Pagina 58 van 64 EersteEerste ... 848545556575859606162 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.426 t/m 1.450 van 1592
  1. #1426
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:23
    Berichten
    343
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.195 in 190 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dietster Bekijk bericht
    Tijdens de rust kwam Katja (de kelderbarvrouw) ten tonele, ik moet zeggen dat ze moeite doet om sfeer in de kelder te krijgen en de beren niet te laten weg dutten wat haar redelijk lukt.
    Mvg. Dietster
    Dat is toch niet toevallig good-old Katja. De Tsarin? Zeer goede herinneringen aan (aan de andere kant van de Theke).

  2. #1427
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.964
    Discussies
    62
    Thanks
    8.293
    Thanked
    2.721 in 960 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jester Bekijk bericht
    Dat is toch niet toevallig good-old Katja. De Tsarin? Zeer goede herinneringen aan (aan de andere kant van de Theke).
    Nee dit is niet de Tsarina. De Tsarina werkt bij https://www.lustvolle-gespielinnen.de/ onder de naam Katrin.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  3. Onderstaande 2 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    biged (19 juni 2021),Dietster (19 juni 2021)

  4. #1428
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Weet er iemand dat je hier, bovenop het attest van volledige vaccinatie, ook nog een bewijs negatieve sneltest moet hebben. In principe zou dit nodig zijn, maar blijkbaar vragen sommige zaken er toch nog om. Ik wil daar niet voor aap staan zie je.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  5. #1429
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 10:22
    Berichten
    9.748
    Discussies
    307
    Thanks
    17.775
    Thanked
    11.750 in 5.127 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeppos58 Bekijk bericht
    Weet er iemand dat je hier, bovenop het attest van volledige vaccinatie, ook nog een bewijs negatieve sneltest moet hebben. In principe zou dit nodig zijn, maar blijkbaar vragen sommige zaken er toch nog om. Ik wil daar niet voor aap staan zie je.
    Heb je al op hun site gekeken hierover?

  6. #1430
    Geregistreerd
    28 mei 2008
    Last Online
    Gisteren @ 08:30
    Berichten
    5.686
    Discussies
    117
    Thanks
    1.869
    Thanked
    4.651 in 1.918 posts

    Standaard

    De laatste prik moet een week oud zijn en dan zijn de 2 prikken voldoende.

  7. #1431
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Ja en niets gevonden, ook mailtje gestuurd, voorlopig zonder gevolg. Maar dat kan nog komen, ik heb nog even ga pas op 29 juni.
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  8. #1432
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 10:09
    Berichten
    2.874
    Discussies
    83
    Thanks
    2.091
    Thanked
    3.191 in 954 posts

    Standaard

    Zeppos.......van de website het onderstaande bericht...

    Für den Eintritt benötigst Du einen negativen Corona-Test (aktueller Tagestest) oder Deinen Impfpass (mit abgeschlossenen Impfungen) oder einen Genesen-Nachweis

    Dus, al je je inentingen had (meer dan 2 weken geleden) zit je goed. De vraag is dan of ze het gele boekje of het papiertje van de GGD accepteren. Maar om jouw initiele vraag te beantwoorden; beide is niet nodig...vooropgesteld je kunt de vaccinatie op vereiste manier aantonen.

    Waar zo een website al niet goed voor is...
    Een uurtje is ook maar een uur...

  9. Onderstaande leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Bergtester (23 juni 2021)

  10. #1433
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje Bekijk bericht
    Zeppos.......van de website het onderstaande bericht...

    Für den Eintritt benötigst Du einen negativen Corona-Test (aktueller Tagestest) oder Deinen Impfpass (mit abgeschlossenen Impfungen) oder einen Genesen-Nachweis

    Dus, al je je inentingen had (meer dan 2 weken geleden) zit je goed. De vraag is dan of ze het gele boekje of het papiertje van de GGD accepteren. Maar om jouw initiele vraag te beantwoorden; beide is niet nodig...vooropgesteld je kunt de vaccinatie op vereiste manier aantonen.

    Waar zo een website al niet goed voor is...
    Bedankt voor de info, Ik had er duidelijk over gekeken.
    Ik heb een EU COVID Certificaat, zowel digitaal op mijn mobieltje als op papier
    P_20210622_152058.jpg P_20210622_152121.jpg
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  11. Onderstaande 2 leden hebben zeppos58 bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (23 juni 2021),Shakir (22 juni 2021)

  12. #1434
    Geregistreerd
    21 mei 2009
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    123
    Thanked
    118 in 12 posts

    Standaard

    Zeppos 58

    Zoals ik het afgelopen vrijdag beleefde is het voor hun meer een formaliteit om het gezeur bij een
    eventuele controle te voorkomen.

    Maar je hebt je zaken op orde, dus veel plezier gewenst

  13. #1435
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:40
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.751
    Discussies
    168
    Thanks
    2.724
    Thanked
    8.043 in 1.581 posts

    Standaard

    De laatste vaccinatie moet 14 dagen geleden zijn. De test is maximaal 48 uur geldig. Mijn tweede prik was vijf dagen, dus mocht ik even terug naar Hennef City. Aan de Frankurterstrasse, dat is de hoofdstraat van Hennef, is een winkel KIK en daarnaast een apotheek. Daartussenin kun je je gratis en zonder afspraak laten testen. Ging vlot, een klein uurtje later stortte ik me in het feestgedruis.

    En omdat ik er optimaal gebruik van wilde maken, de volgende twee dagen nog twee clubs gedaan, de laatste incheck 1 uur voordat de test afliep. Nu is de druk er even af, en wacht ik tot de 14 dagen vol zijn, dan kan de beuk erin.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  14. Onderstaande leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (23 juni 2021)

  15. #1436
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 21:46
    Berichten
    1.974
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Ok het komt dus in orde, vrijdag is het precies 2 weken na de 2de prik, maar ik ga pas dinsdag dus is het wel in orde daartegen.
    Iedereen bedankt voor de duidelijke informatie
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  16. #1437
    Geregistreerd
    21 mei 2009
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    123
    Thanked
    118 in 12 posts

    Standaard

    Gisteren om het einde van de vakantie te vieren weer eens richting Schieferhof gegaan.

    Persoonlijk kies ik ervoor om me niet te laten prikken, dus laat ik me testen en zie dit als een noodzakelijk kwaad wil ik als gezond en nooit ziek persoon op sommige plaatsen binnen mogen komen.
    De test in Niederkruchten was negatief, dus mocht na het invullen van de contactgegevens en het betalen van de entree me in het berenkostuum omkleden.

    Er waren gisteren 9 dames aanwezig:
    -Maria
    -Bianca
    -Nina (is er alleen vrijdags)
    -Cleo
    -Sarah
    -Eveline
    -Anny
    -Erica
    -Candy (nieuw)

    Het weer was heerlijk, dus bijna iedereen zat buiten in de tuin en de sfeer was gemoedelijk
    Na m'n gebruikelijke mok koffie en een peuk Bianca geschaakt voor de 1e kamergang en ze heeft haar favorietenrol bij mij weer bevestigd

    Tijdens de rust lekker geluncht en zoals ik al eerder schreef het eten bij Schieferhof is goed en lekker maar verwacht geen uitgebreid buffet.

    Na het eten gezakt te laten hebben voor de 2e kamergang Maria aan de haak geslagen die sowieso 1 van m'n favorieten is.
    Ze was wel een beetje uit haar hum omdat ze wat last had van haar arm na de prik van 2 weken geleden, maar des al niet te min was ze op de kamer good old Maria
    met een wervelende inzet.

    De inmiddels gewaardeerde/geliefde thekedame Katja was ook ten tonele verschenen en begon ook de grill op te warmen
    Ze weet hoe ze het spelletje met de ijsberen goed moet spelen.
    Haar grill kunsten zijn zeker goed en met inzet waardoor ze haar buikje lichtjes verbrand had.
    Het grill vlees was echt lekker en genoeg voorradig voor alle hongerige beren.

    Na de eerste helft van Zwitserland-Spanje ben ik voor Nina gegaan voor m'n 3e kamergang.
    Ook een dame waar ik graag op de kamer mee vertoef en altijd met een de kamer verlaat.

    Een beetje teleurgesteld in het feit dat Zwitserland Spanje niet uit het toernooi kon wippen, maar richting de kelder getrokken + buiten begon het toch wat fris te worden
    in het berenkostuum.
    In de kelder was het gezellig druk en Katja hield de sfeer er goed in, met haar dansen waar ze menige beer in betrok om mee te doen.
    Inmiddels hadden de Belgen tegen Italië afgetrapt wat ik in vlagen volgde en omdat het in de kelder steeds gezelliger werd toch besloten om wat langer te blijven.

    Nadat de Belgen helaas ook huiswaarts mochten, kwam Cleo zich weer melden in het kelder gedruis en besloot ik dat zij m'n laatste kamergang zou worden.
    Ging bij haar zitten en ze zei dat ze nog ff moest bijkomen onder het genot van een Wodka-Lemon en als die op was we richting de kamer konden.
    in die tussentijd bewondert hoe Katja een paar beren masseerde op de bank en Cleo me oraal opwarmde
    Lang geleden dat ik met Cleo op de kamer geweest ben, maar die heeft m'n beren hart gestolen.
    Haar orale kunsten zijn erg goed en door haar lenigheid duurde het niet lang dat ik m'n laatste kruit verschoot.

    Het wordt wel steeds lastiger om een keuze te maken, aangezien de dames allemaal zo'n hoog serviceniveau hebben.

    Weer met een voldaan en tevreden gevoel huiswaarts gegaan.

    Grt. Dietster

  17. Onderstaande 16 leden hebben Dietster bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 juli 2021),Ascari ( 3 juli 2021),Bubbelbader ( 5 juli 2021),Herr Fick ( 4 juli 2021),jansenroy ( 3 juli 2021),Kwakje (25 augustus 2021),lustman ( 3 juli 2021),Massi ( 4 juli 2021),mentholbear ( 5 juli 2021),mynasch (21 augustus 2021),Patjax (22 augustus 2021),pret ( 3 juli 2021),schoolmeester ( 3 juli 2021),snaal88 ( 3 juli 2021),Sphinx ( 3 juli 2021),WANDELAAR5 ( 3 juli 2021)

  18. #1438
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 10:31
    Berichten
    9.277
    Discussies
    176
    Thanks
    2.925
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Vandaag naar Lichtenberg getogen. Goede sessies met Isa en Cleo en een massage van ik meen Erika er tussenin.

    Maar wat een gedoe om daar te komen zeg
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goedemorgenallemaal Bekijk bericht
    Dat heb ik gemerkt.. de hele week zat ik al te kijken hoe het zat met vertragingen en eigenlijk viel het wel mee maar uitgerekend vandaag..
    Toen ik vertrok leek het nog mee te vallen (klein stukje rood en de extra reistijd op de verschillende reistijdzoekers viel nog mee) maar uitgerekend op het moment dat ik de laatste afslag voor een alternatief voorbij was begon het gezeik rond Keulen op de A4. Ik was dus op weg naar Lichtenberg, dat duurde een goed half uur langer dan normaal.. En als dat zo blijft zolang de A61 nog niet gerepareerd is heb ik er een hard hoofd in want er er zijn tussen Kreuz Kerpen en Lichtenberg genoeg Baustellen om te voorkomen dat er nog mensen beschikbaar zijn voor de A61.
    En let goed op op dat laatste stuk A3 richting zuiden, als je bij Lohmar niet al voor de rechterbanen kiest mis je de mogelijkheid om bij Kreuz Bonn/Siegbrug de 560 naar Hennef te pakken. Op de terugweg wat het gedoe met files nog ergen en deed ik er drie kwartier langer over
    Ik raak van alles kwijt....

    Behalve gewicht

  19. Onderstaande 3 leden hebben Goedemorgenallemaal bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (20 augustus 2021),Dietster (20 augustus 2021),Sphinx (20 augustus 2021)

  20. #1439
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:03
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.915
    Discussies
    109
    Thanks
    1.347
    Thanked
    8.705 in 2.636 posts

    Standaard Feel like Flying. In zigzagkoers naar Hennef

    "Hey now!!
    I love black and white, dreaming of black and white
    You love black and white, run runaway
    See chameleon, lying there in the sun
    All things to everyone run runaway, hey

    If you're in the swing, money and everything
    If you're in the swing, run runaway
    See chameleon lying there in the sun
    All things to everyone run runaway. Whoa"


    Anderhalf jaar, anderhalf 'kurva' jaar is deze racebeer niet in Schieferhof geweest. Ik heb een paar weken langer gewacht dankzij 'elint' (erica's info) én Freiercafe, dat er maar vier dames beschikbaar waren de laatste weken. Bovendien is Sarah vertrokken, schijnbaar met een vaste klant mee naar Babylon. Afgelopen vrijdag zat ik in de eerste week van mijn vakantie, de zaterdag en zondag zou ik langs de Nurburgring doorbrengen voor de DTM races, maar op vrijdag was er tijd over GMA noemde al de moeilijkheden om Keulen voorbij te komen, maar van de andere kant komend uit Koblenz is het ook geen grapje. De enige snelwegroute die nog over is gaat over Remagen richting Bonn en dan de A560, maar dat doet iedereen dus dat wordt niet veel. Ook de A3 is een probleem door zowel wegwerkzaamheden als flitsers, dus pak ik een compromis via een B-weg die van Plaidt naar Neuwied loopt en daar pak ik een stuk A3 dat geen werkzaamheden heeft tot afslag Hennef (op de terugweg wel helaas maar dan maakt het toch niks uit). Slade stond veel te hard aan op de radio van mijn gehuurde Duitse sportwagentje, maar dat moest ook want in sport boven de 130 hoor je de radio boven het gebrul van de remus uitlaten.

    Bij de brug van Bad Neuenahr heb ik m uit respect toch even uitgezet. We stonden even stil voor een konvooi puinruimers van THW langs de rivier de Ahr en daar kon je even de verwoesting in ogenschouw nemen, leek wel alsof Godzilla en King Kong door de rivierbedding waren gelopen (en zo breed is de Ahr niet). Het hotel waar ik zit is van alles gespaard gebleven maar een aantal medewerkers die beneden in het dal woonden hebben alleen hun leven en de kleding aan hun lijf nog over. Een van de kelners woonde een tijdje naast de Ring in een opvang shelter dat ze in de paddock hadden opgezet.

    Hello Again

    Met een kleine vertraging toch in Hennef geland, Conny het gele boekje laten lezen en 70euri betaald. Zes dames op het appel: Drie ken ik er heel goed (Nina, Maria en Cleo), één had ik alleen vorig jaar gezien (Bianca) en de rest was nieuw voor me (Isa, een rossige bulgaarse en Vanessa, een blonde getatoeëerde bulgaarse) Erica deed de massages, de roddels en was één keer weg voor een stamgast. Ook een grote presentie van de Lage Landen. GMA was als medevertegenwoordiging van de Kobobende present, Picasso_1 kwam later binnenwaaien en we hadden nog een leesbeer die veel van onze info gebruik maakte de laatste weken want volgens hem was hij slechts één keer eerder geweest, vier jaar terug. Het duurde niet heel lang voor ik een keus diende te maken tussen Bianca en Maria en net als een eerder schrijver Te Traag was, dus Bianca werd geschaakt. Maria had echter geen bezwaar tegen een uitgebreide hernieuwde kennismaking Sommige Duitse gasten noemen haar liefkozend "Verrücktes Huhn" omdat ze vaak goed de sfeer kan maken, met Cleo erbij wordt het dan ook vaak wel gezellig of je nu wil of niet Op kamer had ze eigenlijk maar een kwartier nodig om een wat gestresst op vakantie vertrokken figuur als ik helemaal tot rust te laten komen. Nou ja, tot madam zelf geneukt wilde worden natuurlijk, want ik was nog jong Een slap excuus luiwammes dus dat zul je geweten hebben. Na een halfuurtje ging Maria zo enthousiast tegengas geven dat motor 1 de geest gaf, Geen Genade voor de racebeer Beng

    de Foute Grill, gesneuveld hert en een wiedergutmachungs masker

    Korte pauze en het buffet gecheckt, salade met spekjes was prima, de kippenbouten ook, maar de "klöse" (knollen van aardappelpuree zagen er meer uit als reusachtige brokken gestolde behangerslijm. Rosi bekende later met een cynisch lachje dat de snelkookpan haar had gefopt, het waren gegrillde ipv gekookte klöse. Ze werden door de EOD (conny) onschadelijk gemaakt door ze in bouillon te leggen. De laatste pan was een voltreffer, daar zat hertengoulash in, mjam. Tegelijk wraak voor dat zelfmoord hert dat me op de Schwarzwalder hochstrasse in de mist ineens voor de auto hopste, over de motorkap sprong en doorrende de helling af Ik denk dat ie een dag later alsnog gesneuveld is, want toen zat ik 50 km verder op de Hunsruck Nationalpark strasse, en daar is een Polo er mee in botsing gekomen. Twee uur file heeft me dat geintje gekost. Het eindproduct, een goulash met brood zonder al te pittige saus (deed eerder aan Boeuf Bourgignon denken) was heel goed te doen, als je van die klöse afbleef.

    Na eten buiten gaan zitten met de sloper van GMA's gehoor, Cleo, en mn goede bekende Nina, dus de 2e en 3e ronde waren alvast geregeld. Bianca sprak ik ook wel aan, maar die had niet echt zin op dat moment (wat veel gasten op de middag), dus dat lieten we lopen tot een andere keer. GMA was daarna weg om niet heeeeeeeeel laat thuis aan te komen, dus ik bleef een tijd kletsen met Picasso, onze leesbeer en nog een paar Duitsers. Nadat Nina zich aan een stamgast had gewijd en weer beschikbaar was hebben we die afspraak voor ronde 2 opgepakt. Ik herinnerde me dat ze erg goed in pijpen was maar haar handen wat veel kon gebruiken. Dus gebruikte ze na aanwijzingen vooral haar tong om me een beetje gek te maken. Een trucje dat Iman ook altijd goed beheerste, tongetje ging net zo snel heen en weer als een banjospeler die aan het tingeltangelen is. Daarna nog even haar lenigheid in diverse houding uitgeprobeerd en na 45 minuten was ook motor 2 opgeblazen. Beng.

    Kurva!

    Ik had alleen niet moeten zeggen dat ik op het eind van mn vakantie (eerste weekend september) nog eens langskom, Nina vroeg waar ik mn Adidas masker vandaan had en of ik er een voor haar mee kon nemen. Erica hoorde dat en kwam een zak Kopiko snoepjes bestellen (zijn meerdere dames die er altijd om bedelen als ik langskom), en later buiten met een Apfelschorle in mn knuist wilde Cleo ook iets maar dat heb ik door al haar "Kurva" stopwoorden tussendoor niet geheel begrepen (deden ze de drankkasten niet op slot als zij in de buurt was, of had haar laatste stamgast haar die Jim Beam cola in de hand gedrukt?). Toen het later en kouder werd gingen we maar allemaal in de kelder zitten. Katja was nog op vakantie, Beata nam even waar, en aangezien die ook Pools is werd het weer een grappige tegenstelling tussen Bulgarije en Polen. Polen zuipen teveel, Bulgaren jatten alles, dat soort werk, maar het kwam er nooit gemeend uit. Het werd pas echt interessant toen Cleo over haar eerste job begon en per ongeluk het woord "legaal' er aan toevoegde Iedereen die ineens wilde weten wat ze dan voor illegaals had gedaan, maar aangeschoten of niet, ze kletste zich er netjes uit, we weten nog niks.

    Uiteindelijk kwam het er dan toch van, Cleo sleurde me voor Kurva ronde 3 een kamer op. Ik heb overigens de oplossing gevonden voor haar hifi-installatie in "melting moments" waarin je trommelvliezen eraan gaan, toevallig kwamen die momenten namelijk goed getimed in missio, en voor ze haar mond kon openen kuste deze racebeer haar snel, dat doffe gekreun viel qua herrie reuze mee. Enig andere optie lijkt me dezelfde waarmee ik me vandaag naast de Nürburgring tegen de Lamborghini's en hun V10 gekrijs wapende, Oropax oordopjes. En die had ik ook mee kunnen nemen voor de afsluitende doggy, want toen ging Cleo nog even helemaal los, volgens mij ploften we zo ongeveer tegelijk haha. "Kurva Grande" flapte ik eruit waardoor ze ook nog de slappe lach kreeg

    hamer en aambeeld

    Daar was ik wel even moe van ja, dus een grote kop koffie na de douche en even uitblazen. Ook Bianca en Nina hadden hun laatste ronde met stamgast gehad, dus we zaten nog een uurtje met zn allen na te babbelen. Toen vonden we het allemaal mooi geweest, omkleden en inpakken. Nina en Cleo hun gage overhandigd, Maria al weg dus de centen in haar locker gedeponeerd. Nachtzoen voor allebei en wegwezen. Geen files meer, geen verkeer meer, dus rustig de cd Till monkeys fly opgezet. Dit Katerliedje stond er ook tussen, maar in dit geval eerder euforisch dan triest. Over twee weken hopelijk weer?



    "Yeah... I'm walking home after drinking all my pennies.
    So now I've got a beatbox in my head (boom pa bom-bo-bom pa)
    Probably seems funny to you honey, bunny.
    Well it ain't and when I'm home I'm going straight to bed.

    Wow! Walking home and I haven't got a planning.
    Because of all the pennies in my head.
    Well I'm pretty flip and I'm losing grip rocksteady, Betty.
    Pretty fly but I'm all right. I don't need a cigarette,
    'Cause I feel like flying. Woow, damn right!
    I feel like flying. I've got a rotor on my head.
    And I feel like flying. Yep Oh I feel like flying (mweoowww)"
    Laatst gewijzigd door Sphinx; 22 augustus 2021 om 19:01
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  21. Onderstaande 26 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 augustus 2021),Ascari (22 augustus 2021),Badslippers (22 augustus 2021),Bluebear (22 augustus 2021),Boybensdorp ( 7 november 2021),Bredero (22 augustus 2021),brombeerzuid (23 augustus 2021),dbd67 (22 augustus 2021),Dietster (27 augustus 2021),Giodude (22 augustus 2021),Goedemorgenallemaal ( 1 september 2021),hasta la pasta (22 augustus 2021),Kwakje (25 augustus 2021),lustman (20 september 2021),mentholbear (23 augustus 2021),mynasch (22 augustus 2021),noglangnietuitgewandeld (23 augustus 2021),Picasso 1 (22 augustus 2021),pret (22 augustus 2021),Schietgraagft (23 augustus 2021),Shakir (22 augustus 2021),Siberische tijger (22 augustus 2021),snaal88 (22 augustus 2021),stimpy3 (21 december 2021),WANDELAAR5 (22 augustus 2021),Wijze grijze (22 augustus 2021)

  22. #1440
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Vandaag @ 09:23
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.964
    Discussies
    62
    Thanks
    8.293
    Thanked
    2.721 in 960 posts

    Standaard

    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  23. Onderstaande 4 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    mentholbear (20 december 2021),noglangnietuitgewandeld (20 december 2021),pret (20 december 2021),stimpy3 (21 december 2021)

  24. #1441
    Geregistreerd
    21 mei 2009
    Last Online
    Gisteren @ 21:12
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    123
    Thanked
    118 in 12 posts

    Standaard

    Gisteren om het aanstaand kerstweekend te vieren weer eens richting Schieferhof getogen.

    Eerst ff eens testje gedaan in Niederkruchten (natuurlijk negatief) en m'n Jansen prik van 3 weken geleden heb ik aan de 1e voorwaarden voldaan om binnen te mogen
    Na betaling waarschuwde Maria me pas dat het wel behoorlijk rustig is qua dames gehalte, de meeste waren al richting huis vanwege de Kerst.
    De berenpopulatie was ook klein die avond

    Er waren helaas maar 4 dames aanwezig.
    -Maria
    -Erika (behoorlijk afgevallen, na eigen zeggen 16 kg)
    -Mia
    -Sara

    Na m'n gebruikelijke mok koffie en een peuk, met Maria maar gelijk de kamer op gegaan dan is m'n avond al geslaagd.

    Na de rust bij voor mij nieuwe Mia gaan zitten, leuke dame 23 jaar en al sinds +- 2 maanden daar aanwezig.
    Heb fijn en goed met haar gekamert, weer een goeie aanwinst voor Schieferhof.

    Katja de kelder thekedame heeft helaas haar baan moeten opzeggen vanwege haar keuze om zich niet te laten prikken waar ik persoonlijk veel respect voor heb en tegelijkertijd
    jammer vindt, want ze was toch een aangename persoonlijkheid in de kelder.
    Een tijdje met Rosie gekletst over het huidig beleid en dat 2G+ hun toch wat klanten kost, want als geprikte ff spontaan binnenvallen is er niet meer bij.

    Als laatste daad vd avond ben ik gegaan voor Sara.
    Lieve rustige dame (vriendin van Nina) in de bar kwam ze me een beetje timide over, maar op de kamer
    alles behalve. Vol overgave veroverde ze toch wel mijn berenhart.

    Hopelijk mogen ze 3 januari vol goede moed de deuren van het berenparadijs weer openen en
    mag ik eind januari mijn verjaardag daar vieren.

    Alweer met een voldaan gevoel huiswaarts gegaan.

    Beste IJsberen fijne kerstdagen en een mooie jaarwisseling gewenst.

    Grt Dietster

  25. Onderstaande 12 leden hebben Dietster bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (27 december 2021),Ascari (24 december 2021),Bubbelbader ( 3 januari 2022),Massi (30 januari 2022),mentholbear (25 december 2021),mynasch (26 december 2021),pret (24 december 2021),Shakir (24 december 2021),uurtje (24 december 2021),Wentelt Eefje (24 december 2021),Wijze grijze (25 december 2021),zeppos58 (24 december 2021)

  26. #1442
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:01
    Berichten
    222
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    650 in 132 posts

    Standaard

    Na lang wikken en wegen, met hulp van een aantal beren op dit forum een Virtueel Vergelijkend Warenonderzoek uitgevoerd tussen deze club en Zeus.
    De medeberen hadden me min of meer al op dit spoor gezet.
    Qua afstand zijn beide clubs voor mij gelijk, Zeus is wat groter, Schieferhof iets intiemer.

    Ik ben een regelmatige bezoeker van de beide clubs in Moers, en Venus in Duisburg en Arabella (en vroeger Freude 39) in Bochum hebben ook weinig geheimen voor mij. Heb daar ook goede tijden en slechte tijden meegemaakt, dus ik dacht, mwoah, echt een buil kan ik me niet vallen.

    Maar wat ik meemaakte in Schieferhof, overtrof mijn stoutste verwachtingen.
    En dan bedoel ik niet eens de expliciete sex, menig bankstel in de gang in Venus heeft meer meegemaakt, in Freude 39 waren de muren half open, dus dat is leuk, maar niet ongewoon. Maar gewoon de sfeer, het warme bad waarin je terecht komt. Je komt er voor het eerst binnen, en je wordt niet aangekeken van "Wat kom jij nou doen?", maar meer van "Hoi, kom er bij, doe mee als je wilt, of blijf rustig, het is jouw keuze".
    Het zijn echt de kleine dingen die het doen. Zit je in de kelder, naast je wordt wat afgeflirt en die dame gaat voor haar beer wat drinken halen. En vraag aan mij, of ik ook wat wil drinken. Nou, graag.
    In Arabella, als een dame wat voor haar beer haalt, haalt ze het echt alleen voor hem en haarzelf, en het komt niet in haar op om iemand die elders zit wat aan te bieden. Tenzij het misschien een toekomstige kamerganger is..
    En ga je bij "de verkeerde" zitten, nou reken maar dat blikken kunnen doden...

    "Gastvrijheid, kent u die uitdrukking?"
    Ja, de eerste keer is het moeilijk om in contact te komen, maar als je eenmaal een gesprek hebt, dan heeft men gewoon tijd en is het niet na 30 seconden "zimmer?".
    Maar gewoon een half uurtje lekker kletsen, dan wat handelingen onder de handdoek en dan pas de kamervraag die dan geen vraag meer is, maar een zekerheid.

    Op de manier twee super kamergangen meegemaakt. De eerste met mijn rondleidster, Anny, wat een zachte GFE kanergang werd.
    En de tweede met de extroverte Cleo, met wie ik een paar gemeenschappelijke interesses bleek te hebben. Je hoeft je nooit af te vragen waar ze is, als je in de tuin zit en zijn in de kelder, je hoort haar gelijk. Maar ook die bleek behalve een wilde kant ook een zachte kant te hebben. Ze heeft me verteld wie ik de volgende keer moest uitkiezen (en wie niet). Onderlinge jalouzie, waar Venus om bekend staat, die heb ik niet gemerkt. Kan misschien nog komen.
    Ook de mannelijke gasten blijken vriendelijk, het jagen is er niet bij, en men behandelt iedereen als een goede bekende.
    Barvrouw Connie is dan nog een toppertje op zich. Vriendelijk, grappig, maar toch heeft ze het in de hand.
    Zijn er nadelen?
    Jawel, het ligt niet naast de deur en de A3 is geen feestje.
    Maar dit zou wel eens een nieuwe stamkroeg kunnen worden.

    Voor mensen die zeggen, deze rubriek heet Beregoede Sexcapriolen, gebeurt er nog wat op dat gebied? Jazeker. Van alles. Maar waar dat bij andere clubs het "snel afwerken" een nieuwe kunstvorm is, is er hier een leuke sfeer, gecombineerd met een live porno-film.

    Ik ga deze week nog een keer, dus mij bevalt het wel.

  27. Onderstaande 29 leden hebben cornelis312 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (23 april 2022),Badslippers (25 april 2022),Bubbelbader (24 april 2022),Dietster (23 april 2022),Goedemorgenallemaal (22 april 2022),hasta la pasta (22 april 2022),Johan35 (24 april 2022),Kwakje ( 2 mei 2022),Liefje (22 april 2022),mechelen (22 april 2022),mentholbear (22 april 2022),Mistralwind (24 april 2022),molaar (22 april 2022),mynasch (25 april 2022),noglangnietuitgewandeld (22 april 2022),Pandabeer82 (23 april 2022),Patjax (22 april 2022),pcenter (22 april 2022),pret (22 april 2022),rmjhexe (22 april 2022),Ruben6969 (24 april 2022),Scarpa (26 juni 2022),schoolmeester (22 april 2022),Shakir (22 april 2022),snellejapie (26 april 2022),stimpy3 (22 april 2022),WANDELAAR5 (22 april 2022),Wentelt Eefje (23 april 2022),Wijze grijze (22 april 2022)

  28. #1443
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:01
    Berichten
    222
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    650 in 132 posts

    Standaard

    Als eerste iedereen bedankt voor de bedankjes, ik word er verlegen van.
    Nog even een kort overzicht van de dames met wie ik de afgelopen twee bezoeken me heb vermaakt. De lijst wordt aangevuld bij nieuwe bezoeken, want er is nog veel moois te ontdekken.

    Als eerste dus de eerder genoemde Cleo: zij staat op eenzame hoogte. Karakter, inzet, humor en intelligentie. Supervriendelijk tegen iedereen, maar op de kamer kan je ook een serieuze kant leren kennen. Wil je dat niet, geen probleem.

    Anny heeft me ook verrast. Ik heb wat taalproblemen met haar, maar dat ligt aan mij, niet aan haar. Ze ziet er mager uit en is duidelijk geen 20 meer, maar dat maakt ze op de kamer meer dan goed. Klaarkomgarantie noemde een collega-beer dat eens.

    Dan twee subtoppers: Mia en Emma. Beide met hun goede punten (bij Emma zijn die "goede punten" wat omvangrijker dan bij Mia). Emma is iets serieuzer, Mia meer een Barby-girl type, met pruil-oogjes. Ik noem ze subtoppers, omdat ze voor mij iets te jong zijn. Ik vermaak me meer met dames in de buurt van de 35 jaar, omdat ik daar wat mee een klik mee heb, maar voor een optic fuck zijn deze prima geschikt. Er is verder niets mis met deze dames, dus val je op jong, dan val je je geen bult.

    Maria is een twijfel geval. Ze spoort niet 100%, denk ik. Als ik haar zie, dan moet ik altijd denken aan dat lied van Wim Sonneveld:
    "Zij kon het lonken niet laten
    Ze lonkte naar iedere man.."

    Ik waag me er niet aan, maar heb haar op de bank een medebeer naar volle tevredenheid oraal zien bevredigen, dus ze kan het uitstekend. Maar iets houdt me tegen..

    Ik ben ook benieuwd of andere beren andere favorieten hebben.

    Dan de technische staf aan de bar: Conny en Beata. Beide zeer sympathiek en ook met een gevoel voor humor.
    Ik ken bardames uit andere gelegenheden waar het vitrool van af druipt, maar dat is niet bij hun.

    Vrijdag is het overigens beredruk, met een party in de bar. Ben je op zoek naar een aantal rustige kamergangen, dan is vridagavond misschien een minder goed moment.

    Covid procedure:
    De eerste keer met masker naar binnen. Zodra je impf-status gecontroleerd is bij de kassa, mag het masker af. En de volgende keren hoeft het niet meer, alhoewel Duitse medeberen me adviseerden om er altijd wel een bij je te hebben.
    Nou, dat is een kleine moeite.

    To be continued

  29. Onderstaande 9 leden hebben cornelis312 bedankt voor deze bijdrage:

    Dietster (26 april 2022),Goedemorgenallemaal (29 april 2022),Kwakje ( 2 mei 2022),mentholbear (30 april 2022),noglangnietuitgewandeld (25 april 2022),pret (25 april 2022),schoolmeester (25 april 2022),Wentelt Eefje (25 april 2022),Wijze grijze (25 april 2022)

  30. #1444
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:40
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.751
    Discussies
    168
    Thanks
    2.724
    Thanked
    8.043 in 1.581 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cornelis312 Bekijk bericht
    Ik ben ook benieuwd of andere beren andere favorieten hebben.
    Maria oogt wat koeltjes, ik had ook twijfel, maar als je haar eenmaal kent blijkt het een hele aardige meid te zijn. Ze is de laatste tijd mijn vaste nummer een. Verder kan ik het met Evelien ook goed vinden. Hoewel de lockdown ervoor heeft gezorgd dat je behoorlijk wat meer Evelien krijgt voor hetzelfde geld. Anny staat ook op mijn favo lijst. Die was ooit veel langer (de lijst, niet Anny), maar er zijn er de laatste jaren veel van vertrokken. Nina, Katja, Anna, Dana, de herinnering blijft.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  31. Onderstaande 4 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    cornelis312 (25 april 2022),Kwakje ( 2 mei 2022),mentholbear (30 april 2022),snellejapie ( 1 mei 2022)

  32. #1445
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:01
    Berichten
    222
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    650 in 132 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Maria oogt wat koeltjes, ik had ook twijfel, maar als je haar eenmaal kent blijkt het een hele aardige meid te zijn. Ze is de laatste tijd mijn vaste nummer een. Verder kan ik het met Evelien ook goed vinden. Hoewel de lockdown ervoor heeft gezorgd dat je behoorlijk wat meer Evelien krijgt voor hetzelfde geld. Anny staat ook op mijn favo lijst.
    Maria oogt niet zozeer koeltjes, als ze je naar de kleedkamers begeleidt, probeert ze je al de slaapkamer in te krijgen, een beetje te proactief.
    En ook in de woonkamer probeert ze je op te pakken en mee te nemen, ondanks een "animeerverbod". Maar ik ga het gewoon een keer met haar proberen, we kijken wel wat er van komt.

    Evelien heb ik daar nog niet aangetroffen, misschien vakantie, maar een maatje meer is meestal een maatje meer plezier
    En anders zijn er nog een aantal dames, dus het komt best goed.

  33. #1446
    Geregistreerd
    28 juni 2008
    Last Online
    17 maart 2024 @ 13:34
    Berichten
    125
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    289 in 50 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cornelis312 Bekijk bericht
    Maria oogt niet zozeer koeltjes, als ze je naar de kleedkamers begeleidt, probeert ze je al de slaapkamer in te krijgen, een beetje te proactief.
    En ook in de woonkamer probeert ze je op te pakken en mee te nemen, ondanks een "animeerverbod". Maar ik ga het gewoon een keer met haar proberen, we kijken wel wat er van komt.

    Evelien heb ik daar nog niet aangetroffen, misschien vakantie, maar een maatje meer is meestal een maatje meer plezier
    En anders zijn er nog een aantal dames, dus het komt best goed.
    'animeerverbod' ? In Bernds? Ik heb van die regel niets vernomen in de tijd dat ik daar kwam. Het is nogal een eind rijden en dicht in de weekenden, anders was ik er al wel weer geweest (en die A3 is vreselijk inderdaad ).
    Het is natuurlijk niet het klassieke animeren zoals elders, maar de dames spreken je rustig aan voor een praatje, een drankje etc.
    Cleo was altijd mijn favoriet, hoewel een setje oordopjes geen overbodige luxe is.
    wordt er nog in het openbaar plezier gemaakt (orale start, of volledige sessies) zoals vroeger? of is dat na covid toch wel veranderd?
    En kan iemand me prive informeren over de wijlen 'holland male-totaalservice'? Ik hoop ergens eind juni nog een trip hierheen te kunnen plannen, maar las zowel hier als op international sex guides geen updates meer, en was bevreesd dat dit oeroude berenhol verlaten was geraakt, maar blijkbaar niet!

  34. #1447
    Geregistreerd
    28 juni 2008
    Last Online
    17 maart 2024 @ 13:34
    Berichten
    125
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    289 in 50 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Maria oogt wat koeltjes, ik had ook twijfel, maar als je haar eenmaal kent blijkt het een hele aardige meid te zijn. Ze is de laatste tijd mijn vaste nummer een. Verder kan ik het met Evelien ook goed vinden. Hoewel de lockdown ervoor heeft gezorgd dat je behoorlijk wat meer Evelien krijgt voor hetzelfde geld. Anny staat ook op mijn favo lijst. Die was ooit veel langer (de lijst, niet Anny), maar er zijn er de laatste jaren veel van vertrokken. Nina, Katja, Anna, Dana, de herinnering blijft.
    Mooie beschrijving van Evelien...
    Daar heb je een mooie opsomming van 'historische' hof toppertjes. ik mis wel de alom bekende fick-teufel Jenny en de nederlandse Mara in je rijtje voormalige toppers

  35. #1448
    Geregistreerd
    28 januari 2019
    Last Online
    3 april 2023 @ 12:48
    Berichten
    78
    Discussies
    3
    Thanks
    77
    Thanked
    145 in 18 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door cornelis312 Bekijk bericht
    Als eerste iedereen bedankt voor de bedankjes, ik word er verlegen van.
    Nog even een kort overzicht van de dames met wie ik de afgelopen twee bezoeken me heb vermaakt. De lijst wordt aangevuld bij nieuwe bezoeken, want er is nog veel moois te ontdekken.
    ....

    To be continued
    Mogelijk ga ik as woensdag overdag / avond er heen, ik heb 3 vragen (als het mag ):
    - is het daar in de middag al te doen, of pas in de avond
    - Jongere dames hebben mijn voorkeur, hoe is dit daar qua leeftijden
    - Ik lees dat er geen openbare handelingen meer zijn (tongzoenen, PMC, voelen etc ?), daar staat deze club toch bekend om ?

    Alvast bedankt

    Groet,
    Lecram

  36. Onderstaande leden hebben lqwerty bedankt voor deze bijdrage:

    cornelis312 ( 9 mei 2022)

  37. #1449
    Geregistreerd
    28 juni 2008
    Last Online
    17 maart 2024 @ 13:34
    Berichten
    125
    Discussies
    3
    Thanks
    41
    Thanked
    289 in 50 posts

    Standaard

    'vroeger'was er ook vanaf 13:00 uur iets te doen, weet niet hoe het nu is. openbare actie schijnt wel minder als voorheen te zijn. Ben benieuwd naar je ervaringen, ik heb ook een tripje weten te plannen, mits de berichten goed zijn/blijven!

  38. Onderstaande leden hebben snellejapie bedankt voor deze bijdrage:

    cornelis312 ( 9 mei 2022)

  39. #1450
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Vandaag @ 10:01
    Berichten
    222
    Discussies
    1
    Thanks
    153
    Thanked
    650 in 132 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door snellejapie Bekijk bericht
    'animeerverbod' ? In Bernds? Ik heb van die regel niets vernomen in de tijd dat ik daar kwam. Het is nogal een eind rijden en dicht in de weekenden, anders was ik er al wel weer geweest (en die A3 is vreselijk inderdaad ).
    Het is natuurlijk niet het klassieke animeren zoals elders, maar de dames spreken je rustig aan voor een praatje, een drankje etc.
    Animeerverbod is misschien iets te kort door de bocht.
    Laat ik het zo zeggen. Als je alleen op de sofa zit, zal er geen dame op je schoot komen zitten en na 5 minuten zeggen "Zimmer?", zoals elders wel.
    Maar dames zijn heel goed om daar "creatief" mee om te gaan, met verleidelijk blikken en dergelijke.
    Maar er is geen druk. Het hangt misschien ook een beetje van de locatie af. In de tuin heb ik met drie dames tegelijk een uur gesproken. Soms kwamen er beren bij, die gingen weer weg of pikten iemand op.
    En in de kelder leidde een ontmoeting met dames binnen een paar minuten tot meer.
    Maar volgens de dames zelf is het dat het eerste initiatief van de beer moet komen.
    Ik vind dat wel relaxed.

    Overigens: als je de kans hebt, vermijd de A3 en rij via Venlo en de A61 via Mönchengladbach. Ook geen feest, maar minder een SM oefening als de A3.

  40. Onderstaande 4 leden hebben cornelis312 bedankt voor deze bijdrage:

    Dietster (10 mei 2022),mentholbear ( 9 mei 2022),noglangnietuitgewandeld ( 9 mei 2022),schoolmeester ( 9 mei 2022)

 

 
Pagina 58 van 64 EersteEerste ... 848545556575859606162 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.

FKK Artemis 468*60