Pagina 26 van 26 EersteEerste ... 162223242526
Weergegeven resultaten: 626 t/m 628 van 628
    Last Online
    Gisteren @ 21:55
    Discussies
    107
    Thanks
    3.327

Standaard

Gisteren met Graagneuker naar Salome geweest, we hadden beide een vrijkaart dus samen afgesproken deze club te gaan bezoeken. Laatste keer dat ik er was met de Halloween party een jaar geleden.
    Theke vrouw was aardig en zonder problemen werd onze vk geaccepteerd. Even geinformeerd wanneer ze gingen verhuizen maar wist ze nog niet zeker. Ze dacht ergens in januari. In Salome zou een andere eigenaar in komen.
    We waren er rond 14:30 uur en was nog rustig. Zag op dat moment 0 vrouwen al liepen er een paar in pyjama rond. Al snel zaten we op 4 vrouwen en kwamen er steeds wat bij. Denk dat de top zo rond de 25-30 vrouwen was.
    Meiden waren over het algemeen wel aardig en zeggen je op het minst een goedendag en sommige komen een gesprekje aanknopen.
    Na een tijdje aan de bar gezeten te hebben gingen we eens inspecteren wat er te schaften was. We zagen gevulde bakken liggen met friet en kigpnuggets en salade, ook was het warm. Beter dan de vorige keren dat we er waren waar een norse man buiten stond te grillen en je elke keer naar buiten moest met je bord en vaak had hij niets klaar.
    Het eten was simpel maar bleef elke keer goed bijgevuld worden. Later kwam er ook nog wat ander vlees bij wat we niet konden identificeren wat het was. Maar volgens Graagneuker was het goed te eten.

Tijdens het eten kwam er een lekker Bulgaartje bij ons staan. Naam is Jessy en pas 20 jaartjes oud. Beetje mee kletsen en toen afgesproken om mee naar de kamer te gaan. Ging met haar naar voor toe zodat zij de sleutel en spulletjes kon halen en toen begon er een ruzie. Schijnbaar had zij van te voren een groepje Bulgaren afgewezen die ook nog eens uit haar stad in Bulgarije kwamen. Was nu een jong theke vrouwtje en die begon tegen haar te flippen dat ze niemand kan afwijzen en waarom ze hier dan werkte en zo. Op dat moment kwam ook nog een van die Bulgaren weer binnen en het feest was compleet. Een geschreeuw en getier en leek er bijna op alsof er gemept ging worden. Een meid die er bij stond zei dat ik maar even weg moest gaan en liet ook niemand er bij komen. Een paar andere Bulgaarse meiden kwamen er wel op af en gingen zich er ook in mengen om haar collega bij te staan.
    Verder heb ik niet meer kunnen zien wat er gebeurde want die ene meid hield me weg en zei dat ik maar wat drinken moest gaan pakken.
    Uiteindelijk kwam Jessy teug met de handdoeken om mij op te halen voor de kamer. Ik zei als je eerst wil bijkomen is goed, maar nee ze wou naar de kamer. Eventjes gehad over het akkefietje en vond het zelf ook raar. Ze mag toch zelf bepalen met wie ze naar de kamer gaat. Maar goed op de kamer eventjes lekker rustig aan maar zag dat ze er met haar hoofd niet helemaal bij was, waar ik al bang voor was. Tongzoenen was maar een beetje en pijpen was ook niet zo denderend. Probeerde haar rustig aan te laten doen maar schijnbaar moest het programma er toch door heen. Wel aardig meisje en ziet er ook goed uit, neuken was wel ok. Herhalingsgevaar zit er niet in voor mij denk ik.

Terug in de bar even bijkletsen met Graagneuker en we een flinke man met kale kop met bril een baardje die op Henk Kuipers van No Surrender lijkt. Hij komt in de bar en alle meiden verzamelen zich om hem heen en hij gaat bij iedereen met zaklamp in hun tasjes kijken. Zag er wel vreemd uit. Volgens mij waren ze een sleutel kwijt.
    Optisch qua vrouwen vond ik het goed. Paar slanke en voor de rest normale vrouwen met goede ass en een paar stevige (dikke). Veel Bulgaarse meiden die je niet meer zoveel ziet helaas. Hier hadden ze volgens mij de overhand.
    Graagneuker had zijn zinnen gezet op een meid die we dachten dat hij de ooit al eens had gehad in Salome. Haar naam was Roberta. Na zijn kamergang wist hij nog steeds niet of hij haar ooit had gehad.

We zaten nu buiten het bargedeelte waar ook de tv's zijn. Daar was het wat warmer want Graagneuker vond het een beetje frisjes in de bar. Ik vond het warm genoeg. Maar je zag ook vaak genoeg meiden even in de sauna stappen en er weer uit om op te warmen. Je ziet de meiden vaak rondjes lopen dan gaan ze vanuit het gedeelte waar wij zitten door de bar het restaurant gedeelte in en weer terug op zoek naar een prooi.
    Een van de meiden die ons aansprak was Anni een Turkse met een big ass. Ze was wel grappig en deed met onze humor mee, tijdje mee gekletst en toen begon ze haar kont tegen mij aan te schuren en mijn handen moesten haar borsten vastpakken. Ik was verkocht en met haar naar de kamer gegaan. Daar sloeg ze gelukkig niet om en bleef geil doen. Goed tongzoenen en wou aan haar tepels gelikt worden, dat vond ze geil. Beetje aan haar poesje aan wrijven en mijn vingers moesten erin en zij lekker pijpen. Geil was het en na wat pussysliden over gegaan naar neuken waar ik in doggy lekker tegen die ass kon aan beuken. Uiteindelijk over haar kont klaargekomen op de Minnie Mouse tattoo die ze daar heeft. Even uitrusten en beetje kletsen en een uurtje was voorbij.

Met Graagneuker nog beetje ouwehoeren en voordat we naar huis gingen nog even wat gegeten waar de bakken nog steeds goed werden bijgevuld. Man/vrouw verhouding was goed en was zoals we gister meemaakte gezelliger dan in zusterclub Prime. Waar we eerst dachten later naar een andere club misschien nog te gaan, zijn we de hele dag in Salome gebleven en rond 23:30 uur vertrokken.

Toen ik in de middag binnen kwam heb ik nog naar de half uur tarieven gevraagd en ze zei dat zij (de club) 40 zegt maar de vrouwen meestal 50 vragen. Ook nog aan die Jessy gevraagd en zei 40 euro kan, maar is met de nieuwe service, en 50 met de oude service.

2. Onderstaande 16 leden hebben Firehawk bedankt voor deze bijdrage:

Ascari (20 november 2022),cavediver (25 november 2022),forgetskinnyletsgetfatty (20 november 2022),Husky (20 november 2022),Koos Albertss (20 november 2022),Kwakje (22 november 2022),Pierke69 ( 3 december 2022),Poppalarge (20 november 2022),pret (20 november 2022),schoolmeester (20 november 2022),Shakir (20 november 2022),Toetebel (20 november 2022),WANDELAAR5 (20 november 2022),Wentelt Eefje (20 november 2022),wil01 (25 november 2022),wooley (20 november 2022)

Last Online
    Vandaag @ 00:45
    Discussies
    2
    Thanks
    12

Standaard

Es geht weiter mit meinen Clubbesuche

Ich war im Salome, vielen Dank an das Niederländischen Forums für die Freikarte.
    Wie immer kam ich früh an, wurde sehr nett begrüßt und ging dann in die Umkleidekabine.
    Plötzlich wurde ich freundlich aus der Ferne begrüßt.
    Es war die Fernanda, die ich von einem anderen Club (Castrop) kenne.
    Wahrscheinlich seit einem Jahr nicht mehr gesehen...

Über den Club selbst gibt es nicht viel zu sagen.
    Auf der Internetseite gibt es genug Bilder und Fotos.
    Er ist in die Jahre gekommen, und es wird nicht mehr viel investiert...
    Überall hängen Plakate von Freude 39.
    Dann wird das Salome vielleicht geschlossen, weil sie danach umziehen werden..
    Ich freue mich darauf, es zu besuchen.

Es war noch ziemlich ruhig.
    Vielleicht 4 Frauen und mit mir 5 Männer...
    Wollte erst mal entspannen und ein bisschen Saunieren und Fußball gucken.

Ich habe mir das Treiben erst einmal angeschaut.
    Die Mädels versuchten schon, mit Blickkontakt zu animieren...
    Es war noch niemand da, die mir gefallen hätte.

Ich trank erst mal einen Kaffee und setzte mich vor den Fernseher...
    Musste leider auf stehen, hatte zwei Männer, die das Spiel durchgehend in ihrer Muttersprache laut kommentierten.

In der Zwischenzeit waren noch ein paar Mädchen gekommen.
    Aber sie gefielen mir nicht, ein bisschen zu kräftig gebaut.
    Ich mag es klein und zierlich.

Pünklich 14:00 Uhr wurde das Essen serviert.
    Ich wählte Kartoffelpüree und Hähnchenschenkel und es war köstlich.
    Es gab auch verschiedene Salate zur Auswahl..

Danach ging ich erstmal in die Sauna und ließ die letzten Tage Revue passieren...

Obwohl es in der Zwischenzeit eine gab, die mir eigentlich gefallen hätte.
    Eine Blondine, die direkt gegenüber der Sauna saß, hübsches Gesicht und Figur.
    Ich meine, sie hat mit einer anderen Frau türkisch gesprochen...
    Vielleicht beim nächsten mal in Freude39 ,wenn es soweit ist

Die meisten Männer und Frauen kommen ab 17:00 Uhr.
    Aber ich wollte mir das Fußballspiel um 17 Uhr in Ruhe ansehen...
    Ich beschloss dann, nach Hause zu gehen.

in Prime in Velbert gleiche Besitzer gefällt mir besser, ich fühle mich dort ein bisschen wohler.
    Mal gucken wo ich morgen bin…

4. Onderstaande 3 leden hebben Joel75 bedankt voor deze bijdrage:

Husky (25 november 2022),WANDELAAR5 (25 november 2022),Wentelt Eefje (24 november 2022)

Last Online
    25 november 2022 @ 10:01
    Discussies
    0
    Thanks
    13

Standaard

Ich daringegen , suche immer kleine dicke .

Pagina 26 van 26 EersteEerste ... 162223242526

Tags voor deze discussie

Regels voor berichten