Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 260
  1. #51
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door popey01 Bekijk bericht
    gelukkig volg ik jou advies nooit op Bosco
    Dat hoeft ook niet!! Maar achteraf niet lopen klagen hé.

  2. #52
    Geregistreerd
    2 september 2010
    Last Online
    Vandaag @ 16:11
    Locatie
    De Peel
    Berichten
    1.175
    Discussies
    50
    Thanks
    1.137
    Thanked
    1.106 in 488 posts

    Standaard

    PIK te DIK,

    Gisteren was ik helemaal niet van plan te gaan. Ik had toevallig ook het bericht van Bosco gelezen en ik dacht nog het zal wel orthodox pasen zijn. Echter het lot besliste anders.

    Ik had een klant op bezoek om wat zakelijke dingen te bespreken ik ken hem uiteindelijk uit de club. VV in dit geval. Hij begon echter na al een uur te zeuren of we niet naar de Happy konden gaan. Dus ik dacht waarom ook niet, niet meer aan bovenstaande gedacht. Dus wij om een uur of drie naar de Happy en vier uur stonden we aldaar voor de poort. Het was er erg rustig, maar goed. Ik hoefde niet te rijden want die klant zou mij weer 's avonds bij de disco in ons dorp afgooien. Dus ik vol gas aan de Heinekes. Krullebol N was ook al aanwezig en stond al op zijn gebruikelijke plaats aan de bar. Wij dus ook aan de bar plaatsgenomen en daar tot kwart voor acht blijven hangen en verder wel veel lol gehad. Toen was ik natuurlijk weer te laat voor het eten en was drie kwart alweer op.

    Mijn maat zei dat het wel goed zou komen met de dames want die was zelfs vrijdag ook al geweest. Met de dames kwam het niet goed, maar beren kwamen er steeds meer. Ik had al de hele tijd gekke bekken zitten trekken naar de Roemeense Maria, maar die dacht die heeft al zoveel bier op, dat wordt niets meer. Maar ja die kent mij nog niet zo goed.

    Toen was het op een gegeven moment negen uur en kwam ze toch naar mij. Half uurtje aan de bar zitten klooien en toen onder naar de kamer. Maria is een heel mooi naturel meisje zoals Costana in het aangemaakte paspoort van haar heeft omschreven. Waarvoor dank dan hoef ik dat niet meer te doen. In het begin is ze vrij terughoudend, alleen het pijpen is niet slecht. Ze zei toen al wat heb jij toch een grote piemel. En toen had ik eigenlijk al beter moeten weten.

    Maar ze begon wel steeds beter te tongzoenen en ik heb haar toen ook gebeft. Het probleem bij haar echter is dat ze een sessie als puur professioneel ziet en zich niet wil laten klaarkomen. Ze heeft dit zichzelf opgelegd en dus werd het beffen al kort na aanvang weer afgebroken, want ik deed het schijnbaar toch te goed, al zeg ik hetzelf.

    Ik had echter wel een goeie klik met haar en we begonnen weer te tongzoenen en ze deed dit ook steeds meer naturel, wat ze in het begin dus niet doet. Toen ging ze een condoom pakken en begon ze weer over mijn pik te zeuren. Hij was te groot en vooral te dik. Maar goed ze deed hem er wel om en ik was klaar voor de aanval in missio. Ik zat er met mijn dop in en toen begon het gejammer dat hij te dik was. Ik dacht aan orthodox pasen en was dus klaar hiermee. Echter toch wou ze niet van mij af en begon wild te tongzoenen en wel voor een half uur aan toe. Ik heb dus in totaal een uur volgemaakt, niet geneukt, niet klaargekomen en 50 euro kwijt voor de moeite. Nog nooit zo'n rare sessie meegemaakt.

    Na het douchen weer terug in de bar gedoken en mijn maat was moe. Dus om elf uur ongepopt van deze aldan homotent naar huis gegaan en op naar de brabantse nachten, want die zijn lang.
    Hoe meer zielen, hoe meer vreugd.

    http://www.youtube.com/watch?v=BszIZjYzMDQ

    Een vrouw en een fiets, is altijd iets!

  3. Onderstaande 16 leden hebben Ricardo Banana bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (15 april 2012),bad pritt (17 april 2012),Badslippers (15 april 2012),bergm550 (16 april 2012),bosbeer (15 april 2012),Bosco (15 april 2012),Costana (15 april 2012),egon, Dr. Rammler (19 april 2012),Hoipiepeloi (25 april 2012),Jansen (25 april 2012),Megaboob (15 april 2012),NikXXX (16 april 2012),Picasso 1 (16 april 2012),rob45 (15 april 2012),satanic surfer (15 april 2012),Willi69 (15 april 2012)

  4. #53
    Geregistreerd
    15 april 2012
    Last Online
    21 juni 2018 @ 10:29
    Berichten
    31
    Discussies
    1
    Thanks
    1
    Thanked
    13 in 4 posts

    Standaard

    Ben opzoek naar afrikaanse of Aziatische dames.. kan ik deze hier vinden? Zo ja hoeveel kan ik er vinden (en op welke dagen indien van toepassing)??

  5. #54
    Geregistreerd
    21 november 2008
    Last Online
    27 juni 2023 @ 09:47
    Locatie
    mooie stad achter de duinen
    Berichten
    2.953
    Discussies
    105
    Thanks
    3.238
    Thanked
    3.309 in 1.020 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door naughty Bekijk bericht
    Ben opzoek naar afrikaanse of Aziatische dames.. kan ik deze hier vinden? Zo ja hoeveel kan ik er vinden (en op welke dagen indien van toepassing)??
    3 t/m 5 Afrikaanse dames dagelijks aanwezig, geeneen Aziatische op het moment.

  6. #55
    Geregistreerd
    23 september 2010
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:27
    Berichten
    398
    Discussies
    65
    Thanks
    559
    Thanked
    752 in 275 posts

    Standaard exotische damen

    Klopt. Voor afrikaanse EN asiatische damen, liever naar Magnum in Erkrath... Daar lopen een tiental exostische dames.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bosco Bekijk bericht
    3 t/m 5 Afrikaanse dames dagelijks aanwezig, geeneen Aziatische op het moment.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door naughty Bekijk bericht
    Ben opzoek naar afrikaanse of Aziatische dames.. kan ik deze hier vinden? Zo ja hoeveel kan ik er vinden (en op welke dagen indien van toepassing)??

  7. #56
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 21:32
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Funktioniert eigentlich der Beamer wieder vernünftig oder geht das Bild immer noch aus, wenn das Teil zu heiß wird? Am Samstag spielt Dortmund gegen Gladbach und ich hatte zumindest mal überlegt, ins Happy zu fahren. Aber wenn das Bild wie zuletzt häufig ständig ausfällt, krieg ich nur Wut - also - wie ist die Ausgangslage?

  8. #57
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Ich hatte zuletzt den Eindruck, dass der Beamer funktioniert - nur bei Bayern München - FSV Mainz 05 blieb ständig ein 0 : 0 eingeblendet. :wink:

    Zusätzlicher Anreiz für Samstag (?):



    Alle Angaben wie immer ohne Gewähr!
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  9. Onderstaande 2 leden hebben Willi69 bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear (19 april 2012),Jansen (25 april 2012)

  10. #58
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 21:32
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Ich mag kein Wildschwein. Wäre aber nostalgisch: Bei meinem allerersten Besuch im Happy gabs auch Wildferkel.

  11. #59
    Geregistreerd
    28 oktober 2005
    Last Online
    Vandaag @ 16:58
    Berichten
    2.872
    Discussies
    83
    Thanks
    2.090
    Thanked
    3.187 in 953 posts

    Standaard

    Und die Sau wird sowieso immer raus gelassen......
    Een uurtje is ook maar een uur...

  12. #60
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Ich mag kein Wildschwein. Wäre aber nostalgisch: Bei meinem allerersten Besuch im Happy gabs auch Wildferkel.
    haha, da haste bestimmt Willi69 beobachtet......er ist zwar nicht so wild, aber ne Sau ist er trotzdem.

    PS: Wildsau Nr. 1 kommst erst am 4.5.
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  13. #61
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:52
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Funktioniert eigentlich der Beamer wieder vernünftig oder geht das Bild immer noch aus, wenn das Teil zu heiß wird?
    Donnerstag war der Beamer nicht eingeschaltet aber Mitwoch hat alles gut funktioniert sagte Schumi mir.

    Er staat nu trouwens een pergola op het terras grenzend aan het nachtcafe, de tent staat daar niet meer.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  14. #62
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Het was de bedoeling om met mijn blonde schone "Monique" een trio te doen met een Turkse vriendin van haar die heel goed zou zijn. Helaas belde ze af voor die avond, er zijn blijkbaar belangrijkere dingen dan Carlitos geld uit zijn badjas te kloppen...

    De twijfel sloeg toe, waar gaan we heen, LR was ook alweer een tijd geleden maar daar wordt de laatste tijd zeer weinig geschreven, dus zal het ook niks zijn. Of dat ligt gewoon aan de Die Hards Boy69 en MJ die even op de plaats rust maken met schrijven over LR.

    Dan gaat het PHG worden dacht ik in de auto, terwijl ik bijna de afslag bij Kreuz Neersen mis. Mijn laatste bezoek was 15 december, de langste pannenkoek sessie in mijn club leven. Ik lees nog weleens de verhalen over PHG, er zouden veel nieuwe dames zijn. De parking naast de club stond vol met de dikste wagens, dus mijn karretje maar buiten op de P-plaats gezet. En voor de eerste keer dit jaar moet ik zelf €60 neer lappen voor een club binnen te komen. Helaas wordt de deur niet geopend door de mooie rooie theke, Vanja heet ze dacht ik. Maar de donkerharige theke nam mijn geld grif aan en gaf me een redelijk versleten witte badjas. Valt me nu eigenlijk pas op, vanwege mijn bezoek eerder deze week aan Magnum, daar waren de badjassen nieuw en heerlijk zacht... Na het omkleden viel het me op dat de theke wel heel erg optimistisch was met de maat, die duidelijk te klein uitviel.

    Nog voor mijn kastje dicht was hoor ik een dame mijn clubnaam gieren, het was Alexia. een vriendelijk Roemeentje met een heerlijk lijf helaas geen dito face. Bijna een zogenaamde PLORK, Prachtig Lichaam Ontzettende Rot Kop.
    Ze had me gemist natuurlijk, was ook niet niks zo'n afwezigheid van meer dan 4 maanden. Om het goed te maken vroeg ze als echte Roemeense om geld, nu viel dit wel mee €2,00 in plaats van de standaard €500,00. Helaas geen kleingeld bij me, dus gaf ik haar €5,00. Kreeg daarvoor een lekkere TZ voor terug en een kneep in mijn tepel. Nou dacht ik nog, het feest kan beginnen. Aangezien ik ook leer van mijn fouten (Magnum), nu maar eerst een rondje gemaakt voordat ik ga eten. Maar tijdens mijn eerste ronde viel het me al op dat er wel veel nieuwe dames waren, maar niet veel waar ik interesse in had.

    Dan toch maar wat eten. Aangezien er niemand meer was om me te bedienen wist ik al hoe laat het was. Eten was ook bijna op. Niks culinairs, maar het was warm en zeer goed te eten. tegenover zat een mooie jonge blonde dame die me eigenlijk wel goed zou kunnen bevallen, helaas was het enige wat ik eruit kon halen was een glimlach. na haar maaltijd was ze reeds bezet door een wat oudere heer verderop in een twee zitter. Na het eten blijven zitten en lekker rustig alle dames in me opgenomen. Af en toe kwam er een bekend gezicht langs en een vriendelijk knikje erbij. Na een half uur maar weer een rondje gemaakt en opvallend was dat de leuke blonde jonge dame van het diner, de oudere man had verlaten zonder te kameren en op zoek was naar een nieuwe prooi, of een beer die haar tijd verdoet. Mijn interesse was omgeslagen na het zien van een lange slanke meid van begin 20, met lange zwarte haren in een vlecht, maar met hele mooie blauwe ogen en een heel lief gezicht. Ze nam de laatste restjes van het eten en plaatste zich in de twee zitter naast de sauna. Naast haar was nog een plekje vrij, en ik was aan het twijfelen of ik daarnaast plaats zou nemen. Mijn keuze werd bepaald door een collega beer, zodat ik maar tegenover haar plaats nam. Ik wilde haar niet storen tijdens het eten en raakte in gesprek met de beer naast haar, tijdens het gesprek bleek die man een zeer vooraanstaand YBF lid te zijn. Het was BIG30, nu ziet die beer anders uit dan zijn naam doet vermoeden. Ik dacht formaatje ala Carlitos, maar BIG30 is BIG in zijn lengte, dus niet zoals ik gewoon dik. De mooie meid maakt plaats voor een ander bekend forum lid, Sonny, the famous DJ van GT, LR en eens ook PHG. Na wat gekletst te hebben moest ik die mooie meid achterna, waar zelfs BIG30 de naam niet van kon.

    Ze zat op een kruk in de bar ruimte, aangezien ik eigenlijk al had besloten om naar LR te gaan waagde ik maar een gesprek met haar aan te gaan. Haar naam was Anna, uit Roemenië. Opvallend sprak ze heel goed Engels en zag ze van dichtbij ook prachtig uit. Na wat standaard vragen van mijn kant, haar de sleutel laten halen. kamer 16, zonder raam maar wel lekker knus. We liggen op het bed en ze gaat redelijk snel tot actie over. Ze begint me te TZ met volle overgave. Ik moest er eigenlijk van lachen, ik schrok van het enthousiasme waarmee ze begon. Het was buiten verwachting zo'n service van deze jonge meid van 20. Ik stel haar op haar gemak en zeg dat we tijd zat hebben. We beginnen met wat babbelen en langzaam groeit mijn geilheid, alleen al haar aangezicht doet mijn lul steigeren. We beginnen te zoenen, geef ik haar een dikke 8 voor. Maar ze heeft een speciale techniek waardoor je met je tong in de vrije ruimte aan het zoeken bent naar haar tong. Die verstopt ze dus en begint dan lekker op de tong te zuigen, en zelfs af en toe pijpend! Mijn handen glijden over haar heerlijke lichaam, 50 kg zwaar of eigenlijk licht, nadat ik hoorde wat ze woog schoot me alleen maar de naam Pistol Pete door mijn hoofd.... Maar het was geen echt PP meisje, want met haar lengte van 1.72 is ze misschien wel te groot voor hem. Geen grammetje vet aan haar body, ze traint veel in Roemenië. Maar nu ze al een maand in PHG werkt geen fitness toestel meer gezien. Ze heeft mooie kleine tieten, cup A. Maar zeer reactieve tepels, en een heerlijk zachte huid. Langzaam verken ik haar poesje met mijn vingers, ze zegt zachtjes dat er geen vingers in mogen, jammer maar wel duidelijk. Ze heeft een mooi kutje zonder echte flappen, mijn tong zat nog in haar nek, maar via mijn vingers krijg die het signaal om zo snel mogelijk naar het zenuw centrum te komen, want daar is een reactie merkbaar. langzaam glijd mijn tong via haar tepels, navel en billen naar het erotisch centrum. Wild zuig ik op haar hele kut. Ze schrikt en slaakt een kreun. Ik ga over over het voorzichtig verkennen van haar pussy met mijn tong. Na een paar minuten wordt ze merkbaar opgewonden, en er stroomt iets vocht uit haar kut. Nu was het moment daar om een paar vingers erin te steken, maar ik ben een heer dus laten we het toch maar achterwege. Blijkbaar verricht ik mijn werk toch goed, want na 15 minuten komt ze toch schokkend klaar, althans dat is mijn beleving en dat wil ik zo houden. Met haar kutsap nog op mijn gezicht begint ze me te kussen en te tongen. Een leuke opmerking van dat er vrouwen zijn die betalen voor mijn werk, was grappig. Nog nooit ben ik zo beoordeelt bij een sollicitatie gesprek. Ze gaat liggen en ik bied haar knielend mijn lul aan, en terwijl ze me pijpt bewerk ik haar nog steeds vochtige poes.

    Het pijpen is gevarieerd, maar helaas niet diep. Dat komt door haar redelijk kleine mond en mijn niet lange maar blijkbaar dikke lul. Ik voel me sinds de 2 jaar dat ik clubs bezoek, niet meer negatief benaderd als men mij dikke lul noemt. Nadat ze een tijdje heeft "gekluift" (Bbertb taal) aan mijn lul wil ik graag een CD erom en geneukt worden. Nu gebeurd er iets wat ik nog nooit heb meegemaakt. Ze gebruikt een klein beetje gel, vind ik echt kut want dan is het net een emmer snot neuken, maar dan gaat ze bovenop me zitten duwt voorzichtig haar gleufje om mijn fier staande lul. Maar het wil niet zo lukken. Ze maakt wat neuk bewegingen en ik voel wel iets maat het gaat niet echt diep. Ze vraagt of ik het lekker vind? Dus zeg haar eerlijk, meid als ik het lekker moet gaan vinden wil ik je echt neuken. Nou, dan laat maar gaan zegt Anna. Bij de eerste stoot schreeuwt ze het uit. Het gaat echt niet lukken, ze is te klein vandaag en ik te groot, maar dat was altijd zo. Ze vraagt of ze het kan afmaken met een blowjob, duurde wat langer maar uiteindelijk toch mijn hoogte punt bereikt. Na de douche komt ze lekker tegen me aan liggen en begint me te strelen en te kussen. Tussendoor vertellen we wat, ze studeert in Roemenië politiek. Ze doet dit werk voor haar studie te kunnen betalen. Nu is dit niet de eerste keer dat ik zoiets hoor en denk vraag eens wat door. Maar opvallend is dat ze me goed te woord staat en duidelijk uitlegt wat ze later wil gaan doen met haar studie. Ze is geen domme meid, komt eerlijk over en heeft goede algemene kennis. Tijdens ons gesprek masseer ik zachtjes haar rug en ze begint lichtjes te kreunen, dus tijd voor de Carlitos specialiteit, massage!

    Uit mijn locker haal ik mijn crème om haar spieren los te maken. Het mooie van een massage is dat je het hele lichaam van de DVP kunt verkennen, voelen en bewerken. Zo'n massage werkt ook lustverhogend, betekend gewoon dat ik er een stijve van krijg. Ze klaagt helemaal niet, in tegendeel ze geniet en roemt mijn werk. Alweer complimenten, likken en masseren? Bel Carlitos als je een vrouw bent onder de 35 jaar!
    Na de massage ga ik naast haar liggen, vreemd dat ze mij geen massage aanbied, maar wat moet een meid van 50 kg en bruine beer van meer dan het dubbele nu masseren. Maar daarvoor begint ze wel mijn lul te masseren, niet hard trekken maar hel zachtjes ermee spelen. Uitnodigend spreid ze haar benen, en mijn vingers voelen nattigheid!! Was de massage niet alleen voor mij opwindend? Daar lig je dan als ouwe lul naast een meid van 20 jaar. Recht in haar mooie blauwe ogen kijkend, af en toe glipt jouw tong door haar mond en die van haar likt af en toe je gezicht af. Dit tafereel duurt toch bijna een half uur en ik vond het heerlijk, ik kwam lekker klaar op haar billen kijkend in die mooie blauwe ogen terwijl ze mijn rechter tepel bewerkt.

    Voor dat we het weten is onze tijd om, mijn eerste pannenkoek sessie in PHG van 2012. Misschien ook wel mijn nieuwe pannenkoeken meisje van PHG, nee eigenlijk niet. Want pannenkoeken willen hun vaste dames geheim houden, niemand mag weten dat ze goed is, dat ze de perfecte DVP is die jou de super GFE geeft die nergens anders krijgt. Ze geeft jouw de speciale behandeling die niemand anders, of misschien een enkele beer krijgt. Je voelt je super speciaal in de kamer met die vaste dame.

    Waarom Anna dan niet? Ze biedt bijna alles wat jij je maar kan wensen, heeft super looks en is heel erg lief. Maar ik ben verwent, ik vergelijk haar met mijn huidige vaste dames, en dan komt ze net niet in de top 3. Kleine dingen merk je op, rare luchtjes die je niet gewent bent, bepaalde trekjes die je irriteren of mist. En meer dan 3 pannenkoekenmeisjes kan ik niet hebben/betalen. Ze geeft me zomaar haar GSM nummer, "Monique" gaf haar nummer pas na 6 maanden! SMS me maar als je weer komt zegt ze. Dan maak ik tijd voor je vrij. Dus ik ben niet de enige klant van haar die haar nummer heeft, ik ben niet zo speciaal, ik ben gewoon een nette beer die haar betaald voor haar diensten. Ik ben voor haar een gewone klant..... Maar ze belooft me de volgende keer beter te kussen en een echte neuk partij! Ze is wel een Roemeense, maar dat geloof ik haar wel.

    Is ze voor herhaling vatbaar, jazeker! Ik kan me niet voorstellen dat een beer klagend van de kamer gaat na een half uur met Anna. De uren dat ik met haar op de kamer was, was geen enkele euro slecht besteed. Ze was voor mij de topper van die dag, misschien wel de topper van PHG van dit moment.

    Is PHG weer een bezoekje waard na 4 maanden afwezigheid? Ja, natuurlijk! PHG heeft meer voordelen dan nadelen, zoals veel Sudlander en de week na orthodox Pasen waardoor er erg weinig Roemeentjes aanwezig zijn.

  15. Onderstaande 21 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    11cc (24 april 2012),Ace2 (21 april 2012),AmuseMe (22 april 2012),bergm550 (22 april 2012),Bluebear (21 april 2012),bosbeer (22 april 2012),Bosco (21 april 2012),Boy69 (21 april 2012),Costana (21 april 2012),Dickydik (23 april 2012),egon, Dr. Rammler (22 april 2012),Flurkman ( 2 mei 2012),Jansen (25 april 2012),Megaboob (22 april 2012),MichelJ (21 april 2012),NikXXX (21 april 2012),Picasso 1 (22 april 2012),rob45 (21 april 2012),satanic surfer (21 april 2012),vrije jongen (21 april 2012),Willi69 (22 april 2012)

  16. #63
    Geregistreerd
    13 april 2011
    Last Online
    Vandaag @ 19:55
    Berichten
    216
    Discussies
    3
    Thanks
    125
    Thanked
    127 in 78 posts

    Standaard

    Ik kan ongeveer hetzelfde beamen over de bloedmooie 20 jarige Anna.
    Ik heb 2 weken geleden een sessie met haar gedaan,pijpen was redelijk,neuken hmmmmmm,ja heel voorzichtig,wel heel lief en zoals al gezegd bloedmooi.

  17. #64
    Geregistreerd
    6 november 2007
    Last Online
    Vandaag @ 21:32
    Berichten
    731
    Discussies
    15
    Thanks
    18
    Thanked
    2.018 in 364 posts

    Standaard

    Wie angekündigt dagewesen und wie erwartet enttäuscht. Von allen Clubs bietet das Happy für die neuen 60 Euro am wenigsten und ist die Erhöhung am wenigsten wert.
    Das Frühstück war mal das beste aller Clubs und für mich immer ein echtes Highlight beim Besuch. Übrig geblieben sind jetzt die aufgebackenen Pappbrötchen und Rührei aus der Warmhaltebox. Vorbei die Zeiten, als noch frische Spiegeleier und Pfannkuchen zubereitet wurden.
    Nachmittags wollte ich Fußball gucken - ging aber nicht, weil man auf dem Projektorbild einfach nix erkennen kann. Das war schon immer so, der 7 Jahre alte Beamer schafft einfach keine satten Bilder mehr. Wenigstens fällt er nicht mehr aus - dafür sorgt ein neuer Riesenventilator überm Beamer - was ein bischen was über die Qualität dieses Reliktes aus der Beamer Steinzeit aussagt.
    Das Abendspiel konnte ich dann ab Halbzeit 2 einigermaßen gucken - der Metzger bringt zum Glück wieder das Essen. Ein winziges Highlight.
    Was fehlt sind schöne Frauen. Es sind einfach keine da. Dafür jede Menge kleine schwarzhaarige mit zuviel Schminke, die aber kein einziges Wort Deutsch oder Englisch können, außer natürlich Ficki Ficki Schatzi komm Zimmer. Manche sagen auch, sie können englisch und erwarten von einem Deutschen offenbar, dass ich es nicht kann. ODer sie hoffen es. Denn wenn man dann mal zwei Sätze fließend englisch was sagt, gucken die kleinen Mädels mich nur fragend an. Lächeln lieb und haben nix verstanden.
    Von der ganzen Horde hat mich dann doch eine zumindest optisch interessiert - Rumänin mit frech rot gefärbten Haaren. Aus der Fraktion: Ich kann englisch. (Versteht aber dann doch nix). Es war natürlich ein Flop.
    Es war übrigens nicht besonders voll. Im Moment reizt mich im Happy gar nichts. Weder die Frauen noch der Laden selbst haben für mich aktuell was zu bieten.

  18. Onderstaande 13 leden hebben Beron bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (22 april 2012),AmuseMe (22 april 2012),bergm550 (22 april 2012),Bluebear (22 april 2012),Carlitos (22 april 2012),Jansen (25 april 2012),MichelJ (22 april 2012),Picasso 1 (22 april 2012),RAUL7 (22 april 2012),satanic surfer (22 april 2012),Scoobert (22 april 2012),terminator (22 april 2012),The Joker (22 april 2012)

  19. #65
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Es war übrigens nicht besonders voll. Im Moment reizt mich im Happy gar nichts. Weder die Frauen noch der Laden selbst haben für mich aktuell was zu bieten.
    wie schön, dann kommst du sicherlich die nächste Zeit nicht. Ich empfehle dir zu Hause oder in einer Sports-Bar Fussball zu gucken, da haste denn auch mehr Ruhe.
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  20. Onderstaande 3 leden hebben egon, Dr. Rammler bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (22 april 2012),Jack42 (22 april 2012),rob45 (22 april 2012)

  21. #66
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Als ze nu 10% van die prijsverhoging gebruiken om het ontbijt weer in ere te herstellen (pre nov 2011), toen er nog lekkere broodjes waren en een kok verse meuk bereidde, halen ze vast weer een hoop x60 euro extra binnen.
    De liefde van een ijsbeer gaat tenslotte door de maag.

  22. Onderstaande leden hebben The Joker bedankt voor deze bijdrage:

    terminator (22 april 2012)

  23. #67
    Geregistreerd
    17 juni 2007
    Last Online
    16 april 2024 @ 21:15
    Berichten
    187
    Discussies
    17
    Thanks
    1.701
    Thanked
    80 in 49 posts

    Standaard

    Beter nog de oude prijs en het ontbijt in ere te herstellen
    halen ze waarschijnlijk nog meer binnen

  24. Onderstaande leden hebben terminator bedankt voor deze bijdrage:

    Clinic (22 april 2012)

  25. #68
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:52
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Beron Bekijk bericht
    Wie angekündigt dagewesen und wie erwartet enttäuscht.
    Das du enttäuscht warst konnte ich auch schon vorhersagen . Du warst nach deinem Besuchen in GT, VV, ACA genauso enttäuscht, vielleicht was mehr oder weniger ... . Aber egal.

    Manchmal frage ich mich in welchem Club du noch findest was du suchst und wo du nicht enttäuscht sein wirst nach einem Besuch.

    Overigens dat de beamer 7 jaar oud is en men daar een fan op heeft geinstalleerd om voor extra koeling te zorgen zal niemand bestrijden, het beeld is ook geen haarscherp HD beeld, dat klopt ook.
    Dat een aantal Roemeense dames niet vloeiend Duits en/of Engels spreekt zal ook niemand bestrijden denk ik. Maar donderdag jl. toen ik samen met o.a. Sonny, Carlitos en doorlopen in PHG was vond ik juist dat er relatief wat minder Roemeense dames in PHG waren (maar zeker niet weinig, dat ook weer niet) ... . Over de kwaliteit noch kwantiteit van de line-up hoorde ik donderdag klachten, was zeker niet slecht en er waren voldoende dames aanwezig en zeker met de nodige variatie. Maar het kan Zaterdag natuurlijk anders zijn geweest dan wel kan het ook anders ervaren worden.

    Wat er mis zou zijn met het ontbijt ontgaat me eerlijk gezegd. Ontbijt zelden in een club maar laatst toen er eind van de middag nog wat stond omdat ik honger had in PHG gedaan: verschillende verse broodjes met zoet beleg of verschillende vleeswaren, een schaal met roerei die die steeds werd aangevuld, een pan met soep, 3 soorten vruchtensappen en een fles met sekt. Lijkt me toch niets mee mis.
    Dat Beron het avond eten als een klein hoogtepunt betitelt verbaast me dan weer, dat is wel erg positief van hem!

    Troztdem, bin mir sicher das ich Beron in May oder Juni wieder irgendwo sehen werde, in GT, LR, PSR oder ... PHG !

    @GJ: ik wou schrijven maak ff een paspoortje van Anna aan maar ik zie dat dat je dat gedaan hebt, aardige en sympathieke beer trouwens die GJ die ik donderdag eindelijk eens in IRL ontmoette.

    Zoals in haar topic al vermeld zag ik de Duitse Mel (met een vriendin van haar met zwart haar) na lange tijd weer terug in PHG.
    Laatst gewijzigd door Big30; 23 april 2012 om 02:01
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  26. Onderstaande 5 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Bosco (22 april 2012),Carlitos (24 april 2012),Clinic (22 april 2012),Costana (23 april 2012),egon, Dr. Rammler (22 april 2012)

  27. #69
    Geregistreerd
    3 december 2005
    Last Online
    4 juni 2018 @ 07:10
    Locatie
    Keulen
    Berichten
    2.672
    Discussies
    144
    Thanks
    2.873
    Thanked
    637 in 324 posts

    Standaard

    geachte Big30, es ist doch so, das sehr viele Rum. Damen noch nicht aus dem Urlaub zurück sind. Darum sieht es momentan überall etwas mau aus mit den "Hübschen" Es befinden sich überall nur (ich sag mal so: minder gute) einige ziemlich neue Damen vor Ort.
    Dr.Rammler, Professor für Poppologie und Lochkunde, Forschungsstelle zur Geschmacksverbesserung von Körperflüssigkeiten, Institut für Zungenficktechnik

    In tiefer Trauer um meinen alten Freund Willi69----R.I.P.

  28. #70
    Geregistreerd
    2 november 2005
    Last Online
    Gisteren @ 21:56
    Locatie
    Close 2 Paradise
    Berichten
    2.395
    Discussies
    58
    Thanks
    2.497
    Thanked
    2.244 in 707 posts

    Standaard

    Vanaf wanneer zijn de vrouwen weer op volle oorlogssterkte in de clubs?
    Naar een hengstenbal hoef ik zo nodig niet te gaan...

  29. #71
    Geregistreerd
    24 november 2006
    Last Online
    14 augustus 2023 @ 10:22
    Berichten
    6.038
    Discussies
    328
    Thanks
    2.246
    Thanked
    5.232 in 1.434 posts

    Standaard

    Ik denk dat de meesten komend weekend wel weer terug zullen zijn. Wil je zeker zijn, plak dan een weekje extra aan je clubverlof

  30. #72
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    @GJ: ik wou schrijven maak ff een paspoortje van Anna aan maar ik zie dat dat je dat gedaan hebt, aardige en sympathieke beer trouwens die GJ die ik donderdag eindelijk eens in IRL ontmoette.
    Word ik toch naar waarde ingeschat, thanks Big30. Zo is het opvallend dat je bij een naam een bepaald beeld hebt van een beer. En ook bij jou klopte mijn beeld in de verre verste niet.... Aan de andere kant klopte het beeld van Sonny wel, een populaire DJ die geliefd is bij de dames...

    Paspoortje natuurlijk aangemaakt, is wel zo netjes als je een verhaal over een dame schrijft. Ze vertelde me gisteren dat ze op het Franse forum iets had gelezen over zichzelf. Het Nederlandse forum kende ze NOG niet.
    Laatst gewijzigd door Willem2; 24 april 2012 om 11:59

  31. #73
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:52
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Reden

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Joker Bekijk bericht
    Vanaf wanneer zijn de vrouwen weer op volle oorlogssterkte in de clubs?
    Naar een hengstenbal hoef ik zo nodig niet te gaan...
    Ik begreep dat er gisteren 48 Dames in PHG waren. Vorige week donderdag zullen het er zo 45-50 geweest zijn en was er van een hengstenbal geen sprake.
    Denk dat momenteel voor de meeste clubs geldt dat de bezetting zeker kwantitatief gewoon OK is. Heb de indruk dat dit jaar het effect van Roemeens pasen niet zo groot is geweest als in andere jaren. Zie ook de momentane bezetting in andere clubs.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Word ik toch naar waarde ingeschat, thanks Big30. Zo is het opvallend dat je bij een naam een bepaald beeld hebt van een beer. En ook bij jou klopte mijn beeld in de verre verste niet....
    Ik vat het maar als een compliment op !
    Laatst gewijzigd door Big30; 25 april 2012 om 17:26
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  32. #74
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Ik vat het maar als een compliment op !
    Moet je zeker doen, want dat was ook de bedoeling.


    Ik was maandag even in PHG, verhouding ging gelijk op. Iets meer vrouwen dan mannen uiteindelijk, lang geleden die lekkere Gamba's. Maar ik schat zo'n 30 vrouwen maximaal op het eind van de avond, rond 22 uur.

    Maar 68 stuks op een dinsdag is erg veel, ook voor PHG begrippen.

  33. #75
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:52
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Maar 68 stuks op een dinsdag is erg veel, ook voor PHG begrippen.
    Oeps foutje en aangepast, 48 dames dus d.i. aantal die gisteren over de hele dag genomen op de lijst stonden.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

 

 
Pagina 3 van 11 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:56.

FKK Artemis 468*60