Pagina 4 van 29 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 100 van 704
  1. #76
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wijze grijze Bekijk bericht
    Über die Zimmeraktivität kann ich kurz sein. Sylvia ist sehr freundlich und ihr ist alles daran gelegen es dir nach deinem Sinne zu machen. Ich konnte mich auf jeden Fall nicht beschweren und somit bekommt sie ein Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10
    Kan me regelmatig wel vinden in de smaak van WG, maar met deze dame heb ik toch een totaal andere ervaring. Om de balans in de berichtgeving te herstellen, dan toch hier nog even opgemerkt dat de sessie met deze Litouwse tot 1 van de slechtse van de afgelopen 5 jaar behoort!

    Optisch nog ok (nog even los van het feit dat ze zonder siliconen een heel stuk mooier is dan nu, maar soi), ze oogt in eerste instantie pok vriendelijk maar is met name met zichzelf bezig en of haar haar wel goed zit. Niets is mogelijk, haar aanraken mag alleen heel voorzichtig (want ja, make up, haren, nagels, ai ai ai, be careful............) en ze voldoet typisch aan het afwerkbeeld dat de Salome dames zo kenmerkt. Is totaal niet geinteresseerd in de andere partij, ondanks toch af en toe doorvragen naar haar interesses, etc. Valt niet mee om geen hoogtepunt te realiseren, maar 1 van de schaarse keren afgelopen jaren dat ik sessie afgebroken heb vanwege zoveel anti-pathie.

    Score: 3/10 op de MM schaal van veeleisende ijsberen.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  2. Onderstaande 3 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Sjeufke (11 mei 2014),Wijze grijze (11 mei 2014),Wogerwabbit (12 mei 2014)

  3. #77
    Geregistreerd
    18 mei 2011
    Last Online
    21 oktober 2015 @ 16:40
    Locatie
    Lunteren
    Berichten
    272
    Discussies
    9
    Thanks
    195
    Thanked
    205 in 70 posts

    Standaard Freude Herne, gezellig is het er wel.

    Freude 39 Herne.

    Voor mij is deze club toch een heel eind rijden. Maar dat neemt niet weg dat ik er graag kom. Het is in vergelijk met het oude Freude 39 in Bochum een heel andere tent. De service van het oude Freude krijg je hier alleen overdag, 's avonds is het meer standaard. Of dat komt door de invasie van landgenoten van de eigenaar, ik weet het niet.

    Met een vrijkaart van een Duits bevriend forum heb ik een vrijkaart gewonnen en deze wordt sneller geaccepteerd dan geld. Handdoek en badjas in de arm ga ik op zoek naar kast nummer 29 die direct om de hoek rechts is. Het is wel behelpen daar in de kleedruimte, het is gelukkig nog niet zo druk. Even onder de douche, helaas is de mijne zo afgesteld dat ik hem ouderwets moet blijven indrukken om water te krijgen.

    Er zijn toch een 25 dames aanwezig, enkele bekenden van oude Freude en wat nieuwe gezichten. Vooral geïnteresseerd in de nieuwe gezichten loop ik rond, maar ontkom niet aan de aandacht van de oude bekenden. Ik neem eerst een sauna om daarna van het eten te genieten, deze keer is het genieten want de kebab wordt vers gemaakt in een hok buiten en dat proef je. Want het eten is normaal niet echt top, als je geluk hebt is het warm, maar lekker nee niet mijn smaak.

    Super geile Lory en rookie Lala.

    Voor de invasie van 20 uur binnenkomt zit ik lekker op een bank en ben alweer gedoucht voor het betere werk. Als je dan alleen op een bank zit duurt het niet lang voordat er een dame naast je ploft en je begint op te geilen. In dit geval was het Lory, een jonge Roemeense die ik ken van Freude Bochum. Ze is wat voller, maar heeft een lief jong gezicht en kust fantastisch. Maar het kussen laat te wensen over op de bank, wel laat ze zich lekker vingeren en haar hand speelt lekker met mijn inmiddels harde lul. Voor het betere werk wil ik toch naar de kamer, en ze vraagt of ik een trio wil. Heb ik eens een keer gedaan met haar en dat was redelijk goed bevallen, dus waarom niet. Wie nemen we mee, vraag ik en ze roept een nog iets vollere dame bij ons, haar naam is Lala (what's in a fucking name) en heeft net als Lory een heel mooi gezichtje. Het is wel raar dat Lala wel de Engelse taal machtig is en Lory helemaal niet. Die spreekt alleen maar Duits en Roemeens met haar vriendin.
    Ach laten we het maar proberen, op kamer 1 is het bed groot genoeg voor ons drieën en als ik me breed uit op het bed lig is het Lory die de boventoon voert. Lala heeft wel heerlijke naturel borsten en lekkere tepels die ik lik en stijf maak. Lory pijpt alsof haar leven ervan afhangt en ik krijg wat kusjes van Lala, maar ik ben goed bezig met haar heerlijke borsten. Lory komt af en toe naar boven en kust me diep en nat en vluchtig kust ze ook Lala, iets wat me super geil maakt.
    Het condoom gaat erom en Lory berijdt me als nooit te voren alsof ze indruk op Lala wilt maken dat ze goed kan neuken. Lala ligt naast me en Lory kust me lang en nat en weer kust ze Lala op de terug weg, wat een heerlijk geil gezicht. Als mijn vingers de kut van Lala in willen wordt het geweigerd op een heel subtiele wijze, en ontvang ik weer wat kusjes maar geen lekkere tongzoen. Dan maar weer naar die lekkere borsten en zorgen dat dit geen deceptie wordt.

    Ik draai Lory om en neuk haar missionaris, Nu speelt Lala met Lory's borsten die ook lekker zijn, en ze kussen elkaar weer hartstochtelijk op de mond. Hoewel ik geen tongen zie word ik bloedgeil en ik moet nu klaarkomen. Ik ga op de buik van Lory zitten en trek me af in haar open gesperde mond. Alles neemt ze op en Lala lacht hardop. Weer alleen wat kusjes van haar, maar Lory laat nog even zien hoeveel het niet was, dat witte goedje van mij.
    Het heeft gelukkig maar 20 minuten geduurd, dus financieel was het betaalbaar. Ik had meer van Lala verwacht, maar ik schat in dat ze het werk nog niet zolang doet of niet meer lang zal doen. Maar het was het geld dubbel en dwars waard.

    Ik betaal de meiden en neem weer een warme korte douche. Ik wil niet bevooroordeeld optreden, maar sommige mannen die na 20 uur binnen rennen kunnen wel een douche gebruiken. Wat een lucht in de kleedkamers zeg. Maar goed de muziek staat wel wat harder en de bar is goed gevuld, er lopen wel wat andere meiden rond en er wordt een paaldans act gegeven door een veel te dikke dame. Eigenlijk is het niet om aan te zien, want ze is dubbel zo dik als haar opvolgster, maar kan wel de split.

    Anna Maria (ex-HP) is hier weer Ana.

    Naast de gokautomaten zit weer een bekende, ze is verhuist van Haus Panthera naar het oude nieuwe nest. Anna Maria, die hier gewoon weer Ana heet. Een zeer slanke Roemeense, een prachtig gezicht en dito figuur. In de oude Freude viel ze op door haar mindere service, maar haar looks compenseert dat grotendeels. We hebben een leuk en lang gesprek en totaal geen seksuele handelingen op de bank. Kussen doet ze niet en omdat ze altijd roerloos op dezelfde plek zit, heeft ze niet veel klanten en moest ze ook HP verlaten. Ze is er al vanaf 12 uur en heeft nog geen kamer gehad. Misschien wel uit medelijden heb ik haar maar een sleutel laten halen, ik wil geen kamer in de bar, dus hebben we even gewacht op een kamer op de eerste verdieping.
    Kamer 5 is een stuk kleiner, maar het enige wat we nodig hebben is een bed. Zoals altijd laat ik me verwennen in het begin, zo ook bij Ana en ik zeg haar dat ze me wel heel erg lang moet pijpen, want na een kamergang gaat het allemaal wat moeilijker. Pijpen kan ze goed , met een aanwijzing iets harder, maar als ik op de klok kijk zijn er 25 minuten voorbij voordat ik haar een condoom laat pakken. Ik begin graag met haar bovenop, totdat ze wat vermoeid raakt en vraagt voor een andere positie. In missionaris gaan we verder, het is prachtig dat ze je blijft aankijken als je haar neukt. Doggy vind ik ook wel lekker en dan laat ik ons op een zij vallen en neuk ik haar van achterlangs op mijn zij. Lekker in haar nek kussen en likken aan haar oorlel. Hoor ik daar nu een echte kreun?

    Ja hoor, alsof ze het lekker vind. Zo ken ik Ana niet en het wind me op, dus over naar missionaris en haar benen in mijn nek stoot ik hard door en we kijken elkaar aan. Ze geeft een blik die zegt dat ze het lekker vind en ze kreunt ook heel zachtjes. Als ik klaarkom duik ik naar voren en kussend in haar nek spuit ik het rubber vol. Ik weet niet wat ik met haar heb gedaan, maar een innige omhelsing volgt waar we net niet doen kussen. Maar ze heeft genoten begrijp ik, niet klaargekomen volgens mij, maar het geeft me wel een lekker gevoel.

    Het zijn inmiddels 45 minuten geworden en met wat praatjes en gefriemel maak ik de tijd vol en geef haar het verdiende geld. Met een douche en een sauna wil ik de avond besluiten, maar blijf buiten hangen met Lory, Lala en Maria ex-Acapulco. We roken wat, en maken lol. Mijn enkele woorden Roemeens worden met gelach ontvangen en breekt het ijs tussen mij en de dames. Lala is blij dat ze weer wat woordjes Engels kan spreken en Lory probeert me tot nog een kamer te overtuigen. Maar het mag niet baten, ik neem mijn laatste douche en ga naar huis.

    Conclusie.

    Ik kijk terug op een hele leuke dag/avond in Herne, kamers met oudgedienden en een nieuwe meid leren kennen die het niet lang zal uithouden. Soms krijg je achteraf wel medelijden, denk je dat ze een vriendje hebben of nog erger een pimp. Lory en Ana draaien al een tijd mee, maar voor Lala... die heeft het zwaar. Maar het zijn niet mijn problemen, we hebben gelachen en dat doet me ook goed dat er niet alleen aan geld wordt gedacht.

  4. Onderstaande 8 leden hebben Alexander de Grote bedankt voor deze bijdrage:

    biged (12 mei 2014),hasta la pasta (12 mei 2014),Megaboob (12 mei 2014),MiniME (12 mei 2014),Opa57 (22 mei 2014),piranha (12 mei 2014),Wijze grijze (12 mei 2014),Willi69 (22 mei 2014)

  5. #78
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard

    Vergangenen Mittwoch besuchte ich wieder die Freude in Herne. Seit meinem letzten Besuch von vor zwei Wochen hatte sich natürlich nichts geändert. Im Raum Aachen betrug die Außentemperatur 18,5 Grad und mit jeden 20 Km stieg die Temperatur während der Fahrt um ein Grad. In Herne waren es dann angenehm sommerliche 26 Grad.

    Der gegenüberliegende Parkplatz war gegen 14:30 restlos besetzt. Jedoch vor der Tür war gerade noch ein Platz frei. Gut, denn mehr brauch ich auch nicht.

    Chinesisches Buffet war angesagt. Der dazugehörige Reis und die Glasnudeln waren jedoch bereits ausverkauft, sodass ich mir nur das Hühnchen-/Gemüsegemisch nehmen konnte.

    Danach ging ich erst mal Duschen und drehte eine Runde durch den Club. Mitten im Barraum saß eine nette freundliche Nachbarstochter. Sie stellte sich vor als Lala aus Rumänien. Sie gefiel mir von ihrem unschuldigen natürlichen Wesen her. Lala stellte sich als sehr angenehme und unterhaltsame Gesprächspartnerin dar. Da sie erst seit 10 Wochen in Deutschland ist, unterhielten wir uns auf Englisch, das sie sehr gut beherrscht. Wir sprachenbestimmt 1 ½ Stunden miteinander ohne, dass das Gespräch irgendeine erotische Wendung nahm oder das es intime Berührungen gab. Dies befremdete mich. Wollte sie vielleicht gar nicht mit mir aufs Zimmer? So entschloss ich mich meine Beraterkapazitäten mal wieder einzusetzen und sie direkt auf ihre mangelnde Initiative anzusprechen.
    „Mädel schau mal, letztendlich bist du doch hier um Geld zu verdienen? Wir können uns hier noch stundenlang unterhalten, was gewiss sehr interessant ist, jedoch dir keine Einkünfte verschafft. Willst du vielleicht gar nicht mit mir auf ein Zimmer?“
    „Oh, aber bestimmt, möchtest du denn jetzt sofort?“
    „Moment, so einfach geht das nicht. Da gehört schon ein bisschen Gefummel und Geknutsche dazu um mich in die richtige Stimmung zu versetzen“ und ich dirigierte ihr Händchen unter meinen Bademantel. Diese non-verbale Kommunikation verstand Lala ausgezeichnet und sie kraulte und massierte unentwegt mein bestes Stück und ihre sehr gut manikürten Nägel kratzten langsam über jede Falte von meinem Sack. Und inzwischen unterhielten wir uns einfach weiter, obwohl ich nun größte Schwierigkeiten hatte mich auf das Gespräch zu konzentrieren. Die entstehenden Freudetränen wurden langsam von ihrem Daumen auspoliert. Oh wie ich dieses Spiel liebe.
    Küssen? Jauh, kein Problem, ausgiebig und zart.
    Und wie schaut’s mit der Freudetypischen Couchaktion aus? Da war Lala etwas zurückhaltend. Das mache sie nicht so in aller Öffentlichkeit. „Wir können uns aber auch auf einen etwas geschützteren Platz zurückziehen, falls du dich da wohler bei fühlst.“ Lala wurde zwischen ihren Emotionen hin und her gerissen, aber das machte mich irgendwie noch geiler um dieses Mädel zu etwas zu verführen das außerhalb ihren eigenen Grenzen fiel.

    Und somit begaben wir uns in den mit Drahtgardinen abgeschirmten Relaxsesselbereich. Die müffeligen Liegen haben wir mit Handtüchern abgedeckt und Lala fing an mich ausgiebig mit ihrer Zunge zu verwöhnen. Ich merkte, dass es ihr Spaß machte zu sehen wie sehr ich genoss. Als ich es kaum noch aushalten konnte, bat ich Lala einen Schlüssel zu besorgen. Den tauschten wir nachher noch um, da auf dem ursprünglichen Zimmer offensichtlich noch kurz vorher jemand geraucht hatte.

    Lala legte sich auf mich und küsste mich ergiebig. Dann fuhr sie langsam mit ihrer Zunge nach unten und startete ein ausgiebiges Blaskonzert. Um nicht vorzeitig abzuspritzen, wechselte ich mit ihr in die 69-Position. Aber da Lala auch geschickt ihre Nägel bei der Verwöhnung mit einsetzte, kostete es mich alle Mühe meinen Orgasmus bis auf die volle halbe Stunde heraus zu zögern. Lala bat mich ihr Bescheid zu sagen wenn es soweit wäre da sie keine Aufnahme mit im Programm hat. Das habe ich natürlich respektiert. Wie schon Bill Clinton sagte, der angeblich nur Oralverkehr mit Monica Lewinsky hatte: „Ich hatte keinen Sex mit dieser Frau“ Wijze Grijze sexapproval™: 7,5/10

    Dann gab es um 18:45 wieder Buffetnachschub. Auch wieder Chinesisch. Ich stand als 11. in der Warteschlange. Vor mir nur Damen. Und glaubt es oder nicht, als ich mich bedienen konnte, war die Platte mit dem Fleisch bereits restlos leer. Falls die Damen in der Freude Proteinmangel haben, können sie sich gerne bei mir melden. Gibt’s bei mir umsonst in Flüssigform mit oraler Verabreichung. Es war zu diesem Zeitpunkt sehr ruhig von der Besucheranzahl her. Während des Essens zählte ich 13 Girls und 3 Gäste.

    Dort kam ich dann mit einem Amerikanischen Gast ins Gespräch der einen Europäischen Sexurlaub verbrachte. Mit ihm setzte ich mich nachher auch noch an die Bar, bis es gegen 20:30 so laut wurde, dass man sich nicht mehr vernünftig unterhalten konnte. Dieser Amerikaner kam von Wien, via Zürich, Frankfurt und nun in das Ruhrgebiet. Jeden Tage mindestens einen, meistens jedoch mehrere Clubbesuche. Hier in NRW standen bis Sonntag noch Golden Time, Magnum, Dolce Vita, Panthera, Samya und Heaven7 auf dem Programm. Später am Abend würde er noch ins Acapulco fahren. Tsja: you only live once und man gönnt sich ja sonst nichts .

    Als einige Mädels anfingen an der Stange zu tanzen, setzte ich mich noch neben Lala und saß auf dem ersten Rang um mir das Spektakel aus nächster Nähe anzugucken. Wenn Lala in dem Moment etwas mehr Initiative ergriffen hätte, wäre ich womöglich nochmal mit ihr auf’s Zimmer gegangen. Aber da pasierte weiter nichts und da die Musik zu laut für eine Unterhaltung war, ging ich nach draußen. Bei diesen lauen Sommertemperaturen war es dort noch richtig gemütlich. Viele Mädels gesellten sich dazu und die Stimmung war entspannt. Auch durch die anwesenden Südländer.

    Da es wohl einige Unklarheit gibt hinsichtlich der Freikartengültigkeit an einem Freitag oder Samstag sprach ich das Fräulein an der Rezeption darauf an. Sie war sehr erstaunt zu erfahren, dass einem Gast mit Freikarte der Eintritt im Wochenende verweigert wurde. Ihr lagen auf jeden Fall keine solchen Anweisungen vor. Es gibt jedoch insgesamt 4 Damen die an der Rezeption arbeiten und sie würde versuchen Klarheit zu schaffen. So wie es aussieht hat Mr Freeze einfach Pech gehabt an diesem Tag: Die falsche Frau zur falschen Zeit am falschen Ort..
    Gegen 22:30 verließ ich den Club um auf dem Heimweg noch einen Zwischenstopp am Duisburger Vulkan zu machen. https://www.ijsberenforum.com/forum/...d=1#post371268

    Wijze Grijze sexapproval™ für Freude39 heute: 7,0/10

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  6. Onderstaande 7 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    biged (23 mei 2014),boo (24 mei 2014),Horny_one (25 mei 2014),Megaboob (23 mei 2014),Opa57 (22 mei 2014),Wentelt Eefje (25 mei 2014),Willi69 (22 mei 2014)

  7. #79
    Geregistreerd
    22 januari 2014
    Last Online
    1 december 2022 @ 10:49
    Berichten
    169
    Discussies
    37
    Thanks
    50
    Thanked
    358 in 115 posts

    Standaard Mayline (Thais), Marcella (Hongaars) en Christina (Russisch)

    Vandaag ging ik met mijn vrijkaartje op zak naar Herne, waar ik sowieso regelmatig vertoef. De omgang met de meeste vaste dames is erg gemoedelijk en het gemiddelde serviceniveau is hoog tot zeer hoog, behalve van enkele van de Roemeense dames, waar ik dan ook zoveel mogelijk met een boog omheen loop. De totale ambiance van de club is misschien niet zo bijzonder (de grootste ruimte is meer een soort discozaal), maar het niveau van vele van de dames is echt top.

    Mijn eerste keus was de Thaise Mayline, een slanke, sierlijke dame met lang zwart haar. Ze is niet meer de jongste (37), maar heeft een Aziatische erotische bedrevenheid, gebaseerd op jarenlange ervaring. Zoent heerlijk, gaat vloeiend van het ene standje naar de andere en doet alles om je subtiel erotisch te laten genieten. Dit is alweer mijn derde bezoekje aan haar. Ik vind haar echt een aanrader.
    Later op de dag trof ik voor het eerst de knappe Hongaarse Marcella (circa 20, blond haar, figuur van een mannequin). Je kan merken dat ze nog niet lang in het vak zit: sommige standjes die ik met haar probeerde, kende ze nog helemaal niet. Maar ze stond voor alles open en ze pijpte lekker, dus wat mij betreft is het herhalingsgevaar vrij groot. Het is een vrolijke meid waarmee je echt kan lachen.
    De verrassing aan het eind van de dag was de Russische Christina (ergens in de 30, halflang haar, roomblanke huid, mooie ogen). Ik had haar wel eens gezien in de club, maar omdat ze nogal bescheiden is, viel ze me eerder nog niet op. Wat een lieve vrouw is dit, zeg! Geanimeerd aan de praat over van alles en nog wat, daarna ging ze me hemels langzaam pijpen terwijl ze alles eromheen heel zacht streelde. Echt een ervaring! Daarna deden we diverse standjes, ze genoot zelf volop. Ze doet alles met een verbluffende tederheid, ook is haar huid heel zacht. Het herhalingsgevaar bij deze dame is zeer groot!

    Na al deze sessies strompelde ik tevreden naar mijn auto om huiswaarts te gaan. Het was in Herne echt weer een dagje erotisch genieten.

  8. Onderstaande 4 leden hebben frits10 bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 1 juni 2014),foefel ( 1 juni 2014),Henk74 ( 1 juni 2014),Kiwi 69 (31 mei 2014)

  9. #80
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard Camilla

    Maandag jl. mijn cluppie weer bezocht . Heel enthousiast werd ik door CAMILLA toegelachen . Ze herkende mij direct , terwijl ik zo,n zes weken geleden een keer met haar ben meegeweest . Daarna heb ik haar hier ook niet meer gezien . Ze is een Poolse, blond , ca 25 jaar , niet te groot, mooie tieten , een geile kont .Wordt graag gebeft en gerimd . Sloeg beneden reeds aan het pijpen .Beste beren het proberen echt waard.
    Isabella was ook weer terug na een kort avontuurtje in Panthera.
    Over het eten was ik tevreden . Nog goed warm was de gevulde paprika en de barbecue stond tot ca 15.30 uur aan .
    Het wordt toch echt mijn cluppie, al hoop vrijdag as. toch een keer Pathera te bezoeken .

  10. Onderstaande leden hebben Henk74 bedankt voor deze bijdrage:

    quitje ( 5 juni 2014)

  11. #81
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Last Online
    29 december 2022 @ 13:33
    Locatie
    Bochum, Duitsland
    Berichten
    160
    Discussies
    27
    Thanks
    16
    Thanked
    94 in 31 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door frits10 Bekijk bericht
    ... het eind van de dag was de Russische Christina (ergens in de 30, halflang haar, roomblanke huid, mooie ogen). Ik had haar wel eens gezien in de club, maar omdat ze nogal bescheiden is, viel ze me eerder nog niet op. Wat een lieve vrouw is dit, zeg! Geanimeerd aan de praat over van alles en nog wat, daarna ging ze me hemels langzaam pijpen terwijl ze alles eromheen heel zacht streelde. Echt een ervaring! Daarna deden we diverse standjes, ze genoot zelf volop. Ze doet alles met een verbluffende tederheid, ook is haar huid heel zacht. Het herhalingsgevaar bij deze dame is zeer groot! ....
    Ben ook latste week met Christina in de kamer gewest. Een echt aardig meisje, lecker zoenen, lecker pijpen, lecker neuken. Alleen her te likken is so dat zij blijft gereserveerd. 50€ voor een sensationeele half uur. 100% herhaling.
    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

  12. #82
    Geregistreerd
    23 mei 2007
    Last Online
    22 april 2024 @ 09:51
    Berichten
    287
    Discussies
    8
    Thanks
    5.262
    Thanked
    931 in 169 posts

    Standaard

    Vrijdag 6 juni heb ik de nieuwe freude 39 bezocht in Herne. Ben er niet zonder problemen geraakt heb zelf de hulp moeten inroepen van een vriendelijke Duitser die even is meegereden blijkbaar zijn er twee riemkerstrassen.
    Nochtans had ik riemkerstrasse in Herne ingegeven in mijn gps.
    Uiteindelijk ben ik er met wat hulp geraakt en om 13h00 reed ik de parking op.
    Had een vrijkaartje bij van dit forum waarvoor dank werd probleemloos aanvaardt.
    Na een beknopte uitleg over de faciliteiten heb ik mij getransformeerd in een ijsbeer en de zaak wat van dichterbij geïnspecteerd.
    Als ik het vergelijk met het oude freude waar ik overigens een koele minnaar van was. Ik vond het ook allemaal verouderd , te donker, geen tuin, het eten smakeloos enz...
    Maar de sfeer op sommige tijdstippen en de service natuurlijk van de dames zorgde ervoor dat ik steeds terugkwam.
    Geen FKK hier wel liepen de meeste dames topless rond.
    Hier ziet het allemaal zeer verzorgd uit ik zag wel weinig DVP van Bochum zoals Justyna bijvoorbeeld mijn favoriete aldaar had een dagje vrij.
    Om 14h00 begint er het middageten deze is precies meer samengesteld voor Turkse gasten die er blijkbaar in de avond massaal neerstrijken.
    Het eten was koud en smakeloos heb het snel teruggelegd.
    Heb mij aangekleed en ben er vertrokken richting Pauschalclub Bochum wat er 10 kilometer verderop ligt.
    Eerlijkheidshalve kan en wil ik deze zaak niet beoordelen na een bezoek allen dit het kon mij deze vrijdag niet bekoren ik miste de sfeer van het oude freude.
    Misschien ben ik ook met teveel vooroordelen naar deze zaak vertrokken, kan ook zijn, en zocht ik naar iets wat er niet was of is.

  13. #83
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Tja Biged, ik kan het alleen maar eens zijn met het punt in het vergelijk met Freude Bochum. De sfeer en de service waren daar uitzonderlijk. En hoewel de nieuwe Freude over een mooiere omgeving zorgt, kijk ik ook met heimwee terug naar het echte nummertje 39 in Bochum. Het eten kan op sommige tijden ook heel erg goed zijn, heb heerlijke kip Kebab gehad, afwisselende BBQ en zelfs zalm. Uitzonderingen bevestigen de regel.

    Volgens de eigenaar is het wel nog steeds de bedoeling dat Bochum weer open gaat, maar ik geloof het niet. Het zou nog zeker een half jaar duren zei die, maar wie zou 2 clubs aanhouden binnen zo'n kleine straal en zo goed loopt het ook weer niet in Herne. Ook het verhaal van de mooie toplocatie bij het vliegveld zou van hem zijn. We wachten af.

  14. Onderstaande 3 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 8 juni 2014),Henk74 ( 8 juni 2014),T&A Addict ( 8 juni 2014)

  15. #84
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 01:17
    Locatie
    Ruhrort
    Berichten
    249
    Discussies
    18
    Thanks
    61
    Thanked
    84 in 35 posts

    Standaard

    Afgelopen week ook voor het eerst Herne39 bezocht. Een mooie club, maar 13 in een dozijn, en niet te vergelijken met Freude39. Een uitvoerig gesprek gehad met de eigenaar over de toekomst van F39, het is de bedoeling dat de club weer opengaat, echter moet het pand ingrijpend gerenoveerd worden, en dan met name het dak. Ik herinner me dat ooit eens de hele kleedkamer onder water stond na een wolkbreuk. Er worden geen nieuwe vergunningen meer uitgegeven voor sex-inrichtingen, maar bestaande vergunningen blijven geldig, en zijn dus feitelijk veel geld waard.
    Voor de renovatie zou hij samenwerken met de eigenaar van Acapulco en iemand die hij "de blinde" noemt. Hij gaf wel toe dat het allemaal wat langer duurt als gedacht, maar hoopt toch dat eind van het jaar alles klaar is. Eind Mei ben ik er eens langsgekomen, omdat ik zakelijk in de straat moest zijn, en toen stonden er 4 busjes met PL kentekens.

    Meerdere ex-F39 dames gaven aan zo snel mogelijk naar Bochum terug te willen.

    Verder vertelde hij dat eind deze maand een nieuwe Club opent in Düsseldorf-Noord vlakbij het ijsstadion en de nieuwe gevangenis. We wachten maar af.

  16. Onderstaande 5 leden hebben hitman bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 8 juni 2014),Henk74 ( 8 juni 2014),MiniME ( 8 juni 2014),rob45 ( 8 juni 2014),T&A Addict ( 8 juni 2014)

  17. #85
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:08
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hitman Bekijk bericht
    Voor de renovatie zou hij samenwerken met de eigenaar van Acapulco en iemand die hij "de blinde" noemt. Hij gaf wel toe dat het allemaal wat langer duurt als gedacht, maar hoopt toch dat eind van het jaar alles klaar is. Eind Mei ben ik er eens langsgekomen, omdat ik zakelijk in de straat moest zijn, en toen stonden er 4 busjes met PL kentekens.

    Verder vertelde hij dat eind deze maand een nieuwe Club opent in Düsseldorf-Noord vlakbij het ijsstadion en de nieuwe gevangenis. We wachten maar af.
    In een paar zinnen geef je veel en ook juiste info. Wat inderdaad klopt is dat er nu sprake is van enige activiteiten bij het oude Freude, waarmee nog niet gezegd is dat het op korte termijn weer open zou gaan overigens. Wel opgemerkt dat de bezitsverhoudingen achter de clubs voor dit forum minder relevant zijn en vaak ook niet eenduidig te achterhalen.

    Die club bij Düsseldorf Nord in de buurt van het vliegveld is genoemd in dit topic.
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...ighlight=ocean
    Gaat waarschijnlijk FKK-Ocean heten en zou de grootste club van NRW moeten worden. De naam die jij noemt namelijk "der blinde" is een oude bekende in het milieu, „Hans im Glück“ was een andere bekende bijnaam van hem.
    Hij bezat op een gegeven moment zo'n beetje alle RTC in de Ruhrpott, op een gegeven moment kreeg hij wat problemen met de belasting en was even vd de scene verdwenen en hij had nog wel wat meer laten we zeggen akkefietjes. In ieder geval een zeer kleurrijk en ook zeer bekend figuur in het Rotlichtmilieu. Vallen vele leuke anekdotes over hem te vertellen maar dan ga ik hier off-topic dus ik laat het hier maar bij .

    Mal abwarten!
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  18. Onderstaande 5 leden hebben Big30 bedankt voor deze bijdrage:

    Henk74 (10 juni 2014),hitman (11 juni 2014),luminous (10 juni 2014),Opa57 (10 juni 2014),term (10 juni 2014)

  19. #86
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
    Vallen vele leuke anekdotes over hem te vertellen maar dan ga ik hier off-topic dus ik laat het hier maar bij
    Komaan Big vertel ons er ééntje. Eéntje maar voor het forum
    Every hooker has a hard luck story to tell.

  20. Onderstaande leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (10 juni 2014)

  21. #87
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Last Online
    Gisteren @ 01:17
    Locatie
    Ruhrort
    Berichten
    249
    Discussies
    18
    Thanks
    61
    Thanked
    84 in 35 posts

  22. Onderstaande leden hebben hitman bedankt voor deze bijdrage:

    luminous (11 juni 2014)

  23. #88
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 21:08
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.635
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.265 in 5.180 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door piranha Bekijk bericht
    Komaan Big vertel ons er ééntje. Eéntje maar voor het forum
    Haha denk dat deze niet op het forum thuishoren . Het was zeker een kleurrijk figuur die als gezegd op een gegeven moment alle RTC's bezat, ook freude. Toen werd het wat onrustig in zijn imperium en viel het imperium uiteen. Welke rol hij nu nog speelt weet ik niet exact. Bezitsverhoudingen zijn ook nooit helemaal helder, bij geen enkele club.

    Mbt de nieuwe club Oceans ben ik ook benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.
    Laatst gewijzigd door Big30; 12 juni 2014 om 00:14
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  24. #89
    Geregistreerd
    4 juni 2014
    Last Online
    18 augustus 2014 @ 22:57
    Berichten
    3
    Discussies
    0
    Thanks
    0
    Thanked
    11 in 3 posts

    Standaard

    vor einigen Wochen besuchte ich die neue F39.Netter Empfang und nach der Dusche inspizierte ich den noch mir unbekannten Laden.Mir gefällt der Club sehr gut sauber und der große Hauptraum überzeugt sowie der orientalische Style.
    Es waren wenige Gäste und die Anzahl der Damen stieg zum Abend hin

    Die Damen an der Bar sind immer freundlich und nach nen kurzen Besuch der Sauna kam ich mit meiner ersten Buchung ins Gespräch

    DANA
    Rumänin
    Anfang 20
    lange dunkelblonde Haare
    B Cup
    KF34

    spricht gutes deutsch
    ca.1,70 groß
    Modelfigur


    Nach einem sehr angenehmen und lustigen Smalltalk gingen wir aufs Zimmer.Da sie normalerweise nicht küsst wollte ich einen 20 Minuten Quicky.Da sie aber Aufgrund der Sympathie mir bei einer 1/2 Buchung ZKs versprach,buchte ich sie selbstverständlich ne halbe Stunde die ich nicht bereute.
    Dana bietete einen überdurchschnittlich guten Clubservice der bei Gelegenheit sicher wiederholt wird.

    ZK:tief und ausgiebig
    FO:feucht,tief,Blickkontakt,ausdauernd mit DT Einlagen
    Lecken:wird nass,lässt sich leider nicht komplett fallen,ständiger Blickkontakt,mag kein fingern,genießt es sehr authentisch
    GVM:ausdauernd Reiterposition mit Zks,Missio mit Zks und geiles ficken in Doggy,hält gut dagegen

    Nach einer Pause und einen weiteren Saunagang bediente ich mich am Mittagessen.War ganz lecker und chillte auf der Couch

    Am Abend tanzten einige Mädels an der Stange und da fiel mir besonders eine kleine hübsche auf die mit ihrer Darbietung zeigte das sie das tanzen liebt.

    ANDREA
    Rumänin
    20 Jahre alt
    KF32

    ca 1,65
    schwarze Haare
    perfekte B Cups
    englisch sprechend

    Sie bietet einen guten Service an,allerdings keine Zks.Ist mir egal gewesen da sie einen sehr schönen Teenykörper hat und ihre Zähne nicht im guten Zustand waren.Daher buchte ich sie für 20 Minuten für 30 Euro

    ZK:nein
    FO:ausdauernd,EL,feucht,variantenreich mit DT
    Lecken:genießt es sehr und authentisch,wird nass,fingern kein Problem
    Ficken:ausgiebig und belastbar in Reiter und Doggy

    Nach dem ich das Hamam besuchte buchte ich nach einer Bauchtanzeinlage eine weitere Lady.
    nach sehr netten Gespräch ging ich mit Victoria aufs Zimmer

    VICTORIA
    Ungarin
    mitte 20
    brünette Haare
    ca 1,70 groß
    schöne B Cups
    gutes deutsch
    KF36

    zuerst wollte ich nur 20 Minuten aber ihr blasen war so geil das ich es lange genoss.Sie bietet ein guten Service und lässt sich hart und heftig durchficken.

    ZK:zuerst zurückhaltend,dann tief und innig
    FO:genial,variantenreich mit sehr viel Zungeneinsatz,ausgiebig,Blickkontakt
    Lecken:kein fingern,wird sehr feucht,genießt es sehr und authentisch
    GVM:fordernd und wild in Reiter mit Zks und Missio,Doggy hart mit Dirty Talk

    Noch ein Bierchen und ich verließ den Club in den Morgenstunden mit der Gewissheit wieder zu kommen.

  25. Onderstaande 7 leden hebben Lord of Pussys bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 ( 7 juli 2014),Big30 ( 6 juli 2014),gignnl ( 6 juli 2014),Megaboob ( 6 juli 2014),savesexer (10 juli 2014),Wijze grijze ( 6 juli 2014),Willi69 (14 juli 2014)

  26. #90
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Hoe is deze club in het weekend? Loopt het dan ook pas savond vol met sudlander? Of is het dan de hele dag al zo? Normaal is zondag de enige dag dat richting Duitsland kan.

  27. #91
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Het is in de "Turken" club, Freude 39 voor een maand rustig. Het is Ramadan en sommige Südländer houden zich daar aan. Dus ook op in het weekend na 20 uur, want dan mogen ze pas naar binnen met een gereduceerd tarief.

    Misschien wel een buitenkans voor je om de dames wat beter te leren kennen.

  28. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Davedv ( 8 juli 2014)

  29. #92
    Geregistreerd
    2 juni 2014
    Last Online
    9 maart 2019 @ 21:20
    Berichten
    373
    Discussies
    15
    Thanks
    164
    Thanked
    836 in 212 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Carlitos Bekijk bericht
    Het is in de "Turken" club, Freude 39 voor een maand rustig. Het is Ramadan en sommige Südländer houden zich daar aan. Dus ook op in het weekend na 20 uur, want dan mogen ze pas naar binnen met een gereduceerd tarief.

    Misschien wel een buitenkans voor je om de dames wat beter te leren kennen.
    Ok, dus ook in het weekend hangt het samen met het lagere tarief, goed om te weten. Thanks.

  30. #93
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Maar let op, 's avonds na 20.00 uur is het €30. Maar in het weekend is het na 20.00 uur €40 omdat de tent dan tot 6.00 uur in de ochtend open is. Maar na 3.00 uur is het al te rustig daar.

  31. #94
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 19:54
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.751
    Discussies
    168
    Thanks
    2.724
    Thanked
    8.040 in 1.580 posts

    Standaard

    Onlangs een mailtje in de box van een grijs forumlid. Hij had een vrijkaartje liggen voor Freude en was niet in de gelegenheid er gebruik van te maken. Geen idee waarom niet, maar mogelijk eist zijn ontluikende vriendschap met Ketserr alle aandacht op. Moet ik hier nou nog een smiley achter zetten? Ach nee, een intelligente lezer snapt het wel zonder die teletubbiepoppetjes. En er zitten hier alleen maar intelligente lezers, anders registreer je je niet op het ijsberenforum. Moet ik hier nou nog een smiley achter zetten? Ach nee, een intelligente lezer snapt het zo ook wel. En er zitten hier alleen maar, intelligente lezers, anders registreer je je niet op enz… Had gewoon zin om ook eens wat onzin uit te kramen. Back on topic: dat kaartje. Hij was zo wijs om hem niet te laten verlopen: wil jij hem hebben? Nou, als je er mee omhoog zit, de alte Freude was een van mijn favo clubs, en de neue Freude is dat in zekere zin ook nog wel. Zodoende kwam ik vanmiddag weer eens in Herne terecht. Voor de derde of vierde keer geloof ik.

    De alte Freude, ik heb er veel goede herinneringen aan. De heftigste sessies hebben daar plaatsgevonden. Wat mis ik die oude neukschuur. Gelukkig zijn er een aantal topdames mee overgekomen naar de nieuwe locatie. Alleen had ik niet de beste dag uitgezocht. Ten eerste het weer. Fris en nat. Ten tweede de dames. In grote getale aanwezig. Ik schat een dertigtal op amper vijf gasten. Ze zagen er wel fris uit, en waren mogelijk ook wel nat, maar ik zag geen enkele mij bekende dame uit de oude locatie. En met de ex Salomeetjes is het uitkijken geblazen, want die zijn op de Turkse gast ingesteld die er even snel overheen fietst. Afwachten dan maar. Eén sauna en twee watertjes later nog steeds geen van mijn favo’s present. En ook nog steeds mannenoverschot. Merkwaardig. De Duitsers waren mogelijk de overwinning op Brazilië aan het vieren. Dat doe je toch in een club, zou ik denken? En de Turken mogen er ’s middags niet zo vroeg in heb ik begrepen. Bovendien is het deze maand nog ramadan en dan worden de heren verondersteld tot zonsondergang de gulp dicht te houden, dringende sanitaire redenen uitgezonderd. Hoe zou dat eigenlijk zitten op een zwaar bewolkte regenachtige dag? Dan is er geen zon te zien, en zou je je dus eigenlijk gewoon te pletter mogen neuken. Zou wel mijn redenatie zijn als ik moslim was.

    Op de gok maar eens plaats genomen naast een leuk uitziend slank meisje, Danielle. Roemeense en goed Duits sprekend. Vriendelijk meiske, viel een normaal gesprek mee te voeren. Ex Salome. Code oranje. Daarvoor ex Amnesia. Code rood. Wollen wir vielleicht auf Zimmer gehen? Eventueel, ja, maar doe je ook aan zoenen? Wat, met tong? Nee, dat deed ze niet. Sorry meid, maar dan ga ik niet met je. Doe niks tegen je zin, maar het kost wel klanten he. Dat accepteerde ze, dus haar een fijne dag gewenst en eens verder gaan kijken. Het is dus wel zaak om er naar te vragen, want als ik het vergeten was, dan zou ze mijn dag grondig verknald hebben.

    De volgende was een hele slanke Roemeense, Andrea. Nog maar pas begonnen in de business. Mooi figuurtje met een leuke B cup, perfect bij haar ranke postuur passend. Zij had er geen probleem mee, dus haal die sleutel maar. En inderdaad, de kleine deugniet tongde er vrolijk op los. Met de blowjob nog niet echt geroutineerd, maar voor een nieuwkomer in het vak niet onaardig. Even een handje spuug aan de doos en erin met die paal. Zonder moeite in één keer tot de aanslag, zoals vaak bij lolita meisjes. Is eigenlijk gewoon een kut met een meid eromheen. Past altijd. In tegenstelling tot forsere vrouwen, dat is dan een meid met een kut erin. En merkwaardig genoeg past dat niet altijd. Beetje ongelukkig uitgedrukt, maar ik weet er zou gauw geen betere omschrijving voor te bedenken. Hoe dan ook, tijdens de beurt gewoon lekker volop doortongen tot ik diep in haar doos afging. Goed meisje, beetje onervaren nog, maar heeft alles in zich om een topper te worden.

    Het buffet werd net gewisseld, dat ging wel even duren, dus nog maar een saunaatje gepakt. Daarna mezelf tegoed gedaan aan een prima Chinees buffet. Inmiddels nog altijd een man vrouw verhouding van ik schat een op drie. Als je dan geen animeerverbod zou hebben, dan word je aan de lopende band besprongen. Hier dus niet. Uiteindelijk bij een dame aangeschoven op haar uitstraling. Vriendelijk gezicht, en ze leek me wel te mogen, hoewel ik toch echt niet zo’n womanizer ben. Carmen, ook een ex Salomé Roemeense. Beetje steviger dan haar voorgangster, zonder mollig te zijn. Mooie borsten, blond haar in een vlecht. Zei zomaar uit zichzelf: ich mache küssen mit Zunge, ich mache alles. Nou in dat geval, laten we het maar eens gaan proberen dan. En inderdaad, een tongzoenster van de bovenste plank, geen afstandelijk geprutsel, maar zo diep mogelijk, en maar zuigen en likken. Uitstekende blowjob met losse handjes, duidelijk een vakvrouw. Eerst in amazone, dan omgedraaid en al zoenend onszelf in het zweet geneukt. Met het handje afgemaakt met de monden op elkaar, tot het ineens zaad regende in onze gezichten, oeps. Ook met Carmen zit een herhaling er wel in, ze kunnen het dus wel, die ex Salomeetjes, maar het blijft een kwestie van goed selecteren en een beetje geluk hebben.

    Hierna weer teruggereden, maar het Freude bezoekje was zeker niet verkeerd. Mijn dank aan de gulle gever. Al was het dan een dagje zonder mijn favorieten, ik heb toch een paar waardige vervangsters gevonden, ik ben er dan ook noglangnietuitgewandeld.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  32. Onderstaande 13 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (14 juli 2014),Badslippers ( 9 juli 2014),Davedv ( 9 juli 2014),forgetskinnyletsgetfatty (10 juli 2014),gignnl (10 juli 2014),Henk74 (10 juli 2014),Megaboob (10 juli 2014),savesexer (10 juli 2014),Sphinx ( 9 juli 2014),ThomasP (10 juli 2014),Wentelt Eefje (10 juli 2014),Wijze grijze ( 9 juli 2014),Willi69 (14 juli 2014)

  33. #95
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard WEER 4X FREUDE BEZOCHT,

    Sinds 4 juni alweer 4 x deze club bezocht
    Helaas was vrijdag jl. de hele Poolse crew op (Ma)ria na afwezig .
    Maar ....... daar liep/zat toch een zonnebankbruine slanke blonde vrouw.Oben ohne . Eerst even de kat uit de boom gekeken , maar toen ik haar een ijsbeer flink tongend zag bewerken , wist ik zeker zij is mijn eerste hapje .
    Haar naam luidt Lulu (en volgens haar een Nederlandse naam ,wat ik niet kon bevestigen) . Tot mijn verbazing bleek ze Duitse te zijn . Haar service was geweldig . Herhalingsgevaar 100 %
    MEDISCHE CONTROLE.
    In de filmzaal werd in de namiddag de dames medisch gecontroleerd . Met een bewijs van goedkeuring gingen ze daarna na de balie waar het formuliertje werd ingeleverd.Hoewel ik het niet zeker weet gold deze keuring alleen voor de Roemeensen en Bulgaarsen .
    Voor mij uniek deze controle in een FKK- club.Kwam vroeger bij veel seksclubs ( 0.a. Ferna Second Home ) in Nederland veel voor.
    -Andrea werd door een scribent hierboven geroemd , maar qua looks kon ze me toch echt niet bekoren .Verlegen is ze in ieder geval niet , ze probeerde me via een blokkadetje 3 x tegen te houden . Had ik ook maar niet naar haar moeten informeren.
    - wat eten betreft ; alle vier keer heerlijk gegrilld vlees gegeten .
    Voor de liefhebber : Isabelle werkt in het weekend in P H G .
    Vier maal een plezierige tijd gehad en al hoop ik dat de Poolse groep niet permanent wegblijft .
    Oh ja , Nora was er weer en liep poedelnaakt rond . Ik geil toch zo op naakte vrouwen . Toch niet met haar meegeweest daar ik de eerste keer haar pijpen wat te ruw vond .
    Laatst gewijzigd door Henk74; 13 juli 2014 om 12:36 Reden: namen geaccentueerd

  34. Onderstaande 3 leden hebben Henk74 bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (13 juli 2014),Megaboob (13 juli 2014),noglangnietuitgewandeld (13 juli 2014)

  35. #96
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard

    oh ja , de laatste morgen waren en weinig meisjes en ik denk 2 x zoveel beren.
    -Een van de scribenten schreef eens dat het qua beren een 55 + club leek en ik kreeg de indruk , dat hij er niet ver naast zat.

  36. #97
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    In de ochtend en eigenlijk voor 17.00 uur zijn er veel meer "ouderen" aanwezig. Maar dan denk ik dat het meer de oude (voormalige) klanten zijn van Freude Bochum. Daar was het rond die tijd veel drukker dan 's avonds.

  37. #98
    Geregistreerd
    25 augustus 2012
    Last Online
    15 december 2015 @ 09:40
    Locatie
    Düsseldorf
    Berichten
    115
    Discussies
    17
    Thanks
    16
    Thanked
    242 in 71 posts

    Standaard

    Wiederholter Besuch in Herne. Gerne nochmal einen kleinen Umweg in Kauf genommen um am letzten Mittwoch gegen 14 Uhr dort aufzuschlagen.
    Wie beim letzten Besuch kaum Gäste anwesend dafür aber etliche Mädels von denen mir einige gekannt waren. Am interessantesten waren die Asiatinnen Jolina aus dem Magnum und Putri.

    Hatte etwas Mühe mich aus den Fängen zu befreien um mich der eigentlich geplanten Wiederholung mit Italo-Star hinzugeben. War wohl bis dato ihr erster Gast und entsprechend stürmisch abgefertigt worden. Was sie meiner Meinung nach immer noch nicht so gerne macht … ist ficken. Sie versucht alles was möglich ist vorher schon zu entsaften mit tiefen innigen endlos lange haltenden Dt (7 Sek. bis zum Würgereitz) bis der Druck durch die Nasenlöcher entweichen musste. Hochachtungsvoll. Trotzdem rammelten wir noch was bis ihr die Augen rot unterliefen. Sorry Babe aber das brauichte ich jetzt mal.

    Name:
    Joanna
    Herkunft: Italien

    +


    Dehn wohl verdienten China Day genüsslich im Restaurant einverleibt und noch kurz vor der Heimreise einen Kaffee zu schlürfen an die Bar gesetzt als klein Shakira den Raum betrat. Das war jetzt mal gar nicht so geplant. Blond gefärbter Extensions bis zu den Oberschenkel und die ganze Zeit aus der Ferne am posieren.
    Hatte den Eindruck das sich keiner an die agile Schönheit ran traute.
    Mein Magazin war leer. Das musste ich ihr eine Stunde später gestehen als ich mich doch zu ihr gesellte um ihr meine Situation plausibel rüber zu bringen. Sie sah es ein und unterhielt sich noch über ne halbe Stunde mit mir wobei immer mehr Stimmung aufkam und ich ihr das Angebot unterbreitete - duschen zu gehen und dann langsam, ganz langsam zurück zu kommen und wenn sie noch alleine dort sitzen würde ich nicht abgeneigt wäre ein Zimmer mit ihr zu wagen.
    Ich genoss die Säuberungsaktion sehr ausgiebig. Weit über 20 Minuten später watschelte ich zurück an die Bar und …. sie wartete auf mich. Noch 15 Minuten Talk und ich brachte mutig die Frage –Zimmer?- über meine Lippen.
    Sie strahlte mit ein –natürlich- entgegen und holte einen Schlüssel.
    Was ich in den Minuten darauf erleben durfte sprengte alle meine Erwartungen.


    Name: Shila
    Herkunft: Türkei
    Optik: 24 Jahre, A/b Titten, Haare, Haare, Haare
    Küssen: ordentlich mit Zunge
    Fo: ohne Handeinsatz extrem anhaltend Dt vom feinsten über 5 Sek. bis zum Würgereitz
    GV: heftig mit wohl dosierter Dankbarkeit
    GF6: ja mit Pornoeinlagen gemischt
    Lecken: lecker
    Service: na ja – überdurchschnittlich
    Nähe: schon vorhanden
    Porno: etwas
    Illusion
    : authentisch
    Eigennutz: nimmt mit was sie kriegen kann
    Wiederholung: bei 100%

    .+

    Bei der Nummer tat ich mich schwerer. Mußte noch mal weit aushohlen was die junge Maid aber vortrefflich wegsteckte und dem ersten Zimmer um nichts nachstand.

    Ihr zweiter Monat in der Freude vorher eine Woche Mondial. Wenn die wüssten was denen durch die Lappen gegangen ist. Tztztz
    Goede seks is wanneer zelfs de buren na afloop een sigaret roken

  38. Onderstaande 2 leden hebben Heilenhaus bedankt voor deze bijdrage:

    gignnl (14 juli 2014),Willi69 (14 juli 2014)

  39. #99
    Geregistreerd
    27 maart 2014
    Last Online
    14 juni 2016 @ 08:49
    Locatie
    NRW
    Berichten
    155
    Discussies
    6
    Thanks
    77
    Thanked
    264 in 74 posts

    Daumen hoch Superdag in Herne bij Freude 39.

    Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een club bezocht. In Magnum was het me goed bevallen en op verzoek van een oude bekende, bezochten we samen de club Freude 39 in Herne. Onderweg de fantastische verhalen over de oude club, niet ver van deze club. Een echte oude poef, heel veel rood maar wat het lekkerste daar was.... De openbare seks, tongen op de bank, badjas open en je laten pijpen. Andere klanten die langs lopen en kijken, gluren. Soms doe je de dame ter plekke nemen, anders toch naar de kamer of zelfs naar de bios. Alleen de verhalen maakte me geil, met een half stijve lul betaal ik de entree €50. Badjas en handdoek in ontvangst nemen en naar de kleedkamer. Helaas wat klein bemeten, geen aflegruimte en als er iemand langs moetje even doorlopen of je wel heel erg smal maken.

    De douches zien er prachtig uit, alleen moet je constant de knop inhouden voor het water. De wellness is goed verzorgt, een klein zwembad is er ook voor enige verkoeling. Mijn vriend bouwt het op vanuit achter bij de wellness naar de bar, waar de dames met smacht zitten/liggen te wachten op klanten.
    Mooie grote bar, breed met toegang tot enkele kamers, die op dit tijdstip niet gebruikt worden. We nemen een drankje en ik kijk even rond. Niet erg veel dames aanwezig, maar de looks zijn niet echt slecht te noemen. Mijn vriend wordt ineens uitbundig begroet door een lange blonde dame Justina met heerlijke dikke tieten en haar vriendin Vivien. Beide wat vollere dames en dat is eigenlijk niet mijn smaak. Na een kort gesprek had ik al een tong in mijn mond van Vivien en haar hand onder mijn handdoek. Heerlijke tongzoen, maar er zat een smaakje aan. Vriendelijk verteld dat ik pas binnen ben en ik even wil rondkijken, alsof ik in een winkel ben.

    Mijn vriend was zwakker dan ik, ik zie hem naar een bankje lopen met Justina en haar even later voor hem knielen en hem een diepe pijpbeurt geeft. Ik loop langs en hij wijst naar een jonge dame met lang zwart haar, die moet je doen altijd top! Ik kijk naar een jonge dame, lieve lach en een lekker figuur wat ik net niet volslank kan noemen. Ze geeft met een platte hand op de plaats naast haar aan dat ik daar moet komen zitten. Als een trouwe hond luister ik en voel me snel op mijn gemak. Haar naam is Lorie, begin 20 en spreekt alleen Duits of Roemeens. We kletsen wat over van alles en nog wat, haar benen komen dan over de mijne en ze speelt met mijn tepel. Ik ben daar niet zo gevoelig maar als het handje onder mijn badjas verdwijnt, wordt de druk hoger en staat die even later recht. Tussendoor maakt ze enkele vingers nat en wrijft die over mijn eikel en ballen. Wat zij kan kan ik ook en voel aan haar heerlijke tieten en wrijf over haar kut.
    Als ik een vinger in haar vochtige kruis stop komt ze naar me toe en kust me toch met heel veel hartstocht. Ik ben verloren, ze gaat langzaam naar onder en likt aan mijn tepels, geen effect maar daarna neemt ze mijn lid in haar mond en begint me direct te deep throaten. Mijn vriend loopt langs en duwt haar hoofd nog dieper op mijn lul en Lorie lacht alleen maar, kijkt me aan en gaat verder. Ze wilt gaan knielen, maar ik vind het wel goed. Op naar de kamer, ze neemt me aan de hand en spreekt nog even met een vriendin in het Roemeens. Draait zich om en vraagt of ik misschien wel een trio wil. Ze draait zich weer om naar het meisje en tongt met haar, mijn God wat een prachtig gezicht. Nog nooit een trio gedaan, maar dit wordt een droom die uitkomt. Het meisje heet Lala en ik kan haar wel volslank noemen, ze heeft een lief buurmeisje gezichtje en is niet al te groot.

    We lopen samen naar de receptie en ze nemen een sleutel, kamer 8 dacht ik waar normaal een bioscoop is, stelt niet veel voor maar het bed is lekker groot. Om de beurt kus ik met de dames, tussendoor kussen ze elkaar. Op mijn leeftijd kijk je weleens een porno op Internet, maar dit is gewoon real life recht voor me. Samen knielen ze voor me en likken om de beurt mijn ballen en mijn lid. Heerlijk die twee monden en tongen om mijn jonge heer, Lorie gaat me nu even deep throaten en met de lieve Lala kus ik lang en diep.

    Lala gaat op het bed liggen en ik duik gelijk tussen haar benen, frisse poes en ik proef gelijk wat nattigheid. Zoiets kun je niet spelen, Lorie likt aan de tepels van Lala en ik kijk af en toe ernaar. Lorie gaat nu op haar rug liggen en Lala doet hetzelfde als Lorie en ze zoenen elkaar soms uitbundig. Ik moet nu neuken, dus een condoom om en Lorie ligt al klaar om geneukt te worden. Benen wijd en even met mijn lul over haar natte poes, hij gaat er makkelijk in en het voelt heerlijk warm aan. Terwijl ik Lorie neuk zoen ik met Lala en ze laat de tieten van Lorie maar niet met rust. Ik voel het al komen en Lorie, de professioneelste van het stel ziet het en vraagt of ik in haar mond wil komen. Op mijn knieën werken de dames hard aan mijn orgasme, Lala geeft duidelijk aan geen sperma te willen en Lorie stelt me gerust door duidelijk om al mijn sperma te vragen. Als het komt trek ik Lala omhoog en kus haar zo nat als maar kan, Lorie heeft haar mond open en ik spuit over haar mond en gezicht. Snel sluit ze mijn lid om haar mond en gaat door tot ik tot bedaren kom. Loopt naar de prullenbak en loost mijn witte zaad.

    Ik heb geen idee hoe laat het is, weet niet hoe lang we op de kamer waren. Maar de dames trokken zich al aan en ik deed maar mee. Ik vraag netjes wat de kosten zijn en betaal hen beiden met een beetje fooi erop. Al was het €500, wat een avontuur. Dit is zeker niet de laatste keer dat ik een trio heb gedaan. Waar ik echt opgewonden van raak is dat meisjes elkaar kussen, zo recht voor me en dan mag ik er tussen komen heerlijk. Helaas heb ik dit als eerste gedaan die dag, maar de volgende keer doe ik het als tweede ronde. Kan je wat langer genieten van het hele spel. Dus heren voor een lekkere trio moet je bij Lorie en Lala zijn. Maar de meesten van jullie zijn zeker al wat gewent.

    Het is etenstijd en ik moet zeggen dat dit helemaal in het niet valt in vergelijk met mijn eerste club, Magnum. Het eten was al rond 18.30 uur gereed in de bain maries, maar het bleef gesloten. Om precies 19.00 uur konden we in een rij aanvallen, maar het was echt al lauw. Een soort Chinees moest het voorstellen, maar het was niet om naar huis te schrijven.

    Na het eten loop ik rond en kan maar niet laten om te kijken waar de twee trio dames waren, Lorie had voldoende klandizie. Lala had het niet zo druk en het viel me op dat ze zelfs een klant weigerde. Vreemd, want later op de avond kwam er een oudere donkere heer naar haar toe, gaf haar een diepe kus en liep weer weg. Buiten tijdens het roken zaten ze bij elkaar en eigenlijk de rest van de avond waren ze onafscheidelijk. Mijn eerste gedachte een pooier, maar daar zag hij niet naar uit. Hij dolde ook met wat andere dames en sprak duidelijk Roemeens.

    Ik wilde nog dolgraag een tweede keer en had wel weer zin in een trio met dezelfde dames. Lorie aangesproken en aangegeven dat ik weer hetzelfde wilde, maar Lorie gaf gelijk aan dat Lala bezet was. Het was me al opgevallen en Lorie kwam naast me zitten en het zogenaamde voorspel begon weer. Maar de bank lag in het aanliggende restaurant en ze stond op trok me aan de hand en we liepen richting het zwembad. Links vanuit de bar achterin staan wat lig bankjes en deze waren vrij, knus liggen we tegen elkaar en zoenen als verliefden, nu neem ik het voortouw en vinger haar met 2 vingers en ze trekt me lekker af. Dan weer omlaag via mijn tepels en naar mijn lid die weer een heerlijke lange pijpbeurt krijgt. Nu houd ik het wel wat langer vol, als ik wil klaarkomen stopt ze en wil naar de kamer.

    Ze houdt van neuken en ziet mij als de juiste persoon ervoor. We krijgen een kamer in de bar, mijn geluksgetal 13, Ik zie Lala op de bank met haar klant en lacht ons toe. Op de kamer maakt Lorie het bed op en gaat gelijk liggen, vraagt heel vriendelijk of ik haar wil nat likken en dan hard wil neuken.
    Nu ben ik niet zo'n goed luisterende hond, maar toch doe ik het in de hoop er wat goeds voor terug te krijgen. En dat was dus ook zo, na mijn likken een super diepe lange pijpbeurt en neuken in 4 standjes. Als laatste staat ze tegen het raam en neuk ik haar van achter, ik zie een stel buiten zitten en lachen ons net niet uit. Maar het kan me niets schelen, als ik wil komen knielt Lorie al en wil heel graag mijn zaad ontvangen. Ik vraag haar de mond dicht te houden zodat ik over haar gezicht kan komen. Met haar handen houdt ze haar haren vrij. Met een handdoek veegt ze zich schoon en komt wel even relaxen naast me. Met een vochtig doekje veegt ze nogmaals over haar gezicht en maakt ze mijn lid schoon. In vergelijk met net gaat ze tijd trekken en ik vraag waarom ze dat doet. Ze legt uit dat haar vriendin Lala eigenlijk niet graag kamers maakt en als ze klaar is snel van de kamer af wilt. Nu maakt Lala al zeker geen kamers, want die man is bij haar. Wie of wat hij is blijft onduidelijk. waarschijnlijk zoiets wat in Haus Panthera gebeurd, gebeurd ook hier. Een gast die de hele avond een meisje bezet houdt, en haar voor zich wilt houden.
    Ik krijg nog een slappe massage van Lorie en een uur is om, ze vraagt of ik wil verlengen maar ik heb het wel gehad. Geef haar een leuk bedrag voor een uurtje seks en ga me douchen. Na 2 keer hou ik het wel voor gezien, ik ben geen Wijze Grijze die wel 10 kamers kan maken op een dag, respect daarvoor.

    Mijn vriend heb ik tussendoor even gezien, maar hij zwerft nog steeds ergens op een kamer. Ik neem een lekker drankje en trakteer Lorie en Lala op een Tequila. Lala's klant is nergens meer te bekennen en we kletsen even wat na. Buiten een sigaret roken en ik luister naar de gesprekken tussen Lorie en haar vriendin. Mijn ex is Roemeens en ik versta er wel wat van. Ik kom ook aan bod en Lorie was tevreden over mijn prestaties, de klant van Lala is dus geen klant maar haar vriend. Zit wat leeftijdsverschil in, maar ok. Het zijn Roemeense. Daarnaast hoor ik wat achtergrond informatie over de huur en betaling van het Internet, en dan komt de oudere man aan.

    Mijn vriend komt ook afgepeigerd naar buiten, net als ik heeft hij een trio gedaan, maar eerst een uurtje alleen met Justina. Daarna een uurtje met haar en Vivien, dat schijnt dus ook top te zijn. We roken samen wat en nemen nog een drankje, vanzelf sprekend neem ik voor beide dames ook wat mee. Dat wordt goed ontvangen en ze giechelen wat in het Roemeens wat ik niet kan verstaan. De oudere man maakt ook opmerking die niet erg netjes is en krijgt wat commentaar terug. Dan spreekt die ons in het Nederlands aan en legt uit dat de dames niet zo goed tegen sterke drank kunnen en dat ze dat pas morgen merken. Maar het gaat wel nog gezellig worden zegt die.

    Ik raak in een goed gesprek met de man en moet mijn mening veranderen, want hij is zeer amicaal en amusant. Ook bekend met dit forum en enkele Duitse fora's waar hij weleens een vrijkaart voor ontvangt. Mijn vriend vraagt of ik nog blijf lullen, anders ging die nog een kamer doen. Wat je wilt kerel, en hij neemt Lorie aan de arm en gaat ervan door. Lorie's plaats wordt ingenomen door een hele mooie blonde Roemeense meid, haar naam was meen ik Sia. Een vriendin van Lala en als een volleerde pooier probeert de vriend van Lala Sia aan mij te slijten. Ook Lala doet mee en de mooie Sia lacht alleen maar. We wisselen van plaats en zo kom ik naast Sia terecht en kan het stelletje naast elkaar zitten en keuvelen.

    Sia is een danseres die nu voor de tweede keer in de club werkt, ze was eerst een dikke maand hier en is net een dikke week weer aan het werk. Ze danst ook aan de paal, dat valt me later inderdaad in en ziet er betoverend uit. Als ik haar wil kussen houdt ze de boot een beetje af, friemelen wil ze wel, maar seksuele handelingen alleen op de kamer.
    Ze maakt me nieuwsgierig, mijn interesse in haar is eigenlijk niet seksueel. Klinkt heel stom, maar ze ziet er zo lief uit. Ik vraag haar om de sleutel te halen en we komen in het huis terecht boven in een kleine kamer. Ze maakt netjes het bed op en ik kleed me uit. Ze ontdoet zich van haar lingerie en ik zie haar stevige volle borsten, langzaam en verlegen loopt ze naar me toe en begint me te kussen.

    Ik mis de passie in vergelijk met mijn eerste twee kamers, maar ze is wel veel mooier dan de andere dames. Als ik haar aankijk krijg ik een warm gevoel, na wat halve tongzoenen daalt ze naar onder, gelukkig geen tepels likken maar direct naar mijn penis. Heel sensueel likt ze hem eerst om daarna hem heel zachtjes in haar mond te nemen, toch gaat die diep en ze kijkt me met haar mooie donkere ogen aan. We hebben niet veel gesproken, en ook op de kamer is Sia niet erg spraakzaam zonder te vragen krijg ik een condoom om en ze komt naast me liggen. Fuck me, vraagt ze en trekt me op haar. Mijn stijve lid vind haar verbazingwekkende natte poes en glijdt er makkelijk in. Ze doet goed mee en blijft me aan kijken, en het enige wat ze zegt is fuck me en kreunt er heerlijk achteraan. Ik hield het met 4 standjes bij Lorie uit, maar als ze vraagt of ik ga komen luistert mijn lul het beste en spuit het condoom vol.

    Voor dat ik het weet staat Sia naast me terwijl ik nog mijn lul schoonmaak. Ik doe mijn handdoek om en loop met haar naar buiten. In de kleedkamer vraag ik wat de schade is en ze zegt €30... Ik kijk haar aan en vraag nogmaals wat ik moet betalen, €30 en met enige stomme verbazing betaal ik, vergeet de fooi en met een kusje op de wang verlaat ze de ruimte.

    Het is hier dus ook mogelijk om 's avonds na 20.00 uur voor 20 minuten naar de kamer te gaan voor het luttele bedrag van €30. Voor mijn gevoel was Sia net een fotomodel, en die laat zich gewoon doen voor 3 tientjes. Na mijn douche voelde ik me zo schuldig dat ik haar 2 pakjes sigaretten kocht als fooi die ik helemaal vergeten was. Ze zat weer samen met Lala en haar vaste klant, waar ik dus de rest van de avond heb doorgebracht. Ik ben nu veel wijzer geworden van dit forum, zal regelmatig lezen, en probeer al mijn avonturen te beschrijven.

    Het is reeds 2 uur in de ochtend als ik afscheid neem van het mijn gezelschap, kus heerlijk met Sia en wissel wat telefoonnummers uit. Ik heb een fantastische avond gehad in Freude 39 en het zal zeker niet mijn laatste bezoek zijn. Ik ben hotel de botel van Sia en ga daar beter mijn best voor doen.

  40. Onderstaande 13 leden hebben Sots bedankt voor deze bijdrage:

    Ace2 (21 juli 2014),biged (15 juli 2014),Carlitos (14 juli 2014),gignnl (14 juli 2014),hasta la pasta (22 juli 2014),Henk74 (14 juli 2014),MiniME (14 juli 2014),noglangnietuitgewandeld (14 juli 2014),Opa57 (17 juli 2014),Sjeufke (14 juli 2014),ThomasP (14 juli 2014),Wentelt Eefje (14 juli 2014),Wijze grijze (14 juli 2014)

  41. #100
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Mooi verslag Sots, dit is inderdaad precies hoe sessies in een top club met gemotiveerde, passievolle dames moet verlopen. Lorie is dan ook we leen toppertje!

    Goed te horen dat het in F39 nog steeds kan (net als LuLo, Neby, Panthera, etc) dit staat helaas heel ver weg van "bling bling" clubs als Magnum, die er van buiten af heel mooi uit zien, maar binnen gaat het alleen maar om "ping ping" (zie bv laatste verslag van iamonly aldaar)
    Laatst gewijzigd door MiniME; 14 juli 2014 om 20:40

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  42. Onderstaande 2 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (17 juli 2014),Sots (22 juli 2014)

 

 
Pagina 4 van 29 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:21.

Living Room 468*60   Babylon 468*60