Weergegeven resultaten: 1 t/m 23 van 23
  1. #1
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Last Online
    29 januari 2017 @ 16:51
    Berichten
    74
    Discussies
    10
    Thanks
    15
    Thanked
    36 in 16 posts

    Standaard Katty (Roemeense) ex-LR

    Naam : Katty

    Nationaliteit/Taal : Roemeens / Engels

    Leeftijd : 23

    Haarkleur/-lengte : zwart / lang

    Lengte dame : 165-170cm

    Postuur/Cupmaat : slank-normaal / C cup

    Tatoeages/Piercings : dacht van niet

    Service: tz / nmc /pzc

    Voordelen: mooi volle ronde kont

    Nadelen : -

    Tijdsduur : 30 min

    Prijs : 50 euro

  2. #2
    Geregistreerd
    4 december 2008
    Last Online
    29 maart 2023 @ 14:28
    Berichten
    409
    Discussies
    18
    Thanks
    33
    Thanked
    22 in 15 posts

    Standaard

    Afgelopen donderdag een hele goede sessie met deze dame gehad. Tongzoenen, mooi figuur, iets vollere kont inderdaad, mooie naturel borsten en goede after sales. Top!

  3. #3
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Last Online
    29 januari 2017 @ 16:51
    Berichten
    74
    Discussies
    10
    Thanks
    15
    Thanked
    36 in 16 posts

    Standaard

    van de week ben ik ook met deze roemeense naar de kamer geweest en ik kan zeggen het was TOP.
    zeer goede erotische massage waardoor je lekker in de stemming komt.
    mooie naturelle dame zonder veel make up en alles in de juiste proporties.
    geen typisch roemeens gedrag maar gewoon genieten en echt waar voor je geld.
    voor deze dame ga ik binnenkort zeker terug naar LIVING ROOM maar dan moet ik wel opschieten.
    ze gaat binnenkort namelijk terug naar roemenie en de vraag is komt ze nog terug?
    ik hoop het wel! een TOPPER!

  4. #4
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard kathy

    kathy is misschien niet de mooiste daar,in LR,maar een aangename en verstandige persoonlijkheid,ze doet normaal geen FT,maar kan zeer goed masseren,ik kende haar al van in HG

  5. #5
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    kathy vertrekt maandag naar haar thuisland,maar niet voor definitief,zoals iemand verkeerd indiceerde. Ze komt terrug na een niet nader te bepalen periode terug naar LR

  6. #6
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Ik vind Katty wel een van de mooiste naturel dames, buitengewoon sympathiek ook. Ik wilde ook graag de zaterdag met haar afsluiten, helaas voor mij was mijn broer mij voor ( het is hem vergeven ) Heb het toen maar met inmiddels vaste waarde Yvon moeten doen.
    Nu maar hopen dat ze terug komt.

  7. #7
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    ze komt zeker terug(in het leven is niets zeker,maar toch)ze weet alleen niet wanneer.
    ze is ook een, uitstekende masseuse,het zat door stress helemaal vast bij mij,maar ze slaagde er in mij te ontspannen.

  8. #8
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    ze komt zeker terug(in het leven is niets zeker,maar toch)ze weet alleen niet wanneer.
    Binnen 2 a 3 weken is Katty terug. In ieder geval voor 2 maart

  9. #9
    Geregistreerd
    3 maart 2007
    Last Online
    23 maart 2024 @ 20:36
    Berichten
    143
    Discussies
    6
    Thanks
    11
    Thanked
    9 in 7 posts

    Standaard

    ist das katty ex planet happy garden?

  10. #10
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zorro86 Bekijk bericht
    ist das katty ex planet happy garden?
    Nee, dit is Katty ex-PHG. Tegenwoordig in Samya.

  11. #11
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Is ook weer terug

  12. #12
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Mmm weer heerlijk 1,5 genoten. Eerst massage wat ze echt super goed kan. Daar na lekker haar gladde grotje leeg geslurpt mmmmm. En na aandringen van haar lekker klaar gekomen over de body... Mmmm

    Haar lichaam is echt puue natuur ... Mmmmm

  13. #13
    Geregistreerd
    3 januari 2011
    Last Online
    29 januari 2017 @ 16:51
    Berichten
    74
    Discussies
    10
    Thanks
    15
    Thanked
    36 in 16 posts

    Standaard

    paar dagen geleden weer eens met de topper KATTY een tijdje liggen spelen en daar zeker geen spijt van gehad.
    wat BBERTB zegt klopt helemaail een meisje puur natuur, alles is echt aan haar en ze gebruikt nauwelijks make-up.
    veel dames gebruiken een hoop make up om er mooi uit te zien, maar dat heeft KATTY niet nodig!
    eerst een uurtje liggen seksen en daarna nog van een uitgebreide massage van haar genoten om het 2e uur vol te maken
    KATTY een meisje die nooit om de sleutel vraagt altijd even komt kletsen en het normaal vindt dat je ook met andere meisjes gaat wippen
    daar kunnen veel anderen nog wat van leren.
    ik kom niet zo vaak in de saunaclub maar als KATTY er is is ze een zekerheid!!

  14. #14
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    katty is oke,een goed meisje met een warme persoonlijkheid en ook verstandiger dan de gemiddelde vrouw. nog niet zoveel ervaring maar een lievke,die vooral goed kan masseren. ken ze al van in de PHG,en na een zeer korte passage bij de Magnum,waar ze om dezelfde reden ging lopen als bij PHG,nu haar plek blijkbaar gevonden. Spijtig vonden we het beiden,dat we elkaar laatste zaterdag slechts vluchtig konden zien,maar we moeten ieder zijn plezier gunnen hé

  15. #15
    Geregistreerd
    13 december 2008
    Last Online
    20 maart 2024 @ 09:24
    Locatie
    een goeie 130 km van Hamminkeln
    Berichten
    156
    Discussies
    21
    Thanks
    50
    Thanked
    93 in 35 posts

    Standaard

    Gisteren met deze beauty een uurtje quality time gehad. Ik zag haar al eerder die avond.., maar had er geen aandacht meer aan besteed omdat zij in druk heerschap verbleef. Toen ik haar echter in de voorbijgang van mijn pad richting sofa passeerde, was ze mij achterna gekomen waarna Katty haar curvy lichaam zich in de sofa dicht naast het mijn nestelde. Nix geen moeite om de conversatie op gang te houden. Eén en al gezelligheid, openheid terwijl zij haar zachte, ronde borsten en billen gewillig aan mij toont. Ook qua intelligentie is zij bovengemiddeld, relaterend aan haar collega's. Prima Engels, en zegt rechten te studeren. Ik vind het ontzettend sexy wanneer een mooie vrouw als Katty op haar lippen bijt. En wanneer zij dit doorheeft lijkt ze ermee te spelen om mij te verleiden richting kamer. Wanneer ik haar vraag wat ik daarvoor krijg, bestijgt ze mij in cowboypositie op de sofa en drukt haar enorme "All Naturals" tegen mijn lichaam aan. Ze drukt haar dijen stevig naar voren terwijl haar lippen en tong de mijne 'teasen'.
    Dat het uiteindelijk tot een uur kamerbezoek leidt, is een retorische actie. Op de kamer praat ze wel veel zonder dat het teasen er minder van wordt. Ik heb haar op haar buik gedraaid waarna ik haar billen uitvoering bewerkt heb waarbij zij het uitkreunde van genot. Natuurlijk schoof zij haar benen wat meer uiteen waardoor, mijn vingers zich bewogen over en in haar natte poesje. Haar orale skills zijn gemiddeld, maar omdat haar profiel volledig matcht met mijn verbeelding met hoe een vrouw een vrouw kan zijn en de wijze waarop ze mij aankijkt tijdens de zuigbeurt trekt het geheel naar een hoger niveau. Wat een heerlijkheid, deze vrouw. Voor de verder daden kan ik ook louter positief zijn, zij is niet van het harde. Ik ben dat ook niet. Heerlijke rustig bestijgt zij mij opnieuw maar deze keer zonder slip . Haar lichaam kronkelt zich over mijn lid. EN oh.. wat vind ik haar sexy. Ze duwt voorzichtig mijn super harde leuter naar binnen waarbij ik het tempo bepaal en Katty zich naar alle gewilligheid mee laat voeren. Ik maak het tenslotte doggie af, waarbij onder kreun genot Katty's reet de hoogte in steekt en ik mijn mijn leuter zo diep mogelijk naar binnenstoot. Met recht.. deze topper springt vanuit het niets zo mijn top 5 binnen en is dus zeker voor herhaling vatbaar.

    ps. Inmiddels is ze 24 jaar en ook heeft Katty een navelpierrcing.. maar dit terzijde... (tis gewoon een heerlijk lekker wijf! met inhoud en humor )

  16. #16
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    T/m komend weekend aanwezig, daarna met Paasvakantie.

  17. #17
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:00
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Zaterdag zag ikeen heel aantrekkelijke dame. Dit bleek de super aardige en verleidelijke Katty te zijn. Moet haar de laatste maanden steeds zijn misgelopen anders had ik haar zeker opgemerkt. Heel aangenaam gesprek gehad met Katty voor we naar de kamer gingen, 1 v/d weinige dames die ook echt humor heeft trouwens. Wat een heerlijk rondingen heeft deze dame, op de kamer was het een top sessie. Verrukkelijk hoe ze olie over haar borsten liet lopen en toen heerlijk met die geoliede borsten m'n lul ging masseren. Ook heerlijk hoe ik met de olie haar heerlijke kont mocht masseren. Deze dame heeft heerlijke rondingen. Ze heeft ook graag dat je tijdens de seks haar borsten eens goed vast houd en wat voelt haar lichaam met de fantastische rondingen heerlijk aan. Verder is haar service top. Helaas geen FT mogelijk. Met het komende maand ook nog ontbreken van Viki toch maar weer eens naar GT en ook Dolce vita maar eens proberen maar deze dame maakt het wel verleidelijk toch naar de LR te gaan maar kan haar vast na een maandje ook wel beter gaan leren kennen.

    100% herhalingsgevaar.

  18. #18
    Geregistreerd
    29 december 2006
    Last Online
    18 december 2022 @ 12:24
    Locatie
    Antwerpen en Oostende
    Berichten
    9.880
    Discussies
    235
    Thanks
    4.729
    Thanked
    6.643 in 3.149 posts

    Standaard

    uiteenlopende verhalen betreffende het gedwongen vertrek van Katty,
    wie weet meer en liefst geen roddels,maar de serene en in de mate van het mogelijke;objectieve waarheid.
    Katty,de zwart,langharige jonge frisse meid met de weelderige vormen en last but not least;aangename persoonlijkheid,
    denk dat een aantal beren,ze had haar vaste klanten ook,zeker treuren.

  19. #19
    Geregistreerd
    19 september 2008
    Last Online
    Vandaag @ 08:00
    Berichten
    3.035
    Discussies
    169
    Thanks
    1.158
    Thanked
    5.328 in 1.770 posts

    Standaard

    Ben ook benieuwd en als iemand weet of en in welke andere club ze is gaan werken ben ik ook benieuwd daarnaar.

  20. #20
    Geregistreerd
    5 juni 2013
    Last Online
    26 juni 2021 @ 09:18
    Berichten
    2
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    0 in 0 posts

    Standaard

    Hello all , I'm Luffyx from France ( Youppie) , it's my first post here , I know Katty , amazing girl , and I had planned to see her tomorrow in LR ....
    If she was transferred it saddens me ...

    Hallo allemaal, ik ben uit Frankrijk Luffyx (Youppie), het is mijn eerste post hier, ik weet Kathy, geweldig meisje, en ik was van plan om haar morgen te zien in LR ....
    Als het werd overgedragen het bedroeft me ...

  21. #21
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deket Bekijk bericht
    wie weet meer en liefst geen roddels,maar de serene en in de mate van het mogelijke;objectieve waarheid.
    De objectieve waarheid is dat Katty niet meer in LR werkzaam is en niet meer zal terugkeren. De reden is niet forum-relevant. De afwezigheid is voor LR toch zeker een gemis, maar ongetwijfeld zal deze Roemeense schone elders neergestreken zijn.

  22. #22
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    -> oude doos

  23. #23
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    klopt... erg jammer.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:02.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60