Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 26 t/m 44 van 44
  1. #26
    Geregistreerd
    18 maart 2009
    Last Online
    19 juli 2017 @ 11:29
    Locatie
    Belgie
    Berichten
    130
    Discussies
    6
    Thanks
    0
    Thanked
    80 in 15 posts

    Daumen hoch Verjaardag SFL 06/05/11/YY Co-productie2

    Killer-Bull;
    weken op voorhand stond al vast dat het afgelopen vrijdag de Master-Bull zijn verjaardag was.


    Master-Bull;
    Dat staat al sinds mijn geboorte vast, maar Killer bedoeld dat ik al weken geleden aangekondigd had dat ik op mijn verjaardag in YinYang zou aanwezig zijn. Het zit namelijk zo dat je daar dan gratis entree hebt.


    Killer-Bull;
    ik probeer altijd om voor 2 uur daar te zijn en zo nog 10 euro korting te krijgen.
    de file aan de grens dacht daar anders over.
    naar mijn 10 euro kon ik fluiten want ik kwam aan rond 5 minuten na 2.
    Na het omkleden ben ik meteen een stuk taart gaan eten en wat drinken op het terras
    er waren al een 20 vrouwen aanwezig
    veel blondines duitse en poolse
    toen ik een beetje aan het rondwandelen was liep ik meteen tegen het feestvarken op
    sfl kwam juist de kleedkamer uit en hij zag er moe en zwakjes uit


    Master-Bull;
    Ja, een werkende mens, die daarbovenop nog eens gefrustreerd is van altijd die file daar in Nederlands Limburg, die kan er niet fit en goed uitzien! SFL is het dan ook kotsbeu van wat ze daar aan de grens in Beek, Geleen, Sittard en dat hele stuk snelweg richting Eindhoven aan het kankeren zijn. Vroeger was het altijd dat andere stuk na de splitsing richting Roermond en Venlo, waar de tunnels dicht waren. Nu is het telkens dat stuk voor de splitsing. Ik begrijp daar geen reet van met mijn boerenverstand, want die baan is zo vlak als een biljardtafel. Ze zouden beter komen werken aan de rampzalige wegen in België… Zelfs in Tanzania is de kwaliteit van het wegendek beter!

    Maar goed, ik kwam toe en samen met mij twee Turkse mokkels. Die waren zich al meteen druk aan het maken bij de receptie, maar dat deerde me niet. Ik smeet mijn legitimatie op de desk en eiste mijn gratis inkom. Daar werd dan ook zonder één enkel probleem aan tegemoet gekomen. Nadat ik mijn kleren aan had en ik de kleedkamer uitliep, zag ik een rossige man met een gigantische flieter voor me staan. Het was warempel de Killer-Bull!

    Het was weer even geleden en zodus gingen we buiten op het terras wat bijkletsen. Niet alleen bijkletsen bij een drankje, maar ook het evalueren van de aanwezige dames geschiede daar in het zonnetje.


    Killer-Bull;
    toch leek de master niet meer de geilaard te zijn zoals ik hem ooit kende.
    hij beweerde zelfs van het op zijn verjaardag rustig aan te doen en zei me dat hij er niet echt zin in had


    Master-Bull;
    Tja, je kan niet elke dag even geil zijn. Bovendien stond ik wat slaap achter en moest ik nog wat in de sfeer komen. Het neemt niet weg dat er geen lekkere wijven aanwezig waren. Wat opviel was dat er een meerderheid van blonde mokkels aanwezig was. Zoals de Killer al zei betrof het veel Pools en Duits geweld.


    Killer-Bull;
    en er waren er ook enkele met dikke tetten.
    Ook siliconetetten en dat is nu eenmaal spek voor mijne bek
    de eerste die ik op het oog had was de duitse stefanie die met haar dikke memmen mijn ogen verbrande
    terwijl sfl maar zat te zagen en te klagen daar op het terras en ik maar met 1 oor luisterde ging mijn aandacht meer en meer naar die jonge vrouw die uitdagend naar mij zat te lachen
    toen iemand van het ijsberenforum bij ons kwam zitten en sfl niet meer alleen was liep ik naar deze diktiet toe, smeet haar over mijn schouder en schaakte haar naar een kamer


    Master-Bull;
    De Killer kon al geruime tijd zijn hitsige blik niet meer van dat mokkel haar tieten houden. Het feit dat Seks&Fun bij ons op het terras kwam zitten, moet een bevrijding geweest zijn voor de Killer, want hij stormde op die Duitse af en verdween ermee.

    Seks&Fun is een ijsbeer die ik al geruime tijd niet meer gezien had. Het laatste wat ik over hem gelezen heb is dat hij vies tegen de vlakte is gegaan daar in YY. Ik vroeg hem of hij mits een goede advocaat en de nodige dreigementen, ter compensatie van die gladde plek een jaar gratis toegang had tot YY. Maar helaas had hij dit niet! Een Belg is nu eenmaal veel te braaf, dacht ik bij mezelf.

    Na wat met S&F bijgepraat te hebben, ging ik een rondje lopen. Ik botste meteen op de kettingrokende Marokkaanse Noëlle. Je moet het maar kunnen in een tent die bol staat van slanke blondines. Maar ik moet eerlijk wezen: zij was lief tegen mij en bood zich dan ook gewillig aan, terwijl alle andere aanwezige dames er lamlendig bijhingen. Volgens mij waren ze tam van het zwoele weertje! Maar goed, gelukkig eentje die haar commerciële functie we begreep en zich vol overgave over me heen stortte.

    En ja, storten was het juiste woord. Want het zat namelijk zo dat deze Marokkaanse best ook wel als volslank kon omschreven worden. Hoewel, ze had wel een leuk snoetje en een geil attitude. Bovendien zou deze eerste verovering van de dag een eerbetoon worden aan de heer Badslippers, die bij regelmaat ook met dit soort vrouwen meegaat! Aangezien deze linkse rat niet op mijn verjaardag wou zijn en al het wingman-gelul overliet aan Killer-Bull, moest ik mezelf weer opofferen om dit soort vrouwen te behagen. Na een kort gesprek gooide zij mij over haar schouders en vertrokken we richting zimmer!

    LINK Noëlle:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...(Marokkaanse)&

    Toen ik terugkwam in de bar, na een douche en een sessie op het Marokkaanse springkasteel, zat ook de Killer daar met zijn alom gekende grijns.


    Killer-Bull;
    jaja ik had de eerste van de dag er ook alweer opzitten
    zoals ik al gezegd had was ik met de duitse stefanie vertrokken
    een vrij jonge nog met bruine lange haren en een heel mooi gezicht
    jammer dat ze toch wel wat vetrolletjes op haar buik liggen had maar voor de rest was ze perfect voor mij
    een ruime c of bescheiden d-cup wel met siliconen versterkt
    was machtig toen ik haar pruim aan het lekken was en ik naar boven keek hoe die 2 toeters al liggend toch bleven recht staan
    na het beffen heeft ze me gepijpt en dat viel goed mee
    het neuken zelf was zeker niet slecht maar ik heb toch ook al beter gehad
    om te beginnen was ze goed genoeg maar na een tweede of derde keer zou het me toch al moeilijker lijken om met haar service te kunnen klaarkomen
    ze had ook een slechte conditie want wanneer zij bovenop mij zat en ik vroeg haar om me wild te neuken, dan viel ze na 2 minuten buiten adem van me af.

    in ieder geval was de kop er voor ons beiden af.
    sfl had er zelfs honger van gekregen
    we gingen eerst in de bar aperitieven
    en de jarige master trakteerde me op een cocktail
    hij zelf nam een mojito en ik nam een lady-killer hahahahahaha want ik ben de Killer
    na dat drankje zijn we gaan eten
    het was BBQ buiten op het terras
    we namen ieder een goed gevuld borden en vielen aan


    Master-Bull;
    En wij niet alleen… Toen de tent open verklaard werd, had je al die wijven eens moeten zien spurten (alsof ze in 3 dagen geen eten meer gehad hebben). De Killer en ik spurten dan maar mee uit angst dat er voor ons niets meer zou overblijven. Maar dat is larie, want om 22u (veel later op de avond) was er nog vlees en at ik een stukje.
    Ik had wat rauwkost, een worst en een stuk kip op mijn bord liggen. De Killer had van alles wat er voorradig was wel iets op zijn bord liggen, plus ook de 5 verschillende soorten vlees sierden zijn eetbak. Ik vroeg me meermaals af waar die magere Hein al dat vreten blijft steken.

    Toen we beiden ons volledige bord verorbert hadden en we over onze buik wrijvend aan het nagenieten waren, schoof ons dessert bij aan. Ons dessert was een jong ding waar je niet naast kon kijken. Enerzijds omdat ze heel knap was, anderzijds omdat haar haren fluo rood/roze gekleurd waren. Het was de Duitse Stella, die ons toevertrouwde dat ze Italiaanse roots had.
    Na het kennismakingsgesprek waar ze er verlegen en onwennig bijzat, richtte ze zich plotseling tot mij zoals een bloeddorstige dazerik en mijn pik stond dan ook al meteen overeind. Binnen de 20min lagen we op de kamer!

    LINK Stella:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...aren-(Duitse)&


    Killer-Bull;
    hetzelfde van wat er in sfl zijn link vermeld stond kreeg ik ook te horen maar ik wou toch ook wel eens met die roodharige meegaan
    ik heb ook rode haren en als dan twee roodharige dan met elkaar gaan poppen zal het vuur er misschien afvliegen
    nadat sfl met haar terug was en zij zich gelukkig wel wat gewassen had na die perverse viezerik ben ik ook met haar de kamer opgegaan
    zoals sfl al zei: ze kust niet echt voluit maar het neuken is best wel goed voor zo een jonge

    na stella ging ik nog wat drinken in de bar
    en daar kom ik dan toch wel niet enkele kerels van mijn dorp tegen
    de wereld is klein en zeker als je naar yy gaat dan is de kans om je buren tegen te komen zeer groot


    Master-Bull;
    Terwijl de Killer wat zat te zeveren met zijn boerenvrienden, ging ik wat relaxen in de wellness. Daar in de sauna kreeg ik nog het gezelschap van een Poolse die al op gevorderde leeftijd was. Ze zou niet misstaan hebben tussen de mokkels van PT Xanten!

    Na de wellness ging ik nog wat drinken in de bar en daar werd ik opeens bij de arm gegrepen door een oude bekende. Letterlijk en figuurlijk een oude bekende, want het was de Duitse Katja waarmee ik in LR al eens de eer had. Zoals altijd neemt ze uitgebreid de tijd om wat bij te kletsen en zonder verplichtingen kan je haar tijdens het gesprek een beetje zitten betasten. Samen met haar ben ik even naar buiten gegaan, waar ik nog een stukje vlees van de bbg gegeten heb en daarna zonderden we ons af in een kamer!

    LINK Katja:
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...761#post214761

    Toen ik terugkwam na de tornado-fuck met Katja, zat de Killer nog altijd bij zijn nieuwe vrienden. Ik zette me even bij, maar al gauw had ik genoeg van het gebluf van die lulhannesen en ging ik rondwandelen. Mijn lul was gesloopt en een 4de sessie zou er niet meer inzitten. Ik ging nog afscheid nemen van de Killer en rond 23u hield ik het voor bekeken in YY.


    Killer-Bull:
    Toen de Master ervandoor ging bleef ik nog even zitten bij mijn dorpsgenoten.
    daarna ging ik op zoek naar mijn derde prooi
    dat werd de poolse nina die me eerder op de dag ook al aan het opgeilen was
    niet meteen de dikste tieten maar wel mooie blauwe ogen en een blond kopje
    ze zei me dat ze 27 was maar ik denk toch dat ze enkele jaartjes ouder was
    zij was in ieder geval de beste vrouw die ik afgelopen vrijdag gehad heb
    echt heel goed en een beest op de kamer hahahahahaha
    ze kon heel goed pijpen en het stengelen was compleet perfect

    na een dik half uur met nina ben ik me gaan wassen en stilaan ben ik dan ook maar naar huis gegaan
    de Master-Bull zijn verjaardag was weer een prettig dagje in YY.
    ik ben eens benieuwd of het dinsdag op zijn feestje in GT ook zo plezant word


    omdat het weer een duoproductie is sluiten we af met twee muzikale noten:
    - http://youtu.be/J4mLojTDsMw
    - http://youtu.be/lAhHNCfA7NI


    THE END
    &
    WIJ WILLEN TIETEN ZIEN... GROTE DIKKE GEZONDE LOEZEN !!!

  2. Onderstaande 2 leden hebben Killer-Bull bedankt voor deze bijdrage:

    Jimmy Doe ( 9 mei 2011),RAUL7 (15 mei 2011)

  3. #27
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 06:55
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    Gisteren bij YY geweest. De clubfaciliteiten zijn allemaal prima. Alleen met de dames was gisteren een drama. Nog veel erger als LR afgelopen zaterdag (feestje Sonny en Tiga). Hooguit 20 dvp's gezien terwijl er in de avond zeker 4x zoveel beren waren. Er waren een paar bezoekers die van ellende gingen kaarten. Dit mocht echter ook al niet van de uitsmijter aangezien het een neuktent is. Toen zeiden we nog er zijn geen dames. Hij zei ze bepalen zelf wanneer ze komen. Zal wel met de NL belastingdienst te maken hebben.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  4. #28
    Geregistreerd
    17 januari 2008
    Last Online
    7 maart 2024 @ 15:19
    Locatie
    holland
    Berichten
    2.265
    Discussies
    278
    Thanks
    15
    Thanked
    70 in 32 posts

    Standaard

    de dames zijn bij geen enkele club op maandag maximaal, dan hebben de dames weekend
    de hoeren lusten er wel pap van

  5. #29
    Geregistreerd
    28 november 2006
    Last Online
    31 mei 2020 @ 14:59
    Locatie
    Limburg - Belgium
    Berichten
    207
    Discussies
    23
    Thanks
    0
    Thanked
    2 in 2 posts

    Standaard

    Gisteren middag dan toch nog even geweest voor ik terug vertrek naar YY.
    Bij binnen komen vond ik nogal rustig en zelfs teveel mannen ten opzichten van dames.
    Maar wie kwam ik dan tegen lolll Adrianna en Claudia 2 Poolse schoonheden aan de toog.
    Na een klein gesprekje met hun kon ik eigenlijk niet kiezen en hebt dan maar voor een triootje gekozen met hun ;-)
    Wat gekken alle 2 op de kamer en geil, en ze hebben hun werk goed gedaan en ze kregen niet genoeg van mij ze wilden nog meer.
    De rest laat ik jullie maar raden wat gebeurd is op de kamer.Beeld je dan maar in je gedachten lolll.
    Even later zag ik de Duitse Victoria knap meisje hmmmm en ja ook dan maar op de kamer geweest met haar goede sessie gehad.
    Rond 24h naar huis gegaan en rusten voor donderdag weer teug te gaan werken en dames tot volgende maand hé

  6. #30
    Geregistreerd
    29 juli 2008
    Last Online
    19 juli 2014 @ 01:34
    Berichten
    76
    Discussies
    2
    Thanks
    8
    Thanked
    9 in 6 posts

    Standaard

    http://www.internationalsexguide.inf...=1#post1155313

    So I went to YY on a Saturday (May 14th) .

    Comparing to the past, there were much more gazelles but I didn't see Kim.

    Fortunately, Maggy arrived. I proposed to be her first guest of the day, she agreed : we "made love" with deep kisses.

    No Kim but fortunately Kaya was there : if I understood well, on week-ends, she moved from Hamburg to Dusseldorf and worked at Yin Yang. We "made love" with deep kisses.

    I saw Kim : a young woman now (not an "old" girl anymore) , her hair was longer and the color of her hair, still blonde, did change. The tattooe on her arm, still the same words, was now smaller and probably with another font. Now, false nails were used for her hands. We had sex without deep kisses.

    I saw Kim : second meeting with her. I could not "come" as I already expected because often, my "old gun" could hardly "shoot" twice a day.

    I didn't see Kim : from around 21:30 till 01:00 (closing time) , I did not see Kim anymore; so, no third meeting with her today. Claudia (Martha?) , a Polish lady, took me from the bar to a "room" without door, next to the kino. We had (quickly) sex with deep kisses : fourth "shot" of the day!

    Summary :

    - Good day.

    - 2 meetings with Kim (thanks WoofWoof)

    - Many attractive gazelles.

    - All the ladies I met today were blondes. A black haired lady named Denise seemed nice : may be the next time?

  7. Onderstaande leden hebben bobo.fr bedankt voor deze bijdrage:

    RAUL7 (15 mei 2011)

  8. #31
    Geregistreerd
    29 juli 2008
    Last Online
    19 juli 2014 @ 01:34
    Berichten
    76
    Discussies
    2
    Thanks
    8
    Thanked
    9 in 6 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bobo.fr Bekijk bericht
    ....
    I saw Kim : a young woman now (not an "old" girl anymore) ,
    please, just read :
    I saw Kim : a young woman now (not a young girl anymore) ,

  9. #32
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Maandag 23/5 nog eens een dagje vakantie genomen om wat van de Limburgse sea, sex and sun te genieten. (Twee op drie is toch al niet slecht ) Zoals gewoonlijk aangekomen om 11:00u en dan het normale aankomstritueel : broodje eten, douchen en gaan kijken wat voor moois er allemaal rondhuppelt.

    Onmiddellijk na de opening zag ik een 7 à 8 hertjes en ongeveer evenveel beren, maar er was een constante toeloop en enkele uren later waren er naar mijn schatting al meer dan twintig dames. De groei van het berenaantal leek echter beduidend groter, zodat er in de namiddag wel veel nietsnuttende groene badjassen rondhingen. Gelukkig was het goed weer zodat die niet allemaal in de bar gepropt moesten worden maar ook over het terras en het buitenzwembad konden uitzwermen.

    Bij dat eerste half dozijn dames vond ik niet echt mijn gading, maar ik was wel ongeduldig om op kamer te gaan. Ik ging dan maar wat afkoeling zoeken in de jacuzzi , maar hé ! die was warm vanochtend. Terwijl ik zat te bubbelen kwam er een koffie-met-melk meisje op de rand zitten. Ze sprak Nederlands en zei van Rotterdam te komen. Ik begreep haar naam als Mariso. Maryse misschien ? Terwijl ze op de rand van de jacuzzi met haar voetjes in het water zat merkte ik dat ze mooie, kunstig beschilderde teennagels had. De voetjes zelf zagen er ook wel sierlijk uit. Kleine maat. Na niet lang aarzelen besloot ik om eens te kijken hoe ze op kamer was. Ik ben niet bepaald een fan van donkere dames, maar bij mijn vorige bezoek had de donkere Michele mij heel erg verrast door haar wilde energie. Eens kijken hoe deze Maryse(o?) ertegenaan zou gaan.
    Het werd uiteindelijk een correcte service. Tongzoenen was maar heel matig maar het pijpen was goed. Neuken ook, alleen werd de actie iets te vaak onderbroken omdat ze haar condoom of een zakdoekje moest gaan halen, die ze te ver weg van de gevechtsarena had laten liggen. Een sympathieke middenmoter. Voor mij niet voor herhaling vatbaar maar wie op mulatjes kickt kan hier vast wel een aangename date vinden.

    Daarna weer een beetje uitrusten in een heerlijk zonnetje. Dit was mijn eerste bezoek sinds de bikini-dresscode in voege is, en er waren veel topless dames te bewonderen, dus monokini lijkt ook te mogen. Na de rustperiode liep ik Michele tegen het lijf. Zou ik me nog eens op deze vulkaan begeven of toch maar iets nieuws zoeken ? Na nog even rondgewandeld te hebben teruggekeerd naar Michele. Ze wou eerst naar de kino, waar ik vakkundig verkracht werd. Michele kon haar pret niet op en becommentarieerde vrijuit de oude rukkers die ons zaten gade te slaan. Na een tijdje vond ik het echter welletjes en nam ik haar mee om een kamer te zoeken. De vorige keer was ik totaal verrast door haar geweld, maar nu, voorbereid op wat ging komen, lukte het beter om haar te volgen en af en toe zelfs wat in te tomen. Zo werd het een zeer goede sessie.

    Nog wat gaan eten, drinken en zonnen. Ik ging ook nog eens de jacuzzi in, maar die was nu terug lauw geworden. Ondertussen had ik Karolien en haar Spaanse vriendin zien binnenkomen maar was ze daarna kwijtgespeeld. Iets na vieren zag ik ze terug. Aangezien ik voor zes weg moest, kon ik nog éénmaal op kamer. Buiten Karolien was er niemand die ik kende. Zou ik nog eens een onbekende optik proberen ? Uiteindelijk toch maar de bekende weg ingeslagen en Karolien en haar vriendin, Laura, gaan begroeten. Die Laura is iemand die ik zo op haar ééntje waarschijnlijk totaal zou negeren. Klein, fijn, met kleine borstjes, kastanjebruin haar, van gezichtje geen match tegen dat optik geweld uit het oostblok. ( Beetje stijl Victoria Abril, om het in het Spaans te houden ). Maar nu leek het toch wel een gezellig dametje te zijn met leuke pretoogjes die zo toch ook mijn seksuele interesse wist op te wekken. Zo zijn we dan voor een trio gegaan. Het was wel een gewoon trio, zonder lesbische actie. Dat laatste vind ik eigenlijk wel een must voor een trio, dus het was leuk maar het zal bij deze ene keer blijven. Laura bleek op kamer echter een fameus hete donder te zijn. Diep tongzoenen, lekker langdurig pijpen en liet zich graag langdurig oraal verwennen ook. Een aangename ontdekking. (Laura spreekt ook vloeiend Nederlands)
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  10. Onderstaande 2 leden hebben sofaking bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (23 mei 2011),etjuh (26 mei 2011)

  11. #33
    Geregistreerd
    23 juli 2009
    Last Online
    14 juni 2018 @ 09:31
    Berichten
    287
    Discussies
    9
    Thanks
    114
    Thanked
    74 in 46 posts

    Standaard

    Is er niemand die een 'line up' van de dames van vandaag in YY kan geven?

  12. #34
    Geregistreerd
    20 februari 2007
    Last Online
    4 april 2023 @ 22:24
    Locatie
    Ring 2, Inferno
    Berichten
    5.355
    Discussies
    221
    Thanks
    6.523
    Thanked
    4.760 in 2.143 posts

    Standaard

    Weet iemand of Pinkstermaandag (13/6) een gewone maandag is in YY (open om 11:00) of een feestdag ?
    Little boy, she's from the street. Before you start, you're already beat... https://www.youtube.com/watch?v=C8LHZldVLvA

  13. #35
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    YY schijnt altijd om 11:00 te openen op een MA-VR, ook al is het een feestdag.
    ZA-ZO altijd 13:00 open.

  14. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    sofaking ( 6 juni 2011)

  15. #36
    Geregistreerd
    29 juli 2008
    Last Online
    19 juli 2014 @ 01:34
    Berichten
    76
    Discussies
    2
    Thanks
    8
    Thanked
    9 in 6 posts

    Standaard

    On Thursday June 2nd (Ascension day) , full of hope, I visited Yin Yang.

    Arrival around 17:00 (5:00 PM) : people were queueing for. The barbecue.

    Very good meals, I ate a lot (I did not really lunch) on the terrace and, as a predator, was watching the different ladies.

    Kim : http://www.youtube.com/watch?v=nRtN3rSXcFE

    Kaya from Hamburg : http://www.youtube.com/watch?v=-KRsq...eature=related

    On this Ascension day, they should go to their church !!

    Finally at the bar I talked to Katharina (35 year-olded Polish lady from Gdanks but living in Germany since her teen-age, she comes to YinYang only occasionnally) : we finished our conversation in room, nice session.

    It was nearly 21:00 (9:00 PM) I met Denise (Annabella?) , finally her hair was not really black, just dark.

    All rooms were busy even those two "rooms" without doors close to the kino.

    Denise proposed me to have sex outdoor, I thought about those huts I saw in the garden but no, she meant on the grass (not at the swimming pool level but downstairs). It could be exciting but I found that the wheather could become fresh when I would have sex, so I prefered to go indoor.

    "Fortunately", we did not wait for long time to get one of these two "rooms" without door.

    Denise seemed sad. We just had sex.

    I had a one-hour session of massage : I preferred the one provided by Natasha/Dita but http://www.dailymotion.com/video/xif...ot-there_music


    Around 00:00 , I met a blonde lady I saw many times (my last visit at YY included) and noticed that she was often fully booked. I asked her if she was free, she had a glance at her watch and answered "Yes" : we had sex. It's Nina, Polish lady (from Poznan ?) and living in Germany (Essen ?)

    Before meeting Nina, I talked to a young and cute blonde sit on a sofa, close to the bar (Kim's corner). With the loud music, I could not hear clearly her unusually name; anyway, she didn't seem nice with me so it's not so important : she's from Lithuania and had very-ugly-multicolored-american-false-nails !! Her lithuanian friend seemed more pleasant.

    Summary :
    Meals : good day !
    Gazelles : so so ! No Kim, no Kaya from Hamburg.One Lituanian lady ,rather cute but not really nice.
    I thought I had 4 shots but apparently only 3 : Katharina, Denise and Nina.
    I hoped my "old gun" could be used on the following days in Koln/Cologne.

  16. #37
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Weet iemand of er momenteel een Duits meisje aanwezig is met de naam Maddy?
    Ze is 20/21 jr, bruin lang haar en vrij groot 170 cm minimaal?
    Thanks alvast..
    FT-beer!

  17. #38
    Geregistreerd
    17 december 2009
    Last Online
    10 april 2023 @ 16:27
    Berichten
    42
    Discussies
    2
    Thanks
    4
    Thanked
    4 in 2 posts

    Standaard

    Wat zijn zoal de dingen die je kan vragen aan dames in YY buiten de normale standjes. Zijn er bvb. Dames die aan Soft-SM doen? Rollenspelletjes? En wie zoal

  18. #39
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Vandaag @ 00:41
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.393
    Discussies
    58
    Thanks
    2.484
    Thanked
    2.229 in 705 posts

    Standaard

    Denk dat de meeste meiden wel in zijn voor wat anders dan het standaard rechtoe rechtaan werk.
    Van te voren gewoon even je wensen bespreken en dan zie je snel genoeg of je beet hebt.
    Mijn ervaring is dat meer dan 90% van de meiden het wel leuk vind.
    Zeker als ze wat langer in het vak zitten hebben ze het goed gehad met al die viespeuken en reageren ze zich graag op je af

  19. #40
    Geregistreerd
    13 januari 2010
    Last Online
    26 november 2023 @ 23:10
    Berichten
    36
    Discussies
    4
    Thanks
    2
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Gisteren, vrijdag, nog eens naar YY geweest (vanaf 22u). Daar een ferme blonde stoot gespot maar geen tijd gehad om te vragen welk haar naam was. Na een sessie en verfrisbeurt was ze steeds na 1 à 2 minuten terug bezet (ik vermoed een uurrooster met afspraken). Effe na middernacht nog in actie in de kino. Kan iemand me haar naam zeggen? Kort blond haar, ferme C-cup (fake), slank en een tattoo die haar hele bovenrug bedekt.

    Thanx
    Thunderstick

  20. #41
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Gister weer eens een half dagje in YY doorgebracht van 11u tot 18u. Wat een topweer 34gr.. Allemaal fris geschoren kutjes naakt op een rij aan het zwembad. Geen echte toppers qua opticks maar wat blijft het toch een heerlijke club om te vertoeven. Qua verzorging ook alleen maar lof. Zeer goed ontbijt, aangevuld met verse vlaai. Daarna gefrituurde mini-loepia's en jalapenos early middag! Heerlijk. Om 17u BBQ met vers gebakken patat. Lang niet meer zo lekker gegeten in een club ;-). Uiteraard ook nog wat anders gedaan dan eten en zonnen. 2 kamergangen van elk 1u, met een Duitse van 20jr. Prima service incl FT en 1u Carina (Slowakije), 19jr wat molliger. Pijipen was prima. Goede sessie incl FT, alleen jammer dat ze begon te bedelen op t einde, dat zij E100,- pu verlangde ipv E75,- dat zou dus incl 2FT komen op E150,-. Uiteraard niet gedaan vond E130,- meer dan voldoende, want afwijkende prijsstelling moeten ze VANTEVOREN aangeven. Jammer hiermee diskwalificeert zij zich voor een hernieuwde kamergang.. Dom!
    FT-beer!

  21. #42
    Geregistreerd
    15 september 2006
    Last Online
    Gisteren @ 09:13
    Berichten
    1.973
    Discussies
    52
    Thanks
    412
    Thanked
    861 in 323 posts

    Standaard

    Er moet gewoon geen afwijkende kamergang of prijzen zijn zijn, de club moet de vinger aan de pols houden. Dit zijn de prijzebn die je mag handteren, anders ga je eruit.
    Kijk naar PSR BENDS SCHIFERHOF & FINCA EROTICA. Daar weet je tenminste wat je centen waard zijn
    Ze is knap dat is een feit, maar als je ze achterwaarts berijd, is dat geen prioriteit

  22. #43
    Geregistreerd
    1 juli 2010
    Last Online
    26 juli 2021 @ 14:23
    Locatie
    Zuid Limburg
    Berichten
    39
    Discussies
    2
    Thanks
    18
    Thanked
    7 in 4 posts

    Standaard

    Gister ook maar weer eens een middagje geweest! Heerlijk kunnen genieten van het super weer en de faciliteiten! Eten blijft goed in deze club en de service ook. Máár ik moet ook zeggen dat ik wat teleurgesteld ben in de dames. Een aantal van dames zie je bijna elke dag daar, daarbij zitten er maar weinig echte lookers tussen. Wat betreft amusement vond ik de dames daarbij erg matig. Eigenlijk geen leuk normaal gesprek kunnen voeren en de mooiere meiden waren erg chagerijnig. De sfeer onder de collega beren was daarentegen weer veel beter! Gisteren weer nieuwe mensen leren kennen! Volgens mij heb ik trouwens Nami gezien in de conclaaf met de dame bij de kluisjes. Aan haar toon te horen durfde ze ook niet hard te spreken, want op dat moment liep er iemand van YY langs. Ik concludeer hieruit dat het bij YY wel wordt gecontrolleerd of de dame niet te hoge prijzen vraagt. Als dat namelijk niet meer gebeurd en de prijzen schieten navenant omhoog, zien ze mij daar niet meer terug!

  23. #44
    Geregistreerd
    27 november 2007
    Last Online
    Gisteren @ 23:52
    Berichten
    252
    Discussies
    15
    Thanks
    6
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door OCD Bekijk bericht
    Volgens mij heb ik trouwens Nami gezien in de conclaaf met de dame bij de kluisjes. Aan haar toon te horen durfde ze ook niet hard te spreken, want op dat moment liep er iemand van YY langs. Ik concludeer hieruit dat het bij YY wel wordt gecontrolleerd of de dame niet te hoge prijzen vraagt. Als dat namelijk niet meer gebeurd en de prijzen schieten navenant omhoog, zien ze mij daar niet meer terug!
    Was ik niet, want betaal (bijna) altijd op de kamer en ga zelden of nooit in discussie met de dames, hooguit om hun uit te leggen hoe het wel werkt.
    FT-beer!

 

 
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.

Living Room 468*60