Pagina 64 van 64 EersteEerste ... 14546061626364
Weergegeven resultaten: 1.576 t/m 1.592 van 1592
  1. #1576
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Recent nog eens hier kunnen binnensprinten.
    Was weer als vanouds gezellig en vertrouwd!
    Al redelijk gevuld met M+V en Conny aan de bar (of even in de tuin voor een pafje).
    Conny liep later een introductierondje met een nieuwe zwarte parel en legde alles luid en duidelijk uit.
    Hoop dat dit een goede nieuwe wordt want ze zal erg goed uit.

    Me als eerste met Alexa bemoeid, leuke meid, gezellig en goed op de kamer. Alle orale kwaliteiten in prima staat!
    Heel goed met de overige gebeurtenissen maar wel milieu-onvriendelijk. Was nauwelijks een bezwaar te noemen.
    Ze zou van onze verscheiden multi-scribent geen asterisk hebben gekregen.
    Ook goed after-sales hierna!
    Enige bezwaar dat wel snel naar boven afrond terwijl ze zelf ook lang genoeg op de top en erover ging.
    Snel klokje blijkbaar.

    Na deze kennismaking kwam ik de beroemde Erika tegen in het hol beneden. Ze had zowaar tijd voor mij voor een herkennismaking.
    Leuke kamer met prima over en weer en zeer milieu-vriendelijke afspuiter/afsluiter. Daarna nog heel veel verhalen opgehaald van al het oude Hof dat we beiden kende of waar ze over gehoord had en waar ik bij was geweest.

    Hopelijk kan ik nog weer eens daar vertoeven voor het einde komt!
    Niet lang foppen, effe poppen!

  2. Onderstaande 14 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 4 juli 2023),Ascari ( 3 juli 2023),bearforoneday ( 7 juli 2023),CVARIA ( 3 juli 2023),Kwakje ( 3 juli 2023),Massi ( 6 augustus 2023),mentholbear ( 8 juli 2023),Patjax ( 3 juli 2023),pret ( 3 juli 2023),schoolmeester ( 3 juli 2023),Sphinx ( 3 juli 2023),Superjohnny ( 5 juli 2023),WANDELAAR5 ( 3 juli 2023),Wentelt Eefje (26 juli 2023)

  3. #1577
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    24 maart 2024 @ 23:40
    Locatie
    Belgien
    Berichten
    833
    Discussies
    56
    Thanks
    150
    Thanked
    147 in 93 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht
    Conny liep later een introductierondje met een nieuwe zwarte parel en legde alles luid en duidelijk uit.
    Hoop dat dit een goede nieuwe wordt want ze zal erg goed uit.
    Parel heet Sara

  4. Onderstaande 2 leden hebben Bredero bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (11 juli 2023),Massi ( 6 augustus 2023)

  5. #1578
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Nog steeds geen zekerheid of dit paleis der verboden liefdes na september blijft bestaan?

    Zou echt erg groot gemis zijn als dit hol des verderf waar de afkorting DP iets heel anders betekend dan in de sexlexicon staat.
    Waar met DP dus de DNA-crème zijn natuurlijk beloop kan krijgen!
    Niet lang foppen, effe poppen!

  6. #1579
    Geregistreerd
    9 oktober 2005
    Last Online
    Gisteren @ 23:36
    Berichten
    41.600
    Discussies
    4589
    Thanks
    46
    Thanked
    14.284 in 8.443 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht
    Nog steeds geen zekerheid of dit paleis der verboden liefdes na september blijft bestaan?
    Volgens mijn info is die kans heel klein tot nihil
    Ieder voordeel heb zijn nadeel............

  7. Onderstaande 2 leden hebben Willem2 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (18 juli 2023),WANDELAAR5 (18 juli 2023)

  8. #1580
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Echt balen als dit ophoudt te bestaan voor dat mijn pijp uit gaat!
    Niet lang foppen, effe poppen!

  9. #1581
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Plots kon ik vorige week nog langs wippen tussen de bedrijven door.
    Nog geen tijd gehad om over te schrijven.
    Genoeg dames en heren in alle soorten en maten.
    Ik hoorde echter wel in de wandelgangen (wat een woord in deze hobby!) dat de dames onderling wel gehoord hebben dat er een mooi pand gevonden zou zijn!
    Conny houdt het er nog op dat het eigenlijk stopt per eins september.
    Zonde na 40 jaar!

    Het was weer gezellig in het huis en ik heb me goed vermaakt.
    Uiteindelijk maar 1 kamer kunnen doen maar wel een memorabele!
    Ik had de vorige keer al de nieuwe zwarte parel zien aankomen voor haar 1e dag.
    Nu nog geen recensie over haar te zien? Zou slechts nieuws kunnen zijn.....
    Maar eens op de de bank naast haar gaan zitten en wat gebabbeld.
    Eerst even wat standaard maar al snel echt leuk en afwisselend serieus zitten praten mat haar.
    Viel allemaal niet tegen en de tijd vloog al om.
    Zonder enige pre-sales en verklaring over het keuze menu van die dag gewoon met haar naar de kamer gegaan.
    Moet je durven en dat durfde ik.
    Hele ruime tijd later met een tevreden glimlach de kamer verlaten.
    Nog wat drinken en kletsen en weer naar mijn volgende afspraak doorgegaan.
    Ik hoop nog vaak zo leuk naar het hof te kunnen gaan en met zulke leuke dames te kunnen kameren.

    De zwarte parel heet Sara. Ik zal ze nog beschrijven.
    Niet lang foppen, effe poppen!

  10. Onderstaande 13 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 juli 2023),Ascari (19 juli 2023),Dietster (23 juli 2023),Goedemorgenallemaal (22 juli 2023),hasta la pasta (20 juli 2023),Husky (19 juli 2023),Massi ( 6 augustus 2023),mentholbear (19 juli 2023),mynasch (23 juli 2023),pret (19 juli 2023),schoolmeester (19 juli 2023),WANDELAAR5 (19 juli 2023),Wentelt Eefje (26 juli 2023)

  11. #1582
    Geregistreerd
    11 november 2021
    Last Online
    Gisteren @ 23:37
    Berichten
    4
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    6 in 2 posts

    Standaard

    Na meer dan een jaar nog eens naar het Hof getrokken. Heb daar meermaals geweldige avonturen beleeft en wou daarom voor het sluiten nog eens langs gaan.
    En wat een verrassing want Sara was me zeer bekend van Sixens. De keuze voor de eerste kamer was dan ook snel gemaakt.
    Geweldig uurtje op de kamer, met alles er op en eraan.
    Daarna Maria opgezocht en haar gevraagd om een leuke meid te kiezen voor een trio, dat was Emmy.
    Dit was echt wel een tegenvaller, ook Maria viel me tegen. Weinig connectie tussen beiden, en wat me erg tegen viel was het fake gehijg en gedreun van beiden. En dan gaan ze ook nog zelf trachten om de ** service te bekomen zodat ze 1 extra program kunnen schrijven.
    Dus eerder een tegenvallende dag.

  12. Onderstaande 5 leden hebben Ikgawandelen bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 juli 2023),Ascari (29 juli 2023),mentholbear (30 juli 2023),pret (27 juli 2023),WANDELAAR5 (27 juli 2023)

  13. #1583
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Was weer mogelijk eea te combineren met een ommetje Hof.
    Weinig dames vrij veel heren al wel binnen. Vakantietijd in Dld.

    Eerst met Emma dat echt mislukte.

    Hierna even bijkomen en met Cleo naar haar 'bureau' zoals ze zei.
    Weer een gigantisch leuke, humorvolle, luid klinkende en spetterende sessie.
    Cleo was eigenlijk moe, had het wat koud en nog wat slaperig.
    Haar eerst even goed warm gewreven en dat deed haar al goed.
    Dan maar de tong actief laten hangen of te wel haar helemaal naar de top gebracht.
    Luid schreeuwend kwam ze klaar met een grote grijns op haar gezicht.
    Ze zei de ze helemaal warm was geworden en wakker!
    Ik geloof haar niet echt en hem mijn thermometer, die ik altijd op zak heb, maar goed gebruikt om haar uitspraak te verifiëren.
    Ze had dus echt gelogen kon ik zeggen: ze was HEET!
    Weer zalige tijd met deze meid gehad!

    De nodige tijd met drankje en kal met Conny doorgebracht.

    Als afsluiter weer met Alexa een heerlijke tijd op de kamer.
    Allebei goede hoogtepunten gekregen van elkaar!

    Leuk bezoekje ondanks de mislukking met de 1e dame.
    Niet lang foppen, effe poppen!

  14. Onderstaande 10 leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (30 juli 2023),Ascari (29 juli 2023),cornelis312 ( 3 augustus 2023),Kwakje ( 3 augustus 2023),mechelen (29 juli 2023),mentholbear ( 4 augustus 2023),Patjax (30 juli 2023),schoolmeester (29 juli 2023),WANDELAAR5 (29 juli 2023),Wentelt Eefje (29 juli 2023)

  15. #1584
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 15:57
    Berichten
    221
    Discussies
    1
    Thanks
    152
    Thanked
    639 in 131 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BefBeer Bekijk bericht
    Eerst met Emma dat echt mislukte.
    Dan ben ik erg nieuwsgierig wat er precies met Emma mislukte, want ik heb eigenlijk geen slechte sessie met haar meegemaakt.
    Voor mij was zij 1 van de zekerheden, maar als ze veranderd is, dan hou ik er rekening mee.

  16. #1585
    Geregistreerd
    2 december 2006
    Last Online
    12 februari 2024 @ 14:13
    Berichten
    1.439
    Discussies
    59
    Thanks
    12
    Thanked
    859 in 393 posts

    Standaard

    Absoluut geen klik mee.
    Direct al afstandelijk gaan liggen.
    Ben netjes en verzorgd dus daar ligt het niet aan.
    Niet lang foppen, effe poppen!

  17. Onderstaande leden hebben BefBeer bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 6 augustus 2023)

  18. #1586
    Geregistreerd
    10 november 2017
    Last Online
    Vandaag @ 06:10
    Locatie
    Veluwe
    Berichten
    6.058
    Discussies
    111
    Thanks
    14.013
    Thanked
    5.704 in 2.896 posts

    Standaard

    Ook een DVP heeft haar dag wel eens niet.
    Soms zijn het net mensen.

  19. #1587
    Geregistreerd
    4 december 2014
    Last Online
    Gisteren @ 15:57
    Berichten
    221
    Discussies
    1
    Thanks
    152
    Thanked
    639 in 131 posts

    Standaard

    Dat kan het inderdaad zijn

  20. #1588
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.761
    Thanked
    3.829 in 600 posts

    Standaard

    Bernds Saunaclub (FKK Schieferhof) 30 augustus 2023
    )))):redface


    Ik vrees met grote vrezen dat dit mijn laatste bezoek aan dit prachtige instituut (want dat is het) is geweest. Ben volgende paar weken op reis, en kom niet voor de 22 spet terug…..
    Het was een super dagje. Ik kan niet anders zeggen. Welkom geheten door Connie (Theke van dienst) en de poedelblote Tina en Anna, wat wil een oude beer nog meer???........ Anni !! en die was er gelukkig ook.

    Ik had een forse partij stroopwafels meegenomen om menig dame stroop mee om de mond te smeren, en dat doe het vaak vrij goed. Mij nadat ik van de Tina/Anna schrik was bekomen mij omgekleed (nu ja.. lenden handdoekje omgewikkeld) en mij met een koffietje naast inderdaad Anni gezet. Prachtige meid, super sensueel en voldoet aan alle eisen die Berns Club aan haar dames stelt: de hoge school van verleiding met vlag en wimpel doorlopen (zie linkje)…

    Na een uiterst plezierige inleideinde schermutselingen op de bank (tongzoenen/kleine mynasch in een andere gedaante brengen, jummie stukje blowjob) op naar de kamer. Eerst nog een poosje staan te vrijen, daarna heb ik Anni eens heerlijk erotisch gemasseerd (dat is iets dat ze kennelijk heerlijk vindt te zien aan de stevige reactie (trillingen/kippenvel/natte poes). Meer van dat vroeg ze. Graag gedaan, haar met handen mond en body helemaal in de Johnson/Johnson baby-olie gezet. Daarna een prima befpartij al zeg ik het zelf, resulterend in 2-0 voor Bulgarije. Toen was Anni op wraak belust. Geweldige GFE sessie, waar ik steeds op de rand van een orgasme bivakkeerde. Of met mond, of met pussysliding of met hand. OMG, maar we hadden afgesproken dat ik in een tweede sessie later dat genoegen zou smaken. Kortom na 45 min wankelend van de kamer….

    Het was vandaag een mooie line up met Anna, Bianca, Alexa, Cleo, Sara (voorheen Gabrielle in Sixsens), Anni, Erica, Tina en Emma. Thekes waren Conny en Saskia.

    Even naar beneden, waar ik getuige was van een fraai tafereel (Erica hielp daar en klant, en hoe de kleine mynasch roerde zich onmiddellijk). Zelfde ruimte werd ook een tweede klant door Bianca aangerand. Hemeltje…. Wat een oord…
    Beetje bijkomen met wat food (prima broodjes/kippenpootjes) en gesterkt naar sessie twee met de Roemeense Alexa. Daar had ik echt een klik mee (kende haar woonplaats bijv) en het werd een echte Schieferhof sessie. Gods allemachtig. Maar ook hier…. Wilde nog niet klaarkomen, daar ik vreesde dat de vlag de rest van de dag halfstok zou hangen….

    Terug van de kamer bleek ik aan de massage tafel beurt bij Erica boven. Ook geen straf. Ik op mijn rug gaan liggen, erotisch achtergrondmuziekje (waarin je gedachten op nul komen), en dan de fraaie Erica die met warme olie (Nuru?) je lichaam in masseert. En niet alleen met olie en handen, ook haar body (borsten en mond) hiel danig mee. Als ik af en toe mijn ogen open deed zag ik haar blonde koppie met die heldere blauwe oogjes mij scherp in de gaten houden. Tegen dit erotische geweld bleek ik niet opgewassen. Schitterend handmatig hoogte punt, en na alle opwinding van Anni en Alexa en Erica vrees ik dat het plafond er een nieuwe kleurstelling bij heeft….

    Super

    Dan maar op mijn laatste krachten de sauna in. Die is er namelijk ook. En het hielp mij snel weer een beetje op te knappen. Beneden mij laten inspireren door de frêle Tina (There Is No Alternative) die me daar een beer op een barkruk aktiveerde. Heerlijk, een prachtige blowjob recht voor mij/ OMG. Kleine mynasch werd door Bianca betrapt op het zich verlustigen…. Vooruit maar…

    Toch nog even da aanval afgeslagen en gewacht met sessie vier totdat Anni mij zou benaderen. Wat ze al vrij snel deed. Tweede sessie met haar, moest ik bekennen dat ik door Erica was gemolken… Kein Problem fur mich….. en inderdaad, ze had helemaal geen gelijk. Hoe ze het voor elkaar kreeg, ik weet het niet, het is een blow-job wonder. Zeer afwisselend, ook andere lichaamsdelen activerend. Ik stond in vlam, en die vlam kon alleen geblust worden met een sperma schot.

    (Nu ik dit opschrijf, er was in GT ook een pijp wonder dat Anni heette toch?? Klein blond, prachtige glimlach).


    Kortom het werd een schitterend en spetterend (letterlijk) afscheid van dit oord der verleiding.


    Dank FKK Schieferhof voor al die prachtige dagen die ik bij jullie door mocht brengen, en wie weet geschiedt er nog een doorstart wonder…..


    )))))):redface

  21. Onderstaande 15 leden hebben mynasch bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 1 september 2023),Ascari (31 augustus 2023),bram4826 (31 augustus 2023),Bredero ( 5 oktober 2023),Bubbelbader (11 september 2023),comcom (31 augustus 2023),Dietster ( 1 september 2023),donkeywonkey (31 augustus 2023),Gustomass (16 september 2023),Husky ( 1 september 2023),Jester (31 augustus 2023),mentholbear (31 augustus 2023),pret (31 augustus 2023),schoolmeester (31 augustus 2023),WANDELAAR5 (31 augustus 2023)

  22. #1589
    Geregistreerd
    21 mei 2009
    Last Online
    Gisteren @ 00:36
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    123
    Thanked
    118 in 12 posts

    Standaard

    Vrijdag weer richting Bernds Saunaclub (FKK Schieferhof) gegaan.
    Had donderdag al gebeld voor de verwachte aantal dames 8 a 9 werd me verteld door Connie.
    Daar na een regenachtige rit om 14 uur aangekomen, was nog wel een dingetje om m'n auto te parkeren want de parkeerplaatsen waren behoorlijk vol maar toch een plaatsje bemachtigd (zij het creatief geparkeerd).

    Bij binnenkomst werd ik gelijk verwelkomt door Maria
    Na de financiële afhandeling begeleide Maria me naar de lockers waar ze me gelijk mededeelde dat ze die dag er niet heel lang zou zijn want ze was goed verkouden wat ook goed te horen was.
    Weerhield me er toch niet van om de 1e kamer met haar te delen, op het ontbreken van gepassioneerde tongzoenen na wat ze normaal bij mij wel doet was het een hofwaardige kamergang.
    Rond vijven is ze ook naar huis gegaan.

    Het was vandaag een mooie line up met Maria, Anna, Bianca, Alexa, Cleo, Sara, Anni, Erica, Tina en Emma

    Na m'n sessie met Maria gelijk een afspraak bij/met Cleo gemaakt, want ik zag de bui al hangen het was druk qua berenpopulatie en het zag erna uit dat Cleo het druk zou krijgen die dag.
    Het werd lang wachten omdat een beer haar of zij hem 3 uur op de kamer heeft gehouden . Nou wist ik dat die beer graag lange kamergangen met Cleo maakt, maar nou hij had extra lang de tijd genomen omdat het de laatste keer kon zijn.
    Die 3 uur kwam ik wel goed door aan de bar met andere stamgasten en de sauna.
    Daarna kwam Cleo ook gelijk naar mij en zei ook dat het slim van mij was om haar tijdig te boeken want ik waren nog zeker 3 wachtenden na mij .
    Desalniettemin nam Cleo echt de tijd voor mij, waar we wat andere handelingen deden/probeerde dan normaal en wat erg geil was.
    Ook voor een normaal gesprek nam ze na de daad ruim de tijd, vond ik wel fijn want met Cleo is het niet alleen gekkigheid maar heeft ook een serieuze kant.

    Nou stonden op m'n to do lijstje nog Bianca en Anni.

    Bianca kreeg ik helaas maar niet te pakken ook zij was druk besproken, wel een afspraak met Anni kunnen maken voor later op de avond (save the best for last )

    Dus nam ik de gok met Anna (die me tijdens een eerder bezoek aan het Hof een beetje tegenviel) maar die optisch erg goed uitziet.
    Ze komt een beetje over als nors en ongeïnteresseerd, maar als als je bij haar gaat zitten verdwijnt die ijslaag gelijk.
    Ik moet toegeven dat ze me een echt Hofwaardige kamergang heeft bezorgt

    Na m'n pauze en precies om de afgesproken tijd vleide Anni zich naast mij op het lange gedeelte van de bank in de kelder neer.
    Lekker knuffelt en tongzoenend kwam ik weer op sterkte, daarna bij het anblazen had ze al bijna het 4e schot eruit toch maar op
    de kamer verder.
    Haar kwaliteiten zijn echt super, een heerlijke Gfe sessie en het 4e schot kwam

    Na dit heerlijk Hof bezoek, heb ik gelijk de 22 september vrijgemaakt in m'n agenda voor nog een bezoek aan dit heerlijke oord

    Wat ik begreep van de dames is Rosie druk bezig met een nieuwe locatie te vinden en had er ook al een paar alleen dan lag de gemeente dwars met de vergunning over de doelstelling van het pand.
    Ze steek er echt energie in om wat nieuws te vinden, maar wanneer en hoelang dat gaat duren tijd zal het leren. En dan moet het pand nog verbouwt/ingericht worden.

    Ik schat de kans op een doorstart op 70%, maar we zullen zien.

  23. Onderstaande 13 leden hebben Dietster bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 3 september 2023),Bluebear ( 3 september 2023),Bubbelbader (11 september 2023),Goedemorgenallemaal ( 7 september 2023),Husky ( 3 september 2023),Johan35 ( 5 september 2023),mentholbear ( 3 september 2023),noglangnietuitgewandeld ( 4 september 2023),pret ( 3 september 2023),schoolmeester ( 3 september 2023),Shakir ( 3 september 2023),Sphinx ( 6 september 2023),WANDELAAR5 ( 3 september 2023)

  24. #1590
    Geregistreerd
    24 oktober 2009
    Last Online
    Vandaag @ 07:15
    Berichten
    901
    Discussies
    52
    Thanks
    1.761
    Thanked
    3.829 in 600 posts

    Standaard

    gesloten......snif snif snif

    hopen dat Rosie toch iets vindt....!!!

  25. #1591
    Geregistreerd
    21 mei 2009
    Last Online
    Gisteren @ 00:36
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    123
    Thanked
    118 in 12 posts

    Standaard

    Vrijdag voor de laatste keer de navigatie op Schieferhof 28 Hennef ingesteld
    Aangekomen even na 13 uur zag ik dat de parkeerplaats al vol was en een grote afvalcontainer staat al voor het huis voor de komende sloopwerkzaamheden.
    Dus de auto maar even verderop geparkeerd.

    Binnengelaten door Bianca, dus de dag begon goed
    Het was die dag een volledige line up met Maria, Anna, Bianca, Alexa, Cleo, Chanel, Sara, Anni, Erica, Tina en Emma.
    Veel beren aanwezig die ten laatste male in dit hof nog wilden genieten van de Hofservice welke door de dames aldaar geboden wordt.

    Na m'n mok koffie en een peuk op zoek na Bianca waar ik na het mislopen bij m'n vorige bezoek toch zeker een kamergang mee wou doen.
    Gelukkig snel gevonden bij de bar boven en gelijk bij gaan zitten want met die drukte moet je niet lang afwachten
    Met Bianca weer een fijne en goeie kamergang gehad.

    Tijdens de pauze lekker buiten gezeten, was goed te doen en met het redelijk zonnig weer was de man van Rosie de grillmeister.
    Even als tussendoortje een lekkere braadworst gegeten, want voor een uitgebreide maaltijd was het nog te vroeg.
    Werden ook buiten nog even twee beren oraal verwend door Maria en Chanel

    Voor m'n 2e kamergang had ik mijn vizier toch op Maria gericht.
    Bij mijn vorige bezoek was ze nog verkouden, maar nu weer fris en fruitig aanwezig
    Duurde gelukkig ook niet lang voor ik haar te pakken kreeg.
    Ze zei dat we het hele programma op de bank boven konden doen, geil voorstel maar ik ging liever op de kamer verder omdat ik dat
    met sommige standjes makkelijker vind en het een te groot publiek vond.
    Was weer een heerlijke kamergang met Maria waar ze het 2e schot er toch met gemak eruit kreeg.

    Tijdens de pauze zag ik Cleo even en gelijk gevraagd of ze rond zevenen beschikbaar was, ze zei dat ze nu weer door die ene beer bezet/geclaimd was en
    ze niet wist hoe lang het ging duren.

    Dan maar eerst de buik gevuld met de lekkere salades en BBQ vlees.
    Een paar biertjes in kelder gedronken met wat andere beren en over van alles en nog wat geouwehoerd
    De man van Rosi (ben z'n naam kwijt) ging achter de bar staan, bediende ons en natuurlijk kwam de vraag van hoe nou verder met Bernds FKK saunaclub
    Hij zei dat ze echt voornemens zijn om door te starten op een andere locatie en dat hun er ook al een paar door de vingers zijn geglipt.
    Hoever ze met hun zoektocht zijn en of ze al iets hadden, zolang ze nog geen handtekening op papier hebben gezet daar laten ze zich er niet over uit om geen valse hoop te geven.
    Enige wat hij wel daarover kon zeggen is als ze iets hebben dat ze dat op hun website bekent maken.
    Daar put ik persoonlijk dan wel enige hoop uit.

    Was al 20 uur geweest en de keren dat ik Cleo zag was ze drinken halen voor die ene beer en haarzelf, nou vind ik Cleo echt een top dame maar een kamergang van vele uren
    vind ik zelfs wat te gortig en egoïstisch.
    Dus de hoop op een kamergang met Cleo opgegeven.

    Zag Emma lekker dansen en gek doen in de kelder , dus toen ze even ging zitten om bij te komen gelijk gevraagd of ze tijd voor mij had en niet lang daarna hadden we een kamer boven.
    Het was de eerste keer met haar alleen op de kamer (de vorige keren was een trio samen met Maria)
    Was een hofwaardige kamergang en het 3e schot was zonder veel moeite een feit.

    Tijdens m'n rust zo rond negenen kwam Conny de kelder in om elke (stam)gast een knuffel geven als dank voor de fijne jaren bij Schieferhof 28 en om te laten weten dat
    ze bij de nieuwe locatie er weer bij is om ons an zu schreien Ze kan af en toe een heks zijn maar wel een met een klein/gouden hartje.

    Rond half elf een termin met Annie gemaakt want zij stond nog op m'n to do list.
    Tijdens m'n wachten op Annie zag ik Cleo van de kamer komen, ze was eindelijk bevrijd van haar gijzelbeer
    Afspraak is afspraak en zei tegen Cleo dat het hm niet meer zou worden vandaag, ze verontschuldigde zich want zo lang had ze ook niet verwacht.
    En zo werd ik kwart over elf door Annie na de kamer gesleurd en ook zij bezorgde me
    ook weer een heerlijke kamergang waar het 4e schot uiteindelijk met weinig moeite viel.

    Alle 4 de dames waarmee ik gekamert heb, heb ik gevraagd over hoe nu verder, ze gaven alle 4 aan dat ze nu eerst een tijd rust/vakantie nemen en
    dat ze gevraagd zijn of ze op de nieuwe locatie er bij zijn.
    Ze vertelde mij dat bij een doorstart de line-up weinig tot niets zou veranderen, maar de tijd zal het leren want ook
    bij de dames zal er brood op de plank moeten komen.

    Na de meeste gedag en tot een volgende keer gezegd te hebben
    Zo rond middernacht de navigatie richting thuis ingesteld en met enige weemoed vertrokken.

    Tot die tijd zal ik m'n heil ergens anders moeten zoeken helaas.
    Maar ik zal deze en de website van Bernds zeker in de gaten houden op hopelijk goed nieuws.

  26. Onderstaande 13 leden hebben Dietster bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (24 september 2023),cornelis312 (26 september 2023),donkeywonkey (29 september 2023),Goedemorgenallemaal (24 september 2023),mentholbear (25 september 2023),mynasch (25 september 2023),noglangnietuitgewandeld (24 september 2023),Patjax (24 september 2023),pret (24 september 2023),schoolmeester (24 september 2023),Sphinx (24 september 2023),WANDELAAR5 (24 september 2023),Wentelt Eefje (27 september 2023)

  27. #1592
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard Leaving on a midnight train - laatste Hof bezoek(?)

    "Well I'm running away from this house on the hill
    There's a devil inside sitting on the window sill
    And it's a wild Friday night, and I'm all on my own
    I knocked on every door in town. There ain't one little girl that's home

    And everybody's got a date. And the ones that ain't are tired
    What the hell do you do on a weekend honey when your heart's on fire
    And you can go from Tokyo to Rome loooking for a girl
    But it looks to me like the weekend means heartache all over the world"


    Helaas kon deze racebeer niet de allerlaatste Hof-dag bezoeken, dus ben ik een tweetal weken eerder geweest. Van 2006 tot en met 2023 ben ik hier regelmatig te gast geweest, gekke toestanden meegemaakt, ontzettend geile toestanden met meerdere dames beleefd, me soms tranen gelachen als Babsi weer eens een idioot idee kreeg (zoals een van haar stamgasten een script onder de neus duwen dat hij tijdens een een pijpbeurt moest oplezen. Dietster noemde het al, ze zijn er mee bezig, het enige waar we op kunnen hopen is een doorstart volgend jaar. Maar zoals met meerdere clubs beleefd, hoop kan ook uitgestelde teleurstelling zijn. En zoals Elton John opmerkt gaat dat in dit geval overal ter wereld hartzeer opleveren



    Ook 8 september was het aardig vol. Duitse stamgasten, twee Amerikanen, een Italiaan. Qua lineup hadden we Maria, Anna, Bianca, Alexa, Cleo, Sara (ex Babylon die ook in Lemiers rondliep), Anni, Erica, Tina en Emma. Ik was er rond 15u en toen ik toevallig Anni net van kamer zag komen heb ik haar maar gelijk aangeklampt. We waren ongeveer tegelijk in de bar terug en hebben ons rustig een uurtje teruggetrokken. Een uitermate slim besluit want ze bleek de rest van de avond heel druk te zijn. Ook Cleo's "gijzelbeer" was er helaas, dus die heb ik twee keer gezien toen ze even kwam roken en meer niet

    Een wat grimmiger episode hadden we echter net na het eten, toen er helaas medische assistentie nodig was voor een van Maria's stamgasten (de man leek een TIA te hebben en werd per ambulance afgevoerd). Dat zette helaas een beetje een domper op de volgende uren, alleen Cleo en Sara hadden het door drukte in hun afspraken niet echt meegekregen. De rest zat een tijdje van de schok bij te komen, was blijkbaar een graag geziene gast die dezelfde dag nog twee kamers had gemaakt

    Ikzelf raakte met de Amerikanen aan de praat die allebei in Europa werkten maar nog wel de politiek in hun thuisstaat volgden. Hun mening: "Pak de popcorn maar vast als het Trump weer wordt, dat wordt een rampenfilm." Het duurde door het medische geval even voor er weer gekamerd werd, uiteindelijk raakte ik voor mijn laatste kamertje op deze locatie met Sara aan de praat. Voor het laatst in Lemiers tegengekomen ongeveer een jaar terug, dus we hadden even wat bijgepraat. Dat ging uiteindelijk in gretig zoenen. Uiteindelijk zijn we gewoon 1,5 uur weggebleven, lekkere mix van relaxed en porno door elkaar.

    Daarmee vond deze racebeer het mooi geweest, afscheid genomen van Conny had ik al eerder op de dag gedaan, ook Erika en Rosi een knuffel gegeven (rest was al snel bezet) dus liet Erika me ook eruit na afrekenen. Schieferhof, bedankt we hebben er van genoten. Hopelijk vinden ze iets anders, kom ik daar ook weer langs. Nick Straker vond weer een passend vrolijk deuntje met een wat treurige boodschap ter begeleiding.



    "My mama told me, being in love you'll never be alone
    You'll find a woman, someone to call your very own
    Then something bad went wrong. We couldn't get along
    Pack all my bags and go and just to let you know

    That I'm leaving on the midnight train
    Leaving all my tears and pain
    Leaving on the midnight train
    You've got me going out of my mind
    So I'm leaving on the midnight train
    Leaving all my tears and pain
    Leaving on the midnight train
    You've got me going out of my mind"
    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  28. Onderstaande 11 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (28 september 2023),cornelis312 ( 3 oktober 2023),Dietster (29 september 2023),donkeywonkey (29 september 2023),Kurt Cobain (28 september 2023),mentholbear (28 september 2023),mynasch (29 september 2023),noglangnietuitgewandeld (28 september 2023),Patjax (29 september 2023),WANDELAAR5 (28 september 2023),Wentelt Eefje (29 september 2023)

 

 
Pagina 64 van 64 EersteEerste ... 14546061626364

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:41.

Babylon 468*60   FKK Artemis 468*60