Pagina 3 van 28 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 75 van 696
  1. #51
    Geregistreerd
    12 augustus 2010
    Last Online
    Gisteren @ 20:25
    Berichten
    313
    Discussies
    5
    Thanks
    245
    Thanked
    417 in 100 posts

    Standaard

    Vorige week woensdag, voor het eerst, heb ik deze club bezocht met dank aan Willem2 en het geweldige IJsberenforum voor het vrijkaartje!

    De club ligt niet ver van de snelweg met een grote parkeerplaats tegenover het gebouw. Omstreeks 14.30 uur heb ik mijn auto geparkeerd op de parkeerruimte. In de parkeerplaats waren alleen auto's met het Duitse kenteken.

    Toen ben ik binnen kwam zag ik een oude bekende: Alicia, de aardige Theekedame die ik al jaren ken van de oude Freude. Alicia heeft mijn vrijkaartje geaccepteerd met een glimlach. Ik heb van haar een sleutel, handdoek en badjas gekregen.

    Na het omkleden (in de wat krappe lockerruimte) en douchen naar de clubruimte gegaan en eens rondgekeken. De club is mooi en ruim genoeg en alle ruimtes zijn schoon en goed onderhouden.

    De line-up was goed te noemen, een dame of 30 waren aanwezig waarvan bijna 10 dames van de oude Freude en een ijsbeer of 15, meer dan de helft van hen waren van Turkse afkomst.

    Ik ging op het terras zitten toen zag ik Ria, een leuke jonge Poolse dame die ik lang ken (van de oude Freude en daarvoor van Samya). Ik heb een heerlijk uur met haar gehad: Zoenen en laat ook heerlijk met zich spelen .

    Ik ging aan de bar zitten een kopje koffie drinken toen kwam de Roemeense Alice bij mij zitten. We begonnen met elkaar te praten over koetjes en kalfjes. Na tiental minuutjes begonnen wij elkaar te tongzoenen. Ik kon het niet meer volhouden! Ik heb haar gevraagd om de sleutel te gaan halen. In de kamer had ik een onvergetelijk uur met haar gehad .

    Beide geweldige dames waren van de oudgedienden van "Freude Bochum". Over de service van de Salome dames kan ik dus momenteel geen oordeel geven.

    Het middag- en avondeten (op woensdag was chineesbuffet) was goed te noemen (kwaliteit en kwantiteit). De sfeer is een gewone sfeer van een moderne club, helaas heeft deze niets te maken met de sfeer van de oude Freude!

    Voor 19.00 uur hebben bijna alle dames van de "oude Freude" de club verlaten. Volgens hen een uur of 20.00 begint de "Turkse invasie" ! Dan wordt de entree €30,- i.p.v. €50,- en het tarief van de dames €30 voor 20 minuten. Ik zag geen enkele dame die de twintig minuten voorstelt of goed vindt.

    Een uur of 19.00 heb ik de club verlaten en de terug reis naar huis (250 km) weer te beginnen.

    Conclusie: Een mooie, schone, goede verzorgde club. Goede voorzieningen en goed eten. Van de andere kant, voor een entree van €50,- (of minder) kan men in de buurt een hoop betere alternatieven vinden (PSR €50,-, VM €40,-, VV €30,- etc...). Om eerlijk te zijn, heb ik mijn twijfel aan het feit of deze club met het huidig tarief kan reden.

    Herhaling gevaar: Zeker, zo lang mijn favoriete dames daar werken.

  2. Onderstaande 13 leden hebben kees1000 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (23 maart 2014),Badslippers (20 maart 2014),Carlitos (20 maart 2014),Henk74 (21 maart 2014),hitman (20 maart 2014),licky luke (20 maart 2014),luminous (10 juni 2014),Megaboob (20 maart 2014),MiniME (21 maart 2014),noglangnietuitgewandeld (20 maart 2014),seksenfun (20 maart 2014),Wijze grijze (20 maart 2014),Willi69 ( 9 mei 2014)

  3. #52
    Geregistreerd
    11 maart 2008
    Last Online
    Gisteren @ 22:49
    Locatie
    Nomad
    Berichten
    1.928
    Discussies
    62
    Thanks
    8.103
    Thanked
    2.605 in 928 posts

    Standaard

    Kees1000 allereerst bedankt voor je verslag.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kees1000 Bekijk bericht
    Conclusie: Een mooie, schone, goede verzorgde club. Goede voorzieningen en goed eten. Van de andere kant, voor een entree van €50,- (of minder) kan men in de buurt een hoop betere alternatieven vinden (PSR €50,-, VM €40,-, VV €30,- etc...). Om eerlijk te zijn, heb ik mijn twijfel aan het feit of deze club met het huidig tarief kan reden.
    PSR (100 km), VM (65 km) en VV (78 km) vind ik niet bepaald "in de buurt". De door jou genoemde tarieven voor VM en VV zijn wel de happy hour tarieven, waarvan die van VV vermoedelijk van tijdelijke aard is. Kwa faciliteiten schat ik VM hoger in maar kwa line-up blijft ze wel ver achter. De line-up van PSR is helaas al jaren bedroevend.

    Salome is geen klein clubje meer zoals in 2007 en heeft met "het kapitaal van Freude" (de dames) een serieuze kwaliteitsinjectie gehad. Het tarief is ambitieus gezien de prijsstijging maar naar mijn beleving wel fair.
    The Gods pause for a moment to contemplate your fate.

  4. Onderstaande 2 leden hebben Ascari bedankt voor deze bijdrage:

    Henk74 (24 maart 2014),noglangnietuitgewandeld (24 maart 2014)

  5. #53
    Geregistreerd
    15 juli 2008
    Last Online
    Gisteren @ 11:39
    Berichten
    71
    Discussies
    3
    Thanks
    4
    Thanked
    99 in 24 posts

    Standaard

    Vandaag voor het eerste bij deze club bezocht. Het is een mooie club maar wanneer je het oude Freude gewend bent is het wel ff wennen. De sfeer is totaal anders. Het interieur ook. De kamers zijn veel ruimer en schoner. Ook het eten was prima. De line up was goed. Ik ben met Claire en Patricia op de kamer geweest. Beide sessies waren op het niveau wat je van Freude mag verwachten. De sessie van Patricia was wel de beste van de twee (zoals verwacht). Wat kan die meid heerlijk pijpen. Voor haar ga ik zeker nog terug.

  6. Onderstaande leden hebben desmo6682 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (27 maart 2014)

  7. #54
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Na een slechte start in Hamminkeln komen we aan in Herne, de parkeerplaats staat redelijk vol en het pand ziet er 's avonds prachtig uit. Veel lezers maken zich druk om het oude Freude 39 in Bochum, maar volgens een manager en enkele dames wordt het toch echt verbouwd en hebben ze ook al sfeer impressies gezien voor het zeer luxe nieuwe pretoord. Opening na de zomer.

    De entree is €40 i.p.v. €30 omdat ze open zijn tot 06.00 uur, ik zal dat zeker niet meemaken, maar druk zal het om dat tijdstip niet zijn. Opvallend is de etniciteit niet in het voordeel van de Südlandänder, misschien is het ook voor hun een drukke avond op het werk.
    Het is lekker druk, maar niet vol. Voldoende dames, van allerlei pluimage, voor elk wat wils zal ik maar zeggen. De sfeer is zeker niet wat er in Bochum was, maar dat is inmiddels bekend. De sfeer is goed en de muziek staat alleen veel te hard. Maar die kan de stem van Roxanne, ex-LR, niet overstemmen. We worden hartelijk begroet door haar en ze heet nu Roxy, ze heeft weinig tijd want ze moet een show doen.
    En 5 minuten later zien we Roxy tongen met en de kut likken van haar collega, op de achtergrond zie ik een andere collega van haar walgen van de act. Los van het feit dat het een dikke vadsige lelijke DVP is, vind ik het not done om zo te reageren op dames/collega's die de sfeer naar een hoger level willen brengen waar ook zij profijt kan van hebben of zelfs heeft. Roxy is een van de dames die seks zelf lekker vind en een kamer met haar zal nooit tegenvallen, maar verandering van spijs doet ook mij eten.

    Lala is er ook en haar mooie vriendin ook. Mijn avond is al bepaald en die van Fabian eigenlijk ook. Toch maakt Fabian eerst een uitstapje met een zeer dunne en jonge Roemeense, die hem in 20 minuten klaar krijgt. Ik krijg de avond om met Lala, zelfs een deel van de nacht en 2 kamerbezoeken die zelden boven verwachting zijn. Maar dat weet ik van te voren en heb er vrede mee. Heb seksueel al in Babylon de tijd van mijn leven gehad. Fabian amuseert zich met de mooie vriendin van Lala waar ik de artiestennaam niet van weet. Met haar maakt die 2 kamers naar uiterste tevredenheid, maar dan moet ik melden dat Fabian al van een gedachtegang over een voormalige sessie al een stijve kan krijgen, laat staan dat er een prachtige meid je in real life aan het pijpen is.

    Doodmoe stappen we in de auto om ook de dames zien in te stappen in hun "taxi". Het is dat we direct wegrijden, alleen al om het beschamende beeld niet te willen zien wat er in de auto gebeurd. Zwaaiend nemen we afscheid en vervolgen onze weg. Tot in details verteld Fabian over zijn ervaringen deze dag, het houdt ons wel wakker en blijven we in die heerlijke illusie van mooie geile vriendinnen.

    De avond eindigt uiteindelijk heel erg goed, wel veel kilometers gemaakt maar het was het wel waard.

  8. Onderstaande 6 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 1 april 2014),Badslippers (31 maart 2014),foefel (31 maart 2014),Henk74 ( 1 april 2014),Megaboob (31 maart 2014),Opa57 ( 9 april 2014)

  9. #55
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Cool 1 + 1 = 3 ?

    Freude 39 stond altijd bekend als zeer goede service club. zowel jonge als oudere dames, optisch niet altijd de wereldtop, maar qua service prima (intiem TZ, public PZC, en vrijwel unaniem FT/MMT in het optie pakket). De club zelf was echter matig qua faciliteiten, uitstraling en catering (thuis eten was aan te raden).

    Salome in Herne daarentegen stond bekend om zijn mooie inrichting, mooi uitziende dames, prima wellness, aardige tuin en smakelijke catering. Helaas was de service attitude van de dames zelfs nog beneden VV/GT/etc nivo, en blijkbaar vielen alleen onze geliefde Südlander voor dit aanbod te porren.

    Wat zou er nu gebeuren als je de dames van F39 in de club in Herne er bij zet? Zouden de "normale" Salome meisjes, geinspireerd door het service geweld van de F39 meisjes, ook hun grenzen gaan verleggen? Zou inderdaad 1 + 1 nu 3 zijn?

    Om de proef op de som te nemen met 3 niet-F39 dames de kamer op geweest. Om het ook enigszins representatief te laten zijn, 1 uit Hongarije, 1 Litouwse en 1 Roemeense. Telkens (uit?)lachend nagekeken door de talrijke ex-F39 dames die ook aanwezig waren. De (roodharige) Roemeense kon, met enige overuiging, nog wel tot een aardige kamersessie worden bewogen (voorspel op de bank was minimaal), de Hongaarse brunette (ex PT, dus dat zegt eigenlijk al genoeg........) kwam al niet meer op "voldoende" uit, en de Litouwse blondine haalde zelfs het laagste PartyTreff nivo niet........(zelfs afwerksex scoort nog hoger...........).

    Contrast werd des te groter toen ik toch ook maar met een ex-F39 dame de kamer op ging: wat een overgave, intimiteit, passie, the works, uiteraard met bijpassend voorspel (neus ophalend gadegeslagen door de preutse Herne meisjes, tsja, je zal toch moeten werken voor je geld, vreselijk............).

    Òok uitgebreid bij gepraat met de meeste F39 meisjes die aanwezig waren, en waarvan ik er sommigen al aantal jaar ken. Leuk om te zien dat het service verschiil tussen de 2 groepen dames ook bij hen heel helder op het netvlies staat. Gevolg is dat zij het overdag relatief wat drukker hebben, maar in de avond, als na 20:00 het weer volstroomt met Südlander het meestal andersom is (die gaan blijkbaarmeer voor optiek, minder voor service).

    Totaal aantal aanwezige dames is trouwens erg goed, de club is nog steeds heel mooi van opzet, en zeker als het vol zit met allerlei mooie dames, is de sfeer in basis goed. Dit wordt nog versterkt door de moooie tuin en de goede catering (2x per dag grill, plus altijd soep, salade, etc), stuk minder deprimerend dan de F39 locatie in Bochum. Alleen erg frustrerend als groot deel van de beauties uiteindelijk dan niet aan de verwachtingen weet te voldoen. Beetje Acapulco gevoel dus, met alleen dit verschil dat je in Herne de niet-Roemeense niet-F39 dames beter helemaal kunt vermijden.

    1 + 1 is dus helaas 1,5 in dit geval, maar gelukkig zijn er nog voldoende F39 toppers aanwezig (waaronder ook clubhopper Justina/Pamela), maar andere dames kun je vrijwel zonder uitzondering negeren. Ga dus zeker nog eens terug, maar zal me dan beperken tot de F39 garde van weleer (geluid was trouwens dat Herne de plek blijft, en niet meer Bochum).

    Nog dank aan YBF die het mede mogelijk maakte om dit kleine marktonderzoekje te kunnen uitvoeren
    Laatst gewijzigd door MiniME; 7 april 2014 om 10:20

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  10. Onderstaande 22 leden hebben MiniME bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 8 april 2014),biged ( 9 april 2014),Bluebear ( 7 april 2014),boo (10 april 2014),de duisburg spesjalist ( 7 april 2014),Flurkman (12 april 2014),forgetskinnyletsgetfatty ( 7 april 2014),Henk74 ( 8 april 2014),hitman ( 7 april 2014),johan.bruinslot ( 8 april 2014),Knabbel ( 7 april 2014),luminous (10 juni 2014),Megaboob ( 7 april 2014),Mr.IJsbeer ( 7 april 2014),noglangnietuitgewandeld ( 7 april 2014),Opa57 ( 9 april 2014),palimo ( 7 april 2014),piranha (18 april 2014),vakantieganger24 ( 7 april 2014),vrije jongen ( 7 april 2014),Wijze grijze ( 7 april 2014),Willi69 ( 7 april 2014)

  11. #56
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Minime,

    Leuk verslag, welke kan helpen misstapjes te voorkomen!
    Marrokaanse Samira nog gespot? Ook ex-freude Bochum naar eigen zeggen.

  12. #57
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aribaba Bekijk bericht
    Minime,

    Leuk verslag, welke kan helpen misstapjes te voorkomen!
    Marrokaanse Samira nog gespot? Ook ex-freude Bochum naar eigen zeggen.
    Dank, nee Samira niet gezien.

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  13. #58
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    BEdankt voor het verslag. Club is inderdaad veeeeel mooier, maar ik mis juist de aparte sfeer van het oude Freude. Clubs als het nieuwe Freude zijn er genoeg, maar het oude Freude was uniek !

  14. #59
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard 9-4

    Sinds 1 februari vandaag voor de vierde maal Freude bezocht . Eigenlijk was voor mij het oude Freude de enige club die ik nog bezocht ( toch wel minimaal 2/3 x per maand).
    Nu kom ik alleen in Herne om de oude sterretjes .
    Voor alle duidelijkheid wie zag ik o.a. Justina (!), Alice ,die Turkse(die altijd bij het fitnessruimetje zat ), die 2 oude blonde Duitsen , Jacky , Jessica, Isabelle,Chantal (wist niet waar haar nichtje momenteel verbleef !)Ria, Patricia , Gabrielle en die stevige meid vriendin van Justina , Anja , Kasia
    Ik heb me zeer vermaakt dankzij Patricia , Ria ( Poolse, slanke blondine,) en Chantal,
    Naakte meisjes beperkt tot 3,: Patricia , een Russisch EX-Bochum), Jessica .
    Een grietje in het voorgedeelte kwam bozig op me over . Ze was wat ontevreden over mijn desinteresse.
    Het was qua mannen verdomd rustig . Dames waren er toch eerder 50 dan 40.
    OM 12.05 UUR wilde ik nog even ontbijten . Nog wel brood, maar geen beleg meer . Na informatie bleek regels zijn regels na twaalf uur geen Fruestueck meer . Toch nog een plakje of 2 bierworst gehad !
    Eerder las ik de tevredenheid over het Chinese eten . Helaas ben ik het daar niet mee eens. Spaghetti i pv van Bami (!) . Teveel uien .
    Ook nu weer was het eten veel te lauw . Gelukkig kon ik later mijn beklag hierover doen bij de eigenaar .
    De services van de drie voornoemde dames was m.i. nog beter dan vroeger . Dus ik blijf er komen , dankzij de oude hap. Maar ja , de rest ist vorueber . Schade !!
    Laatst gewijzigd door Henk74; 11 april 2014 om 13:43 Reden: een letter veranderd

  15. Onderstaande 4 leden hebben Henk74 bedankt voor deze bijdrage:

    biged (12 april 2014),Megaboob (11 april 2014),MiniME (12 april 2014),Wijze grijze (11 april 2014)

  16. #60
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk74 Bekijk bericht
    en die stevige meid vriendin van Justina
    Misschien Vivian? Vaker met een brilletje op.

  17. #61
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard

    INDERDAAD

  18. Onderstaande leden hebben Henk74 bedankt voor deze bijdrage:

    Carlitos (12 april 2014)

  19. #62
    Geregistreerd
    13 oktober 2005
    Last Online
    4 februari 2024 @ 10:04
    Berichten
    4.055
    Discussies
    196
    Thanks
    2.494
    Thanked
    2.371 in 847 posts

    Standaard

    Vivian is inderdaad in F39. Voller en blonder dan ooit. En Justina dus ook weer, wat we al vermoedden natuurlijk

    Jammer dat de overige dames zich niet weten op te trekken aan de F39 dames qua service attitude. Hopelijk gaat de leiding hier een actieve rol in spelen (het is zo makkelijk: gewoon huisregels opstellen en meisjes die hier niet aan willen voldoen, prima, die kunnen dan naar GT/YY/VV/etc).

    Voor al mijn postings geldt de volgende DISCLAIMER

  20. #63
    Geregistreerd
    31 oktober 2006
    Last Online
    1 maart 2024 @ 10:44
    Locatie
    Ruhrort
    Berichten
    249
    Discussies
    18
    Thanks
    61
    Thanked
    84 in 35 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MiniME Bekijk bericht
    gewoon huisregels opstellen
    Maar dan moet je wel een goede Thekefrau hebben, Petra vroeger die had er de wind goed onder en zorgde ook voor meer diversiteit in de vrouwen, de laatste jaren is dat erg verwaterd.

  21. #64
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Weet iemand hoe de sfeer is gedurende de dag tijdens het weekend? Ik bedoel maar is het zoals het oude Freude, een beetje doods tijdens het WE, of is het toch wel de moeite om de tent eens te bezoeken. Na wat berichten gelezen te hebben heb ik de indruk dat de club pas 's avonds op gang komt, of heb ik het mis?
    Every hooker has a hard luck story to tell.

  22. #65
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard

    Ondertussen zaterdag 12-04. kennis gemaakt met Andrea.20 jaar, redelijk lang, blond , Roemeens, slank , lieve jonge meisjestietjes . Ze heeft zich toch echt aangepast aan die zgn. F39 dames . Tongzoenen op de sofa en pijpen . Ik raakte met haar in contact omdat al mijn favoriete F-39 meisjes ontbraken . Des avonds heerlijk gebarbecued , maar helaas was de patat erbij zo goed als koud .
    ER STAAN OOK TWEE FOTOOTJES VAN HAAR OP DE OFFICIELE WEBSITE . Mag ook wel eens aangevuld worden .
    Laatst gewijzigd door Henk74; 18 april 2014 om 18:30 Reden: EEN WOORD VERBETERD, PLUS EEN KOMMA EXTRA

  23. Onderstaande 2 leden hebben Henk74 bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (18 april 2014),MiniME (19 april 2014)

  24. #66
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard

    OP weg terug na 20-4 in Lohmar te hebben doorgebracht , op 21 -04 even Freude aangedaan . Weinig meisjes , weinig beren . Lekker op de bank geknuffeld met Andrea en Antonia (rood haar ,24 jaar ) en een heerlijke 25 minuten met hen doorgebracht op de kamer .
    Het eten zag er om 14.20 uur lekker uit , maar wederom naar mijn smaak veel te lauw. Mijn beklag hierover gedaan bij de thekefrau en zij zei dat het later wel weer warmer zou zijn . Verdomme zorg dat het warm genoeg arriveert . Na hier en daar een file 40 min later dan gepland tegen half zes weer thuis.

    Ik maak me zorgen over de wegversmalling van 6 km. net voor Hamminklen . Hoe loopt dat af met de zomerse drukte .Is zij te omzeilen door binnenlands te rijden .?
    Laatst gewijzigd door Henk74; 22 april 2014 om 12:30 Reden: de werd te

  25. #67
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Maandagavond was ik in de buurt en als fan van het " oude" Freude besloot ik maar weer eens te gaan kijken of ik iets van de goede oude tijd zou kunenn terugvinden. In het oude Freude hoefe je dat 's avonds niet meer te proberen, dat was echt een uitgestorven hol dan .... In de nieuwe club is dat een stuk beter. Club ziet er ook mooi uit. Was er rond 22.00 uur, ik schat ongeveer 25 meiden en evenveel beren. Een paar oude bekenden, maar helaas niet mijn favorieten (De latina's zijn met pensioen, de thais werken alleen overdag).

    Eertse ronde was met Annabella (of zoiets), Venezuela, sinds een week aanwezig. Ze woont en werkt normaal op Ibiza, maar ook daar is in de winter tegenwoordig geen vcent meer te verdienen. Was een redelijk nummer, voor de eerste keer zeker de moeite waard. Nog wat uitgerust en de tweede kamer met Samira. samira had het erg druk, ik heb haar nauwelijks in de club gezien, ze was vrijwel constant op de kamer. Samira is een Marokkaanse, ik schat haar begin 30 (zegt 28 jaar). Als een van de weinigen geeft zij nog een ouderwetse pijpbeurt op de bank. Op de kamer ging het met een noodvaart, ze had duidelijk haast. Zeer porno-achtig, als je je vinger richting haar pussy beweegt begint ze al te hijgen. Binnen een kwartier stonden we weer bij de theke, ze had toch het lef 50 euro te vragen ('s avonds is 20 minuten 30 euro). Kan mij verder niet schelen, maar voor mij heeft ze hiermee afgehaakt. Mooie dame, maar iest t'e professioneel.

    Al met all een geslaag dbezoek, ik ga dat nog wel eens doen.

  26. Onderstaande leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    MiniME (24 april 2014)

  27. #68
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    @boo

    Zie mijn startdraadje van Samira, aangemaakt op 8 febr. '14.

  28. #69
    Geregistreerd
    23 december 2013
    Last Online
    20 december 2014 @ 19:24
    Berichten
    8
    Discussies
    3
    Thanks
    1
    Thanked
    13 in 5 posts

    Standaard

    Ik was 1 keer eerder in Herne geweest, dit was net voor de samen voeging. Daar was ik niet bepaald vrolijk van geworden. Geen van de toen aanwezige meisjes sprak Duits of Engels. Is denk ik de enige keer dat ik bij een club ben geweest waar het enige hoogte puntje de koffie was.

    Hierdoor Herne ook al een tijd links laten liggen... Toch vandaag weer eens de moed bij elkaar verzameld om er toch maar weer eens heen te gaan. En ik vond het eigenlijk best positief......

    Eerst een paar rondjes gemaakt en even een broodje gepakt. Het zag er toen al netjes uit en dat doet het nog steeds. ( afgezien van 1 kapotte urinoir ). Het was nog vroeg en het aantal meisjes was nog best laag. Ik schat op een stuk of 8, maar er liepen ook pas 3 beren rond.

    1ste meid waar ik naast ging zitten was een kleine blonde. (Anastasia ? dacht ik te verstaan ). Dit begon meteen goed. Ik was bang dat de bankzaken op de nieuwe stek zouden zijn vervallen. Maar er werd meteen fanatiek gezocht naar een alternatief ontbijt ;-) En ook op de kamer ging dat gewoon door. Hierdoor wel een kortere sessie dan gepland. Maar ja, de "druk" was eraf.... ;-)

    Daarna nog wat koffie en een broodje, en inmiddels weer wat meer bekende gezien. Putri en Mirra. Dus de rest van het dag programma was daarmee ook al bekend. Over Putri hoeft verder niets uitgelegd te worden, maar het was fijn om weer eens door haar "vergewaltigt" te worden.

    Mirra is bij de meeste wat minder bekend, maar ik vind haar geweldig. Persoonlijk hadden haar borsten niet vergroot hoeven te worden. Maar zelf is ze er enorm blij mee, en daar gaat het nu eenmaal om.

    Ik vond het wel fijn dat er wat meer licht was dan op de vorige locatie, en de meiden zijn gewoon goed (teminste de 3 die ik vandaag had, maar ik ben ook wel redelijk op "safe" gegaan qua keuzes). Voor de oude Freude gangers is misschien het belangrijkste dat de meiden sinds de verhuizing zeker niet preutser zijn geworden, of zich naar beneden hebben laten halen door het service niveau van de zittende dames.

    Het dames was op zich wel goed. Ik zou schatten op een stuk of 20, waarvan een goed deel vanuit Bochum. Dit was ruim voldoende zeker omdat het aantal beren echt laag was. Maar om een dagje te wennen, vond ik het wel lekker zo. Als zal ik de oude locatie blijven missen.

  29. Onderstaande 5 leden hebben sabotage bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 4 mei 2014),boo ( 3 mei 2014),Megaboob ( 3 mei 2014),MiniME ( 4 mei 2014),Wijze grijze ( 3 mei 2014)

  30. #70
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Vrijdag ook een eerste bezoekje gebracht aan deze club, en idd. de oude garde van Bochum is nog goed vertegenwoordigd daar, maar ik wou toch de stoeterij van Herne wel eens bekijken en daar m'n keuze uit maken.

    Tegen 16.00hr aangekomen en ik moet zeggen de club beviel me wel, doch ook ik mis hier de hoerige sfeer van Bochum, maar Bochum is niet meer alleen de herinneringen blijven. De line-up van de meiden beviel me echter niet (let wel de Bochum meiden doen hier even niet mee, dit gaat enkel over de Salome line-up) zoals overal weer veels te veel Roemeensen, en enige bankactie kon ik ook niet bespeuren. Na een paar uurtjes geduld zag ik toen toch een meid binnenkomen die me wel aansprak, dus dat zou ze dan gaan worden, in het slechtste geval zou het 50€ in de goot (de zoveelste) zijn en kon ik nog steeds terug naar de oude garde. Maar alvorens te gaan kennismaken wou ik eerst even de honger stillen en toen ging het helemaal fout.....

    Er waren frietjes met een soort pita vlees maar het eten was bijna koud hoewel het maar 15 tal minuutjes was opgediend, maar ik rammelde van de honger en dan vreet je alles. Echter nog geen tien minuten na m'n eetmaal werd ik zo misselijk als een krab van die vreet, heb me dan maar in een zetel gezet en hoopte dat het over zou gaan......het ging niet over. In een kennismaking met die meid had ik al geen zin meer in, het moet toen tegen half negen geweest zijn dat er een vloed van Südlanders binnenzeek, plots werd er overgeschakeld op Turkse muziek met de volumeknop op 9. Ik had het toen echt wel gehad. Gelukkig had ik een hotelletje geboekt in de buurt en ben dan maar gaan pitten (wel halve nacht op de pot gezeten).

    Laat het nou toeval zijn dat ik vandaag net een vrijkaartje gewonnen heb (dank aan Willem hierbij) dus een herkansing komt eraan. Moest dat vrijkaartje er niet gekomen zijn zou ik voor de line-up wat betreft die Salome meiden zeker niet zijn teruggekeert. Wat mij betreft kan je beter tijdens de dag hiernaar toe komen dan heb je een héél ander publiek, meeste Bochum dames van weleer werken hier enkel tijdens de dag, als je echter komt om de stoeterij van Herne te bewonderen kan je je beter een rit besparen, dit is tenminste mijn opinie. Met dat vrijkaartje op zak geef ik het nog wel een tweede kans maar ik breng wel zelf m'n schoofzak mee.
    Every hooker has a hard luck story to tell.

  31. Onderstaande 3 leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 4 mei 2014),MiniME ( 4 mei 2014),Wijze grijze ( 3 mei 2014)

  32. #71
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard

    Al eens bij de baas geklaagd over te lauw eten , een volgende keer bij de thekefrau ook al , maar het helpt geen moer . En nu zelfs een vorm van voedselvergiftiging. !!!!

    Ben het niet helemaal met piranha eens , wat betreft aktie van niet F39 -meisjes ......
    Ik heb zelfs in een stukje de dames Andrea en Antonia aanbevolen .Echt aktie van hen op de sofa !!
    Laatst gewijzigd door Henk74; 4 mei 2014 om 09:37 Reden: een spatie verwijderd

  33. Onderstaande leden hebben Henk74 bedankt voor deze bijdrage:

    piranha ( 4 mei 2014)

  34. #72
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Tijdens mijn laatste bezoeken heb ik een paar keer verse kip kebab gehad en die was overheerlijk. De baas en de theke vrouwen doen inderdaad niet echt veel met klachten, maar dat ligt misschien aan het aantal onbenullige klachten. Laatst klaagden 2 Südländer over het feit dat ze twee lockers boven elkaar hadden. Krijgen ze nieuwe kastjes, liggen ze nog te dicht op elkaar...

    Ik sta ook in de buurt en als de heren zich beide omkleden kwam de zweet lucht van beiden me tegemoet. En dan zonder te douchen naar binnen, arme meiden.

  35. Onderstaande leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    Henk74 ( 4 mei 2014)

  36. #73
    Geregistreerd
    1 juli 2006
    Last Online
    1 oktober 2023 @ 13:32
    Berichten
    422
    Discussies
    26
    Thanks
    298
    Thanked
    487 in 122 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henk74 Bekijk bericht
    Al eens bij de baas geklaagd over te lauw eten , een volgende keer bij de thekefrau ook al , maar het helpt geen moer .
    Heb m'n beklag ook hierover gedaan bij het buitengaan, als er genoeg beren over klagen komt er misschien toch wel een verbetering.
    Every hooker has a hard luck story to tell.

  37. Onderstaande leden hebben piranha bedankt voor deze bijdrage:

    Henk74 ( 4 mei 2014)

  38. #74
    Geregistreerd
    24 mei 2012
    Last Online
    26 juni 2022 @ 10:20
    Locatie
    De Trots van het Zuiden
    Berichten
    1.417
    Discussies
    208
    Thanks
    10.953
    Thanked
    6.521 in 810 posts

    Standaard Erstbesuch an die neue Freude

    Die neue Freude in Herne lockte schon immer in meinem Hinterkopf als Club der es verdiente von mir erkundet zu werden. Vor allem die Berichte, dass es ein Club mit zwei Gesichtern ist, machte mich neugierig.

    So fuhr ich gegen 14:30 auf den gut belegten Parkplatz und ging durch die offenstehende Eingangstür. Der erste Eindruck ist der gleiche wie in Bochum. Du trittst in ein schwarzes Loch hinein da es im Empfangsbereich sehr dunkel ist. Ich bekam einen Bademantel und ein Handtuch überreicht und eine kurze Einweisung wo sich was im Club befindet. Wertschließfächer gibt es im Eingangsbereich (Note to myself: auch den Autoschlüssel mit hineinlegen, damit du nicht ohne Papiere und Portemonnaie wegfahren kannst)

    Seinen richtigen Schrank zu finden, bedarf etwas Suchenergie da die Schranknummern nicht logischerweise durchnummeriert sind, sondern offensichtlich nach irgendeinem Zufallsprinzip angeordnet wurden. Wijze Grijze ToppTipp: irgendein Azubi könnte doch mal vor Ladeneröffnung alle Türen aushängen und in der richtigen Reihenfolge wieder einhängen. Problem gelöst.

    Die Duschen sind Temperaturmäßig einstellbar und geben eine großzügige Menge Wasser. Außer den gemeinschaftlichen Duschen im Umkleidebereich gibt es noch 4 Privatduschen im Wellnessbereich. Ausreichend Handtücher zum Nachnehmen liegen überall aus.

    Zu essen gab es heute ein Chinesisches Buffet. Schmeckte identisch als in Bochum, aber nicht so gut wie wir es in Holland beim Chinesen gewöhnt sind. Liegt wohl daran, dass diese Küche bei uns wahrscheinlich auch Indonesisch beeinflusst ist. Man muss nur schauen, dass man sich rechtzeitig beim Buffet anstellt, sonst haben die Ladies bereits alle Fleischstücke herausgefischt. Leiden die etwa an Eiweißmangel? Gratis Eiweiß gäbe es ansonsten noch bei mir in der Form meines berühmten Wijze Grijze DNA-Cocktails.

    Dann hätte ich noch einen Verbesserungsvorschlag. Es gibt ein großes Becken mit relativ kaltem Wasser. Dieses Becken wird von niemandem benutzt. Vielleicht von max. 4-5 Kunden pro Woche die sich dort hinein trauen. Dies wäre der ideale Ort für einen Whirlpool. Ich bin überzeugt, dass er sowohl von Gästen als Frauen rege benutzt würde.

    Dann noch ein Kritikpunkt. Es gibt eine kleinen, durch Gardinen abgetrennten, Ruheraum. Dort befinden sich 4 Relaxsessel die mit Stoff bezogen sind. Man kann sich ja vorstellen was sich dort in der Dunkelheit alles mit den Mädels abspielt. Aber dann ist Stoffbezug die falsche Materialwahl. Dementsprechend roch es dann auch dort. Gottseidank hatte ich erst mein Handtuch über solch einen Sessel ausgebreitet. Aber nach kurzer Zeit ging ich aber auch wieder. Wann wurden diese Sessel das letzte Mal gereinigt?

    Eine Erkundung durch den Club ist schnell geschehen. Alles ist überschaubar, man kann sich nicht verlaufen. Von der Einrichtung und Ambiente her gefällt mir Herne besser als Bochum. Von der Stimmung her kann man es nicht vergleichen. Genau wie in Bochum gibt es nämlich keine Stimmung. Dafür ist man selber verantwortlich. Zumindest Tagsüber herrscht eine komische Stille; kein Lachen, kein Tanzen, Gespräche finden auch nicht so richtig statt. Nur draußen auf der Terrasse ist die Stimmung etwas lockerer. Da ich meine Tageszeitung mitgebracht hatte, wurde ich von den anwesenden Ladies schnell als Holländer identifiziert und unterhielt mich mit mehreren. Manche Gesichter kannte ich aus Bochum, aber auch viele neue (für mich) Damen waren anwesend.

    Wie positiv überrascht war ich dann nicht als ich eine alte Bekannte begegnete. Nikita aus Litauen. Ich kannte sie noch aus guten alten McSex2-Zeiten wo sie Ende 2012/ Anfang 2013 einige Monate gearbeitet hatte. Zum Pauschaltarif hatten wir dort mehrere sehr angenehme Intermezzos verbracht. Nach einer kurzen Zeit im Life Time in Rheine ist sie nun seit 7 Monaten in Herne beschäftigt und nennt sich hier Sylvia. Aus meinem Archiv gibt‘s deswegen hier noch ein aussagekräftiges Bild dazu.

    McSex - Nikita 01.jpg

    Zu dem Bild gibt es jedoch inzwischen noch einen Bonus in Form von zwei netten geboosteten Brustkörbchen dazu. Dieser Doktor hat gute Arbeit geleistet. Für die Metallliebhaber: Sylvia trägt eine Zahnspange (wie füff fie dadurch fpricht) und hat ein Intimpiercing.
    Ihre langen Beine (Sie ist 1,75 mtr) mit ihrem KF 32 Po sind jedoch eine Augenweide. Und dazu ihr anmutiges Lächeln. Meine Entscheidung stand fest. Erst haben wir uns jedoch ausführlich über den Werde- und Niedergang des ehemaligen McSex clubs in Hamm unterhalten.

    Dann versuchte ich in wie weit Sylvia zur Herne- oder Bochumbrigade einzustufen war in Bezug auf vorbereitende Couchaktivitäten. Da wirkte sie doch wohl sehr schüchtern. Sie wusste genau was ich wollte und würde da auf dem Zimmer auch kein Problem mit haben. Ich erwiderte jedoch, dass das Anblasen auf dem Sofa für mich gerade einen extra Reiz von der Freude darstellt. Mal schauen ob ich sie eine Grenze überschreiten lassen konnte. Wir setzten uns auf ein Sofa das etwas weniger im Blickwinkel von allen Leuten stand und tatsächlich öffnete Sylvia meinen Bademantel, kniete sich neben mich auf die Bank und stülpte ihre sanften Lippen um Wijze Stijve. Schelmisch guckte sie mich dabei an und beobachtete die Umgebung ob ihr Gebläse nicht zu sehr von Kolleginnen beobachtet wurde. Wie süß; sie war ein bisschen schüchtern. Der Gedanke, dass Sylvia nun etwas machte das sie sonst nicht macht, regte mich natürlich extra an. Selbstverständlich begaben wir uns anschließend nach oben auf ein Zimmer. Gerne wär sie mit mir in Zimmer 4 oder 5 gegangen, aber diese populären Zimmer waren besetzt. Gerade als wir dort jedoch vorbei gingen, kam ein Pärchen heraus und wir tauschten die Schlüssel. Tatsächlich ein schönes geräumiges Zimmer mit zwei Sesseln und einer kleinen Fußbank auf der man auch nette Stellungen machen kann.

    Über die Zimmeraktivität kann ich kurz sein. Sylvia ist sehr freundlich und ihr ist alles daran gelegen es dir nach deinem Sinne zu machen. Ich konnte mich auf jeden Fall nicht beschweren und somit bekommt sie ein Wijze Grijze sexapproval™: 8,0/10

    Es sollte heute aber nicht nur bei der überraschenden Begegnung mit Sylvia/Nikita bleiben, sondern gegen 18:00 trafen immer mehr neue Mädels ein. Offensichtlich die Abendschicht. Und wer war dabei? Anna aus dem Pauschalclub Bochum. Sie arbeitet hier seit gut einem Jahr unter dem Namen Annabella.

    Anna 01.jpg

    Mit Annabella habe ich mich in der Vergangenheit immer sehr gut unterhalten. Einfach eine Topp frau die man mit sehr viel Respekt begegnen soll. Halt weil ich so gute Erinnerungen an sie habe, wollte ich es auch dabei belassen und entschloss mich nicht mit ihr auf ein Zimmer zu gehen. Es tut jedoch gut zu wissen, dass sie sich in diesem Lebensabschnitt wohl fühlt.

    Gegen 18:30 wurde dann das Abendbüffet eröffnet. Da viele Frauen schon wie Habichte am roten Absperrband vor dem Restaurant warteten, war die nette Thekenfrau so freundlich mir Bescheid zu sagen mich auch anzustellen. Sonst wäre das Buffet wieder zum größten Teil geplündert gewesen.

    Gegen 20:00 traf dann offensichtlich der Ankara-Izmir-Express ein, denn die Kundschaft wurde schlagartig ausgetauscht. Dies war jedoch vorteilhaft für die Stimmung, denn nun wurde auch mal in der Bar getanzt und die Besucher waren viel lockerer. Ich fand’s auf jeden Fall eine Verbesserung. Die Türkischen Besucher waren sehr freundlich und aufgeschlossen.

    Gegen 23:00 entschloss ich mich die Freude39 zu verlassen. Mein Rückweg würde mich ja noch über die A40 an den Duisburger Vulkan vorbeiführen……
    https://www.ijsberenforum.com/forum/...223#post369223

    Wijze Grijze sexapproval™ für Freude39 heute: 7,0/10

    Adieë tsezame
    Wijze Grijze
    Seen it, done it and want it again and again and again.

  39. Onderstaande 8 leden hebben Wijze grijze bedankt voor deze bijdrage:

    Bluebear ( 9 mei 2014),gignnl ( 9 mei 2014),Henk74 ( 9 mei 2014),Megaboob ( 9 mei 2014),noglangnietuitgewandeld ( 9 mei 2014),Opa57 (10 mei 2014),Smouse (21 mei 2014),Willi69 ( 9 mei 2014)

  40. #75
    Geregistreerd
    5 januari 2011
    Last Online
    5 oktober 2019 @ 23:46
    Berichten
    465
    Discussies
    16
    Thanks
    567
    Thanked
    256 in 95 posts

    Standaard DONDERDAG 8 MEI

    Zo langzamerhand begin ik aan deze club te wennen . Om 14.15 uur kwam ik binnen en pas om 21.00 uur verliet ik de club. Het eten daar kan mij nog steeds niet bekoren . De speklapjes waren echter lekker ( gegrilld )Maar ja de bak met vlees werd dan ook juist door een dame daar neergezet. Maar voor het eten kwam je toch niet , niet waar ?
    Er waren vrij veel F-39 meisjes aanwezig en daar heb ik me mee vermaakt. (Ria, Chantal, Patricia)De laatste kwam als bijzonderheid al zelfvingerend en ik haar beffend heerlijk klaar.
    Alice sprak me nog even aan en vertelde dat ze het oude Freude erg miste en ze zich daardoor"' minimaal" voelde . Triest verhaal . Maar deze business is keihard .
    De mooie bloem Justina komt hier ook niet aan haar trekken . Gehuld in een bikini is het toch niet echt .
    Van de F -39 meisjes waren naast de bovengenoemde ook goed beklant : Claire
    De Suedlander -invasie meegemaakt en aangevuld met een groep Chinezen . Het liep redelijk storm . De Arabische muziek is niet hinderlijker dan de gedraaide muziek overdag.Ook een paaldanseres die zich tot topless ontkleedde was geen schoonheid , maar maakte het toch wat geiler .
    Grappig was hoe een Turk contact legde met een Hernemeisje . Hij bleef gewoon voor haar staan praatte even met haar en daar gingen ze . Zij wist niet hoe snel ze hem nog een handje moest toesteken .
    Ik denk dat veel raambezoekers voor 70 euro het heir beter hebben .
    Laatst gewijzigd door Henk74; 9 mei 2014 om 13:19 Reden: aanvulling

  41. Onderstaande 3 leden hebben Henk74 bedankt voor deze bijdrage:

    boo (11 mei 2014),Megaboob ( 9 mei 2014),Opa57 (10 mei 2014)

 

 
Pagina 3 van 28 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:39.

  Diamond 468*60