Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    15 januari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 11:41
    Berichten
    13.825
    Discussies
    98
    Thanks
    5.268
    Thanked
    10.357 in 4.540 posts

    Standaard Internet controle door VN

    Een nieuw internationaal verdrag over het bestuur van het internet komt er niet. De Verenigde Staten weigerden als belangrijkste partij het document te tekenen, waarmee landen meer controle over het web zouden krijgen binnen de landsgrenzen.

    Ondermeer Rusland, China en Saudi-Arabië waren voor het verdrag. De regeringen in deze landen pleiten al enige tijd voor meer controle over het internet.

    http://www.telegraaf.nl/digitaal/211...de_baan__.html

    Regeringen die tegen vrijheid zijn voelen zich kennelijk door internet bedreigd. Wat een drama als internet door de VN gecontroleerd zou worden.

  2. #2
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 17:26
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.631
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  3. #3
    Geregistreerd
    22 april 2012
    Last Online
    29 maart 2023 @ 09:09
    Berichten
    654
    Discussies
    58
    Thanks
    375
    Thanked
    371 in 176 posts

    Standaard

    Amerikanen hebben dat helemaal niet nodig, die struinen nu al ongestoord het hele internet af. Als ik vanavond zes keer Al Quada, vier keer hoe maak ik een bom en drie keer plattegrond White House google staan binnen een uur de schoothondjes van de AIVD al op mijn stoep en word ik binnen een week uitgeleverd aan de V.S. door mijn eigen regering, Nederlands staatsburger of niet.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:31.

  Babylon 468*60