Pagina 2 van 29 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 26 t/m 50 van 704
  1. #26
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Uiteraard twee bovenstaande leden bedankt voor hun inbreng. Misschien kan ik er nog aan toe voegen dat ze de boel misschien een beetje oneer hebben aangedaan omdat ze te druk in de weer waren om alles op tijd klaar te krijgen? Mijn ervaring, een hele poos voor er sprake was van sluiting van de andere club, was net heel aangenaam. Ik was zeker van plan om weer te keren, regelmatig zelfs. Nu krijg ik wat schrik .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  2. #27
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Ik denk dat het hele wisselen voor een hoop onzekerheid zorgt. Ga er als dame maar aan dat je op eens 45 concurrenten er direct bij krijgt. Ik weet zelf niet hoe de samenvoeging verlopen is. Of Freude opgekocht is of opgekocht heeft bijvoorbeeld. Of dat het al van de zelfde eigenaar was. Maar dat zal wellicht bepalen waar de club heen zal gaan.

    Als ik een goede kamer gemaakt had, zou ik zeker anders tegen het geheel aangekeken hebben. In dat op zicht was ik een dag te vroeg. De vraag is of de Freude Bochum dames blijven. Zo ja, dan is het wellicht een goed adres puur door deze dames. Persoonlijk zou ik de gewoon de ontwikkelingen in de gate houden.

  3. #28
    Geregistreerd
    17 april 2006
    Last Online
    29 december 2022 @ 13:33
    Locatie
    Bochum, Duitsland
    Berichten
    160
    Discussies
    27
    Thanks
    16
    Thanked
    94 in 31 posts

    Standaard

    Eigentlich alles wie in der Alten Freude.

    Mein Erstbesuch am Sonntag war insgesamt positiv: alles picobello sauber und zweckmäßig. Die Theke erneut etwas überdimensioniert, aber vielleicht ist hier abends ja mehr los. Einlass mit Freikarte war problemlos.

    Line-up
    Viele bekannte Freude Mädels, namentlich bekannt waren mir: Linda, PL-Anja, Justina, Kristina, Valentina, Natascha, Kami, Isabella, Maria (neuer blonder Augensplitter, über die ich leider keinen Bericht finde), Emmy, dann die Freundin von Isabella, die so pummelig geworden ist und die mit dem Engelsflügeltatoo ( komm nicht auf die Namen) + einige andere bekannten Gesichter aus der Freudenbergstr.
    Dann noch einige nette, die wohl zur Salomeriege gehören, darunter eine hinreißende Rumänin mit schwarzem Haar und pink Lippenstift. sah ungewöhnlich aber geil aus..

    Gefickt hab ich mit Belarus-Kristina, da macht man nix verkehrt. Schöner ruhiger Sonntagsfick wie mit einer guten Freundin.

    WHF: Kristina und F39 100%
    "Die Holländer sind vorne vom Feinsten bestückt." (Oliver Kahn)

  4. Onderstaande 2 leden hebben HalJam bedankt voor deze bijdrage:

    Henk74 ( 6 februari 2014),Megaboob ( 5 februari 2014)

  5. #29
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:07
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    De laatste keer in de oude Freude waren ze zo attent om een vrijkaartje te geven voor de nieuwe club. Vandaag rond de middag gedaan met de arbeid ergens in de Ruhrpott, dus een mooie gelegenheid om dat kaartje eens even te gaan verbrassen. Ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Alles mooi ruim, netjes, en meteen al bekende gezichten, de ontvangstdame, de Thaise masseuse had ik volgens mij ook al eens gezien, en een aantal dames die ik kende, tenminste van gezicht. Watertje genomen aan de bar en ineens: hallo Schatz, daar stond Justina bij me. De laatste paar keer was ze er niet, maar toch mee overgekomen. Ze gaf me even een rondleiding, alles zag er tiptop uit. Sauna en stoombad, voldoende douchecapaciteit, een bak water die te klein is om zwembad genoemd te worden, maar eerder om af te zitten koelen na de sauna. Een buitensauna, tuin met gras, rooktent, restaurant, en een groot en een wat kleiner bargedeelte. Kamers boven en ook een paar beneden.

    Justina en ik zochten een bankje uit, en het kwam tot een aperitief zoals we dat in de oude Freude gewend waren. Lekker zoenen, waarbij ik in het voorbijgaan begroet werd door een grijnzende Vivien. Onder het pijpen Alice toegezwaaid, dat zijn er alvast drie uit de harem waar ik meestal uit put. Op de kamer een heet half uurtje seks met hoofdletters, wat weer eens eindigde met een schot in de mond. Voor de goede orde, haar mond, niet de mijne. Voor de Justina fans, binnenkort is ze jarig, en daar wordt zaterdag de 15e een party voor gegeven.

    Het buffet staat klaar in warmhoudbakken zoals we dat gewend waren. Daarbij twee soorten soep. Ook een koffie- en een waterautomaat. Tijdens de maaltijd kwam er weer een bekend snoetje om de hoek kijken. Rosemarie uit de Domrep. Was altijd een schatje met een voortreffelijke performance. Na het eten een saunaatje gepakt en Rosemarie opgezocht. Ze was voor de tweede dag en kon haar draai nog niet echt vinden. Beetje stilletjes, weinig gasten. Dat was in de oude club ook wel eens, maar dat kan best nog goed komen, de heren moeten de weg nog even vinden. Ook bij haar een uitgebreide zoen en pijppartij op de bank. Met een uitpuilende badjas liep ik achter haar aan de trap op. Ze deed vruchteloze pogingen om het veel te korte rokje over haar magnifieke billen te trekken. Laat maar schat, ik heb ze toch al gezien haha. Lachend stapten we een mooie ruime kamer in, en eindelijk kon ik weer eens genieten van een vurige Latina die van het zoenen geen genoeg kan krijgen, en billen die amper in mijn handen passen. Na een lange neukpartij pijpte ze me tot vlak voor de finish en liet de witte stralen de lucht in spuiten. Nog even na liggen kroelen en afgerekend. Het stoombad en de binnen sauna gedaan. Deze heeft een gesloten verwarmer, dus geen opgietmogelijkheid. De buitensauna weer wel, en er stonden zelfs flesjes pepermuntolie bij voor het effect. Ter afsluiting nog een rondje met Alice gedaan. Ook hier de Freude methode, aanblazen op de bank, en afgemaakt in een kamer beneden.

    Dames die ik van naam ken uit de oude Freude: Justina, Vivien, Mira, Kami, Alice, Rosemarie. Verder twee van de zgn. milfs, een blonde en een brunette, liepen daar al jaren, dus zullen ze wel iets goed doen, maar weet niet hoe ze heten. En een aantal uit het Poolse klasje, namen moet ik ook schuldig blijven, evenals nog een aantal Roemeensen. Tot nog toe vonden de dames die ik gesproken het wel erg rustig met gasten, tegenover het aantal vrouwen dat in de loop van de middag binnenkomt. Maar waren wel positief over de club op zich. Mij is het heel erg meegevallen, en zolang er genoeg dames uit de oude Freude blijven, is het voor mij alvast een reden om er vaker eens binnen te stappen. Die vier kilometer dat het verder is maakt het verschil niet. En het feit dat er hier nu een buitengedeelte is, maakt het voor de zomermaanden ook een stuk interessanter.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  6. Onderstaande 14 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    aamu ( 6 februari 2014),Ace2 ( 8 februari 2014),gignnl ( 6 februari 2014),hansdordt ( 6 februari 2014),Henk74 ( 7 februari 2014),KanariePiet ( 6 februari 2014),Megaboob ( 6 februari 2014),MiniME ( 6 februari 2014),Mr Pussy ( 7 februari 2014),rob45 ( 6 februari 2014),savesexer (14 februari 2014),seksenfun ( 7 februari 2014),Wijze grijze ( 6 februari 2014),Willi47 ( 7 februari 2014)

  7. #30
    Geregistreerd
    22 januari 2006
    Last Online
    2 december 2023 @ 19:42
    Berichten
    88
    Discussies
    0
    Thanks
    66
    Thanked
    21 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door noglangnietuitgewandeld Bekijk bericht
    Dames die ik van naam ken uit de oude Freude: Justina, Vivien, Mira, Kami, Alice, Rosemarie. Verder twee van de zgn. milfs, een blonde en een brunette, liepen daar al jaren, dus zullen ze wel iets goed doen, maar weet niet hoe ze heten.
    Alle reden om toch eens op bezoek te gaan. Mischien volgende week.
    W47

  8. #31
    Geregistreerd
    4 augustus 2009
    Last Online
    8 december 2015 @ 10:16
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    323
    Discussies
    18
    Thanks
    466
    Thanked
    566 in 152 posts

    Standaard

    Vrijdag 7 februari, Whatsappje van “Gatenvuller”, m’n "Thaisje favorietje" nodigt me uit in het nieuwe Freude, eigenlijk FKK Salome natuurlijk. Of ik zin had om het reisje met hem samen te maken.
    In de buurt van Arnhem, vlak langs de snelweg, kruising A12/A50 elkaar ontmoet en mijn auto achtergelaten op de carpool.
    Ik was nog nooit in Salome geweest, het Thaise favorietje had “Gatenvuller” ingefluisterd dat het een hele mooie club was. Zo had “Gatenvuller” mij dus ook overgehaald om de club eens met een bezoekje te vereren.
    De Mio van “Gatenvuller” is erg intelligent en had ontdekt dat er onderweg oponthoud zou zijn. De Mio liet ons lekker binnendoor rijden via Dorsten en bij Gladbeck werden we de 2 richting Dortmund weer opgestuurd. Helaas na een klein stukje snelweg op de 2 besloot de Mio om de route af te buigen richting de snelweg 42, daarvoor mochten we dan weer binnendoor met veel stoplichten over de 224 rijden. Afijn, na 1 uur en 50 minuten over 120 kilometer belletje gedrukt bij FKK Salome.
    Binnen 50 euro afgetikt, tot voor kort was dit nog 40,- euro, had ik eens op hun site gezien. Maar nu worden de laatst gehanteerde Freude tarieven gehanteerd. Echter in het weekend na 20:00 uur mag je nog wel 40 euro aftikken, door-de-weeks na 20:00 uur, jawel only 30 eurootjes.
    De lockerruimte is erg krap, dat is ook de ruimte waar je dient te verkleden tot ijsbeer. Lockertjes a la GT, erg smal 2 en verdiepingen hoog leveren weinig ruimte. Wel fijn, als in de oude Freude zijn er wel kleine safe-lockertjes voor de waardevolle spullen, die met dezelfde sleutel zijn te bedienen.
    Het niveau van de entourage stijgt ver boven het oude Freude uit, dat is niet zo moeilijk natuurlijk. Er is een vrij groot plaza, in het centrum van het gebouw, waar zich de meeste meiden ophouden, uitgerust met een grote bar, met oncomfortabele zitjes.
    Wel fijn is dat je dat plaza een rond kan cruisen, je heb de dames dan enkele keren uit het zicht en enkele keren in het zicht. Je kunt ze wel verrassen met welke zijde je nu en dan eens op gaat duiken. De dames acteren niet erg aktief, maar houden de berenpopulatie wel degelijk goed in de gaten.
    Het aantal dames oversteeg ruimschoots het aantal aanwezige beren. Oorzaak is onder andere ook de oude Freude-garde die nu bij de Salome dvp-populatie is toegevoegd.
    Het gemiddelde uiterlijk niveau van de dames wil ik niet bagataliseren, die was goed in orde. Voor alle smaken, is daar wel iets te vinden.
    Ik denk wel dat als je de oude Freude dames er uit kan vissen dat je wel spekkoper bent, vooralsnog kan ik geen juist oordeel geven over de gemiddelde service van de Salome dames. Van de dames van Freude komaf zit je zeker goed natuurlijk, daar zijn we mee bekend.
    Aan de grote bar gezeten, keek ik zo eens in het rond, en rechts van mij zat er een prachtige vrouw te knipogen, en te wenken. Ze leek mij zeer sympathiek, ook omdat ze op een barkruk was gezeten, dacht ik stap daar eens op af. Als je bij een meid op de bank gaat zitten voel je je direct verplicht vervolgstappen te nemen, en daar heb ik daar helemaal geen zin in als het niet klikt.
    De dame met Oosterse looks stelde zich voor als Samira. Ze is van Marokkaanse komaf, alles is erg mooi aan haar. Prachtige donkere ogen, hele mooie mond, met parelwitte tanden. Ze droeg een setje beneden en boven met doorzichtig zwarte nylon, die konden haar geweldige borsten maar net binnenboord houden. Ze is niet superslank waar ik eigenlijk van houd, maar heeft toch echt een geweldig lijf, ik zou zeggen maatje 37 en een beetje en een hele geile mooie kont.
    Leuk gesprek met haar gehad, maar ik dacht ik schuif het toch even door. Ondertussen gebruik gemaakt de het geweldige dampfbad, met uitstekende temperatuur, de beste die ik tot nu ben tegengekomen. Kwam ik toch “Gatenvuller” maar weer eens tegen hij had nu wel honger gekregen na zijn rendex voux van ongeveer een uurtje met zijn "Thaise liefje".

    Zo het restaurantgedeelte maar opgezocht waar wij enig voedsel tot ons hebben genomen, die we kennen van het niveau Freude, eetbaar maar niets bijzonders.
    Aan tafel gezeten een blonde vriendin van Justina, Ik denk dat ze ook voorheen in GT heeft gewerkt onder naam de naam Victoria. Nog aan tafel geschoven een donkere lange Roemeense meid, die als een van de weinige FKK rondliep, en af toe scheutig haar grote kut liep te showen.
    Ik had eigenlijk al een half uurtje daarvoor met haar willen aanpappen, maar met koffie in de hand kruiste mij net een ijsbeer voorlangs die bij haar plaatsnam.
    Met het eten was zij ook wel danig ongemanierd, en ze leek mij nogal een adhd type, besloot ik, laat ik ze toch maar aan mij voorbij gaan.
    Na het eten rondje naar de bar gelopen, kreeg ik weer gezelschap van Samira, het leek erop dat ze haar zinnen wel een beetje op mij gezet had. Nogmaals moet ik bekennen dat het aantal beren ondermaats was.
    Vond haar zo sympathiek en ook erg lekker er uit zien. Ze begon mij nu toch serieus te verleiden, te zoenen, en nog wat aktiviteiten werden uitgevoerd om mij te verleiden.
    Besloten een kamer op zoeken, en de sessie met haar was van echt "Freude niveau", daar had ze ook gewerkt had ze verteld.
    Ze ging als een furie tekeer, en was duidelijk ook op zoek naar eigen genot, die heeft ze mij dan ook gekregen, ze was 2x geweldig gekomen fluisterde ze nog in mijn oor. Maar ik moest er evenzogoed voor betalen. “Bis nachsten mal”, antwoordde ze nog “zwoel”.
    Van de kamer gekomen kwam ik “Gatenvuller” tegen en die had het wel gezien, hij moest ook een familielid nog afhalen in de buurt van Nijmegen, die bij hem het weekende zou logeren.
    Zo om 20:15 uur vertrokken, maar er zou ook nog een lifster meegaan, deze moest even afgezet worden in de plaats Kleve. We kwamen er zowat langs antwoordde "Gatenvuller", zou geen probleem moeten zijn. Afijn in Kleve aangekomen bleek er een splaakverwarring te zijn ontstaan. Dus Kleve was niet Kleve maar Krefeld.
    Om ongeveer 24:00 uur en in totaal bijna 500 kilometer afgelegd waren we ’s avonds weer thuis.

  9. Onderstaande 11 leden hebben palimo bedankt voor deze bijdrage:

    aamu (11 februari 2014),Ace2 (16 februari 2014),biged (12 februari 2014),Bluebear (11 februari 2014),gignnl (16 februari 2014),Megaboob (14 februari 2014),MiniME (13 februari 2014),noglangnietuitgewandeld (11 februari 2014),Opa57 (12 februari 2014),savesexer (14 februari 2014),Wijze grijze (13 februari 2014)

  10. #32
    Geregistreerd
    20 november 2005
    Last Online
    5 december 2023 @ 15:47
    Berichten
    577
    Discussies
    5
    Thanks
    164
    Thanked
    457 in 173 posts

    Standaard

    Gisteren voor het erst in de nieuwe Freude gewest. Ik was vlak voor de sluiting van de oude Freude nog een keer geweest om mijn allermooiste herinneringen uit mijn wandelcarriere op te halen, daarom had ik voor vandaag een vrijkaartje. Salome kende ik nog van heel vroeger, ik heb daar bijvoorbeeld Adela leren kennen voordat ze naar Freude kwam.

    Allereerst: Complimenten, het is een hele mooie club geworden ! Grote centrale ruimte met een bar en zitjes, daaromheen wat kleinere ruimtes waar je iets meer uit het zicht zit. Personeel is ook allemaal overgegaan .... Het ziet er vooral veel lichter, strakker en schoner uit.

    Ik was er om 13.00 uur en toen waren vrijwel alle vrouwen oudgedienden uit Bochum (helaas niet mijn favoriete Latina's, die zijn al een tijdje afgehaakt). Later kwamen er ook nog wel meisjes bij die ik nog niet kenden.

    Alle vrouwen gekleed rond, zelfs topless zie je bijna niet. Ook de acties op de sofa's vooraf, toch een absoluut USP in het oude Freude, heb ik slechts een maal gezien. Dat is toch wel een groot gemis ....

    Eten was goed, woensdagmiddag dus chinees. Het was heel rustig met ijsberen vandaag, ik denk gedurende de hele middag misschien 30 ....

    Ik had het grote geluk dat Putri vandaag net terug was na 6 weken vakantie, die had er duidelijk wel zijn in. Twee keer door haar gesloopt, dat heeft mijn dag gered !

    Samenvattend: Ik weet niet of de club het gaat redden. Voor 50 euro heb je in de buurt een hoop alternatieven ... Het typische Freude publiek zoals ik ze de laatste jaren heb leren kennen zijn voor een groot deel wat oudere heren die urenlang op de sofa's kunnen rondhangen en een beetje rondkijken. Ik vraag me af of deze mannen zich in de nieuwe club op hun gemak voelen .... Zolang er toppers blijven als bijvoorbeeld Putri en Justina (nooit mee gekamerd, is niet mijn type, maar moet toch ook wel heel goed zijn) blijven, zullen er altijd ijsberen blijven komen. Ik ook denk ik ......

    IK hoop toch nog heel erg dat de oude Freude weer open gaat .....

  11. Onderstaande 5 leden hebben boo bedankt voor deze bijdrage:

    Kiwi 69 (14 februari 2014),Megaboob (14 februari 2014),Mr.IJsbeer (14 februari 2014),noglangnietuitgewandeld (14 februari 2014),Wijze grijze (14 februari 2014)

  12. #33
    Geregistreerd
    29 maart 2013
    Last Online
    7 juli 2015 @ 14:58
    Locatie
    Aan de Maas.
    Berichten
    184
    Discussies
    9
    Thanks
    117
    Thanked
    288 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boo Bekijk bericht
    Ook de acties op de sofa's vooraf, toch een absoluut USP in het oude Freude, heb ik slechts een maal gezien. Dat is toch wel een groot gemis ....

    Dat was voor mij echt het mooiste aan de club Freude 39, ik had het wel al gehoord dat dit niet in Herne werd gedaan. Jammer, maar als ik in de buurt ben zal ik ook eens langs gaan.

  13. #34
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Gelukkig zijn er andere clubs in de buurt waar dit nog wel de standaard is

  14. #35
    Geregistreerd
    29 maart 2013
    Last Online
    7 juli 2015 @ 14:58
    Locatie
    Aan de Maas.
    Berichten
    184
    Discussies
    9
    Thanks
    117
    Thanked
    288 in 75 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aamu Bekijk bericht
    Gelukkig zijn er andere clubs in de buurt waar dit nog wel de standaard is
    Vertel.

  15. #36
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Heb je er even een PM over gestuurd

  16. Onderstaande leden hebben aamu bedankt voor deze bijdrage:

    Mr.IJsbeer (14 februari 2014)

  17. #37
    Geregistreerd
    21 oktober 2012
    Last Online
    4 november 2016 @ 23:20
    Locatie
    Nederland
    Berichten
    536
    Discussies
    24
    Thanks
    2.928
    Thanked
    586 in 222 posts

    Standaard

    Maar wij willen dat allemaal wel weten Aamu

  18. Onderstaande leden hebben hansdordt bedankt voor deze bijdrage:

    Wijze grijze (14 februari 2014)

  19. #38
    Geregistreerd
    29 maart 2011
    Last Online
    19 februari 2017 @ 23:18
    Berichten
    817
    Discussies
    12
    Thanks
    2.195
    Thanked
    2.253 in 541 posts

    Standaard

    Ik heb op 11 februari nog over deze mooie Lounge club geschreven ... :-)

  20. #39
    Geregistreerd
    22 januari 2006
    Last Online
    2 december 2023 @ 19:42
    Berichten
    88
    Discussies
    0
    Thanks
    66
    Thanked
    21 in 14 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.IJsbeer Bekijk bericht
    Dat was voor mij echt het mooiste aan de club Freude 39, ik had het wel al gehoord dat dit niet in Herne werd gedaan.
    Gestern zum Basistest dagewesen. Insgesamt ist nicht schlecht. Umkleide allerdings unpraktisch. Was aber fehlt ist die Atmosphäre der alten Freude. Kein Vergleich damit. Auch kein FKK, wohl aber Aktionen auf den Sofas gesehen. Ich hoffe das die alte Freude sich doch noch mal wieder öffnet.
    W47

  21. #40
    Geregistreerd
    4 augustus 2011
    Last Online
    20 maart 2016 @ 21:35
    Berichten
    286
    Discussies
    8
    Thanks
    1.716
    Thanked
    159 in 77 posts

    Standaard

    Met dank voor het geschonken entree kaartje gisteren naar Herne gereden, niet bepaald naast de deur, was erg benieuwd hoe de ervaring zou zijn in Salome, welke nu met de letters Freude 39 getooid is...
    Moet zeggen dat ik door allerlei berichten vrij sceptisch was en kan jullie op voorhand vertellen dat dit echt mee viel..
    Natuurlijk mag men het niet vergelijken met de Freudenbergerstrasse , voor mij 1 van de fijnste clubs ..

    Goed, werd vriendelijk ontvangen, kaartje probleemloos geaccepteerd en de de dame van de entree keurig wegwijs gemaakt..
    De algemene indruk is dat het een keurig goede verzorgde club is, het sanitair allemaal vrij nieuw evenals het sauna gedeelte welke naast mooie relax stoelen mede bestaat uit een droge sauna alsmede een stoom gedeelte met extra grote handdoeken binnen handbereik te pakken.

    De dames keurig op de bankjes, weinig tot niet actief maar keuze genoeg..

    Na een goede kop koffie daar naar binnen gelopen en wie zat er pontificaal op het voorste bankje?....Putri !!

    Even haar gepasseerd en een beetje geplaagd en toen toch naast haar gaan zitten.. Nou, het feest begon al gelijk, tongen en friemelen...
    Natuurlijk naar boven na een tijdje en diegene welke Putri kennen weten wat er dan gebeurd (die haar niet kennen lees haar verslagen)...
    En vol uur met haar vertoefd, wippen is alle standen, in haar bevallige mondje klaar gekomen en het laatste kwartier van een heerlijke massage genoten.. Tijd: 1 uur, Kosten: 120 euri

    Met een paar dames nog gesproken over het idee van een Turken club... Het algemene antwoord was dat er een metamorfose plaats vindt na 19.00 uur, dan komen er veel Turken en blijkbaar ook een ander type dames (Roemeense) de club bevolken.. Putri vertelde dat zij er dan al verdwenen was, werkt van 11 tot 18.00 uur!

    Het eten was voortreffelijk tegen 14.00 uur, niet op aan te merken! Nadeel is dat deze club t o v het andere Freude veel kleiner is en men dus minder korte rondjes kan lopen.

    Deze AOWer was na het uur met Putri uitgeput, sauna gepakt, ff lekker uitgerust om daarna de terug reis van 150 km weer te beginnen..

    Geen idee of dit zich herhaalt, de moeite waard geweest, afstand eigenlijk te groot, maar tegen de tijd dat de hernieuwde Freude weer open gaat de reis waarschijnlijk nogmaals te maken !

  22. Onderstaande 8 leden hebben Opa57 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari (23 februari 2014),Carlitos (24 februari 2014),dbd67 (23 februari 2014),hansdordt (23 februari 2014),hasta la pasta (23 februari 2014),Kiwi 69 (24 februari 2014),MiniME (23 februari 2014),Willi47 (24 februari 2014)

  23. #41
    Geregistreerd
    16 april 2007
    Last Online
    13 augustus 2019 @ 17:05
    Berichten
    103
    Discussies
    8
    Thanks
    174
    Thanked
    26 in 19 posts

    Standaard First visit.............

    Yesterday I made my first visit to the F39/Salome, because I had been told that Putri, Celine and Jasmine were working..............turned out it was Putri and Justina, oh well.

    The place is bright and shiny for sure ( but I wish they had thought to fit benches somehow in the Umkleidung 1 ) I arrived about 14-45, the buffet was impressive. Wandered around looking for the Asian faction and run into Putri, but she had an Ijsberen already waiting. Then Celine appeared, decision made !

    After 90 minutes of porno delight, we finished ( she has too much energy...... ), a truly wonderful girl. Then I found Putri and and we had a 60 minute romp. Still as good as ever.

    Had a meal, then a wander around, but was not a lot of other appealing talent IMO. I'm sure many of the SP's were worried their faces would crack if they smiled.............. That aspect was not up to the old F39 standard. Left about 20-30 as the place was filling up with the Sudland crowd.........To me, the place doesn't have the charm (porno feeling ) of the old club and is definitely lacking in the optifuck department. But it's still worth going if there are specific girls working on the day that you know.
    Laatst gewijzigd door Kiwi 69; 2 maart 2014 om 21:16

  24. Onderstaande 4 leden hebben Kiwi 69 bedankt voor deze bijdrage:

    Ascari ( 2 maart 2014),Henk74 ( 3 maart 2014),hitman ( 3 maart 2014),Megaboob ( 2 maart 2014)

  25. #42
    Geregistreerd
    24 februari 2009
    Last Online
    Gisteren @ 22:19
    Locatie
    Silicon valley
    Berichten
    8.178
    Discussies
    211
    Thanks
    11.945
    Thanked
    7.985 in 3.266 posts

    Standaard

    De boobmeister had eem drukke week en was dinsdag avond ook al in duitsland. Omdat het al wat later was eens voor het 30 euro tarief na 8 uur naar het nieuwe freude gegaan. Goed te vinden met de navi. Vriendelijke ontvangst. Omkleide is een beetje krap maar ok. Douchen goed en dus de club even verkend. Wel duidelijk kleiner dan het oude freude. Er waren ca 20 dames aanwezig en ongeveer evenveel beren vooral sudlander. Het damesaanbod was helaas echt onder de maat er zat werkelijk geen een megaboob meisje tussen. Iets wat me zelden overkomt. Toppers zoals justina en natascha waren nergens te bespeuren. Wel veel bulgaars/turkse dames met een maatje meer.

    Eerst maar even gegeten dat was in orde. Doner die prima smaakte. Nog maar weer plaats genomen in dd centrale zaal waar de een na de andere gezette same een paaldansact probeerde te doen...auch dat deed echt pijn aan mijn ogen. Toepasselijk op my hearf will go on van celine dion. De titanic die ten onder gaat. Dat gevoel kreeg ik. Helaas en jammer van freude wat ik op zich een warm hart toedraag. Ik hoop dat dit een incident was en de line up normaal beter is dan op de dinsdag.

    Maar goed, ik stond droog en wulde toch wat doen. De bulgaarse sibel, 24 jaar zwart haar, mooi gezicht en b cup en relatief slank. Helaas maar 5 woorde engels en duits. Pas een paar dagen in de club. Sat jan dan of heel goed zijn of heel slecht. Helaas werd het het laatste. Pmc. Zacht zonder gevoel. Geen zoenen. Korte sex. Geen orgasme...dus maar aan haar tepels gelikt en mezelf naar een hoogtepunt getrokken. Tja... 50 euro kostte dit en dat was echt verspild geld helaas.

    Nog even in de sauna gezeten die was op zich goed. Menthol erin. Wel niet op temp. Ik schat 70 graden.

    Om ca 23.30 freude verlaten. Zoals gezegd geef ik freude niet zomaar op maar dit was echt niet in orde helaas. Er zijn voorlopig betere alternatieven voor de boobmeister.

    Megaboob
    Bigger is better!
    Plastic is Fantastic!
    I prefer silicone boobs on slim and beautiful womans!
    Read my lips: no more taxes!
    “The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money.”
    Voor de Nederlandse staat: Ik had geen ernstig vermoeden dat de betreffende dame met wie ik betaalsex had word uitgebuit of op enige wijze word gedwongen.

  26. Onderstaande 8 leden hebben Megaboob bedankt voor deze bijdrage:

    bergm550 ( 7 maart 2014),biged ( 8 maart 2014),Bluebear ( 7 maart 2014),Henk74 ( 7 maart 2014),MiniME ( 7 maart 2014),noglangnietuitgewandeld ( 7 maart 2014),Opa57 (13 maart 2014),Wijze grijze ( 7 maart 2014)

  27. #43
    Geregistreerd
    10 juli 2007
    Last Online
    Vandaag @ 09:07
    Locatie
    op de grens
    Berichten
    2.745
    Discussies
    168
    Thanks
    2.721
    Thanked
    8.036 in 1.577 posts

    Standaard

    Ik mocht nog een keertje gesponsord naar Freude. Niks op tegen, ik heb goede herinneringen aan de club. De oude dan. De nieuwe Freude is in vele opzichten een verbetering. Maar met de dames is het uitkijken geblazen, zeker als je er niet bekend bent. Ik hou het gewoon bij ex Freude dames, voor zover ik ze ken uit eigen ervaring of van gezicht. De ex Salomeetjes blijf je beter af. Hoewel het de opzet was dat vanaf 20 uur de Turkse medemens erin mag, liepen er nu om half zeven toch al een aantal van die tapijtvliegers rond. Op mijn werk heb ik geregeld met die mensen te maken, en ik moet eerlijk zeggen dat er goed mee te werken valt. Zijn over het algemeen prima arbeidskrachten. Maar hun ideeën over seks en vrouwen zijn niet de mijne. En dat trekt toch een bepaald slag vrouwen aan waar ik liefst maar zo weinig mogelijk mee te maken heb. Vandaar: ex Freude ja, ex Salome nee. En het leek erop dat de bus uit Boekarest langs geweest was, want er liep ook een hele rits nieuwkomers rond, hoorde ik van mij bekende dames. Sommigen zagen er prima uit, maar er waren er ook bij waarvan ik me werkelijk afvroeg wat ze überhaupt in een saunaclub te zoeken hebben. Had er geen goed gevoel bij, ze straalden het gewoon niet uit.

    Maar goed, er zijn best uitstekende dates te scoren, ik heb tenslotte lang genoeg in de Freude vijver gevist. Thaise Celine gaf me wat te drinken, ik keek nog even de kat uit de boom, maar schoof toch maar bij haar aan. Gezellig even kletsen over Thailand, waarbij je dan toch weer veel dingen in common blijkt te hebben. En in de bekende Freude stijl uitgebreid tongzoenen op de bank. Ze slokte de paal naar binnen, zoog hem knalstijf en schatte de lengte tot op de centimeter precies. Toch een vakvrouw. De pijpbeurt werd nog even onderbroken doordat, oh sorry, een onhandige gast een glas water omsmeet dat we half over ons heen kregen. Niet gespoten en toch nat. Beter maar verder op de kamer. Werd een heftig half uurtje, met veel zoenen en pijpen, gevolgd door een lange beurt in missie, waarbij de zoenen alleen even werden onderbroken als ze weer eens klaarkwam, fake or not, who cares. Uiteindelijk het rubber er afgehaald, ik bleef op de knieën voor haar zitten en met losse handen peep ze me naar een hoogtepunt. Alleen mond-peniscontact. Toen ik aangaf dat ik kwam, bespaarde ze me een vijfentwintigje door hem eruit te laten glippen en liet ze de smurrie in het laken vliegen. De resterende tijd werd volgemaakt met een massage, waarop ze voorstelde om samen te gaan eten. Ze vond het zeker wel leuk om eens een gast te treffen die haar land een beetje kent. Gezellig samen getafeld, erg leuke vrouw in de omgang.

    Daarna mezelf een uurtje vermaakt in de wellness, waarna ik aan de bar een andere vaste waarde trof, de lieve mooie Alice. Daar hoef ik niet over na te denken. Ook met haar uitgebreid voorspel op de bank. Gadegeslagen door dames die vermoedelijk ex Salomeetjes zijn, want je voelde gewoon dat ze het maar niks vinden. En een uitstekend kamertje gedraaid met Alice. Ze pijpt zo heerlijk zacht, dat we er maar een ft tje van gemaakt hebben. De helft ging er wel naast, maar was toch wel een geil gezicht.

    Na een herstelperiode nog eens rondgekeken of er nog een neukoptie was. Die was er. Mira, een vrouw die ik in het verleden een keer gehad had in een trio, ik weet alleen niet meer met wie. Maar dat was niet verkeerd geweest. Ze vond het leuk dat ik me haar nog herinnerde. En het voorgevecht bleef maar duren. Als ik zelf voorstelde om maar om de sleutel te gaan, dan bleef ze gewoon doorzoenen. Ik kreeg nu echt schik in de ex Salomeetjes om ons heen, want je kon bijna horen dat ze zaten te rekenen hoeveel Turken ze in dezelfde tijd af zouden kunnen werken. Dus ging ik er telkens zo diep mogelijk in bij Mira, die haar tongetje plagerig weghield en hem dan ineens weer inzette. We kwamen in een kamer waar de voorgangster de troep had laten liggen, dus haalde ze even een andere sleutel. Dat kun je zo hebben met een lichting nieuwe meiden in the house. Condoom op de grond, papier op het bed, handdoek en laken eveneens, half leeggezopen glas op de tafel. Die zal wel een douw krijgen, want de sleutels staan geregistreerd. Mira maar kort laten pijpen, want ging een beetje te hard, te veel tanden. Maar des te langer geneukt, de diepte geen probleem, ik kon heerlijk doorrammen. En naast me liggend al zoenend met het handje afgemaakt.

    Inmiddels avond geworden, het buffet was vernieuwd, dus nog maar een keer opgeschept. De kok had geloof ik een schaap of een geit op de döner geprikt. Een big zal het wel niet geweest zijn, gezien het binnengestroomde publiek. Daarna weer vertrokken met de maag vol en de zak leeg. Willem bedankt voor de vrijkaart, en zolang er nog dames van het vroegere Freude team meespelen, ben ik noglangnietuitgewandeld in Herne.
    Er loopt hier heerlijk spul, dat precies past om je ***.
    En als ze ooit iets uitvinden wat nog lekkerder is, dan blijf ik dit er toch bij doen.
    Maar....als vrouwen zelf mogen bepalen wat ze doen.......dan is dat altijd en overal......het begin van het einde.

  28. Onderstaande 11 leden hebben noglangnietuitgewandeld bedankt voor deze bijdrage:

    biged ( 8 maart 2014),Bluebear ( 7 maart 2014),Carlitos ( 8 maart 2014),Don Rudo ( 8 maart 2014),gignnl (10 maart 2014),Henk74 ( 7 maart 2014),Megaboob ( 7 maart 2014),MichelJ ( 7 maart 2014),molaar ( 7 maart 2014),Opa57 ( 8 maart 2014),Wijze grijze ( 7 maart 2014)

  29. #44
    Geregistreerd
    16 augustus 2010
    Last Online
    15 april 2022 @ 22:19
    Berichten
    1.607
    Discussies
    58
    Thanks
    942
    Thanked
    1.832 in 506 posts

    Standaard

    Nu lees ik al een tijd de verhalen van het nieuwe Freude 39, het oude Salome. De reacties van de dames van Freude Bochum waren niet veel belovend, dus ben ik eigenlijk met een vooroordeel naar binnen gelopen. Vlak langs de snelweg, een soort afgelegen straatje met een grote parkeerplaats. De parkeerplaats staat redelijk vol en ik vermoed dat het redelijk druk is.
    Binnen zie ik bekende gezichten aan de theke, zowel achter als ervoor. Na ontvangst van mijn badjas en handdoek dwarrelt er al een tong door mijn mond, als ik de dame in kwestie om haar middel voel weet ik dat het Vivian is, een oud gediende van Bochum. Een van de betere kusser en pijpsters die ik ken, alleen visueel kan het iets beter.

    Ze begeleid me naar de kleedruimte 7 meter verderop en hoopt me straks weer te zien. De kleedkastjes komen me bekend voor en meen dat ze die ook in H7 hadden, helaas is de ruimte eromheen veel te klein en gebrek aan afleg ruimte merk je pas als die er niet is, dus bij dezen.
    Via een mooie grote doucheruimte kom ik gelijk in het wellness gedeelte terecht, klein zwembad, dampbad, sauna en relaxruimte. Dan naar de grote donkere bar en een paar deuren naar kamers. Via de bar kan je naar een vrije ruimte en restaurant. Het buitengedeelte bestaat uit een ruime tuin, wat zitgelegenheid en een overdekt BBQ gedeelte. Daarnaast het belangrijkste voor sommigen, de rooktent, die eigenlijk het minst mooie aan alles is.

    De dames, veel oudgedienden van Freude Bochum. Er is herkenning en dat is leuk, ook van de dames die je nooit zal uitnodigen op de kamer en dat ook weten. Een andere oude bekende, althans bleek dat later. Ik zag een mooie, jonge blonde meid die wel uitzonderlijke interesse in mij had. Ik was direct onder de indruk, maar ik voelde dat er meer moest zijn. Daar kwam ik achter in de rooktent. Ze keek eerst vriendelijk om daarna boos uit de hoek te komen. Waarom ik haar niet herkende, om direct daarna mijn naam te noemen. Ik gokte op Acapulco en het klopte, een goede vriendin van Leslie waar ik wel ettelijke uren mee weg was. Daarna als een beetje wraak al haar vriendinnen gedaan behalve Anastasia, toen met zwarte haren maar wel heel erg mooi. Ook in Freude 39 Herne haar werknaam. Leuk gesprek mee gehad en even telefoonnummers uitgewisseld. Ook nu zit er geen seks in, en ik kijk toe hoe ze er met een andere beer vandoor gaat.

    Dan komt ze binnen, Lala, niet het zusje van Dipsy en Po, maar een meid die een half jaar geleden ook al eens werkzaam was in Bochum. In de tussentijd contact gehouden en nu weer de lakens delen. We praten een uur bij en voor meer privacy gaan we naar boven. De seks was zoals verwacht niet van niveau, maar de rest maakt veel goed. Na 2 uur verlaten we de kamer en Lala blijft de rest van haar avond bij me hangen net als haar vriendin.

    Als het een uur of een is, neem ik op gepaste wijze afscheid van Lala en eet nog wat. Een orgasme zat er niet in bij Lala, dus op zoek naar een half uur stomende seks. Een dame die daar wel geschikt voor leek was Alice, die nu nog om de paal heen draaide, en 20 minuten later om mijn paal heen likte.

    Net iets voller dan standaard, maar diep pijpen, ballen likken en hard neuken. Meer had ik niet nodig, ze draait niet om de hete brei heen, want de dames zijn de Turken gewent die binnen 10 min. makkelijk klaar zijn. Nu had ik na al dat voorspel ook niet veel tijd nodig, maar wilde wel graag weer eens een FT-tje en Alice was daar de juiste meid voor.

    Dus was 5 tientjes kwijt voor een sessie en een FT, helaas in 20 min. maar so be it.

    Ik heb een goede avond gehad, vooroordeel helemaal onterecht en ik zal zeker nog eens langs gaan. Leuke dames, geen schokkers, goede seks, ook van ex-Salome dames en de stormloop van Kebab broeders vanaf 20 uur neem ik op de koop toe. Maar vroeg komen is wel aan te raden.

  30. Onderstaande 5 leden hebben Carlitos bedankt voor deze bijdrage:

    biged (14 maart 2014),Megaboob (13 maart 2014),MiniME (16 maart 2014),noglangnietuitgewandeld (13 maart 2014),Wijze grijze (13 maart 2014)

  31. #45
    Geregistreerd
    4 maart 2006
    Last Online
    Vandaag @ 08:53
    Berichten
    87
    Discussies
    6
    Thanks
    9
    Thanked
    57 in 19 posts

    Standaard

    Das Abendessen wurde gerade aufgefahren als ich in der Freude eincheckte. So stärkte ich mich zunächst am Buffet und machte mich anschließend auf einen Rundgang. Gäste waren nur wenige anwesend. Die zahlreich vertretenen Girls langweilten sich. Anscheinend warteten alle auf den Gästeansturm zum Happy Hour Beginn um 20 Uhr.

    Es kam aber anders als gedacht. Der Laden füllte sich wirklich langsam mit Neuankömmlingen. Jedoch machten etliche Frauen Feierabend. So reduzierte sich die möglichen Optionen auf eine Handvoll.

    Das erste Zimmer ging dann an Annabella, Rumänien/Italien, 28 Jahre, 170 cm, schlank, lange glatte schwarzes Haare, B Cups, diverse Tattoos, gutes Deutsch.

    ZK hatte ich im Vorfeld abgeklärt. Die Zusage wurde eingehalten. Sie küsste gut und so lange ich wollte. FO empfand ich als sehr anregend. Sie blies recht fest und hinreichend tief. Auf das Lecken verzichtete ich mangels Zeitmangel. Beim Poppen machte sie schön mit, war aktiv und recht eng.

    Ich beließ es bei 20 min, da ich in den Genuss des Spartarifs von 30 € kommen wollte. Für den Service hätte ich sonst auch 50 € bezahlt.

    Bei der Auswahl meiner zweiten Gespielin hatte ich nicht so ein glückliches Händchen. Ich entschied mich für Amy, Rumänien, 22-23 Jahre, 160 cm, zierlich, lange blonde leicht gewellte Haare, A Cups, vorher angeblich in der Freude tätig.

    Den 20 min Tarif böte sie nicht an, teilte sie mir mit. So einigten wir uns auf 30 min. Sie spulte das Zimmer ohne Herz und Illusion ab. Es gab ZK, nicht sonderlich anregendes FO, Lecken, unmotivierter GV. Sie war dazu noch übermüdet. Das Zimmer hätte ich mir sparen können. Spaß hat es nicht gemacht.

    Ein Gast empfahl mir noch eine hübsche junge Rumänin. Die Lust war mir aber vergangen. Ich ging stattdessen in die Sauna (leider nicht richtig heiß) und machte mich anschließend auf den Heimweg.

  32. Onderstaande leden hebben pjFry bedankt voor deze bijdrage:

    Megaboob (13 maart 2014)

  33. #46
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    20min/30€ is helder en FT = 20€, maar bestaat ook nog de de 30min/50€ en 60 min is 80€ (100€??) optie?
    Of is het 20/40/60min is 30/60/90€?
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  34. #47
    Geregistreerd
    2 mei 2011
    Last Online
    Gisteren @ 18:54
    Locatie
    Veel te ver van Duitsland
    Berichten
    3.686
    Discussies
    220
    Thanks
    1.695
    Thanked
    6.331 in 1.624 posts

    Standaard

    Volgens mij is 30min=50 en 60min=100 altijd de opzet geweest in Herne, ook toen het nog Salome heette.

  35. #48
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Last Online
    Vandaag @ 05:46
    Locatie
    NRW und Hessen
    Berichten
    24.630
    Discussies
    870
    Thanks
    4.682
    Thanked
    9.257 in 5.176 posts

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vrije jongen Bekijk bericht
    Volgens mij is 30min=50 en 60min=100 altijd de opzet geweest in Herne, ook toen het nog Salome heette.
    Klopt dacht ik ook, maar dit topic doorlezende meldde MM in 2102 een 80E uurprijs en BP in 2013 had het over 30E voor elke 20 min.
    -> 20 min = 30E, 30 min = 50E, 60 min = 100E en FT = 20E lijken de prijzen te zijn.
    1."L'intelligence? Une question de chimie organique, rien de plus. On n'est pas plus responsable d'être intelligent que d'être bête. "! Paul Léautaud
    2. "Ich lehre euch den Übermenschen. Der Mensch ist Etwas das überwunden werden soll." Friedrich Nietzsche

  36. #49
    Geregistreerd
    23 maart 2007
    Last Online
    3 januari 2021 @ 14:24
    Locatie
    België
    Berichten
    6.075
    Discussies
    548
    Thanks
    989
    Thanked
    3.898 in 1.218 posts

    Standaard

    Dat klopt, zo is het mij toch gewoon meegedeeld aan de balie. Er is echter geen enkele dame die twintig minuten voorstelt .
    het verlangen van de man is naar de vrouw, maar het verlangen van de vrouw is naar het verlangen van de man

  37. #50
    Geregistreerd
    29 maart 2013
    Last Online
    7 juli 2015 @ 14:58
    Locatie
    Aan de Maas.
    Berichten
    184
    Discussies
    9
    Thanks
    117
    Thanked
    288 in 75 posts

    Standaard

    Ik kan me herinneren dat ik met een voormalige dame van Freude Bochum was en die telde gewoon € 30 per 20 minuten. Het was een uur en het was gewoon € 90. Heb haar wel een tientje fooi gegeven.

 

 
Pagina 2 van 29 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Forumsoftware: vBulletin®, versie 4.2.2
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Image resizer by SevenSkins
Copyright © 2005 - 2017, IJsberenforum
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:00.

FKK Artemis 468*60   Babylon 468*60