Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456
Weergegeven resultaten: 126 t/m 142 van 142
  1. #126
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Nou, mooi verhaal Eagelke, en je bent je duidelijk ook bewust van de gevaren en valkuilen, genieten maar wel wakker blijven dus!

    Mij viel het FB detail op: is dit ook haar echte account? Veel DVPs hebben meerdre FB accounts, waarbij er 1 voor echt prive is, en 1 voor DVP land (ijsberen hebben dit trouwens ook ).

    Als het haar echte (enige!) FB account is, dan is dat idd teken van vertrouwen en goed nieuws (voor jou).

    Enjoy maar blijf alert!

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  2. Onderstaande leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    eagelke ( 2 augustus 2013)

  3. #127
    Geregistreerd
    23 januari 2009
    Last Online
    4 december 2021 @ 10:19
    Locatie
    Belgisch Limburg
    Berichten
    53
    Discussies
    3
    Thanks
    26
    Thanked
    134 in 33 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    Mij viel het FB detail op: is dit ook haar echte account? Veel DVPs hebben meerdre FB accounts, waarbij er 1 voor echt prive is, en 1 voor DVP land (ijsberen hebben dit trouwens ook ).
    Haha, MiniMe, ik heb haar broer tussen de vrienden zien staan. Ik denk niet dat die echt gelukkig zou zijn moest hij weten wat 't zusje allemaal uitspookt in Duitsland :-)
    Het is ook de naam die op haar paspoort staat én alle informatie is openbaar. Geen dubieuze foto's te bekennen, enkel foto's van familie en haarzelf..

    Ik vermoed dus dat 't haar echte (en enige) account is :-)

  4. Onderstaande leden hebben eagelke bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME ( 3 augustus 2013)

  5. #128
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Wat is eigenlijk het leeftijdsverschil tussen jullie? Is het een verschil dat in de wereld buiten de clubs ook mogelijk zou zijn?

  6. #129
    Geregistreerd
    23 januari 2009
    Last Online
    4 december 2021 @ 10:19
    Locatie
    Belgisch Limburg
    Berichten
    53
    Discussies
    3
    Thanks
    26
    Thanked
    134 in 33 posts

    Standaard

    KevinK, ze is 4 jaar jonger.

  7. #130
    Geregistreerd
    13 februari 2006
    Last Online
    25 juni 2016 @ 13:41
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    650
    Discussies
    6
    Thanks
    158
    Thanked
    283 in 161 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eagelke Bekijk bericht
    KevinK, ze is 4 jaar jonger.
    Dat maakt het van haar kant in ieder geval niet ongeloofwaardig. Bij grote verschillen zou er direct een lampje moeten gaan branden.

  8. Onderstaande leden hebben KevinK bedankt voor deze bijdrage:

    eagelke ( 2 augustus 2013)

  9. #131
    Geregistreerd
    10 maart 2012
    Last Online
    25 mei 2018 @ 09:32
    Berichten
    513
    Discussies
    15
    Thanks
    174
    Thanked
    622 in 231 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eagelke Bekijk bericht
    Toch blijft ze me verrassen: daarnet via FB immers een IM gekregen met de vraag of ik wil meegaan naar Roemenië. Ik ben niet van plan om erop in te gaan, hoewel ze onderdak + eten & drinken voor me zou voorzien.
    Als je haar echt zo leuk vindt, zou ik hier nou juist wel op ingaan.
    Wat heb je te verliezen? Boek voor de zekerheid een hotelletje (kost geen drol daar), en kijk gewoon eens wat de situatie daar dan is.
    Ze zal je echt niet (laten) beroven. Of misschien ook wel, maar dat overleef je wel, en dan weet je meteen waar je aan toe bent.
    Gouden Rolex wel thuis laten.
    Als ze je bij haar familie introduceert, weet je in ieder geval dat het haar serieus is, anders zou ze dat nooit doen.
    Wel onder huwelijkse voorwaarden trouwen. Als haar huis groter is dan dat van jou, juist niet.

    Maar serieus: Ik zou die aanbieding niet zomaar terzijde schuiven.

  10. Onderstaande 3 leden hebben van lotje gekrikt bedankt voor deze bijdrage:

    bad pritt ( 2 augustus 2013),deket ( 6 september 2016),eagelke ( 2 augustus 2013)

  11. #132
    Geregistreerd
    23 januari 2009
    Last Online
    4 december 2021 @ 10:19
    Locatie
    Belgisch Limburg
    Berichten
    53
    Discussies
    3
    Thanks
    26
    Thanked
    134 in 33 posts

    Standaard

    Ik heb getwijfeld, maar ik krijg geen verlof meer in de zomer. Volgende verlof is weer in November, dat heb ik haar wel laten weten.

  12. #133
    Geregistreerd
    23 januari 2009
    Last Online
    4 december 2021 @ 10:19
    Locatie
    Belgisch Limburg
    Berichten
    53
    Discussies
    3
    Thanks
    26
    Thanked
    134 in 33 posts

    Standaard

    Eagelke's Michelle avontuur: Deel 5
    Ondanks eagelke vaak voornemens opstelt om er beter van te worden - daar maakt men voornemens immers meestal voor - worden deze voornemens, zo'n beetje als een retorische vraag, vaak ontkracht vooraleer ze gemaakt worden. Immers was 't de bedoeling om eens alles op een rijtje te zetten en komende vrijdag een nieuwe date met Michelle te regelen.
    Afgelopen vrijdag echter kreeg ik opnieuw de impulsieve gedachte om van op mijn werk rechtstreeks naar Club X te rijden. 2 uur daarna, het moest zo'n 23u46 geweest zijn, reed ik mijn auto voor op't stekje dat zich het dichtst bij de toegangsdeur van Club X bevindt.
    Michelle had ik tot dan nog niet ingelicht over mijn plannen... 'Goed,' dacht ik, 'ze houdt er immers wel van om verrast te worden... ' Toen ik de club binnen kwam ben ik me rechtstreeks gaan douchen. Niet zozeer de hele dag werk, maar vooral de autorit kruipt in de kleren. En dat mag gerust letterlijk genomen worden, 't t-shirt dat ik droeg had ik weg kunnen gooien, moest ik geen vertrouwen hebben in de wasmachine. Nu ben ik niet vlug vies van mezelf echter, toch naar de medemens (lees: clubdames) toe was een douche wenselijk - waar ik dan ook geen problemen maak op dat moment.

    In de douche werd ik door enkele dames herkend en verwelkomd met een knuffel of een verre 'hallo, alles gut?'. Juist enkele nieuwe gezichten bekeken me alsof ze me nog nooit hadden gezien - een blik die dus volkomen op zijn plaats was!
    Na de douche de bar binnen gestapt en mijn oog vlug de club doen scannen naar Michelle. Ik zag ze vrijwel onmiddellijk zitten in een hoekje, met haar slimme telefoon onder de tafel - verdiept in één of ander spelletje. Mezelf in een hoekje verbergend, bestelde ik een koffie en stelde vast dat Michelle mijn aanwezigheid niet had opgemerkt. Vanuit verschillende locaties in de club merkte ik echter wel al wat gegiechel en geloer op richting mij, daarna richting Michelle. Er waren vorige keer wel wat dames die op de hoogte zijn van haar verovering, echter had haar mondje niet stilgestaan deze keer. Met mijn koffie in de hand ging ik richting Michelle en vroeg daar aangekomen in mijn Jean-Marie Pfaff Duits: 'Excusier, is't dieze pletse frei?' Of ze 't nu verstaan had of niet, weet ik nog steeds niet. Ik denk echter dat ze mijn stem herkende en prompt haar telefoon (ze was Bubble Blaster aan 't spelen) op de grond liet vallen terwijl ze mij rond de nek vloog. Ze had me duidelijk niet verwacht, haar hart ging tekeer als gek. Mocht ik eetbaar geweest zijn, had er allicht niet veel van me over geschoten nadat ze klaar was met haar ontvangst...

    Ik haalde haar nog wat te drinken aan de bar en voegde me weer aan haar zijde, al vragend hoe haar dag tot nu toe was geweest. Bleek dat 't een rustige dag was, niet veel verdiensten... Maar daar wilde ze niet over praten, duidelijk - ze riep immers enkele van de nieuwe gezichten tot bij haar en stamelde 'dit is de gast waarover ik je vertelde' (waarbij ze eigenlijk gewoon mijn naam zei - dus niet 'gast'). Prompt kwamen enkele dames zich voorstellen, zeggend dat ze al veel over me hadden gehoord. Bleek achteraf dat 't vriendinnetjes van Michelle waren. Ze had met enkele nieuwelingen een band kunnen leggen, hetgeen ik wel goed vond voor haar. Immers voelde ze zich de laatste tijd wat alleen in Club X. Misschien dat ze nu haar ei toch wat meer kwijt kan aan mensen die haar écht begrijpen en weten wat er door haar heen gaat. Uiteindelijk kan ze vertellen, en kan ik me in haar situatie proberen te verplaatsen - echter als ze spreekt over hoe 't voelt om een prostituee ver van huis te zijn met de problemen die in mijn leven allicht nooit gaan voorkomen, kan je niet anders dan ja knikken en neen schudden...

    Nog voor de koffie koud was, stelde ze voor om naar buiten te gaan, 'voor je sigaretje, zei ze'. Toch leuk als een dame jou en je gewoonten kent, niet? Dankbaar liet ik haar voorgaan nadat ik de buitendeur had geopend. In de tuin plaatsten we ons lichtelijk verstrengeld in mekaar op één van de ligbankjes. Terwijl ik rookte, vertelde ze over de gebeurtenissen van de voorbije dagen. Af en toe namen we tijd voor stilte, hetgeen versterkt werd door het oogcontact dat dan vanzelfsprekend volgde. Buiten op het terras zijn nog enkele beren zich klaar aan het maken voor het laatste kamerbezoek van de dag - je voelt de spanning tussen de nog aanwezige dames om nog wat geld te scoren. Inmiddels is 't bijna half 1 en de club sluit om 2u zijn deuren. Alles is plots mogelijk, er wordt heftig gepresaled - niemand zit nog alleen.

    Wat een geluk dat ik me niet in deze heisa bevind, immers heeft Michelle geen haast en vraagt zelfs niet naar een kamergang. We praten wat over koetjes en kalfjes terwijl we beiden naar de donkere sterrenhemel kijken - romantiek ten top, als je hiervoor valt. Eagelke is best een romanticus, bewijze het verhaal van de roos, toch tracht ik hier niet in te overdrijven. Immers verwacht een vrouw (niet zozeer een dvp) vaak meer en meer, dat wil ik graag van in het begin in de hand houden! Toch genoten we er beiden van - bewijze haar opmerking 'in Roemenië is de hemel nog donkerder', waarmee ze allicht de lichtvervuiling bedoelde die zowat 90% van de sterren weerhield om 't licht op mijn netvlies te projecteren. Het voelt allemaal zo vertrouwd, voegt ze eraan toe... Ik kan niet anders dan haar gelijk geven, het voelt immers verdomd vertrouwd!
    Een perfecte avond waar niets nog aan toegevoegd moest worden, besloten we! Het had gerust nog tot 2u mogen duren! Het intense zoenmoment dat volgde bracht me op andere gedachten. Onwijs veel honger kreeg ik in haar! Ze weet dan dat ze me op dat moment best niets in de weg moet leggen, behalve haar ranke lichaam, als 't even kan!

    Het drankje werd omgeruild in een sleutel, de romantische sterrenhemel voor de betonnen plafonds van Club X! Michelle houdt van romantiek en steekt enkele kaarsen aan waarna ze 't licht op de kamer dooft. In een sfeer waarop je nog net ziet dat je slechts met 2 aanwezig bent in de kamer, stelde ik 't vertrouwen in mijn tast. Michelle kwam naakt naast me liggen, het briesje dat deze actie teweeg bracht, deed het haar op mijn armen overeind komen....

    Kijk, eagelke neukt graag vanuit het niets. Graag ook nog in combinatie met opzwepende clubmuziek en drank als voorspel in een setting waarin seks centraal staat (zie intermezzo voor wat toelichting). Toch kan ik ook erg genieten van een romantische opbouw als deze, zeker wanneer het gezelschap me ook dicht bij het hart ligt...

    Ik lig op mijn zijde en zie de contouren van Michelles lichaam door het kaarslicht flakkeren tegen de muur. Onze handen zoeken zich een weg naar de plekjes waarvan we weten dat de ander er knettergek van genot van wordt. Voor Michelle is dit trouwens de regio waar haar rug overgaat naar haar strakke billetjes, de streek net onder haar navel en net onder haar schouderbladen... Al gauw voel ik aan haar tong dat ze ervan geniet: het wilde tongzoenen van 'ik ben blij je terug te zien' gaat over in oncontroleerbare natte halen die me smeken om meer. Ik laat mijn handen zich een weg zoeken vanaf haar schouders over haar rug naar beneden. Bij haar billen aangekomen laat ik een vinger flirten met haar kontgaatje waarna ik verder ga naar haar inmiddels nat geworden kutje... Op sommige momenten hebben we niet veel nodig, van het moment dat ik haar voel schokken van genot terwijl ik haar clitoris nat maak, heeft ze mijn lul al vast en duwt zich tegen me aan. Ze is niet van plan om er gras over te laten groeien... Diepe lange stoten zijn 't enige wat haar op dit moment kan blussen, immers weet ik van Michelle dat als ze me zegt 'now fuck me for real', dat ik de romantiek aan de kant moet laten... 'Fuck me for real', zei ze! Haar orgasme dat snel volgt is intens, haast zo intens dat haar warme kutje me het wit uit mijn ogen probeert te zuigen. Ik hou het niet lang meer en dat laat ik haar weten. 'I want your crème', zegt ze dan steeds... Net voor ik klaarkom gooi ik haar van haar zij op haar rug en zet me recht om m'n opgespaarde lading op haar lieve tepels te zwaaien! Het zweet drupt inmiddels van mijn voorhoofd, wat Michelle niet deert. 'Very good', zegt ze, en ze laat haar armen los boven haar hoofd liggen terwijl mijn 'crème' van haar tietjes langs haar armen in de handdoek onder ons rolt.
    In het moment dat daarop volgt zwijgen we beiden, mekaar met de ogen vertellend dat we voldaan waren. 'Zo moet dat', gaat ze blijkbaar akkoord...

    Nieuwsgierig naar haar tripje naar Roemenië volgende week, vraag ik haar welke plannen ze heeft. Ze vertelt me dat haar broer in het ziekenhuis ligt voor wat maagproblemen, hetgeen op korte termijn zou geopereerd moeten worden. 'Heb je geld nodig?', vraag ik haar wetende dat zij deze operatie zal moeten betalen. 'Neen', zegt ze, 'ik heb nog wel wat geld opzij gezet voor noodgevallen.'
    Ik stel haar voor om haar volgende week naar de luchthaven te brengen, ik moet toch in de buurt zijn voor mijn werk. Uiteraard ziet ze dit zitten, 't spaart haar immers een taxi uit en ik kan bij haar blijven in de wachtperiode tussen het verkrijgen van de tickets en het inchecken... Nogmaals vraagt ze of ik mee ga met haar. Ik vertel haar dat ik in November nog wel eens verlof kan krijgen, dan zouden we wel kunnen gaan!

    Plots krijgt ze het benauwd... Op mijn vraag wat er scheelt, antwoordt ze dat ze vaak terug denkt aan het moment dat haar vader overleed. Ze was in die periode van plan om op vrijdag naar Roemenië te trekken, maar omdat de weekends steevast veel geld opbrachten, vertelde ze haar vader dat ze na het weekend wel zou komen. Tijdens dat weekend krijgt ze in een nare droom haar vader te zien. Een akelige ervaring die 's ochtends vroeg door een gemiste oproep van haar moeder uiteindelijk plaats kreeg. Haar vader zou die nacht overleden zijn geweest. 'Als 't erop aankomt, is geld maar papier', zegt ze, 'ik had toen mijn plannen moeten volgen en voor het weekend moeten gaan. Ik ga 't mezelf nooit vergeven.' Ik ben niet zo goed in die momenten, ik weet vaak wel wat ik moet zeggen, maar niet hoe die persoon op mijn kijk op de dood reageert. Je hebt mensen die daar aanstoot aan nemen, en je hebt mensen die begrijpen waar ik 't over heb... Ik vraag haar dan maar wat voor iemand haar vader voor haar was... Terwijl ik luisterde naar haar verhalen, besefte ik dat het haar deugd deed om er nog eens over te kunnen praten. Het sluitingsuur werd door ons ruim overschreden toen we uiteindelijk gingen douchen.

    'Volgende week ben ik er weer', fluisterde ik haar toe... 'Bedankt voor vanavond, het was een mooie dag', kreeg ik als antwoord.

    't moet vaak niet veel zijn, datgene wat mensen bij mekaar tot rust brengt. Vertrouwen in mekaar opbrengen is gemakkelijker dan velen denken...

    Wordt vervolgd...

  13. Onderstaande 10 leden hebben eagelke bedankt voor deze bijdrage:

    anali ( 6 augustus 2013),Bluebear ( 6 augustus 2013),Don Rudo ( 6 augustus 2013),duivenmelker (10 augustus 2013),KevinK ( 6 augustus 2013),licky luke (12 augustus 2013),MiniME ( 6 augustus 2013),nieuwkomertje ( 6 oktober 2013),sofaking ( 6 augustus 2013),Wijze grijze ( 6 augustus 2013)

  14. #134
    Geregistreerd
    23 januari 2009
    Last Online
    4 december 2021 @ 10:19
    Locatie
    Belgisch Limburg
    Berichten
    53
    Discussies
    3
    Thanks
    26
    Thanked
    134 in 33 posts

    Standaard

    Eagelke's Michelle avontuur: Deel 5b
    Het schrijven van deze stukjes heeft een goede invloed op mijn kijk op alle gebeurtenissen. Ze verplichten me tijdens 't wikken en wegen van mijn woorden ook woorden af te wegen t.o.v. de situatie. Als je er op die manier achteraf nog eens over dient na te denken, komen vaak ook details naar boven die tijdens de bezoekjes nog niet belangrijk leken.

    Zo viel me laatst op dat haar GSM om 1u30 nog overging. De naam op 't display kon ik niet lezen, echter vond ik 't in enige zin gewoon vreemd dat er op dat uur nog iemand zou bellen. Nu, ik weet dat er nog minimaal één klant haar nummer heeft, hiervan zou ze achteraf wel spijt gekregen hebben omdat deze klant haar niet met rust laat. Haar 't voordeel van de twijfel gunnend, maak ik me er op dat moment dan ook niet druk over. Ik krijg wel vaker in 't midden van de nacht nog een telefoontje van één of andere zatte kloot die me even wil inlichten dat hij/zij op 'n supergoed feestje zit. Blijkt dan meestal achteraf dat 't gewoon happy hour was in 't bruine café in mijn dorp... Referentie en nuance, twee (bijna) alles verklarende begrippen!

    Zoals je weet blijf ik ook steeds op mijn hoede. Er zijn een aantal zaken die me bezig houden. Ik kan perfect aanvaarden dat een dvp geheimen heeft, ookal klikt het goed en geeft ze je aan eerlijk te zijn. Ik denk dat iedereen wel zo zijn geheimen heeft t.o.v. de buitenwereld. Welke grens stel je aan geheimen, trouwens. Is 't aanvaardbaar om voor een levenspartner te verzwijgen dat je ooit naar de hoeren bent geweest? Is 't aanvaardbaar om te verzwijgen dat je je partner ooit hebt bedrogen? Is 't aanvaardbaar om aan je ouders te vertellen dat je in een café werkt, terwijl je eigenlijk 't speelgoed bent van enkele geile beren die op één dag zoveel geld uitgeven dan een heel gezin op een maand in Roemenië verdient? Vraag is dus waar de grens ligt tussen het moedwillig liegen om iemand kwaad te berokkenen, of iets verzwijgen om iemand geen pijn te doen...

    In het proberen te begrijpen van Michelles gedachtengang, is me af en toe opgevallen dat ze heel erg gesteld is op haar zusje van 6 jaar. Af en toe verspreekt ze zich, en heeft ze 't over 'haar kind', maar dat zou te maken hebben volgens haar met het feit dat ze enige tijd heeft ingestaan voor de opvoeding van 't meisje...
    Ik kan me perfect inbeelden dat ze 't hebben van een kind verzwijgt. De advocaten van de duivel onder ons zullen hier allicht hun theorie over hebben, immers kan ze ook een vriend hebben e.d. Toch bedenk ik voor mezelf dat ik een kind uit een vorige relatie misschien ook wel zou verzwijgen, gewoon om niet te riskeren dat je opeens aan de kant wordt geschoven. Maakt het die persoon op dat moment minder oprecht in haar gevoelens? Moeilijke kwestie, vind ik, weet ik, voel ik...

    In mijn ogen doet ze ook niet echt moeite om 't echt voor me te verzwijgen... Ze verspreekt zich soms zo duidelijk, dat ze wel moet denken dat ik een oen ben dat ik 't niet zou gehoord hebben... Ik denk dan ook dat ze 't verwacht om er ooit mee geconfronteerd te worden. Die confrontatie komt er misschien volgende week.
    Ik plan immers een brief naar haar te schrijven die haar 't leven in Duitsland even moet doen vergeten. Een brief die je als tiener van je vakantieliefje kreeg, net voor je op weg terug naar huis vertrok. Een brief die instemt tot nadenken zolang je wegblijft, om daarna met de ultieme antwoorden op de vragen of vragen op de antwoorden in de brief de telefoon te nemen, mekaar op te bellen en te beseffen dat je beiden genoeg hebt nagedacht om een wijze beslissing te nemen in hoe het nu verder moet. Maar ook een brief die de zaken samenvat tot hoe ze zijn, of tot hoe je wil dat ze zijn... of toch net niet... Anyway, 't vel papier heeft tot nu toe slechts de vorm van hoe 't in de printer gestoken wordt... ik moet er eens over gaan nadenken... Als ze volgende week op't vliegtuig stapt, zal ik haar wel wat stof tot nadenken in haar handen duwen.

    Genoeg over mijn plannen, even terug over hetgeen afgelopen zondag gebeurde.
    Zondag vertoefde ik met enkele vrienden aan de Belgische kust. 't mooie weer aldaar lokte ons via de E313 en de E40 naar Middelkerke, één van de badplaatsen die volgens de typische Belgische lintbebouwing zijn volgestouwd met appartementen aan de bebouwbare zijde van de dijk... (da's hetgeen waar de Nederlanders uit Cadzand zo jaloers op zijn, niet? )
    Ik maakte een foto van de golven met mijn mobiel zwitsers zaktelefoontje en stuurde dat via FB naar Michelle met de boodschap: 'volgende keer, jij en ik?'
    Afgelopen vrijdag sprak Michelle me immers tijdens het sterrenhemel-moment aan op 't feit dat ze met mij graag op een strand naar de sterrenhemel zou willen kijken.
    2 minuten later kreeg ik bericht waarin ze duidelijk liet merken dat ze niet gelukkig was dat ik haar niet had ingelicht, ik zou haar meegevraagd kunnen hebben... 'Laat me gerust!', stuurde ze erna. Michelle laat zich als een typische vrouw gelden, dacht ik nog... onbegrijpbaar
    Ze ging hier zelfs zo ver in dat ze een foto stuurde van haar en een man in één of andere club. Nu zag ik op de foto's dat 't haar broer betrof in een café in Roemenië, maar zij wist niet dat ik dit doorhad. Ach ja, dergelijke kuren ben ik eigenlijk wel gewend van vrouwen... Je maakt ze jaloers op 't één of 't ander, en zij doen er een schepje bovenop... Toen ik liet doorschijnen dat ik wel wist wie er op de foto stond, gaf ze 't ook snel weer op. Ik hou wel van vrouwen die ook op tijd kunnen stoppen met dergelijk kinderachtig gedoe. 't is allemaal goed bedoeld en 't doet je wel beseffen dat je iets voor ze betekent, maar 't is ook oh zo vermoeiend...
    Anyway, ze bood ook even snel haar verontschuldigingen aan voor haar gedrag, 't zou een zware dag op't werk geweest zijn. Wie ben ik om daar geen begrip voor te hebben? Hoewel een hele dag verschillende mensen neuken op mij allicht minder op mijn gemoed zou werken, dat even volledig terzijde.

    Eagelke vindt van zichzelf dat hij de zaakjes nog redelijk goed onder controle heeft. Er zijn vast en zeker sterke gevoelens voor Michelle, zeker na afgelopen vrijdag.
    Echter is de autorit van 2u de perfecte manier om toch genoeg afstand te bewaren zodat het allemaal niet te snel loopt. Genieten van 't moment, da's voor mij de boodschap nu. Nemen ze me dit ooit af, heb ik 't toch maar gehad


    Wordt vervolgd...

  15. Onderstaande 8 leden hebben eagelke bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 7 augustus 2013),duivenmelker (10 augustus 2013),licky luke (12 augustus 2013),MiniME ( 7 augustus 2013),rmjhexe ( 7 augustus 2013),sofaking ( 7 augustus 2013),Stief ( 7 augustus 2013),Wijze grijze ( 6 augustus 2013)

  16. #135
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    5 september 2021 @ 08:08
    Locatie
    De burcht Isengard
    Berichten
    694
    Discussies
    7
    Thanks
    55
    Thanked
    198 in 62 posts

    Standaard

    eagelke ik heb vandaag jouw verhaal gelezen.

    Geniet van deze periode in je leven.
    Respect is inderdaad tweerichtingsverkeer, en volgens mij komt het ook van beide kanten.
    Uit wat ik heb gelezen, kan ik toch opmaken dat je niet met een golddigger te maken hebt, maar met een dame die jou echt leuk vindt.
    Ze is misschien jouw droomvrouw, en jij bent voor haar een rustpunt in een hectisch wereldje.

    Ergens in jullie beide achterhoofden beseffen jullie wellicht dat dit een tijdelijke situatie is ...
    Vroeg of laat gaat ze terug naar Roemenië, en blijft daar dan wonen, ver van jou.
    Maar tot dan is er niks mis mee om van elkaar te genieten.

    Mocht je toch een bezoek brengen aan haar familie in haar thuisland, dan weet je nooit wat er nog van kan komen.
    Er zullen misschien ook nog wel enkele - tot nu toe goed verborgen - lijken uit de kast vallen, en het is dan aan jou hoe je hiermee omgaat.
    Maar je bent nuchter genoeg denk ik.

    Ik wens je in ieder geval veel succes!
    Saruman
    "Men, it has been well said, think in herds. It will be seen that they also go mad in herds, while they only recover their senses slowly and one by one."

    Charles Mackay, "Extraordinary Popular Delusions and the Madness of Crowds" (1841)

  17. Onderstaande leden hebben Saruman bedankt voor deze bijdrage:

    eagelke ( 7 augustus 2013)

  18. #136
    Geregistreerd
    12 maart 2013
    Last Online
    Gisteren @ 12:03
    Berichten
    145
    Discussies
    4
    Thanks
    2.154
    Thanked
    562 in 102 posts

    Standaard

    Good luck eagelke

  19. #137
    Geregistreerd
    15 oktober 2006
    Last Online
    1 december 2023 @ 22:07
    Berichten
    466
    Discussies
    6
    Thanks
    1.730
    Thanked
    352 in 193 posts

    Standaard

    Algemeen: van die (ex?)ijsberen die nu met hun ex-dvp thuis op de bank zitten, lees je op dit forum natuurlijk niet veel, dus misschien gaat dit soort verhalen wel.vaker goed dan je zou denken. :p
    Eagelke: als je nog een update hebt, zou tof zijn.

  20. #138
    Geregistreerd
    29 november 2007
    Last Online
    8 september 2023 @ 10:19
    Locatie
    Maastricht
    Berichten
    2.344
    Discussies
    50
    Thanks
    7.347
    Thanked
    4.514 in 1.563 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Rudo Bekijk bericht
    Eagelke: als je nog een update hebt, zou tof zijn.
    Tja Eagelke, wellicht kun je een aantal beren uit hun lijden verlossen door een volgend deelte schrijven...
    Je hebt er al lang (genoeg?) de tijd voor gehad om een mooie tekst te bedenken...
    Mijn steun heb je inieder geval!
    Een relatie is met z'n tweeën een probleem oplossen dat je in je eentje niet hebt

  21. #139
    Geregistreerd
    14 augustus 2011
    Last Online
    23 maart 2024 @ 23:16
    Locatie
    Kortrijk
    Berichten
    1.875
    Discussies
    100
    Thanks
    2.029
    Thanked
    5.490 in 1.284 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eagelke Bekijk bericht
    Eagelke vindt van zichzelf dat hij de zaakjes nog redelijk goed onder controle heeft. Er zijn vast en zeker sterke gevoelens voor Michelle, zeker na afgelopen vrijdag.
    Echter is de autorit van 2u de perfecte manier om toch genoeg afstand te bewaren zodat het allemaal niet te snel loopt. Genieten van 't moment, da's voor mij de boodschap nu. Nemen ze me dit ooit af, heb ik 't toch maar gehad


    Wordt vervolgd...


    En hoe is dit verhaal nu afgelopen?
    De zwarte wolf

  22. #140
    Pietjepik's schermafbeelding
    Pietjepik is offline у меня большой и очень хороший член
    Geregistreerd
    18 juni 2013
    Last Online
    25 augustus 2023 @ 21:35
    Locatie
    Velikiy Ustyug
    Berichten
    1.865
    Discussies
    37
    Thanks
    2.135
    Thanked
    2.027 in 727 posts

    Standaard

    Waarschijnlijk tranendal met veel gezeik en dame die nog steeds hoer is. Te verwachten wending in een
    Sprookje waar hoertjes de heks spelen.
    Der mensch ist, was er fickt.......

  23. #141
    Geregistreerd
    15 augustus 2014
    Last Online
    29 december 2023 @ 22:33
    Berichten
    1.577
    Discussies
    29
    Thanks
    1.201
    Thanked
    998 in 622 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VAZKOR Bekijk bericht

    En hoe is dit verhaal nu afgelopen?
    Hij is Gold Member bij WU.

  24. Onderstaande leden hebben Jan Verplancke bedankt voor deze bijdrage:

    Wentelt Eefje ( 7 september 2016)

  25. #142
    Geregistreerd
    10 mei 2010
    Last Online
    15 mei 2023 @ 00:15
    Berichten
    41
    Discussies
    4
    Thanks
    1
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    WTF heb juist het hele verhaal van CUUP gelezen. Had een heel ander einde verwacht fuck man

  26. Onderstaande leden hebben seko bedankt voor deze bijdrage:

    Das ( 9 augustus 2017)

 

 
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 23456

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:22.