Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
  1. #1
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Aken, Antoniusstraat 19, Vanessa (Roemeense)

    Naam : Vanessa
    Nationaliteit/Taal : Roemeens/ Italiaans
    Leeftijd : 22
    Haarkleur/-lengte : Zwart, sluik, heel lang
    Lengte dame : 1,52 mtr
    Postuur/Cupmaat : Lolita, 45 Kg, maat 30/ stevig A-cupje, Schoenmaat 34 vertelde ze nog.
    Tatoeages/Piercings :
    Service: PMC, NMC, 69
    Voordelen: Vriendelijk meisje.
    Nadelen: Geen TZ, geen PZC, geen COB.
    Tijdsduur : 25 minuten
    Prijs : EUR 30,=
    Extra’s bij het bezoek: Liet zich uiteindelijk wel beffen, terwijl ze hier oorspronkelijk extra voor vroeg
    Wijze Grijze sexapproval: 8,0/10

    Vanessa is pas sinds 2 weken in Aken en zal met de kerst terugkeren naar Roemenië. Waarschijnlijk komt ze niet meer terug omdat de inkomsten hier duidelijk tegenvallen. Ze deed zich tijdens het gesprek voor als Italiaanse, maar aangezien ikzelf ook Italiaans spreek, prikte ik hier al snel doorheen. Het ijs was echter snel gebroken, toen ze merkte dat ik er geen probleem van maakte dat ze van Roemeense afkomst was (sommige Duitse klanten dus wel). Spreekt geen Duits.
    Op de kamer zag ik pas goed wat voor een geweldig WG-girl dit was. Zo zie ik ze graag in de zomer op het strand, gekleed in monokini, voorbij paraderen. De sessie was goed, ofschoon Vanessa’s servicepakket een beetje beperkt is. Geen PZC, geen TZ. Beffen wilde ze alleen indien ervoor bijbetaald werd. Het leuke aan de sessie was dat ze tijdens de sessie ietwat ontdooide en in 69 over me heen kwam zitten. Een geweldig klein strak roze poesje met strakke maatje 30 billetjes hing opeens boven me. Haar lipjes stonden naturel al vanzelf een beetje open. Terwijl ze me pijpte (PMC) zakte ze langzaam steeds dieper en uiteindelijk gaf ik haar een paar plagerige voorzichtige zoentjes op haar poesje. Hierop zakte ze helemaal door haar knieën en het hek was van de dam. Een heerlijk lange 69-sessie volgde met alles erop en eraan. Toen ik aangaf bijna klaar te komen, verwijderde ze mijn condoom, maar gaf me wel een tissue met het verzoek ervoor te zorgen dat ik er geen al te grote bende van zou maken.
    Een lief meisje. Tijdens de AST vertelde ze me nog een beetje over haar persoonlijke omstandigheden en achtergrond. Vrij dramatisch (voor wat ervan waar is dan)
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  2. Onderstaande leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    misterbogey (15 december 2012)

  3. #2
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Voor de lekkere trek tussendoor was ik net nog even naar Aken gereden om een fatsoenlijke Pitta Gyros te scoren. Maar ja, wat doe je doen als je min of meer langs de Antoniusstraat loopt? Precies: FF kijken.
    Uiteraard bleef het weer niet alleen bij kijken, want tot mijn verrassing, zat Vanessa er nog, echter nu ertegenover aan raamnummer 18. Enthousiast wenkte ze me naar zich toe en scoorde meteen al punten door zich nog alles van onze vorige ontmoeting te herinneren.

    Op de kamer ontkleedde ze zich en ging eerst uitgebreid haar poesje aan de wastafel wassen. Ze wist nog dat ik van beffen hield en gaf toe dat ze er zelf ook van genoten had. Haar nieuwe kamer beschikt over een bankstel en dit biedt ongekende mogelijkheden om lekkere nieuwe sexstandjes met deze Lolitababe uit te voeren. Doggy op een bankstel is vele malen lekkerder als in een bed. Je kunt de meid over de armleuning leggen. Of zij houdt zich aan de rugleuning vast en knielt op de bank, of zet één been op de grond zodat je haar lekker diep kunt penetreren. Zelf heb je zo ook veel meer armvrijheid om alles lekker te kunnen betasten. Ook op een blowjob heb je zo een veel mooier zicht.

    Na het bankstel zijn we naar het bed gewisseld voor een lekkere afsluitende 69-sessie, waarbij Vanessa dit keer zo lekker door bleef gaan, dat mijn ontlading volledig in het condoom in haar warme mondje terecht kwam, terwijl ik normaal mijn nakomelingen liever een vogelvrije vlucht gun. Mbt het likken van haar poesje kreeg ik nog als compliment mee: “Tu sei un diavolo” (je bent een duivel)

    Dan nog enkele updates in haar paspoortje hierboven.
    Haar kledingmaat is 27! Man, 27, ik wist nog niet eens dat dat bestond. Is dat geen kindermaat?
    Haar kamernummer is nu 18! Ze zit niet meteen naast de deur, maar achter de 3 ramen.
    Ze gaat definitief de 29e December terug naar Roemenië en zal niet terugkomen (we shall see). Dus wie nog van dit petite Lolitapoppetje wil genieten, zal zich moeten haasten.
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  4. #3
    Geregistreerd
    28 mei 2019
    Last Online
    9 december 2023 @ 23:00
    Berichten
    5
    Discussies
    1
    Thanks
    3
    Thanked 2 Times in 1 Post

    Standaard

    Ooit nog iets van deze dame gehoord?

    Ben erg benieuwd aangezien ik toch redelijk wat uren met haar versleten heb.

    Bvd.

 

 

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:37.

Living Room 468*60