Hoi bezoeker!

Het lijkt erop dat je het IJsberenforum wel leuk vindt, maar je hebt nog geen account aangemaakt. Waarom neem je niet een minuut de tijd om je te registreren? Als je een account aangemaakt hebt, kun je alle berichten van het forum lezen, zelf berichten posten, chatten met mede-ijsberen en vrijkaarten winnen met tombola's, Eredivisie/EK/WK-pool, Tour de France-spel en nog veel meer! Registreer je nu!

Heb je al een account? Log dan rechtsboven in, zodat deze melding verdwijnt.

Weergegeven resultaten: 1 t/m 25 van 706

Threaded View

  1. #11
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Op woensdag 7 october wilde ik weer eens gaan uitvliegen. Rijden in oostelijke richting is altijd goed. Bedacht Freude in Herne maar eens te bezoeken. Uiteindelijk ben ik er ook wel gekomen maar de omweg was niet misselijk.
    Via Moers (Rayna) en (La Luna) op weg via de A40 langs Essen richting Bochum gesjouwd. Het was knetterdruk en de regen kwam met bakken “von Himmel”.
    Via het kruispunt vlakbij de “Freudenbergerstrasse” werd ik richting Riemkerstrasse gestuurd.
    Heel snel op de hoek bij een zeer groot winkelcentrum had ik de Riemkerstrasse gefunden. (dacht ik).
    Op mijn Tommie (s)Tom had ik Bochum ingetikt i.p.v. van Herne. Nu weet ik wel beter maar ik meende zeker te weten de dat lokatie daar in de buurt moest zijn.
    Ik heb er wel een tijdje rondgereden (google-maps ingeschakeld op GSM), maar deze had natuurlijk hetzelfde probleem.
    Ik kreeg na geruime tijd het idee om maar eens met Freude te bellen. (Eerst nog verkeerd nummer gevonden op het internet), daarna het goede nummer. De dame vertelde mij dat ik Riemkerstrasse in Herne moest hebben, had ik dus niet gehoord gefrustreerd als ik al was geworden.
    Daar nog een tijdje rondgereden en toen besloten maar richting “Zu Hause” te gaan. Kom ik bij de afslag richting Munster, toen herkende ik ineens het benzinepomp links en het smalle weggetje ernaast.
    Nu stond ik ineens voor de deur, ik was er een jaar eerder ooit 1 keer geweest. Willem van het IJ-forum had mij uitgerust met een gratis toegang (dank daar voor) voor deze snollentent. Dus dat was ook wel een stellige reden om er weer eens aan te bellen.
    Eenmaal binnen had de Theke wel moeite mijn vrijkaartje te checken. Dit kwam eigenlijk omdat een collega theke deze reeds had afgevinkt als zijnde "gebucht" en daarom niet meer geldig.
    Ik kreeg dus de vraag of dit de 2e keer was dat ik met dit kaartje toegang probeerde te krijgen, nee natuurlijk!
    Ze vroeg het netjes verder geen probleem, de vrijkaart wel alsnog geaccepteerd.
    In de openbare ruimte aangekomen, was het aantal dvp’s teleurstellend. Ik had een volle bak verwacht, waar veel van de ochtendchicks waren mogelijk alweer op huis aan.
    Schat dat er zo’n 20 a 25 waren, een hele bekende die ik ook heb gesproken is Putri. Ooit een waanzinnige sessie mee gehad, waaraan ik toen een gekneusde piemel aan over heb gehouden.
    Een bloeduitstorting van zo’n 6 a 7 centimeter, ik durfde het niet met haar nog een keer aan ook al stelde zij dat wel voor natuurlijk.
    Een beetje rondgelopen, even in het dampfbad gezeten, zag ik wel enkele mooie meiden, maar een hele spontane glurende en lachende dame viel mij extra op, haar naam Shila.
    Op de grote witte couch gezeten, stopte ik even voor haar, liep weer door, liep achteruit, dit herhaalde ik enkele malen. Ze vond dat erg grappig, en schaterde het uit.
    Nu ga ik vrijwel altijd met meiden de kamer op die het lukt om het werk wat ze doen met plezier en liefst af en toe lachend te ondernemen.
    Ik ging naast haar zitten, ze trok mij direkt achterover, en vroeg ze mijn naam, direkt daarachter de volgende vraag. “Kussen Sie auch”, nein normaler weisse nicht, repliceerde ik.
    Zij keek verbaasd, ik tuitte mijn lippen een klein beetje, kwam iets dichterbij, en ze pakte mij vol op de bek. Het is schijnbaar haar hobby want ze ging maar door, doet ze ook wel erg lekker.
    We verplaatsten ons even naar een comfortabeler bankje in het doorgangetje van de kleine barruimte naar de kinoruimte. Daar ging het spel vrolijk verder op de bank, tegenover ons zat een oudere (bepaald niet aantrekkelijke) dvp, die ik ook wel heb gezien in het oude Freude.
    Ze zat mee te gluren, ondertussen vroeg zat Shila mij lekker te mastuberen, en vroeg ze mij of zij mij met haar mond mocht “verwohnen”. Nu heb ik in andere reacties gelezen dat zij geen bankactie zou hebben, hetgeen hier dus duidelijk wordt tegengesproken.
    Ik vond het iets te ver gaan, maakt me ook niet zoveel uit, maar daarom vroeg zij direkt om naar de kamer te gaan, want daar zou ze me laten zien wat ze echt in huis heeft.
    Wij hadden een kamer met een groot rond twinbed, volgens haar de mooiste kamer in “Freude Salome”.
    Er ontspon zich een echt hele goed sessie, waarbij zij het zeer belangrijk vond ook “verwohnt zu worden”.
    Ze vind het leuk om je hele lichaam te verkennen, likt je van onder tot boven helemaal af.
    Zelfs je oren kunnen nog een beurt verwachten, ik vind dat altijd erg lekker, maar er zijn niet veel dvp’s die dat doen.
    Uiteindelijk condoom erom gedaan en in 1 straight standje, waarbij Shila het weer heel belangrijk vond te blijven tongzoenen, klaargekomen.
    Ze vond mij een lekkere geile sexbeer, liet ze nog even terstond weten.
    Later zag ik haar nog even in de open ruimte, ze lachte nog even lief. Topmeid die het topniveau van de dames van het Oude Freude dicht benaderd. Zoenen kan ze bijna net zo goed als Chantelle, die op eenzaam hoog niveau staat, maar helaas niet aanwezig was.
    Om 19:30 de zaak verlaten, het eten gelaten voor wat het was, er waren nog geen Sudlander te bekennen. Freude is natuurlijk altijd een dagtent geweest, misschien ook de volgende keer proberen wat eerder, zo rond 11 uur “an die tur zu klingeln”.

  2. Onderstaande leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    Opa57 (15 oktober 2014)

 

 

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:14.

FKK Artemis 468*60   Diamond 468*60