Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7
  1. #1
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard Meldpunt vuurwerkoverlast tijdelijk onbereikbaar: ‘Server overbelast’

    Het internetmeldpunt voor vuurwerkoverlast is sinds vannacht onbereikbaar. Dat meldde Arno Bonte, fractievoorzitter van GroenLinks in Rotterdam. De lokale GroenLinksfracties hebben het digitale meldpunt zaterdag geopend. Sindsdien kwamen er al meer dan 20.000 meldingen binnen.

    De oorzaak van het probleem is nog onduidelijk, maar volgens Bonte is de server vermoedelijk overbelast:

    Meldpunt Overlast GroenLiks

    In reactie op het meldpunt van GroenLinks startte de website GeenStijl een initiatief op: Meldpunt Overlast GroenLinks. GeenStijl:

    “Dit meldpunt is een initiatief van GeenStijl. Het is een reactie op de elk jaar toenemende overlast door GroenLinks-idealen. Het gaat over de overlast door het willen verbieden van allerhande leuke, gemakkelijke, gezellige of noodzakelijke zaken.”
    http://www.nrc.nl/nieuws/2012/12/27/...er-overbelast/

    Beetje onzinnige actie van GL. Volgend jaar zal er wel een meldpunt Zwarte Pieten komen .

    Al die meldpunten tegenwoordig, wordt het niet eens tijd om een Meldpunten IJsberen te openen ?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  2. #2
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:25
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.924
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Ik vind het bij mij in de buurt nogal meevallen..... Zowel met vuurwerkoverlast als met de GL-overlast.... Die laatsten hebben volgens mij nog nooit 1 raadslid kunnen leveren in mijn durpje.

  3. #3
    Geregistreerd
    24 september 2012
    Last Online
    17 april 2024 @ 20:09
    Berichten
    572
    Discussies
    14
    Thanks
    841
    Thanked
    760 in 201 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht

    Al die meldpunten tegenwoordig, wordt het niet eens tijd om een Meldpunten IJsberen te openen ?
    Ik meld me met deze dus aan :wink:

  4. #4
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 04:42
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LittleJoe Bekijk bericht
    Ik meld me met deze dus aan :wink:
    Hoeft niet hoor, is al gebeurd . De meldingen stromen binnen en de server is al overbelast maar komt ook omdat de mods/admins ook een klacht aan de broek kunnen krijgen. Die mogelijkheid zullen we maar uitsluiten en dan zal het wel een stuk rustiger worden .

    www.klachten_meldpunt_IJsberen.de

    Ik zal het klachtenformulier zo on-line zetten zodat ook per IM meldingen kunnen worden gedaan.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  5. #5
    Geregistreerd
    10 september 2011
    Last Online
    26 mei 2022 @ 05:54
    Berichten
    162
    Discussies
    0
    Thanks
    23
    Thanked
    62 in 15 posts

    Standaard

    Morgen start de verkoop in duitsland pas. Moet even kijken waar een aldi/lidl en een club bij elkaar in de buurt zitten, want als ik er dan toch ben.

  6. #6
    Geregistreerd
    10 oktober 2005
    Last Online
    12 september 2015 @ 22:48
    Locatie
    linker Niederrhein ™
    Berichten
    5.650
    Discussies
    392
    Thanks
    4.150
    Thanked
    2.853 in 1.178 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frogger Bekijk bericht
    Moet even kijken waar een aldi/lidl en een club bij elkaar in de buurt zitten, want als ik er dan toch ben.
    - Lidl-Filialen
    - ALDI-Filialen
    Ein Niederrheiner ist einer, der nix weiß und alles erklären kann. (Hanns Dieter Hüsch, † 12/2005)

    In DFB-Pokal und Champions League noch ungeschlagen! Die Elf vom Niederrhein - Auf, auf, auf in die Champions League

    Nach dem Club ist vor dem Club. (frei nach Sepp Herberger, † 4/1977)

  7. #7
    Geregistreerd
    28 mei 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:25
    Berichten
    9.276
    Discussies
    176
    Thanks
    2.924
    Thanked
    4.103 in 2.253 posts

    Standaard

    Vraag me af hoe het nu is met dat meldpunt. Ik merk een beetje dat het geknal buiten enorm is afgenomen sinds de verkoop in Nederland officieel vans tart is gegaan. Puntje om vooral vuurwerk te blijven verkopen aan burgers, lijkt me dat het illegale spul toch wel afgestoken blijft worden.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:17.

Babylon 468*60