Pagina 4 van 64 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 1592
  1. #76
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Lesbische trio's

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Ik wil even de echte nederlander uithangen : Wat kost dat zo'n lesbisch trio ?
    Lesbische trio's kosten inderdaad 2 Programme, dus voor elke dame 1 Programm van 50,-.
    Dus niks extra's, tenzij je extra service bestelt zoals o.a. AV, dan uiteraard wel :green_smi.
    Founding Member

  2. #77
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard Uncle Bernds, 12 september 2006

    Voor afgelopen dinsdag hadden de DeCock en ik een secret date bij Uncle Bernds. Deze keer kon ik HM niet meekrijgen dus bleef het deze dag bij twee Hollanders. Er waren deze dag wat minder dames aanwezig dan mijn vorige bezoeken. De grote afwezige was Trixie. Daar hadden we toch eigenlijk wel zin in. Uiteindelijk met twee dames het bed/bank gedeeld. Als eerste ben ik met Mara meegeweest en als afsluiting Princess.
    Ook de Belgische blauwebeer ontmoet. Verder nog veel gelachen met een aantal vaste Duitse stamgasten.

    Aanwezige dames welke ik bij naam ken:

    Mara, Jenny, Tanja, Anna, Celine, Princess en Rita. Verder was er een nieuw Pools meisje en nog 5 dames welke ik zo niet bij naam ken.

    Al met al weer een leuk bezoek bij onze favoriete oom.

    BR, Sonny
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juni 2007 om 06:30

  3. #78
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard OOM BERND's di en wo

    Op dinsdag idd afgesproken met Sonny2 en we waren iets na enen aanwezig.

    Na het omkleden de woonkamer ingelopen, op de Bank plaats genomen hier werd ik direct door 2 dames aangevallen ..... en op dat moment komt net Sonny de hoek om en .

    Jenny en Celine ze veroverden mij en ik kon weer eens geen weerstand bieden en dus zat ik om 13.15 uur al op de kamer met Jenny en aansluitend met Celine ik was dus direct al voor enige uren voorzien van dames gezelschap en ook na het kamer bezoek waren er redelijk wat dames present en zoals sonny al aangaf ontbrak er een dame (tr) en nadat we zeker wisten dat zij niet meer kwam direct de strategie aangepast en heb ik princes voor verhoor onderhanden genomen en dat was een topper (DT) , na deze sessie heb ik Sonny dat verteld en gezegd man neem deze DAME krijg je echt geen spijt van, ze kan nl. goed pijpen en dat doet ze diep tot toe .

    Dus sonny ook met princes weg en idd geen spijt, toch of..

    Ook onze belgische Blauwe Beer ontmoet, wat een naam ik weet nu hoe hij eraan komt .

    Dus weer een zeer geslaagde dag bij mijn oom volgemaakt en een kanttekening ik zou die avond naar huis gaan maar mijn egaa had anders beslist en we bleven nog een dag over en zo geschiedde en ik zat de volgende dag dus weer bij mijn oom en dat heb ik geweten ook.

    Heb na het 2e bezoekje aan mijn oom op de terug weg een toegift gekregen van mijn egaa een nieuwe PUFF ontdekt zie recensie elders.

    Dus oom bernd staat bij mij nu echt op 1, mijn suikeroom.

    Groe:wink:ten,

    De Cock.

  4. #79
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 juli 2023 @ 18:57
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    43 in 8 posts

    Standaard Hennef bezoek - gisteren, dinsdag

    Gisteren, na een afwezigheid van bijna 6 maanden , deze toch wel wat rare, vrolijke tent nog eens opgezocht, tesamen met een collega-wandelaar van bij mij in de buurt.
    Veel te lang geleden sinds vorig bezoek , maar ja , het ging me niet steeds voor de wind thuis etc. - maar ... niets lijkt veranderd daar in Hennef.
    Het was dinsdag en abnormaal rustig , steeds de ganse dag zo gebleven.
    Absoluut niet veel ijsberen , louter Duitsers, geen Hollanders, of andere Belgen te bespeuren. Echt weinig andere ijsberen , die ... dan voor het merendeel steeds rustig / inaktief bleven. Een wat loom sfeertje.
    Tot een uur of 4 in de namiddag een groep van 4 Italianen binnenviel.
    Weet niet of het hun eerste bezoek aldaar betrof , kon het niet opmaken. Ze spraken geen woord Duits /geen woord Engels / geen woord Frans . Maar alles ging wel. Sommige meisjes kwamen errond zitten met een paar losse woordjes Italiaans.
    Eigenlijk een wat gekke sfeer van toen af.
    Met steeds veel aktie , steeds in de open kamer, in de kelder, in de hoek, waar feestjes van 2 mannen met 5 meisjes zich afspeelden.
    Vervolgens andere trio's en quatro's te bekijken.
    Lijkt me toch wat fake : 1 man met 4 meisjes . Toch te zien dat om beurten 1 of 2 meisjes werkloos bleven.
    Dat af en toe eens iemand stiekem meegluurde , daar stoorde echt niemand of niemand zich aan.
    Vele ''vaste'' meisjes waren afwezig : Geen Jenny, Melissa, Svenja, Trixie, Celine, Aileen. Wel Rita, Anna, Mara, Monica - was genoeg - hier kon ik mijn keus wel uit opmaken. En vele meisjes veel vrij - ook Mara - nog nooit meegemaakt.
    Om de boel verder wat op te geilen (o.a. voor de aanwezige Italianen - die gingen steeds opnieuw voor de beil, bij de minste avances / sex uitspattingen van de er rondhangende meisjes) nog verscheidene malen gezien dat Mara een mooie beurt kreeg in de zetel beneden , in doggy style van Katja. Mara op handen en voeten zittend werd heel grondig en diep ge-inspecteerd - en vervolgens wat gevingerd, met pijnlijke billenkoek, uitgedeeld door Katja.

    Was natuurlijk op de hoogte van de Hof standaard. Kende al wel reeds een aantal meisjes van voorheen. Wist zo ongeveer wel wat voor service ze bieden/ boden . Prima service uiteraard , natuurlijk allen volgens Hof-regels.
    Maar naast Anna , waar alles goed , zonder meer mee was, een echt nieuw TOPPERTJE ontmoet , die onmiddellijk bij mij met stip helemaal bovenaan aanbeland. (Katjana, Wit-Russische, zwart, halflang haar). Kamerbezoek met Anna leek me wat op automatisch/ verplicht nummertje, volgens geldende normen. Chemie was er niet tussen ons. Maar verder geen enkel kwaad woord over dit meisje. Ze ziet er wat nors/ stuur uit. Maar bezegend met een heerlijk lichaam, en een paar heerlijke borsten is ze een mooie verschijning, buiten haar gezicht , dat er stoch steeds wat te streng uitziet.
    Afzonderlijk berichtje over Katjana volgt nog wel.

    Mooie dag gehad , natuurlijk bevalt Hof bezoek me nog wel. Hopelijk laat volgende trip naar Hennef geen 6 maanden meer op zich wachten.:wink:

  5. #80
    Geregistreerd
    27 september 2006
    Last Online
    24 april 2010 @ 08:15
    Locatie
    Southern England
    Berichten
    14
    Discussies
    2
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Visit to Bernd’s Thursday 21st September 2006

    Hi Guys, having met Hollandmale I have decided to post a few reports on this website. Unfortunately I can't really read Dutch, obwohl ich Deutsch spreche, so I hope this is in the right place. And I hope no one minds my English...

    My Bernd’s visit came a couple of days after my trip to Relax in Belgium 65km east of Antwerp. Go to the relevant section of this website if you are interested in reading my report.

    I turned up at 1.30 to be greeted by the lovely Monica from Hungary. I’ve been with her a few times now, but she had to confess that she had forgotten my name. “That’s OK, Monica”, I said “The only reason I can remember your name is because I’ve been fantasising about you for the last three months”. No, of-course I did not say that.

    Almost immediately I was introduced to cunning1 and had a good, but short chat with him about everything. I just could not understand why he had been there for a full 20 minutes longer than me and still hadn’t lost his Bernd’s virginity. So, in spite of the good conversation, I went off in search of prey.

    I was interested in meeting Trixie, having read up on her, but found out that she was not there that week. I noticed an attractive girl with nice boobs who I had never seen before. She was Martina from the Czech Republic. I was very tempted but decided against as I didn’t want to risk a session with someone I had no inside information about. I also noticed another girl that I had never seen before. It turned out that she was the girlfriend of one of the guests and she’d only paid €10 to get in.

    As soon as I saw Anna I made a beeline for her. I think the thing that endears me to her so much is that someone told me once that she doesn’t swallow. This was 10 minutes after she had swallowed with me. “Ach, she must like you!” was the conclusion. So we had a chat and then decided to go upstairs where there was more space to try out some couch action. This was good. In fact I got rather carried away by the BJ and gasped every now and again much to the amusement of the girls hanging around. “Is it really so bad?” they asked in their caring, motherly tones.

    After 10 minutes we went to the room with the sofa in it and boy, has Anna become quite a dirty girl . I would now recommend her to anyone, whereas when she first started she was different. I wouldn’t say that the room was particularly warm, but by the time we had finished we were both covered in sweat and I was ready for a rest.

    So I went and had my first beer of the day and then sunbathed in the nude for some time. I was woken up by the sound of cunning1 talking. There was also a Norwegian and an Italian bloke and it turned out that they were all at Bernd’s partly as a result of reading my reports! Oh how proud I felt. And didn’t we all praise the internet?

    I then went and had my ration of sauerkraut and mashed potatoes, had a quick shower and was just off in search of more prey when I ran into two English soldiers in the locker area. Never in my life had I met so many English speaking people in Bernd’s in one go. It didn’t stop me, however, in my pursuit. I had always fancied a double in Bernd’s and had been completely indecisive about which two girls to pick. In the end I just went into the main area, saw that Monica was available and went and asked her who she would recommend. She suggested Mara and went off to find her, then came back saying that she would be over soon. In the meantime Monica passed the time by giving me a blowjob whilst we waited. I was slightly anxious by this as I wasn’t sure if we were eating into my allotted slot, but in the end I need not have worried. Eventually Mara came and the threesome started. Now, I have only heard good things about Mara, but I must confess she has never been top of my list. Anyway, just as we were going to the room, another couple asked if they could join in. I didn’t know this could ever happen so was unsure what to say. One half of this couple was Martina, so I was interested. I asked Mara’s advice and she said YES. So the five of us went to the room. “This is just like Partytreff Dorsten”, I announced and one of the girls said that she had heard of the place but never been.

    Was this good? Well actually, not as good as you may think. I had always thought that sex with Monica was like sex with two girls anyway. She has this technique of massaging your balls, fingering your anus and blowing you all at the same time. Having Mara around cramped her style. But I’m being oh so fussy here. Anyway ten minutes in and the other bloke in the room asks me if he can do Monica. “Be my guest, I’ve got plenty of pussy to be getting on with”, I said. So then things started going differently to how I thought they would. And then Martina was free so I took the opportunity to snog her and give her lovely tits a fondle. I was pleasantly surprised by the outcome.

    Fortunately the other guy climaxed soon after this and then buggered off leaving me in peace. I went back to snogging my own birds and realised that we were all covered in each other’s saliva as well as all sweating quite a bit. Just the thought of this made me feel hornier. I sat on the sofa and had both girls blow me until a came. We then had a good, long chat about everything and I really felt wonderful about chatting in such a relaxed, mellow way as if everything that had just happened was a completely normal and everyday event.

    The girls told me that the other guy would have to pay €50 for fucking Monica, but then I became slightly anxious about having to pay for kissing Martina. In the end she did not charge me, but if this ever happens to you, be careful about initiating contact, as rules are rules. By the way, I now recommend Martina but this is based purely on one snog.

    Next I went in search of the English soldiers and found them chatting to cunning1. It turned out that one of them had read my reports of Bernd’s on the internet and so it had influenced him in deciding to try the place out. If only I could be paid a commission for everyone who comes as a result of my reports. As for his mate, it was his first time in any fkk. He just didn’t know how lucky he was to have been parachuted into the best club in Europe on his first ever outing!

    Once again we had a fantastic chat only this time with too many beers and fags thrown in for good measure. We spoke a lot about the army which I found very interesting, but always the subject came back to mongering. By the way my new soldier friend recommended the “Private Club” in the centre of Birmingham (off junction 6 of the M6) and also the “Gentleman’s Parties” in the east end of London, both of which he has attended. Both can be found on the internet.

    My last session was with Brandy, who else? I have known her a little over one year, but already she feels like an old friend. Needless to say, my session with her was fantastic, in the end lasting nearly 1½ hours, although she only charged €100. There’s no need to describe the session as it was fantastic, but the thing that struck me on this occasion was how “into” the sex she was. Much has been written about her, so I am not saying much that is new, but she is in her own league and she just loves sex and that’s it.

    Before I left, I had one last chat with the soldiers. One said that he had just had his first ever Bernd’s session (with the black girl, Princess) and it had to be in his top ten ever best shags. Praise indeed.

    I left far later than planned, had spent far more money than planned, but felt pretty good.

    I don’t think that mankind has yet invented a better way of spending a Thursday afternoon.

    Kingwenslas

  6. #81
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard Volle bak...

    Afgelopen vrijdagmiddag was ik wat eerder klaar in het Ruhrgebied dan gepland...meevallertje, dus nu dan maar even door naar Ome Bernd...
    Dus niet, wat normaal in hooguit een klein uurtje had moeten kunnen, duurde nu ruim 2 uur.....alles zat potdicht, zelfs het laatste stukje tweebaansweg stond dicht, die laatste paar kilometers alleen al bijna een half uur over gedaan...volle bak dus....
    Auto nog net een plekje kunnen geven bovenop de heuvel, en samen met een vanaf Reuter aankomen wandelende Duitser naar beneden gelopen, net voor de deur laat die goochelaar zijn sleutels vallen en hoefde ik mijn medewandelaar dus niet galant voor te laten gaan omdat de deur al openzwaaide, de thekefrau schalde het uit dat ik de laatste sleutel had, en dat die duitser dus niet binnen kwam ....volle bak dus... moest die pechvogel het hele stuk naar boven terugzwoegen....

    Heaas waren er "slechts" 13 dames, dus heel veel ijsberen die dus....tja ijsbeerden en kwijlden bij de lekkere showtjes onder in de kelder...dus daar ook volle bak..

    Gekozen om de tijd wat te rekken met een saunatje, wat wandelen, hapje eten en een wat rustiger periode afwachten dus....en dat lukte wonderwel...

    Op een gegeven moment "eenzame" Princess aangesproken, met een fantastische DT ervaring als gevolg, een hele tijd later toen het wat rustiger werd, werd ik op de bank aangerand door een wat grotere flink gebouwde heerlijke dame met een mega lekkere kont en voorzien van een flinke haardos zowel boven als onder, samen met haar tengere maar overheerlijke vriendinnetje met een aalgladde poes, namen weet ik niet meer, hebben we het ook helemaal niet over gehad, we hebben denk ik zelfs helemaal niet gesproken denk ik, zo confiuus was ik...
    Na een herstelperiode, na wat gebabbeld te hebben met Mara, die vollbesetzt was, de dag waardig afgerond met Griekse Jenny.....

    Tja, het onvermijdelijke Silvester verbeterpuntje: waarom moet er in godsnaam iedere keer als een gast vertrekt het hele lijstje van genomen dames afgegild worden...zeker vrijdag met die volle bak was er toch niemand vrij, behalve dan die keer dat 'n dame afgeroepen werd die boven lekker een heer lag te pijpen, vervolgens wegschoot en de vertrekkende gast bij de deur lekker naar buiten tongde ...bbbrrrr.....raar systeem....was eigenlijk beetje blij dat al mijn dames bezet waren toen ik wegging...
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  7. #82
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Blinzeln Katja en Mina ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silvester
    Een hele tijd later toen het wat rustiger werd, werd ik op de bank aangerand door een wat grotere flink gebouwde heerlijke dame met een mega lekkere kont en voorzien van een flinke haardos zowel boven als onder, samen met haar tengere maar overheerlijke vriendinnetje met een aalgladde poes, namen weet ik niet meer, hebben we het ook helemaal niet over gehad, we hebben denk ik zelfs helemaal niet gesproken denk ik, zo confiuus was ik...
    Dat zijn grote Katja (haardos, megalekkere kont) en tengere Mina (aalgladde poes) .
    Check hun draadjes of het klopt, dan lezen we straks nog 'n spannend verhaal van je :p.
    Founding Member

  8. #83
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 07:35
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Idee Oh, what a day!

    Gister even naar "das Hof" geweest ERRUG prettig....
    Weinig dames (een flink aantal ziek, zwak en misselijk. Waarschijnlijk omdat ze op die manier een lekker lang weekend hebben za,zo,ma en dinsdag omdat het een feestdag is...)
    12 dames dus waarvan ik me met een leuk percentage heb mogen vergnugen.:D

    Even wat rechtzetten (voordat mensen die er niet geweest zijn een verkeerde indruk krijgen);
    Inderdaad worden de meiden op je lijstje bij het afrekenen aan het eind nog een keer opgeroepen om je "uit te zwaaien" maarrrr....
    het is NIET zoals Silvester zegt dat ze een andere ijsbeer liggen te pijpen en jouw nog even komen zoenen!!

    Indien de dames ook maar in een gesprekje zitten met een heer (ja, nog geen zoentje gewisseld laat staan meer!) komen ze niet naar de deur en gaat het geld in de kas.
    Indien er geen dame van je lijstje beschikbaar is dan roept men een andere vrije dame voor je "nachtzoen" .
    Ik kan niet anders zeggen dan dat ik het een prettige service vind.

    En het oproepen van de dames....
    Ach, ik vind het eigenlijk wel leuk wanneer ze door het huis heen roepen; Mina, Mara, Princess, Monica... (Sandra -vaste wip- wordt niet omgeroepen).
    Ik hoorde iemand aan de bar zeggen; "zooo, die heeft zijn best gedaan"

    (vandaag heb ik spierpijn op plaatsen waarvan ik niet eens WEET dat ik er spieren heb...!
    , maarja je moet wat over hebben voor een workout die goed is voor hart en je bloedsomloop....)

    GRTZ :wink:
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  9. #84
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door liefhebber
    ....het is NIET zoals Silvester zegt dat ze een andere ijsbeer liggen te pijpen en jouw nog even komen zoenen!!...
    Silvester is weliswaar een dagje of wat ouder, en blijft ook nog steeds spieren ontdekken waarvan hij het bestaan ook niet kende , echter met zijn Silvestertje en met zijn ogen is nog steeds niks mis mee, strategisch hangende aan de bar zie je nog wel eens wat als je naar links en rechts ...
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  10. #85
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard Volle bak...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Dat zijn grote Katja (haardos, megalekkere kont) en tengere Mina (aalgladde poes) .
    Check hun draadjes of het klopt, dan lezen we straks nog 'n spannend verhaal van je :p.
    Katja klopt als een bus, dat lang op de bank liggen en zo , klopt pesies, Mina denk ik niet, was volgens mij donker en wat korter haar, maar heb mijn oogjes dan ook niet veel open gehad moet ik eerlijk toegeven...heb haar volgens mij ook niet eerder gezien...
    En wat zulke godinnen doen, bekende vraag voor S'Hof, je helemaal van de wereld af pijpen en tot slot samen de buit verdelen..
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  11. #86
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Bernd's

    Gisteren, omstreeks 13.00 uur streek blauwebeer, samen met zijn onafscheidelijke vriend Winnie, in Schieferhof neer, waar hij al snel diende vast te stellen dat er omstreeks dat tijdstip een zeer gering aantal dames aanwezig waren. Dit aantal zou in de loop van de dag nog naar 12 oplopen, bestaande uit de vaste kern, aangevuld met twee nieuwe dametjes, Tatjana en Sandy. Verslag van Tatjana volgt nog, met Sandy heeft blauwebeer slechts kortstondig kennisgemaakt, maar tot een diepgaander onderzoek is het (helaas) niet gekomen, vanwege andere uitdagingen.

    Het weer was er niet om buiten te zitten, dus maar genoten van de verleidingen van de diverse dametjes, en de luxe een kamer ter beschikking te hebben wanneer de nood het hoogst was. Wat kleine snoepjes voor de dames meegebracht, wat door het meerendeel duidelijk geapprecieerd werd en een aantal deuren makkelijker liet opengaan; wellicht voor herhaling vatbaar. Al bij al, samen met Winnie een rustige namiddag beleefd, doch omwille van professionele verplichtingen spijtig genoeg niet onmiddellijk voor herhaling vatbaar.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juni 2007 om 06:29

  12. #87
    Geregistreerd
    25 maart 2006
    Last Online
    Gisteren @ 16:52
    Berichten
    2.138
    Discussies
    58
    Thanks
    1.592
    Thanked
    1.233 in 468 posts

    Standaard Bernd's yesterday

    Hallo Cockse,

    Waren gisteren aanwezig (in alfabetische volgorde om niemand te bevoordelen) :
    Agatha, Babsi, Jenny, Mara, Marcella, Michelle, Mina, Monica, Sandy, Svenja, Tatjana, en één dame met siliconen toeters waarvan Krimson de naam niet kent.
    Zoals je ziet zitten er nog altijd 12 in een dozijn.

    Het waren trouwens andere snoepjes dan diegene die jij in gedachten hebt. :green_smi

    blauwebeer, die ook goed namen kan onthouden
    Laatst gewijzigd door Willem2; 20 juni 2007 om 06:28

  13. #88
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden

    en welk snoepje ken ik het beste uitgaan pakken:p voordat jullie eraan beginnen


    saluti Little Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  14. #89
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Blinzeln Snoepjes uitpakken.....

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    en welk snoepje ken ik het beste uitgaan pakken :p voordat jullie eraan beginnen
    Dat hangt bij bovenstaande dames (voor zover HM ze kent), grotendeels van je smaak af :

    - Babsi: Als je van 'n lekkere blonde MILF houdt die er toppie uit ziet en topservice geeft (niet op maandags)

    - Jenny: Als je van 'n klein, slank en jong blondje houdt dat topservice geeft

    - Mara: Als je van het type geile NL-buurmeisje houdt dat topservice geeft

    - Marcella: Als je van heerlijke borsten houdt, en van topservice met Schlucken

    - Michelle: Als je van 'n hardcore-MILF houdt met vergaande topservice

    - Mina: Als je van 'n superslanke jonge roodharige houdt met topservice

    - Monica: Als je van 'n supervrouwelijk lichaam houdt, 'n lekker vlezige flamoes en goede service (geen FT)

    - Svenja: Als je van 'n prachtig slanke jonge brunette met superborstjes houdt en 'n buitenaards goeie blowjob

    Zie verder HM's shortlist in deze rubriek, op 13 juli j.l. .
    Founding Member

  15. #90
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hollandmale
    Dat hangt bij bovenstaande dames (voor zover HM ze kent), grotendeels van je smaak af :

    - Babsi: Als je van 'n lekkere blonde MILF houdt die er toppie uit ziet en topservice geeft (niet op maandags)

    - Jenny: Als je van 'n klein, slank en jong blondje houdt dat topservice geeft

    - Mara: Als je van het type geile NL-buurmeisje houdt dat topservice geeft

    - Marcella: Als je van heerlijke borsten houdt, en van topservice met Schlucken

    - Michelle: Als je van 'n hardcore-MILF houdt met vergaande topservice

    - Mina: Als je van 'n superslanke jonge roodharige houdt met topservice

    - Monica: Als je van 'n supervrouwelijk lichaam houdt, 'n lekker vlezige flamoes en goede service (geen FT)

    - Svenja: Als je van 'n prachtig slanke jonge brunette met superborstjes houdt en 'n buitenaards goeie blowjob

    Zie verder HM's shortlist in deze rubriek, op 13 juli j.l. .
    ok ik begin met Jenny:p
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  16. #91
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo
    ok ik begin met Jenny:p

    Alweer blond

    Als het goed is is Trixie er ook, zet je maar schrap.

    BR, Sonny

  17. #92
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Lächeln

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TipTop
    Alweer blond

    Als het goed is is Trixie er ook, zet je maar schrap.

    BR, Sonny

    tja ik kan er niks aan doen,die gewoon het lekkerst en denken niet teveel na:p is trixie ook blond want dan


    ps: duur he in de state,s


    saluti Little Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  18. #93
    Geregistreerd
    27 november 2005
    Last Online
    26 april 2018 @ 11:03
    Berichten
    1.737
    Discussies
    198
    Thanks
    13
    Thanked
    84 in 20 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door little diablo

    ps: duur he in de state,s


    saluti Little Diablo
    Geloof me, ik sta al ruim een week droog!

    P.S. Trixie is niet blond, heeft bruin haar.

    BR, Sonny:wink:

  19. #94
    Geregistreerd
    19 november 2005
    Last Online
    13 mei 2010 @ 22:35
    Locatie
    Ja, wo wohne ich, ach Ja Schiefferhof 28
    Berichten
    496
    Discussies
    9
    Thanks
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Standaard

    Hoi LD,

    Even pas op de plaats ik heb ook afspraken gemaakt met mijn FAVO's en Sonny met die van hem :teuflisch .

    Wij zullen je wel inweiden en de dames vooraf testen jij moet wel de goede krijgen en dat doen wij samen :wink: , see ya pal !

    Maar na verluid hoor ik dat TRIXI ergens anders werk , ik zal mijn interne bron eens gaan bellen en vragen of dat klopt ik hoop het niet want dan 'n andere strategie, maar daar zijn Sonny en ik wel aan gewend .

    Ik hoop dat iemand iets weet anders meld ik het wel.

    Groeten,

    De Cock.

    ps. ik houd het bijna niet meer vol en ga al raar doen......

  20. #95
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.720
    Discussies
    4593
    Thanks
    46
    Thanked
    14.444 in 8.521 posts

    Standaard

    Voordat ik alle voorpret bederf ; op Rheinforum werd er wel geklaagd dat het aanbod van vrouwen wel erg magertjes was. Nu weet ik dat heel wat mannen niet kunnen tellen :D , maar 9 dames vind ik wel wat weinig......................

    Groeten Willem2 :wink:


    PS Ze zeggen dit wel vantevoren hoeveel dames er die dag zullen komen .
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  21. #96
    Geregistreerd
    13 juni 2006
    Last Online
    23 januari 2015 @ 09:35
    Berichten
    1.230
    Discussies
    45
    Thanks
    2
    Thanked
    25 in 17 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    ....maar 9 dames vind ik wel wat weinig....
    Wel merk cornflakes heb jij Willem2... ?
    “Live as if you were to die tomorrow / Learn as if you were to live forever” – Mahatma Gandhi

  22. #97
    Geregistreerd
    26 februari 2006
    Last Online
    22 december 2013 @ 18:10
    Locatie
    Milan/rotterdam/Brüggen en vv
    Berichten
    1.152
    Discussies
    52
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Cock
    Hoi LD,

    Even pas op de plaats ik heb ook afspraken gemaakt met mijn FAVO's en Sonny met die van hem :teuflisch .

    Wij zullen je wel inweiden en de dames vooraf testen jij moet wel de goede krijgen en dat doen wij samen :wink: , see ya pal !

    Maar na verluid hoor ik dat TRIXI ergens anders werk , ik zal mijn interne bron eens gaan bellen en vragen of dat klopt ik hoop het niet want dan 'n andere strategie, maar daar zijn Sonny en ik wel aan gewend .

    Ik hoop dat iemand iets weet anders meld ik het wel.

    Groeten,

    De Cock.

    ps. ik houd het bijna niet meer vol en ga al raar doen......

    jullie zijn toch veeeeel eerder binnen:o das is niet eerlijk.want ik hou van het liefst erg strak:p


    saluti Little Diablo
    Little Don of Golden time:guilty[1]

    " rispetto per una donna "

  23. #98
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Momentopname ?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Voordat ik alle voorpret bederf ; op Rheinforum werd er wel geklaagd dat het aanbod van vrouwen wel erg magertjes was. Nu weet ik dat heel wat mannen niet kunnen tellen :D , maar 9 dames vind ik wel wat weinig......................
    Wellicht 'n momentopname; eergisteren (maandag) was de bezetting alweer 'n stuk beter, getuige volgend RF-citaat:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door neo17
    Anwesenheitsliste: Tanja, Mara, Katja, Brandy, Mina, Svenja, Jessi, Rita (die wieder genesen ist), Princess, Anna, Leila, Jenny und einige mehr, wo mir gerade die Namen entfallen sind .
    Groeten van HM, die het risico van over-exposure voor lief neemt, zolang-ie denkt dat z'n bijdrages iets toevoegen aan dit forum :green_smi.
    Founding Member

  24. #99
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    9 april 2024 @ 07:35
    Locatie
    Int noordn
    Berichten
    465
    Discussies
    25
    Thanks
    10
    Thanked
    17 in 8 posts

    Reden Hof-Inspectie...

    Na al die verhalen over de bezettingsgraad (althans wat de dames betreft) op nummer 28 zelf maar even overgegaan tot inspectie....

    Vorige week maandag 11 dames (maar de volgende dag was een duitse feestdag en in denk dat een aantal dames gewoon lekker lang weekend wilden hebben!)

    Gisteren, woensdag 11 okt., 15 dames ter beschikking (VEEL meer dan ik aan zou kunnen zonder blijvend lichamelijk letsel op te lopen!!).
    De enige die ik ECHT gemist heb: Babsi (2 weekjes op vakantie )

    Vorige week leuke sessies gehad met sandra, princes, mina, monica deze week prettige tijden verbracht met sandra, mara, svenja.... (dacht nog heel even; zal ik nog een keer met leyla...?? maar dan hadden ze me naar de auto moeten dragen!)

    Het blijft absoluut een top-lokatie wat de service aangaat!!

    GRTZ :wink: , liefhebber
    To err is human...to really screw things up requires a computer!

    Do what makes you happy. Be with who makes you smile. Laugh as much as you breath. Love as long as you live.

    Life is short, Break the rules, Forgive quickly, Kiss slowly, Love truly And NEVER REGRET anything that made you smile!!

  25. #100
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Pfeil Gisteren 18 dames

    Bezetting gisteren, volgens RF-citaat:
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hugo1147
    Am Donnerstag waren die folgenden Damen im Hof:

    Jenny, Leyla, Mara, Kim (neu, ExFreude, dunkelhaarig), Rita, Monika, Celina, Tatjana, Agatha, Michelle, Lara (neu, ExFreude, blond), Anna, Katja, Brandy, Tanja, eine Farbige und 1-2 weitere.

    Marcella ist wegen Schmerzen gegen 15 Uhr leider wieder gegangen.
    Mit den ersten 4 Mädels war ich auf dem Zimmer, jeweils top.
    Met 18 dames was de bezetting gisteren dik in orde; er zijn o.a. 2 nieuwe dames. De Farbige dame zal Princess wel zijn.
    De laatste zin van het citaat is ook van belang. Daaruit mag worden geconcludeerd dat nieuwe donkerharige Kim OK is.

    Conclusie: de IJsberendelegatie hoeft zich geen zorgen te maken voor maandag :p.
    Founding Member

 

 
Pagina 4 van 64 EersteEerste 123456781454 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34.

Freude 468*60   FKK Artemis 468*60