Pagina 5 van 64 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 125 van 1592
  1. #101
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Bezetting gisteren, volgens RF-citaat:Met 18 dames was de bezetting gisteren dik in orde; er zijn o.a. 2 nieuwe dames. De Farbige dame zal Princess wel zijn.
    De laatste zin van het citaat is ook van belang. Daaruit mag worden geconcludeerd dat nieuwe donkerharige Kim OK is.

    Conclusie: de IJsberendelegatie hoeft zich geen zorgen te maken voor maandag :p.
    Maakten wij ons ook echt niet, hoor !

    Alleen over miss. Tr.


    We zullen het wel zien en beleven.


    Groeten,

    De Cock.

  2. #102
    Geregistreerd
    1 november 2005
    Last Online
    31 maart 2023 @ 06:08
    Berichten
    206
    Discussies
    12
    Thanks
    4
    Thanked
    16 in 10 posts

    Standaard

    Ik wens de ijsberendelegatie veel plezier voor maandag. Spijtig genoeg is Stano niet in staat deel te nemen ...
    En de groeten aan Brandy, Mara, Princess, Jenny ... en miss Tr. ....

  3. #103
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Trixie ergens anders, toch niet in .....GT???!!??

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Cock
    Maar na verluid hoor ik dat TRIXI ergens anders werk , ik zal mijn interne bron eens gaan bellen en vragen of dat klopt ik hoop het niet want dan 'n andere strategie, maar daar zijn Sonny en ik wel aan gewend .

    Trixie ergens anders.....elke dag nieuwe aanvoer in Golden Time.....zien we straks Trixie een keer onschuldig GT binnenwandelen....
    Weet je wat, aanstaande maandag sla ik op de A61 gewoon de gebruikelijke afslag Brüggen af. Mocht Trixie daar dan zijn voor haar vuurdoop zal Gusto wel garant staan voor "een stuk(je) Hollandse inbreng"...
    Mocht Trixie er zijn, willen jullie dan op de hoogte gebracht worden, of komen jullie dan zelf even poo(aa)lshoogte nemen in GT.
    Gezellig al die Hollanders die afslag Brüggen rechts links laten liggen....
    Kon wel afgesproken werk zijn....

    Gusto wenst alle Hennefgangers een mooie onvergetelijke dag toe.
    Let wel beetje op, is eerste officiele dag van de herfts. groot risico op vallende eikels en afvallende eikels.....


    Mucho Gusto im Schieferhof.....

    Gusto mass.

  4. #104
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:53
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard

    Ik zie dat ijsberen vaak hetzelfde denken. Aangewakkerde angsten door het Fraeunmangel-artikel op Roemerforum hadden mij ertoe gezet om vooraf even de 'Lage' te testen. telefonisch werd meegedeeld 15-18 dames werden er verwacht. Ik heb 's middags goed opgelet en de volgende dames heb ik gezien:
    Brandy, Mara, Anna, Princess, Rita, Laila, Sandy, Agatha, Michelle, Mina, Tanja, Katja en twee onbekende 'girl next door'-types met donker haar.

    Het gebrek aan vrouwen valt dus wel mee en de kwaliteit blijft top het het Hof.

    Jester

  5. #105
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch ijsberenuitje naar Ome Bernds in Hennef

    Omdat Princess Gusto’s vingers niet zó onder handen heeft genomen als zijn kleine Gusto, kan uw Golden Time reporter nu verslag doen van zijn uitstapje naar Ome Bernds Schieferhof in Hennef. Een uitstapje dat op zo veel méér bleek uit te lopen. 2Horny4u had een idee om De Cock , Sonny en Bart te verrassen met een bezoekje aan dit, door GT bril beziene kleine sexparadijsje. Daar had Gusto wel oren naar. Afgesproken bij de bewuste rotonde in Venlo, en na een sanitaire stop op weg naar Hennef. Eerste hindernis bleken we wonderwel goed te kunnen nemen, namelijk het voorbijrijden van de afslag richting Brüggen…je bent een man of je bent het niet. Minder dan 11 uur eerder had Gusto er nog zijn Spaanse chica Buen suenos gewenst. 2Horny4u reed de afslag makkelijk voorbij, hij wist immers wat er zoal te wachten stond, zat, en lag in Hennef. Na traag verkeer en een stuk snelle snelweg werden de wegen kleiner en smaller en begon het landschap en de omgeving al een tipje van de Ome bernds sluier op te lichten. Vlak land maakte plaats voor mooie glooiende (venus) heuvels en de zeer prominent aanwezige vakwerkhuizen, juist om de hoek bij Ome Bernd mogen wat Gusto betreft synoniem staan voor het vakwerk wat Bernds dames daar aan ons zouden gaan leveren..
    Weggetjes werden smaller, bochtiger, hellender, maw ook dat verklapte al een beetje wat voor ons komen ging. Parkeerplaatsje gewoon tussen de burgermanshuizen en de Ome Benrds woning gewoon gelegen tussen gewone huizen van gewone mensen die waarschijnlijk geen weet hebben van, maar zeer zeker des te meer nieuwsgierig zijn naar de dingen die zich in deze van buiten onschuldig lijkende villa afspelen. 2Horny4u laat zich niet uit het veld slaan door Gusto’s opmerking , “is dít het???” en belt zelfverzekerd aan.
    Een voor dit weer passend geklede dame, het was een mooie zeer zonnige maar ietje frisse herfstdag, opende voor ons de deur. Nu kennen we de procedure. Thekefrau roept; “Jemand an der Tür “en een van de dames snellen zich naar de voordeur, dan pas gaat de bel en dame ontvangt gast om te beginnen met open armen. Even verder op op de banken wordt het verwelkomingsproces later op passende wijze voortgezet met open benen der dames, dit al om te voorkomen dat door al te eentonige werkhoudingen en bewegingen der ledematen, bepaalde lichaamsdelen zouden vast komen zitten.
    Deurdame geeft je sleutel, vandaag mocht Gusto zich 18 wanen, en handdoekje , thekefrau vraagt je vriendelijk 70 euro inkom om je daarvan alvast te verzekeren en dame loopt mee om te tonen dat je sleutel past.
    Amper is ze daarmee klaar, schrikt ze zich een ongeluk door de geluiden die ijsberen maken die elkaar geheel onverwacht treffen in dit voor meeste ijsberen toch wel ver af gelegen oord. Onder luidkeelse uitingen van verbazing, verassing en blijdschap en goedkeuring verwelkomen 2 Horny4u, De Cock(die met zijn vrouw op familiebezoek is enkele deuren verderop), Sonny, Bart en Gustomass elkaar. Later zouden Knabbel en Verde zich nog aansluiten die aan de verleiding op het internetbericht ook geen weerstand had weten te bieden.
    Elkaar kussen deden we nog net niet, die eer wilden we laten aan de hopelijk ook aanwezige dames in de club. Een club die uit een gewone, nou ja gewone , grote huiskamer bleek te zijn.
    Vriendelijke dames in allerlei kleuren, formaten en beetje in leeftijden knikten innemend bij ons nog wat onwennige binnentreden.
    Tell me why I do like Mondays, zingen wij nu , maar ook deze dames, hoewel we toen nog geen weet hadden van wat komen ging( en wat niet komen ging)
    Amper had Gusto zijn koffie op schoot, viel ons oog op een breedbeeld TV waarop natuurfilms werden vertoond waarbij de kameraman zijn telelens was vergeten en dus met zijn snottert letterlijk met de neus op de , lees gerust in de feiten werd gedrukt. Terwijl wij flinke mannen probeerden ons drankje te nuttigen begint me daar een zwarte dame Princess een ritje te maken op een niets vermoedende(goed gespeeld meneer) man. De rijles voerde een heel eind , waarbij zowel examinator als degene die af moest(in dit geval af mocht rijden ) niets aan onze fantasie wilden overlaten……totdat Princess zich realiseerde dat nú nog alle kamers vrijwaren en zíj dus kon uitzoeken op welk circuit ze haar kandidaat wilde laten afrijden. Onze kandidaat en Princess probeerden onopvallend de huiskamer te verlaten maar met zo’n een geweer op zak, probeer dan maar eens onopvallend te zijn, zeker als je achter zo een lijfke aan loopt.
    Ik kan wel schrijven, en zo volgde het een het ander op, maar dat gaat natuurlijk niet, terwijl het in het kort daar toch op neer kwam…

    Om het goede voorbeeld van onze voorganger Sonny te volgen bestelde ook Gusto een massage bij Sandra. Sonny was 2 weken in de VS geweest en had zijn hormonen daar op rantsoen gezet, aangezien je voor een lekker clubbezoek in de United States, alias in de U naait het steeds,(niet dus) , wel 10 tot 20 keer toegang kan krijgen bij een club als laten we zeggen Golden Time.
    Aldus gedaan, een rustige, relaxende massage viel ons ten deel, om de hormonen rustig mede te delen dat er vandaag wellicht iets te beleven zou kunnen zijn.
    Gusto was gister nog even taart wezen eten bij de verjaardag van Koos56 in Golden Time , had daarna de handjes vol gehad aan het masseren ad ultimo van 3 Latina’s en is dus vol huiswaarts gekeerd, gewoon uit loyaliteit met de Ome Benrds dames, … Je reist geen 170 km enkele reis met geen zaadjes op zak.Hij kon dus ook wel een massage gebruiken. Sandra deed het geweldig lekker, beginnend met de vraag of ze mijn voeten ook mocht doen. Nou geen bezwaar Sandra , vandaag mag jij van mij óveral aankomen. Laat nu die voetenmassage één van de hoogtepunten geworden zijn. Heerlijk genieten van zo iets simpels en onbenulligs als van een….voetenmassage. Had Gusto gelijk weer een nieuw programma onderdeel voor zijn massage repertoire in GT. Dames aldaar houden ook wel van wat afwisseling nietwaar??
    Sandra wilde graag uitleg geven over haar servicepakket, er gelijk bijzeggend dat het uitgebreide pakket er voor Gusto vandaag niet in zou zitten. Ze “mag” maar een maximaal aantal uitgebreide behandelingen afwerken, die dan overeen komen met het werk van de andere meiden. Of Gusto volgende keer even telefonisch wilde afspreken. …Niet te moeilijk over doen, gewoon effe bellen dus. Hoor je later van Verde dat als je je niet zo gauw gewonnen geeft, dat Sandra dan best snel om is en haar service aan wil passen aan je speciale massage wensen…. Bij deze stelt Gusto vast dat de tijd van “kinderen die vragen worden overgeslagen” ook in Hennef verleden tijd is..

    Tijdens het wachten op zijn massage, Gusto wilde die immers eerst rustig kunnen genieten, vóór dat ie groen licht wilde geven aan al die andere dames die hun kunsten op hem wilden gaan uitoefenen. Dat viel niet mee. Zit daar een onschuldig mooie dame, puur natuur, al een beetje op leeftijd, met wel hele verleidelijke ogen aan te kijken. Probeer dan je ogen maar eens thuis te houden. Andere dames deden ook opvallend onopvallend hun best om hun aandacht aan je te geven. Animeren is niet toegestaan maar hoe je je ogen inzet , daarover staat niets in het regelement blijkbaar.
    Na de massage flinke honger gekregen en direct op zoek naar dat puur natuur meisje dat zich Monika noemde. Hele tent afgezocht, woonkamer boven, kelderbar beneden. Niks, nada niente. Kom je op de sofa naast een bloedmooi meisje te zitten lichtbruin getint, naam even kwijt(kun jij mij vast even doorseinen 2horny4her, ik bedoel 2horny4u??).praatje gemaakt, oogjes de kost gegeven, een beetje opschuiven naar elkaar toe en te horen gekregen dat ze van Portugese en Tsjechische ouders afkomstig was en vóór Gusto zijn van verbazing open gegane mond kon sluiten, zei ze al, een hele aparte combinatie niet waar..Niet alleen dat was apart aan dat meisje, sjonge jonge…. Tot overmaat van ramp blijkt het mooiste meisje van de dag “jouw net erg leuk te vinden”en wil ze wel wat spelen…..
    Een koele man , die dan uit zijn mond kan krijgen; “Schade meine liebe……(2horny4u, help me please!!) leider habe ich meine Sinnen gesetzt auf ein anderes Mädchen das sim Moment Spurlos ist”. En toch is dat Gusto gelukt.
    Nog maar een rondje gemaakt en komt Gusto terug bij de bar en wie staat daar…Monika.
    Net terug van een kamervisite en wilde zich eerst even voor me opfrissen. Heerlijk even praatje op de sofa en ook Monika sloeg de opwarm ronde op de bank niet over…
    Uit Hongarije afkomstig en 33 jaar oud. Lief, zacht, karakter en om te voelen , gewoon heerlijk verwachte ik.
    In volle daglicht met alle ogen , male and female op je gericht verwelkomt Monika ook kleine Gusto op haar aangepaste manier, praten en luisteren kan die nu eenmaal niet en als de communicatie handicap zó door Monika wordt opgevangen, zal die het nut om praten te leren wellicht nooit gaan inzien…..
    Blij met zijn overwinning daalt Gusto achter Monika de trappen af om een kelderkamer op te zoeken. In de bar aangekomen, zijn vrienden onder flink armgezwaai kenbaar gemaakt, dat dít nou die dame was waarover Gustomass hen de hele tijd aan de kop had lopen zeuren en of nu als de wiedeweerga even plaats wilden maken om dit stelletje doorgang naar een liefdesbedje te kunnen verschaffen. Nu waren ze niet te beroerd dus werd de weg vrijgemaakt ondersteund door een luid aanmoedigingsritueel, iets dat ijsberen onderling wel vaker plachten toe te passen. Hoewel slechts een deur ons van hen scheidde mocht dat de pret niet drukken.
    Monika is klein van stuk en kust heerlijk rustig.
    Daarna lekker gaan liggen en begint een lekker stuk pijpwerk waarbij ze alvast een beetje op verkenning gaat met haar vingertjes. Aangekomen in de sterrewijk vraagt ze terloops of Gusto daarvan houdt..Nou dat moet je juist aan Gusto vragen Monika, aber natürlich…
    Kijk, het kon wel afgesproken werk zijn, tussen massage sandra en mijn dame, maar zij ging dus verder waar Sandra haar bijltje erbij neer had gegooid. Sandra had zich immers netjes beperkt tot de buitenkant van het lichaam, maar Monika had op Discovery Channel begrepen dat ontdek je plekje ook wel eens gaat tot het bezoeken van mooie grotten etc. Monika wist bij Gusto onder het motto van “Lekker weg in eigen land” een hele boel lekkere plekjes aan te wijzen. Geweldig meisje, een heerlijke tochtje door die onderaardse grotten, samen met jou in dat bootje…Juist toen het onderaardse riviertje wat wilder begon te worden, zagen we het licht en werd het plezierreisje met een aantal vreugdeschoten afgesloten , waarbij de Geysers in Ijsland in het niets vallen.
    Nog even nagepraat en aangegeven dat Gusto het niet wilde houden bij deze ene aflevering van Onderweg in eigen land.

    Voordeel van een groepje is de gezelligheid, tevens is het een ongeschreven regel dat je verslag doet van je bevindingen nadat je weer boven water bent gekomen. Aangezien Gusto’s gezicht niets aan duidelijkheid te wensen over liet en hij in zijn pogingen om oppervlakkig te blijven in het geheel niet slaagde, alles maar met naam en toenaam genoemd.
    Gevolg was wel dat het de rest van de dag minder druk was in de kamer, want zowel Monika als Bart en Sonny hebben haar nog weten te schaken, hetgeen niet altijd meeviel.
    Je kan het wel bont maken, nietwaar Bart.?? Bart was blijkbaar zo blij dat ie haar had kunnen grijpen, dat we na enkele uren leek het wel, het kan ook langer geweest zijn, dat we toch een beetje bezorgdheid om onze Bart konden speuren. Nog geen actie ondernomen hebbend komt even dat ondeugende koppie van Monika om de hoed kijken, al snel gevolgd door Bart himslef, althans wat er nog van hem over was… Gaan jullie nog mee om samen wat te eten was zijn vraag waarop wij aangaven dat we al lang en breed hadden geeten. Gezellige mensen kregen wij toegeworpen, waarbij ie gemakshalve maar even vergat dat hij ons wel erg lang in bange onzekerheid had gelaten…
    Nee, Bart het is je gegund…
    Later zit Sonny onschuldig , wie immer, op de bank tegenover ons.
    Links zit een dame, naam onbekend en rechts komt Monika ernaast zitten, Sonny helemaal klem. Op Gusto’s opmerking dat ie wel wist wat en hoe het verder, probeerde Sonny zich met een wat onwennige lach af te maken.. Toen ie even later ook met Monika meemoest/mocht werd bevestigd dat het inschattingsvermogen van enkelen toch weer nog OK was.

    Dames nemen allerlei poses aan. Let wel, we zitten nog in de huiskamer of beneden in de kelderbar… in de kelder maakten Gusto’s ogen op gegeven moment een verkenningsrondje.. Hoe zaten , lagen, hingen die dames erbij. Eentje met de benen , mooie overigens op de bar, eentje had er één in haar nek, 2 dames die het ijsberengebeuren goed hadden ingevuld, hadden leuke ijsbeerlaarsjes aan. Leuk om te zien en dat niet alleen, Blijkbaar zorgden deze laarsjes voor zoveel warmte dat ventileren noodzakelijk werd. Beiden dames hadden hun benen wijdbeens, waarbij een inkijk operatie wel heel gemakkelijk uit te voeren zou zijn. Leuk gezicht dat zeker..leuke peosjes, dat zeker.
    Boven in de kamer was meer licht en was het uitzicht vaak nog wat duidelijker, indringender en uitdagender….Hoewel het went wel na een tijdje…Hoewel, toen Sonny even naast een mooi lang Russich meisje was terechtgekomen, Jamilla genaamd, duurde het niet lang voor ook zij ons weer geheel in onze stijl van ijsberencollegialiteit gingen verlaten voor onbepaalde tijd.,
    Tijdje later komt Gusto van de douches, loopt ie Sonny tegen het natte lijf, helemaal bezweet, een kop rood als een ..….
    Nog vóór Gusto kon vragen of er geen handdoeken meer lagen bij de sauna, valt zijn oog op een niet minder bezwete 2e saunabezoekster jamilla, althans zo leek het. Beiden kwamen niet uit de sauna maar gewoon heel netjes uit een net naast de sauna gelegen gewone kamer……
    Op elke deur hangt een bordje Ruhezimmer. Dat kan Gusto in dit verband al helemaal niet plaatsen.
    In de loop van de middag ging dan toch eindelijk de eerste fles champagne van De Cock open, om te vieren dat we er waren en dat we gelukkig waren. Heerlijk opborrelend gevole krijg je ervan. De cock is tijdje weg geweest met een dame, waarvan we beiden inmiddels de naam niet meer weten. Het flirten van De Cock zou na zo’n kamerbezoek wel een stukje dimmen denk je dan maar niets is minder waar. Bijna moest ie met 2 dames op de matras.
    Hierbij was Sonny de lachende derde..Hij had immers Marta( enige Nederlandse) en Mina afgesproken. In de kelder kon ie het niet meer aanzien en ging ie Mina alvast wat opwarmen, alsof Mina dat werkelijk nodig had Sonny, maar OK , een beter smoesje had ik ook niet paraat gehad..
    Even later Marta erbij en plotseling zagen we even geen Sonny meer… Zo waren die dames met hem in het geweer, aan het geweer, hoe zeg je dat in zo’n geval..
    Pas toen ie ons zag en in de lach schoot, merkten we hem weer op. Best leuk was het om te zien hoe Mina hem op zijn donder gaf(jaja heel voorzichtig hoor) omdat zij niet kon werken als Sonny er bij ging zitten lachen. Snel een kamer opgezocht en ons weer alleen achtergelaten. Bleek wederom een fantatsisch trio geweest te zijn, uit de bewoordingen te destileren, fantastisch voor alle 3 de genieters…Sonnys ogen bevestigden dit ten volle..
    Rustig op de bank in de kamer zitten lukt maar ten dele..
    Na het verslag van Sonny over zijn jamilla, bleek 2horny4u er geen enkel bezwaar tegen te hebben dat deze naast hem plaats nam.. ik wil graag even plaats maken hoor, no problema. Gracias,…de nada…
    Eerder op de middag had hij al een Poolse dame, ik dacht Anna van haar ijsberen laarsjes ontdaan dus helemaal onwennig was ie met Jamilla niet meer.
    Nou, toen kwam er bij De Cock nog een soort sex in het kleinste kamertje syndroom op zetten. Laat ie eerst 2horny4u goed op dreef gaan met zijn jamilla, komt de WC sessie met GT Sonja aan bod en stokt het bij het ongenadige gebons op de wc deur, naar achteraf blijkt door niemand minder dan 2horny4u.. Deze anders toch niet zo maar van stuk te brengen ijsbeer kon het nu even niet houden en moest ook zijn hardwerkende meisje onderbreken door flink in lachen uit te barsten.
    Hup, dan maar naar een rustige kamer….
    Ja ja, ging heel goed totdat tijdje later, De Cock met zijn verovering van het moment in de kelder de kamernood met lede ogen en een ongeduldige kleine kock aanschouwde, waarna met bruut geweld de niet gesloten deur werd geopend en niemand minder dan 2horny4u en Jamilla van hun bed werden gelicht, aan de kleur te zien nog net vóór het moment we hen via reanimatie weer geschikt hadden moeten maken om weer tot ons clubje toe te kunnen treden..
    Poets wederpoets, waar rammelt 2horny4u de volgende ekeer weer op de deur.
    Tijd, hoog tijd om huiswaarts te keren voor hem. Nog even een drankje nemend neemt ie naast Gusto plaats op de rand van de bank, nee ik ga er niet meer goed voor zitten zal die gedacht hebben. Zitten tegen over ons naast enkele niet nadere te noemen en volledig op dat moment oninteressante ijsberen 2 dames waarvan eentje dat heerlijke portugeese meiske. Voor de weinigen die Boliviaanse Juliette hebben mogen genieten(hè Koos, toen nog 49) ze heeft er heel veel van weg in alle opzichten…
    Het spel was al in volle gang toen 2horny4u iets tegen gusto mompelde in de zin van, je zorgt toch wel dat ik ook daadwerkelijk vertrek, even later gevolgd door, “aan jou heb ik ook wat….”” en de portugese zag steeds meer in 2horny4u , welke voor ons nog steeds niet wilde laten blijken dat het genieten en het genoegen nu al wederzijds was…
    Toen werd het spannend; Horen we Gusto niet ooit zeggen, uit eigen ervaring overigens geboren”je moet het ijzer smeden als ze heet is”?? Een Duitser nam plaats naast de portugese, terwijl mijn vriend iets mompelde in de trant van. Het zal toch zo zijn dat die….en hup daar zat ie al, naast …..
    Het meisje haar gezicht sprak boekdelen. Ik wil die die, waarom ben je dan niet naar me toe gekomen. Jij moet komen wenkte 2horny4u en weer een koppeltje was gevormd.
    Op die rand van de bank vonde beiden nicht so bequem, dus Gusto schuift weer even open op waarna er flink ruimte voor beiden was….dacht ie.
    Deze portugese ging er eens lekker languit voor zitten en even later voor liggen.
    Van praten kwam niks meer, maar het mondwerk werd er voor alle aanwezigen niet minder interessant op. Iedereen kon meegenieten en iedereen kon heel goed aanzien wat onze gelukkige 2horny4u allemaal wel niet moest ondergaan.
    Voor Gusto alvast een voorproefje. Nu nog bij de kijkersgroep ingedeeld, later mocht die zelf slachtoffer worden…. Na een lange tijd begon het erop te lijken dat alle kamers bezet waren, maar toch op gegeven moment stapten beiden op om een kamer te zoeken,, waarvoor eigenlijk nog, was een eerste gedachte….rare gedachte..
    Al met al mooi om te zien en mee te maken, wat er in deze toch wel speciale huiskamer van Ome Bernd zich allemaal af mag spelen.
    Naast Gusto zat een wat stille Princess wat voor zich uit te kijken. Al weer stille wateren met diepe gronden, net als vanmiddag met Monika. Het zal toch niet wáár zijn…. Nadat ze ene oude opa tot 2 keer toe gevraagd had om hem iets te drinken te halen, zag Gusto dat hij van hem geen concurrentie te duchten had. ToenPrincess met de vraag kwam of die man (duidende op De Cock, ) ietsje veel gedronken had, kon ik haar geruststellen en aangeven dat het een goede gozer is. Hij moest zich immers proberen te ontdoen van één van de twee niet opgevende dames, ga d’r maar eens aan staan hè De Cock.
    Even gevraagd, heel origineel, hoe de naam van dit werkelijk mooie Afrikaanse lijfke wel niet mocht zijn Princess.. Vanaf dat moment begon ook voor Gusto de strijd om je in gezelschap van zo een dame volledig te geven, volledig toe te leggen en toe te spitsen op haar en je niets aan te trekken van al die “goedbedoelende “ collega’s die het uitzicht mooi vinden en je gewoon proberen van je stuk te brengen. Toen Gusto had duidelijk gemaakt dat ie nog met zijn handjes kon zwaaien terwijl ie op een ongekend heerlijke manier gepijpt werd, waren de inmiddels van zijn sessie met Portugese teruggekeerde 2horny4u en De Cock enigszins tevreden en kon Gusto zijn handjes weer inzetten in en aan dit lekkere stuk afrikaanse chocolade, puur van Kwatta, geweldig.
    Het meisje deed verschrikkelijk haar best en zweette op de gekste plekjes… Nu is geheel duidelijk waarom er handdoeken op de sofa’s worden gelegd en waarom bij voorgaande bezoeken van De Cock en Sonny er wat deining ontstond vanwege mogelijke in het rond vliegende spetters…. Ook nu werd het wel erg twijfelachtig of inderdaad de kamercrisis een feit was. Lange tijd leek het erop dat Princess deze keer geen zin had in de gang naar een kamer en dat ze hier alles tot een bevredigend einde zou brengen.
    Op advies van Princess ervaringsdeskundige De Cock nog een code in mijn oren geknoopt, iets van DT, maar hij kon niet zien dat die al enkele keren een feit waren geweest…
    Geweldig..
    Na 2horny4u even een welgemeende goede thuisreis gewenst te hebben, togen we naar de kamer, deze keer naar boven, zoals het hoort.
    Eerste wat dametje doet is de ventilator op standje hoog zetten. Is dat nodig dacht nog even heel onnozel…
    OK een standje terug dan ,maar had nooit durven verwachten dat haar standje hoog in feite vanaf minuut één hard nodig zou zijn.
    Sjonge jonge, wat kan die er wat van. Even wennen aan die tongpiercing, maar daarna enkele genot, genot, genot… Maravilloso!!!
    Het werd een hele strijd, waarbij er op gegeven moment maar een doordouwster over bleef.
    Heerlijk van alles uitgespookt alles ging, en bleef maar gaan…
    Na een half uur werd duidelijk wat voor een impact die diepe massage van Monika op de fysieke toestand van Gusto had gehad . Het psyschisch en het fysiek klaarkomen liep nu niet meer synchroon. Toen na 2 keer psychisch er nog een tastbaar en taste-baar bewijs was begon mijn meisje Princess te twijfelen aan ….haarzelf….
    Nee, uitgelegd dat Monika gewoon héél erg hebberig was geweest en niks had overgelaten voor haar collegatjes. … Daar nam deze vurige afrikaanse dus HELEMAAL GEEN genoegen mee en laste een volgende ronde in. Er zouden er nog 2 méér volgen…..
    Petje af voor deze dame, is nog jong en meent oprecht dat een man enkel tevreden kan zijn als het tot een spuitpartij komt. Dat de weg ernaar toe vele male lekkerder kan zijn, dat is mij niet gelukt haar duidelijk te maken. Mocht tegen niemand vertellen……
    Na een klein uurtje de kamer opgeruimd en kamer verlaten…
    Een beetje pesten mag toch wel. Lopen we naar beneden, de trap af, vraagt ze moet ik een grote of ene kleine handdoek voor je pakken, waarop gusto een beetje hard zegt, wat denk je zelf, een kleine is in mijn geval meer dan genoeg, een grote, waarvoor dan???
    Ze zag de grap van mijn zwarte humor wel een beetje in, ok een hééél klein beetje dan.

    Tijd om een eindje te breien.
    Tijdje later komt ze de keuken binnen, een wijzend vingertje en een flink uitgestoken tong vallen me ten deel… You told your friends, didn’t you.
    Daar kunnen ze dus helemaal niet tegen…
    Heb het helemaal goed weten te maken met mijn laatste wapen.
    Even op de bank nagepraat en te horen gekregen dat ze zich niet goed voelde. Op mijn aanbod om haar een smet een lekkere massage te verwennen ging ze met glunderende ogen in.
    Flesje baby olie erbij en kamer opgezocht, oh nee hoor zegt ze snel, kost je niks…
    Ander meisje eerder die dag, Monika, ook massage aangeboden, werd wel gewoon gerekend als één programma à 50 euri.
    Door netjes afscheid te nemen van Sonny en Bart is het gelukt om heb buiten onze kamer te houden. Deze keer geen geklop op de deur, oh nee,…. Die was al weg..
    Deze Princess had nog nooit een echte massage gehad en ze heeft er zó van genoten, ongelofelijk. Wat fijn voor háár, maar ook wat fijn voor Gusto. Dat je een meisje met zo iets simpels gelukkig kan maken. !!! er zijn mooie en héle mooie dingen in dit leven.
    Heel veel gepraat, wat gaat er zoal om in deze jonge wezentjes. Hopelijk hoeft het allemaal niet lang te duren en kan ze bereiken wat ze voor ogen heeft. Deze staat sterk.
    Je moest dat meisje eens zien toen we tegen 24 uur gemaand werden er een eind aan te breien.
    Ziet ze zichzelf helemaal met blinkende huid van de olie. Ze wordt helemaal crazy, zo geniet ze, zo blij is ze. Je mag dat als man allemaal aanschouwen en genieten, dat maakt je gelukkig, heel gelukkig en flink als je bent lukt het je om je tranen van emotie te bedwingen, maar nét, maar OK.
    Douchen en tijdens aankleden hoor je een beetje hoe de kamerverdeling is. Aaantal dames slaapt ook hier intern, waar kennen we dat van.
    Bij het afrekenen valt het gewoon op dat het meevalt. Entree van 70 was al voldaan, nu afrekenen 125 euro. Eén heerlijke massage en 2 geweldige kamersessies…. Heeft die Princess gewoon maar één programma geteld voor al haar tijd en energie die zij in mij en ik in haar heb gestoken…..
    Tot de procedure behoort blijkbaar dat een dame waarmee je geweest bent dat die je uitgeleide mag doen. Dat was mijn eigen Princessje in dit geval. Een blij kind, een mond vol met mooie witte tanden, een lach zo heerlijk en zo eerlijk, een een hoofdhuid die nog glanst van de massageolie. Haar een fooi gegeven en zo goed en zo slecht als het ging me een weg naar buiten gebaand, onder de woorden; “Princess , you were special to me, and I will be backt, you bet, especially for you” … Eigenschuld Gusto, de reactie die je dan krijgt doet je met een dikke brok in de keel vrijwel door de grond zakken en met natte ogen ga je de koude herfstnacht in. In de auto geeft de thermometer 8 C aan en de tijd is precies 00.00 uur.

    Al met al een afsluiting van een geweldige inwijding in Ome Bernds Schieferhofclub.
    Alle ingredienten waren aanwezig, waarvan een aardige gelegenheid, een groep mooie en goede vrouwen en een eigen groepje collega’s waarop je terug kan vallen indien gewenst. Lijkt me best essentieel, als je gaat , ga met een paar man….

    Me ervan bewust dat dit slechts de ervaring is van één van ons clubje beren, en dat het verre van volledig is sluit ik toch af , een beetje hopend op weerwoord van enkele collega’s.
    Voor het weerwoord van ons Princessje en Monika, gaat Gusto gewoon nog eens 170 km one way tzt.


    Mucho gusto

    Gustomass.

  6. #106
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Idee Agatha.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gustomass
    Kom je op de sofa naast een bloedmooi meisje te zitten lichtbruin getint, naam even kwijt..... praatje gemaakt, oogjes de kost gegeven, een beetje opschuiven naar elkaar toe en te horen gekregen dat ze van Portugese en Tsjechische ouders afkomstig was.....
    Gusto's getinte meisje is zonder twijfel Agatha :p. Overigens treurt HM nu pas echt, over z'n ontbreken gisteren
    Founding Member

  7. #107
    Geregistreerd
    15 februari 2006
    Last Online
    16 maart 2024 @ 21:14
    Berichten
    363
    Discussies
    25
    Thanks
    21
    Thanked
    503 in 73 posts

    Standaard Agatha vs Princess

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Gusto's getinte meisje is zonder twijfel Agatha :p. Overigens treurt HM nu pas echt, over z'n ontbreken gisteren
    Sorry, dat ik je moet tegenspreken, Agatha was er ook, die is slecht licht getint, in vergelijking met Princess. Je komt er gewoon te weinig HM !.

    Maar als mijn donkerbruine vermoedens mij niet bedriegen zal het er binnenkort weer bleek uitzien van de Hollandse ijsberen.

    Bart

  8. #108
    Geregistreerd
    1 februari 2006
    Last Online
    2 februari 2013 @ 17:46
    Berichten
    162
    Discussies
    5
    Thanks
    0
    Thanked
    14 in 4 posts

    Standaard Ome Bernds

    Na lange tijd afwezig te zijn geweest i.o.m. Gustomass afgesproken om De Cock, Sonny en Bart te verrassen in Hennef. Ze zeggen altijd je weet niet wat je mist als je het niet kent. Nou ik kende het wel en weet daarom ook wat ik het laatste half jaar gemist heb. Maar ja werk, en een druk sociaal leven (w.o. ook GT) maakten het niet mogelijk. Maar nu was er een mooie gelegeheid om dit ritme eens te doorbreken. Ik geloof dat ze het allemaal er leuk vonden. Aan het verhaal van Gustomass hoef ik denk ik niets toe te voegen, ik denk dat hij zo'n beetje voor ons alle vijf en ook een beetje voor Verde en Knabbel het verhaal verteld heeft. In ieder geval vanaf deze kant van 't land "jongens bedankt voor de gezelligheid". Moeten we nog een keertje doen.

    By the way Bart, HM heeft wel gelijk de geslaagde Tjechisch / potugeese mix is wel Agatha, ze is niet donker maar heeft wel een lekker kleurje.

  9. #109
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Een dagje Ome Bernds, vol met verassingen

    Na een aantal weken doorgebracht te hebben in het conservative Amerika, was het tijd dat de sloopkogel van Sonny weer eens van de kruiwagen werd gehaald.
    Tja, wanneer je dan net over enen 10 minuten binnen ben bij Ome Bernds en je ziet dan plotseling ook Gustomass binnenlopen, dan weet je dat de dingen die komen gaan uitgebreid beschreven gaan worden. Nou, ik sluit me danook helemaal aan bij het verhaal van GM. Voor mij was het de vierde keer dat ik daar ben geweest en heb me weer kostelijk vermaakt. Ik bedank danook De Cock, Verde, Bart, Knabbel, TH4Y en Gustomass voor deze gezellige dag. Dit gaan we zeker een keer overdoen
    Verder miste ik wel onze gids van de vorige keer; HM. (ik was overingens niet de enige, want de dames vroegen ook konstant waar hij was).

    Nog wat persoonlijke indrukken:

    Aanwezige dames:
    Rita, Brandy, Celine, Agatha, Jamila, Sandra, Princess, Monica, Mara, Mina, Anna, Jessy, Leila, en nog drie welke ik niet zo bij naam weet.
    De verhouding beren / dames was zeer goed te noemen. Sommige dames klaagden zelfs dat ze niets te doen hadden.

    Ik heb drie keer de kamer opgezocht en heb daar met 5 dames plezier beleefd. In volgorde van plezier; Massage van Sandra (zonder extra) , Jamila , Trio met Mara en Mina en als afsluiting Monica .

    Het eten was oer Hollands: Erwtensoep!

    Het grote probleem gisteren was weer dat ik niet kon kiezen tussen al die dames. Sonny moet danook maar eens gauw weer terug om z'n lijstje af te maken.

    BR, Sonny:wink:

  10. #110
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Standaard dinsdag 17 oktober 23.32 uur, 12 !!! lezers voor Ome Bernds

    Sjonge jonge , collegabeertjes,
    Van de 83 inschakelden op IJsberen zijn er 12 bezig om Ome Bernds avonturen te lezen. Het volgende Topic, Jawel hoor Golden Time moet het met slechts 5 lezers doen.
    Allemaal goed en wel , als jullie alle 12 maar niet tegelijk naar Ome Bernds komen dan is het goed. Want die dames daar houden niet van kermis maar van een serieuze manier om jullie op erotisch gepaste wijze zo laat mogelijk op de avond weer het pand te laten verlaten.

    Kortom wat een mooi medium zo, dat IJsberenForum.

    Maar.....het medium IJsberenforum blijft alleen bestaan als er van die mooie tentjes als GT (sorry) en Ome Bernds blijven bestaan en al die andere gelegenheidjes waar de dames graag even hun kleertjes voor ons terzijde leggen...

    Mucho gusto para todos.

    Gustomass.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 18 oktober 2006 om 00:06

  11. #111
    Geregistreerd
    23 oktober 2005
    Last Online
    21 juli 2023 @ 23:38
    Berichten
    1.959
    Discussies
    127
    Thanks
    422
    Thanked
    969 in 303 posts

    Standaard

    Om een lang verhaal kort te maken :D kan ik me volledig aansluiten bij de weergave van Gustomass. Zeker een geslaagde dag, alhoewel ik in deze "wat minder gebruikelijke" ambiance even wat tijd nodig had om als ijsbeer te ontdooien. Voor een dag plezier lijkt me inderdaad een bezoek in gezelschap van andere ijsberen bijna een voorwaarde. Alleen loop je er wellicht toch een beetje verloren bij. De eerdere beschrijving van een 70er jaren pornofilm is aardig treffend maar daarom niet minder leuk, alhoewel die bossen schaamhaar wel iets minder mogen. Oudere Duitsers (merendeel van clientele) geeft daar kennelijk voorkeur aan. Ik werd als benjamin in het huis dan ook een beetje angstvallig benaderd omdat men kennelijk bij een jonger iemand vermoedt dat deze op de kamer nog wel eens wild tekeer kan gaan, zo vertelde mij Anna. Dit dan ook maar op de bank/kamer gelijk even rechtgezet en de lopende sessie verlengd naar beider tevredenheid. Jammer alleen dat men niet in het weekend geopend is. Blijft toch een aardige tour op een een doordeweekse dag. Neemt niet weg dat ik de agenda stiekum wel check...

  12. #112
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard Maandag de 16e

    Ook ik kan vrijwel niets toevoegen aan het VERHAALTJE van Gustomas .

    Een goede weergave en geeft ook de sfeer van afgelopen maandag de 16e weer .

    En het was idd Agatha die er bedoeld is (ik heb het zelf gezien en ken agatha ook).

    Ik werd aan het einde van de avond gestraft met 6 strepen achter mijn naam en het was een meer dan geslaagde dag, met erg veel voldoening.

    Ook mijn dank aan de verrassingscommissie 2Horny4U en Gustomas en ook Bart zorgde voor een verrassing eerst kon hij niet maar was er toch . HM zorgde ook voor een verrassing, hij kwam niet :zauberkis, hij wilde wel maar kon niet .

    En Ik weet de volgende datum alweer en die is al vastgelegd :thefinger en ook daar moet op gedronken worden .

    Groeten,

    De Cock.

    ps. Gustomas heb je wel erg snel gedaan, ik denk die ligt zeker wel een week of wat in coma .

  13. #113
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Blinzeln Dinsdag 31/10/06: HalloweenParty

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Cock
    En ik weet de volgende datum alweer en die is al vastgelegd :thefinger en ook daar moet op gedronken worden
    Große Halloween Party am 31. 10. 2006 ab 13.00 Uhr

    Regelmäßig veranstaltet der Hof große Parties. In der Regel kurz vor Weihnachten, zu Karneval (am Weiberfastnachts-Donnerstag), dann noch zu Ostern und Halloween. Die Mädels sind entsprechend dem Motto verkleidet bzw. hübsch angezogen, meist eine Augenweide.
    Es gibt ein großes und reichhaltiges Buffet. An diesen Tagen ist immer eine super Stimmung und natürlich entsprechend viel los.

    Op Hof-Party's zijn vaak 20+ dames aanwezig; tevens erg druk met beertjes. Maar HM probeert toch om DC gezelschap te houden :green_smi.
    Founding Member

  14. #114
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Vriendenploeg

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Schieferhof is niet geschikt om met 'n vriendenploeg 'n biertje te gaan drinken.
    Dat mag onderhand wel 'ns worden geschrapt, want berichten van enthousiaste groepjes beertjes bewijzen het tegendeel :p.
    Founding Member

  15. #115
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Große Halloween Party am 31. 10. 2006 ab 13.00 Uhr

    Regelmäßig veranstaltet der Hof große Parties. In der Regel kurz vor Weihnachten, zu Karneval (am Weiberfastnachts-Donnerstag), dann noch zu Ostern und Halloween. Die Mädels sind entsprechend dem Motto verkleidet bzw. hübsch angezogen, meist eine Augenweide.
    Es gibt ein großes und reichhaltiges Buffet. An diesen Tagen ist immer eine super Stimmung und natürlich entsprechend viel los.

    Op Hof-Party's zijn vaak 20+ dames aanwezig; tevens erg druk met beertjes. Maar HM probeert toch om DC gezelschap te houden :green_smi.

    Is het toch weer uitgelekt, hoe zou dat nu toch komen , :thefinger.

    Ben nu wel erg benieuwd welke dames er zijn van sommige weet ik het maar ook vast weeeeer een paar verse mosselen.

    Er zijn er ook die jonger zijn dan die genoemde 20+, ik ken er een paar die zijn zeker nog geen 20 .

    Gegroet,

    DC.

  16. #116
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Cock
    Er zijn er ook die jonger zijn dan die genoemde 20+, ik ken er een paar die zijn zeker nog geen 20 .
    Met 20+ bedoelt HM het aantal dames, dus niet hun leeftijden :D.
    Founding Member

  17. #117
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Met 20+ bedoelt HM het aantal dames, dus niet hun leeftijden :D.
    Da's niet eerlijk jij hebt het gewoon van oom bernd's website gePIKt :thefinger en jij dacht dat ik ..... .

    Ik zie je volgende week wel op APPEL .


    Groeten,

    De Cock.

  18. #118
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard Vrijdag 20 Oktober

    Ik was vorige week donderdag en vrijdag op bezoek in Keulen. Omstreeks 2 uur vrijdag 's middags wilde ik naar huis rijden. Maar U raadt het al ; de wegen richting Düsseldorf dan wel Aken stonden redelijk vol. Ik was wel genoodzaakt om in Keulen te blijven of richting het zuiden te rijden. Dus ik ben maar naar het zuidoosten gereden. Ik ontweek keurig netjes alle files en reed heerlijk in het zonnetje de berg op. Het vakantiegevoel sloeg al bijna toe.
    Ik belde omstreeks halfdrie aan. Na het betalen van de 70 euro werd ik naar mijn kastje geleid door Svetlana. Eerst even douchen en dan eens kijken hoe druk het nu daadwerkelijk was. Dat viel alleszins mee. Het aantal ijsberen was niet overmatig veel. Dames die oa aanwezig waren : Agatha, Anna, Brandy, Celine, Jamilla, Katja, Mara, Marcella, Michelle, Rita, Sandra en misschien nog 2/3 dames. Dus een echte overvloed aan dames was het niet maar gezien het aantal heren viel dat allemaal wel mee. Ondanks het mooie weer naar beneden gegaan en even rondgekeken. Het was er weer goed donker en al redelijk rokerig. Omdat de verhouding dames /heren op dat moment nog goed was en ik nog wat licht wilde meepakken ben ik naar boven gegaan om wat te eten. Daar ontmoette ik een amerikaan uit Seattle die trachtte aan een bardame iets uit te leggen met handen en voeten. Even voor tolk gespeeld en daarna met de amerikaan hele gesprekken gehad over de clubs in Duitsland. Na een afwezigheid van 4 jaar was hij er weer en wilde in zeer korte tijd alles weer beleven. Net als een aziatische fransman die afkwam op ons engels ( hij sprak trouwens ook redelijk duits). Ik had wel een aardige tijd met deze heren.
    De meeste duitse heren zaten er een beetje als een zoutzak bij en lieten afentoe hun handdoek zakken en wezen op het vlees wat dan verorberd moest worden door de aanwezige dames. Misschien allemaal wat onbeerbiedig gezegd maar zo ging het wel een beetje.
    Om een uur of 6 liep het opeens helemaal vol. Ze roken de warme maaltijd. Stemming werd wat beter want er kwamen redelijk wat stamgasten binnen die wel pret met elkaar hadden en de nog aanwezige dames. Sommige heren begonnen ook even goed te drinken. Er werden wat showtjes opgevoerd. Trio'tjes , klaarkomen op de bank , neuken op de bank etc. Echter om een uur of halftien was het weer rustig en hadden de dames betrekkelijk weinig te doen.
    Ik verliet iets na elven het pand ( was binnen niet veel meer te doen) en ik reed in 2,5 uur zonder file naar huis.
    Al met al heb ik me wel vermaakt maar ik vind alle juichverhalen wel wat overdreven.

    Groeten Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  19. #119
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Hoi Willem,

    Jammer, want ik/wij hebben het erg goed ervaren :teuflisch, maar zoals altijd zijn bezoeken onderhavig aan moment opnames.

    Je weergave van sommige duitse gasten KLOPT en hebben wij ook ondervonden en is erg jammer en ook voor de dames (laatste bezoek dat ik er was vertelde mijn favo dat wij (NL-ers) een van de weinige waren die wat deden en ook erg aardig/gezellig waren .

    Dat neuken en klaarkomen op de Bank heb ik nog niet gezien/meegemaakt en daar ga ik dan toch beter opletten :teuflisch .

    Erg jammer dat je het niet zo naar je zin hebt gehad, kan ook zijn omdat je (wellicht) alléén was, ook wordt Hennef idd veelal door vaste Duitse buurtgasten bezocht en val je zodoende in het niets en erg spraakzaam zijn sommige vaste duitse gasten niet! eerder erg stil en introvert.

    ps. Nu wordt het dinsdag waarschijnlijk niet zo druk en hebben wij meer plaats om te bewegen :thefinger .

    Groeten,

    De Cock.

  20. #120
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    @ De Cock en andere liefhebbers van Schieferhof.

    Misschien even wat dingen rechtzetten. Ik heb me afgelopen vrijdag goed vermaakt in Schieferhof. Ik kan me prima vermaken in mijn eentje en daarnaast kom ik altijd wel iemand tegen van een forum in een saunaclub of een ander lult tegen me aan.
    Ik wilde echter enige nuance aanbrengen in alle juichverhalen over Schieferhof. Daarom gewoon wat plussen en minnen. Indien je altijd naar de PHG of GT gaat is deze club gewoon klein. Het damesaantal is niet heel erg groot. Er zijn wel mooie dames maar daarvan zijn er in de clubs die je als nederlander allang gepasseerd hebt veel meer. Het eten is redelijk goed en wordt constant bijgevuld. Je kan alle drank krijgen die je wilt.
    Je kan niet even een rondje lopen. Het geheel doet wat jaren zeventig aan maar is wel netjes.
    Sauna is goed alleen zijn de handdoekjes wel wat klein en moet je er altijd naar vragen. Zijn wel altijd aanwezig.
    Ja, het is best wel geil om de dames bezig te zien op een bank. Aan de andere kant heeft het wat banaals en vrouwonvriendelijk. Dit komt mede door de wijze waarop sommige heren dat aanpakken en ook wel moeten aanpakken anders kom je niet aan je trekken. Ja, de service is gemiddeld erg hoog in Schieferhof maar die kan je in andere clubs ook wel vinden alleen moet je het meer weten. Dat sommige heren wat ouder zijn interesseert mij helemaal niks. Het gaat mij meer om de houding ten opzichte van vrouwen. Ook van vrouwen ten opzichte van mannen.
    Hoerenlopen scoort erg hoog in de ranglijst van alle taboe's (nummer 8) maar zelfs onder hoerenlopers is er een taboe (ik doel niet op nummer 9 of nummer 87) maar dit taboe kan je open en bloot meemaken op de bank of op de speelweide. (ja ik ben bij Hans Anders geweest ).

    Groeten Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. #121
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    .....maar dit taboe kan je open en bloot meemaken op de bank of op de speelweide..... .
    Ook wel in de gang, als men staandebeens alvast begint, wachtend tot er 'n kamer vrijkomt .
    Founding Member

  22. #122
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:20
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Daumen hoch

    "Sweet dreams are made of these. Who had a mind to disagree? I travelled the world and seven seas. Everybody's lookin' fer something."

    Er valt wel iets te zeggen voor een kort verblijf in Hotel Reuter tijdens je vakantie in Keulen en omgeving. Eenvoudig, doch net onderkomen, flexibele ontbijttijden, prima keuken en het belangrijkste: 250 meter van Oom Bernds etablissement verwijderd, waar ik maar liefst TWEE dagen heb rondgehangen, dus splits ik de zaak maar ff op.

    Op woensdag rond 13.15 de Schieferhof afgelopen en aangebeld. Monika deed open en wenstte me na de administratieve formaliteiten 'viel spass'. Op dat moment was ik al naarstig op zoek naar iemand met wie ik nog eens een hartig woordje moest spreken. De laatste keer dat ik er was had Tanja me gevraagd om eens uit te kijken naar een soort snoep met koffiesmaak dat ze van Mara had gekregen. Uiteindelijk een maand en enkele vruchteloze pogingen later gevraagde lekkernij (ik ben inmiddels zelf verslaafd aan) gewoon bij de buurtsuper om de hoek gevonden. Toen ik Tanja er over aansprak reageerde ze eerst geschrokken (had ik maar niet heel hard "Du!" moeten roepen toen ze binnenkwam) en daarna hoopvol: "hast du gefunden?"
    De vreugdekreet die ze liet horen op mijn bevestiging moet waarschijnlijk tot in Altenkirchen te horen zijn geweest.

    Na een rondje trakteren op snoep en een vragenrondje van Katja (die vooral wilde weten waarom ik mijn baard liet staan) bood Tanja zichzelf aan als "snoepje van de week". En ik kan u mededelen, ze smaakt inderdaad uitstekend! Ik heb inmiddels een heel aantal pijpkoninginnen leren kennen in Hennef, maar Tanja haalt met gemak de topvijf. Ik ben altijd weer verbaasd hoeveel energie er in dat kleine lijfje zit

    In de afkoelingsperiode daarna nog een aantal hollandse gasten begroet waarvan ik er een nog kende van afgelopen juni. Ook hij had een belofte na te komen, en wel aan Michelle (had te maken met een piercing die ze had laten zetten). Tijdens de pauze raakte ik verzeild in een regelrechte staring contest met Jenny, die ik helaas even af moest wimpelen, maar dat kon ik later nog inhalen. Tevens heb ik met een andere landgenoot van massagebeurt geruild, aangezien hij eerder weg moest en toch graag de "extra" behandeling van Sandra wilde, waar ik dit keer geen behoefte aan had. Sandra bedankte me later op haar manier: met een goede massage, wat geknuffel en een paar tongzoenen.

    Na die massage kwam ik warempel weer tegenover Jenny te zitten. En dit keer wilde ze van geen wijken meer weten (waar ik het volledig mee eens was :smile: ) Ze was een paar weken vrijaf geweest en was dus nogal "hongerig" . Dus hebben we de spielwiese maar betrokken vanwege extra ruimte, maar wel het raam dichtgedaan omdat Jenny's gekreun anders de buren aan het schrikken maakte. Een goed idee, want na zo'n seksuele achtbaanrit als "Jean Genie" me voorschotelde zou het aantal klachten wegens GELUIDSHINDER behoorlijk zijn gestegen. Tussendoor gemerkt dat Mara ook een tijdjelang geinteresseerd had zitten toekijken.

    Goed, de balans was dus twee heftige rondjes, onderbroken door een massage. Tijd: 17.00 uur, dus even wat verbruikte calorieën aanvullen en ervaringen uitwisselen. Een van ons kwartet was inmiddels weg (met een zeer brede grijns na een behandeling door Sandra) en de andere twee waren inmiddels door Monika, Michelle en Katja verwend. Monika en Michelle kwamen met ons mee-eten en toonden verbazing over het grote aantal Hollanders dat zich de laatste tijd in Hennef vertoont. Na het eten met een kop koffie en Monika op de bank beland en een tijdlang over koetjes en kalfjes gekletst. Tot ze heel onschuldig haar hand op mijn handdoek legde en vroeg of ik al eens een oudere vrouw had geprobeerd. Een leuke inleiding tot een heel ruim uurtje op de inmiddels zeer bekende spielwiese, waar af en toe een hoofd om de hoek piepte om te zien wat dat luide "weiterweiterweiter" van Monika nou te betekenen had. Later draaide ze de rollen om door mij zowat vacuüm te zuigen

    En daarmee was ... het nog niet afgelopen. De hele dag al viel het me op dat ik steeds "iets te doen" had als Mara vrij was. Dus dat moest afgelopen zijn met dat gezever. Voor ze weer de kelder in kon verdwijnen snel achter haar aan gekuierd. Op mijn simpele "ik heb je gemist de laatste keer" reageerde ze met een grijns "ik ben maar twee weken op vakantie geweest hoor". Dit keer sloegen we de opwarmronde op de bank niet over, zodat ik even heerlijk achterover kon leunen en op de tonen van Bronski Beat's Small town boy (dankuwel thekefrau) even van haar pijpkunst kon genieten. En ja hoor, ook Mara wilde naar die spielwiese ( vertellen ze elkaar dat soms door ?) Opnieuw een danke aan de thekefrau die op dat moment Feels like Heaven van Fiction Factory opzette. Helpt altijd om even in de juiste sfeer te komen.
    Een erg ruim half uur later was de pijp dan toch echt leeg, dus na het nageknuffel (waarin ik nog wat tips voor goeie trio's kreeg) was het tijd om af te rekenen. Voldaan en met een dikke zoen van Mara naar Reuter teruggestuurd. Sweet Dreams are indeed made of this!

    To be continued
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  23. #123
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:20
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.905
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.673 in 2.631 posts

    Reden FREAKY FRIDAYYYY!!!

    "So let the walls come tumbling down. Bring on the last sunset. I ain't movin' ter heartbreak town. The party ain't over yet. Not yet!"

    Hierbij deel 2 van mijn meerdaagse excursie in het pittoreske Lichtenberg. Na op woensdag behoorlijk door de wringer te zijn gehaald op donderdag maar even een rustdag genomen. Wat door de binnenstad van Keulen geslenterd, over de kartbaan in Kerpen gerauscht, 's avonds nog een film meegepikt (ik kan de nasi-chronisatie wat beter verdragen dan menig hollandse radio DJ) en nog een biertje gedronken. Maar enfin, genoeg kulturquatsch van een licht gestoord figuur uit de Egyptische oudheid dat nooit veel zegt, maar last van praatziekte krijgt zodra hij voet in Lichtenberg zet. Zur sache bitte

    Aangezien zowel enkele dames als ijsberen me in deel 1 aanraadden eens een "dreier" te proberen, besloot ik die raad eens op te volgen, niet wetend wat me allemaal te wachten stond deze dag. Om 13.30 deed Michelle met een vrolijke grijns de deur voor me open "Da isser ja wieder!" Het was zoals steeds rond deze tijd niet erg druk. Beneden in de bar was ik zelfs lange de tijd de enige, dus waren alle ogen van de "Ostkurve" (hoekje waar o.a. Rita, Katja, Tanya, Jessi, Tatjana, Brandy en Jamilla steeds zitten) op me gericht. Wat me trouwens opviel; Brandy en Mina hebben met hun snowboots een nieuw begrip geïntroduceerd: ijsberinnen. Ik was op dat moment echter met (voor mij) nieuw gezicht Sandi aan de praat geraakt. Hoewel de bar langzaam volliep, viel het op dat geeneen ijsbeer avances maakt. Er ging dan ook bijna een gejuich op toen ik en Sandi van de barkruk naar de bank verhuisde. Ik hoefde niet eens om een trio te vragen, want ze stelde het zelf al voor. IJsberin Brandy was de gelukkige, en aan de manische grijns op haar gezicht te zien was ze daar wel mee in haar sas. Dat vermoeden werd helemaal bevestigd door de manier waarop beide dames me onderuit haalden. Brandy in haar kenmerkende superwilde "ik-vreet-je-helemaal-op" stijl en Sandi als tegengewicht: gemoedelijk, lief en minstens even gekmakend. Na een heftige afsluiting diep in Brandy's keel krijgt ze het ook nog voor elkaar om Brandy eventjes opzij te schuiven en er in DT-stijl de laatste druppels uit te halen. "En dan heb ik me nog ingehouden" vertrouwt Brandy me later toe. Phew, geen wonder dat een andere gast haar ooit eens vroeg of ze in een 18+ film mee wilde doen. Brandy's antwoord was simpel: Njet!

    Tijdens de pauze maar gelijk flink gegeten om weer wat krachten op te doen en wat met een aantal stamgasten te kletsen. Onder wie ook een schrijvend lid van dit forum. Helaas pindakaas, op straffe des doods door wegwals mag ik niet verklappen wie! Na de pauze ijsberin Mina gezelschap gehouden, die naar eigen zeggen meerdere paren van die snowboots heeft rondslingeren. Is volgens haar beter voor de rug, dus de kans is groot dat over een tijd de hele Ostkurve er mee loopt. Omdat Brandy en Sandi nog vrij diepe sporen hadden nagelaten Mina niet zo lang genomen, maar haar lekker laten pijpen. Als dank voor de genomen moeite haar ook klaargelikt, dat verdiende ze wel.

    Tijd voor weer een lange pauze, waarin ik weer van een paar mooie bankshows mocht genieten (Agatha, Princess, Rita, Katja), wat met Michelle, Brandy en Leila over "piercing-onderhoud" heb liggen kletsen en "Jean Genie" Jenny even haar visnetkousen kwam showen (gekregen van een Amerikaanse fan). Tijdens die wachttijd kwam er een driest plannetje in mijn hoofd op (altijd een slecht teken ) Dus meteen een kop koffie gepakt en midden in die Ostkurve naast Katja neergeploft, waarna de volgende conversatie zich ontspon (vrij vertaald):

    Katja: Zo, heb je nou nog steeds je baard niet afgeschoren?
    Ik: Neuh, staat me veel te goed
    Katja: Ja maar, het maakt je juist...
    Ik: .. weet ik, een paar jaar ouder. Ben jij ooit op 22 jarige leeftijd bij een disco geweigerd met de tekst: alleen voor 18 jaar en ouder?
    Katja: Hm, weet je, ik verveel me. Ik heb zin in een spelletje. Moet ik jou misschien meevragen? (haar hand verdween al half onder mijn handdoek)
    Ik: Als je haar dan ook meevraagt vindt ik het best (en ik wees op Mara, die net een aantal ijsberen een nekverrekking bezorgt door langs te lopen)
    Katja: (roept luid) Mara! Hierkomen, wir machen dreier!

    Waarop Trio nummer twee van die dag zijn aanvang nam. Wat Sonny twee weken eerder met Mina en Mara overkwam gebeurde mij nu ook, al had ik geen tijd om in de lach te schieten. Want terwijl Katja goede pogingen deed mijn p*k zowat in te slikken, schoof Mara heel beslist haar borsten voor mijn mond en was niet tevreden voor ik een en liefst twee vingers tussen haar benen stopte. Blijkbaar is er iets van woensdag blijven hangen, want Katja en Mara loodste me na een behoorlijk lange opwarming (stelletje exhibitionisten) alweer naar de spielwiese. Ik heb me stiekem rot lopen lachen om al die jaloerse koppen die me nakeken. Well sod off, all of ye. Just u and yer bloody hands! . Ik hoop dat iedereen goed van de show heeft genoten, want dat deed ik zeker (was dat nu gemeen? eigenlijk wel he!? :green_smi ) Ze wilden gewoon niet ophouden , en toen ze wél ophielden bleven we nog een behoorlijk lange tijd naknuffelen.

    Na een vrij lange douche de laatste mandarijnen uit het buffet gepikt en weer naast Sandi op een barkruk geland. Die me plompverloren aan de vrouw naast haar voorstelt: "Das ist meine Mama." Nou, da's even apart: een Moeder-Dochter team op jacht bij Oom Bernd. Natuurlijk veel grappen gemaakt over familien-dreiers en wat over de verschillen tussen Rotterdammers en Limburgers liggen kletsen (mama bleek ooit een vriend uit Rotterdam te hebben gehad). Jamilla kwam ook even langs met het andere forumlid op sleeptouw, dat zich een ruim halfuur later kwam excuseren. Jamilla was zijn slotakkoord geworden.

    Wat mij betreft, ik dacht ook aan opstappen, maar dat was buiten de Jean Genie gerekend. Jenny en Svenja overvielen me plots van achteren, met de vraag of ik er al vandoor wilde. Eigenlijk niet, maar ja... "Oh ga maar met haar mee" merkt Jenny op "mij ken je toch al." De Jean Genie als koppelaarster, hoe later op de avond hoe gekker volk. Maar ik moet het nageven, ze heeft er echt wel kijk op. Twee trio's en een enkeltje hiervoor? "Kein problem" voor Svenja, die er duidelijk niet ondersteboven van raakte en er binnen no-time weer leven in kreeg. Tijd voor een laatste ronde!

    Na die laatste ronde was het toch echt over en uit. Tis zwaar, tis zonde, maar de hoogste tijd. Tijdens het aankleden sprak een wat oudere Duitser me nog even aan en vroeg me hoe het met Mara en Svenja was gegaan. Aan de glimlach te zien die hij na mijn korte uiteenzetting op zijn gezicht had, vermoed ik dat beide dames nog maar eens een draaideurklant gaan krijgen. De thekefrau kon het bij het afrekenen niet nalaten om mijn strafblad even te becommentarieëren alsof het om een voetbalopstelling ging. Brandy vatte het korter samen: "Du warst aber fleissig heute". Brandy liet me ook met een lange zoen en een gefluisterd "Denk an uns" de deur uit. Dat zal niet eens zo lastig zijn denk ik.

    "When I'm lonely, well I know I'm gonna be, I'm gonna be the man who's lonely without you. And when I'm dreaming, well I know I'm gonna dream, I'm gonna dream about the time that I'm with you."
    Laatst gewijzigd door Sphinx; 28 oktober 2006 om 21:44
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  24. #124
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil HalloweenParty 31/10/06

    Gisteren de HalloweenParty van Ome Bernds bezocht en ben er nog helemaal stil van. Na alle overdaad aan seksuele prikkels
    kan HM maar moeilijk z'n gedachten ordenen. Doe desondanks toch 'n poging, zal proberen andermans gras niet weg te maaien :green_smi.

    Rond 12.40 aangekomen voor de nog gesloten deur, waar ons groepje forumleden al snel aangroeide tot 8 man: behalve HM ook chauffeur Sonny, Bart, Rob10, DeCock, Gusto, Liefhebber en Hotshot. Op de stoep iedereen de hand geschud en wat bijgepraat totdat om 12.55 de deur open zwaaide. Vanwege de verwachte drukte werd gevraagd om met 2-en 'n kluisje te nemen, zodat DeCock HM's kluismaatje werd. Eerst gedoucht en gegeten, daarna om half 2 'n biertje aan de bar besteld. Wie schetst de verbazing toen tegelijkertijd 'n glunderende Sonny aan de bar verscheen, die z'n eerste ronde met Celine er al op had zitten. Daarmee was de toon voor gisteren meteen gezet :p.

    Daar zorgden de 20 feestelijk aangeklede dames met veel duivelshoorntjes, netkousen en corsetjes wel voor; Babsi, Michelle, Mara, Mina, Leyla, Rita, Svenja, Katja, Brandy, Tanja, Jenny, Celine, Monica, Princess, Marcella, Sandy, Tatjana, Ina, masseuse Tanja en Helga. De laatste is normaal gesproken slechts Thekefrau, maar maakte zich gisteren VOOR de Theke dienstbaar. Dat doet ze 1x per week ook op vrijdag, wat HM overigens niet wist. Had als rechtgeaarde Thekefrauensammler natuurlijk meteen grote interesse in Helga, wat 's-avonds nog aanzienlijke gevolgen zou krijgen .

    Maar voor het zover was, had HM de middag al verre van schadevrij doorstaan. Om half 3 tegen het geil verklede politie-agentje Michelle aan gelopen en me gewillig in de boeien laten slaan. Elders 'n korte recensie, om niet teveel in de herhaling van 'n eerdere sessie met haar te vallen. Vervolgens om half 5 in de grijpgrage klauwtjes van de naar hartelust jagende Jenny gevallen, die het animeerverbod van Ome Bernds gisteren even had opgeschort. En zo had HM z'n budget grotendeels al voor het avondeten opgesoupeerd .

    De andere beertjes vermaakten zich al evenzeer en met grote regelmaat dook de een na de ander de kelder, Spielwiese of 'n kamer in. Wil alleen Hotshot even apart noemen, die nog 'n tip gaf over z'n topsessie met Helga. HM kreeg daarmee de bevestiging van wat-ie al dacht, namelijk dat het met deze MILF heerlijk toeven zou zijn op bank, kamer of waar dan ook. Na 's-avonds met DeCock en Gusto nog 'ns de geneugten van het ijsberenbestaan te hebben besproken, bleek Helga beneden beschikbaar te zijn. Staandebeens maar meteen zur Sache gekomen en Helga uit haar Dracula-cape bevrijd. Elders de recensie van 'n volkomen uit de hand gelopen keldersessie .

    En zo werd het half 12, stond de taxi van DeCock klaar, namen Sonny, Bart, Gusto en HM nog 'n laatste drankje om rond middernacht door 'n half dozijn dames uitgeleide te worden gedaan bij de deur. Op de autobaan nog anderhalf uur in 'n nachtelijke file gestaan, omdat 'n andere weggebruiker 'n overstekend hert niet had kunnen ontwijken. De wachttijd doorgebracht met het luisteren naar Sonny's i-pod, met daarop de onvervalste ijsberenschlager Meisjes van de nacht: http://lirama.net/song/46572

    Zodoende in de negatieve recordtijd van 3,5 uur (!) 'n beetje schor, slaperig maar zeer voldaan op het verzamelpunt teruggekeerd .
    Founding Member

  25. #125
    Geregistreerd
    18 februari 2006
    Last Online
    Gisteren @ 23:15
    Locatie
    nicht weit weg von Jenny's PartyTreff Xanten aber so weit weg von Acapulco....
    Berichten
    1.792
    Discussies
    91
    Thanks
    113
    Thanked
    359 in 72 posts

    Daumen hoch Halloween 2006 bij Ome Bernd, bij brand dit verhaal lezen....

    Voor degenen die door dit Schieferhofverhaal heen willen ploegen, ga je gang.
    Aub even niet letten op schrijffouten. Beschouw die maar als een voor die niet helemaal recht geploegd is..

    Mijn eerste echte Halloween ever is eigenlijk begonnen met Princesse op 16 oktober jl. Toen heeft dit meiske me een beetje verrast met de vraag of ik dan ook zou komen. Ze wist zich gisteren nog heel goed te herinneren hoe toen mijn reactie was. Hé, ik had je helemaal niet verwacht, vorige keer zei je nog dat je er eerst over moest nadenken... Een mooi lijfke, geweldige sex en een goed geheugen heren. Deze dame is niet dom.
    Toen er inmiddels 2 van onze Ome Bernds Club hadden gevraagd of ik ook zou komen de 31ste, heb ik besloten om De Scheiferhof de eer te gunnen my first time ever Halloween party te vieren. Dat dat dan met schaars geklede dames moest zijn zouden mijn familieleden niet kunnen begrijpen, dus ik heb hen er maar niets van verteld...
    Zonder TomTom en zonder de begeleiding van 2Horny4u is het Gusto toch gemakkelijk gelukt om op tijd daar te zijn. Een zakelijk telefoongesprek onderweg , waarvoor ik hem toch maar even aan de kant heb gezet(hoe duurder de mobiele telefonie , hoe slechter de verbindingen) heeft niet kunnen verhinderen dat ik bij aankomst werd verwelkomd door een in de verte staande grote groep mensen, die me duidelijk maakten dat ik hier gerust kon parkeren. Lopend vanaf de parkeerplaats zag ik een buurvrouw van Ome Bernds de oprit van herfstbladeren ontdoen, ze ging gestadig door , liet geen kick, maar wat moet ze wel niet gedacht hebben van die groep die allen Hollanders bleken te zijn. Kom je als ingeburgerde ijsbeer 150 km van huis, nota bene 125 km verder dan de gebruikelijke Sauna in Brüggen, in Lichtenberg aan, wordt je hartelijk ontvangen door een grote groep ijsberen, waarvan je de helft kent, maar die je allen ontvangen alsof we al jaren samen aan de wandel zijn. Geweldige aankomst is dat en nadat we elkaar de handen geschud hebben , waarbij menigmaal de geuit werd "Oh, ben jij dat??!!" was het opwarmrondje ten einde, loopt een dametje met mandje, had roodkapje kunnen zijn of Heidi, de oprit op. Een oplettende beer had het startschot gezien en we snelden als hongerige beren naar de voordeur van ons "House of rising sun" of van de rising whatever you or your woman might name it".
    Binnenaangekomen kregen we al te horen dat we met 2 man in één kluisje moesten. Nou das niks dus maar gauw naar de dames. Wat waren we hongerig en in onze gedachten speelde maar één ding, gauw verkleden , douchen en naar de dames. In alle consternatie van de drukte, sleutels uitdelen, entree à 70 euro, gewone prijs, niks extra's vanwege feestje of, geen flauwe kul, dames die ons voorgingen met handdoekjes naar de lockers, veel dames onherkenbaar verkleed, in al dat gedoe misten we op dat moment al heel snel enkele collega beren. Het ijsberenbestaan is er een van uitersten. The su(o)nny side first.
    Hoe die het heeft geflikt weet wellicht niemand maar binnen om 13.00 uur en op de kamer met een dame om 13.05 , tja die eer kan er maar voor eentje weggelegd zijn, nietwaar Sonny... Achteraf snap ik het wel... was hij niet degene die enkele dagen eerder een opwarmbezoekje had gebracht...ja, dan kan ik het ook. maar Ok.
    The other side of the medal. Een vaste teamgenoot had Gusto 's avonds tevoren per sms afgemeld, vanwege een plotseling sterfgeval. Op zo'n moment loop je er keihard tegenaan dat we in ons ijsberenwereldje een geheel eigen en opzichzelfstaand wereldje hebben geschapen. Je wilt gelijk reageren met een bericht van medeleven en sterkte wensen aan je collega ijsbeer en aan zijn vrouw. Op dat moment besef je dat hij dat niet kan overbrengen. Dan besef je dat we op een eilandje, op een grote ijsschots zitten.....(wat zeg ik nu..... smelten die dingen niet steeds sneller af ???. Horen we dat niet op het nieuws en merken we dat niet in ons dagelijkse ijsberengedoe ???)
    Een raar gevoel, moet ik zeggen.
    Sta je net klaar om je kluisje te openen, rolt er een sms-je binnen om 13.03 uur. "veel plezier" wordt ons gewenst door de afgemelde ijsbeer.... even later gevolgd. " Laat je vanavond even weten hoe het was ?? "
    Natuurlijk heb ik dat gedaan, toen ik om 00.45 in een stilstaande file kwam, die pas anderhalf uur later weer ging rijden. 3 minuten tevoren werd Gusto voorbij gesuisd door 3 dikke BMW's die een luchtdruk gaven waarbij mijn automobiel een halve rijbaan naar rechts werd gedrukt. De analen vertellen niet of de bestuurders door Feuerwehrleiden zijn bevrijd uit de zeker 8 brandweerauto's die zich een weg baanden naar de plek des onheils, 500 mtr verderop. Intussen kon Gusto een sms-verslag doen aan genoemde ijsbeer, waarna hij een uurtje kon pitten en zijn ervaringen in our "House of the rising sun" kon overdenken.

    Die ervaringen waren diepgaand in alle denkbare betekenissen van het woord.
    De eerste uren waren voor Gusto niet de plezierigste. Nadat we 10 minuten binnen waren hadden we vele dames, 18 zouden er zijn, in mooie verkleding mogen aanschouwen. Nadat Gusto nóg eens "goed"had gekeken, miste ie zijn 2 toppertjes, Monika en Princess. Zoals bij echte katjes komt alles ook hier op zijn pootjes terecht. Een collega beer bemerkte mijn bezorgdheid en wees al snel , de voor mij onherkenbare Monika aan. Heb haar direkt 3 Hollandse kussen gegeven...niet wetende dat het daar vandaag bij zou blijven.... Tja ga je met haar aan de slag, dan blijft er niks meer over voor enkele van die andere 17 dames in de woonkamer...
    Volgende keer Monika, OK??
    Navraag bij de thekefrau stelde Gusto helemaal gerust. Princesse is zich boven nog aan het omkleden, dus als je even geduld kunt hebben....aber natürlich, kein Problem.... Even later komt ze inderdaad, als een echte Halloween dame zich mengen in onze club. 3 Hollandse kussen heb ik haar nog kunnen geven, waarna ze plaats neemt op een bank. Even knippert Gusto met zijn ogen, kijkt even de andere kant op, Tja er is zo veel moois te zien, kijkt terug en ja hoor, "Daar gaat ze......" Een Hollander die zich voor binnenkomst aan me voorstelde als "Liefhebber" nam naast Princess plaats. ... Lang mocht dat niet duren en beiden waren aan ons zicht onttrokken...
    Na terugkomst wil je niet gelijk op haar afstormen... Vanwaar die haast eigenlijk. Nou, heel simpel…..Vorige keer was Princess hevig teleurgesteld in haarzelf dat ik het , laat op de avond niet meer klaar kon krijgen. Dat zou ons niet meer overkomen. Dus , Princess mocht/moest vandaag bij Gusto de spits afbijten., Nu waren de andere dames zó lekker en zó gevaarlijk dat de dreiging groot was en Gusto uit veiligheidsoverwegingen beter eerst met Princess kon gaan.
    Mooi niet, gelijk op haar afstormen bij haar eerste trede in de woonkamer, dat doe je niet...Nou, uuuhh Gusto niet maar , een andere nederlandse Collega wel, ik dacht Rob10. Sjeetje, Gusto, Que passa?? Porque?? Proxima vez mas....
    Na een tijdje Komt Gusto's zwarte Princess weer terug van de kamer... Nu moest het dan maar gebeuren.. Jawel hoor, zit je op de bank, net even 4 meter verder van de ingang dan ik dacht Hotboy, ook een nieuwe Hollander, valt Princess bij binnekomst gelijk in zijn armen. Tja, en iemand bij wie Princess in de armen valt.... Tja, dat werd wéér een kamerbezoek wachten en geduld hebben....
    Uiteindelijk waren de Hollanders nog lang niet op en heeft Gusto heel brutaal de wacht gehouden op het meest centrale punt van De Hof. bij de theke.
    Een vrolijk lachende Princess liep op hem af....lachte nog een tandje harder, wat een mooie mond met tanden.... geeft een kus en verdwijnt naar boven....zonder Gusto...... .Nee, dat meisje moet na 3 sessies rust nemen. Heel verstandig van haar. Gusto heeft zich vastgeketend aan de theke en heeft daar rustig gewacht. Vele , niet direkt begrijpende Hollanders probeerden hem op andere gedachten te brengen..,maar dat lukte niet... Hij zou de trap in de gaten houden... en zodra daar het mooiste zwarte meisje dat wij allen ooit hebben gezien, dáár waren we het roerend over eens, zodra zij van de trap zou komen, zou Gusto op zijn target of the day afstappen...
    Sjonge jonge, weer even andere kant opgekeken, grijpt Bart Princess goed vast ...maar hij overhandigt haar gelukkig heel spontaan aan mij.
    He he eindelijk.
    Meisje was moe, nog steeds dus haar voorgesteld maar even rustig plaats te nemen in de rustige woonkamer....
    Nou, dat had ze niet ze goed begrepen....Vandaag was het D-day voor de dames, als het nu niet te verdienen was, wanneer dan wel....
    Dus nauwelijks een lekker plekje op de bank ingenomen, lig je al heerlijk te zoenen met Princess , wat een heerlijkheid....
    Vrolijke, een beetje jaloerse ,maar oh zo begrijpende en begripvolle ogen van mijn teamgeboten, lotgenoten, waren op ons gericht maar dat kon Princess niet deren. Nee, er ging nog een tandje bij.... Handdoekje op zij....en , tja groot zijn die handdoekjes al niet maar na zo een zoenpartij met deze lekkere dame, zou een handdoek van het formaat Golden Time zelfs al niet meer voldoende geweest zijn om het enthousiasme van de inmiddels wakker geworden kleine Gusto te verbergen.....
    Even later was de specialiteit van Princess voor genietende lotgenoten zichtbaar maar voor mij intens voelbaar.... Even kwam bij me de gedachte op dat ik alle enthousiasme was vergeten Princess toegang te verlenen onder één voorwaarde, namelijk dat Gusto nadat de storm geluwd zou zijn, alles weer in niet al te gehavende staat zou terugkrijgen.....
    Maar, nu was het te laat, want ook al was er nog een gaatje om iets met Princess te bespreken, nu was de stoomlocomotief al zo op gang dat je enkel de vingers zou branden om nu nog iets voor te stellen. Ik denk nu aan zo een oude stoomlocomotief, stoom blazend en dan van die stangen die zo in zo een stoomwolk verdwijnen...zo verdween op dit moment kleine Gusto met de regelmaat van de loc in haar (mondje kan ik niet zeggen, want dat kan er nooit allemaal in, er moeten ruimtes extra toegankelijk gemaakt zijn ,om alles gesmeerd te laten verlopen.
    Gelukkig mocht even weer daglicht zien, zien dat de zon al iets verder onder was en wéér verdween die in dat warme vochtige mondje...
    Gelukkig heeft kleine Gusto enkel last van hoogtevrees en is die niet claustrofobisch aangelegd...
    Vanwege de drukte waren de kamers continu bezet en weer kwam de gedachte in Gusto op dat ie lekker kon doorgenieten en dat Princess het deze keer zonder kamer zou kunnen klaarspelen... jammer jongens, maar net voordat het te erg werd en er geen weg terug meer zou zijn , voelde dat kleine duiveltje aan dat we op een kamer veel "rustiger"zouden kunnen doorstomen.....
    Gelijk had ze.. het werd weer een sessie als vanouds....en het was gelukt om na heerlijke bef en likbeurten en in lekkere standjes, om te doen en om te zien te komen.
    Nu de kans om via een heerlijke Frans Totaal even haar moedertaal te laten oefenen. Dat was lekker en Gusto was blij en voldaan. Princess was ook tevreden, maar toch niet helemaal.....Heel beteuterd, beetje gespeeld en beetje echt, vroeg ze ; "why didn't you come in my pussy" . Krijgen we dat weer... Nee hoor, volgende keer dan maar.
    Al met al lekker en voldaan.
    Toch bleek met haar iets wat me een beetje tegen staat van deze grote feesten die dan heel druk bezocht worden. Er is gewoon minder tijd voor een praatje, minder tijd voor het voorspel en op de kamer neigt het meer naar gewoon dat half uur...
    Daarbij, en dat vind Gusto nog het ergste, mijn meisje deed verscrhiukkelijk haar best, deed het goed, deed ook alle moeite om te verbergen dat ze gewoon al heel moe was,...maar dat lukte niet helemaal...
    Nee, hier sprak de interne Gusto de plezier Gusto even toe.
    Al met al zijn die grote feesten best leuk, maar als het zo druk is als de hele middag is het minder leuk dan wat we gewend waren.
    Gelukkig keerde na zonsondergang het tij, gelukkig was het een uur eerder donker... de rest van de dag was rustiger en een beetje wat we en de dames gewend zijn...... Hoewel..
    Naast genieten van seks en dames hebben ijsbeertjes af en toe ook de behoefte om eens goed bij te praten, om hun hart eens te luchten, om hun ei eens kwijt te kunnen, om eens stoom af te blazen, om eens een flinke uitlaatklep te hebben voor....tja voor wat eigenlijk....
    Kort gezegd voor datgene waar blijkbaar elke ijsbeer vroeg of laat een keer mee in aanraking komt...waar je als ijsbeer in de loop van de wandelcarrière mee van doen krijgt,waar zoals het er steeds meer op begint te lijken , waar vrijwel iedere ijsbeer mee van doen krijgt, ieder op zijn eigen manier dat wel, maar toch........ een relatie met een dame uit een club....
    Onder relatie moeten we in dit verband vele vormen van relatie verstaan. Dat kan variëren van pure verliefdheid van enkel de ijsbeer, tot beider verliefdheid, tot bezorgdheid, medelijden, medeleven, etc etc.
    Kortom, relaties die geboren worden uit de simpele maar alles verklarende kwalificatie. menselijkeid .
    Omdat we na verloop van tijd, na in het begin onbevangen hebben genoten van al het moois, van al het lekkers, wat onze paradijsjes te bieden hebben treedt een volgende fase in...je gaat een of enkele dames beter kennen, je komt meer te weten , of je wordt gewoon strontverliefd op een dame.... je krijgt een relatie met haar, of je voelt het aan als een relatie. Dan worden er extra ingrediënten toegevoegd aan het wandelen... er is meer... dan komt het moment dat het Clubgebeuren zich niet meer beperkt tot wat er binnen de poorten gebeurt... Dan worden een aantal zo bevangen dat ze nog uren, dagen, weken, maanden en jaren er mee bezig zijn. Die dame of haar omstandigheden laten je niet meer los. Het gaat je dagelijkse leven, je werk, je financiële situatie danig beïnvloeden. Er lijkt geen ontkomen aan, er lijkt geen ontwijken aan, je zit er midden in en komt er niet uit.
    Ieders ervaring is er eentje die opzichzelf staat, we kennen ze inmiddels in vele vormen en gradaties. Helaas is het zo dat slechts een heel klein percentage uit eindelijk echt blijkt te zijn en iets oplevert voor het leven. In het begin lijkt het slagingspercentage wellicht nog heel groot....
    Uiteindelijk legt het beslag op je gemoed en op je geld.
    Vaak wordt niet de dame er beter van maar , zit ze zo in de tang dat uiteindelijk jou met goede intenties toegestoken geld bij haar "vriendje"terecht komt.
    Daar zit je met je goede gedrag....


    Dit is het een beetje in het kort, maar zeker weten dat de dames die gisteren bij ons in de woonkamer zaten vele malen gedacht moeten hebben,waar komen die nou voor...om hier serieuze gesprekken te voeren of om te neuken ????
    Nou en dat is het hem nu. Op een gegeven moment hoor je zoveel verhalen, dat je jouw biezen pakt en naar de kelderbar gaat, anders inderdaad dames, zou het neuken er wel eens bij in kunnen schieten....
    Wordt er in de kelderbar niets in je aangewakkerd, nou pak dan je handdoekje maar en ga maar douchen en aankleden....
    Vorige keer was dat zo en nu was het nog duidelijker....

    Gaan we lekker met een man of 3 of 4 op de bank in de kelderbar een beetje uitrusten. Genieten van ...mooie dames, van even wat rust, een als heks verklede dame achter de bar, van verschrikkelijk goede muziek uit de 7-ties, 8-ties and 9-ties.Ongekend goed, waarbij me een titel is bijgebleven; "Head over heels" en hierbij mag iedereen zijn eigen fantasie laten werken, wel even ervan uitgaand dat we in een seksclub aangeland zijn....sjonge jonge, fantaseer er maar een flink eind op los, je komt toch niet dáár waar het bij Ome Bernds op uit komt.
    Terug naar de bank..
    De kamer naast de bar heeft een groot raam, en gelukkig is de vitrage al enkele weken in de was... Alles is zichtbaar.
    Een oudere heer die er duidelijk op kickt om gezien te worden als hij het doet met onze 21 jarige...naam even kwijt. Een mooi tafereel om te bekijken en uiteindelijk hebben we hem flink gesupporterd, en ook het meisje trouwens, want die wist ook goed mee te werken.
    Onder luid gejoel kwam meneer op de plaats van bestemming en beiden genoten nog rustig na.
    Dit vuurwerk sloeg over op de kelderbar zelf. Daar kon die glasplaat niets aan verhelpen. Op gegeven moment wordt er door ik dacht Katja, een mooie grote blonde vrouw flink op los gepijpt. Een wat schuchter lijkende buurmanijsbeer aanschouwde alles met gemengde gevoelens. Juist toen je hem zag denken, "het moet niet gekker worden" toverde Katja met een rubbertje en nam ze comfortabel plaats op de lap waarbij de top verdween in een warmere ruimte.
    Buurmanbeer kon dit niet aanzien en haalde er andere dame bij... Ondertussen ging het schouwspel verder , iets wat in andere recensies vaak beschreven wordt als een showtje. Kenmerk van showtje is, dat het show is en niet echt....Nou, dít was dus geen show.... Er werd hier een neukpartij neergelegd, nou daarbij namen wij allen gauw een slok van de door De Cock zojuist ingeschonken champagne, sekt.
    Even later werd onze inschattingsfout duidelijk. Dame stapt af en wij denken , ok rubbertje eraf, en een Frans totaaltje tot besluit, maar toen de Kleenex tevoorschijn kwam, was duidelijk dat de strijd gestreden was. De geagiteerde Duitser kon weer plaats nemen en wij konden onze conversatie verder voortzetten.
    Wat Gusto betreft ging die over zijn wunderschone ervaring met de Tsjechische Marcella. Wat er voorafging was op de bank in de woonkamer...
    Sta je met Bart en Hollandmale aan de bar, zie je Marcella neerstrijken op de bank. Maakt een praatje met een beer en heel onbeleefd breekt Gusto zijn gesprek met lotgenoten af en neemt plaats naast haar. Een meid, onbeschrijflijk, ieder pondje wat er aan zit is genot, genot, genot.
    Alles is zo zacht en zo heerlijk om vast te pakken en om er dingen mee te doen. Een stel tieten, heerlijk, zo zacht, zo echt, heerlijk en later bleek dat ze nog geweldig smaakten ook nog.
    Zo en nu kom ik pas toe aan haar meest opvallende aspecten. Een paar ogen, zo groot, zo helder en zo echt, zo onbevangen, zo voor ....jou op dat moment... en een heerlijk lachebekje....
    En zoenen, zoenen, ......
    Op mijn opmerking over dat lachen was ze duidelijk. "When mann lacht lebt mann besser und langer." wat kun je je nog meer wensen.
    Nou, daar kwam ik al gauw achter. Zoenen, zoenen, zoenen,er kwam gene eind aan. Duurde zo lang dat ik ervan uitging dat ze mijn handdoekje niet zou aanraken op de bank.
    Even deed Gusto zijn ogen open en zag een lachende Hollandmale en ik dacht Sonny zitten mee genieten. Nou, geen probleem mee, hoe meer zielen hoe meer vreugd.
    Ik stond in mijn gedachten al op om naar de kamer te gaan...... schuift deze stoute meid de handdoek ene klein beetje opzij, de rest was al door moeder natuur van de plek geschoven en begint ze met háár 2e specialiteit....
    een pijpbeurt is me daar ten deel gevallen....sjonge, jonge en dan op dit moment bedenken dat een uurtje daarvoor ik op het punt heb gestaan om het pand vroegtijdig te verlaten......
    Iets heeft me hier gehouden...
    Deze pijpbeurt ging heel ver, maar eigenlijk vooral diep....
    Ze al gedacht hebben, jullie kunnen hier diepzinnige gesprekken voeren, ik kan ook diep gaan...
    Hopelijk hebben mijn lotgenoten een klein beetje begrip voor me. Hopelijk zullen ze één vraag nooit stellen... Wie er nu het lekkerste en het diepste pijpt, Princess of Marcella.....
    Ik ben bang dat ik dan heel wijdleijk het antwoord schuldig moet blijven. Zeker nadat bij het afscheid nemen kort na middernacht toen ik links van me Marcella en rechts van me Princess in mijn armen mocht houden.
    Heel speels gaven ze elkaar een paar heerlijke zoenen, wat me deed uitroepen, volgende keer maken wij samen een triotje.... iets waar ze helemaal mee instemden , Ja, wir lieben uns sehrr......
    Zou wel eens het eerste geslaagde triotje van Gusto kunnen worden...

    Ok terug naar de bank, want dat worden nog steeds pogingen gedaan om een en ander aan te richten. Marcella had ik wel gevraagd tevoren, om alles te beloven me na afloop alles weer terug te geven.... hatte dann noch gar keine ahnung, dat het zo menens zou worden...
    Op de kamer met haar een heerlijke partij seks gehad, heerlijk, wat een lekker mokkel maar dan voor 110% positief bedoeld..
    Overigens had ik ook Marcella aanvankelijk niet herkend. Meende dat ze vorige keer minder donker haar had, maar het tegendeel was waar. Viel ze vorige keer nog op doordat ze nog een flinke behaarde poes had, nu was alles glad. Toch wil ze het weer laten groeien, voelt ze zich beter bij..

    Terug naar ons gesprek in de kelderbar, Hollandmale had inmiddels besloten om toch nog een keer voor de bijl te gaan.. Dat stond vast en Marcella stond hoog op het verlanglijstje...totdat een zekere Helga langs, nou ja, aan ons kwam in het voorbijgaan....
    Het werd stil in ons praatgroepje want de grootste prater werd hier even vakkundig de mond gesnoerd.... had ie trouwens zo te zien weinig bezwaar tegen...
    Onze als politie agente verklede stoeipoes wilde de doorgang vrij hebben waarna het linguaal spel door beiden op de bank werd voortgezet.
    Maar, al snel bleek dat deze Helga, die blijkbaar normaal achter de bar staat, maar één dag, in de week ander onze zijde van de bar zich aan ons beschikbaar stelt,( voorstel voor GT of Living Room wellicht??) dat ze honger had. .... het was donker en deze donkerharige deed onze lotgenoot helemaal verdwijnen, maar dan ook helemaal en wel heel snel...... dat kon niet dat ze tijd had gehad voor,....... nee, dat kon niet, maar keken een beetje in de richting van dat donkere hoekje, zo niet onze lotgenoot, die zag het verre van donker in....
    Ook de Thekefrauen hadden iets gemist en voelden toch aan dat er zich iets ongewoons voor ín de bar aan het afspelen was. Veel meer dan wat onrustig rondlopen zat er voor de thekefrau niet op, morgen staat ze immers weer naast haar koffie te tappen....
    Daarna hebben ze een kamer gevonden waarna de hoge nood gelenigd kon worden. Wat is tijd, maar onze lotgenoot kwam nog net voor sluitingstijd weer "heelhuids" in de woonkamer, nog juist tied vur un pafke.

    Onze grootste volhouder, Bart wilde en zou vandaag als jungfrau binnenkomen en weer weggaan, ook hij ging door de knieën voor ons aller Princess, of ging zij nu door de knieën??.
    Zo werd het voor ieder op zijn eigen manier toch een hele gedegen dag.
    Collega lotgenoten, die je al zo vaak hebt meegemaakt, met wie je al zo veel mee gewandeld hebt, wij hebben elkaar nog beter leren kennen, zijn nog meer op de hoogte van elkaars wel en wee wat betreft wandelen binnen de club, maar nog meer wat betreft datgene wat er aan je wandelstok blijft hangen, zodra je het wandelparadijs verlaat...
    wat er aan blijft hangen houdt je bezig, een beetje, wat meer, heel erg , tot onbeschrijflijk intensief, dag en nacht, thuis en op het werk, altijd en overal.
    Ik tel de uren voor mezelf al weer af dat ik Samira weer eens zie. Aanstaande zaterdag na precies 15 dagen. Zolang hebben we sinds onze eerste ontmoeting niet zonder elkaar gedaan....
    ben benieuwd of ik van de lessen van lotgenoten in de Schieferhof en elders wat heb geleerd. Nu denk ik van wel, maar het is nog geen zaterdag...

    Conclusie; "Play it air" of was het nu "Play it by air" Sonny.
    Iets zoals; we zien wel; laat komen wat komt; tisnieanders.etc.

    Een opmerking die je ook steeds weer terughoort is; Dat menigeen zich beter voelt sinds hij is begonnen met wandelen. Het geeft een levensenergie, zin in het leven, zin aan het leven, is een goede therapie, etc etc.
    Andere mensen zeggen wel eens dat je er zo gelukkig uitziet. Je zou dan zo graag uitleggen waarom, maar dat kan dan niet. Dat kun je enkel aan je collega lotgenoten...
    Met woorden...met praten, maar ook..... als je uitgezwaaid bent door Babsi, Princess, Marcella en en die 15 anderen, ....als je de voordeur weer door bent, maar nu de andere kant op,richting huiswaarts, exact 11 uren van HOFERFAHRUNGEN rijker, waarbij het zonnetje heeft plaatsgemaakt voor een heldere sterrenhemel...tja dan loop naar de auto van je collegalotgenoot...
    Dan gaan de deuren open, de binnenverlichting gaat aan, kom er even bij zitten Gusto, dan zie je het beter...nee Gusto blijft buiten staan, zo dat ie het hoofd koel kan houden, voor het geval dat nodig mocht blijken.....door je maat wordt een map tevoorschijngehaald, een map met daarin de "Gusto ik moet je straks wat moois laten zien-foto's" De map ging open, de foto's waren nog warm, gisteren gemaakt in een pretpark, dat die dag de naam dubbel en dwars had waargemaakt voor deze ijsbeer en zijn goede vriendin. Sjonge, hij toonde de foto's zonder met zijn handen te hoeven trillen... Tja, we hadden immers al zoveel eropver gepraat, de emoties hadden inmiddels een plaats gekregen...
    Naast de ooohhhs, de sjongejonges, de waaauuwwws, was het stil in de auto. Ieder was sprakeloos...wat mooi, wat chick.....
    Gusto stond mijn zijn hoofd gelukkig buiten in de koele herfstnacht. Zonder het te weten, ieder van ons vieren reflecteerde nu zijn eigen ervaringen met ieder zijn eigen dame op zichzelf, je gaat er onherroepelijk aan denken, ieder heeft zijn eigen ervaringen, vast en zeker variërend van supermooie momenten tot ook weer hele diepe momenten..... Onze gedachten malen voort, en na even gauw de handjes geschud te hebben, klappen de deuren dicht, de auto rijdt het donker in, parkeerplaats af en op weg naar huis....
    Nog een flink stuk te gaan, nog een flinke tijd te rijden, voorlopig genoeg om het malen van de gedachten niet abrupt af te hoeven breken, want dat zou enkel schade geven.... uiteindelijk zal ieder toch zijn eigen ervaringen en besognes een plek moeten geven...... om weer ruimte te geven voor ....
    Tja waarvoor...
    Ja ik weet het.... om weer ruimte te krijgen om weer onbezonnen te kunnen genieten van al dat moois, zoals in die begin periode, waarin je lekker genoot, nog niet veel wist, nog niet in diepe gesprekken verzeild geraakte met dames en ijsberen...
    Gewoon lekker genieten en weer verder.....
    Maar...of dat nadat je eenmaal zo diep erin geweest bent, of dat onbezonnen genieten je begin periode, of dat nog ooit helemaal terug zal komen......???????


    Zo en nu is het tijd om de verhalen van de anderen, de lotgenoten zoals De Cock, Sonny, Bart30, Rob10, Liefhebber, Hotboy en Hollandmale te lezen.
    Ieder beziet het feestje weer anders, gelukkig maar....

    Gustomass
    Laatst gewijzigd door Willem2; 2 november 2006 om 15:55

 

 
Pagina 5 van 64 EersteEerste 1234567891555 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:41.

Babylon 468*60