Pagina 2 van 64 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 1592
  1. #26
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    21 januari 2006 @ 15:58
    Berichten
    34
    Discussies
    4
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard Schieferhof 28/12/05

    Zoals onze allergeilste ijsbeer allertijde reeds schreef was het gisteren weer beregoed im Hof. Aparte recensies van de dames hebben volgens mij weinig zin, elke dame die je daar neemt is een schot in de roos (...)
    Heb mij gisteren beperkt tot 3, voor mij alleszins, nieuwe dames - met name Celine (Duitse), Serene (Turkse) en Jessy (Duitse). Alle 3 ver boven hetgeen wij in een normale Duitse club gewoon zijn (neen, niet verkeerd begrijpen aub) maar de laatste was wel de beste en moet zo snel mogelijk "wiederholt" werden. Groot knuffelgehalte,lekker zoenen,blasen en geen tijdsdruk....lekkere standjes - wat willen we nog meer ? Neen, extreme zaken hoeft voor mij niet - zijn taboe voor mij.
    Sfeer was weer top, Belgen,Hollanders en kennis gemaakt met een vooraanstaande van het Römer- und Rheinforum.
    Opvallend is ook dat er weinig of geen verloop van dames is zodat je steeds met een gerust gemoed er naartoe kan gaan als je toch om één of andere reden een dame hebt gemist. Ik heb er alvast nog enkele op mijn lijst staan.
    Ik hoop alleszins dat zij op Driekoningen open zijn zodat ik nog eens een lekkere driedaagse excursie door Duitsland kan maken. (vrijdag Hof, zaterdag geile party in Dorsten en zondag vriendinnetjes in Bochum bezoeken)

  2. #27
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Woensdag 03/01/06

    Drie dagen in het nieuwe jaar blijkt van HM's goede voornemen nog weinig terecht te komen . Vlotte heenreis, deze keer over de A61; om 13.15 gearriveerd. Terplekke in het gezelschap van 4 andere forumleden; die zullen daar zelf wel verslag van doen . Aanwezige 13 dames: Katja, Michelle, Nadine, Celine, Stella, Aileen, Mara, Mina, Jenny, Ina, Leyla, Svenja en laatste aanwinst Aliya. Afwezig waren Babsi, Nadja, Melissa, Brandy, Tanja, Jessie, Sandy en Sera. Babsi is op 24-01 terug, Nadja, Brandy en Tanja nog niet bekend, de rest had 'n vrije dag. Masseuse Sandra is er alleen op maandag/woensdag/vrijdag. Hoewel wat minder dames dan gewoonlijk, was er toch voldoende keus. HM koos er van hen 3 uit .

    Nadine, al eerder 'n zeer goede ervaring mee gehad, was de eerste. Op de bank goed opgewarmd met het beproefde Hof-recept van flink tongzoenen en pijpen. Daarna 'n kwartiertje wachttijd op de Spielwiese doorgebracht, onder het toeziend oog van enkele forumleden. Maar die konden geen smeuiige details waarnemen, vanwege 'n stapel kussens die het uitzicht blokkeerde :D. Daarom gewoon aan het kamerprogramma begonnen; eerst door Nadine op bedrijfstemperatuur gezogen, daarna aan haar dezelfde dienst bewezen. Vervolgens 'n heerlijk natte missie en cowgirl met doorlopend lekker tongzoenen . Inmiddels was er 'n kamer vrij, dus daar de sessie vervolgd. Herhaald wederzijds oraal genoegen, vervolgd met langdurige missie, cowgirl en doggy. Daarna de sessie niet beeindigd, maar na 'n peukje vervolgd met 'n langdurige blowjob. Na de voorafgaande inspanningen duurde dat even, maar mocht aan het eind toch Nadines mondje heerlijk vullen. Na anderhalf uur was HM 'n bevredigd mens. En Nadine ook, met 'n drievoudig programma .

    Na de douche uitgehijgd naast Aliya, zittend tegen haar stevige D-borsten. Tja, dat is niet de ideale manier om te pauzeren. En al helemaal niet als je met Aliya begint te tongzoenen, want dat doet ze geweldig lekker. Van het een komt dan snel het ander; ziedaar de start van de 2e sessie, met het beproefde Hof-recept. Aliya voegde daar op de bank nog 'n stukje cock-sliding aan toe, zittend bovenop HM . Alweer 'n kwartiertje wachttijd, dus alweer naar de Spielwiese, en alweer 'n stapel kussens om teveel meegenieten te voorkomen :D. Wederzijds orale verwennerij, ook nog tijd voor 'n lekker stukje missie en cowgirl, waarna er 'n kamer vrij kwam. Daar vervolgd met wederom heerlijk missie, cowgirl en doggy, waarna Aliya wilde finishen met 'n FT. HM vond dat 'n fijn plan, en aldus gebeurde . Aliya is 'n maand in het Hof en absoluut 'n aanwinst. Ze gaat feilloos mee in het hoge servicenivo; haar tongzoenen zijn geweldig en haar pijpen is erg goed voor 'n 19-jarige, zelfs in het Hof.

    HM begon inmiddels het punt van verzadiging te bereiken. Gewoonlijk is het dan beter om er 'n punt achter te zetten, en Svenja wilde die punt graag zetten :D. Heb haar ooit omschreven als 'n meisje dat doden weer tot leven kan wekken; Svenja staat dan ook in de Top-3 van HM's Blasekonigin-verkiezing op het Rheinforum. En dood was-ie, kleine HM, geen twijfel aan, maar Svenja wist er wel raad mee. Daar was wel enige inspanning voor nodig; 3 kwartier non-stop hogeschool blaaswerk, om precies te zijn. HM verontschuldigde zich ervoor; eigenlijk moet je zoiets niet van 'n meisje willen vragen . Maar Svenja neemt geen genoegen met half werk, wilde HM niet ungespritzt naar huis laten gaan en dat gebeurde dan ook niet. Bij het afrekenen was 'n flinke fooi voor Svenja dan ook volledig op z'n plaats .

    Zelden zo moe en voldaan uit het Hof vertrokken. Gelukkig onderweg het gezelschap van 'n mede-forumlid, want het blijft 'n pokke-eind terug, vooral 's-avonds. Aanstaande vrijdag is het Driekoningen, 'n officiele feestdag in Duitsland. Maar het Hof (ook andere FKK's) is normaal geopend; dit voor degenen met weekendplannen :D.
    Founding Member

  3. #28
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    27 januari 2013 @ 20:40
    Locatie
    Euregio
    Berichten
    1.451
    Discussies
    142
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Daumen hoch Vr de 13.1.

    Rolliman bei ihm zu Hause gepickt und dann mit eingeschaltetem Radarwarner und annem gps mit Bleifuß Richtung Hennef. Einlauf um 15 uhr. Die Bude voll. Hatte aber parkplatzmäßig wg Rolli Glück. Unmittelbar neben dem Eingang konnte ich die Droschke parken.

    Dann sah ich die Bagage schon. Wolfl rannte mir entgegen, meine Klamotten mußte ich in sein Spind werfen, der Laden war rappelvoll. Dann erst mal die Lage sondiert. Ein Mädel, das ich wirklich sehr gut kenne, hat mich mal als naturgeil und für mein Alter Top in Schuß bezeichnet. Ich bete weiß Gott nicht das Vaterunser, wenn eine Meid unmittelbar neben mir einem Kollegen mit Herzenslust einen bläst. Im Gegenteil: ich suche mir mein Schlachtopfer aus und bemühe mich, meinen Steifen zu neutralisieren.. ....Zwischendurch noch Pilger, Amnesix, Feldstecher, Clubfreund und...und...begrüßt. Familientreffen vieler bekannter Namen aus RF, ROEF und IJBF.

    Meine erste Wahl fiel auf Leila, exotische Schönheit mit Titten wie vom lieben Gott selber handgemacht. Und schön ging die Küsserei mit anschließendem öffentlichem Blaskonzert los. Auf der Kammer das übliche Vorspiel und dann kam Black&Decker in Fahrt. Ich mußte mich einfach mal abreagieren, wenn man wegen einer defekten Festplatte so weit fahren muß hat man nur Frust Frust Frust im Kopp.
    Irgendwann sah ich nur noch "Poppen" auf meiner inneren Leinwand und es ging los. Da ich 3 mal die Woche an die Geräte gehe mit entsprechender Kondition. Ich konnte hämmern wie ich wollte, ich kam einfach nicht. Konditionsfrage. Leute geht an die Geräte, Euer Testosteronspiegel wirds Euch danken.....

    Nach langer langer Popperei (ich frug se ab und an "Kannste noch?") bat ich sie, mich beidhändig leer zu machen. Irgendwann ging das neukische Gebrüll los, noch was abklingen lassen, Küsschen links und rechts, was quatschen (sie scheint ein Sensibelchen zu sein) dann an die Bar, wo mittlerweile mein alter Freund Hollandmale eingelaufen ist. Ich freute mich wie ein Schneekönig, ihn wieder zu sehen. Lange Umarmung und dann mußten wir erst mal ijsberenforummäßig was quatschen.

    Rolliman war auf einmal wech. "Wo isser" frug ich Pilger. Die Antwort: "Poppen"...
    Ich so lange was mit CF und Pilger gequatscht. Auf einmal war unser Rolli wieder da. Hatte sich mit Michelle verdrückt.

    Was rumgequatscht. Dann schnappte ich mit Michelle, die auf mich ne sehr nette Ausstrahlung hatte. Nicht mehr ganz jung, aber erfahren und sehr nett. Was gequatscht dann ging das öffentliche Blaskonzert wieder los. Langsam und sehr zärtlich. Einfach schön. Feldie kam rein. Ich blökte: "Feldie ich habn neues Hobby. Guck mal...." - Feldie lachte nur.

    Dann Zimmersuche. Im ganzen laden herrschte Stoßbetrieb. Ich sagte zu Michelle "Dann legen wir uns doch einfach irgendwo dazu....." Michelle lachte und sagte " Das wollen sie nicht. Sich öffentlich einen blasen lassen das können sie. Ich versteh es auch nicht....."

    Irgendwo nach dem 10 Versuch ne freie Kammer gefunden Und los. Blasen vom feinsten, ich leckte sie, das Ganze von Kußserien unterbrochen. Irgendwann mal wollten wir ficken. Ich legte sie in Löffelposition zurecht und ab gings. Sie hielt gut mit. Dan frug ich sie nach ner Mischung aus Handbetrieb und leersaugen. Kein prob. Mit beiden Händen bearbeitete sie klein.-neukie und auf mein Kommando kam die Absauge.
    Wieder einmal röhrte der Hirsch.....

    Noch was gequatscht (Kann man mit ihr gut) und dann tschüssie. Dann mußte ich leider Rolliman ansagen, daß unsere Zeit dicke überschritten sei und wir die Sause machen müssen. Angezogen, überall sich verabschiedet. Mit Hilfe der Kollegen Rolliman nach oben gezogen und ins Auto geworfen. Abfahrt.

    Fazit: der erste Besuch des halben Holländers in dem Laden. Schnuckelig, familiär, sehr kommunikativ - und saugeil. Nachteil: Liebe Leute, Ihr müßt was an der Lüftung tun. Wegen des Rauchermiefs hatte ich zu Hause Kopfschmerzen ohne Ende. Aber die nahm ich wegen des geilen Nachmittags gerne in Kauf.

    cu n.

  4. #29
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Verplaatsen postings

    Het noemen van damesnamen die aan nzc zouden doen, zal alleen maar verkeerde belangstelling voor dit forum en het Hof wekken. Heb dat recentelijk helaas zelf moeten vaststellen. De laatste postings kunnen dan ook beter worden verplaatst. Dan blijft deze rubriek waarvoor-ie is bedoeld: het beschrijven van bezoeken aan het Hof. HM, die hoopt dat ijsberen hun zelfverkozen radiostilte binnenkort verbreken .
    Founding Member

  5. #30
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    2 april 2022 @ 16:37
    Berichten
    1.848
    Discussies
    3167
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Onlangs naar Schieferhof afgezakt om eens met eigen ogen te zien wat daar zich allemaal afspeelt. Toko is met navi vrij goed te vinden maar zonder moet je het laatste stukje toch goed opletten in de woonwijk. Parkeren bij de buren gaat prima. Er wordt ook naar gevraagd als je naar binnen gaat. Je wordt standaard verwelkomd door een naakte deerne die wordt opgetrommeld als je aan de deur staat middels een luid "Türe!" van de gastvrouw. 70 euro gedokt - om kort te zijn: das het niet waard dus doordrinken! - naam genoemd voor op je rittenkaart en meegenomen door de deerne naar de kleedruimte. Die is vrij klein; kastjes vergelijkbaar met phg verder. Gedoucht en handdoekje om en een rondleiding van dezelfde deerne gekregen. Wat me opviel is dat als een beer de toko verlaat dat dan al zijn ritten bij elkaar worden geroepen voor een afscheidszoen. Tja dat heb ik nog niet eerder gezien! Verder is de club zoals op de foto's nogal gedateerd ingericht, maar wel knus, vooral de kelder dan. Sauna is leuk dat ze hem hebben maar afkoelen kan moeilijk of je moet voor het raam gaan staan...

    De meeste dames werken er al lang en voelen zich dan ook helemaal thuis, doen waar ze zin in hebben. Nieuwe meiden vallen op door hun gedrag. De meeste heren zijn ook de wat oudere moet ik eerlijk zeggen, geile makkers . Het eten is op zich niet slecht maar wordt wel minder als de dag voorbij gaat. Ook daar zit idd de 70 euro niet in.

    Ondertussen wel een schone deerne met de naam Nadyn gespot, zie mijn bericht onder Nadine. Naderhand nog met Babsi aan de haal gegaan, boh!

    Gangbaar is dat de meiden je op de bank al gezelschap bieden, wat kletsen en langzaam overgaan tot de service van zoenen en blazen. Op zich wel mooi, kun je ff keuren maar das niet zo mijn ding. Na de beurt geef je je nummer en wordt je rittenkaart aangevuld. Aan het eind van de avond is het paytime en krijg je wat zoenen omdat je zo lief bent waarna de reis naar huis weer begint.

    Kortom, de tent moet het niet van de inrichting, sauna, tuin of whatever hebben, meer van de knusse huiskamersfeer met een beperkt aantal beren en meiden met genoeg keuze. Herhalingsgevaar als je met meerdere beren bent om wat te ouwhoeren.

    Groovy!
    Austin
    Ow behave!

  6. #31
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch Donderdag Babsi-dag

    Na bijna 2 maanden afwezigheid werd het gisteren tijd om het Hof weer 'ns te bezoeken. Om 12.55 (!) deed 'n piemelnaakte Babsi de deur open; wat 'n binnenkomer . Aanwezige 14 dames: Babsi, Michelle, Celine, Mara, Mina, Ina, Leyla, Rita, Melissa, Brandy, Tanja, Jessie, Monica en 'n dame die HM (nog) niet bij naam kent. Afwezig waren Katja, Nadja, Sandy, Nadine, Stella, Aileen, Jenny, Svenja, Aliya, Sera en Ines. Normaal zijn er iets meer dames; kennelijk lagen die nog bij te komen van Carnaval :D. Na 'n liveshow van Celine, Mina en Monica (met 2 Italianen op de Spielwiese !) was het 's-middags raak met Babsi. Aan de bar lekker lang staan tongzoenen, de bank overgeslagen en meteen naar de kamer vertrokken. Elders 'n separate recensie; het was buitengewoon, zelfs voor Babsi's doen :green_smi.

    Na terugkomst in de benedenbar op afstand meegenoten van de orale kwaliteiten van Mara, Leyla en Monica. Vervolgens in de ontvangstkamer koffie gedronken, waar 'n aardige anecdote aanleiding was tot de 2e ronde met Rita. Die trok 'n vies gezicht toen op het TV-scherm 'n forse donkere jongeheer z'n nakomelingetjes over het tongetje van Gina Wild spoot. Heb Rita gevraagd of ze FT soms niks vond, maar haar antwoord was geruststellend. Niet van donkere jongeheren, "aber deins mag ich gerne" . Ook met Rita de gebruikelijke bankactie overgeslagen en na flink tongzoenen rechtstreeks naar de kamer. Daar bleek dat ze zich de hoge Hof-standaard volledig eigen heeft gemaakt. Aan Rita's servicepakket ontbreekt inmiddels niks meer, integendeel. De recensie verderop geeft daar blijk van :p.

    Inmiddels was het etenstijd en behoorlijk druk geworden, ook voor de dames. Kon tussendoor toch nog aan Babsi vragen om de dag af te sluiten zoals-ie begon; met haar dus. En dan is het 'n voordeel om stamgast te zijn. Er waren namelijk heel wat meer beren op jacht naar Babsi, maar ze verkoos haar avond met HM te besluiten. Wederom 'n monumentale ervaring, die bij wijze van uitzondering eindigde in Babsi's mondje . Vervolgens nog na liggen knuffelen, waarbij Rita's verbeterde service nog ter sprake kwam. Middels enkele trio's heeft Babsi haar de kneepjes in het Hof geleerd, zo bleek. Dat dat z'n vruchten heeft afgeworpen, ondervond HM gisteren aan den lijve .

    En zo werd het 22 uur en was het onderhand welletjes. Werd aan het begin van de dag binnengelaten door Babsi, en nu ook weer uitgeleide gedaan. Met recht 'n echte Babsi-dag dus :p. Na enkele flinke tongzoenen deed ze de deur open en reed HM met 'n heel fijn gevoel terug naar huis. Zelfs 'n pittige sneeuwbui onderweg, ter hoogte van de afslag Bruggen (!), kon dat niet verhinderen :D.
    Founding Member

  7. #32
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bugs bunny
    Nee dat geile lesbische mormeltje komt echt wel klaar. Eerst getrouwd geweest met een man en nu met een vrouw. Ze is dus bi ha ha
    Als er een nieuwe dame is wil ze die ook altijd meteen mee hebben in een trio.
    Dan vernasst Sie sich erst aan die dame, likt haar naar de zevende hemel en dan moet de ijsbeer het afmaken, zodat Babsi haar uitgebreidt kan tongen, aan de tieten likken enzovoort. Babsi is een lekker ding.
    Ik denk dat Babsi niet de enige is, het is me bij mijn 4 maandelijkse bezoeken aan het hof al wel opgevallen dat er wel meer dames zijn die niet van elkaar kunnen afblijven !

  8. #33
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    6 november 2023 @ 16:22
    Locatie
    100 km westelijk van Duisburg
    Berichten
    496
    Discussies
    40
    Thanks
    74
    Thanked
    18 in 8 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jester
    Over de club kan ik kort zijn: Het is gelijk aan de FKK-clubs in het Roergebied (wel iets meer licht). Dus daarvoor moet je niet gaan. Een Duitse mede-ijsbeer drukte het goed uit: De club is ouderwets, maar de service van de meisjes ook ... (ik wordt een oude lul). De afstand viel voor mij wel mee. Als je vanaf de A12 Nederland verlaat is het een kwartiertje verder dan GT of 25 minuten verder dan PHG. Nadeel lijkt mij dat er veel vaste meiden zijn. Je moet dus gaan voor constante hoge service en niet voor de variatie (dit vind ik toch altijd wel erg belangrijk).

    Ik weet niet met welk vliegtuig jij gaat maar met auto is het beslist een uur verder. Zeker als je ook nog eens alle baustelle moet ontwijken.

    Kwaliteit van de dames was inderdaad de keren dat ik ben geweest goed. Dames zijn er wat langer en misschien wat ouder maar je kan er tenminste mee communiceren.

    H1 :wink:

  9. #34
    Geregistreerd
    12 oktober 2005
    Last Online
    25 juni 2007 @ 16:54
    Locatie
    België, Antwerpen
    Berichten
    473
    Discussies
    90
    Thanks
    0
    Thanked
    5 in 5 posts

    Standaard

    Ik lees net mezelf nog eens terug met 4 maandelijkse bedoel ik eigenlijk 4-maandelijks, dus om de vier maanden.

  10. #35
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Afgelopen vrijdag de 7de april ben ik zelf maar eens op onderzoek uitgegaan om het wonder van Schieferhof te ontrafelen. We hadden met wat mensen van de site afgesproken om daar een meeting te houden. Expres niet aangemeld bij het meetingpoint want dan zou het misschien wel heel druk zijn en Schieferhof is niet de grootste FKK in NRW.
    Ik ben dus vrijdag iets over 9 uur 's ochtends vertrokken heb wat boodschappen gedaan voor onderweg en ben op pad gegaan. Via de A12 via Nijmegen/Krefeld naar Keulen. Eerst langs een "oude" vriendin om wat bij te praten en wat te lunchen.
    Daarna vlug op weg via deze route :
    von Köln: Die A3 in Richtung Süden/Franktfurt fahren bis zum Autobahnkreuz Bonn/Siegburg. weiter auf die A560 in Richtung Hennef,Sieg/Altenkirchen. Die A560 bis Autobahn Ende durchfahren. Weiter auf die B8 Richtung Altenkirchen. Wenn man die B 8 weiterfährt (es geht den Berg hoch) kommt nach einiger Zeit auf der rechten Seite ein Autohaus. Langsam fahren, denn kurz danach geht die eine schmale Straße "Oberdorfstrasse", rechts ab mit einem ebenso kleinen Wegweiser nach Lichtenberg. Diese Straße fährt man immer geradeaus (einige Kurven und Abzweigungen) bis sie in die Hauptstraße einmündet. Auf die Hauptstraße rechts abbiegen und hinter dem Hotel Reuter (das auf der rechten Seite liegt) die nächste Straße links ist der „Schieferhof“, Haus 28 ist ein freistehendes Einfamilienhaus, die 28 ist beleuchtet.
    Die laatste afslag miste ik dus en reed eerst even het dorp door en weer uit totdat ik het wel doorhad dat ik te ver was gereden. Omgedraaid en weer terug totdat ik dus het bordje Hotel Reuter zag en dan is het eenvoudig te vinden.
    Zo tegen 4 was ik er wel. Totale geschatte reistijd +/- 3,5 uur. Aanbellen en naar binnen. Receptioniste was een vrouw die nou niet zo vriendelijk overkomt. Wil je wel naar binnen want er zijn vandaag maar 12 meisjes ? Ja, want ik heb een afspraak met wat ijsberen :D . Na overhandiging van de entreeprijs van 70 euro ( die ik aan de hoge kant vind ) kreeg ik een grote en een kleine handdoek en werd mij de weg gewezen naar de kleedruimte. Dat er geen badjassen zijn ( of je moet er om vragen) maakt je een halve ijsbeer. Op zich heb ik daar geen moeite mee want de dames lopen er naakt rond maar meer plaatsen waar handdoeken liggen lijkt mij wel een verbetering want nu is het dus iedere keer vragen. Meteen staat er al een ijsbeer in mijn nek te hijgen (099) samen met een andere belgische ijsbeer. Kan me nog net omkleden maar dan moet ik toch echt mee de plaatselijke ijsberenhol bekijken. De meeste activiteit vindt plaats beneden in de kelder waar een soort stamkroegje is. Het geheel doet inderdaad wat jaren 70 aan. Op de banken zaten inderdaad redelijk wat ijsberen en slecht weinig dames. Het totaal aantal heren kan echter niet veel hoger zijn dan 28 want zoveel kastjes zijn er maar.
    In de kroeg zat Rolliman al te swingen in zijn stoeltje. Had al één fles champagne op en wilde maar rondjes draaien (wheely's) om de twee palen. Neukie was in eerste instantie in geen velden of wegen te bekennen , was zijn geld aan het wegsluizen :D . Heb daardoor eerst de boel wat verkend beneden. Open kamer waar wat actie plaatsvond. Op de bank werd een oudere man op doeltreffende wijze klaargepijpt. De sauna en douche wat nader bekeken. Daarna kwam al snel Neukie naar beneden gestrompeld want één van de sessies was toch wel een aardige. Hadden wat dorst en vanwege het feit dat we samen waren de champagne maar laten knallen.
    Op de bar staan wat versnaperingen en je kan verschillende dranken ( ook alcoholische ) bestellen. Die Rolliman bleef maar gaan, hij vond de bardame wel leuk . Na het voeren van wat bananen was hij trouwens niet meer te houden en ging over tot twee keer een trio ( zie recensies).
    Rebecca was trouwens de vrouw die TüVgeprüft werd door de aanwezige ijsberen en OK ( zeer goed) bevonden. Zij had er zelf veel plezier in om alle ijsberen in haar bezit te krijgen.
    Het was al met al een zeer geslaagde bijeenkomst.

    Groeten Willem2

    :wink: :wink: :wink:

    PS Morgen wat recensies
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  11. #36
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    27 juli 2023 @ 18:57
    Berichten
    48
    Discussies
    3
    Thanks
    23
    Thanked
    43 in 8 posts

    Standaard Hennef , maandag 10 april

    Gisteren , nogmaals op een maandag nog een keertje deze club bezocht, dit ondanks mijn liefdes-capriolen thuis. Kunnen meerijden met een vriend , en aldus.
    Het was er ongewoon kalm, waarschijnlijk steeds wat kalmer op een maandag , maar nu . Hemel, wat een rust en stilte. Reeds om 12.45 binnen gekomen . We waren er aanvankelijk gans alleen , tesamen met een 5-tal meisjes. Wat biertjes gedronken , wat gegeten , en wat uitrusten van de verre reis. Vermoed dat Paas-week er voor iets moet tussen zitten. In Duitsland velen vrij , en dan waarschijnlijk eerder met vrouw en kinderen , elders op stap.
    Tot bijna 14.00 zogoed als de enige vertier-zoekers hier aanwezig.
    Prima , mag ook al wel eens voorvallen.
    Wist ondertussen ook al wel dat mijn vast vriendinnetje wel ging komen, wat later dan gewoonlijk. Kan namelijk geen bezoek doen hier , zonder haar als eerste wat op te vrijen in salon en ja, natuurlijk verder op kamer. (ze komt uit een land , waarvan de voetbal spelers oranje truitjes dragen)
    Verder nieuwe gezichten uit Polen : Cindy - 1e dag hier , en Anna, eveneens uit Polen (3e week aanwezig) . Prima verschijning deze Anna , naar mijn mening een heel mooie , grote meid, half lang blond haar. Heel mooie borsten met dan ook nog heel mooie tepels erbovenop. Mijn vriend ermee op de kamer . Prima bevallen. Kon zich echt niet voorstellen dat ze zelf niet vreselijk klaar gekomen zou zijn . Alles was aanwezig , inclusief intensief geluid.
    Zelf met de nieuwe Cindy , eveneens halflang en blond, 22 jaar, wat hangerige borsten in de zetel en op kamer aanbelandt. Echt aan te raden. Geen absolute schoonheid , maar een meisje (wie niet hier) die er ook alles voor doet om je het rustig en heerlijk volkomen naar je zin te maken. Ze neemt haar tijd en warmt je lang, rustig op in de sofa.
    Met een erg verlegen, gesloten, schuchtere blik . Aanvankelijk zo lang , alleen in de zetel boven , toen ze in de gaten kreeg dat ze misschien meer kans maakte beneden. Haar ogen blijven steeds schuchter ... de grond aftasten , wanneer ze in de sofa zit. Blijkbaar zelf ook wat te verlegen om handelingen van anderen te durven aanschouwen. Maar éénmaal op de kamer verandert ze wel. Wanneer je haar beft , wordt ze een furie .
    Ze spreekt goed de Engelse taal (beter dan Duits) en sprak me steeds maar aan met ''Baby''.
    Ze blijft maar 1 of 2 weken hier , gaat dan terug naar Polen , om weer te keren , in de loop van mei , maar ook slechts voor maar 1 weekje. Hopelijk ontmoet ik ze nogmaals. Kijk er naar uit.

    Ach, wat deze club nu anders maakt dan andere clubs : ik zal het hier eens gauw neerschrijven : de kans op een mindere ervaring is hier gewoonweg heel wat kleiner , zo niet echt miniem , tegenover andere clubs in grensgebied , maar uiteraard , natuurlijk in GT en/of PHG ook heel wat echte toppertjes van meiden aan te treffen.
    Maar neem je in Hennef ééntje met je ogen dicht , waarschijnlijk dan nog zal je geen mis-keus doen.
    Ook wat prijs betreft : Heb steeds maar 1 tarief geweten , dat steeds gold. Het 50-euro tarief. Steeds en altijd evenveel. Nooit discussie hieromtrent.
    Cindy vertelde me dat ze niet wist of FT hier standaard zou zijn. Vertelde me dat ze het niet graag deed. Aldus ook niet gedaan.
    Dus aan anderen , nu niet allen in de rij om het in haar mondje te mogen doen.

    Verder een echt rustige dag , met toch echt een wat meer relaxe sfeer , als bewijs ervan : Turkse Ayleen die zo goed als de ganse dag vrij was, en dan Mara...die tijdens de dag , al wel eens 5 of 10 minuten rust had. (komt echt niet vaak voor). Katja , die geregeld beneden in de sofa smeekte of er nu echt niemand geil was en lust had. (verboden handelingen , mag niet hier : zelf vragen of smeken. )
    Tijdens de dag wat gepraat met andere personen uit Nederland , die natuurlijk ook deze site kenden , lazen, maar ... niet schreven. Ja , het is veel drukker geworden hier , met steeds weer nieuwe gezichten uit Belgie en Nederland, werd me verteld.
    ((waarom kom ik toch altijd met niet-schrijvende leden in gesprek ?) Schrijvende mis ik blijkbaar steeds. Oh , maar verder : heel prima kerels. Absoluut niets verkeerds ermee.
    __________________

  12. #37
    Geregistreerd
    30 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:53
    Berichten
    341
    Discussies
    18
    Thanks
    185
    Thanked
    1.184 in 188 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Horny_one
    Ik weet niet met welk vliegtuig jij gaat maar met auto is het beslist een uur verder. Zeker als je ook nog eens alle baustelle moet ontwijken.

    Kwaliteit van de dames was inderdaad de keren dat ik ben geweest goed. Dames zijn er wat langer en misschien wat ouder maar je kan er tenminste mee communiceren.

    H1 :wink:
    Valt wel mee hoor. Nadeel van mijn startpunt is gewoon dat ik voor Oedt en Brüggen altijd een aardige omweg moet maken (via Oberhausen en Duisburg). Ik kan ook binnendoor of over de Nederlandse snelweg, maar qua tijd is dit zeker niet sneller. Zo af en toe mijn vliegtuig op de autobahn testen (alleen bij Heumar een baustelle gezien, maar dat kan ook door de snelheid komen) blijft ook geinig.

    Qua communicatie moet ik je gelijk geven.

  13. #38
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Ik heb bij Mara ingevuld dat ze toch redelijk wat schaamhaar heeft. Het viel mij op dat wel meer dames met schaamhaar daar rondliepen. Is de mode weer aan het veranderen of is het gewoon de mode in Schieferhof ?

    Willem2 ( die ook wel eens naar beneden kijkt :o ) :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  14. #39
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Standaard Bezoek 26/04/06

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    Het viel mij op dat wel meer dames met schaamhaar daar rondliepen. Is de mode weer aan het veranderen of is het gewoon de mode in Schieferhof ? :wink:
    HM is het zelf wezen bekijken, na bijna 4 weken pauzeren (die interval bevalt 'm goed, maar dit terzijde). Kennelijk is de trend nu weer pornostreepjes of helemaal gladgeschoren, afgaande op de meeste Muschi's die er te zien waren :p. Aanwezige 19 (!) dames: Sandra, Babsi, Michelle, Celine, Mara, Mina, Leyla, Rita, Brandy, Tanja, Jessie, Katja, Jenny en Svenja. Daarbij 5 (voor HM) nieuwe dames: Princess, Nicky, Cindy, Anna en Rebecca. Die vormen 'n gevarieerde aanvulling: groot, blond, klein, donker, allemaal slank en jonge twintigers. Tevens niet teveel medeberen; kortom 'n prima Auswahl :p.

    HM heeft het (voor zijn doen ) rustig aan gedaan; 'n verlengde sessie met favorietje Sandra en 2 sessies met nieuwelingen Princess en Nicky, totaal 245,-. Recensies elders; kan alvast verklappen dat het dik in orde was . 's Avonds m'n IJsberenforum-T-shirt teruggekregen van thekefrau Manuela, met 'n paar reuzeknuffels :p. Ze had het keurig bewaard; was dat 'n vorige keer vergeten mee te nemen (sorry Neukie :green_smi). Rond half twaalf met enkele tongzoenen door Nicky naar de auto gestuurd. 't Was weer opperbest in het Hof :wink:.
    Founding Member

  15. #40
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    Sorry dat ik bij Princess aan bakplaten en andere huishoudelijke apparaten denk..............
    Wie zijn billen brandt moet op de blaren zitten

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  16. #41
    Geregistreerd
    19 oktober 2005
    Last Online
    22 maart 2022 @ 17:23
    Locatie
    de oneindige ruimte, waar mannen zich mannen voelen
    Berichten
    34
    Discussies
    16
    Thanks
    1
    Thanked 16 Times in 1 Post

    Standaard

    Om mijn comeback op de FKK/saunaclub-scene niet te missen na zeven lange maanden (waarin de Tarbot heeft hartstochtelijk heeft liefgehad en smartelijk verloren, maar dat is een ander verhaal) , besloot ik deze mij onbekende, doch alom bejubelde club te bezoeken. Ik kwam rond half drie aan, en het begon al aardig te vullen. Ik werd binnengelaten door siliconenprinses Princess, betaalde de entrée en kleedde me om (uit eigenlijk), waarna voornoemde mij even rondleidde. “Even” is hier op zijn plaats, want het is idd een erg kleine club, toen ze zo tegen vijven was volgelopen voelde het als haringen in een ton.

    Dit vind ik het enige nadeel van de club: er zijn voldoende (die dinsdag een 15-tal schat ik) en mooie meisjes, ze zijn allen naakt, aktief in alle hoeken en kanten van het gebouw, en je kan er zelf ook lekker in je blote niks rondlopen als je dat wil, hetgeen Herbert de Exhibisionist zich liet welgevallen. Qua dienstverlening werden mijn hooggespannen verwachtingen niet ingelost, maar dat ligt aan mijn wat ongelukkige keuze van 1 relatief nieuwe dame, Angela, die hier nog niet eerder werd besproken en misschien nog wat moesten inrijden, en onverklaarbaar (zie andere recensies) slecht, Jenny, wiens service ik enkel "afwerken" kan noemen.

    M’n namiddagje zag er als volgt uit: na binnenkomst even rondgeneusd, en goedkeurend vastgesteld dat er op de banken flink aan voorspel (zoenen, pijpen) werd gedaan. Dan eerst een sauna en zonnebad (het eerste van het jaar! heerlijk, die stilte in de tuin, slechts gebroken door vogeltjesgetsjilp en flarden vrouwenstemmen in de verte…) om lekker ontspannen aan al dat lekkers te kunnen beginnen, vervolgens bij de wat rijpere Angela voor een eerste sessie, nog een saunaatje + chill out in the garden, en dan wat halsoverkop Jenny: ik had zin in jong & strak, en het zat zo eivol met mannen dat ik besloot snel m’n slag te slaan voor ze allemaal voor m’n neus werden weggekaapt. Achteraf gezien niet zo’n gelukkige keuze, maar bon, de lat lag wel erg hoog, en ik beschouw het als een geslaagde namiddag, zeker voor herhaling vatbaar op een wat rustiger dagje.

  17. #42
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Hennef - 9 mei 2006

    Aankomst in zonnig Hennef was omstreeks 12:50. Op het parkeerterreintje stonden al 4 autoos. Vijf ijsberen hadden nog heel even tijd om de zonden te overdenken en het stof van de reis uit de kleren te kloppen. Vervolgens ging punctueel om 13:00 de deur van de club van het slot. Een rijtje stille ijsberen meldde zich aan wat - naar zij hoopten - de hemelpoort zou zijn.
    Engeltjes verzorgen de ontvangst. Sint Pieter (Conny) was behoorlijk sjaggerijnig, maar die mocht mijn pret niet drukken - voor haar was ik niet daar.

    Mijn deur-engeltje heette Asha en zij werd ook mijn eerste nummertje van de dag.
    Het zal aan de klik hebben gelegen, of aan het weer, of aan mij, maar het gezelschapsspel stelde zo goed als niks voor.
    Vergeten, inpakken en terugsturen.

    Dat het zeker niet alleen aan mij heeft gelegen, bewees later op de middag het wel heel ruime uur met Monica - de rondborstige Hongaarse met wie ik eerder al een paar keer het genoegen had, begroette mij hartelijk, vochtig en passioneel. Verlenging was geboden want door beiden gewenst. Zo kennen we Hennef weer!

    Op het haarfront is ook een en ander te melden: nadat Mara al het natuurlijke voorbeeld had gegeven en ongeschoren door het leven gaat, heeft ook Tanja zich bij deze stijl aangesloten en ook Monica is inmiddels van een getrimde brazilian streep voorzien. Lekkere zachte haartjes

    In de tuin was het gisteren goed toeven - een paar keer lekker een appeltje gegeten aan de tafel in de zon met uitzicht op schoon vrouwvolk en nu en dan een kort gesprek met deze of gene.

    Voor mij is - en dat wist ik eigenlijk al - BSC niet de plaats om alleen naartoe te gaan. Vorige keer met Protea was het veel aangenamer.
    Met gemengde gevoelens ben ik weer op huis aangereden (*) - een uiterst aangename ervaring met Monika om bij te schrijven in het boek der niet te vergeten ketserijen en die andere ben ik alweer vergeten...

    :wink:

    (*) Zie Limburg (NL) voor de terugreis.
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  18. #43
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Uiteindelijk kon ik niet achterblijven en moest ik dit etablissement ook maar eens aan een praktijk test onderwerpen. Afgelopen dinsdag (9 Mei) heeft het dan uiteindelijk plaatsgevonden. Zonder al te veel problemen aangekomen, met dank aan de goede routebeschrijving elders op dit forum. Ja, afhankelijk van waar je in Nederland woont is deze club een klein stukje tot een fors stuk verder rijden dan PHG en GT. Hou ook rekening met files tijdens spitsuren op de A3.
    Ontvangst en andere plichtplegingen waren precies zoals aangekondigd, geen verassingen. Op het moment dat ik er was bleek het niet echt druk te zijn. Er waren voldoende kastjes vrij. Ben uiteindelijk met een drietal dames geweest waarvan ik alleen nog Anna en Rita bij naam ken. Er was overigens wel keuze genoeg. Zal bij de desbetreffende topics over de dames nog even hier op ingaan.
    Al met al een goede ervaring al zal ik zelf in de toekomst toch net iets eerder voor PHG-GT kiezen. Ik denk daar net iets meer keuze te hebben en heb bovendien het gevoel dat de contacten tussen de ijsberen wat beter verlopen. Let wel, dit is een persoonlijke mening. Wat bijzonder positief opviel tijdens mijn verblijf was de catering. Er is een doorlopend buffet dat ook steeds weer word aangevuld. Zeker goed...Uiteraard is het ook heel bijzonder dat allerlei handelingen gewoon in het openbaar worden uitgevoerd.
    Dus: blij dat ik ben geweest, zal waarschijnlijk niet de eerste en laatste keer zijn maar ook zeer zeker niet the one and only....

  19. #44
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    En hebben Befke en Uurtje elkaar gezien of hebben jullie elkaar net misgelopen ??

    Willem2
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  20. #45
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard Misgelopen...

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
    En hebben Befke en Uurtje elkaar gezien of hebben jullie elkaar net misgelopen ??

    Willem2
    Ik denk dat we elkaar gemist hebben... Ik heb geen Nederlanders gehoord of bewust waargenomen. Jammer...
    Wel een heer in het Frans met Princess horen keuvelen.

    :wink:
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  21. #46
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Klopt, ik denk dat ik net binnen kwam toen Befke op weg naar huis (naar huis? zou ie waarschijnlijk wel willen dat Aspasia zijn thuis is) was. Maakt niet uit, dit zal niet het laatste bezoek geweest zijn.

  22. #47
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:20
    Berichten
    41.609
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.290 in 8.448 posts

    Standaard

    @ Uurtje en Befke
    Ik denk dat elkaar treffen in Aspasia lastiger is dan Schieferhof
    Maar zo wisselen de ijsberen elkaar mooi af....schotsje wisselen .....ofzoiets

    Willem2 :wink:
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  23. #48
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    3 augustus 2023 @ 15:21
    Berichten
    1.447
    Discussies
    96
    Thanks
    1.465
    Thanked
    801 in 233 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje
    ... toen Befke op weg naar huis (naar huis? zou ie waarschijnlijk wel willen dat Aspasia zijn thuis is) was.
    Now there's a thought.
    :wink:
    *..._______
    *./________\
    ./OO__V__OO\
    |=_-_____-_=|

    I just bought my wife a "Get Better Soon" card. She's not ill, but there is plenty of room for improvement.
    B'dum tsch ®

  24. #49
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 03:30
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.067
    Thanked
    3.160 in 946 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door uurtje
    Uiteindelijk kon ik niet achterblijven en moest ik dit etablissement ook maar eens aan een praktijk test onderwerpen. Afgelopen dinsdag (9 Mei) heeft het dan uiteindelijk plaatsgevonden. Zonder al te veel problemen aangekomen, met dank aan de goede routebeschrijving elders op dit forum. Ja, afhankelijk van waar je in Nederland woont is deze club een klein stukje tot een fors stuk verder rijden dan PHG en GT. Hou ook rekening met files tijdens spitsuren op de A3.
    Ontvangst en andere plichtplegingen waren precies zoals aangekondigd, geen verassingen. Op het moment dat ik er was bleek het niet echt druk te zijn. Er waren voldoende kastjes vrij. Ben uiteindelijk met een drietal dames geweest waarvan ik alleen nog Anna en Rita bij naam ken. Er was overigens wel keuze genoeg. Zal bij de desbetreffende topics over de dames nog even hier op ingaan.
    Al met al een goede ervaring al zal ik zelf in de toekomst toch net iets eerder voor PHG-GT kiezen. Ik denk daar net iets meer keuze te hebben en heb bovendien het gevoel dat de contacten tussen de ijsberen wat beter verlopen. Let wel, dit is een persoonlijke mening. Wat bijzonder positief opviel tijdens mijn verblijf was de catering. Er is een doorlopend buffet dat ook steeds weer word aangevuld. Zeker goed...Uiteraard is het ook heel bijzonder dat allerlei handelingen gewoon in het openbaar worden uitgevoerd.
    Dus: blij dat ik ben geweest, zal waarschijnlijk niet de eerste en laatste keer zijn maar ook zeer zeker niet the one and only....

    Aangezien 1 keer geen keer is werd het tijd om een nieuwe steekproef te nemen. Afgelopen vrijdag was het moment supreme. Wat allereerst opviel was de drukte. Eenmaal binnen hoorde ik dat er al klanten geweigerd waren ivm de drukte. Dat is natuurlijk bijzonder spijtig als je van ver bent gekomen en je al een poosje verheugd hebt. Maar goed, ik had meer geluk.
    Alhoewel er toch redelijk wat dames aanwezig waren liepen er hele kuddes ijsberen rond te dolen op zoek naar...ja naar wat? Dames! Dit werd helaas nog iets erger tegen het einde van de avond. Een aantal dames besloot om het weekend wat vroeger te laten beginnen en zo begon vanaf rond 22.00 uur de uitstroom van de vrouwelijke aanwezigen. Dit kwam de sfeer niet bepaald ten goede. Ik denk dat de clubleiding daar in het vervolg een stokje voor moet gaan steken.
    Zoals al eerder in een andere recensie vermeld heeft deze club een aantal goede punten en deze kwamen die dag ook weer goed uit de verf. Los van de dames (en dat blijft toch persoonlijk) is er de catering die regelmatig ververst word. Ook de mogelijkheid om tegen een geringe vergoeding (ik hoorde 30 Euro) in Hotel Reuter te overnachten en te ontbijten is een pre. Waar kan dat nog in Nederland?
    Ben uiteindelijk met Princess en Laura geweest, recensies volgen. Was normaal ook zeker met Anna gegaan ware het niet dat een of andere ijsbeer zo ongeveer een uur met haar zat te kletsen voordat er actie kwam. Dit fenomeen herhaalde zich vervolgens nog eens fijntjes voor een tweede keer later op de avond. Alhoewel het zeer zeker niet "done" is stond ik op het punt om betrokkene aan te spreken teneinde te informeren wat hij van plan was of ook niet. Denk niet dat dit soort conversaties, tijdens prime-time, dat is waar de dames op wachten. Aan de andere kant mag je natuurlijk ook wel verwachten dat de dames over de nodige takt/ervaring/truukjes beschikken om er gepast mee om te gaan.
    Ben uiteindelijk nog in gesprek gekomen met een collega ijsbeer uit Duitsland. Hij bleek redelijk op de hoogte te zijn van de ins en outs. Ook de Nederlandse sites waren hem niet onbekend.
    In ieder geval een geslaagde happening met ruimte voor verbetering.

  25. #50
    Geregistreerd
    11 oktober 2005
    Last Online
    2 september 2019 @ 21:15
    Locatie
    Brabant
    Berichten
    2.295
    Discussies
    336
    Thanks
    67
    Thanked
    868 in 168 posts

    Daumen hoch 24/05/06: Stella-dag

    Verrassende en heftige dag in Schieferhof, al beginnend op het parkeerterrein. Om 12.45 gelijktijdig met 5 dames gearriveerd en als eerste beer binnengelaten. Aanwezige 19 (!) dames: Sandra, Babsi, Michelle, Celine, Mara, Mina, Leyla, Rita, Brandy, Tanja, Jessie, Jenny, Svenja, Stella (weer terug !), Rebecca (ook weer terug, na lang weggeweest) en de recente aanwinsten Princess, Anna, Asha en Agatha*. Samengevat: 15 jonge blaadjes en 4 lekkere MILF's :p. Omdat er weinig beren waren, hadden de dames volop tijd om te buurten. Gevolg: diverse damesgroeten via sms voor enkele thuisgebleven medeberen .

    Eens te meer bleek dat vooraf plannen maken eigenlijk weinig zin heeft. Weliswaar Rebecca na 4 maanden weer teruggezien, gezellig bijgepraat onder het eten, maar niet mee op de kamer geweest. Want bij binnenkomst bleek Stella even plotseling weer opgedoken als ze vertrokken was. Daarmee stond het eerste kamerbezoek dus vast, maar pas nadat Sandra haar massagetalenten op HM had gedemonstreerd. Voor de verandering 'n reguliere massage, zonder extended service .

    De sessie met Stella was uitzonderlijk, zelfs naar Hof-maatstaven. Ben vorig jaar al 'n keer met haar geweest, maar dit was van 'n totaal andere orde. Voor zover HM weet, kan daar slechts 1 Vlaams forumlid over meepraten :p. Vervolgens 'n pauze van 7 uur (!), opgevuld met drankjes, hapjes en veel buurten met dames. HM was gesprekspartner in achtereenvolgens 'n Pools, Russisch en Duits naaikransje, zittend op de bank of liggend op de Spielwiese. Tijdens laatstgenoemde praatsessie veel wijzer geworden over de ervaringen van enkele Hof-dames met 'n bepaalde saunaclub in Bruggen :D.

    Het tekort aan beren had zo z'n voordelen. In de kelder namen veel dames het 's-avonds niet meer zo nauw met het animatieverbod, zodat er geregeld werd getongd en betast. Agatha ging wel erg voortvarend te werk, terwijl I take you to the candy shop uit de speakers schalde. Ze zat wijdbeens op 'n barkruk en stopte HM's vingers pardoes in haar Braziliaanse poesje . Ach, Agatha komt heus nog wel 'ns aan de beurt .

    En zo werd het 11 uur 's-avonds en was de helft van het budget nog over. Daar kan je 2 dingen mee doen. Of je neemt het mee naar huis, of je besteedt het gedeeltelijk aan 'n laatste sessie. Zie Stella's recensie om te lezen welke optie HM heeft verkozen :green_smi. Om 00.05 als laatste beer het pand verlaten; door Stella met 'n paar natte tongzoenen naar de auto gestuurd. Het was 'n topdag in Hennef :p.

    P.S.: Schieferhof is op feestdagen, dus vandaag, gesloten. Morgen (vrijdag) geopend zoals gebruikelijk.

    (* draadje Braziliaanse Rebecca)
    Laatst gewijzigd door Hollandmale; 25 mei 2006 om 12:54
    Founding Member

 

 
Pagina 2 van 64 EersteEerste 1234561252 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:29.

Babylon 468*60   Living Room 468*60