Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 39
  1. #1
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard Schippersstraat 30/3, Beatrice (Roemeense)

    Naam: Beatrice
    Leeftijd: 22
    Nationaliteit/talen: ?, engels
    Lengte: 1,65 m
    Postuur: slank, A-cup
    Service: NMC, PMC / Dagshift

    Meisje zit vaak met bikini met tijger-motief achter het raam. Had dit meisje al enkele malen gezien, maar vreesde een optick-verhaal. Daarom nooit binnengestapt. Gisteren wel toegehapt, na opnieuw een uitnodigende glimlach. Na de financiële transactie, kwam Beatrice dicht tegen me aan liggen. Ze begon meteen te klagen over mijn koude handen, en ik vreesde het ergste. Handen opgewarmd, en dan liet Beatrice zich wel gewillig verkennen. Dit meisje heeft een herlijk zachte huid. Inmiddels was ze op mijn tepels aan het zuigen, en zette haar scherpe nagels in mijn balzak. Erg prettig.
    Condoompje om en de pijpbeurt begon: lang, warm, afwisselend... Geslaagd met onderscheiding. Ook neuken was prima. Beatrice keek me geil aan. Het duurde wat voor de ontlading kwam, maar dat vond Beatrice niet erg: ze bleef me stimuleren en geil aankijken. Uiteindelijk toch een lekker kwakje in het rubbertje gespoten. Geen haast, maar nog even naknuffelen.

    Beatrice: misschien net niet dat tikje extra om haar het label topper te geven. Maar een leuke ervaring, met misschien toch wel herhalingsgevaar.

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:19
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.604
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.221 in 5.158 posts

    Standaard

    Thxs voor je paspoortje felrops. Bij nationaliteit staat een "?", heb je misschien toch wat meer info d.i. Oost/West Europees, Latina etc.

    Grote kans denk ik dat het Roemeens zal zijn .
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Ze zei dat ze uit Rusland kwam, maar mijn kennis van het Russisch is beter dan de hare... Roemeens of Bulgaars lijkt mij waarschijnlijk...

  4. #4
    Geregistreerd
    20 januari 2014
    Last Online
    25 januari 2017 @ 16:08
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    15
    Thanked
    12 in 6 posts

    Standaard

    Deze dame had nog een recensie van mij tegoed. Was haar al meerdere keren voorbij gelopen en telkens durfde ik het niet aan. Maar vorige week zaterdag kon ik de verleiding niet weerstaan, hetgeen te maken kan hebben dat ik die hele week weinig heb gerukt en/of geneukt en veel eieren heb gegeten. Soort zelfkastijding 2.0. Afijn, mijn zak woog als lood en had zin om mij snel te ondoen van deze zware last. Volgens mij kon ze mijn geile intentie wel ruiken en wel waarderen. Wat ik bij binnenkomst zag was al goed en daardoor was ik vastberaden om haar mooi onderhouden vleestuintje flink uit te gaan wonen. Nog wel even snel het financiele draaiboek (beffen/baffen ZC en NZC) doorgenomen en al snel verdween mijn tong tussen haar uitnodigende schaamlipkes. Aaaaaaaamai! haar kutje is zoals onze lieve Heer het heeft bedoeld. Ik heb haar kutje gelikt alsof mijn leven ervan afhing en kampte verscheidende malen met ademhalingsproblemen. Mijn inzet enthousiasmeerde dit lekkere Oostblokhoertje om verder te gaan in 69, waarbij ze zowat de prostaat uit mijn lijf zoog en haar kutje steeds meer in een druipgrot veranderde. Als een ware 69-liefhebber nam ik elk drupje vaginavocht gretig tot me. Ik moest mij wel inhouden om niet voortijdig mijn ADHD kikkervisjes vroegtijdig te laten vertrekken. Onder goedkeurend oog van Beatrice overgegaan in missio en bij elke binnenwaardse stokslag begon ze steeds harder te kreunen, nog maar te zwijgen over het soppend geluid van haar kutje. Dit geluid moedigde mij aan om het tempo en de intensiteit nog verder op te voeren, maar dit heeft niet lang geduurd. Alhoewel niet vantevoren afgesproken, keurde Beatrice het stilzwijgend toe dat ik me helemaal leegspoot over haar lekkere spuittieten...brrrrrrrrrrrrrr... krijg spontaan weer een harde plasser bij die gedachte. Ze was erg onder de indruk van de hoeveelheid zaad die vrijkwam bij deze zaadexplosie. Terwijl ik naast haar aan het bijkomen was, speelde zij nog even met mijn zaad dat tussen die lekker tietjes sijpelde. Ondertussen nog even over kutjes en kalfjes gesproken. Wat een geil hoertje is dit zeg. Zij gaat mij zeker nog een keer zien en vermaken!!

  5. Onderstaande 2 leden hebben wickedpeanut bedankt voor deze bijdrage:

    felrops ( 4 april 2014),Jansen ( 6 april 2014)

  6. #5
    Geregistreerd
    20 januari 2014
    Last Online
    25 januari 2017 @ 16:08
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    15
    Thanked
    12 in 6 posts

    Standaard

    Gisterochtend was ik weer aangemeerd in het SKW en na een paar rondjes lopen ijsberen besloten om dit lekkere Oosblokhoertje weer lekker te grazen te nemen. Gekozen voor hetzelfde draaiboek van het vorige bezoek. Even een rectumficatie: NZC moet PZC zijn. Nu 2 ronden afgesproken. Afijn, dit bezoekje was een tegenvaller vergeleken met het vorig bezoekje. Werd ze toen kletsnat van het likkende voorwerk, moest ik nu er zelf voor zorgen dat haar kutje vochtig bleef. Haar kutvochtigheid bleef helaas ongewijzigd in 69 positie. Ik probeer er altijd voor te zorgen dat de hoertjes die ik neuk er ook van kunnen genieten. Aangezien ik de spontaniteit en geilheid van de vorige keer miste, heb ik maar mijn eigen genot vooropgesteld. Ze heeft me de eerste ronde helemaal leeggezogen als een Dyson stofzuigmachine. Dan de 2e ronde, weer gestart in 69 positie met de intentie om haar flink in haar vleestuin te raggen. Helaas nam ze de regie over om vervolgens over te gaan tot cowgirl. Helaas gebeurde dit op een ongeinspireerde manier waardoor de lol er voor mij ook snel af was. Binnen no-time liet mijn 11e dikke vinger zonder nagel het ook afweten. Vervolgens ronde 2 maar weer in 69 positie afgerond waarbij ik als een Kärcherspuit mijn zak leeg spoot. Al met al was dit bezoekje even een flinke tegenvaller voor mij. Misschien had ze spijt dat ze de vorige keer zo ongeremd was. Enige positieve kanttekening van dit bezoekje is dat mijn lul weer lekker schoon is gelikt. Blijkbaar schuilt er achter elk hoertje met een zalig kutje en tieten ook een mens met gevoel en kunnen zij ook een slechte dag hebben, hetgeen voor mij geen reden was om moeilijk te gaan doen omdat ik toch 2 keer aan mijn gerief ben gekomen....dus WHO CARES about HOOKERS??? Herkenbaar voor iemand????

  7. Onderstaande 4 leden hebben wickedpeanut bedankt voor deze bijdrage:

    Big30 ( 6 april 2014),Don Rudo ( 6 april 2014),Jansen ( 6 april 2014),Megaboob (27 april 2014)

  8. #6
    Geregistreerd
    20 januari 2014
    Last Online
    25 januari 2017 @ 16:08
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    15
    Thanked
    12 in 6 posts

    Standaard

    Vanwege het tegenvallend resultaat van het vorige bezoekje, ging ik gisternamiddag terug naar deze geile hoer voor revanche!!! Ik heb flink en gewetenloos in haar volumineuze vulva huisgehouden, waarna haar hemels kutje erbij lag als een dampende, verwelkte klaproos. Achteraf bezien, eigenlijk best wel collegiaal om ervoor te zorgen dat mijn medewandelaers in een warm gespreid vleesbedje terechtkomen.
    WHO CARES about HOOKERS!!!??

  9. Onderstaande leden hebben wickedpeanut bedankt voor deze bijdrage:

    lustman (11 april 2014)

  10. #7
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:39
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Hallo,ik ben nieuw hier,beetje bleu tussen al die ervaren beren.Nu even ter zake,Beatrice is mijn favo in SKW,is nu met (herstel)verlof.
    Ze ging sili's laten plaatsen en een maand rust,komt terug op zelfde adres,rosbruin haar.Zal ff wennen zijn,denk terug half mei.gr

  11. Onderstaande leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    wickedpeanut ( 1 mei 2014)

  12. #8
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:39
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Navraag gedaan bij vriendin,komt terug binnen2à3 weken.
    Nog ff geduld voor ge haar nieuwe borsten zult zien.

  13. Onderstaande leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    wickedpeanut ( 3 juni 2014)

  14. #9
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:39
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ouder Bekijk bericht
    Navraag gedaan bij vriendin,komt terug binnen2à3 weken.
    Nog ff geduld voor ge haar nieuwe borsten zult zien.
    Vlugger dan verwacht,ze is terug,borsten vergroot,rosbruin haar.
    Word ff wennen,btw nog niet bezocht.Staat nog altijd op SS30/1
    Groetjes

  15. Onderstaande leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    wickedpeanut (12 juni 2014)

  16. #10
    Geregistreerd
    20 januari 2014
    Last Online
    25 januari 2017 @ 16:08
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    15
    Thanked
    12 in 6 posts

    Standaard

    Ach ja alles went, maar toch blijft haar lekkere druipgrot mij altijd aangenaam verrassen!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ouder Bekijk bericht
    Vlugger dan verwacht,ze is terug,borsten vergroot,rosbruin haar.
    Word ff wennen,btw nog niet bezocht.Staat nog altijd op SS30/1
    Groetjes
    WHO CARES about HOOKERS!!!??

  17. #11
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:39
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Om de economie te steunen ff afgezakt naar SKW,daar was ze,met haar nieuwe borsten.
    Beatrice,ff geknuffeld en dan maar de gewone topservice gedraaid.Het is en blijft een
    specialleke,kijkt bij mij niet op 5 minuten,vanwege vaste klant zeker,niet voor mijn
    schoonheid alleszins.Voor moderator,ze is Roemeens,sili b-cup,donkerblond met
    roodachtige schijn en niet rookvrij,rookt niet op de kamer,steeds op SS30/1.Bruine ogen.
    grt ouder
    Laatst gewijzigd door Oudebelg; 23 juni 2014 om 15:36 Reden: aanvulling

  18. Onderstaande 2 leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    felrops ( 1 juli 2014),wickedpeanut (23 juni 2014)

  19. #12
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Beatrice wist me naar binnen te lokken. De ingreep aan haar borsten vind ik niet helemaal geslaagd, maar zij is er erg trots op. Haar dus maar in de waan gelaten. Service was weer prima hoor. Deze meid neemt er haar tijd voor. Heeft oog en oor voor de kleine wensen van de klant, en doet er iets mee. Een professional, maar dat is hier alleen maar positief bedoeld. Pijpen was voortreffelijk, met het ritme dat ik graag heb. Neuken was ditmaal erg heftig, maar Beatrice had er helemaal geen probleem mee. Nadien nog even nakeuvelen, ze duwt je niet meteen het bed af.

    Samengevat: Leuke meid deze Beatrice, die je best een lekkere service voor je eurootjes wil geven.

  20. Onderstaande 2 leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    Oudebelg ( 1 juli 2014),wickedpeanut (14 juli 2014)

  21. #13
    Geregistreerd
    20 januari 2014
    Last Online
    25 januari 2017 @ 16:08
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    15
    Thanked
    12 in 6 posts

    Standaard

    ben ook niet erg te spreken over haar boobjob. Smaak is normatief. Gelukkig heeft de boobjob geen effect gehad op haar voortreffelijke pijpenvaardigheden. Stokslobberen heeft ze tot een kunst verheven. Ik word zo geil als ik mijn paal haar huig probeer te masseren.
    WHO CARES about HOOKERS!!!??

  22. Onderstaande leden hebben wickedpeanut bedankt voor deze bijdrage:

    Oudebelg (21 juli 2014)

  23. #14
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:39
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Gisteren nog ff SKW bezocht,was druk,veel dames en heren,Sara ff gegroet.
    Ik zei,moet naar Beatrice,anders ben ik er geweest.Haar borsten voelen toch al
    zachter aan,verder de gewone perfectie benaderd.Nog even onderhandeld ivm
    trio met Sara,gaat de goede kant uit,zal dan wel verslag uitbrengen,als ik het
    overleef.Voor wat het waard is,Sara(SS 23/4) gaat op vakantie op 10 augustus,Beatrice
    op 20 augustus.Beatrice heeft b-cup(sili's) en is Roemeense.grt ouder
    Laatst gewijzigd door Oudebelg; 2 augustus 2014 om 13:01 Reden: aanvullingBeatrice

  24. Onderstaande leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    wickedpeanut ( 6 augustus 2014)

  25. #15
    Geregistreerd
    20 januari 2014
    Last Online
    25 januari 2017 @ 16:08
    Berichten
    11
    Discussies
    0
    Thanks
    15
    Thanked
    12 in 6 posts

    Standaard

    Afgelopen maandag Beatrice weer vereerd met een bezoekje. Wat een geile lekkere kuthoer is het toch ook!!!
    Alsof ze het rook bij aankomst, dit keer had ik zin in een partij keiharde en perverse sex. Ik had speciaal voor haar een
    volle week aan zaad opgespaard om daarmee haar jopen lekker te plamuren en te stucen. Bij de financiële afhandeling ging ze
    daarmee akkoord. Vrij snel daarna begon ze me staand te pijpen als een malle. Tussendoor haar vriendelijk verzocht
    om mijn overvolle ballen te likken. Terwijl ze dit deed duwde ik haar gezicht richting mijn anus. Blijkbaar was
    zij ook in een zeer geile mood en begon ze gretig aan mijn rectum te likken. Bedacht me toen hoe geil het zou
    zijn om over haar leuk gezichtje te mogen poepen en dat vervolgens eraf te pissen. Afijn, al snel moest ik haar
    vroegtijdig te stoppen want anders zou ik haar verwelkte klaproos ongemoeid laten...vervolgens flink weer aan
    haar kut liggen lurken tot haar klit begon op te zwellen als de neus van Pinokkio. Tussendoor lekker sneaky mijn
    middelvinger in haar anus geprikt en deze in haar mond gepropt, hetgeen ze erg kon waarderen. Toch leuk dat
    een vuist er makkelijk in past zodra haar kut kleddernat is. Het festijn begon pas echt toen we overgingen tot neuken
    in reverse cowgirl. Terwijl haar kut mij in een lekker ritme aftrok lekker op haar kont geslagen tot die rood werd.
    Af en toe mijn duim in haar anus gestoken om de kontsappen uit haar anus weg te zien sijpelen. Helaas kon ik dit
    niet lang volhouden en heb haar vrij snel op haar knieën moeten dwingen zodat ik mijn zaad op haar dikke tieten te
    sproeien. Jezus Christus, we schrokken allebei van de hoeveelheid zaad. Meer dan de helft zat op haar gezicht.
    Aangezien ze geen haast had, mocht ik nog even mijn pik afkloppen tegen haar bekladde gezicht zodat al het zaad
    uit de pijpleiding er uit kon komen. Hierna hebben we ons allebei opgefrist en nog even over kutjes en kalfjes gesproken.

    Beatrice ziet me nog terug voordat ze op vakantie gaat.
    WHO CARES about HOOKERS!!!??

  26. Onderstaande 2 leden hebben wickedpeanut bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (15 augustus 2018),Oudebelg ( 6 augustus 2014)

  27. #16
    Geregistreerd
    11 november 2005
    Last Online
    13 december 2016 @ 14:09
    Locatie
    Europa
    Berichten
    7.136
    Discussies
    308
    Thanks
    2.611
    Thanked
    3.184 in 1.081 posts

    Standaard

    De boel niet overdrijven Wicked peanut ze is een lekker meisje zeker in haar tijger setje en haar nieuwe borstjes staan er lekker op.
    Ze waren vorige week nog wat gevoelig maar daar houd ik dan rekening mee.

    Dat jij er met je vuist in kan dan ben je volgens mij klein duimpje omdat ik met mijn normaal geschapen paal toch lekker strak in zat.
    Haar in haar anus met een vinger te steken en haar dit zelf af te laten likken zal wel in je dromen zijn geweest zoals je haar gezicht ook vol spoot.
    Zei houd niet van anaal en wil niet in haar gezicht volgespoten te worden,dus ik nodig je uit volgende week samen bij haar langs te gaan met je verhaal van vandaag.( als ze doet wat jij beschreef dan betaal ik anders betaal jij mij een trio met haar buurmeisje) ze wil namelijk wel een trio met een meisje wat zei kent uit ook Roemenië.
    Ik ben er morgen eind van de middag weer.

    Beatrix is een normaal mooi meisje Roemeens en 23 jaar met Cup B/C die niet van kinky sex houd.
    Leuk droom verhaal van je maar ik denk dat je op nummer 44 binnen bent geweest en daar een Travestiet in zijn hol hebt gepakt.

  28. Onderstaande 5 leden hebben Jansen bedankt voor deze bijdrage:

    felrops ( 7 augustus 2014),Gondolas9 ( 6 augustus 2014),luminous ( 9 augustus 2014),lustman ( 6 augustus 2014),Oudebelg ( 6 augustus 2014)

  29. #17
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:39
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Voor de liefhebbers,waaronder mezelf,Beatrice is terug uit vakantie,
    voorlopig op SS24/2.Ik kijk er al naar uit.

  30. Onderstaande 2 leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (15 september 2014),Sjeufke (15 september 2014)

  31. #18
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:39
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Sorry heren,Beatrice staat terug op SS30/1,haar oude stek,de liefhebbers
    zouden zich niet vergissen,maar toch maar meegeven.

  32. Onderstaande leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (15 september 2014)

  33. #19
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:39
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Standaard

    Vandaag nog even bij Beatrice binnengewipt,ze was in goede conditie.
    Voor de rest dezelfde high-level service die ik van haar gewoon ben.

  34. Onderstaande 2 leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (12 januari 2015),Jansen (12 januari 2015)

  35. #20
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Oudebelg even teasen. Deze ochtend bij Beatrice binnengestapt. Ze zag er goddelijk uit - hele lange haren zonder lokken. Ze was lief als altijd. Topservice. Meisje dat haar vak verstaat en nooit op de klok kijkt. Heb de indruk dat ze zoals een goede wijn elk jaar wat beter wordt.

  36. Onderstaande 2 leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    Oudebelg (22 februari 2015),Sjeufke (23 februari 2015)

  37. #21
    Geregistreerd
    22 april 2014
    Last Online
    24 maart 2024 @ 21:39
    Locatie
    west-vlaanderen
    Berichten
    236
    Discussies
    10
    Thanks
    1.387
    Thanked
    393 in 140 posts

    Rotes Gesicht

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door felrops Bekijk bericht
    Oudebelg even teasen. Deze ochtend bij Beatrice binnengestapt. Ze zag er goddelijk uit - hele lange haren zonder lokken. Ze was lief als altijd. Topservice. Meisje dat haar vak verstaat en nooit op de klok kijkt. Heb de indruk dat ze zoals een goede wijn elk jaar wat beter wordt.
    Hey felrops,ge teast me niet,integendeel ik ben blij voor u,het bewijst
    mijn goede smaak.Altijd leuk als een bezoek meevalt aan toch een van
    de toppers in het SKW.grt oudebelg

  38. Onderstaande 3 leden hebben Oudebelg bedankt voor deze bijdrage:

    Backinbusiness$ (28 februari 2015),felrops (23 februari 2015),Sjeufke (23 februari 2015)

  39. #22
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    25 maart 2024 @ 01:22
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.944
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    Antwerpen, schipperskwartier, Schipperstraat 30/2 of 1, nummering is mij niet geheel bekend, Beatrice, Roemeense 3-6-2015

    Ik was getipt door een medeforumlid dat er een dame met zeer grote borsten (g of H cup) te vinden zou zijn in Antwerpen, Katia, op vingerlingstraat 20/1. Helaas was dit snoepje continue bezet, zodat ik na vele ronden wandelen (en zelfs meerdere dagen proberen), niet aan mijn trekken kwam, en dus maar op zoek ging naar een andere leuke dame me mooie borsten. Na enige twijfel of ik bij mooie Melissa (haar buurvrouw) langs zou gaan (oude bekende van het Zandpad in Utrecht, nog immer zeer mooi, maar ze heeft haar siliconen implantaten helaas weg laten halen, en heeft dus weer een bescheiden cupje.), of toch bij haar Roemeense buurvrouw Beatrice langs zou gaan, koos ik deze keer voor de laatste. Beatrice is vrij lang, ik schat 1.75m, en heeft een siliconen C of D cup, behoorlijk in ieder geval.

    Ze waste zich netjes voor de daad, en nodigde mij uit dat ook te doen, dus dat was positief. Daarna mocht ik gaan liggen, teasde ze me lekker even, ook met haar borsten, die ik lekker kon likken, en wat zij ook erg lekker leek te vinden, maar geen zoenen, en plaatste ze een rubber over mijn al stijf geworden jongeheer. Ik kreeg een prima gevarieerde pijpbeurt, lang en diep, en goed ritme, en ik stond dan ook meer dan paraat. Ze bood vervolgens een reversed cowgirl aan, die ik graag accepteerde, waarbij ze me goed en vrij stevig neukte, en ze zelf veel werk deed. Genieten dus! Maar ik kwam nog niet klaar vreemd genoeg, en daarom heb ik haar gevraagd of ik haar borsten en tepels kon likken , terwijl zij me met de hand klaar zou maken, en aldus geschiedde. Lekker lang aan haar tepels gezeten, en die werden enorm stijf, en ze gaf ook echt aan het bijzonder prettig te vinden. Ook het aanraken van de borsten etc was allemaal geen probleem, ze vind het leuk om er complimenten over te krijgen. Ze heeft 425CC implants.

    Na de daad netjes schoongemaakt door haar, nog even handen gewassen, en afscheid genomen met drie zoenen.
    Prima dame wat mij betreft, geen klokkijkster, ik was zeker 20 a 25 minuten binnen voor 50 euro.

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  40. Onderstaande 6 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 7 juni 2015),deket ( 9 juni 2015),felrops (13 juni 2015),Oudebelg ( 7 juni 2015),sofaking ( 5 juli 2015),Wentelt Eefje ( 7 juni 2015)

  41. #23
    Geregistreerd
    15 november 2005
    Last Online
    2 februari 2024 @ 13:28
    Locatie
    Antwerpen
    Berichten
    734
    Discussies
    79
    Thanks
    665
    Thanked
    593 in 263 posts

    Standaard

    Vakantiemededeling: Vanaf 13 juli trekt Beatrice voor 2 weken met vakantie

  42. Onderstaande leden hebben felrops bedankt voor deze bijdrage:

    Oudebelg ( 5 juli 2015)

  43. #24
    Geregistreerd
    28 november 2005
    Last Online
    25 december 2023 @ 12:41
    Locatie
    Holtorland
    Berichten
    1.529
    Discussies
    121
    Thanks
    2.288
    Thanked
    2.360 in 473 posts

    Beitrag Beatrice (02/08/15)

    Het verbaasde me dat deze dame na enkele rondjes nog steeds vrij was. Aangezien haar goede recensies en service.

    Dus maar even de proef op de som genomen. Vriendelijke ontvangst en kennismaking. Na de opfrisbeurt het bed op. Tijdens het teasen fluisterde ze dat ik haar mocht aanraken. Even later proefde ik van haar borsten.

    Condoom om en een gevarieerde pijpbeurt. Neuken begonnen in missionaris en afgemaakt in doggy met prachtig uitzicht.

    Enige minpunt was dat ze te vaak met haar hand voelde of het condoom nog omzat. Dit stoorde wel een beetje tijdens het neuken. Verder mooie dame met wat porno-looks en zeer gesteld op netheid. Voor siliconen vind ik de borsten nog zeer goed meevallen. Haar poesje is redelijk strak , wat zeker een pluspunt was.

    Mag zeker bij de betere van de straat geplaatst worden.
    My German girlfriend likes to rate our sex between 1-10. Last night we tried anal, she kept shouting 9 ! That's the best I've done so far.

    A dirty mind, is a joy forever

    Love hurts : anal too

  44. Onderstaande leden hebben lustman bedankt voor deze bijdrage:

    felrops (11 augustus 2015)

  45. #25
    Geregistreerd
    9 juni 2013
    Last Online
    15 april 2021 @ 19:44
    Berichten
    3.223
    Discussies
    85
    Thanks
    19.086
    Thanked
    9.024 in 2.133 posts

    Standaard

    4 september het SKW in Antwerpen bezocht. Ik ken er niemand meer sinds ik in 2013 de saunaclub heb ontdekt. Maar geen nood, met goede informatie op zak over een aantal dames in de dagshift is het een geslaagde middag geworden.
    De ramen waren voor 50% bezet.
    Van de drie namen die ik had gekregen van oudebelg zag ik Beatrice het eerst.
    Ik had geen goesting meer om de andere nog 'te bezichtigen'. Wow wat een sexbom, maar dan op een positieve wijze bedoeld. Bloedmooi, mooie lengte 170cm ongeveer. Prachtige lijf, leuk koppie.

    Een vriendelijke ontvangst bij Beatrice! ik deed meteen de groeten van oudebelg. Ze moest even nadenken. Maar met wat steekwoorden, viel het kwartje. De kamer ziet er proper uit. Beatrice is goed verzorgd. Qua hygiene alles in orde.

    Op bed beland na een uitgebreid wasje allebei. Ik mocht overal aanzitten bij Beactrice, (tong)zoenen is geen optie. Daarentegen zijn haar borsten bijzonder mooi. Een van de weinige siliborsten die niet hard aanvoelen. Haar blaaskwaliteiten zijn prima in orde (met condoom). Na 10 minuten in cowboy begonnen. De westmalle tripel die ik eerder had gedronken, droeg niet bij tot een snelle explosie. Doggy en missio misschien? Het hielp niet.
    Beatrice zei, je gaat hier niet naar buiten zonder oerknal. Top! Bij menige dame had ik al buiten gestaan. Met de hand was het zo gepiept.

    Mijn beelden van 30 jaar raambezoeken zijn wat in vergetelheid geraakt, maar ik weet wel dat dit raambezoek een van de betere is, zo niet een van de beste.
    OB bedankt voor deze gouden tip!

    Illusion Plopp!

  46. Onderstaande 3 leden hebben Sjeufke bedankt voor deze bijdrage:

    felrops ( 5 september 2015),gignnl ( 6 september 2015),lustman ( 7 september 2015)

 

 
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44.

Babylon 468*60