Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 175 van 260
  1. #151
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard Bericht vom Vatertag

    Erstmals seit circa 10 Jahren (!) habe ich am Vatertag (in Deutschland immer an Christi Himmelfahrt) wieder einen Club besucht. Ich wollte mal überprüfen, ob meine Warnung in der Club-FAQ aufgehoben werden kann oder nicht.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willem2 Bekijk bericht
    13. Goede tijden, slechte tijden
    Zeker te vermijden zijn carnaval en vaderdag!
    Schon bei meiner Ankunft gegen 17 Uhr waren alle Zimmer und Hütten besetzt, inklusive der Zimmer im "by night", es gab sogar Wartezeiten. Neben wiederum vielen neuen Mädels (darunter zwei dunkelhaarige deutsche Schwestern (?) mit Silikontitten, die eine stark tätowiert, die andere nicht - kennt die jemand, eventuell ex-GT? ) waren auch viele neue Gäste anwesend bzw. Gäste, die nur einmal im Jahr einen Club aufsuchen. Dennoch gab es auch ein paar bekannte (holländische) Eisbären: 11cc, Babbel (ohne Knabbel), Bosco, Costana und ijsbeer11.

    Thekenfrauen: Christiane, Elena, Petia ( als Thekenfrau) und ein paar mir namentlich nicht bekannte.
    Grillmeister: Johnny
    Musik: Da hat Egon, der leider nicht anwesend sein konnte, allerhand verpasst! Nicht nur sein Lieblings-DJ Lulu legte auf, nein auch sein Lieblings-Pianospieler war wieder da und beschallte zur Essenszeit das Außengelände mit einer Auswahl der größten deutschen Schlager.
    Verpflegung: Tatsächlich gab es schon am frühen Nachmittag Bratwürste non-stop, später dann wurde "richtig" gegrillt, mindestens bis Mitternacht. Dazu gab es zur Selbstbedienung Alt und Kölsch vom Fass. Dennoch gab es keine Alkoholleichen oder Gäste, die unangenehm auffielen - es war ein "normaler" Party-Tag. Falls die Club-FAQ wirklich mal wieder aktualisiert werden sollte, wie schon vor vielen Jahren versprochen , kann oben genannte Warnung aufgehoben werden, auch für Karneval.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Mel wel (dat rijmt)
    Mel habe ich seit ihrer Rückkehr ins PHG noch nicht ein einziges Mal gesehen, schade!

    Gegen 0:30 Uhr habe ich das Happy verlassen, weil ich am Freitag früh aufstehen musste - nach einem überraschend guten Tag.

    Anwesende Mädels am Donnerstag, dem 17.05.2012 (circa 50 - 55):

    Alexandra (Rumänien), Amanda (Ungarn), Anca (Rumänien), Anda (Rumänien), Angelina (Ungarn), Anita (Rumänien), Antonia (Rumänien), Brenda (Dom. Republik), Chris (Ungarn), Clara (Moldawien), Cleopatra (Deutschland/Frankreich/Tunesien), Daisy (farbig), Delia (Rumänien), Denisa (Rumänien), Destiny (Deutschland), Ina (Rumänien), Jessica (Rumänien), Jolanda (Rumänien), Kami ( Rumänien), Katja (Ukraine), Katty (Rumänien), Larissa ( Rumänien), Laura (Kolumbien), Leila (Litauen), Livia (Ungarn), Loredana (Rumänien), Maksim/Maxim (Kasachstan), Marie (Rumänien), Maya (Rumänien), Michelle ( Rumänien), Monika (Ungarn), Morena (Rumänien), Nuncia (Italien), Seda (Türkei), Serpin (Türkei), Soryna (Rumänien), Valentina (Ukraine), und Vera (Rumänien) sowie circa 15 - 20 mir namentlich nicht bekannte/neue Mädels (wie immer alle Angaben ohne Gewähr für Richtig- und Vollständigkeit). Die Liste darf gerne korrigiert und/oder ergänzt werden.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  2. Onderstaande 16 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (20 mei 2012),Ascari (20 mei 2012),Big30 (20 mei 2012),Bosco (20 mei 2012),Boy69 (20 mei 2012),Carlitos (20 mei 2012),Costana (20 mei 2012),egon, Dr. Rammler (20 mei 2012),felrops (20 mei 2012),Flurkman (24 mei 2012),Jack42 (20 mei 2012),Jansen (20 mei 2012),MichelJ (20 mei 2012),NikXXX (21 mei 2012),Poppalarge (21 mei 2012),rob45 (20 mei 2012)

  3. #152
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Wegen des tollen Donnerstags und des schönen Wetters war ich auch gestern wieder im PHG, genau wie Costana, MichelJ und Rex. Natürlich auch wegen des Champion League-Finals auf Großbild-Leinwand.

    Es waren ungefähr die gleichen Mädels wie am Donnerstag anwesend, plus: Daniela (Rumänien), Darcina (Ungarn), Gina (Ungarn), Lola (Ungarn) und Megi (Polen). Weitere Mädels hat MichelJ in seiner Liste genannt,

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Willi69 zal nog wel een compleet aanwezigheidslijstje posten, maar onderstaande meiden waren er in ieder geval:
    Anca, Anita, Ina, Maya, Miranda, Catharina, Livia, Mari, Larissa, Maria, Jacqueline, Katty, Mandy, Daniela, Roberta, Soryna, Denisa, Vera, Delia, Morena, Loredana, Lola, Antonia
    der damit Big30 langsam als Rumäninnen-Experte ablöst.

    Nicht nur das Finale ging verloren, auch das Line-Up war für mich gestern nicht so interessant - ganz zu schweigen von DJ Lulu. Das Beste aus meiner Sicht war eindeutig die Verpflegung : Grillen non-stop, dazwischen dicke Körbe/Platten mit frischem Obst (Banane, Kiwi, Orange, Weintraube, Ananas, Wassermelone) und ab und zu eine Runde Obstsaft aus kleinen Plastikbechern. Zur Fußballübertragung wurden Flips und Chips gereicht.
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  4. Onderstaande 6 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 (20 mei 2012),Boy69 (20 mei 2012),Costana (20 mei 2012),egon, Dr. Rammler (20 mei 2012),Jack42 (20 mei 2012),MichelJ (20 mei 2012)

  5. #153
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Daumen hoch @Willi69

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Willi69
    "Musik: Da hat Egon, der leider nicht anwesend sein konnte, allerhand verpasst! Nicht nur sein Lieblings-DJ Lulu legte auf, nein auch sein Lieblings-Pianospieler war wieder da und beschallte zur Essenszeit das Außengelände mit einer Auswahl der größten deutschen Schlager. "
    das war einer der Gründe nicht zu erscheinen, ausserdem gehen familiäre Gründe bei mir immer vor.
    lg. Egon


    PS: vielen Dank trotzdem für die Berichte
    ich versteh nicht, dass der "Spitzen-DJ" der ganzen Region, sprich DJ Sunny nicht mehr gebucht wird vom HG. Jeder Club, reisst sich mittlerweile um Ihn (selbst die D `dorfer Clubs :wink
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  6. Onderstaande leden hebben egon, Dr. Rammler bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 (20 mei 2012)

  7. #154
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door egon, Dr. Rammler Bekijk bericht
    ausserdem gehen familiäre Gründe bei mir immer vor.
    Seit wann ist Koma-Saufen "familiäre Gründe"?
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  8. #155
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    17mei 2011: familiereünie

    Al de godgaanse week waren we zaad en geld aan het sparen om een klein tourtje te doen. Dat eerste is niet evident in tijden van crisis wanneer er meer thuis gerukt wordt dan naar de clubs te gaan.
    Tijdens de voorgaande dagen was er wat communicatieverkeer met enkele bikers en nog een paar andere toffe maar gek-in-het-kopje rondwandelende geile bokken die ook naar het zonnige Oedt zouden trokken.

    Vol spanning donderdagmorgen opgestaan om 9h, lekker ontbijtje en tegen 10H45 zaten we in de vroemvroem richting Germany. Alles ging vlot tot de laatste km's, stau aan de Duitse grens....Rap de laatste afslag genomen en daar reden we richting G.T..... gelukkig stuurde de GPS mij andere oorden op ! Aangezien we er een 3-daagse van maakten hadden we een hotel nodig. Samen met de bikers afgesproken in Krefeld om het Etap hotel te bezetten. Wegens het gebrek aan parking rap de plannen gewijzigd en richting Kempen. Netjes ingechecked in het Papillon hotel waar de receptiemedewerkster mij meteen geil deed worden. Na een drankje om te bekomen, gevraagd om een taxi te bellen (taxi's staan net om de hoek zag ik de dag erna) en we vroegen om ons af te zetten aan de Butzenstrasse, Planet Happy Garden ? vroeg de taxichauffeur. We waren onmiddellijk ontmaskerd als hoerenlopers...

    Aangekomen omstreeks 15h30. Reeds aanwezig: Jacky_Pakutra and friends, de persoon die mij de saunaclubs & het forum heeft doen ontdekken, achteraf kwamen Alabama & Ijsbeer11 and friend ons ook nog vervoegen. Het weer was hemels en de weinig aanwezige mannen en vrouwen bevonden zich vooral in de tuin gedurende de namiddag. Voor mij was het intussen anderhalve maand geleden dat ik er was en toen was de line-up goed en deze was nog steeds goed, super zoals sommigen hier melden vond ik het niet en de aanwezig beren ook niet. Sommigen vonden het zelf slecht.... Het was simpelweg goed te noemen (personal opinion).

    Er werd vooral buiten gekeuveld met af en toe een paar meiden die ons kwamen vergezellen, eentje daarvan was Denisa. Die naam zat in mijn hoofd maar wist nu niet of het goed of slecht ging zijn.... Ze had een guitig kopje dus waagde ik de gok. Verkeerde gok dus (zie passportje straks). Lichtelijk teleurgesteld gedoucht en daarna terug naar de tuin waar het merendeel nog steeds aan het keuvelen was. Plots kwam Bosco: Costana weet je wie terug is ?? Kami !!! Als een halve wervelwind stormde ik van het bankje, enkele roemeense werden net niet over de omheining geworpen, en rende naar de bar. Daar zat mijn tante (in de clubs althans) terug, kort blond haar en nog altijd even gestoord als weleer !! Als een klein kind die de Sinterklaas ziet was ik. Na wat gekeuvel afgesproken om later het weerzien wat intenser te beleven !! Zo gezegd zijnde, zo gedaan. Was al heel wat beter dan Denisa, nog altijd even gestoord op als buiten de kamer. Zo familieplicht voldaan !! Ondertussen was de lokale schlagerzanger van om de hoek opgetrommeld om te zingen aan het zwembad, bad idea !! Behalve Schumi was er niet echt iemand die het amusant vond, die laatste stond wel heftig te dansen alsof zijn leven ervanaf hing. Ook was er een constante aanvoer van wors omwille van vaterstag, zelf lust ik het niet maar ze zagen er wel goed uit.

    Ondertussen was er een constant verkeer van aankomende mensen en weggaande mensen maar echt overdreven druk is het nooit geworden gedurende de namiddag/avond. Het grillseizoen was ook weer begonnen en de BBQ was goed te noemen, hoewel ik hem vorig jaar beter vond. Qua ontbijt zijn er ook geen pannekoeken meer te vinden spijtig want die waren lekker. Het feestje kwam stilaan op gang, het bier vloeide niet zo rijkelijk als anders en er werden ook minder gin-tonics gedronken dan weleer. Costana denkt aan zijn gezondheid :D Anderen daarintegen ging ongenadig door het lint qua alcoholgebruik - en taalgebruik, niet voor publicatie vatbaar !! De imker had wat problemen om zijn bij, maar een echte vent laat zich niet kennen dus zocht hij andere bijen. Dit was niet meteen een succes maar uiteindelijk toch nog een (weliswaar slechte) andere bij gevonden. We hadden met je te doen Bosco

    Ondertussen begon het bij mij ook terug te kriebelen en gedurende de dag had ik al een meisje gespot. Lang krullend haar, amazing eyes, mooie cup, beetje afgezonderd van de rest. Ik duid ze aan aan Suri en die zegt ja die heb ik afgewezen want ze is me te jong.... Okay dacht ik, moet kunnen maar aangezien ikzelf nog jong bent maak ik daar geen probleem van. Er op af en haar naam is Maria uit Roemenië (what else in PHG). De reden dat ik ze nog niet benaderd heb was dat ze toch iets voller is dan de gemiddelde meid waar ik mee kamer, maar door de lichte alcoholintoxicatie (geen dronkenschap) zag ik dit niet meer, sleuteltje gevraagd maar er bleek een wachttijd te zijn.... By night vroeg ze ? Okay no problem for me. Daar een hemels uurtje meegemaakt met deze meid !!!! Daarna samen in de kamer gedouched waarbij we elkaar gewassen hebben. Lekker dat lijfje inzepen !! Achteraf bleek dat indien je meer dan 30min een kamer in By Night boekt je € 20 dient te betalen voor de huur van de kamer !! Opletten dus

    In de bar werd er volop gedanst, de drank vloeide bij andere beren rijkelijk, ikzelf hield het bij wat biertjes en af en toe een mixje. Anderen zeiden dat er veel sudlanders waren ikzelf heb dit niet echt gezien en als ze er al waren zeker geen last van gehad. DJ draaide leuke muziek, meiden waren happy, overaanbod aan meiden trouwens. Ondanks het overaanbod was ik zodanig van mijn melk door de eerste sessie met Maria dat ik haar omstreeks 1h boekt om te kameren om 1h30, wilde ook nog wat feesten natuurlijk. Was geen probleem voor haar zodanig dat ze zelf een andere klant afwees, mocht het een forumlid zijn, sorry !! Is niet mijn gebruikelijk doen hahaha. Omstreeks 2h45 verliet ik voldaan de kamer, was bosco bijna in elkaar gezakt als een pudding waarbij Suri diende als leunpilaar en als vertaler voor ons. Onder lichte dwang lieten we de theke een taxi bellen en buiten dienden we Bosco in het gareel te houden, don't mess with this biker !!!! Eenmaal toegekomen in het hotel gingen we uit elkaar om de volgende morgen een lekker ontbijtje te nemen. Tijdens een bakje koffie buiten waanden we ons heel effe terug in phg want er kwamen 2 hoeren op ons afgewandeld....Wie ? Das enkel voor de ingewijden

    Dag 1 = geslaagd met verve !!!
    Pain is weakness leaving the brain !

  9. Onderstaande 14 leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (21 mei 2012),Ace2 (20 mei 2012),Badslippers (20 mei 2012),bergm550 (21 mei 2012),Big30 (21 mei 2012),Bosco (20 mei 2012),Boy69 (20 mei 2012),egon, Dr. Rammler (20 mei 2012),Kaajaa (20 mei 2012),MichelJ (20 mei 2012),NikXXX (21 mei 2012),rob45 (20 mei 2012),satanic surfer (20 mei 2012),Willi69 (20 mei 2012)

  10. #156
    Geregistreerd
    14 januari 2006
    Last Online
    13 juli 2023 @ 00:44
    Berichten
    515
    Discussies
    1
    Thanks
    375
    Thanked
    210 in 115 posts

    Standaard

    ++++++++++++++ich versteh nicht, dass der "Spitzen-DJ" der ganzen Region, sprich DJ Sunny nicht mehr gebucht wird vom HG.+++++++++++++++++++++++++++++++++++

    Danke, lieber Egon! Aber dazu äußer ich mich lieber nicht, ausser, das der Laden ja anscheinend auch so bombig läuft.

  11. Onderstaande leden hebben sunny bedankt voor deze bijdrage:

    Kwibus2 (28 mei 2012)

  12. #157
    Geregistreerd
    11 januari 2011
    Last Online
    Gisteren @ 20:04
    Locatie
    lustoord
    Berichten
    4.272
    Discussies
    33
    Thanks
    5.258
    Thanked
    5.744 in 2.239 posts

    Standaard

    VRIJDAG 18 MEI.

    ................En zo kom ik aanrijden van Schieferhof en om 21.15 draai ik de parking van PHG op.
    Meld me eigen bij de theke en kleed mezelf om voor de tweede keer die dag maar nu in een badjas ipv een handoek.SANDRA staat ineens achter me en begroet me warm met een kus en ze zegt tegen me 'Ga eerst douchen dan zie ik je zo'
    Ze drukt me dicht tegen haar lijf aan en knuffelt me en ik ga eigenlijk
    al meteen weer voor de bijl.Eerst even gedoucht en ik loop via de bar het terras op waar ik onze zeergewaardeerde Jury Carlitos tegen het lijf loop.Hij is net als ik ook de ronde aan het doen en wij maken een babbeltje waarin ik hem vertel dat ik net van mijn eerste bezoekje van Schieferhof kom en dat ik nu bij mijn Special Lady de avond kom voltooien.Hijzelf is nog niet in het Hofje geweest maar mijn enthousiaste verhaal vind ie interresant.We bepraten nog wat andere zaken en we vervolgen beide onze ronde en ik kom hem even later nog tegen in de barruimte, verder zie ik hem niet meer.Ik loop richting nachtcafe en ineens duikt SANDRA op en we gaan samen op een bankje zitten in het cafe en we drinken wat.
    Al snel is het pizzatime en we eten samen nog een stukje pizza,Hopelijk geeft dat voor straks extra energie.Ze gaat een sleutel halen en ik haal voor ons een paar drankjes,tap een Fanta voor mezelf, hetzelfde recept waar KETSERR zich van bedient,misschien goed voor het Libido.Dan lopen we samen naar een hutje binnendoor het nachtcafe.Het is zwoel en best wel warm weer.Dan starten we een sessie van dik twee uren waar ze alles uit de kast haalt en haar beloftes helemaal waar maakt.
    Eerst pijpt ze me weer op zo' n manier dat ik denk,harder word ie echt niet meer.Dan vind ik dat zij ook maar eens verwend moet worden en lik haar schone spleetje helemaal uit totdat ze even later schokkend klaarkomt.(denk niet dat het acteren was want ze wil niet meteen neuken vanwege gevoeligheid) dus gaat ze opnieuw pijpen en ik hou het niet meer en spuit haar mondje vol.
    Zaakje schoongespoelt en dan besluit ze om me een masage te geven want ze weet dat ik daar liefhebber van ben.Daarna intens verstrengelt dicht tegen elkaar aan gelegen en we zouden zo in slaap gevallen zijn, maar mijn ijsberenoog ziet dat er al bijna twee uren opzitten en ik leg haar plat,cd eromheen en ik neuk haar en ze word steeds natter dus wisselen we van positie en ik pak haar doggystyle en kom spetterend voor de vierde keer klaar die dag.
    We liggen allebei even goed uit te puffen want het hutje lijkt wel op een sauna.
    Dan lopen we terug via het Nachtcafe naar de lockers waar ik haar betaal.Ik zeg tegen haar dat ik meteen ga douchen want het is al bijna half twee,en na 2 clubs en 4 dames en vier keer klaarkomen is de pijp eigenlijk wel leeg.
    Na het douchen kleed ik me eigen om en komt SANDRA aanlopen die mij zoent en zegt: kom op die Krankenschwesterparty 26 mei en ik zal voor je zorgen.Ik heb al een luchtspiegeling op mijn netvlies dat ik door twee zusters binnengesjouwd word op een brancard naar zo' n hutje en binnen wacht mij een Kenau Schwester die mij zo afmat dat ik meteen dezelfde weg terug weer afgevoerd word maar dan naar het Krankenhaus.
    Ik zeg; misschien kom ik wel,maar kom er niet onderuit want ik moet en ik zal komen.
    Daarna vraagt de theke of alles naar wens was,en doet het hek open voor mij waarvan ik steeds meer het idee krijg dat de bedoeling is van het hek om dames maar ook beren binnen te houden. Denk ook al aan een Gevangenisziekenhuis met geile
    zusters en die arme patienten liggen er allemaal met een flinke bobbel op bed.
    Maar goed,het was samenvattend een lange clubdag over twee clubs verdeelt, met zeer drie goede sessies waarvan een trio in Bernds met een Slotpannenkoeksessie in PHG.
    Niks te klagen dus en over die Krankenschwester
    Party,daar moet ik over nadenken,een keer overslaan is ook niet erg.

  13. Onderstaande 15 leden hebben rob45 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 mei 2012),Ascari (21 mei 2012),Badslippers (22 mei 2012),bergm550 (21 mei 2012),Big30 (21 mei 2012),Bosco (21 mei 2012),Boy69 (23 mei 2012),Costana (21 mei 2012),egon, Dr. Rammler (22 mei 2012),Jack42 (21 mei 2012),Jansen (23 mei 2012),Megaboob (21 mei 2012),MichelJ (21 mei 2012),satanic surfer (21 mei 2012),Willi69 (21 mei 2012)

  14. #158
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 11:21
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    PHG, maandag 21 mei 2012

    Eigenlijk had ik willen wachten tot dinsdag, maar na 3 seks-loze dagen hield ik het niet meer en ben toch weer wezen clubben
    De keuze viel wederom op PHG, aangezien ik me daar de laatste 3 maandagen uitstekend had vermaakt.

    - omstreeks 17:30 drukte ik op de bel, en werd de deur vrijwel direct opengedaan
    - er waren relatief veel beren aanwezig, en erg weinig DVP's
    - ook qua optiek vielen de DVP's erg tegen, en dus had ik plaats van het gehoopte luxe-probleem nu een ander probleem, nl te weinig PINO's
    - afwezigen: Anita, Mari, Alexia, Maya, Adriana
    - De blonde Leona was wel aanwezig, en aangezien zij de enige aanwezige PINO was en ik positieve kamerervaring met haar had, heb ik de eerste kamersessie met haar volbracht.
    - helaas waren er verder geen meiden aanwezig met wil ik wel zou kunnen spelen, en ook een zoektocht in By Night leverde geen geschikt neukkandidate op.
    - enigszins teleurgesteld verliet ik omstreeks 21:00 uur het pand
    - dinsdag een nieuwe poging, hopelijk is de line-up dan weer zoals de vorige 4 keren

  15. Onderstaande 8 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 mei 2012),Big30 (22 mei 2012),Bosco (22 mei 2012),Costana (22 mei 2012),egon, Dr. Rammler (22 mei 2012),Jansen (23 mei 2012),MichelJ (22 mei 2012),Willi69 (23 mei 2012)

  16. #159
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 11:21
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    PHG, the day after.....

    - na het teleurstellende bezoek van een dag eerder ben ik dinsdag weer naar Oedt getogen, in de hoop op betere tijden.
    - omstreeks 17:45 gearriveerd en zag direct een betere line-up dan een dag eerder.
    - Maya, Adriana en Anita heb ik helaas niet gezien, maar Alexia, Roberta, Jacqueline en mijn PHG-favootje Mari waren aanwezig.
    - Mari mocht als eerste mee naar de kamer, wederom supersessie.
    - eten was zonder meer goed, dus vanzelfsprekend 2 porties tot me genomen.
    - veel klagende meiden die te weinig centjes invangen van de weinige aanwezige beren.
    - na veel bankhangen, kletsen en na veel wikken en wegen was het tijd voor de 2e kamersessie, waarbij de keuze viel op Jacqueline, met wie ik ruim een jaar geleden al enkele heten had gekamerd.
    Ook deze sessie was regelrecht goed
    - er zal beslist nog een derde sessie volgen, maar aangezien ik op het moment van schrijven nog in PHG aanwezig ben heb ik nog geen idee wie "de gelukkige" gaat worden, die houden jullie nog tegoed.

    Ondanks dat het "slotakkoord" nog niet vaststaat, kan ik toch terugkijken op een zeer geslaagde avond PHG.

  17. Onderstaande 4 leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (23 mei 2012),Costana (23 mei 2012),egon, Dr. Rammler (25 mei 2012),Jansen (23 mei 2012)

  18. #160
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 11:21
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Boy69
    - er zal beslist nog een derde sessie volgen, maar aangezien ik op het moment van schrijven nog in PHG aanwezig ben heb ik nog geen idee wie "de gelukkige" gaat worden, die houden jullie nog tegoed..
    De keuze is uiteindelijk gevallen op de Hongaarse Gina, 23 jaren jong, sexy, leuk koppie en prachtige body.
    Eveneens een zeer goede sessie, Herhaling gegarandeerd

  19. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (25 mei 2012)

  20. #161
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    De meisjes hebben de grootste schik bij het zwembad één voor één vliegen ze er in. En als ze er dan met natte haren en stijve tepeltjes eruit komen ogen ze nog geiler.... Pffff tis hot hot hot hier!


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  21. Onderstaande leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    egon, Dr. Rammler (25 mei 2012)

  22. #162
    Geregistreerd
    11 december 2007
    Last Online
    14 november 2018 @ 08:51
    Berichten
    1.529
    Discussies
    81
    Thanks
    160
    Thanked
    585 in 195 posts

    Standaard

    Idd MJ de line up is lekker.. ben er gisteren ook nog geweest en moet zeggen dat PHG het goed doet de laatste tijd. Ben gisteren en vandaag in PHG,LR 2x en vanmiddag in GT geweest maar dan had PHG de mooiste damens rond lopen. Maar wel het meeste Roemeens en dus weinig voor liefhebbers van duitse of poolse/russische damens

  23. #163
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Daumen hoch PHG, 25-5

    Vandaag stond Planet Eden weer eens op het programma, aangezien het lekker weer zou worden en de wellness in Eden uitstekend is. Echter, net voordat ik wilde vertrekken kreeg ik een IM waarin stond "Jij moet naar PHG gaan vandaag, er is wat te vieren. Codewoord: be happy". Ik dacht wat is dit nou weer?? Er stond op Meeting Point voor vandaag geen feestje gemeld, maar ik dacht waarom ook niet naar PHG? Het was veel te warm weer om met de brommert met helm naar Oedt te gaan dus besloot ik maar met de auto te gaan. Uiteraard was de tank leeg dus bij het eerste tankstation gestopt om te tanken, sigaretten en een red bull. Na het afrekenen komt er een gedrocht naar me toe met een bordje "Deutschland" in haar hand .Terwijl ze tegen me aan begint te praten dacht ik "Jij komt echt niet in mijn auto, stel je voor dat ik een bekende tegen kom. Ze bleef maar praten dat ze samen vriendin met een lift-spel bezig waren en dat ze zo snel mogelijk naar het zuiden van Duitsland moesten liften. Die vriendin van haar had zich ook bij ons gevoegd en dat was toch wel een MJ-meisje met mooie lange zwarte haren. Ik dacht ja waarom ook niet mee laten rijden. Nadat we met z'n drieën nog een ijsje gegeten hadden stapten we in en rijden we richting Duitsland. Die twee chicks kwamen helemaal uit Sassenheim en het was zowaar nog gezellig in de auto. Ze vroegen waar ik heen ging, ik vertelde ze naar Happy Garden, maar daar hadden ze nog nooit van gehoord. Ik had ze uitgelegd dat dat een soort van jeugdherberg is waarom vooral meiden uit Oost-Europa komen en waar je lekker kunt zwemmen, barbequen enz. enz. Daar hadden ze ook wel oren naar, maar ze waren nu met een lift-spel bezig en konden (gelukkig) niet met me mee. Bij de grens liet ik ze er weer uit anders zouden ze alsnog in Oedt terecht komen en dat leek me eerlijk gezegd geen goed idee...

    Iets later dan gepland kwam ik alleen in Oedt aan en net als vorige week warm welkom geheten. De thekefrau vroeg, enigzins twijfelend, of ik ook van het ijsberenforum was en of ik een bericht ontvangen had. Ik zei ja natuurlijk ich bin Emjot aka de Postbode. "Ok ein moment bitte", zei ze en nam mijn centen in ontvangst. Toen ze terugkwam met een sleutel voor de locker kreeg ik een oranje polsbandje om. Ik vroeg haar wat er vandaag eigenlijk te doen was? Ze vertelde dat verschillende veelplegers en veelschrijvers van IJBF een bericht hadden gekregen om vandaag naar PHG te komen, omdat PHG samen met IJBF een soort van prive-feestje georganiseerd had. Met het oranje polsbandje was de drank vandaag gratis en de eerste wip was van het huis. Nou beter kan de dag niet beginnen en met een big smile ging ik me omkleden. Ik had locker 6 of 9 maar beide lockers waren met geen mogelijkheid op slot te krijgen, dus maar weer terug naar de theke en het sleuteltje omgeruild.

    Het was stralend weer en dat bleek ook wel in de Happy. Ondanks het erg vroege tijdstip waren er al behoorlijk wat meiden aanwezig, ik schat zeker een 30 stuks die allemaal topless of geheel naakt aan het zonnebaden waren. Ze waren in een melige bui met Maya voorop. De één na de andere werd in het zwembad gegooid, gelukkig had ik een veilig plek op een ligbad. Eén van de security-boys stond minder veilig; aan de rand van het zwembad gooide Maya hem met telefoon en al in de plons. Geloof dat ie het niet zo leuk vond, maarja...shit happens.

    Er waren echt mooie meiden aanwezig, maar Anna en Katty sprongen er toch wel bovenuit, dat zijn echt twee beauties. Nadat ik me met wat zonnemelk ingesmeerd had en een dutje wilde doen kwam stuiter-Sonny, uiteraard met een big smile, de tuin in gewandeld en niet veel later volgde ook eekhoorntje Babbel. Met z'n drieën genieten we aan de rand van het zwembad van het mooie weer en al het moois wat rondhuppelt. Na een tijdje wat geouwehoerd, gedronken en gegeten te hebben hangen we binnen wat rond, terwijl Alexia bij me op schoot komt zitten, helemaal niet mijn type, maar wel een relaxte meid, als ze 5 minuten langer was blijven zitten waren we op kamer beland. Alexia was slechts een paar tellen weg toen Anita voorbij kwam lopen, Babbel knikte naar haar van "ga maar bij MJ hangen" en dat was geen straf. Anita had zich dit keer gelukkig niet zwaar opgemaakt, waardoor ik het er eindelijk weer geil uit vond zien. Dat had ze ook wel door denk ik en ze bleef net zo lang zitten, totdat ik zei dat ze een sleutel moest gaan halen. Volgens mij was het al weer een half jaar geleden dat ik met Anita was dus het was weer een waar festijn op kamer. Rond etenstijd was het mooi geweest en begon mijn maag te knorren en zei tegen Anita haide we gaan douchen en eten.

    Inmiddels waren ook Jansen, Big30, Tiga, Rex en nog een aantal andere genodigden aanwezig en werden een paar tafels tegen elkaar geschoven, zodat we met z'n alle van de BBQ konden genieten. Er werder 2 flessen wijn a 60€ op tafel gezet voor ons, ja aan alles was gedacht op dit feest. De BBQ smaakte weer heerlijk en Jansen trok de aandacht tijdens het eten naar zich toe door een live porno-showtje buiten te geven met badjas aan met Chris en Susanna. We hebben met z'n alle weer veel gelachen. Na het eten had ik zin in een tweede verzetje en ging opzoek naar vers vlees. Ik kwam uit bij Maria. Buiten, bij de deur naar het nachtcafe, kwam ze bij me zitten en we praatten was. Ik vond haar een mooie meid, lekker rustig, lief, maar toch twijfelde ik of ik met haar moest gaan. Op een of andere manier was de klik niet sterk genoeg om me met haar terug te trekken, ik vond haar té rustig. Mja...misschien is dat meisje wel gewoon zo, ik zal het eens aan Costana navragen.

    Halverwege de avond begon DJ Lulu ook met z'n boom boom boom muziek, voor mij veel te luid in de bar, dus bracht het grootste deel van de tijd maar buiten door, alleen even naar binnen om de gratis drank aan de bar te halen. Buiten nog wat zitten kletsen met Alexia, maar ik had me zinnen gezet op Monika, geloof een Hongaarse, maar die had haar zinnen weer gezet op een groepje lamballen die alleen aan het zuipen waren. Nou...het zat in de avond zeker niet meer, in de middag waren er meer dan voldoende dames vrij, maar hoe later op de avond hoe meer meiden zich samen kliekten met groepjes ijsberen en ze steeds moeilijker boekbaar waren.

    Tegen een uur of 23.30 vond ik het wel mooi geweest, ik begon moe te worden en besloot maar naar huis te gaan. Door het mooie weer en de gezelligheid slechts één keer op kamer geweest, terwijl er vandaag zoveel moois rondliep. Bij het verlaten van PHG kregen we allemaal nog een vrijkaart, waarmee dit besloten IJBF-feestje tot een einde kwam. Gelukkig ben ik zondag weer in de PHG, zodat ik de kaart direct kan gebruiken en dan ga ik maar meer meiden Happy meiden. Het was een hele mooie dag

    Aanwezig: Alexia, Anita, Anna, Antonia, Chris, Denisa, Gina, Inna, Jacqueline, Jolanda, Katja, Katty, Livia, Lola, Luana, Mandy, Mari (waiting for Boy69), Maria (waiting for Costana), Maya, Miranda, Monika, Morena, Roberta, Sarah, Soryna (waiting for Egon), Susanna, Vera, 2 donkere mokkeltjes (waiting for Rob45) en nog veel meer....

  24. Onderstaande 13 leden hebben MichelJ bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 mei 2012),Badslippers (26 mei 2012),Big30 (26 mei 2012),Bosco (26 mei 2012),Boy69 (26 mei 2012),Costana (26 mei 2012),egon, Dr. Rammler (26 mei 2012),Jansen (26 mei 2012),RAUL7 (26 mei 2012),rob45 (26 mei 2012),satanic surfer (26 mei 2012),Tiga (26 mei 2012),Willi69 (26 mei 2012)

  25. #164
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    bedankt MJ bin leider total überlastet und habe keine Zeit
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  26. #165
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Zoals MichelJ al schreef had ook ik een bericht gehad van je moet komen zeker als mede lid voor de Reunie van PHG 2005 /2008

    Big 30 had speciaal zijn schoenen gepoetst en zijn hanekam geschoren en stond eind van de middag klaar om mee te gaan.

    Bij aankomst kregen we dan ook een polsbandje om zodat we duidelijk te herkennen waren bij de dames,de leiding en voor de Bonussen ?

    Rex ,MichelJ,Tiga,Knabbel,Sonny en nog een aantal oude beren waren al aanwezig dus met Big30 en mij er bij was de opkomst redelijk
    toch was onze vraag rond 20.00 u wanneer de andere en ook wie er nog zou komen ?
    Maar na er even gekeken is bleek dat er 8 ijsberen de Mail niet ontvangen te hebben er waren 30 beren uitgenodigd en enkele hadden afgemeld.

    Omdat de polsband een beetje meer als een zweet bandje ging werken hadden we tevens de vraag al gesteld wat voor bonussen er bij hoorde.

    Het Antwoord van Udo was :

    Kamer korting van 50 % met een van de dames ( wel aangeven met wie je op de kamer bent geweest en de leiding vergoed de 50 % )

    En trio voor E50,- samen.
    Voor Rex was dit een probleem omdat hij bij een Doggy maar 2 handen had om de tieten vast te houden en dan 2 handen te kort kwam.

    Ook alle sterke drank was gratis met extra hapjes die steed bijgevuld werden
    chips,annanas tapas en bittergarnituur.
    tijdens het eten werd er fessen witte wijn geschonken en andere drank als wens.

    Chris was met Susanne die probeerde iedereen te verleiden waar ik toen maar een eind aan maakte om op een ligbed boven op de meiden vallenn en geil te blijven schuiven met nog een derde meisje op mijn rug .
    Ja het feest zat er goed in.
    Louana was super blij en ze veegde een traan weg met de opmerking dat ze me gemist had nou ik had ze ook gemist vertelde ik !!
    Ze was heel lief en je dan weet je wat je mist toch.
    Jammer dat dames als Cora,Carmen,Juliette,Vera,Louisa,Marina er niet waren uit deze tijd maar dat komt omdat sommige van hun geen oppas hadden en Pistol Pete niet beschikbaar was.

    Na met Louana de kamer te hebben gehad en met de andere beren gezellig gegeten en gedronken te hebben, zijn we de hele avond met alle bekende buiten gebleven met verhalen van vroeger en het zwembad af en toe in.
    Ja het was een super feestje en zeker mer de kortingen dan ga je nog eens extra naar de kamer of kino.
    De kino heb ik ook nog enkele malen gezien en daar lekker mer een andere dame de boel weer even volgespoten.

    Helaas komt er ook weer een eind aan deze avond en zijn we weer samen vertrokken naar Nederland.

    Big30 vroeg nog aan de leiding of hij niet wat drank en chips mee mocht nemen en dan maar 50% te betalen ?
    Of het gelukt is weet ik niet maar de rugzak zat vol.

  27. Onderstaande 13 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    Badslippers (26 mei 2012),Big30 (26 mei 2012),Bosco (26 mei 2012),Boy69 (26 mei 2012),Carlitos (26 mei 2012),Costana (26 mei 2012),egon, Dr. Rammler (26 mei 2012),MichelJ (26 mei 2012),RAUL7 (26 mei 2012),rob45 (26 mei 2012),satanic surfer (26 mei 2012),Tiga (26 mei 2012),Willi69 (26 mei 2012)

  28. #166
    Geregistreerd
    21 maart 2010
    Last Online
    Gisteren @ 11:21
    Locatie
    Overal
    Berichten
    2.628
    Discussies
    71
    Thanks
    2.445
    Thanked
    3.977 in 1.152 posts

    Standaard

    Tsjonge tsjonge, het was blijkbaar weer feest in PHG, ik heb wat gemist....
    Had ik dat geweten had ik ook een middagje vrij genomen om naar Oedt af te reizen.

    Maar ja, dan zondag maar naar PHG, waar momenteel inderdaad de lekkerste meiden zitten !

  29. Onderstaande leden hebben Boy69 bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (26 mei 2012)

  30. #167
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 22:16
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.394
    Discussies
    58
    Thanks
    2.496
    Thanked
    2.240 in 706 posts

    Standaard

    Lekker weer de goede feestjes houden ze geheim, enkel voor de feesten waar de club veranderd in een homobar, er niets meer te vreten is en er geen knappe meiden beschikbaar zijn melden ijsberen zich nog massaal voor aan op het meetingpoint.
    Voortaan dus alleen naar clubs gaan met een leeg MP en altijd zeggen dat je van het ijsberenforum bent en een VIP behandeling wenst

  31. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (26 mei 2012)

  32. #168
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    8 februari 2021 @ 18:11
    Berichten
    2.892
    Discussies
    492
    Thanks
    531
    Thanked
    720 in 230 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    ...en altijd zeggen dat je van het ijsberenforum bent en een VIP behandeling wenst
    Kansloos....
    Sex is not the answer, it's the question. "Yes" is the answer.

  33. Onderstaande leden hebben Tiga bedankt voor deze bijdrage:

    Jansen (26 mei 2012)

  34. #169
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichelJ Bekijk bericht
    Er waren echt mooie meiden aanwezig, maar Anna en Katty sprongen er toch wel bovenuit, dat zijn echt twee beauties.
    Hier ben ik het helemaal mee eens! Hoewel die Louana een echte stunner is. Maar een mooi verhaal MJ, ga je het toch redden deze laatste ronde? Maar aangezien je bij vertrek een vrijkaart hebt ontvangen is de kans weer klein. Als je geen eerste wordt....

  35. #170
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Maar een mooi verhaal MJ, ga je het toch redden deze laatste ronde? Maar aangezien je bij vertrek een vrijkaart hebt ontvangen is de kans weer klein.
    Ja natuurlijk ga ik het redden . Die kaart is de 31e al lang weer gebruikt

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Als je geen eerste wordt....
    ....word ik tweede

  36. #171
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jansen Bekijk bericht


    Chris was met Susanne die probeerde iedereen te verleiden waar ik toen maar een eind aan maakte om op een ligbed boven op de meiden vallenn en geil te blijven schuiven met nog een derde meisje op mijn rug .
    Ja het was een super feestje en zeker mer de kortingen.
    De kino heb ik ook nog enkele malen gezien en daar lekker mer een andere dame de boel weer even volgespoten.
    Volgens mij heb ik dit geschreven op zijn Turks dat komt omdat de voer taal gisteren ook Turks was. ( wat een spel fouten haha )

  37. #172
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    De mensen die ook waren uitgenodigd met een korting van 25% entree en de rest 50% met een polsbandje waren :

    Knabbel,Obelix,11cc,Flipper,Scoobert.Hollandmale,L ittle Diablo,Willi69,Dalton,Mania1,Willem2 en nog enkele andere van voor het begin van het ijsberenforum.
    Het was opgezet door medewerkers van PHG en door een paar beren.

    De Joker heeft zijn naam verandert wat bij PHG niet bekend was, hij stond daar onder zijn vorige naam wel op de uitnodiging dat geldt ook voor enkele andere die van naam of van geslacht zijn verandert.
    Zelfs gisteren kwam er nog iemand uit de kast.

    Maar als je geen uitnodiging hebt gehad en je vind dat je er wel bij thuis hoort bij de club van 30 uit 2004 /2009 laat het dan hier weten voor het volgend feestje.

  38. Onderstaande leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    The Joker (26 mei 2012)

  39. #173
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    @Jansen
    nee
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  40. #174
    Geregistreerd
    18 april 2010
    Last Online
    Gisteren @ 23:19
    Berichten
    1.418
    Discussies
    63
    Thanks
    1.452
    Thanked
    1.136 in 393 posts

    Standaard

    Door het warme weer werden we een beetje loom zodoende was de zin er niet om veel te schrijven.
    Uiteraard dient er nog een verslag geschreven te worden over 19 mei in PHG, wel de zin is terug.... zowel om te schrijven als te neuken !!

    19-05-2010 zon - zon - zon

    Na de ietwat teleurstellende avond in LR werd ik na een korte maar stevige nachtrust wakker in het ISA hotel te Kaarst.
    Na terug in slaap gevallen te zijn werd ik gewekt door de wake-up dienst genaamd MichelJ, in LR had ik via geheime taal (zijn draga lag in zijn armen) gezegd dat ik terug naar PHG ging en vroeg of hij ook kwam, hij wist het nog niet (typisch MJ). Soit ik ging sowieso gaan ! En dit sms'je voorspelde niet veel goeds: "ik wil gaan maar heb koppijn, kijken of een pilletje helpt" Man man man net een vrouw, mocht hij iets minder lang zijn ik zou ermee kameren.... Nog geen uur later terug sms: pilletje helpt, zet de meiden maar alvast in een rijtje voor mij want ik zal moeten kiezen.... Yohei Costana ging daar niet in zijn uppie zitten.

    De nodige hygiëne aan de dag gelegd, rap uitgechecked en vroem vroem naar PHG, wat een luxe amper een halfuurtje rijden, daar waar dit vanaf mijn woonplaats het 5 dubbele bijna is... Daar aangekomen trof ik nog 2 Belgen op de parking, deze hadden geluk dat ze mij aantroffen want ze waren nog niet op de hoogte van de prijsverhoging... zoals het elke Belg betaamt: They didn't care !! Wij willen enkele knappe vrouwen !!! Zo mag ik het horen !! Al bij het binnenkomen waren die al op alles aan het geilen.... M'n huidige draga ging ook aanwezig zijn, dus begon ik mijn speurtoch, buiten aan het zwembad lagen er al enkele mokkels te bruinen, te babbelen, kortom relaxen in het kwadraat !! M'n draga lag een beetje weggestopt in de zon maar niemand ontsnapt aan de speurneus van Costana dus ging ik er mij gauw naast deze prachtige ogen nestelen, gelukkig kon ze mij soms op tijd boven water halen of ik verdronk erin. We lagen samen wat in de zon te bakken en hadden het over alles en nog wat. Ik kreeg een sms'tje van MichelJ: "beetje vertraging" jajaj nog een eigenschap van een vrouw nooit op tijd komen !! Gelukkig had ik aangenamer gezelschap tijdens het zonnen en het ontbijt. Na een heel tijd begon ik mij toch zorgen te maken om MichelJ en sms'tje of hij lekke band had.. "Ik ben er al lang maar die deksele Anca heeft mijn gsm gepikt !!" Hij lag idd al rustig te spelen met deze kleine opdonder in zijn armen...

    Mijn meisje ging effe douchen alsook ik, mannen douchen nu eenmaal sneller en toen ging ik mij bij MichelJ zetten. Effe een complimentje aan Anca over de service, een opmerking over haar huge ass en een opmerking terug van haar dat Costana toch wel soms, meestal niet, eens met lelijke meiden kamert Ik antwoorde: I know but the service is good !!! MichelJ gaf haar ook nog een corrigerende tik en Anca was terug kalm ! Ondertussen was Maria een bakje koffie aan het drinken en ging ik er effe naartoe, hierbij aanschouwde ik een gesprek tussen hoeren over de job, was leerrijk in alle aspecten. MichelJ En Anca verdwenen dus vroeg ik ook al voor de 3x de sleutel.... uiteindelijk luisterede ze na de 4x... die heeft tijd nodig om wakker te worden aangezien ze de avond ervoor een beetje gedronken had. Heerlijk anderhalf uurtje meegemaakt en bezweet gingen we van de kamer, voor mij is dit normaal voor haar iets minder.

    Terug in de bar zag ik MichelJ die probeerde een aanwezigheidslijstje te typen, veel kende hij er niet.. (ja hier lopen meer dames rond dan in LR, en nog mooier ook) dus diende ik hem wat te helpen, was niet evident. Op zeker ogenblik horen we geblaf... Rex de geile hond was ook in da house en deze kwam onmiddellijk op onze benen rijden, het duurde effe voordat hij doorhad dat wij mannetjes waren en dit gebaar helemaal niet konden apprecieren !! Gelukkig was hij rap afgeleidt door de teefjes die er rondliepen. Door het mooie weer zaten we voornamelijk buiten en daar mochten we een beeld aanschouwen die ons alle drie bijna deed kotsen.... de masseuse zal vanaf nu totaal anders bekeken worden door ons.... Had mijn tweede warsteiner op en zei: " zo dit was de laatste" Niemand die mij geloofde maar toch heb ik het volgehouden !! Als straf diende ik anders met Vera te kameren maar zelf een blinde raaf zou dit nog niet willen (persoonlijke mening) "Zet die op een pattateveld en er komt geen enkele vogel meer het zaad pikken" Rex en Michelj lagen in een deuk en dienden door de buitenwipper terug recht getrokken te worden.... Ik was nochthans bloedserieus.

    Tussen de sessie's door beetje gekeuveld met Larissa die er nog steeds was maar het niet echt naar haar zin had. Katy die MichelJ in haar netten had maar deze laatse werd gered door mij en Rex, waarbij wij zowat de tafel helemaal met kwijl bezetten. Lekkere chicka !!! Verder heb ik ook een beetje als barman gespeeld voor deze ouwe heren, lukte aardig in nuchtere toestand en het eten was ook terug helemaal top !! Nu kreeg ik toch wel zin achter een gin-tonic zeker !!! Zouden we ? Nee ! Ja ! Neen ! Zeker en vast was het laatste dus bestelde ik mijn favouriete drankje. Bij het bestellen zag ik plots 2 kleerkasten naar de ingang lopen, fight fight fight hoopte ik al. Rap me glasje genomen en zowat iedereen verzamelde zich aan de ingang. 4 nogal brede bikers werden de toegang ontzegt en het leek uit te lopen op Blood Sport maar uiteindelijk werd het Sissi...

    Na dit klein akkefietje zaten we terug buiten waar we de opera van 3 zatte Pooltjes konden aanhoren, nee het was niet schitterend... De zin kwam terug, Rex ging voetbal kijken, MichelJ was in comateuze toestand door zijn sessie met Larissa, dus ging ik op zoek achter... Katy (top secret info werd mij doorgespeeld door derden) ik trof haar aan in de gang en na een kleine knuffel en lief zoentje liet ik haar de sleutel halen. De sessie was kort maar heftig daar de voetbal begonnen was. Het is geen toppertje maar het lijfje en het kopje maken veel goed. Ooit gaan we nog op herhaling als ze wat meer weet van aanpakken. Rap klaargekomen, nog rapper gedouched en terug naar het nachtcafé voor de finale van de CL. Stond ik daar buiten met Mich komt daar een fransoos in het kwakkelnederlands tegen ons praten.... Gelukkig kan ik wat Frans om de conversatie toch enigszins vloeiend te houden en wat bleek...... I've found a soulmate !! Deze man diende nogal ver te rijden dus had hij als oplossing: slapen in de auto !!! Jaja het zijn niet enkel Belgen die gek zijn. De match was saai te noemen, gelukkig werden er ijsco aangeboden zodat er toch iets lekkers was, tot de 82ste minuut, domper.... 88ste minuut vreugde.... na de tweede verlenging terug vreugde: Maria had haar Pool afgewerkt en Costana kon in schoonheid afscheid nemen... Kijken naar penalty's of met andere ballen spelen, de keuze is rap gemaakt !!! Zo vertrokken we terug naar een deze keer iet wat minder heet hutje. Terug anderhalf uurtje gerust want vanavond diende we nog huiswaarts te rijden. Op bepaald moment hoorde ik veel gejuich, Chelsea has won !!! zei ik en gaf haar een dikke zoen !! Hoe weet ik dat ? In het nachtcafé zat zowat iedereen voor Chelsea te supporteren ! Na de financiele verplichtingen nog een cola'tje gedornken en dan huiswaarts. Het einde van een leuke 3-daagse !! Veel bekende leuke beertjes ontmoet, veel vrouwen gezien en overall bekeken wel goeie sessie's gehad !!!

    PHG tot morgen !!
    Pain is weakness leaving the brain !

  41. Onderstaande 12 leden hebben Costana bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (26 mei 2012),Badslippers (26 mei 2012),Bosco (26 mei 2012),Boy69 (27 mei 2012),egon, Dr. Rammler (26 mei 2012),Jansen (30 mei 2012),lustman (27 mei 2012),Megaboob (26 mei 2012),MichelJ (26 mei 2012),rob45 (26 mei 2012),satanic surfer (27 mei 2012),Willi69 (28 mei 2012)

  42. #175
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 05:57
    Berichten
    2.869
    Discussies
    82
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.180 in 951 posts

    Standaard

    leuk man, zo een reunie....
    Een uurtje is ook maar een uur...

 

 
Pagina 7 van 11 EersteEerste ... 34567891011 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:02.