Pagina 57 van 64 EersteEerste ... 747535455565758596061 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.401 t/m 1.425 van 1592
  1. #1401
    Geregistreerd
    18 maart 2007
    Last Online
    27 augustus 2021 @ 13:11
    Berichten
    4.613
    Discussies
    192
    Thanks
    5.381
    Thanked
    4.343 in 1.794 posts

    Standaard

    nou Mandrake ik weet niet wat je daar gedaan hebt, maar ik zou en heb daar wel eens de god ganse dag vertoeft en mijn zak was aardig leeg en mijn knip met geld ook, wat een geile bedoeling is dat daar in Bernds Schiferehof... jij kan beter de volgende keer een disco bezoeken .. echt dit hoerenkot hoort bij de absolute fkk top in NRW ....

  2. Onderstaande leden hebben phoenix bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 3 oktober 2019)

  3. #1402
    Geregistreerd
    10 maart 2013
    Last Online
    25 maart 2024 @ 19:59
    Locatie
    Planet Space
    Berichten
    1.547
    Discussies
    57
    Thanks
    5.037
    Thanked
    3.581 in 978 posts

    Standaard

    Mooie vogel ben jij Mandrake2. In verschillende club draadjes post je allerlei algemene, voor ingewijden weinig toevoegende info, liefst alinea´s lang. Nog geen enkele keer schreef je iets over de prestaties, of het gebrek eraan van een meid. Iets te verbergen soms?
    Pluk de dag of een bloemetje

  4. Onderstaande leden hebben hasta la pasta bedankt voor deze bijdrage:

    JonnyFontane ( 2 oktober 2019)

  5. #1403
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hasta la pasta Bekijk bericht
    Mooie vogel ben jij Mandrake2. In verschillende club draadjes post je allerlei algemene, voor ingewijden weinig toevoegende info, liefst alinea´s lang. Nog geen enkele keer schreef je iets over de prestaties, of het gebrek eraan van een meid. Iets te verbergen soms?
    Hij is gewoon vergeten een wippie te maken bij Schieferhof of het was wappen met een slappe dat laatste kan ik me eigenlijk weer niet voorstellen in deze poel des verderfs want deze keet is zeer lustopwekkend.

  6. #1404
    Geregistreerd
    29 juli 2018
    Last Online
    Gisteren @ 22:25
    Berichten
    241
    Discussies
    1
    Thanks
    74
    Thanked
    359 in 151 posts

    Standaard

    Ik wil hierbij even reageren op de post van enkelen naar aanleiding van mijn bericht over Bernds. Ten eerste de melding dat mijn post niets toevoegt voor de ingewijden. Dit klopt helemaal. Maar niet iedereen is al ingewijd in deze club. En voor degenen die dat nog niet zijn probeer ik een objectief beeld te schetsen van wat iemand kan verwachten als iemand binnenkomt. Dat is inderdaad zeer uitgebreid, maar het schetst naar mijn overtuiging een beter beeld dat 2 korte zinnen waarin iemand schrijft dat het er geweldig is, een vriend op de kamer is en dat de schrijver achter een gokkast zit. Een dergelijke post heeft totaal geen toegevoegde waarde. Ik probeer te omschrijven hoe groot de club is, de indeling ervan, de sfeer die er heerst en wat de faciliteiten van de club zijn. Dit koppel ik aan de prijs die er voor gevraagd wordt. Dat Bernds een topkot is en je er veel geld kunt uitgeven aan de dames , zoals Phea schrijft zal ik beslist niet ontkennen, want hetgeen de dames op de kamers aan diensten leveren is inderdaad van een zeer hoog niveau. Je kunt er ook zeker een heerlijke tijd met ze doorbrengen. Maar als ik van de kamer kom is het wel aangenaam als je even kunt genieten van een goede wellness zoals bijvoorbeeld in Residenz, Golden Time of Babylon. Ik wil deze club zeker niet negatief beoordelen, maar ik vergelijk de entree van Bernds met die van andere clubs, kijk wat ze voor randfaciliteiten bieden zoals een jacuzzi of een zwembad, en dan moet ik wel constateren dat Bernds een redelijk hoge toegang vraagt. Grotere clubs zitten met hun toegang iets lager, maar bieden wel meer extra voorzieningen. Voor alle duidelijkheid: ik heb het hier over de faciliteiten van de club, niet over de dames.
    Hasta La Pasta heeft ook gelijk met zijn reactie dat ik melding maakt van de club, maar niets schrijft over mijn belevenissen met de aanwezige dames. Dat heeft een goede reden. Als ik een kamer heb gedeeld met een dame is dat niet objectief. Hetgeen iemand op de kamer beleeft is afhankelijk van meerdere factoren die allemaal meespelen. Voor de een is het belangrijk dat een dame tongzoent, terwijl een ander daar minder waarde aan hecht bijvoorbeeld. En met de ene dame klikt het op de kamer meer dan met de andere dame. Ik schrijf hier niet zo gek lang, maar heb veel ervaring in deze, maar ben desondanks ook wel teleurgesteld van een kamer afgekomen omdat het niet echt klikte. Dat kan aan mij gelegen hebben, of misschien had de dame in kwestie haar dag niet. Allemaal factoren die daarin meespelen. Dan kan ik wel een negatieve recensie over de dame schrijven, terwijl een ander een toptijd met haar heeft gehad. Bovendien zou het niet eerlijk zijn tegenover de dame in kwestie, die vaak niet de Nederlandse taal machtig is en zich hier niet kan verweren.
    Tenslotte: iedereen hier op dit forum schrijft zijn ervaringen waar een ander het niet per definitie mee eens hoeft te zijn. Dat kan, want elk mens is anders en beleeft de dingen ook op een andere manier. Zet 10 mensen bij een gebeurtenis, laat ze achteraf alle 10 hun verhaal doen, en je krijgt 10 verschillende versies, die soms niet eens met elkaar overeenkomen. Iedereen mag reageren op de post van een ander, zolang dat maar met respect gebeurt, en dat vind ik een sterk punt van dit forum. Maar als je iemand vindt dat mijn posts geen toegevoegde waarde heeft kan ik alleen maar zeggen dat niemand verplicht is ze te lezen. De naam van de auteur staat bovenaan, dus je kunt het bericht gewoon negeren

  7. Onderstaande 7 leden hebben Mandrake2 bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 3 oktober 2019),Befke ( 3 oktober 2019),lma ( 5 oktober 2019),Peter NL ( 4 oktober 2019),pret ( 3 oktober 2019),Wijze grijze ( 3 oktober 2019),yylover ( 3 oktober 2019)

  8. #1405
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 21:08
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.269
    Discussies
    33
    Thanks
    5.257
    Thanked
    5.736 in 2.235 posts

    Standaard

    Ok Mandrake2, dan heb ik toch nog een vraagje.Was je ervaring met de dames daar in Schieferhof positief ? Namen hoef ik niet perse te weten.

  9. Onderstaande 2 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Husky ( 3 oktober 2019),JonnyFontane ( 3 oktober 2019)

  10. #1406
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:17
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Mandrake2 heeft helemaal gelijk wat betreft de hoge prijs die de club hanteert. Het klopt ook dat ze geen ruime clubfaciliteiten hebben zoals overige clubs.

    Daar tegenover staat weer dat je onbeperkt de hele dag gebruik kunt maken van de aanwezige sterke drank zonder er extra voor te betalen. Al door meerdere beren aangegeven bieden de meeste dames hier een top service.

    Dus met en al is de hoge prijs ad 70€ wel gerechtvaardigd. Ow ja en iedere dag na 20.00 uur en op de laatste vrijdag van de maand heb je de hele dag door happy hour van 50€

  11. Onderstaande 3 leden hebben pret bedankt voor deze bijdrage:

    Mandrake2 ( 4 oktober 2019),schoolmeester ( 3 oktober 2019),Sjeufke ( 3 oktober 2019)

  12. #1407
    Geregistreerd
    10 februari 2015
    Last Online
    Vandaag @ 09:17
    Berichten
    9.705
    Discussies
    304
    Thanks
    17.565
    Thanked
    11.650 in 5.088 posts

    Standaard

    Aanvullend voor paren is entree 35€ pp. Wellicht interessant voor YouMeHer en andere koppels.

  13. #1408
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:49
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.928
    Discussies
    62
    Thanks
    8.103
    Thanked
    2.605 in 928 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pret Bekijk bericht
    Aanvullend voor paren is entree 35€ pp. Wellicht interessant voor YouMeHer en andere koppels.
    De heer betaalt de reguliere entree. De dame €35.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  14. Onderstaande leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    pret ( 3 oktober 2019)

  15. #1409
    Geregistreerd
    16 april 2010
    Last Online
    25 maart 2024 @ 22:00
    Berichten
    6.941
    Discussies
    1881
    Thanks
    102
    Thanked
    3.564 in 1.970 posts

    Standaard

    4. Oktober: Verlosungstag - gewinne einmal freien Eintritt für Bernds Saunaclub.
    11. Oktober: Rabatt Tag - Du sparst 20 Euro beim Eintritt!
    18. Oktober: Verlosungstag - gewinne freien Eintritt für Bernds Saunaclub.
    25. Oktober: Rabatt-Tag - Du sparst wieder 20 Euro beim Eintritt!
    31. Oktober: Halloween-Party!

  16. #1410
    Geregistreerd
    21 mei 2009
    Last Online
    Gisteren @ 00:36
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    123
    Thanked
    118 in 12 posts

    Standaard

    Na bijna een jaar afwezigheid, weer eens naar Bernts gereden.
    Was er pas om half negen maar dat mocht de pret niet drukken.
    Ik werd bij binnenkomst welkom geheten door de heerlijke Julia die helaas kort erna huiswaarts is gegaan
    Na de verkleedpartij geconstateerd dat de ijsberen populatie minimaal was, in de kelder kwam ik de eerste bekende tegen Eveline. (Sabine helaas ziek)
    Moest wel ff goed kijken, ze was een paar kilootjes rijker(niet veel) en wat korter donkerblond haar.
    Wat gelukkig niet verandert was haar heerlijke service op de kamer.
    Voor de kamergang met Eveline had Maria zich ook al laten zien en horen.
    Wat een heerlijk gek wijf is die Maria dus na de rustpauze haar gearresteerd (of zij mij) voor kamergang nr. 2
    Maria is geen spat verandert, ze brengt leven in de kelder en oppe kamer een wervelwind heerlijk
    Toch bleef er nog 1 verovering over en dat was Salome.
    Tijdens het wachten een show van Maria mogen aanschouwen hoe ze een ijsbeer publiek verschalkt.
    Nog steeds staan de beren (hoe weinig ook) in de rij voor Salome en net na twaalven kreeg ik haar te pakken
    Over haar Orale en alle andere kwaliteiten is genoeg geschreven en daarom staat ze bij mij sinds gisteren echt op het hoogste podium plaats.
    En alleen daarom zal ik dit jaar zeker nog 1X die kant op gaan.
    Aanwezig die dag dus:
    Eveline - Maria - Julia - Salome - Angie - Sandra en 2 dames waarvan ik de naam niet meer weet.

  17. Onderstaande 6 leden hebben Dietster bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (10 november 2019),mynasch (10 november 2019),phoenix (10 november 2019),Sjeufke ( 9 november 2019),Sphinx ( 9 november 2019),Wijze grijze ( 9 november 2019)

  18. #1411
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 06:18
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.219 in 5.157 posts

    Standaard

    NB ban uitgedeeld, wegens ook na een waarschuwing de forumregels niet respecteren. Vervolg berichten ook verwijderd.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  19. Onderstaande 5 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    brombeerzuid (23 november 2019),dbd67 (23 november 2019),De Shyman (23 november 2019),schoolmeester (23 november 2019),Sjeufke (23 november 2019)

  20. #1412
    Geregistreerd
    6 oktober 2006
    Last Online
    21 maart 2024 @ 14:42
    Berichten
    397
    Discussies
    17
    Thanks
    181
    Thanked
    224 in 87 posts

  21. #1413
    Geregistreerd
    28 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 18:27
    Locatie
    Nordschleife
    Berichten
    5.904
    Discussies
    109
    Thanks
    1.346
    Thanked
    8.671 in 2.630 posts

    Standaard Van stilstand naar top gear: Go like hell (13-12)

    "Your love is like bad medicine
    Bad medicine is what I need, whoa
    Shake it up just like bad medicine
    There ain't no doctor that can cure my disease

    Bad medicine"


    Afgelopen vrijdag had deze racebeer geluk en pech tegelijk. Pech met het weer en het heel erg drukke verkeer, maar wel geluk dat ik die vrijdag vrij had om mn gewonnen gratis entree in Bernds op te gaan maken. Jawel, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, vorige maand toen ik, Johnny99 en kompanen wijlen HM's honderdste bezoek voor hem afmaakten, heb ik zowaar geluk gehad met dat vermaledijde verlosungsrad wat er altijd staat. Een kleine Spanjaard kwam met het idee: hij zag in drie beurten van drie dat ding heel vaak op 14 en 11 vallen. Zelfs scoorde señor met nummer 11, deze racebeer koos 14. En verdikkeme, het was raak

    Bon Jovi to the rescue

    Vrijdag was zo'n beetje de laatste dag waarop die gratis entree die ik won geldig was, dus zocht ik het rustieke en regenachtige Westerwald weer op. En reed recht "The Quag" in zoals ze dat dan zeggen: donderdagavond was er een vrachtwagen met aanhanger vol kerstcadeaus gekanteld, en aangezien Jamie Davies of Al Quiring, de sympathieke Canadese slepers uit Highway Thru Hell niet beschikbaar waren, duurde het tot vrijdagnacht voor de boel heel voorzichtig overeind was gezet. Een rit van 1uur 45 minuten werd zo twee en een half uur. En omdat ik de weg inmiddels ken en weet waar de sluiproutes lopen en een paar Bon Jovi plaatjes op had staan, ging dat nog vrij gemakkelijk. Salome had helaas niet zoveel geluk, het arme kind is meestal eerder onderweg dan ik, maar de laatste paar keer bleef ze iedere keer in de file hangen. Dat ze rond 17u überhaupt nog gekomen is en niet totaal gefrustreerd omkeerde, respect!

    Verder aanwezig: Cleo, Elisa, Evelyn, Maria, Sarah en Erika (massage). Plus drie nieuwe dames, waarvan één datzelfde Fincarode haar had als de clan die ik twee weken terug in Babylon trof: ze noemde zich Lissy (duitse, normaal postuur, rood geverfd haar). De anderen waren Bianca (Pools meen ik,slank, blond en veel in bedrijf) Carina (donkerharig, normaal postuurOostblok, sprak Roemeens en Bulgaars). Ook twee NL'se stamgasten aanwezig (komen ineens alle Hollanders vandaag was Conny's vriendelijke begroeting). Sabine is helaas weg uit Bernds, schijnt vrij plotsklaps te zijn gegaan. Jammer, was een leuke vrouw met een grote muziekkennis. Een blonde dame namens Katja (volgens mij ook Duits/Russisch) nam de honneurs waar. Al gauw blijf ik dan aan Evelyn hangen voor ronde 1, maar het had weinig gescheeld of Sarah had me voor de eerste ronde geschaakt. Dat blijf ik toch wel als een voordeel in de Hof zien, als een dame het er langer dan een halfjaar uithoudt, dan weet je gewoon dat het qua performance goed zit.

    7000+ RPM - Go like Hell

    Salome was inmiddels haar lijstje stamgasten af aan het werken, kwam me melden dat ze rond half acht achter me aan ging komen. Dat liep slechts een kwartier uit omdat ineens iedereen tegelijk de kamers in dook. In de tussentijd won ik dankzij "Losfee" Maria een prijs uit de kerstloterij, nl. een gratis massage. Die besloot deze racebeer even te bewaren tot na de date met Salome, dan kon Erika me daarna weer wat in vorm kneden. Salome liet er inderdaad geen gras over groeien toen we een kamer hadden gevonden en stond me een tijd lang en diep af te zoenen. Ook haar eerste fanfare pogingen ging nog heel geleidelijk, maar geleidelijk ging er een knop, alsof de pitcrew naar een racer signaleert dat er gas gegeven mag worden. Ik was toevallig donderdag naar de Le Mans film Ford vs Ferrari geweest, en dit stukje uit de 24u van Daytona kwam bij me op toen Salome losliet en me met glinsterende oogjes aankeek. De resterende tijd van dat uur zijn met 300 kmh voorbij gevlogen, met één pauze die ik mezelf oplegde anders was het toch een halfuur geweest. In de afsluitende doggy daarna kostte het Salome geen enkele moeite plof 2 eruit te krijgen.

    Beter dan dit?

    Nee, beter ging het niet meer worden. Ik probeerde wel nog Bianca mee te krijgen, maar die werd helaas door Cleo in een triowens betrokken, dus we hopen dat ze er volgend jaar nog is. Salome was ook weer snel onderweg, dus toen Erika beschikbaar werd heb ik van mn voucher gebruik gemaakt en me even laten masseren door Erika. Dat doet ze een stuk steviger dan Sandra en dat beviel mn rug prima. Ga ik onthouden voor de volgende keren. Evelyn en Lissy gingen even als deurdames mee, dikke zoen en daarmee is wandeljaar 2019 helaas voorbij. Ik had nog de ijdele hoop GT nog eens aan te doen, maar dat gaat door de drukke laatste dagen niet door. Op de terugweg had ik de soundtrack van Ford - Ferrari opstaan van Marco Beltrami en Buck Sanders. Zitten een paar lekker lome instrumentale stukken, maar ook een hedendaagse knaller als Highway Tune van Greta van Vleet. De opening blijft echter mn favoriet. Heel toevallig lijken de eerste noten heel veel op Bad Medicine van Bon Jovi, maar daar houdt de gelijkenis wel op. Deze racebeer moest het even uitproberen, maar je gaat er inderdaad veel harder van rijden dan toegestaan. In Dld kan het nog, in ons eigen kikkerlandje straks niet meer, dus geniet ervan

    "When in doubt... go flat out!" - Colin McRae

    "Never break the Chain" - Fleetwood Mac

  22. Onderstaande 16 leden hebben Sphinx bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 (20 december 2019),Befke (18 december 2019),Bennie75 (20 december 2019),Bredero (19 december 2019),Bubbelbader (19 december 2019),Dietster (19 december 2019),Johnny99 (17 december 2019),JonnyFontane (17 december 2019),lma (17 december 2019),lustman (17 december 2019),noglangnietuitgewandeld (18 december 2019),Pandabeer82 ( 4 januari 2020),pret (17 december 2019),Sjeufke (17 december 2019),snellejapie (23 december 2019),Wijze grijze (17 december 2019)

  23. #1414
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Last Online
    30 maart 2021 @ 17:29
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 2 posts

    Standaard

    Het is erg stil geworden in het Schieferhof.
    Sabine, die altijd in de stemming was, is er niet meer, Angie is er niet meer, Sarah werd eruit gegooid en vervolgens weer binnengelaten en weer verlaten.
    Cleo is een paar weken uit.
    Maria is altijd jaloers als je niet met haar meegaat.
    Juia is alleen daar onregelmatig en volledig ongemotiveerd door de gezichtsuitdrukking.
    Salome, wanneer het er is, wordt het permanent geboekt.
    Susann komt alleen onregelmatig.
    De 2 nieuwe meisjes Bianca en Lizzy zijn verre van de standaard van dienstverlening.
    Carina is er niet meer. Gelukkig.

    Wat is er gebeurd met de goede oude Schieferhof?

    Conny en Edith hebben altijd zo'n strak uiterlijk.
    De nieuwe toonbankvrouw in de kelder ziet niets, lacht niet en spreekt nauwelijks tot de gasten.

    Het is jammer waar dit huis zich heeft ontwikkeld.

  24. Onderstaande 5 leden hebben voyager bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (14 januari 2020),lustman ( 9 februari 2020),noglangnietuitgewandeld (15 januari 2020),pret (14 januari 2020),Wijze grijze (14 januari 2020)

  25. #1415
    Geregistreerd
    28 januari 2007
    Last Online
    4 november 2021 @ 01:24
    Berichten
    77
    Discussies
    15
    Thanks
    45
    Thanked
    76 in 20 posts

    Standaard

    Beste voyager bedankt voor de update. Was van plan om er deze week ook nog eens langs te gaan, maar nu twijfel ik toch wel.
    Zijn Lisa en Eveline er nog wel?

  26. #1416
    Geregistreerd
    3 januari 2007
    Last Online
    30 maart 2021 @ 17:29
    Berichten
    9
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    8 in 2 posts

    Standaard

    Elisa is nog steeds de enige die de illusie geeft. Ze schreeuwt niet als je uitgaat met een andere vrouw.
    Naar mijn mening is Evelin aanzienlijk in dienst gedaald. Zoals het hele huis.
    En het is ook toegenomen.

    Ik ben Erika vergeten. Maar dat is helemaal niet mijn geval.

    Zoals ik al zei, het is hier niet langer de sfeer en je hebt als gast de indruk dat iedereen daar gedemotiveerd is.

    Persoonlijk zie ik geen reden om een ​​toegangsprijs van € 70 te betalen als de hele zaak niet meer klopt.

  27. Onderstaande 3 leden hebben voyager bedankt voor deze bijdrage:

    Husky (14 januari 2020),noglangnietuitgewandeld (15 januari 2020),phoenix (14 januari 2020)

  28. #1417
    Geregistreerd
    28 januari 2007
    Last Online
    4 november 2021 @ 01:24
    Berichten
    77
    Discussies
    15
    Thanks
    45
    Thanked
    76 in 20 posts

    Standaard

    Tja als de echte service dames er daar mee ophouden zou het wel eens snel bergaf kunnen gaan.
    Want de 70 euro inkom wil ik alleen maar betalen omdat er geweldige service dames zijn, en niet voor de beperkte accommodatie en eten.
    Hopelijk is het management op tijd wakker, want voor een gewone service in een oude club met beperkte mogelijkheden ga ik geen 2 uur meer in mijn wagen zitten

  29. Onderstaande leden hebben lma bedankt voor deze bijdrage:

    noglangnietuitgewandeld (15 januari 2020)

  30. #1418
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 06:46
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.743
    Discussies
    168
    Thanks
    2.717
    Thanked
    8.032 in 1.575 posts

    Standaard

    Het is inderdaad niet meer het Schieferhof van pakweg vijf jaar geleden. Het vertrek van een aantal servicekanonnen hebben ze helaas nog niet op weten te vangen. Met Maria en Evelien kan ik wel goed overweg. Elisa is ook wel okay. Maar Anna, Dana, Katja en Nina mis ik daar toch. Ik geloof niet dat de nieuwe meisjes hier waardige vervangsters voor zijn, uitgezonderd Salome, maar die is dan ook het best te boeken via de Theke. Anders grijp je er naast. Donderdagen zijn op een of andere manier het stilst. Op andere dagen, vooral vrijdag is er meer leven in de brouwerij.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  31. Onderstaande 6 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    blauwebeer (15 januari 2020),Dietster (23 januari 2020),lma (15 januari 2020),lustman ( 9 februari 2020),Sjeufke (16 januari 2020),Wijze grijze (15 januari 2020)

  32. #1419
    Geregistreerd
    21 mei 2009
    Last Online
    Gisteren @ 00:36
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    123
    Thanked
    118 in 12 posts

    Standaard

    Gisteren op tijd richting Schieferhof vertrokken met 2 taarten (had ik beloof en was jarig) in de kofferbak hopend dat ze mijn rijstijl en het "geweldige"
    Duitse wegennet zouden overleven.
    Als je bij de baustelle op de A3 de linkerstrook pakt (paar km voor afslag Hennef) kan je er niet af en mag je bijna 10 km doorrijden tot de volgende afslag.
    Iets later op bestemming dan gehoopt, maar dat mag de pret niet drukken.
    De dames vonden de taarten/vlaaien lekker
    Zoals zo vaak na opfrissen en mijn standaard mok koffie en een peuk werd ik gearresteerd door Eveline en zoals altijd een goeie service.
    De ijsberenpopulatie was de hele dag behoorlijk en de dames hadden het druk genoeg.
    Maria, Eveline, Elisa, Lizzie, Bianca, Erica, Sandra, Salome(iets later) en een nieuwe dame aanwezig afgelopen vrijdag.
    Na de sauna en wat rust kreeg ik het gelukkig voor elkaar om met Maria en Elisa op de kamer te belanden, in een woord heerlijk
    Ja dit huis moet je liggen en zoals overal veranderen dingen, maar een gedemotiveerde sfeer kon ik er niet herkennen.
    Ik kom er met regelmaat en ook alleen maar daar. Het service niveau is hoog en persoonlijk hou ik van de rust en huiselijk karakter van deze club.
    Bianca heeft mij zo goed op de kamer weten te verrassen (toppertje) weer een favorietje erbij.
    Na tevergeefs lang gewacht op Salome, helaas was ze helemaal volgeboekt.
    Moest Eveline teleurstellen en ben ik voor de 2e maal met Bianca te kamer getrokken.
    Het was weer een fijne dag, ik heb me goed vermaakt en met een huiswaarts gegaan

  33. Onderstaande 13 leden hebben Dietster bedankt voor deze bijdrage:

    Agronymus1 ( 2 februari 2020),Ascari (28 april 2020),Bubbelbader ( 7 juli 2020),Husky ( 2 februari 2020),lustman ( 9 februari 2020),mynasch ( 2 februari 2020),Pandabeer82 ( 2 februari 2020),phoenix ( 2 februari 2020),pret ( 2 februari 2020),Sjeufke ( 2 februari 2020),Sphinx ( 2 februari 2020),Wentelt Eefje ( 6 februari 2020),Wijze grijze ( 2 februari 2020)

  34. #1420
    Geregistreerd
    4 juni 2008
    Last Online
    21 maart 2024 @ 13:10
    Berichten
    27
    Discussies
    2
    Thanks
    8
    Thanked
    14 in 8 posts

    Standaard

    Back in business volgens de website.

    Heeft iemand al meer info over de regels en bezetting?

    Thx
    Attached Images Attached Images

  35. #1421
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:49
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.928
    Discussies
    62
    Thanks
    8.103
    Thanked
    2.605 in 928 posts

    Standaard

    Volgens een bericht op FC: Anni, Cleo, Evelin, Bianca, Julia, Sarah, Erika.

    Maria wordt aan het einde van de week verwacht. Eliza, Salome en de andere dames is mij niet bekend.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  36. Onderstaande 3 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Dietster (22 september 2020),pret (21 september 2020),przybo (21 september 2020)

  37. #1422
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 07:18
    Berichten
    2.863
    Discussies
    81
    Thanks
    2.066
    Thanked
    3.156 in 945 posts

    Standaard

    Vanaf vandaag (21 Sept) weer open. Bron.......mail van de Schieferhof
    Een uurtje is ook maar een uur...

  38. Onderstaande 3 leden hebben uurtje bedankt voor deze bijdrage:

    Dietster (22 september 2020),phoenix (21 september 2020),schoolmeester (21 september 2020)

  39. #1423
    Geregistreerd
    21 mei 2009
    Last Online
    Gisteren @ 00:36
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    123
    Thanked
    118 in 12 posts

    Standaard

    Na het bericht van Uurtje en het checken van de website ben ik op 24 september na een 8 maanden wachten weer eens naar Schieferhof getogen.
    Om 18:30 aangekomen was het daar binnen bijna als van ouds op wat plexi schermen na.
    Door de corona zijn er wel wat aanpassingen in het beleid;
    - bij binnenkomst handen desinfecteren en je contact gegevens opschrijven je gsm nummer wordt gelijk gecontroleerd maar je krijgt een privenummer melding op je scherm.
    - max 20 beren binnen
    - geen actie op de bank
    - mondkapje op als je niet aan het drinken, eten of roken bent geldt ook voor de dames.
    - max 2 personen tegelijk in de eetkamer
    - kamer gangen met wie en het tijdvak wordt geregistreerd
    Die regels vind ik persoonlijk onzin, maar snap dat ze dat moeten doen om open te kunnen zijn.

    Aanwezig die dag waren Maria, Cleo, Eveline, Sarah, Anny, Bianca (was wel vroeg weg), Erica (massage)

    Cleo was die avond weer redelijk op dreef en moest af en toe tot rust gemaand worden, ik vond het een gezellige sfeer.
    Die avond heb ik gekamerd met Maria heerlijke wervelwind, Eveline zo lekker lief en Sarah heerlijk mysterieus. Alle drie gaven weer een super service+.
    Salome zal inderdaad sporadisch aanwezig zijn in de vakanties.
    Ik heb me daar vermaakt en ga zeker nog terug.

    Mvg. Dietster

  40. Onderstaande 10 leden hebben Dietster bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 7 oktober 2020),Johan35 ( 6 november 2020),lustman (23 december 2020),mentholbear ( 7 oktober 2020),noglangnietuitgewandeld ( 7 oktober 2020),pret ( 7 oktober 2020),schoolmeester ( 7 oktober 2020),Sjeufke ( 7 oktober 2020),uurtje ( 7 oktober 2020),Wijze grijze ( 7 oktober 2020)

  41. #1424
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:49
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.928
    Discussies
    62
    Thanks
    8.103
    Thanked
    2.605 in 928 posts

    Standaard Open vanaf dinsdag 8 juni

    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  42. Onderstaande 5 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Dietster ( 8 juni 2021),Jester ( 6 juni 2021),mentholbear ( 6 juni 2021),pret ( 5 juni 2021),Ruben6969 ( 7 juni 2021)

  43. #1425
    Geregistreerd
    21 mei 2009
    Last Online
    Gisteren @ 00:36
    Locatie
    Limburg
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    123
    Thanked
    118 in 12 posts

    Blinzeln

    Na een veel te lange tijd weer eens richting Bernds getogen

    Eerst wel ff langs zo'n sneltest-locatie gereden
    Weet niet meer welke ijsbeer ons berichte over de chayns locaties maar dank daarvoor, werkt goed.
    Na een half uurtje rijden ff een rustpauze ingelast te hebben, gelijk gecheckt wat het oordeel was, gelukkig negatief dus door
    want je kunt rechtsomkeert maken als je geen negatieve test/bewijs van prikken/genezing kan laten zien, had Connie me al donderdag laten weten toen ik naar de bezetting informeerde.

    Voor degene die niet vaak wat dieper Duitsland inrijden hou er rekening mee dat het weer pre-corona druk is op het Duitse wegennet + veel wegwerkzaamheden= veel kans op files.

    De bezetting was na mijn mening voor een vrijdag goed genoeg.
    Cleo, Eveline, Sarah, Nina, Anny, Bianca, Erica (+massage).
    Maria is er volgende week weer van de partij.

    Bij binnenkomst 12:55 uur na controle van m'n negatieve uitslag, contact gegevens invullen en de financiële verplichting, mocht ik mijn vertrouwde clubje weer in.
    Na mezelf in het berenkostuum gestoken te hebben, eerste een mok koffie gehaald en naar buiten voor een peuk. Genietend van het eigenlijk te hete weer, kwam vrij snel Nina bij me zitten.
    Dus 1e kamergang geregeld en Nina haar service was als vanouds

    Tijdens de rust kwam Katja (de kelderbarvrouw) ten tonele, ik moet zeggen dat ze moeite doet om sfeer in de kelder te krijgen en de beren niet te laten weg dutten wat haar redelijk lukt.
    Cleo was zoals altijd weer lekker druk in de kelder en moest af en toe afgeremd worden
    Berenpopulatie was goed, niet te druk maar ook niet te rustig.

    2e kamergang was met Sarah ook zeker goed, maar ik vindt haar toch wat lastiger te doorgronden.

    Na het eten (niet culinair, maar wel lekker) gezakt te laten hebben, ging ik voor m'n 3e kamergang.
    Bianca haar service heeft ook geen corona achterstand opgelopen en was weer geweldig

    Voor ik huiswaarts zou keren, moest er nog 1 ding gebeuren een heerlijke stevige massage van Erica
    De massage was zeer goed er zijn behoorlijk wat knopen weg gemasseerd, ter afsluiting vroeg ik of ze me met een
    zachthandige massage het laatste hoogtepunt van de dag wilde bezorgen.
    Ook dat was geen probleem, had alleen niet verwacht dat ze dat punt nog zo hoog kreeg.

    Ivm Vakantie
    Zal ik er zeer waarschijnlijk over 2 weken weer zijn.

    Mvg. Dietster

  44. Onderstaande 14 leden hebben Dietster bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (19 juni 2021),Badslippers (19 juni 2021),hasta la pasta (19 juni 2021),Herr Fick (19 juni 2021),Jester (19 juni 2021),lustman (22 juni 2021),mentholbear (19 juni 2021),pcenter (20 juni 2021),phoenix (19 juni 2021),pret (19 juni 2021),Sphinx (19 juni 2021),WANDELAAR5 (19 juni 2021),Wijze grijze (19 juni 2021),yylover (19 juni 2021)

 

 
Pagina 57 van 64 EersteEerste ... 747535455565758596061 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46.

Living Room 468*60   FKK Artemis 468*60