condoom en je dient haar te betalen, dan ben je een achterlijke kloot en verdien je enkel een trap tegen je ballen.

    In een echte relatie bespreek je de toekomst en beperk je je niet tot het hier en nu... Want dat is wel degelijk de mentaliteit bij een meerderheid van de DVP's. Hier en nu telt, de rest zien we wel.
    Ze moet uit zichzelf overwegen om met de job te stoppen voor jou en niet op jouw aandringen. In het slechtste geval blijft ze haar job wel uitoefenen, maar moeten er duidelijk afspraken zijn. Toch schat ik de kansen in dat geval laag in. Ookal ben je niet vlug jaloers, bezitterig of hebben jullie de perfecte verstandhouding; wanneer je van haar houdt, dan kan je er normaal gezien niet mee leven dat ze die job doet!
    Zoals gezegd neuk je gaandeweg zonder condoom (als alles veilig en getest is) en betaal je niet meer voor haar liefde. En dan nog, moet je uitkijken... Indien er na de eerste 5 afspraakjes buiten de club om niet om geld gebedeld werd en er geen onverwachte probleempjes boven kwamen drijven, dan mag je iets zekerder gaan zijn over haar... Maar het blijft uitkijken en alert zijn!
    Is seks dirty? … Only when it's being done right !!!

  33. Onderstaande 10 leden hebben SFL bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (18 januari 2013),bad pritt (19 januari 2013),Badslippers (18 januari 2013),De Shyman (18 januari 2013),duivenmelker (18 januari 2013),KevinK (18 januari 2013),rob45 (19 januari 2013),skinny-lover (18 januari 2013),SuperPuss (23 januari 2013),Wijze grijze (18 januari 2013)

  34. #47
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:04
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    Wijs gesproken SFL een dame van plezier die geld vangt voor haar diensten beschouwen hun klant als het minste wat er op deze aarde rondloopt en zullen ook nooit verliefd op een klant worden maar bezorg je wel een illusie wanneer ze op prive gebied iets van je willen wat ze anders nooit krijgen om zo toch verder te kunnen met hun rooskleurig bestaan.
    Vooral wanneer ze het vak iedere dag uitoefenen en het weer eens tijd wordt dat ze een maandje met vakantie willen dan komt het acteer talent van de dvp's weer goed tevoorschijn.
    Zoals iedereen weet zal een of andere ijsbeer wel weer in een val trappen die zo opgezet wordt dat hij niets merkt en vlot met de euro's over de brug komt.
    Het is zoals in de natuur daar worden door de stropers ook vallen gezet om de dieren te vangen en bekijk een dvp maar als een jaagster wat ze in werkelijkheid ook doen om aan buit te komen.

  35. Onderstaande leden hebben Dalton bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (19 januari 2013)

  36. #48
    Geregistreerd
    23 december 2011
    Last Online
    Gisteren @ 19:30
    Berichten
    6.127
    Discussies
    449
    Thanks
    1.588
    Thanked
    3.370 in 1.836 posts

    Standaard

    Dalton zeg nooit nooit er zijn dames verlieft op hun klant het zijn ook mensen met gevoel ma als je er over schrijf ben je een grote klootzak zulke dingen hou je voor je zelf gaat niemand wat aan.

    Ik ken mensen in mijn wandel kring die er mee samen zijn gaan wonen en het gaat nog goed ook samen een huisje gekocht .zij een gewone baan voor 24 uur in de week druk aan het oefenen om een gezinnetje te krijgen de hond hebben ze al

    Het is dus niet onmogelijk ma het zouden er 1 op de 1000 zijn waar het goed mee gaat en werkelijk bij elkaar blijven

    mijn advies is zoek het niet op en hou je hoofd koel meestal lost het vanzelf op en ga niet speciaal voor 1 dame na een club .
    Geniet van het leven als beer en al dat vrouwelijk schoon om je heen dat is toch het mooiste wat je kan wensen.

  37. Onderstaande 2 leden hebben de duisburg spesjalist bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt (19 januari 2013),Smouse (21 januari 2013)

  38. #49
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

  39. Onderstaande 6 leden hebben Bosco bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (18 januari 2013),bad pritt (19 januari 2013),Bluebear (18 januari 2013),SFL (18 januari 2013),sofaking (18 januari 2013),SuperPuss (23 januari 2013)

  40. #50
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 09:13
    Berichten
    13.820
    Discussies
    98
    Thanks
    5.263
    Thanked
    10.325 in 4.535 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SFL Bekijk bericht
    Verliefd op een dame van plezier??? Dat is nu de vraag die je hier moet stellen!!!
    Mensen dienen zich ook serieus af te vragen of ze echt verliefd zijn. De schoonheid van een dame waar je je sterk door aangetrokken voelt en of de aandacht die je krijgt op een moment dat je daar behoefte aan had maken dat je naar de aanwezigheid van zo'n dame verlangt als je haar niet opnieuw aantreft. Voordat je het weet wordt dat verlangen obsessief en meen je verliefd te zijn. Stel je die zelfde dame voor als flink in kilo's aangekomen en met een wat verouderde gezicht en ga serieus na wat er dan nog van je 'verliefdheid' overblijft. Verliefdheid is vaak geen verliefdheid maar jezelf in de maling nemen.

  41. Onderstaande leden hebben Picasso 1 bedankt voor deze bijdrage:

    Smouse (21 januari 2013)

 

 
Pagina 2 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.

  Diamond 468*60