Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 15
  1. #1
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard Geleenstraat, Mira (Hongaarse) ex-PCB

    Mira is een blonde schone die gisteren voldoende aanloop had. Op een gegeven moment lukte het toch om naast deze dame plaats te nemen op de bank. Naast herhaalbezoekjes aan Tamara, Elisa, Nataly en Shaila was het toch ook eens tijd om wat nieuwe ervaringen op te doen .

    Mira bleek een Hongaarse te zijn en kende wel enige plaatsen in Nederland. Ze heeft naar eigen zeggen ook een tijdje in Den Haag gewerkt, ik weet niet zo daar met dezelfde artiestennaam aan het werk is geweest en of ze er lang heeft gewerkt. Haar Duits is goed verstaanbaar, maar soms ontbreken er nog wat woordjes, dat gaat vast wel komen.

    Op de kamer volgde een zeer goed gelukte Franse sessie (zc), waarna een rubbertje aanbracht en vroeg in welke positie ik zou willen, dit werd doggy, volgens haar kwam dit goed uit want dit was haar favoriete Stellung. Na doggy volgde nog missio waarin we het uiteindelijk afgemaakt hebben.

    Mira:
    Herkomst: Hongarije
    Leeftijd: 21 lentes jong
    Borsten: c-cup
    Postuur: Normaal en ca 165 cm lang
    Haren: Blond tot halverwege de rug
    Vriendelijkheid: Uitstekend
    Uiterlijk: Goed
    Service: Goed
    Geboden diensten: PZC, NMC

  2. #2
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    7de sessie. Een nieuw meisje: Mira
    PC Bochum - Mira 03.JPG
    Naam : Mira
    Nationaliteit/Taal : Hongaars/weinig Duits
    Leeftijd : 21
    Haarkleur/-lengte : Lichtbruin/Blond lang.
    Lengte dame : 1,64 mtr
    Postuur/Cupmaat : Niet echt slank, maar wel perfect geproportioneerd, 58 Kg maat 36/ vaste C-cups
    Tatoeages/Piercings : nee/ ja
    Service: PZC/ 69/ oliemassage
    Voordelen:
    Nadelen: .
    Tijdsduur : 30 minuten
    Prijs : All inclusive
    Extra’s bij het bezoek: Lekkere massage onder inzet van olieflesje
    Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10

    Mira is een kleine Hongaarse spring in ’t veld met een mooi opgemaakt gezicht. Haar wenkbrauwen deden haar ogen mooi uitkomen en toen ik er naast ging zitten, legde ze meteen haar benen over me heen en begon met me te knuffelen. Dat ben ik hier niet gewend, in principe is er beneden geen openbare actie. Alles heel netjes en zedig , op een beetje heimelijk gefriemel onder de badjas na. Maar Mira giechelde aan een stuk door en bedolf me onder zoentjes. Communicatie was een beetje moeilijk vanwege haar gebrekkige talenkennis. Toen na een tijdje Krista tegenover ons kwam zitten en ons ging bekijken, werd de situatie een beetje genant. Was Krista jaloers? Zo leek het wel. Dus subiet Mira maar voor een kamergang uitgenodigd. Op de kamer bleek dat Mira ook weer zo’n lekker aanhalig zoentienertje was. Wat ben ik toch een bofkont. Exactly the way I likeit. Ik maakte haar meteen duidelijk dat neukwerk er absoluut niet meer inzat. Wijze Grijze en Wijze Stijve hadden er gewoonweg de fut niet meer voor. Geen probleem, en na een beetje gerommel in haar handtasje haalde Mira er een flesje massageolie uit en begon met een lekkere combi pijp-/massagebeurt. Geloof het of niet (natuurlijk kun je dit geloven, want Wijze Grijze vertelt nooit onwaarheden), maar nog nooit eerder in mijn leven presteerde ik 6 orgasmes op één dag. Tot Woensdag 09.01.13. Sterretjes dansten voor m’n ogen. En ik was helemaal uitgeblust. Wijze Grijze sexapproval: 9,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  3. Onderstaande 4 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (19 december 2013),hansdordt (11 februari 2013),licky luke (18 november 2013),nieuwkomertje (26 november 2013)

  4. #3
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Mira was voor mij de enige slechte date vandaag. Het kan verkeren. Beneden leuk gesprek, maar op de kamer alle fut eruit.

  5. #4
    Geregistreerd
    1 augustus 2010
    Last Online
    Vandaag @ 09:35
    Locatie
    47652 nrw
    Berichten
    1.854
    Discussies
    32
    Thanks
    3.870
    Thanked
    2.355 in 1.020 posts

    Standaard

    Heeft ze al nieuwe borsten? Heb haar al sinds dec2012 niet meer gezien
    schuinmarcheren heb ik niet verleerd

  6. #5
    Geregistreerd
    20 januari 2010
    Last Online
    Gisteren @ 19:05
    Berichten
    948
    Discussies
    45
    Thanks
    2.056
    Thanked
    946 in 371 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rmjhexe Bekijk bericht
    Heeft ze al nieuwe borsten? Heb haar al sinds dec2012 niet meer gezien
    Nee, maar ik vind deze goed genoeg. Ze heeft in Nederland gewerkt en oa in Den Haag achter het raam gestaan. Ze heeft nu wel een tongpiercing.

  7. Onderstaande leden hebben hallodaarbenikweer bedankt voor deze bijdrage:

    rmjhexe (11 februari 2013)

  8. #6
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...430#post312430


    Ik diende me intussen te verantwoorden bij Mira. Zij had een time-out van 2 maanden achter de rug en werkte dus nu ook weer haar tweede dag en trad ook een beetje als steun voor Barbara op. Zij wilde natuurlijk weten hoe de sessie met Barbara verlopen was. Dat ga ik je pas vertellen als je naast me komt zitten. Eerst was echter een andere klant aan de beurt. Geen probleem, ik ben ook wel even aan een rustmomentje toe, ga ik m’n krant lezen en wacht wel. En inderdaad kwam dit lieve knuffelbeestje aansluitend bij me zitten, meteen met haar benen over m’n schoot en me met knuffeltjes en zoentjes overladen. Barbara had haar inmiddels blijkbaar verklapt dat ik zo lief en aardig geweest was. Ik stond dus al weer 1-0 voor. Uitgebreid hebben we over haar en de situatie in Hongarije gesproken. Ook heeft ze enige tijd in Den Haag in de Geleenstraat en in Alkmaar gewerkt. Mira is een meid bij we je je geen buil valt als je van intieme GFE sex houdt met veel TZ. Ze doet echter niet aan FT. Ik heb moeten zweren op alles wat me lief en heilig was, dat ik geen letter schrijf over de kameractie. Dat moest ons geheim blijven. En Wijze Grijze is de laatste die een belofte verbreekt. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  9. Onderstaande 3 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (19 december 2013),licky luke (18 november 2013),Opa57 (16 april 2014)

  10. #7
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...137#post315137

    Na een wat uitgebreidere pauze besloot ik me nog eens bij Mira te vervoegen. Zij vertelde me dat ze in Juni terug naar Hongarije gaat voor een boobjob. Haar, in mijn ogen, perfecte B-cups worden dan naar een ruime C-cup vergroot. Als je met Mira praat (ze spreekt goed Duits) krijg je automatisch een goed gevoel. Ze heeft altijd goede zin. We gingen naar boven en moesten 5 minuutjes op een vrije kamer wachten. Ik weet niet meer precies wat ik gezegd heb, maar op een gegeven moment maakte ik een opmerking waardoor Mira het werkelijk kei en keihard begon uit te gieren. Ze kon niet meer stoppen en de tranen rolden over haar wangen. Iedereen keek verbaasd naar ons en ik hield Mira in deze mood door haar zich te laten voorstellen dat ze weer op school zat bij mij als een strenge meester die lachen absoluut niet waardeert in z’n klas. Super om te zien hoe ze zich probeerde in te houden echter na korte tijd het weer uitproestte. Een kamer kwam vrij en ik speelde het spelletje verder door haar als schoolmeisje te gaan straffen voor haar ongehoorzaamheid. Dit spelletje speelde ze geil mee door zich inderdaad als schuldbewust schoolmeisje te gedragen en me door verleiding te overtuigen haar geen straf te geven. Door haar knappe tienerlooks en elegant opgemaakte gezicht is deze illusie bijna perfect. Wijze Grijze sexapproval™: 8,5/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  11. Onderstaande 2 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (19 december 2013),licky luke (18 november 2013)

  12. #8
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...411#post342411

    Kom ik net van de kamer af en tank iets te drinken boven aan de drankenautomaat, komt er opeens een meid uit de damesdouche en roept: Hééééé, WéééééGéééééé. Het was Mira, maar ik moest 2 maal kijken, want oh wat had zij een metamorfose ondergaan. Ze had me ruim een half jaar geleden over haar plannen verteld en ik had haar destijds nog voorgehouden dat ze dat beslist niet nodig had, maar slik: hier had toch wel iemand een wonder verricht. Mira was veranderd in Mira 2.0, door de toevoeging van 2 x 475 ml siliconen. Ik werd meteen uitgenodigd om me van de kwaliteit te overtuigen en, ofschoon ik geen tiettofiel ben, moet ik toegeven dat hier toch een paar flinke geile Möpse te aanschouwen waren. Haar oude cupmaat van 75C is inmiddels een trotse 95D geworden. Lekker zonnebankbruin. Hierbij een mooi opgemaakt gezicht met lange bruine haren en een enthousiasme me na 7 maanden weer te zien en zelfs m’n naam nog te weten. M’n ego en Wijze Stijve groeiden ervan. Als extra info voor o.a. Megaboob heb ik haar gevraagd wat zo’n dubbele tuning nu kost in Hongarije: EUR 1.500,=. OK WG, ga naar beneden en wacht op mij. Ik kom zo bij je.
    10 Minuten later had ze zich omgekleed en kwam Mira naar beneden in een mooi diep uitgesneden Frans korsetje met strakke taille. “Wat wil je drinken, WG?” “Uh”, stamelde ik “doe maar 2 glazen melk” “Hi, hi, hi, long time, no see! So happy to see you, kiss, kiss”. Mira begon me lekker te knuffelen, als ware ik haar lang verloren teddybeer. Zeer prettig, en al gauw vertrokken we naar boven. Alleen al door Mira’s heerlijke kussen liet Wijze Stijve zich tot oorlogssterkte oprichten. Echter niet om te neuken, maar uitsluitend om door Mira’s lekkere mondje teder verwend te worden. Haar behandeling revancheerde ik door, in standje 69, haar poesje te likken, hetgeen Mira uiteindelijk tot een schokkend orgasme bracht. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  13. Onderstaande 2 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    hallodaarbenikweer (19 december 2013),licky luke (18 november 2013)

  14. #9
    Geregistreerd
    28 april 2007
    Last Online
    26 februari 2024 @ 01:15
    Berichten
    509
    Discussies
    56
    Thanks
    547
    Thanked
    497 in 138 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Mira was veranderd in Mira 2.0, door de toevoeging van 2 x 475 ml siliconen.
    PC_528b857691954.jpg

    Mira heeft inderdaad een forse upgrade meegekregen.

  15. Onderstaande 2 leden hebben koosje12 bedankt voor deze bijdrage:

    licky luke (20 november 2013),Opa57 (20 november 2013)

  16. #10
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...600#post359600

    Mira kon ik natuurlijk ook niet overslaan. Na haar fenomenaal geslaagde boobjob heb ik haar omgedoopt tot Mira 2.0. Oh, wat zoent ze lekker en wat smaakt haar poesje altijd heerlijk fris. Mira kan ook altijd heerlijk van een goede befbeurt genieten en revancheert zich dan met extra lekker pijpen. Maar zo kort na m’n 4e orgasme van vandaag kon ik haar inspanningen niet met enkele Wijze witte nakomelingen belonen. Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  17. #11
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Gekopieerd uit mijn recensie: https://www.ijsberenforum.com/forum/...379#post361379


    Dan maar eens een rondje zonder orgasme inlassen. Mira 2.0 was daarvoor de geschikte partner. Zij doet niet aan FT, maar is gewoon een hele lieve meid, waarmee je zalig kunt kussen, als je snor daarbij niet in de weg zit. Nu had ik toevallig net één dag van tevoren mijn kapper gevraagd mijn snor mee te fatsoeneren en daar was hij een beetje uitbundig in geweest. Echter Mira 2.0 was er enthousiast over en dat heb ik geweten. Op de bank werd ik al met kussen overladen en op de kamer kon ze er bijna niet meer mee ophouden. Gelukkig vond ze Wijze Stijve ook wel interessant om met haar mond en tong te behandelen en daar heb ik heerlijk van genoten. Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  18. #12
    Geregistreerd
    3 december 2008
    Last Online
    1 maart 2024 @ 23:26
    Berichten
    53
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Voor de liefhebbers van mira jullie kunnen haar nu in de geleenstraat in denhaag bezoeken

  19. #13
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:35
    Berichten
    674
    Discussies
    5
    Thanks
    722
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoekhoertjes Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers van mira jullie kunnen haar nu in de geleenstraat in denhaag bezoeken
    Heb je evt ook een adres en welk dagdeel?

  20. Onderstaande 2 leden hebben broodpoot bedankt voor deze bijdrage:

    jacky pakutra (25 juni 2014),ovboy (25 juni 2014)

  21. #14
    Geregistreerd
    3 december 2008
    Last Online
    1 maart 2024 @ 23:26
    Berichten
    53
    Discussies
    10
    Thanks
    0
    Thanked
    3 in 3 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door broodpoot Bekijk bericht
    Heb je evt ook een adres en welk dagdeel?
    ik had haar in de avond gezien als je vanaf de hunsestraat rechts de geleenstraat in loopt zit ze rechts ergens in het midden maar of dat haar vaste stek is weet ik niet

  22. Onderstaande leden hebben zoekhoertjes bedankt voor deze bijdrage:

    broodpoot (26 juni 2014)

  23. #15
    Geregistreerd
    6 juni 2006
    Last Online
    Gisteren @ 08:35
    Berichten
    674
    Discussies
    5
    Thanks
    722
    Thanked
    759 in 280 posts

    Standaard

    Was er gisteren in de middag en de avond maar heb haar niet gezien, zelfs niet iemand die in de verste verte op de bovenstaande foto lijkt.
    Wellicht was ze net vrij.

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:57.

Living Room 468*60